החברה החופשית – חלק 8

לפרק 1
לפרק 2

לפרק 3

לפרק 4

לפרק 5

לפרק 6

לפרק 7

זהו סיפור אוטופי על עולם שבו סקס אינו טאבו, וכולם חופשיים לתת ולקבל מיניות בכל זמן, וכמובן שכל קשר בינו ובין המציאות – לא קיים. מומלץ לקרוא את הפרקים הקודמים.


גיא

"את יכולה להשתמש בחדר השינה שלו בתור התחלה" המנהל אמר לאישה. הראיתי לה את החדר, ושנינו נכנסנו פנימה. המנהל לא נכנס. במקום זאת הוא סגר את החדר מאחורינו. הייתי לבד עם הזרה.

"נעים מאוד.. אני גיא", אמרתי וליטפתי לה את החזה כמחוות שלום.

"שלום גיא" היא אמרה בקול ידידותי. "שמי שרית יעקבסון. למה אתה חושב שאנחנו נפגשים היום?"

הבטתי שוב בזרועה, ובצמיד השחור שעליה. "טוב, את לובשת צמיד שחור, אז זה לא קשור לסקס. אני מניח שזה קשור לסיום מחר, כי אני יתום?"

היא חייכה. "נכון מאוד. מקצועות רבים, כולל עורכי דין, לובשים צמיד שחור בזמן העבודה. ואני כאן כי אנחנו צריכים לדון בעתיד שלך".

"את עורכת דין?" שאלתי.

"אני עורכת הדין שלך." היא אמרה בחיוך. "החברה שלי מונתה לפקח עליך ועל הנכסים שלך לאחר שהוריך נפטרו. ואני מוניתי לך על ידי החברה שלי. אני כאן כדי לענות על כל שאלה שיש לך, ולעזור לך במעבר לחיים הבוגרים".

"מה יקרה לי ביום רביעי?"

"מחר? אתה תסיים את הלימודים יחד עם כל החברים שלך", קולה היה מרגיע ועדין.

"אבל…אחרי זה. כשכולם יעזבו עם ההורים. בחזרה לבתים. מה יקרה לי?"

"זה תלוי במה שאתה רוצה שיקרה" היא אמרה. "מה אתה יודע על ההורים שלך?"

"הם מתו כשהייתי בן 5".

"ואני מצטערת על האובדן שלך. כלומר, אתה יודע מה הם עשו למחייתם?"

הנדתי בראשי. כל השנים האלה, ואף פעם לא חשבתי על זה!

"טוב" היא המשיכה. "לא היה חסר להם כסף. הם היו משקיעים. סבא שלך הרוויח הרבה כסף ממשהו שנקרא מטבע קריפטו. זה היה לפני עשרות שנים. וההורים שלך המשיכו את העסק המשפחתי, למרות שהם שינו להשקעות פחות תנודתיות. שווקים. אבל זה לא חשוב כרגע. מה שזה כן אומר, זה שלהורים שלך היה סכום לא מבוטל של כסף בבנק שלהם לפני שהם מתו. ומחר… זה עובר אליך."

"אני עדיין לא כל כך מבין."

"זה בסדר. יש הרבה מה לעכל. מה דעתך שנצא למסע קטן? יש לי כמה מקומות שהייתי רוצה להראות לך"

——————

כנרת

שעת צהריים, וגיא עדיין לא חזר. הסתכלתי בחדר שלו אבל הוא היה ריק. איפה שהוא לא היה עם האישה הזאת, הוא לא היה יותר בבית הספר.

בחדר האוכל ראיתי את איילת לוחשת לשלושת הבחורים הנותרים (שאהבו נשים). התוכנית שלי עבדה בצורה מושלמת. אכלתי את ארוחת הצהריים שלי במהירות ויצאתי מהמזנון. לא רציתי שאיילת תתחיל שם שום דבר. זה היה צריך להיות בכיתה.

————

גיא

יצאנו מבית הספר דרך היציאה הסודית בחדר האוכל ויצאנו ברחוב. שרית הובילה אותי לתחנת אוטובוס סמוכה וחיכינו כמה דקות לפני שהגיע אחד. על הספסל בתחנה שכבה אישה כבת 20, וגבר כבן 60 ירד לה בזמן שחיכו לאוטובוס. בזמן שחיכינו, שאלתי אותה לאן אנחנו הולכים, אבל היא אמרה שזו הפתעה.

עלינו לאוטובוס, ומיד עיניי נעו אל אחת הנוסעות. היא הייתה מהממת. כמו אחת מכוכבי הקולנוע שנהגתי לראות בימי משפחה, כשהייתי יושב בחדר האוכל כל היום וצופה בסרטים. היא עמדה באזור האמצעי, בלי צמידים על הרגל.

שרית ראתה אותי ונתנה לי דחיפה קלה.

"אני לובשת את השחור, לא אתה. יש לנו זמן."

ניגשתי אליה בהיסוס. "אמ היי."

"היי!" היא אמרה בחיוך. "ראיתי אותך מסתכל עלי. אתה רוצה מציצה או זיון מהיר? רק הכוס שלי בבקשה. אני לא ממש נהנת מאנאלי אלא אם כן אתה נותן לי זמן להתכונן."

"אממ, זיון?"

"בטח מותק. שב שם."

ישבתי על אחד המושבים הריקים הסמוכים. אישה קצת מבוגרת הייתה לידי וסרגה. נראה היה שהיא סורגת זוג תחתונים. ואז האשה המהממת באה לשם. כמו בפעמים אחרות שראיתי סקס באוטובוס, האישה הסתובבה עם הגב אליי, ואז התיישבה באיטיות על המפשעה שלי, מחליקה את עצמה לאחור על הזין הזקוף שלי. הכוס שלה סחט אותי בצורה מדהימה. הושטתי את ידי סביבה ושיחקתי בשדיה בזמן שהזדיינו.

הסתכלתי אל האישה המבוגרת. נראה שלא אכפת לה בכלל מהזיון שלנו. למעשה, היא הפסיקה את הסריגה שלה, וסובבה אצבע אחת באיטיות סביב הדגדגן שלה תוך כדי התבוננות בנו. לא ידעתי מה לעשות עם זה, אבל לקחתי את זה כמחמאה.

"מה את עושה?" אמרתי לאישה המהממת בזמן שהזדיינו, לא בטוח בפרוטוקול הנכון לשימוש חופשי.

"אני ברמנית" היא השיבה. "תודה ששאלת. אתה?"

"אני עדיין תלמיד." הודיתי. "אני מסיים מחר."

"מזל טוב! בוא לבקר בבר שלנו בפלורנטין כשיהיה לך. חברה שלי, סילבי, תשמח לרכב על זין כמו שלך"

שרית ניגשה אלינו. "גיא, אנחנו צריכים לרדת תוך 2 תחנות."

האישה הסקסית קפצה מהזין שלי וכרעה על רצפת האוטובוס. היא לקחה את הזין שלי לתוך פיה ונתנה לי את המציצה הכי טובה שהיה לי עד כה.

"אוי אלוהים, את מדהימה בזה" אמרתי לה בשקט.

אני חושב שהיא אמרה תודה, אבל בלי להוציא את הזין שלי מהפה. אז זה נשמע יותר כמו "אואה". עשרים שניות לאחר מכן, והזין שלי פרץ לתוך פיה. היא לא הפסיקה לינוק כמוני. היא המשיכה עד שכל טיפה יצאה מהזין שלי, ואז היא לאט לאט קמה שוב. היא חייכה כשהיא בלעה את השפיך שלי.

"גם לא טעם רע" היא אמרה בחיוך. קמתי, והיא תפסה את מקומי ליד הגברת הזקנה. "אל תשכח, בר רומא בפלורנטין. אנחנו נחכה לך"

"אתה בטוח שאתה עדיין תלמיד?" שאלה שרית כשירדנו מהאוטובוס. "רוב התלמידים לא מחזיקים שלושים שניות לפני שהם גומרים. במיוחד עם אישה כזו… הגענו".

היינו מחוץ לבניין דירות גדול. נכנסנו וראינו גבר מחכה מאחורי דלפק הקבלה.

"היי יוני" היא אמרה לו, הלכה לכיוון המעלית.

"צהריים טובים גברת יעקבסון. האם זה האדון הצעיר?"

"כן. גיא, תכיר את יוני. הוא אחד מצוות נותני השירות כאן. הוא יעזור לך בכל מה שאתה צריך."

נכנסנו למעלית. שרית לחצה על הכפתור של הקומה העליונה.

הדלתות נפתחו לפתח כניסה קטן. הייתה לו רק דלת אחת. היא העבירה לי מפתח. "לך על זה."

הכנסתי את המפתח ולאט לאט סובבתי את המנעול. הדלת נפתחה בתנופה וחשפה חדר גדול. לא, לא חדר. דירה שלמה. עם ריהוט מודרני וקירות לבנים פשוטים, עם יצירות אמנות מיניות בטוב טעם על הקירות.

"ברוך שובך הביתה." אמרה שרית בחיוך.

——

כנרת

השיעור האחרון שלנו היום. השיעור האחרון של שנת הלימודים. מר אבידן הרצה לנו. הנושא 'פתרון בעיות ותלונות בחברה החופשית'. הכל על מה לעשות אם היה פשע, או אם מישהו לא כיבד את הצמיד שלך והתעקש על משהו שאתה לא רוצה לעשות. דברים כאלו.

לא עברו שתי דקות עד שאיילת הרימה את ידה כדי לשאול שאלה.

"אדוני, מה זה 'לעשות שרשרת?"

"דיברנו על זה אתמול, איילת. זה כשאישה (או לעתים רחוקות גבר שלובש ורוד) מקיימת יחסי מין עם הרבה אנשים (בדרך כלל גברים), אחד אחרי השני, ולא באותו זמן. ברגע שגבר אחד מסיים, הבא משתלט. די פופולרי בברים ובאתרי נופש".

היא דחפה את ישבנה לאוויר, בדיוק כמו שעשיתי לגיא.

"הייתי רוצה לעשות שרשרת, המורה. כי זה היום האחרון שלנו. אתה יכול להתחיל אם אתה רוצה"

"אני אשמח, אבל אני אצטרך קצת עזרה"

הזין של מר אבידן לא היה קשה, אז הוא ניגש מקדמת הכיתה אליה מאחור. כל עינינו היו על איילת כשהציע את הזין שלו לפה שלה. היא התייחסה לזה בחיוך, והעמידה למורה שלנו את הזין. אבל היא לא הביטה בו. עיניה היו רק עלי.

ברגע שהוא היה מספיק קשה, הוא זז מאחוריה, ודחף את עצמו עמוק לתוך הכוס שלה. היא נאנחה כשהחל לדחוף. ומר אבידן המשיך ללמד, בדיוק כמו שהוא עשה קודם כשהוא דפק אותי מול הכיתה.

"העונשים הנפוצים על עבירה על החוק (בנוסף לכניסה לכלא) כוללים…"

איילת התחילה לגנוח כל כך חזק מהזיון שלו שלא יכולנו לשמוע אותו יותר. מר אבידן תפס את הקלמר של תלמידה שהיתה על ידו ודחף אותו לתוך פיה.

"הרבה יותר טוב" הוא אמר בחיוך. "איפה הייתי? אה כן. עונש נפוץ שניתנו על ידי בתי המשפט הוא שגבר עם צמיד כחול ייאלץ לקבל מין אנאלי לפחות ארבע פעמים ביום בזמן הכליאה. בדרך כלל זה נעשה כל שש שעות, מה שמפריע לו לישון, וזה יכול להתבצע על ידי הסוהרים הגברים, או על ידי שומרות המשתמשות בדילדואים גדולים. באשר לאסירים גברים בעלי צמיד ורוד, הם נענשים לעתים קרובות ל…."

המורה עצר וכולנו הסתכלנו כשהוא מחזיק את ירכיה ודוחף לתוכה חזק יותר. ואז הוא משך ממנה את איברו המתכווץ במהירות. הוא נראה חלקלק עם הזרע שלו והמיצים שלה כשהוא חזר לחזית כדי להמשיך ללמד.

כל התלמידים הגברים (חוץ מאלון) נעמדו בתור מאחוריה, כשהיא עדיין היתה עם הקלמר בפה. כולם כבר היו זקופים, וערן היה הבא להתחיל לזיין אותה, למרות שהוא עשה זאת בצורה מהוססת ולא בטוחה. אני מניחה שכשחצי מהשיעור צופה זה יכול להשפיע על הקצב שלך.

חיכיתי עד שגם ערן יגמור (זה לא לקח הרבה זמן) לפני שעשיתי את הצעד שלי. תפסתי את הפריט המיוחד שלי מהתיק ועברתי להצטרף לתור. תום זיין אותה עכשיו, הרבה יותר חזק ממה שערן עשה. הכנתי את הנשק שלי. רתמת הרצועה לא הייתה קשה מדי ללבוש, אם כי הלוואי והייתי מתאמנת לפני כן. הדגם הזה הגיע עם שני דילדואים, אבל הייתי צריכה רק אחד להיום.

הזין של תום ירה לתוך איילת, וכשהוא משך החוצה, פאבל נכנס פנימה. הזין הקצר והשמן שלו משמיע קולות לחיצה בזמן שהוא דפק אותה. השפיך של שלושה גברים אחרים בתוכה הפך את הזיון שלו להרבה יותר קל ממה שהוא בדרך כלל.

היו הרבה אפשרויות של רצועות בחנות. זה נקרא 'המכה'. הדילדו לא רק רטט, אלא הוא נע קדימה ואחורה בכוחות עצמו. זה אפילו הגיע עם שלט רחוק. וזה הבטיח עוצמה מקסימלית. וזה מה שרציתי. כוח מקסימלי.

פאבל גנח כשהזין שלו התפוצץ בתוכה. בסופו של דבר הוא שלף מהכוס של איילת. היא היתה אדומה מ-30 הדקות של זיון קשה מתמיד, ושפיך לבן נטף החוצה על כיסא בית הספר שלה.

אני חושבת שהיא חשבה שזה נגמר, והיא התחילה לזוז, אבל תפסתי במהירות את ירכיה. לפני שהראש שלה הספיק להסתובב ולראות אותי, דחפתי את הדילדו לתוכה, ואז לחצתי על כפתור ה'הפעלה' בשלט.

ראיתי את כל גופה רועד בהפתעה. עיניה התרחבו כשהיא לבסוף הסתובבה לראות מי מזיין אותה.

הושטתי יד כדי להסיר את הקלמר שלה.

"את הכלבה שלי" אמרתי לה בשקט, מנסה לא להפריע לשיעור. זה לא עבד. רוב החדר התבונן עכשיו בי ובסטרפאון שלי מזיין אותה.

"את אוהבת את זה?" שאלתי אותה, והעליתי את הכוח לרמה הבינונית.

"אני אוהבת את זה." היא ענתה ללא נשימה. הדילדו הרוטט מזיין אותה בדרכים שזין אמיתי לא יכול היה.

"תגידי לי שוב. תגיד, 'כנרת, אני אוהבת להיות הכלבה שלך'"

"כנרת, אני אוהבת להיות הכלבה שלך."

"שוב, איילת" הזמנתי.

"כנרת, אני אוהבת להיות הכלבה שלך!"

"שוב!" ציוויתי, לא אכפת לי שכולם צופים ומקשיבים.

"כנרת, אני מאוהבת בך!"

כל החדר התנשף בקול, ואפילו המורה נעצר מהגילוי הזה. שלפתי את הדילדו החוצה, כיביתי אותו עם השלט.

מר אבידן היה הראשון ששבר את השתיקה. "איילת, למה שלא תלכי לשירותי הנשים ותנקי את עצמך? כנרת, בבקשה שבי  ליד השולחן שלך. גם את, נופר ודנה."

איילת יצאה מהכיתה. היא לא חזרה. כל השאר חזרו לשולחנותיהם. אף אקט מיני לא קרה שוב במשך שארית השיעור.

שקעתי נמוך בשולחן שלי. הרגשתי… בושה.

 

—-

המשך יבוא…

Loading

6 מחשבות על “החברה החופשית – חלק 8”

  1. אם אפשר חלקים קצת יותר ארוכים אני לא מספיק לגמור

    הגב
  2. סיפור מעולה ציפורניים מאוד אוהב שאת שוזרת בו ישראליות ומקומות מוכרים

    הגב
  3. 2 דברים תעשי עונשים ואם אפשר תקישור לסיפור המקורי חוץ מזה אחלה סיפור שלא יגמר אפעם

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן