החברה החופשית – חלק 6

לפרק 1
לפרק 2

לפרק 3

לפרק 4

לפרק 5

זהו סיפור אוטופי על עולם שבו סקס אינו טאבו, וכולם חופשיים לתת ולקבל מיניות בכל זמן, וכמובן שכל קשר בינו ובין המציאות – לא קיים. מומלץ לקרוא את הפרקים הקודמים.

גיא

"גברת שרון?" אמרתי בבלבול כשסגנית המנהלת נכנסה. כנרת סגרה את הדלת מאחוריה. שמתי לב לשפיך שנוזל לה מהכוס. כלומר, הרגע מישהו גמר בתוכה. ישבתי על קצה המיטה, איבר מיני זקוף מצביע על התקרה.

"אתה יכול לקרוא לי טלי" אמרה המורה "אבל רק בזמן שאתה מזיין אותי".

היא כרעה מולי ולקחה את הזין שלי לתוך פיה לפני שהספקתי לומר מילה.

כנרת הלכה מאחורי ולחשה באוזני "אני לא יכולה לחכות לראות את החבר שלי מקיים יחסי מין עם המורה הכי כוסית בבית ספר".

סובבתי את ראשי לנשק אותה, והזזתי יד אחת לשחק עם השדיים הגדולים שלה. "ואני רוצה לראות את חברה שלי אוכלת את הכוס של המורה שלנו. ואת הלשון של המורה שלנו על הדגדגן הקטן של חברה שלי." לחשתי בחזרה.

אחזתי בזהירות באחת מזרועותיה של המורה, והזזתי אותה מעלה והרחקתי מהזין שלי. היא הייתה טובה מדי, ודאגתי שאגמור מהר מדי. לא רציתי לגמור לה בפה. עדיין לא לפחות.

"תעלי על המיטה טלי" אמרתי לה. זה היה מוזר לקרוא למורה בשמה הפרטי, אבל זה גם הרגיש כל כך חזק.

היא עשתה זאת, בשכיבה, ידיים ורגליים פרושות לרווחה. העברתי את ראשי למפשעה שלה, והתחלתי ללקק את הכוס שלה. היה לה טעם שונה מבחורות אחרות שליקקתי, אבל זה לא היה לא נעים. ניסיתי להיזכר במה ששירה סיפרה לי לפני שני לילות, והקפדתי ללקק ולשחק עם הדגדגן של המורה.

בינתיים הסתכלתי על כנרת מורידה את עצמה לאטה על פניה של גברת שרון. לשונה של המורה עלתה כדי לפגוש את הכוס הצעיר של התלמידה. זרועותיה של המורה נעו לכרוך את רגליה של כנרת, וקירבו את הכוס הרטוב עוד יותר לפניה.

הקשבתי כשכנרת צחקקה וצחקתי כשהמורה ליקקה אותה, עד שהצחוק הפך לגניחת עונג. הרמתי את מבטי לראות את כל גופה של כנרת רועד, והבנתי שחברה שלי מקבלת אורגזמה.

"כן טלי, כן טלי!", כנרת קראה בקול רם.

המשכנו ככה אני לא יודע כמה זמן. אולי רק דקות. אולי זה היה חצי שעה. אני לא יודע. לא היה אכפת לי. זה היה מדהים.

בסופו של דבר, כנרת ירדה מטלי, וגם אני שחררתי אותה. הפעם נראה היה שהמורה השתלטה. "אני רוצה לראות את שניכם מזדיינים. אתם לא יודעים כמה פעמים פינטזתי על זה בזמן השיעורים" היא אמרה.

ניסיתי לא לחשוב יותר מדי. לחשוב יותר מדי עכשיו יהרוס הכל.

תפסתי את כנרת ומשכתי אותה למיטה. אבל לא עם הפנים למעלה. פנים למטה. ראיתי את התנוחה הזו באחד הסרטונים ורציתי לנסות אותה. לא יכולתי לראות את השדיים הגדולים שלה, אבל גם לא יכולתי לראות את הפנים שלה. היה לי יותר קל להתייחס אליה כאל אובייקט מיני בלבד. שמתי את ידיי בין רגליה תחילה, מפסק אותן יותר ומרגיש את הכוס שלה. כן, עדיין נחמד ורטוב.

טיפסתי עליה, וכיוונתי את הזין שלי לכוס שלה. בדחיפה אחת של ירכיי דחפתי את הזין שלי לתוך הכוס הרטוב של כנרת.

זיינתי את החברה הכי טובה שלי. הזין שלי היה בתוך הנרתיק שלה. חציתי את הרוביקון.

"אוי אלוהים! כן גיא, כן!"

הכוס של כנרת היה הכי טוב עד אותה נקודה. אני לא יודע איך לדרג אותם, אבל זה נכון. היא הייתה מדהימה. היא הרגישה כל כך חזק ולחצה את הזין שלי עם הכוס שלה בדיוק במידה הנכונה. כמה פעמים נאלצתי להפסיק לדחוף ולהשהות, כדי להימנע מלגמור מוקדם מדי. ידעתי שאני לא חייב, שאוכל לגמור מתי שאני רוצה. אבל היה עוד כוס בחדר שחיכה לזין שלי.

גברת שרון הייתה בפינה הרחוקה של המיטה הגדולה, יד אחת בין רגליה, שיחקה עם עצמה בעודה מתבוננת בשנינו. הכוס שלה נראה כל כך מזמין, והיא נשקה לי נשיקה קטנה כשהיא ראתה אותי מסתכל עליה.

יצאתי מכנרת, ועברתי למורה. לא אמרתי מילה. פשוט משכתי אותה קצת יותר לקצה המיטה, ואז נעמדתי מעליה, דוחף את עצמי לתוכה. היא על המיטה, אני עומד על הרצפה ומזיין אותה.

ההבדלים בין השתיים היה כמו שמים וארץ. הכוס של טלי לא היה צר כמו הכוס של כנרת, אבל זה אומר שיכולתי לדחוף בלי לחשוש מאורגזמה מוקדמת מדי.

אני מתאר לעצמי שזה מה שהיה קורה, אם כנרת לא הייתה באה מאחוריי, ומחבקת אותי. "תגמור בתוכה, גיא" היא לחשה לי. "תמלא את הנרתיק של המורה שלנו בזרע שלך."

אני אצטרך ללמד את כנרת כמה מילות מין חדשות. השפה הטכנית שלה הייתה כל כך לא במקום כאן.

"כן, טלי?" אמרתי בקול, כדי שכנרת תוכל לשמוע אותי. "את רוצה שאמלא את הכוס הקטן שלך עם השפיך שלי?"

"אה כן, אתה כבר ילד גדול" היא ענתה, מבינה מה אני עושה. "תמלא את הכוס הקטן והצר של המורה השרמוטה שלך. אני רוצה את השפיך שלך בתוכי. אני רוצה להרגיש את הזין שלך כשהוא יורה את השפיך שלך עמוק במערה שלי."

הפסקתי להתאפק, ורגעים לאחר מכן הזרע שלי השפריץ לתוך הכוס הרטוב של גברת שרון. המורה נאנקה בקול כשגמרתי, גומרת יחד איתי. הפה של כנרת פגש את שלי באותו רגע, והלשונות שלנו הסתחררו זו סביב זו כשטיפות הזרע האחרונות דלפו מהזין שלי.

 

—-

כנרת

גברת שרון יצאה מהחדר, ואני נרדמתי מכורבלת עם גיא. זה היה כל כך כיף.

זה היה שונה מסקס. הסקס היה פראי. זה היה…אישי. זו הייתה ידידות ועוד. עור נוגע בעור, לא בגלל קשר מיני, אלא בגלל שבאמת איכפת לך מבן אדם. קשה לתאר כמה זה קסום.

ישנו כל הלילה ביחד. כשהתעוררנו בבוקר, קיימנו סקס 'מיסיונרי'. למדנו על התנוחות הנפוצות ביותר בשיעור האחרון שלנו עם מר אבידן. אבל לא אני ולא גיא 'בחרנו' במיסיונרית. רק התכרבלנו במיטה, והחיבוק הפך לנשיקה, והנשיקה הפכה להיות זיון.

גיא גמר הרבה לפני שאני הצלחתי. אבל זה לא היה משנה. זו לא הייתה הנקודה. העיקר שהיה לנו כיף ביחד.

הוא קם להתקלח, ואני קפצתי במהירות לחדר שלי כדי להתקלח שם. נפגשנו שוב בחדר האוכל ואכלנו יחד ארוחת בוקר. באחד השולחנות, נופר הייתה שפופה מתחתיו, ליקקה את הכוס של אמה. היא ישבה ליד דנה והחזיקה את ידה של אמה. זה היה כל כך מוזר איך סקס ועירום כבר הפכו כל כך נורמליים.

בשעה 9:00 נכנסנו כולנו לכיתה לשיעורים של היום. לא היה לנו מושג מה מצפים מאיתנו לעשות.

ארבעה אנשי צוות המתינו לנו. המנהל (צמיד לבן – לא אוהב לקבל פין בתוכו, אבל הוא יכניס לגברים ולנשים), מר אבידן (צמיד כחול – רוצה לזיין רק נשים), מר נהרי (צמיד ורוד – רוצה לזיין רק גברים) וגברת אהרוני (ללא צמיד – הכל הולך). גם האחות והסייעת שלה היו שם.

המנהל היה הראשון שפנה אלינו.

"בוקר טוב תלמידים. אני מקווה שכולכם נהניתם מיום המנוחה שלכם. שמעתי מאנשי צוות רבים עד כמה כולכם מתקדמים. אנחנו יודעים שהגילויים שנחשפו במהלך השבוע הזה יכולים להיות קצת יותר מידי לפעמים, וכולנו מתרשמים מאיך כולכם מתמודדים עם זה."

המורים נתנו לנו מחיאות כפיים קטנות ומהירות.

"ביום רביעי", המשיך, "המשפחות שלכם כולן יהיו כאן כדי לחגוג את סיום הלימודים שלכם מבית הספר והיציאה אל החברה הבוגרת. אז תעזבו אותנו. לכן היום ומחר, נתמקד יותר בהכנת כולכם לעולם שבחוץ."

מר נהרי היה הבא לדבר. הוא התחיל בהצגת גב ידו הימנית.

"אתם רואה משהו מוזר? משהו שונה?"

כולנו נענענו בראשנו.

"ביד ימין של כל גבר ואישה בוגרים מושתל שבב מחשב קטן, המשמש לטיפול בכספכם. זה לא כואב, וכמעט בלתי אפשרי לראות בעין בלתי מזוינת. הצ'יפים יושתלו לכולכם הבוקר. "

"אחרי זה" השתלטה גברת אהרוני, "אנחנו נצא לעולם החיצון! תחת השגחה צמודה, תקבלו רשימה של משימות לעשות מחוץ לבית הספר, לפני שתחזרו לכאן. ראו זאת כמבחן לחיים בוגרים".

לקח בערך 45 דקות להתקין את השבב של כולם, והתקנת סכום סביר של כסף על כל אחד מהם. מישהו שאל על הכסף, והסייעת של האחות הסבירה שלכולם יש אותו סכום, והוא ניתן על ידי הממשלה כדי לסייע בתקופת המעבר.

בזמן שעשינו את זה, ראיתי את המנהל ומר אבידן אומרים משהו לגיא, אבל לא יכולתי לשמוע בדיוק. משהו על מבקר שיראה אותו מחר.

במהלך תקופה זו רוססו גם כפות הרגליים שלנו בחומר כימי מיוחד "כדי שיהיה יותר נוח להסתובב יחפה". ולבסוף, המליצו לנו לוודא שאנו עונדים את כל הצמידים שרצינו עבור העולם החיצון. כמחצית מהנשים (כולל אני) בחרו לא לענוד צמיד. הופתעתי לראות את אמה מורידה את הצמיד הכחול שלה (אם כי דנה השאירה את הצמיד שלה).

אצל הגברים זה היה שונה. גם גיא וגם פאביו לבשו צמידים כחולים, ולערן היה צמיד לבן כמו המנהל. תום נשאר ללא צמידים. אלון היה הגבר היחיד שלבש את הוורוד.

"קבוצות של 3 או 4" קרא המנהל.

נמשכתי מיד לכיוון גיא. גם אלון הצטרף לקבוצה שלנו, וכך גם ליאת (ללא צמיד). חייכתי לרגע, נזכרתי בכוס שלה בפי אתמול. איילת אפילו לא ניסתה להצטרף לקבוצה שלנו, במקום זאת הצטרפה לערן ומאיה בתור שלישיה.

המורה המפקחת שלנו הייתה גברת אהרוני. היא תצטרף ותעקוב אחר הרביעיה שלנו כל היום. היא שמה רצועה צהובה קטנה סביב זרועה שעליה כתוב 'בפיקוח'. היא גם לקחה איתה תיק יד קטן משלה.

יצאנו אחריה מהכיתה, ואל חדר האוכל. הלכנו מאחורי אזור הסטודנטים הראשי, ליציאת חירום. "זו", היא אמרה "זו המנהרה הסודית לחופש".

"זה בטח איך שהם הכניסו את כל המבוגרים העירומים האלה לבית הספר קודם לכן" אמר אלון, "תהיתי" הוא הסביר כשהענקנו בו מבט בוחן.

יציאת החירום הובילה לגרם מדרגות ארוך למטה, ולאחר מכן למנהרה קטנה. המנהרה נמשכה כ-300 מטרים, לפני שלבסוף הגיעה למעלית קטנה. והמעלית העלתה אותנו ממש מחוץ לבית הספר הראשי.

בפעם הראשונה מזה 15 שנה, הייתי מחוץ לבית הספר.

מסביבנו הסתובבו אנשים עירומים חוץ מתיקים ולפעמים כובעים. חלקם הלכו לחנויות. אחרים דיברו ושתו קפה. נראה היה שאחרים נושאים תיקים והולכים מהר. כמה מטרים משם, יכולנו לראות עוד קבוצה של תלמידים עם המנהל.

בכבישים עצמם היו כמה מכוניות, אבל הרבה יותר אופניים. העולם ניסה להיות ירוק ככל האפשר, ואופניים היו אחת מצורות התחבורה הידידותיות ביותר לסביבה שהומצאו אי פעם. על כל מכונית שראינו ראינו עשרה אופניים. רכובים על ידי אנשים עירומים, כמובן. רובם אפילו לא חבשו קסדות על הראש.

"בסדר, תלמדים" אמרה גברת אהרוני, כשסוף סוף הפסקנו להביט בעולם סביבנו. "מה המשימה הראשונה?"

גיא הושיט לי את פיסת הנייר ואני קראתי אותה בקול רם. "עלו על אוטובוס מספר 12 עד רחוב הרצל (שבע תחנות)."

חיכינו עשר דקות עד שהאוטובוס הגיע. שאר קבוצות בית הספר הלכו כולן לכיוונים שונים. אני מניחה שהם רצו לוודא שלא ניתקל אחד בשני יותר מדי במהלך הטיול.

עלינו לאוטובוס, והמורה הראתה לנו איך סורקים את ידינו כדי לשלם על הכרטיסים. נהג האוטובוס הנהן כאשר ראה את רצועת הממונה על זרועה.

האוטובוס כבר היה חצי מלא. כמה אנשי עסקים דיברו מאחור. גברת צעירה עם עגלת תינוק הייתה קרובה יותר לחזית. גבר מבוגר (בן 70) עמד מאחוריה ומישש לה את הציצים. היו גם עוד כמה גברים ונשים שבהו בטאבלט שלהם. בקרבת מקום אישה צעירה (בערך בת 23) קפצה מעלה ומטה על מפשעתו של גבר בתחילת שנות השישים לחייו. היא חייכה אלי כשראתה אותי מסתכלת.

ליאת דחפה אותי והצביעה על שני אנשי העסקים מאחור. הם נופפו לנו.

"קדימה" אמרה גברת אהרוני בחיוך. "יש לנו כמה דקות. אני אספור את העצירות כדי שלא נפספס".

ליאת ואני הלכנו במעבר האוטובוס אל אנשי העסקים בשורה האחורית. שניהם היו בתחילת שנות ה-50 לחייהם עם זקנים מאפירים וזקפה בגודל דומה.

"שלום בנות" אמר אחד מהם. "איפה אתן יורדות?"

"רחוב הרצל"

"גם אנחנו" הם אמרו. "אנחנו נוודא שנסיים לפני". וככה זה היה. הם חייכו וחיכו, מביטים קדימה ואחורה בין המפשעות שלהם ושלנו. לקח לי שנייה, ואז הבנתי מה הם רוצים. לא, מה שהם ציפו. ואז חייכתי.

לא הרגשתי רטובה במיוחד, אז שמתי רוק על היד שלי ומרחתי על הכוס שלי. ואז סובבתי את הגב לגבר הראשון (ליאת לקחה את השני) והורדתי את עצמי לאט אל המפשעה שלו. הוא החזיק את הזין שלו בידו ועזר להוביל אותו לתוכי. וזהו. נסעתי באוטובוס, ישבתי על הזין של זר מוחלט.

התבוננתי באוטובוס כשקפצתי מעלה ומטה על האיש, מרגישה את הזין החם שלו בתוכי. זה היה נעים. האישה שראיתי קודם ירדה מהאוטובוס, למרות שהגבר שקודם זיין אותה עדיין נסע באוטובוס. גבר אחר עלה לאוטובוס, והלך לכיוון גברת אהרוני. ראיתי אותה מצביעה על צמיד ה'מפקחת' שלה, והוא משך בכתפיו. במקום זאת הוא הלך אל האישה שליד העגלה שלה. האישה בדקה במהירות שהתינוק שלה עדיין ישן, ביקשה מהגבר בן ה-70 לפנות מקום, ואז התכופפה ונתנה לגבר לזיין את הכוס שלה מאחור.

נראה שליאת נהנתה מאוד עם הגבר שלידי. בטח, לגבר שלי היה איבר מין בסדר, אבל הוא לא השקיע הרבה מאמץ, נתן לי (ולקפיצות של האוטובוס מדי פעם) לעשות את כל העבודה. עם זאת, הוא כל הזמן אמר לי כמה טוב אני עושה את העבודה. "אה כן מותק. יש לך כוס כל כך צר. תמשיכי, איזה כוסית את"

רגע לפני תחנת האוטובוס הבאה, הרגשתי איך הזין של האיש מתעוות ואז ממלא את הקרביים שלי בשפיך שלו. חיכיתי לו בנימוס עד שהוא היה גמור, לפני שירדתי ממנו והלכתי בחזרה לגברת אהרוני וגיא. הייתי צריכה להסתובב בזהירות סביב האיש שזיין את האמא הצעירה. ליאת המשיכה עוד 2 תחנות עד שהגבר שלה סיים. גברת אהרוני הציעה לי כמה ממחטות מהתיק שלה, שקיבלתי בהכרת תודה. יכולתי לראות שזה נורמלי, אבל לא אהבתי את הרעיון של להסתובב ולאפשר לשפיך לטפטף מתוכי ולרצפה.

רוב האוטובוס ירד ברחוב הרצל. אנשי העסקים היו מנומסים, הודו לליאת ולי כשכולנו ירדנו.

"מה הדבר הבא ברשימה?"

"לכו לחנות התיקים וכל אחד ירכוש תיק שהוא אוהב". קראתי לכולם.

כשהלכנו לעבר חנות גדולה לתיקים, גברת אהרוני הסבירה עוד. "ללא בגדים, תיקים הם הדרך העיקרית להראות את הסגנון האופנתי שלך. הם גם שימושיים, שכן אתם יכולים להשתמש בהם כדי לשאת דברים שאתם קונים, כמו גם פריטים שימושיים אחרים כמו טישו. יש נשים שנושאות ויברטורים ואפילו סטראפ און"

"סטראפ און?" שאלה ליאת. ברור שהיא לא ראתה חלק מסרטוני הפורנוגרפיה המלאים שהיו.

"אישה לובשת את זה" הסברתי לפני שהמורה הספיקה "וזה נותן לה איבר מין מזויף. אז היא יכולה לזיין כמו גבר."

עיניה של ליאת התרחבו למשמע הרעיון הזה. "אני לא בטוחה שהייתי רוצה את זה."

"איזה חלק?" שאל גיא בסקרנות. "ללבוש פין מזויף, או לקיים יחסי מין עם אישה שלובשת פין."

"אממ… שאלה טובה.."

"לא כל אישה אוהבת סטראפ און. לתת או לקבל". המורה אמרה. "אבל זה בסדר. אני לא ממש נהנת מזה בעצמי. אני מעדיפה את הדבר האמיתי. בכל מקרה, הגענו".

הסתובבנו בחנות התיקים והסתכלנו בזהירות. רצינו לקבל עצה ממוכרת בחנות, אבל היחידה שמצאנו היתה באמצע זיון עם שני בחורים שנראו כמו אחים. היא מצצה לאחד בזמן שהשני זיין אותה מאחור.

בסופו של דבר מצאתי תיק יד שחור בגודל בינוני שאהבתי. זה נראה פרקטי, אבל גם קצת נשי. גיא הלך על תיק גב כחול גדול. לליאת היה תיק יד קטן מאוד ירוק בעוד אלון הלך על משהו שנצמד לו סביב המותניים אם הוא רוצה. שילמנו ואז יצאנו מהחנות.

"מה עכשיו?" שאלה המורה כשהיינו בחוץ.

העברתי את הפתק לליאת לשם שינוי. "לכו למרכז הקניות הסמוך. בלו כאן לפחות שעה אחת, לפני שנפגשים לארוחת צהריים בקומה ה-4 של מרכז הקניות. אתם יכולים לקנות כמה פריטים קטנים אם תרצו, אבל הקפידו לשמור לפחות 30 שקל לארוחת הצהריים שלכם. והסעה חזרה לבית הספר".

ברגע שהגענו למרכז הקניות, גברת אהרוני נתנה לנו כמה כללים. "בסדר. אני הולכת לחכות כאן בקומה התחתונה. אל תצאו מהבניין. תזכרו לשמור חלק מהכסף שלכם. ואל תלכו לקומה 5."

"מה יש בקומה 5?" שאל אלון.

המורה עמדה להסביר, אבל שינתה את דעתה. "אני רק אראה לכם. קדימה."

כולנו נכנסנו למעלית סמוכה ונסענו בה לקומה 5.

היא היתה מלאא בחנויות קטנות, כמו שאר הקומות. אבל בחנויות היו רק תמונות של אנשים עירומים, ורשימה של דברים לצד השמות. כל אחד עם מחיר שונה. ברקע, מאחורי המוזיקה הבייישנית והעדינה של מרכז הקניות נשמעו קולות עור על עור, גניחות מיניות ורעש הצלפות מדי פעם.

"זו בית הבושת." המורה הסבירה. "זה רק אומר שהאנשים האלה מוכרים סקס. הכל בפיקוח ובפיקוח ממשלתי, ואתה צריך רישיון מיוחד כדי לעבוד כאן".

"למה שמישהו יקנה או ימכור סקס בחברה חופשית?" שאל אלון.

"בגלל שלחלק מהאנשים יש העדפות או פנטזיות ספציפיות. אנחנו קוראים לזה 'פטישים'. למשל הם מאוד אוהבים רגליים, או רוצים שיצלפו אותם ויקשרו אותם, או ישתינו עליהם. אולי הם מפנטזים על סקס עם בגדים. בעולם החיצון, לא תמיד אפשר למצוא מישהו שיתאים לפטזיה הספציפית שלך. אבל הנה זה כאן, בתשלום. זו פשוט עוד דרך לגיטימית להרוויח כסף"

המורה הצביעה על אזור אחר. "יש גם חדרים זמינים להשכרה עם ציוד נוסף אם אתם רוצים לחוות סקס יותר הארדקור עם מישהו. חפשו BDSM בקטע 'פורנוגרפיה מלאה' במחשב כשנחזור."

היא לקחה נשימה גדולה והדריכה את כולנו חזרה למעלית. ובחזרה לקומת הקרקע.

"בסדר. אז, תפגשו אותי כאן ב-13:00. יש שעונים מסביב אם אתם צריכים"

ארבעתנו הסתובבנו קצת במרכז הקניות. בעיקר רציתי להישאר עם גיא, ונראה היה שהאחרים פשוט רצו להישאר איתנו. הרבה מהחנויות לא עניינו אותנו במיוחד. מכירת פריטים לבית או לציוד ספורט. דברים שלא נצטרך עד אחרי שנסיים את הלימודים. אבל הייתה חנות אחת בקומה השנייה שמשכה את כל תשומת ליבנו. היה עליה שלט גדול, והייתה ללא ספק החנות העמוסה ביותר במקום. זה נקרא "צעצועי המין של ברבי".

אישה בדלת קיבלה את פנינו. היא הייתה גבוהה ורזה, עם שיער בלונדיני חלק ארוך, ציצים בגודל בינוני וצמיד ורוד סביב הקרסול. היא ראתה את עינינו מלאות פליאה. "היי חברים! אני משי. תנו לי לנחש, פעם ראשונה מחוץ לבית הספר?"

"איך ניחשת?" שאל גיא.

"בגלל שרק בחורים חדשים כמוך יקבלו זקפה רק מלהסתכל על חנות סקס."

גיא השפיל את מבטו. זה היה נכון. הייתה לו זקפה שגדלה במהירות. גם לאלון.

"טוב" היא המשיכה "למה שלא אערוך לכולכם סיור בחנות, ואז אם אתם עדיין צריכים אני אוכל לעזור לכם עם זה."

היא לקחה אותנו לסיבוב בחנות הגדולה, והצביעה על האזורים השונים. היו שורות על גבי שורות של איברים מזויפים שנקראו דילדו, עשויים מחומרים שונים כמו עץ, זכוכית, וסיליקון. ברבי נתנה לכולנו שקיות קניות קטנות, וראיתי את ליאת שמה דילדו זכוכית אלגנטי בתוך סל הקניות שלה.

הגענו לאזור אחר (שוטים, שרשראות ופריטי BDSM אחרים) והיא נתנה לנו לחפש קצת. בשלב מסוים ראיתי אותה מגיעה אל הזין של גיא ונותנת לו שפשוף מהיר, שומרת על הזין שלו קשה. נראה שלא אכפת לו. אבל אף אחד מאיתנו לא נראה מאוד מתעניין במוצרים האלה.

"מה עם שניכם?" שאלה משי את גיא ואותי. "משהו מסוים שאתם מחפשים?"

אמרתי לה על מה אני חושבת, והיא נתנה לי הנהון להסכמה. "בסדר. עקוב אחרי."

הלכנו עוד 2 מעברים עד שמצאנו את מה שחיפשתי. מעבר הסטראפ און.

משי תפסה משהו מקצה המעבר, ואני חשבתי שזה משהו שהיא רוצה להראות לי. אבל היא רצתה את גיא. והפריט היה רק שרפרף מתקפל. היא פרשה את השרפרף וביקשה ממנו לשבת.

"אני אשמח לזיון חזקה", היא אמרה.

ללא היסוס, הוא לקח את איברו הקשה והושיב אותה עליו.

"רק תודיעי לי אם את צריכה עזרה" היא אמרה לי כשהיא התחילה לרכב עליו בטירוף.

מצאתי כמה רצועות שתפסו את עיני. דבר אחד שלא הבנתי הוא שלרבים מהסטים האלה יש 2 דילדו מחוברים.

"ההוא בהנחה מיוחדת" קראה לי משי בשלב מסוים.

ליאת הצטרפה אליי והסתכלה על כל אחת מהאפשרויות הרבות. "זה רוטט!" אמרה בהתרגשות.

"אפשר לעזור לכן גבירותיי?" קול גברי קרא מאחורינו! פנינו במהירות וראינו בחור גדול עם זקן עבות גדול. הזין שלו, החבוי מאחורי שיח של שיער חום מתולתל, היה עצום. יותר גדול מכל מה שראיתי עד כה.

"זה בסדר יקירי" קראה משי מתחת לגיא (שעכשיו הוריד אותה מעליו וזיין אותה על הרצפה). "אני שמה עליהם עין."

לאחר מכן היא נראתה כמי שלוחשת לו בשקט "פעם ראשונה".

האיש הגדול ירד למקום שבו היו גיא ומשי, גיא עצר את תנועתו, לא בטוח לגבי המצב.

"אתה נהנה מהכוס של אשתי, יא בן שמרן??"

"דיי עם השטויות, יובי!" משי אמרה ונזפה בו "הוא עוד יחשוב שאתה רציני"

"סליחה יקירי." האיש הגדול חייך. "מה דעתך על השרמוטה הזו? אם תגרום לה לגמור, אני אתן לכולכם 10% הנחה. וגם כמה דברים בחינם"

הבחור הגדול הלך משם כשגיא הכפיל את מהירות הדחיפה שלו. ליאת ניגשה לאוזנו של גיא והתחילה ללחוש לו עצות, להניע אותו ולעודד אותו. ברור שהיא רצתה את ההנחה הזו! אחר כך היא ניגשה לעבודה בעצמה והתחילה למצוץ לה את הפטמה.

"אוי אלוהים כן!" משי צעקה פתאום כשהיא וגם גיא הגיעו לשיא. ליאת המשיכה ללקק לה את השדיים בזמן שגיא ירה את זרעו לתוך האישה הבלונדינית. גיא זיכה אותנו ב-10% הנחה.

רבע שעה לאחר מכן וכולנו שילמנו בקופה. בחרתי רצועה. לליאת היה דילדו הזכוכית שלה. גיא לא קנה כלום. אני מניחה שהוא היה עסוק מדי עם משי כדי למצוא משהו. בעלה עדיין נתן לו את אותם חפצים שהוא נתן לנו (חומר סיכה קל לנשיאה ומשהו שלדבריו נקרא קונדומים. כנראה שהם תופסים את השפיך במהלך יחסי מין, לניקוי קל יותר במחיר של איזושהי תחושה).

גם משי וגם בעלה הודו לנו כשיצאנו ואמרו לנו לבוא שוב בקרוב.

__________

המשך יבוא…

Loading

10 מחשבות על “החברה החופשית – חלק 6”

  1. את/ה כותב/ת מהממת. אני אישית קצת פחות מתחברת לסיפור. בהתחלה זה היה נחמד ומחרמן אבל עכשיו זה גורם לי לזוז בחוסר נוחות בכסא. אחזור בסיפור הבא:)

    הגב
  2. מענין לגברים זה בוודאי החלום כזה עולם, אך מה לגבי נשים?

    הגב
  3. כפי שציינתי בחלק הראשון ועכשיו חיזקת את טענתי עם חלק זה לגבייי אגנדה 2030/21 עד העתיד שמתרחש לבוא.
    התחלת לדבר על שבבים תת עוריים וגם על טשטוש הזהות המינית שהכל מותר ואם אני מלא טועה גם על חיסונים.
    רוצה לספר לי משהו שאני לא יודע?

    הגב
  4. דחוף עוד תעשה גם גילוי עריות איך כנרת תזדיין עם כל המשפחה שלה

    הגב
    • בסיפור הזה יהיו נגיעות קלות בלבד של גילוי עריות. אשתדל שהסיפור הבא שלי יותר יעסוק בזה

      הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן