חגורת צניעות לגבר – שאלות ותשובות

מהי חגורת צניעות?

חגורת צניעות (או כלובון או כלוב זין)  הוא אחד צעצועי המין הייחודיים והחושניים ביותר בכל הזמנים. למעשה, זה יכול אפילו להיות יותר מדויק נקרא שילוב בין צעצוע מין וכלי מין. באופן ייחוד הגירוי המיני בעיסוק במניעה נובע דווקא מהיכולת למנוע הנאה וסיפוק מצד אחד ושליטה מצד שני. במקום להיום מסופק  לובש חגורת צניעות לא יוכל להיות מגורה או לחוות אורגזמה. הוא בעצם ימנע מעצמו מתוך בחירה או יגיש את המהות המינית שלו לשליטתו של אדם אחר. במקרה זה מחזיק או מחזיקת המפתח יהנו משליטה מוחלטת על האספקטים הפיזיים של העוררות המינית של הנעול. משחקי המין העזרת הכלובון הינם רבים ומגוונים, החל ממניעה קצרה, גירוי של ערב, דרך תכשיט סקסי המעטר את האיבר הגברי ועד מניעה ארוכת טווח של ימים, שבועות ואולי אף יותר.

עבור מי נועדו כלובי הזין?

באופן כללי חגורות הצניעות נועדו ל "ילדים רעים" או "ילדות רעות" שלא מצליחים לשלוט בעצמם וזקוקים לקצת חינוך באמצעים משמעותיים. אם אתם חושבים שגם אתם מעלה הזקוקים לכלובון שאלו את עצמכם את השאלות הבאות : האם אתם מנהגים לא לעניין ונותנים לזין שלכם להוביל אתכם ? האם אתם מאוננים יותר מידי? האם אתם מפוקסים על העונג של עצמכם הרבה יותר מאשר על העונג של הפרטנר ? האם הגמירות שלכם קצרות ובלתי מספקות ? אם עניתם כן על אחת מהתשובות אז יש לכם את התשובה עבור מי נועדו הכלובונים.

חבילת חגורת צניעות לגבר למתחילים
ערכה מושלמת לנעול המתחיל. שני כלובונים, 4 טבעות, כספת למפתח, מנעולים חד פעמיים. מחיר : רק 131 שקלים. משלוח מהיר מארה"ב. הקליקו לקניה

למה לי לקנות חגורת צניעות לגבר?

אז קודם כל תלוי מי אתם….

אם אתה שולט / שולטת הרוצים לחנך את הנשלט

הגעתם לפסגה. שליטה מוחלטת בדבר הכי חשוב לנשלט. בשורה התחתונה הכל פה סביב מיין והנה מצאתם את הדרך לשלוט בגביע הקדוש. יש לכם פה תחת הידיים את הכלי האולטימטיבי לשליטה שהולך ומשתבח עם הזמן. כל יום יביא מנעד חדש של רגשות ואתגרים לנשלט ואפשריות חדשות עבורכם. אל תהססו אפילו והבילו אותו אל הכלובון הנכון. נכון, אולי בהתחלה זה יהיה קשה לו, אולי אפילו תרחמו עליו קצת אך זכרו שאילו רק חבלי לידה וכמו כל דבר אחר ב BDSM צריך קצת להתנסות ולמצוא את הזווית הנכונה.

אם אתם נשלט במערכת יחסים

יש לכם פה את המתנה המושלמת לשולטת / שולט שלכם. תנו את עצמכם, את המיניות שלכם, את גירוי שלכם. תראו איך אחרי כל יום שעובר אתם הופכים לנשלטים טובים יותר, קשובים יותר, מוכנים לעשות דברים שבעבר היו לכם קשים או בגבולות שלכם. העניקו את המפתח באהבה ובהתמסרות.

אם אתם חסרי פרטנר למשחקים כרגע

כדי לאמן את עצמכם לשלוט בזין ולא לתת לו לשלוט בכם. תנו לעצמכם את החופש מהמרדף האין סופי אחרי האוננות המהירה חסרת התכלית הבאה. תנו לאנרגיה המינית להצטבר ולימדו לתעל אותה להעדפות חדשות ומעניינות. תלמד קצת דחיית סיפוקים ותראה עד כמה אורגזמות יכולות להיות טובות.

איזה כלובון לקנות?

אנחנו ממליצים (מנסיון) על כלובון מדגם CH09. ניתן לקרוא עליו טיפה יותר בקישור הזה.

מה בכלל סקסי במניעת אורגזמה?

הדבר הסקסי בזה הוא זה: אתה בעצם מעביר שליטה על הזין שלך, על האורגזמות שלך, ובמובנים רבים כל המיניות שלך לאדם אחר, בדרך כלל אחד שאתה אוהב ובוטח בו כמו בת זוג לחייםך או דום/דומית שאיתו הסכמת על מערכת יחסית מבוססת שליטה. "מניעה" הוא בהחלט מוטיב של הנאה. להחזיק את עצמך על קצה האורגזמה במשך זמן רב ככל האפשר במהלך סשן אוננות או לקחת חלק באירועי Lock-tober ולא לגמור במשך חודש שלם. הכלובון הינו הצורה המוחשית ביותר של מניעה, בשילוב עם אלמנטים של כניעה כאשר משטר האורגזמות שלך נקבעים לחלוטין על ידי אדם אחר. אתה תשיג שליטה טובה יותר על עצמך ועל הגוף שלך. אתה תהפוך לרגיש מאוד, פיזית ורגשית גם יחד והגוף שלך יהיה הרבה יותר רגיש לגירוי ומשחק מקדים. בנוסף, אתה תלמד איך ליהנות מאלמנטים חדשים  של סקס, כמו הפטמות, ערמונית מגורה ואיברים אירוגניים אחרים שאינם הזין שלך

 

האם באמת לא אוכל להגיע לזיקפה?

לחלוטין. חגורות הצניעות המודרניות לגבר עוטפות לחלוטין את הזין בין אם באמצעות צינור פלסטיק, סיליקון, מתכת, כיס עור או גרסאות שונות של טבעות ומחסומי מתכת. העיצוב היחודי ישאיר אותך עם אפס יכולת להיות זקוף, פשוט אין מקום. אם הזין שלך מנסה להתחיל ולהתקשות אי הנוחות תהיה משמעותית ומובטח שהוא יוותר ויחזור למצבו הרפוי. גרסאות ספציפיות של כלובונים אפילו כוללות מסמרות פלדה המגדילות את הכאב בעת נסיונות הזדקפות.

 

ומה עם אורגזמה? אפשר?

באופן עקרוני התשובה היא לא. באופן מעשי ישנם דברים המסוכלים להגיע לאורגזמה מלאה ללא זיקפה. אם אתה מאילו אזי כנראה שתוכל לרפרף על חלקים מסויימים מהזין (תלוי בדגם הכלוב) ולהגיע לאורגזמה הנראית כדליפה.

עבור רוב הגברים הגוף שלך פשוט לא יוכל להגיע לאורגזמה. כל זה יהיה בלתי אפשרי כל עוד החגורה או הכלוב יהיו נעולים היטב סביב הזין שלך. אורגזמות יהפכו לזכות אם ורק אם בעלת המפתח המיועד שלך תבחר לפתוח את מתקן הצניעות שלך ולשחרר אותך!

 

אפילו אורגזמה אנאלית?

טוב, אולי לא היינו לגמרי כנים איתך. אחרי שהתרגלתם להרגיש שהזין שלכם נעול בתוך הכלובון תוכלו "לאמן מחדש" את גופכם לפלוט בצורה מיוחדת שלא כוללת זקפה או נגיעה בפין שלכם בכלל! זה נקרא "אורגזמה אנאלית" או לפעמים "חליבת ערמונית" כי זה לא דומה לגמרי לאורגזמה  נורמלית. השותף/ה שלך, באמצעות אצבעותיהם או צעצוע כלשהו, יכול לעסות את הקירות הפנימיים של התחת שלך כדי לעורר את הערמונית, בלוטה מאוד מיוחדת בצורת אגוז שבו חלק מהזרע שלך מאוחסן. אם תשפשפו את הערמונית מספיק חזק ומספיק זמן, היא פשוט לא תוכל להחזיק בכל הנוזלים האלה, והיא תתחיל להתנקז ולטפטף מהזין המוזנח שלך. אז תוכל לרוקן את הביצים שלך… זו לא בדיוק אזהרה אך זה פשוט לא ירגיש כמו אורגזמה רגילה בה נוגעים בזין. ככל הנראה אורגזמה אנאלית תשאיר אותך מגורה ומתוסכל ובמצב מושלם עבור השולט/ת

כלובון לקטנטנים
כלובון לקטנטנים. ניתן לבחור מ 4 גדלים של טבעות + אפשרות לסאונד. הקליקו לקניה

מה לגבי שירותים?

אל דאגה, פעולות הגוף החיוניות הקשורות לשירותים האלה לא מוגבלות כלל על ידי כלובי הצניעות והחגורות. רוב מכשירי הצניעות כוללים חריצים או חורים בקצה המאפשרים לשתן לעבור. תוכל להשתין כרגיל כמו תמיד. בעמידה או בישיבה? זו כבר העדפה אישית, הרבה פעמים החורים צרים במקצת ולא מכוונים בדיוק מה שיוצר קצת השפרצות. בשורה התחתונה, עדיף לשבת. באשר לחרבן, אף אחד ממתקני הצניעות שלנו לא יחסום את החור של התחת באופן קבוע (למרות פקק ישבן זה בונוס מעולה! אז תרגישו חופשי ללכת לשירותים ולעשות את צרכיכם!

 

מה לגבי שינה?

עבור רבים זה החלק הקשה ביותר בלבישת חגורת הצניעות. ראשית, שינה על הבטן אינה מומלצת. שינה על הגב (אידיאלי) או על הצד עם כרית מתחת לרגל יעזורו כדי להשיג שינה טובה יותר.

כמה הצעות מועילות

  • להשתין כמה שיותר לפני השינה. נסה לא לשתות יותר מדי נוזלים לפני השינה,
  • אם אתה מתעורר בלילה מזקפה, עשה כמיטב יכולתך להירגע ולהטיל שתן שוב.
  • יש אנשים שמשתמשים בקרח כדי כדי לעזור לדברים להירגע ככל האפשר.
  • לבסוף, תן לזה זמן. הדעות משתנות לגבי כמה כאב עליכם להשלים בכדי לאמן את גופכם להתרגל לישון לילה בחגורה.
  • אם אינך מצליח לעבור את הלילה בהתחלה, הסר את המכשיר, נסה שוב למחרת. אם תעקוב אחר הצעות תתרגל לזה יותר ויותר.

רוב הנעולים מספרים שאכן הימים הראשונים קשים מעט אך לאחר מכן הגוף מתרגל

האם השולטת שלי תאוהב את זה שאני לובש חגורת צניעות?

ובכן, למרבה הצער, אנחנו לא יכולים לענות על זה בשבילך. זו שאלה מאוד אישית והתשובה תהיה שונה על כל זוג. העצה היחידה שאנחנו יכולים לתת לך היא: שאל אותה בעצמך! תעלה את העניין שלך באוירה רגועה (או לא….) , ותבחן את התגובה שלהם. יש שולטות המתרגשות  מאוד להתנסות איתך במכשירי צניעות, בעוד שאחרות יהיו בסדר עם זה שתמלא את הפנטזיות שלך, אבל יעדיפו להישאר לא מעורבות . נהל שיחה וראה איך זה הולך אבל הימור שלנו הוא שהתשובה תהיה חיובית ומתלהבת משחקי גירוי ומניעה משותפים יכולים להיות כיף מיני ואירוטי רציני לכל הצדדים המעורבים!

 

האם הצד השולט נהנה גם כן ממשחקי גירוי ומניעה?

כן, הם כן! למעשה, כאשר אתה נעול בכלוב צניעות או חגורה, השותף שלך יקבל לחוות אפילו יותר כיף, הנאה וסיפוק מאשר אי פעם בעבר. למה? ובכן, בגלל שמשחקי הנעילה עובדים על מניעה או יותר נכון גירוי ומניעה. גירוי אירוטי ויצירתי הופך בקלות לעינוי רציני עבור הצד הנעול. נשלט נעול ומגורה הופך לכלי שירותי וכנוע הרבה יותר מה שמאפשר לאתגר אותו ולפרוץ גבולות. כלובי צניעות ימנעו מהם לא רק להגיע לאורגזמה, אלא גם להגיע לזקפה מלכתחילה! כשההנאה שלהם מנועה באגרסיביות מתגלה לנו יצור חדש המתמקד בעינוג בן הזוג שלהם והגשמת כל הרצונות העמוקים והפנטזיות שלהם עם התקווה לסיום תקופת הנעילה או לפחות להרוויח אורגזמה בהקדם.

הנה הסיבות העיקריות עבור הצד השולט :

  • שליטה ברמה הגבוהה ביותר – שליטה מלאה על המיניות ללא צורך בהתעסקות בהענשה וכאב, מתאים לשולטים/ות שפחות מעניין אותם הצד האגרסיבי
  • סימון – סימון אינו רק על ידי הצלפות. גם תכשיט הוא סוג של סימון ואין ספק שהכלובון הוא סוג של תכשיט. בטח ובטח המתכתיים.
  • חינוך – חינוך לדחיית סיפוקים, חינוך להתמקדות בצד השני (הנכון)
  • מניעת אוננות – פשוט וקל, מנניעת אוננות ברמה החומרית ביותר.

מה ההבדל בין חגורת צניעות וכלוב צניעות?

כלובון שחור
כלובון פלסטיק. 4 צבעים. 5 טבעות. הקליקו לרכישה

כלוב צניעות הוא מתכת, סיליקון או צינור פלסטיק שמקיף לחלוטין את הזין כולו, כמו גם טבעת אחיזה סביב הביצים המאבטחץ ומצמידה את הכלוב לגוף. תפקידו הוא להכיל את הזין ובדרך כללל מכיל חריץ להשתנה. באופן עקרוני ולמעט דגמים מיוחדים אין לו נגיעה לחור האנאלי. כלובים הם נוחים, בטוחים, ומאפשרים לגברים לבצע את פעילויות הנקיון והשירותים ההכרחיות ללא הפרעה, הם נחשבים אידיאליים עבור לבישה לתקופות ארוכות. חגורות צניעות, מצד שני, בדרך כלל עשויות מתערובת של מתכת (בדרך כלל פלדת אל חלד) ועור. האביזר מהודק סביב המותניים ורץ ברצועה בין הרגליים, כולל מעל הביצים וחריץ הישבן. הזין נעטף על ידי שק קטן או "כיס", עשוי או עור או יריעה שטוחה של פלדת אל חלד. בחגורות צניעות רבות יש גם אטמי ישבן המוחדרים לחור התחת והרצועות מוודאות שלא יחליק החוצה בכוונה או בטעות. חגורות צניעות גבריות הן מאוד אסתטיות, אך בעיותיות בכך שהן מונעות אפשרות נוחה ליציאות, כמו גם השארת קווים בעור מרצועות העור ההדוקות שלהן. הן מתאימות יותר לשימוש לטווח קצר, לעתים קרובות רק משך זמן של סשן יחיד

 

 

חגורת צניעות וורודה
חגורת צניעות מלאה. הקליקו לרכישה

אז איך להחליט בין חגורה לכלוב?

כדי לבחור בין השניםם עליך להחליט איזו חוויה אתם מעדיפים. אם אתם רוצים משהו טווח קצר עם דגש על מראה אסתטי ונראה סקסי , אז חגורת צניעות מתאימה יותר. היא יושבת יפה כאקססורי שלם ועובדת טוב עם לבוש סקסי כגון עור או תחרה, הצד השולט ישמח לראות את הצעצוע שלו מסתובב כלוא בגאווה. עם זאת, אם אתם מחפשים לנעול את הזין במשך ימים ושבועות בכל פעם, אז כלוב צניעות יהיה הרבה יותר נכון. הם בנויים להיות מוצנעים ובלתי מורגשים מבחינה ויזואלית תחת בגדי יום יום, מאפשרים שינה (באופן יחסי) וכמובן שירותים.

איך לובשים את הכלובון?

שמים את הכלובון בזהירות רבה כדי לוודא שהוא יושב  מתאים כראוי ולא מפריע, חוסם דם או צובט את ההזין, הביצים ושאר האיברים. אם בחרה להשתמש ב חגורת צניעות, יש לוודא להתאים את שתי הרצועות – זו סביב המותניים שלך ווזו הרצה בין הרגליים  – כדי שלא יהיו רופפות מידי או הדוקות מידי. בנוגע לכלוב הדבר החוב ביותר הינו התאמת גודל הטבעת העוטפת את בסיס הזין ושק האשכים. הטבעת צריכה לשבת במדויוק, לא רופפת כך שהכלובון יתנדנד ואולי אף יפול ולא מהודקת מידי כך שתופרע זרימת הדם. לאחר התאמת הטבעת חלק הצינור פשוט מוחלק על הזין ומוצמד אל הטבעת באמתעות מנכנון נעילה. שולטות רבות אוהבות לבצע את האקט הסימלי של הנעילה בעצמן, ואומרות בעצם שלא אתה הוא הנועל את עצמך אלא הן הן הנועלות אותך. לאחר הנעילה קומו לצעידה קטנה של מספר מטרים כדי לוודא שהכל יושב כראוי. הקפידו להציץ על הזין מידי חצי שעה בהתחלה ואז מידי כמה שעות כדי לוודא שהוא לא מקבל צבע כחול / סגול חזק.

 

האם אני יכול ללבוש את הכלוב במשך זמן רב, או רק לתקופה קצרה?

שאלה מעולה שהתשובה עליה תלויה בכמה גורמים

  1. רמת המחוייבות – הגורם הכי חשוב ללא ספק. לא כל מה שנשמע מעולה בפנטזיות עובד באמת בחיי היום יום. כנ"ל לא כל מה שעובד בחדר המיטול עובד בזמן שמשחקים כדורסל עם הילד. אם החלטת לבד או יחדיו ללכת על מניעה היו חזקים, קחו בחשבון שאולי תצטרכו להשקיע קצת ממון בכלובון מתאים ואולי לנסות כמה עד שתמצאו את הנכון. אחר כך יתחיל החלק הקשה באמת עבור הנעול….
  2. סוג הכלובון וההתאמה שלו – ברמה העקרונית רוב כלובי הצניעות טוענים שהם בנויים לטווח ארוך וניתן ללבוש אותם לחודשים ושנים כל עוד הם נשמרים נקיים. אם נאמין להם אזי הבעיה היחידה הינה זיעה ובקטריות אותה ניתן לפתור בשטיפה יומית או דו יומית. בפועל לא כל הכלובים באמת בנויים היטב ומחומרים טובים. הכלל הרגיל של מה שזול איננו איכותי עובד ברוב המקרים גם פה. הכלובים הזולים עלולים להחליד וחלקי הסיליקון והפלסטיק הגמיש נוטים להרקב ולהתפוגג. אם אתם בעניין של טווח ארוך השקיעו בעצמכם וקנו אחד איכותי
  3. מבנה אישי ורגישות – מבנה אנטומי של אחד אינו דומה למבנה אנטומי של אחר, כלובון שאחד חי איתו ללא בעיה כולל פעילות גופנית לא בהכרח יהיה נוח לאחר. כך גם רגישות העור. נשלטים מסויימים עלולים לפתח פריחות או זיהומים מהמגע המתמשך עם הפלסטיק/סיליקון/מתכת. שימו לב ותעקבו לפחות ברמה יומית.

אני צריך לקנות כלוב זין גדול? או אחד קטן?

זה תלוי. יש לך זין גדול או קטן? הדבר החשוב ביותר על כלוב זין הוא לא אם זה גדול או אחד קטן, אלא האם זה מתאים לך כמו שצריך. הסוג הטוב ביותר של כלוב הזין הוא אחד שמתרפק בנוחיות סביב הזין שלך מבלי ללחוץ חזק מדי או דוחק את הראש שלך כנגד הקצה. כלוב זין קטן מדי יכול לצבוט את העור הרגיש מאוד באזור, בעוד אחד שהוא גדול מדי יכול להתפשף ולגרום לחיכוך, עור אדמדם ואפילו פריחה. לכן, כאשר בוחרים את כלוב הצניעות שלך יש לקחת מדידות מדויקות ולא להעריך אותם ואז, לבחור את גודל כלוב הזין שמתאים לך הכי טוב

שימו לב : לבישה לאורך זמן, ככל הנראה, תגרום לזין להתכווץ. קחו את זה בחשבון. מעדויות של כאילו העונדים את הכלובון לאורך שנים הם נדרשן להחליף את הכלובון מידי כמה שנים לאחד קטן יותר.

איך מנקים את חגורת הצניעות?

חגורות צניעות וכלובי זין הם די מדהימים, אבל למרבה הצער, יש דרך אחת שבה הם לא מושלמים לחלוטין … הם לא מנקים את עצמם. זיעה, לכלוך וזיעה, באופן בלתי נמנע, יצטברו בחלק הפנימי של הכלוב שלך, במיוחד אם אתה לובש את זה 24/7, שלא לדבר על חומר סיכה ואולי אפילו זרע.  המלצה שלונו היא נקיון יומי וגילוח שבועי, אל תמתינו להצטברות לכלוך הסירו את הכלוב לבד או בפיקוח, השתמש במים חמים וסבון אנטיבקטריאלי כדי להבטיח נקיון מלא הן מהצד הפנימי והן מהצד החיצוני. אל תזניחו את הזין עצמו שאמנם נהנה מתקופה קצרה של חופש אך יש להקפיד לנקות גם אותו. יש לייבש את הכלוב לגמרי לפני שמחזירים אותו, כי מתכת לחה או פלסטיק על העור הוא האשם מאחורי רוב המקרים של שפשוף לא נוח. כמובן, אם אתה מוצא את עצמך לא מסוגל לשמור על הידיים שלך מלתת הזין שלך כמה משיכות ערמומיות במהלך תהליך הניקוי, כדאי אולי לוודא פיקוח הולם.

ומה עושים עם הריח?

תופעת לוואי נוספת שעלולה להופיע היא ריחות מוזרים שעולים מהאזור אל בהלה , זו כמעט תמיד תוצאה של הזיעה וההצטברות אבק ולכלוך שדיברנו עליה הרגע בתשובה הקודמת. ו, סתם ככה. והתשובה שוב היא ניקוי פשוט. הרבה סבון ומים חמים עוד יותר כדי לקרצף כל עקבות של ריח מגעיל הן מהכלוב שלך והן מהזין עצמו. אנחנו בהחלט ממליצים להשתמש בכלי כמו מטלית רחצה, ספוג או ליפה אשר יכולה להגיע לכל הקצוות הקטנים והפינות של כלוב הזין שלך ולשטוף כל פיסת לכלוך אחרונה.

ההיסטוריה של חגורת הצניעות

האגדה האורבנית הנפוצה ביותר הינה שחגורות הצניעות הופיעול בתקופת מסעות הצלב על ידי נשות האבירים כדי להוכיח נאמנות ולמנוע פיטוי. לרוע המזל אין אך הוכחה לקיומם של אביזרי מניעה איור של חגורת צניעות מ 1405לפני המאה ה 15.

מחקרים נוספים מצביעים על כך שחגורות צניעות נשיות נלבשו במאה ה -16 והיו זמינות לראשונה לנשים במאה ה -19 כמכשיר נגד אוננות, שכן אוננות נחשבה למזיקה על ידי הרפואה המערבית באותה תקופה. תחום נוסף הינו תחום התקיפות המיניות ומניעת זנות,באזורים מסויימים בחרו או אולצו נשים להינעל בכדי למנוע מהן לספק שירותי זנות (במכוני עיסוי לדוגמא)

בימינו היוצרות התהפכו. חגורות צניעות המנצאות בשימו על ידי גברים ונשים כאחד בקהילת ה- BDSM כחלק ממשחקי השליטה. על ידי לבישתו, הלובש מוסר את השליטה בהתנהגותם המינית לצד השולט מתוך בחירה תוך הפגנת התמסרות וכניעות. למרות היותו מיועד לנשים בעבר, יש למעשה כיום ביקוש גדול יותר לחגורות צניעות לגברים וניתן למצוא מגוון גדול יותר דווקא למין החזק.

איך עובדת חגורת צניעות לגבר?

חגורת צניעות של הפין היא מכשיר צניעות גברי אשר מורכב לעיתים קרובות מחגורת עשויה נירוסטה או פלסטיק וכלוב זין שמתאים סביב הפין כדי לשמור עליו מכוסה ונעול. האביזר מונע אוננות, מגע, זיקפה וכמובן הסרה של הכלובון.

ניתן ללבוש חגורות צניעות לגברים עם אביזרים אחרים וצעצועי מין כמו פלאגים אנאליים או דילדו. ניתן למצוא חגורות המונעות חדירה ומגע הן לפין ולפות והן לרקטום בין אם באמצעות חסימת גישה או באמצעות פלאג הממלא את המקום.

Loading

דילוג לתוכן