החברה החופשית – חלק 3

לפרק 1
לפרק 2

זהו סיפור אוטופי על עולם שבו סקס אינו טאבו, וכולם חופשיים לתת ולקבל מיניות בכל זמן, וכמובן שכל קשר בינו ובין המציאות – לא קיים. מומלץ לקרוא את הפרקים הקודמים.

כנרת

כולנו אכלנו את ארוחת הצהריים שלנו במהירות. התרגשנו לקראת השלב הבא בלמידה שלנו. בפעם הראשונה, זה היה שיעור 'מעשי'.

שולחנות הכתיבה בכיתה הועברו לצדדים, כך שנותרו רק כמה כיסאות. לימדה אותנו לשיעור זה המורה לספורט, חני. אישה חזקה בתחילת שנות החמישים לחייה. שערה היה אפור, אבל גלי ושופע, שהגיע לה עד מעט מעבר לכתפיים. שדיה היו גדולים. לא מוצקים כמו של סגנית המנהלת אבל עדיין לגמרי נוכחים ויפים. כל השאר אצלה הצביע על כך שהיא בכושר כמו כשהייתה בת 20. כמו כל המורים הקודמים, היא הייתה עירומה. בניגוד למורות אחרות, היה לה צמיד ברגל. שלה היה כחול כמו של מר אבידן.

"אוקיי, חברות וחברים" היא אמרה לכולנו, כמו ששמענו ממנה ב-15 השנים האחרונות. "תתחלקו לשלישיות. שתי בנות, בחור אחד. ואל תשבו עד שאני אומר לכם."

נמשכתי מיד לכיוון גיא. כך גם איילת. אז זו היתה השלישיה שלנו.

בגלל שהיינו תשע בנות, זה אומר שהיה זוג אחד – בן וענת, אז המורה הצטרפה אליהם לשלישיה והתחילה להסביר.

"בסדר, בואו נתחיל בהסתכלות על הגברברים. אתן יכולות למצוא את איבר המין שלהם?"

זו הייתה יותר בדיחה מכל דבר אחר, מכיוון שלכל 5 הבחורים היתה זקפה ענקית.

"טוב מאוד. והפין הזה יכול להיכנס להרבה מקומות."

"הנרתיק?" שאלה נעמי.

המורה צחקה בקול "כן. הנרתיק. נפלא בשביל הכיף ובשביל להביא תינוקות לעולם. אבל מה אם אנחנו לא רוצים לעשות תינוקות? האם יש מקום אחר שגבר יכול לשים את איבר המין שלו?"

היתה שתיקה מביכה עד שנעמי שוב התחילה לדבר.

"אממ… בחור של התחת שלה?"

"יפה מאוד, נעמי!" אמרה המורה. "התחת, הישבן, פי הטבעת, הטוסיק. לא משנה איך תקראו לזה, הוא מקום נהדר לקיים בו יחסי מין, אם כי זה יכול להיות קצת יותר מסובך מהנרתיק, מכיוון שהוא לא מפריש חומרי סיכה טבעיים. ואם אתם חכמים מאוד, אולי תשימו לב שגם לגברים יש 'חור תחת'. זה אומר שגברים יכולים לקיים יחסי מין עם גברים אחרים, על ידי שימוש בחורי התחת שלהם. שוב, זה קצת יותר מורכב, אבל בהחלט אפשרי".

העפתי מבט אל גיא. הוא נראה קצת מבועת מהרעיון שמישהו יכניס את איבר המין שלו לחור התחת שלו. נראה היה שהזין הנרגש שלו מאבד את האנרגיה שלו.

"איפה עוד אפשר להחדיר איבר מין?"

הייתה הפסקה כשכולנו חשבנו חזק. נעמי ניסתה את "חור הפיפי?" אבל המורה הנידה בראשה, "לא, לשם שום דבר לא יכול להכנס, ולא מומלץ לנסות".

החלטתי לדבר. "לפה, המורה?"

"טוב מאוד, כנרת! גם לגברים וגם לנשים יש פיות שהם בגודל מצוין לפין."

המורה העלתה חיוך שובב על פניה.

"בנים, בבקשה תשבו על אחד הכיסאות."

גיא התיישב על הכיסא מולנו. הזין הזקוף שלו מצביע היישר עלינו.

"עכשיו בנות, קוראים לזה מציצה. אני רוצה שתכרעו ברך מולו, ותתחילו למצוץ לו את הזין. ואני מתכוונת למצוץ, לא לנשוך. תסתכלו על הזין כאילו הוא סוכריה ממש טעימה. אבל לפני שאתן מכניסות אותו לפה, תרעיפו עליו נשיקות קטנות לכל אורכו. תתחילו בבסיס האיבר, ותעלו לאט לאט. אני מציעה שאחת מכן תתחיל."

קצת עצבן אותי שאיילת הייתה מהירה ממני, והגיעה אל הזין של גיא לפני. חיכיתי בחוסר סבלנות, מביטה על שיערה השחור החלק, עד הכתפיים שהסתיר ממני את המציצה שלה. זה הרגיש כמו עידנים עד שהמורה ביקשה מאיתנו להתחלף, והיא סוף סוף שחררה לו את הזין ונתנה לי. המורה המשיכה להסביר.

"עברי לראש ההזין. תתמקדי בכיפה. הכיפה היא האזור הרגיש ביותר באיבר המין של הגבר. גם כאן התחילי בנשיקה רפה והכניסי אותה לאט לאט אל פיך. ועכשיו, העבירי את לשונך סביב בסיס הכיפה, כשהיא בפיך. הקדישי זמן גם לפתח בראש הכיפה – גם הוא אזור רגיש למגע של הלשון. אחרי הליקוק העדין בעזרת הלשון, עברי לפעולת מציצה קלה של אזור הכיפה, למעלה ולמטה – עד בסיס הכיפה"

המורה מסבירה, ואני מבצעת, ונהנת מכל רגע. לפי הגניחות של גיא, אני בטוחה שגם הוא נהנה. בזמן שכל הכיפה שלו בפה שלי, היא שוב ביקשה שנתחלף. כל כך התבאסתי, אבל נאלצתי לתת לאיילת להמשיך.

"אוקיי, עכשיו הגיע הזמן להכניס את הזין בבת אחת לפה שלך, בעדינות, בלי למצוץ עדיין. רק להכניס את כולו אל פיך. חזרי על השלב הזה מספר פעמים – עלי שוב לכיפה, מצצי אותה למעלה ולמטה והכניסי את איברו לפיך"

הסתכלתי מקרוב איך כל הזין של גיא נעלם בפה של איילת, וכל כך קינאתי בה. הרגשתי רטובה כל כך והתחלתי לאונן תוך כדי שאני צופה. לשמחתי היא ביקשה שוב שנתחלף, ואז המשכתי מאותה נקודה.

"אוקיי, עכשיו תתחילי בפעולת המציצה, תוך שאת מניעה את ראשך למטה ולמעלה. לא לשכוח, תוך כדי המציצה, להעביר גם את הלשון על איברו כאילו שאת מלקקת גלידה. בין לבין הרפי מעט את שפתייך, השאירי את איברו בפיך ושחקי בו עם הלשון – הקיפי את איברו בלשונך בזמן שהוא בפה שלך. נסי להכניס את כל האיבר לפה שלך, עד הבסיס. לא לשכוח גם להשתמש ביד בזמן המציצה, כשאת עולה למעלה. אפשר גם לשחק לו בביצים, או ללחוץ על האיזור שבין הביצים לפי הטבעת"

עשיתי בדיוק מה שהיא אמרה. איכשהו ידעתי איך לעשות את זה. איך למצוץ זין. זה הרגיש כל כך טבעי. גיא ליטף לי את השיער ביד אחת, וביד השניה חפן לי את הציצי. ואז המורה שוב ביקשה להתחלף.

איילת נתנה לי דחיפה קלה, ובחוסר רצון העברתי אותה בחזרה אליה. פתאום כולנו שמענו רעש, שיעול והסתובבנו לראות מה קורה. נופר משכה את ראשה לאחור מהמפשעה של תום שהיה בעל מראה מבויש מאוד, והזין שלו התכווץ במהירות.

המורה לספורט נתנה בו מבט מאוכזב.

"בסדר תלמידים, יש הרבה שאנחנו יכולים ללמוד כאן. ראשית, רבותי – מקובל להזהיר אישה לפני שאתה גומר. בין אם אתה גומר לה בפה, על הפנים, בכוס או בכל מקום בגוף שלה. זה לא משנה. וזה אומר לפחות עשר-עשרים שניות אזהרה. שתי שניות זה לא מספיק."

"שנית" היא המשיכה "לשפיך יש טעם ספציפי. חלק אוהבות את זה, כמוני, חלק לא. את לא חייבת לבלוע אם את לא אוהבת את זה. רק אל תעשי מזה עניין גדול, אפשר להכין ממחטה ולירוק את זה מייד, אבל עדיף פשוט להגיד מראש שאת מעדיפה שיגמור עלייך, אבל במקרה כזה, מקובל לתת לו לבחור איפה הוא רוצה לגמור עלייך"

ואז כולנו חזרנו למצוץ, בעוד שנופר הלכה לשטוף את פיה בשירותים. חני עברה בין הקבוצות, ואיפה שהיא ראתה צורך, היא בעצמה לקחה את הזין לפה והדגימה איך מציצה טובה צריכה להראות.

"לא סתם אני מעבירה את השיעור הזה, בנות. אני נחשבת אחת המוצצות הטובות בצוות המורים, וזו אחת הפעילויות המיניות שאני יותר נהנת לעשות".

היא הדגימה מה זה "גרון עמוק" כשהיא הכניסה את כל הזין הגדול של אלון לתוך הגרון שלה, ואז הדגימה איך בהתלהבות היא עולה ויורדת, משחקת לו בביצים תוך כדי, מלקקת את הכיפה, עד שהוא כבר לא יכל יותר וגמר לה בפה. היא כמובן בלעה בהנאה בניגוד לנופר. איזו השראה.

במהלך ארבע הדקות הבאות, כל החבר'ה גמרו מהמציצות שלנו. לשמחתי, גיא גמר כשהוא היה בפה שלי ולא של איילת, וכמו המורה, בלעתי כל טיפה. האמת שזה היה טעים! הוצאתי אותו מהזין שלו כאילו מצצתי קשית.

"היי!" איילת אמרה כשהבינה שקיבלתי את כל השפיך שלו. "תני לי לטעום!"

כשהרמתי את ראשי מהזין שלו, איילת מייד התקרבה, אבל לא לזין של גיא. היא  הצמידה את השפתיים שלה לשפתיים שלי, דחפה את לשונה לתוך הפה שלי, וניסתה למשוך אליי את הקצת שפיך שעוד נשאר לי בפה. הייתי צריכה להפסיק את הנשיקה ולהתרחק, רק על זה שלא ביקשה רשות, אבל זה הרגיש כל כך טוב, לחלוק איתה את השפיך של גיא. בסופו של דבר, היא הייתה זו שסיימה את הנשיקה.

"בסדר" המשיכה המורה כשפאבל (הבחור בקבוצה עם הזין הקצר ביותר אך השמן ביותר) סוף סוף גמר על הפנים של נעמי ודנה. "בואו נדבר על שוויון. חבר'ה, תעמדו".

כל הגברים קמו. המורה הזיזה עוד כיסאות כך שעכשיו היו מספיק כיסאות לכל אישה.

"גברות, בבקשה שבו. ותפתחו לי את הרגליים האלה יפה ורחב".

עשיתי מה שהיא ביקשה. הכיסא שלי ליד זה של איילת. שנינו ישבנו שם, רגליים פתוחות, מחכים למה שיבוא אחר כך.

"רבותי, לעולם אל תפחדו לרדת לאישה, במיוחד אם היא ירדה לכם"

כל חמשת הגברים כרעו ברך מול אחד מבנות זוגם. גיא כרע ברך מול איילת, בוהה בכוס הלח שלה. הארבעה הנותרים (כולל את עצמי) פשוט ישבו וחיכו, בזמן שצפינו בגברים מקבלים את ההזדמנות הראשונה שלהם ללקק כוס. חוץ מענת שזכתה מן ההפקר, כי היתה בזוג עם בן. כל אותו הזמן המורה נתנה להם הנחיות ברורות וישירות כיצד להשתמש בשפתיים, בלשונות ואפילו בשיניים.

"מילת המפתח היא איטיות. תתחילו לאט, אולי אפילו בפריפריה של הפות, בירכיים הפנימיות, תנו להן נשיקות קטנות מסביב, ורק אז תעברו למנה העיקרית, ועדיין – לאט", חני הסבירה, "עכשיו נשקו את הפות, ותתחילו לשלב את הלשון"

איילת הטתה את ראשה אחורה, ותוך כדי ליטפה את שיערו של גיא. אחרי דקה שגיא ליקק אותה, המורה ביקשה שנתחלף. פיסקתי רגליים, והזמנתי את גיא לעבור אליי.

חשבתי שזין מזויף בכוס שלי מרגיש טוב. זה היה כלום לעומת לשונו של גיא כשהוא ליקק לאט, מצץ וכרסם את הכוס שלי.

"שימו לב, בנים, יש 4 תנועות מרכזיות ללשון  – למעלה-למטה, סיבובים, מצד לצד, ודחיפה מהירה של הלשון (כמו פולסים) במקום אחד. אני מציעה לכם להתנסות, ולבדוק מה עושה לשותפה שלכן טוב. אפשר בשאלה, ואפשר לראות בשפת הגוף שלה"

זה היה גן עדן. זה היה אקסטטי. התחלתי לכוון את גיא.

"תעשה מלמטה למעלה, כן… עכשיו תדחוף לי אותה פנימה.. פאק, זה טוב גיא!", אמרתי ומעכתי לעצמי את השדיים תוך כדי. זה כמעט כאב כשגיא התרחק כדי לחזור לאיילת.

"שימו לב שיש לכם עוד אפשרויות חוץ מלהשון. תשתמשו גם בשפתיים. ועכשיו, שימו לב לדגדגן. האיבר הכי מופלא בגוף האישה. כל תפקידו להסב לה עונק. מקדו את המגע שלכם שם"

היד שלי חיככה אוטומטית את הכוס שלי בזמן ההמתנה. ניסיתי לשמור על העונג. פתאום שמתי לב שכל הבנות גונחות בהנאה, בסוג של תזמורת של עונג.

"לנשק את הדגדגן עם השפתיים נשיקות רכות ורטובות, ואולי אפילו לשלב מציצה קלה של הדגדגן. אני שומעת שאתן נהנות, ורואה אתכן זזות. גברים, שימו לב לשפת הגוף. ככה מטריפים אישה. ועכשיו שוב להתחלף"

כבר לא יכלתי לחכות. דחפתי את הראש של גיא לכוס שלי. לשמחתי חני בדיוק הגיעה לחלק הכי טוב.

"עכשיו תשלבו ידיים. כמו במציצה שקיבלתם, הבנות השתמשו בידיים, גם כאן זה מאוד מאוד יכול להוסיף. לטפו את פתח הנרתיק באצבע אחת, ואז החדירו אותה בעדינות", חני אמרה, "ועכשיו בדקו איך זה מרגיש לה להכניס עוד אצבעות"

זה גמר אותי. תרתי משמע. 3 אצבעות הוא הכניס לי.

"אתם יכולים גם להשתמש ביד השניה כדי לגעת לה במקומות אחרים בגוף, בישבן, בבטן, בפטמות ובשדיים"

גיא הקשיב והתחיל למעוך לי את הציצים.

"המורה?" שאל אחד מהחבר'ה, "הבנות גם יעשו שפריץ של זרע, כמו הבנים?"

"כנראה שלא" היא אמרה. "זו שאלה יותר מתקדמת. לעת עתה בוא נגיד לא."

"אז איך נדע מתי הם סיימו?" שאל בחור אחר. "הלשון שלי כבר מתעייפה".

"אתה תדע, אל תדאג" היא אמרה, אבל אז נאנחה. "למרבה הצער, מכיוון שזו הפעם הראשונה שלך, מעט מאוד מהנשים יגיעו לאורגזמה. אם בכלל. רבותי תנו לזה עוד שתי דקות, ואז נעצור."

גיא זז במהירות ביני לבין איילת, מנסה לתת לשנינו זמן שווה. זה היה כל כך מתסכל. אבל אז המורה ביקשה לעצור, השאירה אותי …מה הייתה המילה הזו…חרמנית. רטובה וחרמנית.

"בסדר. זה מספיק פרקטי לעת עתה. גבירותיי, אני יודעת שאתן מרגישות לא מסופקות כרגע, אבל אני מבטיחה שהכל ישתנה בקרוב".

אז כולנו נזכרנו במה שאמר מר אבידן קודם לכן. בקרוב נעשה סקס אמיתי! עם פין אמיתי שנכנס לכוס שלנו!

"עכשיו כולכם לכו לחדרים שלכם. לבד. יחכה לכם קצת אוכל. תאכלו ותתקלחו. אז תחזרו לכיתה הזו ב-21:00. הכיתה משוחררת".

כולנו הלכנו לבד מהכיתה אל חדרי השינה שלנו. טרפתי את הריזוטו שחיכה לי ואז קפצתי למקלחת, עם הזין המזויף. ובעודי מחדירה אותו אליי, כל הזמן חשבתי, מי יהיה הראשון שיכניס את הזין שלו לתוכי? גיא? תלמיד אחר? מר אבידן, המנהל, או אולי מורה אחר?

 

———————————-

 

גיא

נכנסנו לכיתה בשעה 21:00, ארבעה עשר מאיתנו מחכים בסבלנות למורה או מישהו שיגיד לנו מה קורה. לאחר כעשר דקות הגיעה לבסוף סגנית המנהלת לחדר.

"כולם פה? טוב. בואו אחריי."

עקבנו אחריה רק כמה צעדים לחדר האוכל, שם אכלנו את ארוחות הבוקר והצהריים שלנו. החדר הריק בדרך כלל היה מלא באנשים. רובם היו זרים שמעולם לא ראיתי לפני כן, אם כי אחד או שניים נראו לי מוכרים. אולי הורים לילדים צעירים יותר שראיתי מבקרים במהלך השנים. והיו כאן הרבה יותר גברים מנשים.

"בסדר, תלמידים. הגברים והנשים המקסימים האלה התנדבו להיות הראשונים שלכם. בחברה שלנו זה נחשב כבוד גדול לבתק את הבתולים של צעירים כמוכם שרק נכנסים לחברה החופשית. כשיקרא שמכם, אתם תבחרו את מי לקחת אתכם בחזרה לחדר שלכם. גברים יבחרו אישה אחת, ואילו התלמידות שלנו יבחרו שני גברים שיצטרפו אליהן".

כל הגברים והנשים עמדו והתייצבו באקראי בקצוות החדר, ואפשרו לנו להביט היטב בזרים האלה. כולם היו עירומים, מלבד חלקם שלבשו צמיד על הקרסול. מעולם לא ראיתי כל כך הרבה זין, כוס וציצי במקום אחד. זה היה מטורף. עד לפני כמה ימים כל הכוס שראיתי בחיים שלי הסתכם ב-15 שניות, לפני כמה חודשים, כשיעל מהכיתה נתנה לי לראות את הכוס שלה. עכשיו הופצצתי בכוס.

"הראשונה שתבחר…נעמי אבידר. את רשאית לבדוק את כל המתנדבים, ואת מוזמנת לגעת בהם איפה שאת רוצה".

נעמי הסתובבה בחדר, לא בטוחה. היא הביטה בגברים עם הזין הגדול והזין הרך שלהם ומה שביניהם. את חלקם היא חפנה והרגישה את הזין שלהם. בסופו של דבר היא בחרה שני בחורים והם הלכו אחריה לחדר שלה. פאבל היה הבא, אחריו איילת ואחר כך כנרת.

צפיתי איך כנרת בוחרת גבר מבוגר, נראה לי כמו מישהו בן 40 או 50, מלטפת לו את הזין, ואז בוחרת בחור שנראה… קצת כמוני!

בסופו של דבר שמעתי את "גיא בראל".

קראו לי בשמי והתחלתי להסתכל על הנשים. החדר היה יותר ריק ממה שהיה קודם, וכמה מהגברות שהכי אהבתי הלכו, אבל עדיין היו שמונה נשים לבחירה.

"אממ, איך קוראים לך?" אמרתי לאישה עם עור בהיר. היא הייתה בערך בת עשרים חמש והייתה גבוהה ממני. שערה היה ארוך, חלק ושחור, ופניה היו מאופרות בעדינות. הציצים שלה היו גדולים כמעט כמו של כנרת, אולי קצת מוצקים יותר. הכוס שלה הוסתר מעט על ידי קווצות שיער שחור. לא היה לה צמיד על הקרסול.

"זה משנה?" היא שאלה. "אבל אם אתה רוצה לדעת, קוראים לי שירה."

"אני יכול לגעת לך?", שאלתי וקירבתי את היד שלי אל הציצים שלה.

"חמוד", היא גיחכה, "אתה לא צריך לשאול דבר כזה בחברה חופשית"

"כן, נכון, אני כל הזמן שוכח", הייתי מופתע.

"אתה יכול לשאול אם אתה מאוד מנומס, אבל אף אחת לא תגיד לך לא. כולנו משמשות לשימוש חופשי של כל אחד, ולהפך. רק אם הייתי לסבית, אז היתה לי את הזכות לסרב לך, אבל אם באתי לפה להציע את עצמי לבתולים, אז בטח שאני לא לסבית"

"וואו, נחמד לדעת".

מיששתי לה את השדיים, ואז שלחתי יד לכוס, כבר בלי לשאול. הוא היה רטוב, וחם.

"זה נעים", היא אמרה בחיוך, "אני ממש אשמח להיות הפותחת הראשונה שלך"

"פותחת?", שאלתי.

"כן, לפתוח לך את הכוס שלי, לארח אותך בתוכי"

"אני אשמח, שירה. שנלך?"

"תוביל את הדרך" היא אמרה בחיוך.

הלכנו לאורך המסדרון לחדר שלי. כמעט בכל חדר שעברנו נשמעו כבר קולות של זיונים. או גניחה, או רעש של עור מכה בעור, או סתם חריקת המיטות.

"אנחנו נעשה את הרעשים האלה בקרוב" אמרה לי שירה, מנסה להיות מפתה.

היא לא הבינה שאני מנסה לא לחשוב על זה. לחשוב על כנרת, ואיילת, ואלון וכל האחרים.

זה היה מוזר. אלה היו הבנים והבנות שראיתי כל חיי. הם היו למעשה המשפחה שלי. לקח לי זמן במוח להסתגל. לראות אותם לא כבנים, אלא גברים. לא בנות, אלא נשים. לא ילדים, אלא מבוגרים. מבוגרים מיניים.

"קרה משהו?" שאלה שירה כשהיא נכנסה איתי לחדר השינה. "אתה מאוד שקט. אם שינית את דעתך ואתה רוצה בחורה אחרת, אני חושבת שיש עוד זמן."

"לא" אמרתי והתעוררתי מהמחשבות שלי. "אני מחבב אותך. אני חושב שאת יפה."

שירה חייכה והתיישבה על המיטה שלי. "בסדר. אני חושבת שהבנתי. תן לי לנחש. יש בחורה, אחת מהתלמידות, שאתה מאוד אוהב. ולמרות שאתה מתרגש לקיים יחסי מין, אתה עצוב כי אני לא היא. ובגלל שאתה יודע שהיא מזדיינת עכשיו עם שני בחורים שהם לא אתה."

הייתי בשוק.

"אממ…איך ידעת?" אמרתי והתיישבתי לידה. לא רציתי להגיד לה שהיא טועה. זה לא באמת מה שדאגתי לגביו.

היא העבירה לי טבליה כחולה קטנה, יחד עם כוס מים. "קח את זה, זה יעזור לך להחזיק כל הלילה."

אחרי שבלעתי את הטבליה, היא הזיזה את ידה כדי לשחק בעדינות עם הזין שלי.

"אני יודעת," היא המשיכה כעת, "כי כולנו היינו שם. זה מצב נפוץ בחברה שלנו. אתה צריך ללמוד להפריד בין רגשות למין. תראה.."

היא הרימה את ידה – זו שלא הייתה סביב הזין שלי. סביבו הייתה טבעת זהב קטנה.

"זו טבעת הנישואין שלי. התחתנתי לפני כחודשיים. הוא אהבת חיי. וכרגע הוא באחד מהחדרים האחרים עם בחורה שנקראת…אמה, אני חושבת…מזיין אותה. הוא הולך לאכול את הכוס שלה, ואז לזיין את הפה והכוס שלה עד שהוא יגמור. ואז הוא יעשה את זה שוב ושוב. הוא יכול אפילו לזיין את התחת שלה. הוא הולך לזיין את בת ה-18 הזו כל הלילה. זה לא אומר שאני אוהב אותו פחות".

היא התרחקה ממני ונשכבה על המיטה, מפסקת את רגליה לרווחה, מחכה לי.

"אז אתה יכול להכניס את הזין הזה לתוכי, כי זה דבר שכיף למבוגרים לעשות. או שאתה יכול ללקק את הכוס שלי. אתה יכול להשתמש בפה שלי, ואם תהיה ילד טוב אתה יכול להשתמש בתחת שלי מאוחר יותר. בכל אופן, יש לך זין גדול ויפה, אז כדאי שתשתמש בו איכשהו. אני לשימושך החופשי."

טיפסתי על המיטה ומעליה. העברתי את הזין שלי במבוכה לכניסה של הכוס שלה. הכניסה הרגישה קצת סגורה, אבל גם רטובה ומזמינה. מזמינה אותי להחליק בתוכה.

"מה.. אז פשוט.. להחליק אותו פנימה?", שאלתי.

"כן, תזיין אותי"

דחפתי, והזין שלי החליק לתוכה.

"אה כן, בדיוק ככה! תמלא אותי עד הסוף"

זה היה מדהים. כאילו אני בנוי לזה. הכוס שלה לחץ את הזין שלי אבל בצורה כל כך מהנה. והגוף שלי ידע בדיוק מה לעשות. התחלתי לדחוף עם הירכיים, נע קדימה ואחורה חזק יותר ויותר. מולי השדיים שלה נעו למעלה ולמטה כשדחפתי, והזזתי את ראשי למטה כדי ללקק את הפטמות שלה.

הרגשתי את הלחץ מתגבר, ורגעים לאחר מכן גמרתי בתוכה. הכוס שלה לחץ אותי כששפריץ אחר שפריץ נכנס אליה.

זו היתה ההרגשה הכי טובה שהרגשתי בחיים שלי. באותו רגע שכחתי הכל.

——————–

כנרת

אני יכולה לשכוח את מהזין הצעצוע הזה מפלסטיק. לא הייתי צריכה את זה יותר. שום דבר לא משתווה לזין אמיתי שנמצא בתוכי.

הבחור הזקן כבר גמר בתוך הכוס שלי פעמיים, והבחור הצעיר פעם אחת. כרגע הבחור הצעיר שלדעתי נראה קצת כמו גיא (למרות שהזין שלו היה קטן יותר) אחז בתחת שלי בעודו טוחן אותי מאחורה בטירוף. הזין הרפוי של האיש המבוגר היה תלוי מולי, מחכה שאחזיר אותו לתוך פי כדי להעמיד אותו שוב.

הם לא עצרו. הם לא נחו. ברגע שבחור אחד גמר בתוכי, הבחור הבא פשוט השתלט. הרגעים היחידים שעצרנו היו כשהם שינו את התנוחה שלי על המיטה.

והם התכוונו להמשיך עם זה כל הלילה.

גן עדן.

————————–

גיא

הופתעתי כששירה לא עזבה אחרי שגמרתי. זה מה שקרה בכל הסרטונים במחשב. היא צחקה מזה. "בטח" היא אמרה. "הרבה סקס זה ככה. תגמור ותלך. אבל לא כל סקס."

רק כדי להוכיח את זה, היא ניקתה את עצמה בשירותים (הוציאה את הזרע שלי מהכוס שלה) ואז הראתה לי משהו שנקרא 69. היא נשכבה עלי, הכוס שלה בפנים שלי. וליקקתי את הכוס שלה בזמן שהיא מצצה לי את הזין עד שחזר לעמוד לי.

וכששוב עמד לי, היא הזיזה את גופה. הפעם היא הייתה עליי. היא הורידה את עצמה על הזין שלי עד שהיא ישבה עלי, הזין שלי עמוק בתוכה. זה נתן לי לראות את הציצים והפנים שלה בזמן שהזדיינו.

"אתה תצליח הרבה יותר טוב הפעם" היא אמרה לי. "בדרך כלל, ככל שהסקס לוקח יותר זמן, ככה יותר טוב לשנינו. אז אל תגמור עד שתהיה חייב."

"בדרך כלל?" אמרתי לה, למרות שעיני היו ממוקדות בנקודה שבה הכוס שלה פגש את הזין שלי. תנועת ההחלקה הייתה כמעט מהפנטת.

"בטח" היא אמרה. "יש פעמים שאתה רק רוצה שהבחור יגמור כמה שיותר מהר. כמו באוטובוס למשל, כשאני מפחדת לפספס את התחנה שלי כי הוא עוד לא גמר."

"באמת אפשר לקיים יחסי מין באוטובוס?"

"אתה יכול לקיים יחסי מין כמעט בכל מקום" היא אמרה בחיוך. "זה הקטע בחברה חופשית. אתה חרמן, אתה מוצא מישהי, אתה מזיין אותה. ברוך הבא לעולם המבוגרים. זה נהדר ככה. לא כמו פעם, שאנשים היו צריכים להתאפק, והיו מתוסכלים, וזה יצא אחר כך החוצה באלימות. במלחמות."

היא קימרה את גבה והזיזה קצת את רגליה אז היא דפקה אותי מזווית אחרת. זה גירה משהו שנקרא 'הדגדגן' טוב יותר, היא הסבירה. היא אמרה לי כמה זה חשוב.

הייתי קרוב, והיא יכלה להרגיש את זה (אני לא יודע איך, אבל היא ידעה). היא טיפסה ממני ובמקום זאת מצצה את הזין שלי עד שגמרתי בפה שלה. "רק רציתי לדעת מה הטעם שלך" היא אמרה לי בחיוך, ליקקה את שפתיה.

צפינו יחד בפורנו זמן מה לאחר מכן. 'הפורנוגרפיה המלאה' נפתחה במחשב, ושירה נהנתה לראות את הסרטונים, תוך כדי שהיא מאוננת ע"י כך שהיא מתחככת עם הכוס שלה על הירך שלי.

"וואי, לא ראיתי פורנו שנים", היא אמרה, "מאז שלב ההשכלה הסופי שלי"

"באמת? למה?", שאלתי.

"האמת שמאז המהפכה, תעשיית הפורנו פשטה את הרגל" היא אמרה, "אם בא לנו לראות מישהו אחר מזדיין, אנחנו פשוט יוצאים לרחוב או פשוט מזדיינים ומצלמים את עצמנו. בחברה חופשית אין צורך בפורנו".

השעה הייתה הרבה אחרי חצות בשלב זה. הצלילים מהחדרים האחרים דעכו מאוד, אבל ברוב החדרים עדיין היו חבטות עדינות של מיטה קצבית או גניחות מדי פעם. החדר של כנרת היה ליד שלי, והייתי בטוח שאני עדיין שומע אותה.

"רוצה לנסות משהו אחר?" שאלה שירה, כשאחד הסרטונים (גבר ושלוש נשים באותה מיטה) הסתיים. חשבתי שהיא מתכוונת לסרטון אחר, אבל במקום זאת היא התכופפה ומצאה משהו שנקרא חומר סיכה.

ואז היא אמרה לי בדיוק איפה לשים את הזין שלי.
______________

המשך יבוא…

Loading

12 מחשבות על “החברה החופשית – חלק 3”

  1. סיפור מדהים!
    שיוסיפו גם שפשוף של הזין בציצים, מחרמן בטירוף!

    הגב
  2. היי, נהניתי, אוננתי וגמרתי עם כל פרק. אשמח לשילוב פטיש, בדגש על כפות רגלים מציצת ועיסוי בהונות, תודה

    הגב
  3. שלום, נהניתי. אוננתי וגמרתי מכל פרק. אשמח אם ניתן לשלב בסיפר פטיש, בדגש על כפות רגלים ומציצת הבהונות ועיסוי

    הגב
  4. סיפור טוב, אוננתי וגמרתי בכל פרק. אשמח לשילוב פטיש בדגש על כפות רגליים וליקוק ומציצת בהונות

    הגב
  5. חייב לומר שזה סיפור מרענן ונחמד מאוד, נהניתי מאוד לקרוא, הבנתי שהוא מתורגם אז שאפו ענק וערוך היטב, תודה רבה!
    באמת סיפור מצוין

    הגב
    • תודה! שילוב בין תרגום לבין דברים שהוספתי או שיניתי. איזה כיף שאתה נהנה מהסיפור

      הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן