צעצוע המין שמעסיק את כולם – הסטיספייר

לשמחתנו הרבה, בימים אילו צעצועי מין אינם מוגבלים לוויברטור ודילדו. מורן אשל יצאה לנסות את המילה האחרונה בטכנולוגית אביזרי המין.

satisfier pro 2 סאטספייר פרו

אני זוכרת בדיוק היכן למדתי לראשונה על הסטיספייר פרו 2 – Satisfier pro 2. עדייו רועדת , פרסמה חברתי הטובה ביותר באינסטגרם שבעזרת מכשיר הפלא חוותה את האורגזמה הטובה ביותר מימי חייה.

את ההתנסויות שלי עם צעצועי מין הפסקתי כבר מזמן – עוד לפני הילדים. אך הצהרה שכזו בהחלט עניינה אותי. מעולם לפני זה לא שמעתי על יונק הדגדגן או כפי שהוא מכונה במקומות אחרים וויברטור יונק ואפילו לא חשבתי שקיים מין מכשיר שכזה. אם היו מספרי לי הייתי בטח חושבת שזה כלי עינויים ולא אחד לעינוגים. כמו כולן הכרתי את הויברטור והדילדו אך "האורגזמה הטובה בימי חיי" היא בהחלט הצהרה גדולה שעניינה אותי.

רצתי לראות על מה מדובר וכיוון שכבר היה במבצע הזמנתי מייד. כמה ימים ועל מפתן דלתי הופיע הקופסא המיוחלת. סידרתי את הלו"ז המשפחתי כך שאקבל לעצמי חור של כמה שעות במהלך סוף השבוע. וחיי השתנו ב 180 מעלות.

האורגזמה הראשונה הגיע תוך מספר שניות. הלכה למעשה מספר שניות. הנחתי שזו היתה איזו "תקלה" וניסיתי שוב למחרת במקלחת. שום תקלה! הכי קרוב לתקלה היה שכמעט ונפלתי במקלחת. הרגשתי כאילו בכלל מדובר בגוף של מישהי אחרת, זה פשוט היה מדהים. מיד אחרי שנרגעתי שלחתי הודעת תודה ארוכה לחברה והמלצות חמות לכמה חברות נוספות.

כמו חברתי פרסמתי גם אני את חוות דעתי על הסטיספייר פרו 2 בקבוצת הפייסבוק הפרטית שלנו. למדתי מאחרות שזה לא דגם ה"היי טק" היחיד שקיים ולכל דגם תחושה שונה וכמובן עדת מעריצות שמוכנות למות על מזבח האורגזמה. החלק המשעשע ביותר (או הנוראי ביותר) היה לגלות את השמות להם נותנים לדגמים השונים. אני הפסקתי אחרי רודף השמלות Womenizer והכלב של טרייסי Tracy’s dog.

womenizer רודף שמלות
The Womenizer

מהר מאוד נראה היה שכולן מסביבי נמצאות בסוג של אובססיה על מכשיר הפלא החדשני. לא כולן הצליחו כמוני להגיע לשיא בשניות ונושרו שיחות שלמות של טיפים וטריקים על הנושא (אל תוותרו על הרבה חומר סיכה. ואני מתכוונת הרבה חומר סיכה). כמה שעות אחרי וגם המאותגרות ביותר הפכו לחלק מעדת המעריצות.

הכי כיף היה למצוא את הבנות שכתבו משהו כמו "סוף סוף יצא לי לנסות את היונק וזו הפעם הראשונה בחיי שהצלחתי לגמור עם צעצוע מין" או אחת שכתבה שזה לא רק הצעצוע הראשון שלה אלא הגמירה הראשונה שלה!

התגובה החביבה עלי הייתה זו של מכרה רחוקה שהודיעה לעבודה שהיא חולה ולא תגיע למחרת.

בעצם לקחנו את המג'יק וונד Magic wand ובשניה אחת זרקנו אותו אל העבר תמורת היונק או רודף השמלות או כל שם טיפשי אחר. רק שבשורה התחתונה קיבלנו מכשיר חללי עתידני.

  • אפשר לטעון אותו ולא צריך חוטי חשמל טיפשיים
  • עמיד לחלוטין למים (יססס!)
  • ומגיע עם אחריות של מכשיר חשמל רציני

אם כבר הזכרנו את המג'יק וונד, זה קיבל את תהילתו בסקס והעיר הגדולה ובטח לפני חמש – עשר שנים דיברו עליו כמושיע הגדול של חיי הסקס של המין הנשי.

לדעתי הצנוע יונקי הדגדגן למינם הם הם העתיד של צעצועי המין מפוקסי האורגזמה הנשית. סוף סוף מישהו עושה משהו טוב באמת בעזרת טכנולוגיה ולא רק מנסה לסחוט כספים מאנשים פשוטים. ולמהנדסים היצירתיים שהצליחו ליצור מכונה המחקה את הטוב ביותר של המין האוראלי נתונה תודתי הכנה.

אין לי באמת מושג איך הסטיספייר וחבריו עובדים. כנראה שיש משהו עם טכנולוגית אויר כלשהי מעורבת בפולסים וגלי קול (זהו, ניצלתי את כל השטויות שהיו י במאגר). רשמית הם קוראים לזה יניקה אבל לדעתי זה משהו אחר, משהו שאפילו פה ולשון כשרוניים במיוחד לא מסוגלים להוציא לפועל. משהו בדיוק עובד בדיוק כמו שצריך.

כשהחיים כל כך קופצניים ותובעניים זה די ברור למה צעצוע מין שמביא אותך לשיא בשניות הופך לכה פופולרי. הכי הרבה לייקים בפוסט שלי קיבל התגובה שאמרה "אפילו אני מסוגלת למצוא לעצמי 30 שניות בשביל עצמי, יודעת מה אפילו 3 דקות"

Loading

דילוג לתוכן