איך תבחרי את הויברטור הנכון לאורגזמה שלך?

על המדריך | סוגי גירוי | גודל | עוצמה | חומרים | עלות

המדריך שלנו לגמירה שלך

אז החלטת לרכוש לעצמך ויברטור. אולי זה הראשון, אולי זה הבא בתור אחרי מותו המכובד של הקודם או שפשוט בא לך פינוק חדש. האינסטינקט הראשון אומר לגשת ולגגל "ויברטור", אכן מטרה אמיצה אך מעט מסובכת בעיקר כי האינטרנט הוא פשוט האינטרנט. ככל הנראה תקבלי הרבה יותר מידי תשובות – החל מויברטורים זולים העשויים מכל מיני חומרים מזיקים ועד כאילו משוכללים מידי שלא ברור על מה תשלמי ואם הם בכלל מתאימים למאוויים שלך.

ממרום נסיוני רב השנים בהתנסות עם אביזרי מין שונים ומשונים החלטתי להשקיע ולכתוב את המדריך לקניית הויברטור המושלם עבורך.

הדבר הראשון והכי חשוב הוא לברר עם עצמך איזה סוג גירוי את מחפשת

יש אין סוף סוגים של ויברטורים, מכאילו המחקים אוננות לכאלה לשימוש זוגי ועד אחרים שרועדים בהתאם לקצב המוזיקה. המפתח הוא להבין מהוא סוג הגירוי המתאים לך ביותר ואיזה סוג של הנאה את מחפשת.

חמשת הסוגים העיקריים הינם פנימי, חיצוני, משולב, אנאלי ואילו המתמקדים בפין. ההעדפה האישית שלך תקבע את הצורה והסטייל המתאימים לך – ובהתאם את מילות המפתח אותן עליך לחפש במסע הקניות הוירטואלי שלך.

סוג ויברטור איך את מתגרה?
פנימי חדירה
חיצוני דגדגן ושפתי הפות
גם חדירה וגם דגדגן משולב
חדירה או סביב פי הטבעת אנאלי
חדירה מלאה של פין + דירוי לדגדגן עוטפי פין

עדיין לא בטוחה ? קבלי עוד כמה פרטים על חמשת סוגי הויברטורים

סוגי ויברטורים

  • ויברטור פנימי. מוחדרים אל תוך הפות, לרוב עבור אילו שזקוקות לחדירה וגירוי של נקודת הג'י כדי לגמור. ויברטורים פנימיים הם לרוב – אך לא תמיד – גלילים ארוכים, מותאמים להגיע לנקודת הג'י או לדמות חדירה של הפין.
  • ויברטור חיצוני. משמשים לספק גירוי ישיר לשפתי הפות והדגדגן, עבור אילו מאיתנו שפחות מתחברות לחדירה או אילו הזקוקות למגע דגדגני במהלך החדירה, בין אם הדבר נעשה אם שותף ובין אם לאו. המראה של אילו החיצוניים מגוון ויצירתי, לרוב אינם עגולים (למרות שכולנו מכירות את הרוקט פוקט הישן והטוב) בכדי לכסות יותר שטח או בגדי לתת מגע ייחודי.
  • ויברטור משולב. זה המשלב יחדיו את הפנימי והחיצוני, בשנים האחרונות אנו שומעות רבות על המושג ויברטור ארנב (Rabbit vibrator) בגלל בצורה המיוחדת. באופן כללי הם נראים כדילדו סטנדרטי בתוספת זרוע קטנה בגדי להבטיח מגע עם הדגדגן באותו הזמן.
  • ויברטור אנאלי. שונים מהויברטור הפנימי הרגיל בבסיס הרחב שמטרתו להבטיח שהצעצוע לא יחליק ויבלע אל מחשכי פי הטבעת
  • ויברטור עוטף פין. טבעות פין רוטטות מגיעות עם שתי מטרות עיקריות, האחת גירוי נוסף של הפין והשניה הרטטת הדגדגן והפוט בכלל הנקודת החדירה המלאה.

כמובן שהם גם מופיעים בכל גודל

ויברטורים פנימיים יופיעו בכל עובי, מאצבע אחת דרך חמש אצבעות ועד קונוסים של בקרת תנועה. אילו החיצוניים מתחילים ברוקט פוקט או קליע (Bullet) ועד הכדוריים הגדולים מסוג מג'יק וונד (Magic wand).

האנאליים נוטים בממוצע להיות קטנים יותר ולהגיע בקבוצות בעלות גודל מגוון. אין מה לעשות, פי הטבעת עובד טיפה יותר לאט ובהדרגה ובטח ובטח עם הרבה חומר סיכה.

בכל זאת זה מכשיר עם מנוע

בשלב הבא הבא תצטרכי קצת לחשבו על הרעד הנדרש לך, ואין מה לעשות רעד = מנוע.

מה לי ולמנועים את שואלת ? צודקת. בואי נחלק את זה לשאלות יותר ברורות:

רחב או מדויק ? רעד בתבניות או קבוע ובלתי פוסק?

הנה כמה המלצות:

  • אם את זקוקה לגירוי ארוך לשימחתינו רוב הויברטורים המודרניים מסתדרים עם זה ולא אמור להיות להם שום בעיה. כדי שלא יתפסו לך השרירים כדאי לך לחשוב על אילו הנשלטים על ידי שלט (חוטי, אלחוטי או אפליקציה בטלפון)
  • אם את אוהבת תבניות מגוונות לגמרי מתאים לך אילו מבוססי הפליקציה בטלפון. כל מה שיהיה עלייך לעשות הוא להניח אצבע על מסך הטלפון המונח לידך והויברטור עבר ירעד לפי פקודה, קצב ועוצמה.

קני רק חומרים הבטוחים לגוף. ג'לי זה ממש לא

אין פה בכלל שאלה, אם את בויברטור הראשון או המאה. קונים אך ורק מחומרים טובים ובריאים. כבר ראיתי ויברטורים נמסים מבפנים מחום המנוע, דילדואים מתעוותים בגלל בחום הישראלי ועוד כהנה וכהנה עיוותים לא רצויים. במילה אחת – סיליקון. הוא אינו נקבובי, קל לרחצה, רך ובאופן כללי בריא לגוף.

הערה חשובה בקשר לאביזרי מין עשויים סיליקון : אסור להשתמש איתם בחומרים סיכוך שאינם מבוססים מים! חומרים סיליקוניים מגיבים אחד עם השני ויצרו יחד סוג של פלסטלינה שאין לך שום רצון להחדיר לתוך גופך.

למי מאיתנו שמחפשת קצת לחסוך ישנו חומר טוב נוסף הנקרא פלסטיק ABS. הנ"ל אינו נקבובי גם כן אך מעט פחות רך מהסיליקון המועדף.

כמה את מעוניינת להוציא על צעצוע?

לחלוטין לא כיף אבל גם בזה צריך לעסוק. ככל הנראה שמחירי הויברטורים מתחילים מסף ה 100 שקלים חדשים ועד הרבה מאות של שקלים.

Loading

דילוג לתוכן