החברה החופשית – חלק 9

לפרק 1
לפרק 2

לפרק 3

לפרק 4

לפרק 5

לפרק 6

לפרק 7

לפרק 8

זהו סיפור אוטופי על עולם שבו סקס אינו טאבו, וכולם חופשיים לתת ולקבל מיניות בכל זמן, וכמובן שכל קשר בינו ובין המציאות – לא קיים. מומלץ לקרוא את הפרקים הקודמים.

——-

גיא

הסתובבתי בדירה. זה היה ענק. כל הקומה העליונה של בניין הדירות, והיא כנראה הייתה שלי.

חדר שינה ראשי, שני חדרי שינה קטנים יותר (ששניהם היו גדולים יותר מחדר השינה הנוכחי שלי בבית הספר, וגודל כפול מחדר השינה הרגיל של בית הספר) ולכל אחד מהם חדר רחצה צמוד. המיטה של חדר השינה הראשי נראתה גדולה מספיק לחמישה אנשים לישון בה.

היו שם סלון, חדר אוכל, חדר עבודה, חדר קולנוע ביתי, ומטבח. אבל הכי אהבתי את הגיקוזי והסאונה. לא האמנתי שלדירה כזו יש גיקוזי וסאונה משלה!

שרית נתנה לי להסתובב והסבירה דברים קטנים אם לא הבנתי. לבסוף, בחדר השינה, מצאתי שתי תמונות קטנות שמעולם לא ראיתי קודם. אלו היו ההורים שלי. בתמונות הם היו עירומים, עמדו יחד ומאוהבים מאוד. באחת התמונות הזין של אבא שלי נראה גדול בערך כמו שלי, ואמא שלי עמדה לידו, ידיה אוחזות בבטן גדולה ונפוחה. "צולם כמה שבועות לפני שנולדת, אני מאמינה" אמרה לי שרית. "הם אהבו אותך מאוד." בתמונה השניה אבא שלי עמד מאחוריה וחפן את שני שדיה בידיו הגדולות.

היא הושיטה לי אלבום, "בטח תרצה לראות גם את זה".

פתחתי את האלבום, ובעמוד הראשון ראיתי תמונה של אבא שלי עומד, ואמא שלי יושבת על הברכיים לפניו ומכניסה את הזין שלו לפה שלה. היא כבר לא היתה בהריון בתמונה הזו.

"מה זה?", שאלתי.

"תמשיך להסתכל, תראה"

בתמונה אחרת אבא שלי מוצץ לאמא שלי את הפטמה והיא מניחה יד על ראשו. אחר כך תמונת פרופיל של אבא שלי שוכב, ואמא שלי יושבת עליו, עם הזין שלו בתוכה, מחייכת למצלמה.

"זה אלבום סקס", שרית הסבירה, "זה משהו שהרבה זוגות נוהגים לעשות. להנציח את הרגעים שהם עושים סקס. אתה תראה כאלו אצל הרבה זוגות נשואים שאולי תפגוש. בדרך כלל מונח במקום בולט בסלון"

תמונה שלהם בדוגי, תמונה שהיא יושבת עם הכוס שלה על הפרצוף שלו, תמונה שלה ממעוף הציפור עם רגליים מפוסקות כשהיא מאוננת ומכניסה לעצמה אצבעות, תמונה שלו עושה אותה במיסיונרית ורגליה מעל הכתפיים שלו, וככה זה המשיך עד שנגמר האלבום.

שמתי לב שהזין שלי כבר עמד, וגם שרית שמה לב.

"אני.. מצטער.. פשוט.." הייתי מובך.

"מצחיק אחד, אין לך מה להצטער, זה בסדר גמור!", היא אמרה בבטחון, "זה הכי טבעי בחברה החופשית… רק היום בבוקר הזדיינתי עם אבא שלי בזמן שאמא שלי היתה איתנו במיטה"

"את רצינית?", שאלתי.

"ברור.. זה הכי כיף בעולם, אבא שלי הכי מפנק, בוא, נמשיך את הסיור בבית".

פתחתי את המקרר במטבח, אבל הוא היה ריק.

"אתה רעב?" היא שאלה. "אני יכולה להזמין אוכל אם אתה רוצה."

"האמת שכן" אמרתי, בטני רוטנת.

"אכפת לך שאני אוריד את השחור בזמן שאנחנו אוכלים צהריים?" היא שאלה אותי. "רק אם אתה בסדר עם זה."

משכתי בכתפי. "ברור שלא איכפת לי"

אמרתי לה שאני רוצה פיצה, ושרית הלכה לאינטרקום הדירה.

"היי יוני, זו שרית בקומה העליונה. אנחנו רוצים קצת אוכל. אתה יכול להזמין פיצה של ארבע גבינות לגיא, ובורגר צמחוני בשבילי? שני נהגי משלוחים. אחד מכל אחד. ותוודא שיש להם קצת זמן. בסדר? בסדר."

היא הניחה את השפופרת. "בסדר. האוכל יהיה כאן בעוד כארבעים וחמש דקות. בוא נעשה כמה דברים משפטיים בזמן שאנחנו מחכים."

על שולחן האוכל שרית עברה איתי על חלק מהניירת הבסיסית, חתמה על הדירה והסבירה על הסכמים קיימים עם חברת ניקיון, כך שלא הייתי צריך לדאוג בקשר לזה. בכל נקודה היא הייתה הוגנת והסבירה הכל. מעולם לא דאגתי שאולי היא מנסה לרמות אותי.

"עכשיו, בואו נגיע לכסף העיקרי." היא אמרה. "הייתי ממליצה על מה שאנחנו מכנים פיצול 20/10/30/40. שם אנחנו…"

רעש זמזום קטן מילא את הדירה.

"אה, זה האוכל." אמרה שרית. היא הסירה את הצמיד השחור שלה והלכה אל הפתח. כשהיא פתחה את הדלת נכנסו שני אנשים. הראשון היה גבר גדול ושרירי שהחזיק קופסת קרטון של המבורגר צמחוני. השנייה הייתה גברת צעירה, אולי מבוגרת ממני בכמה חודשים, עם שיער בלונדיני באורך הכתפיים וחזה מוצק בגודל בינוני. היא החזיקה קופסת פיצה. לאף אחד מהם לא היו צמידים

"גיא?" שרית שאלה אותי "אכפת לך שאכניס אותו לאחד מחדרי השינה הפנויים? אני מבטיחה לנקות את הסדינים לפני מחר."

הנהנתי, וגם היא וגם הגבר השרירי נכנסו לאחד מחדרי השינה הנוספים. כמה רגעים לאחר מכן, ושמעתי חריקות על המיטה.

"איפה תרצה אותי?" שאלה אשת הפיצה. "קוראים לי חן, דרך אגב."

"אממ… אפשר לאכול פיצה קודם?"

היא חייכה. "כמובן. מה שאתה רוצה… איכפת לך שאני אמצוץ לך בזמן שאתה אוכל?"

"אהה… לא.. את מוזמנת"

פתחתי את קופסת הפיצה והוצאתי פרוסת פיצה. היא זזה מתחת לשולחן והתחילה למצוץ לי את הזין. בלסתי עוד שני משולשים לפני שהרגשתי מוכן לתת לה תשומת לב.

הסתכלתי על חדר השינה הראשי הגדול, אבל החלטתי שלא. במקום זה לקחתי אותה לחדר השינה הפנוי השני. יכולתי לשמוע את שרית גונחת בחדר השני ואת הקפיצים על המיטה קופצים למעלה ולמטה, וגם קולות של משהו שנשמע כמו סטירות.

העברתי את חן לאמצע המיטה ואכלתי את הכוס שלה במשך כמה דקות. "וואי, אתה ממש נדיב" היא אמרה. "אתה לא צריך לעשות את זה". אבל עשיתי זאת. אחרת הייתי גומר בכוס הזה תוך רגעים ספורים.

כשהרגשתי מוכן, כופפתי את רגליה מעל ראשה וזיינתי את הכוס שלה חזק. "פאק כן!", היא קראה, "תשתמש בי! כן, אבא'לה, כן!!"

זה היה לי קצת מוזר, אבל גם מגרה בו זמנית. נכנסתי עמוק לתוכה, נהניתי מהמבט על פניה בזמן שעשיתי זאת.

פמפתי אותה במשך כמה דקות עד שכבר לא יכלתי יותר.

"אני הולך לגמור לך על הפנים", אמרתי לך רגע לפני שיצאתי.

"קיוויתי שתגיד את זה", היא ענתה.

"כאשר לבסוף יצאתי החוצה, הזזתי את עצמי במהירות, ושפכתי לה על כל הפנים. היא בתגובה ליקקה עם הלשון את מה שיכלה ואת השאר מרחה לעצמה על השדיים, ואחר כך עוד הודתה לי.

"אני הלקוח הראשון שמזיין אותך היום?", שאלתי.

"מה?", היא צחקה, "אולי הלקוח העשירי היום.. כמעט כל לקוח אני מנצלת גם לזיון"

"אה.. אוקיי", לא ידעתי מה לחשוב על זה.

"סורי אם זה גורם לך להרגיש קצת פחות מיוחד.."

"לא, זה בסדר", עניתי.

"יש מצב להתקלח כאן?", היא שאלה.

"ברור".

נתתי לה להשתמש בסוויטה שלי כדי לנקות את עצמה. נערת הפיצה שרה לעצמה כשהיא התקלחה במהירות. ואז היא הלכה, ומצאתי את שרית מחכה לי בחדר האוכל, עומדת עם הגב אליי, הצמיד השחור שלה מחובר מחדש. לא היה סימן לשליח שלה, אבל הטוסיק שלה היה אדום, והיא ליטפה אותו.

"היי", אמרתי.

"היי! מקווה שנהנת.. אל תשים לב לטוסיק שלי, אני נהנת מספאנקים על הישבן בסקס"

"אוקיי..", אמרתי.

עשינו עוד ניירת, הסכמנו שהכסף שלי יהפוך לזמין עבורי בשלבים (ככה לא אעשה עם זה שום דבר טיפשי מדי מלכתחילה) עם עוד כסף שישוחרר כל חמש שנים. כמובן, זה יושקע בחוכמה בינתיים.

לקח הרבה זמן לסיים את הניירת הסופית, והיה מאוחר כשהיינו מוכנים לצאת לדרך. היא נתנה לי את המפתח לדירה, והזמנו מונית פרטית כדי לחזור לבית הספר בזמן לארוחת הערב.

"אני יכול קצת למצוץ לך את השדיים לפני שאנחנו נפרדים, שרית?"

"כמובן", היא ענתה, למרות שעדיין לבשה את השחור.

שיחקתי לה קצת בציצים, ונתתי לה כמה בקשות אחרונות שהיו לי למחר, והיא הסכימה לארגן אותן.

בארוחת הערב ראיתי את כנרת, אבל היא הייתה עסוקה במחשבותיה. צפיתי בה אוכלת את האוכל שלה, ואז נושאת עוד צלחת מלאה של אוכל מהחדר. תום ישב לידי והסביר את המצב. סיפר לי בדיוק מה פספסתי בין איילת לכנרת.

אמה הקטנה ניגשה אליי אחרי שסיימתי את ארוחת הערב. ידה של דנה, כרגיל, אוחזת בידה. דנה עדיין לבשה את הוורוד, אבל לאמה לא היה כלום.

"היי גיא." היא אמרה בחיוך. "אנחנו הולכים לחדר השינה שלך הלילה."

"כֵּן?"

"כן" ענתה דנה. "חברה שלי רוצה את הזין שלך בתוכה לפני שנסיים את הלימודים."

מה גבר יכול להגיד על זה?

"בסדר, בנות. בואו איתי"

—-

כנרת

"היי כנרת!" תום קרא לי כשיצאתי מחדר האוכל אחרי ארוחת הערב. הייתה לי צלחת פסטה ביד. "פאבל מחפש אותך."

"מה הוא רוצה?"

"אותך" אמר תום בצחוק. "הוא מנסה לזיין כל בחורה בכיתה לפני סיום הלימודים. הוא הגיע לדנה לפני שהיא התחילה ללבוש את הוורוד, ועכשיו נשאר לו רק אותך ואת אורלי. וראיתי אותו עוזב עם אורלי לפני כמה דקות".

"טוב" אמרתי בחיוך. "הוא יכול למצוא אותי מחר בבוקר לפני סיום הלימודים. אני עסוקה הלילה."

דפקתי על דלת חדר השינה של איילת. היא לא יצאה לארוחת ערב.

"היי, איילת. אממ… זו אני. לא באת לארוחת ערב, אז הבאתי לך קצת. אפשר להיכנס, בבקשה?"

היא פתחה את הדלת בהיסוס. יכולתי לראות מעיניה שהיא בכתה.

"אפשר להיכנס, ולהסביר?"

היא לא אמרה מילה. אבל היא כן הכניסה אותי. סגרתי את הדלת מאחורי.

"אני מצטערת" אמרתי, בכנות, בעודי צפיתי בה אוכלת לאט את הפסטה. "לא הבנתי. חשבתי שאנחנו רק מתחרות".

"היינו" היא הודתה. "בהתחלה. אבל בשבילי זה הפך ליותר. בהתחלה שנאתי אותך. אחר כך השנאה שלי השתנתה. נהניתי מההתמקדות שלך בי. רציתי להיות האדם שאת שמה לב אליו כל הזמן. כשהיית עם אחרים, קינאתי. זה היה לפני השבוע הזה וכשלמדנו על מין. עוד לפני זה — כשהיית עם מישהו אחר, קינאתי. והבנתי שהקנאה הזו לא הייתה שנאה. זו הייתה אהבה. אבל לא יכולתי להגיד לך. כי ידעתי שאת לא מרגישה אותו דבר."

נתתי לגילוי לשקוע. לא אמרתי כלום. אבל החזקתי את ידה, ולחצתי אותה בחוזקה.

בסופו של דבר, ידעתי מה לומר.

"תודה שסיפרת לי" אמרתי לה. "לא הבנתי איך הרגשות שלך השתנו. גם אני אוהבת את תשומת הלב שלך. נהניתי לשחק את ההפך שלך. להיות הצד השני של המטבע שלך. אני לא מרגישה אהבה אליך. אני לא מרגישה אהבה כלפי אף אחד כרגע. אבל הייתי רוצה ידידות איתך. ידידות, כמו שיש לי עם גיא. אם תרצי."

"אני חושבת.. כאילו.." היא אמרה, "אוקיי.. אני רוצה את זה."

הושטתי יד ונישקתי את שפתיה ברכות. שמעתי אותה נאנחת, ועד מהרה הנשיקה שלנו הפכה נלהבת יותר, כשהפיות נפרדו והלשונות החלו לרקוד. בסופו של דבר, דחפתי אותה לאחור בעדינות אל מיטתה, השפתיים שלנו ננעלו כשידיי נדדו בעדינות אל בין רגליה, ומצאו את הכוס הלח שלה ביניהן. סובבתי את גופי, עד שראשי היה על הכוס החם והרטוב שלה. הרגליים שלי עטפו את פניה של איילת מתחתי. בחיוך התחלתי ללקק את הדגדגן שלה, שכאילו חיכה רק לי.

מחר היום האחרון של הלימודים. הזדמנות אחרונה לסדר את העניינים עם איילת. יריבת בית הספר שלי למעלה מעשר שנים. ועכשיו, בסוף הדרך הזאת, אנחנו מסיימות עם הלשונות שלנו בכוס של השניה.

——

המשך יבוא…

Loading

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן