החברה החופשית – חלק 4

לפרק 1
לפרק 2

לפרק 3

זהו סיפור אוטופי על עולם שבו סקס אינו טאבו, וכולם חופשיים לתת ולקבל מיניות בכל זמן, וכמובן שכל קשר בינו ובין המציאות – לא קיים. מומלץ לקרוא את הפרקים הקודמים.

כנרת

חדר ארוחת הבוקר היה מלא עד אפס מקום. תלמידים וכל מי שזיינו אותם בלילה יושבים כולם יחד, מדברים ומתבדחים על אמש. נעמי סיפרה איך הם ניסו משהו שנקרא DP, מה שאומר שבחור אחד מזיין את הכוס שלה, בעוד בחור אחר דפק אותה בתחת.

גם גל וגם אלכס השתמשו בתחת שלי הבוקר, אבל לא באותו הזמן עם הכוס או הפה שלי.

גיא נראה שמח, דיבר עם שירה ודן בארוחת הבוקר. שמעתי אותו כמה פעמים דרך הקיר אתמול בלילה. איילת ושני הגברים שלה (בחורים שחורים גדולים עם איבר מין בהתאם) היו באותו שולחן איתם. שירה הביכה את גיא ואמרה שכאשר הכניס את הזין שלו לראשונה לתחת שלה, הוא היה לחוץ כל כך חזק שהוא פחד שהוא ייתקע! אבל גיא והאחרים צחקו במהרה ושירה נתנה לו נשיקה קטנה על הלחי.

כשאכלתי את ארוחת הבוקר, הופתעתי לראות כמה מהאורחים המבוגרים פשוט מתחילים לזיין בחדר. גבר כבן 60 לחש משהו לאישה בלונדינית שנראתה בתחילת שנות ה-20 שלה, והיא מיד התיישבה על הזין שלו והחלה להתנדנד מעלה ומטה, בזמן שהוא מוצץ לה את הפטמות. ולא נראה שאף אחד מתרגש מזה. לא היה עניין גדול סביב הפעם הראשונה. אף אחד לא אמר 'להתראות, תודה שלקחת לי את הבתולים'. הגברים והנשים פשוט עזבו כשסיימו את ארוחת הבוקר שלהם. גל ואלכס מצצו וליקקו לי את הפטמות לפני שהלכו. ואז מורה קראה לנו התלמידים להיכנס לכיתה, וסיימנו.

כולנו היינו מותשים, והמורה (שוב מר אבידן) הבטיח חצי יום כדי שכולנו נוכל לנוח קצת. רק שיעורי בוקר.

השיעורים התחילו, וכך גם משהו קצת מוזר. מר אבידן לימד כשהמנהל נכנס לחדר. הוא היה עירום כרגיל. והייתה לו זקפה גדולה.

"איילת גבריאלי" הוא אמר "את מוכנה בבקשה לבוא לחלק האחורי של הכיתה?"

ניסינו להתמקד במה שמר אבידן דיבר עליו, אבל שמנו עין על איילת, תוהה מה היא עשתה לא בסדר. צפינו איך המנהל לוחש לה משהו. היא ישבה על אחד השולחנות הריקים. היא פתחה את רגליה. המנהל ליטף את הזין שלו כמה פעמים, ואז החליק אותו לתוך הנרתיק החשוף שלה והחל לזיין אותה!

"תלמידים, תמשיכו להתמקד במר אבידן בבקשה" אמר לנו המנהל, כשהוא ראה את כולנו מסתכלים. "זה לא ייקח הרבה זמן."

אבל לקח לו הרבה זמן. עברו כנראה לפחות עשר דקות לפני שהייתה אנקה גברית עמוקה והוא גמר בכוס של איילת. גם היא נאנחה בקול. הוא משך את עצמו ממנה, העביר לה כמה ממחטות ואמר לה לחזור למקום, והפליק לה בתחת כשהיא הסתובבה לגשת למקום שלה.

"זה", אמר מר אבידן כשהמנהל עזב, "זה המשמעות של לחיות בחברה חופשית. כל אחד יכול לזיין כמעט כל אחד, בכל שעה של היום, ומהיום גם אתם יכולים"

שמתי לב למר אבידן יש כעת זקפה. ומר אבידן שם לב ששמתי לב.

"כנרת, תוכלי בבקשה לעמוד ולגשת אליי?"

בצייתנות, עשיתי זאת. הוא העמיד אותי ליד השולחן שלו, והניח את ידו על גבי, ועודד אותי להתכופף. רגליו החליקו בין שלי, והרחיבו מעט את רגלי.

ואז הוא תקע את הזין שלו בכוח בתוכי. מול כולם. נדפקתי על ידי המורה בקדמת הכיתה.

ואז הוא המשיך ללמד!

"בתיאוריה, החוק הוא שכל אחד יכול לזיין כל אחד כמעט בכל זמן. עם זאת, קיימת מערכת צמידים לא רשמית שזוכה להכרה כמעט אוניברסלית וצריך ללכת לאורה".

הדחיפה שלו נעשתה קצת יותר קשה ומהירה יותר. הביצים שלו התחילו להטיח בי בכוח שהוא מזיין."

"צמיד שחור – אין מצב לסקס. זה מצב דיי נדיר. זה יכול להיות בגלל פציעה למשל", הסביר לכיתה, ואז פנה פתאום אליי, "איזה כוס מדהים יש לך, כנרת…", והמשיך כאילו כלום, "צמיד אדום  – האישה במחזור, או שיש סיבה אחרת מדוע סקס נרתיקי אינו רצוי. אתה עדיין יכול לזיין אותה, אבל קח בחשבון שהזין שלך יתמלא בדם. עם מציצות או אנאלי אין בעיה"

הוא הפסיק לדבר, תפס לי בשדיים, ונתן דחיפה חזקה אחת או שתיים לפני שגמר בתוכי. לא יכולתי שלא לתפוס את עינו של גיא כשהמורה ירה בי צרור אחרי צרור של שפיך. יכולתי להרגיש את הנוזל מתחיל למלא את תוכי. זה היה כל כך נעים, ואז הוא משך את עצמו החוצה, והמשיך ללמד כאילו כלום לא קרה.

"תודה כנרת. את יכולה לשבת עכשיו. עכשיו, איפה הייתי? אה כן, משמעויות הצמידים…".

עד סוף הבוקר ידעתי הכל על מערכת הצמידים, ולמה המנהל עונד צמיד לבן (לא אוהב לקבל פין בתוכו, אבל הוא יכניס לגברים ולנשים), ולמה מר איבדן לובש כחול (הוא מקיים רק יחסי מין עם נשים) וגם המורה לספורט (היא מקיימת רק עם נשים).

עדיין לא היה לי מושג אם אני רוצה לענוד צמיד.

ועד סוף הבוקר, גם ידעתי איך זה לראות כל אחת מחברותיי לכיתה מזדיינת. במהלך שיעור הבוקר של שלוש שעות, נכנסו גברים שונים, ביקשו בחורה ספציפית, ואז קיימו איתה יחסי מין בלי לצאת מהכיתה. לפעמים הוא העביר אותה לחלק האחורי של החדר כמו שהמנהל עשה עם איילת. אחרים כמו אוהד, המורה למתמטיקה (ללא צמיד) בקושי הזיזו את הבחורה, וזיינו אותה באגרסיביות על השולחן שלה. והיו גם מורות שנכנסו כדי לקיים יחסי מין עם הבנים. המורה לגאוגרפיה, למשל, באה והתחילה למצוץ לגיא ואז התיישבה עליו, עם הגב אליו, הכניסה את הזין שלו לכוס שלה, והתחילה לקפוץ עד שהיא גמרה. חייבת להגיד שממש לא היה קל להתרכז ככה.

הכיתה שוחררה בשעה 13:00, וקיבלנו הוראה לאכול ארוחת צהריים בחדר האוכל, ואז לנוח בחדרי השינה שלנו (באופן פרטי) עד לארוחת הערב. עד כמה שרציתי להזמין את גיא (ואולי עוד כמה בנים) לחדר שלי, ידעתי שאני צריכה לישון. למעשה זה היה פעמון ארוחת הערב שהעיר אותי. כנראה נרדמתי רגעים אחרי שראשי פגע בכרית.

עדיין הרגשתי קצת ישנונית, אבל התרגשתי לגלות מה יביא הערב. או, ליתר דיוק, את מי הוא יביא.

ארוחת הערב הסתיימה, ובשעה 21:00 חיכינו כולנו בכיתה הרגילה שלנו, נרגשים ועצבניים לקראת הבאות.

לחדר נכנסו ארבעה מורים. סגנית המנהלת, טלי, המורה לספורט, חני, המורה למתמטיקה, אוהד, ואחד המורים למדעים, חן. היה לו צמיד ורוד סביב קרסולו. זה אמר שהוא אוהב רק לקיים יחסי מין עם גברים אחרים.

"כולם תקשיבו היטב", הורתה סגנית המנהלת. "גבירותי, אתן תעקבו אחריי ואחרי חני לאולם ההתעמלות. רבותי, תלכו בעקבות אוהד וחן לחדר הצוות."

נופפתי במהירות לגיא והלכתי אחרי הבנות האחרות, במורד המסדרונות עד שהגענו לאולם ההתעמלות של בית הספר. זו הייתה הפעם הראשונה שחזרתי לבניין בית הספר ה'רגיל'. זה היה מוזר. עברו רק כמה ימים, אבל כבר החדרים הישנים והמסדרון נראו קטנים יותר איכשהו. ועוד לעמוד כאן ערומה עם כולם.

קיבלנו הוראה להניח את המחצלות הרכות על הרצפה עד שניצור אי גדול ורך מוקף ברצפת העץ. בזמן שעשינו זאת, 2 המורות בדקו ובדקו שוב שהדלתות ננעלות.

"אוקיי!" נשמע מהמורה לספורט. "בנות. עד כה, כולכם חוויתם מגע מיני עם המין השני. עם זאת, זה לא סוג ההנאה הפיזית היחיד שעומד לרשותכן".

סגנית המנהלת ניגשה אל המורה לספורט, ובלי אזהרה מוקדמת החלה לנשק אותה. ידה של הסגנית עברה לכוס של המורה לספורט, בעוד המורה לספורט החלה ללטף את הציצים של טלי. לאחר כמה רגעים הם נפרדו מהנשיקה.

"בסדר, בנות. תתחלקו לזוגות. תלמידה שנשארה בלי זוג, תצטרף לאחת הזוגות. תמצאו יחד קצת מקום על מחצלת."

הגעתי לשלישיה עם נעמי ואמה. אמה, הקטנה בכיתה שלנו, בקושי הגיעה לסנטר שלי.

מעתה והלאה, המורה לספורט היתה אחראית. טלי היתה שם רק בשביל לשמש כבובת הדגמה. התבוננו בקפידה איך חני, המורה לספורט אוכלת את הכוס של טלי, נותנת לנו הוראות כל הזמן לאן צריכות ללכת האצבעות והלשון.

"עכשיו, בזוגות ובשלישיה. שלוש דקות, ואז להחליף."

צפיתי איך הבנות בכיתה שלי, בנות שהכרתי כמעט כל חיי, התחילו לגעת אחת בשניה בפעם הראשונה. לחלקן זה בא בטבעיות, וחלקן היססו או אפילו לא ממש הראו עניין.

אני מודה, בהתחלה לא כל כך עניין אותי יותר מדי מה הטעם של כוס. מכיוון שהיינו 3, חיכיתי ונתתי לנעמי לרדת ראשונה לאמה. ואז המורה אמרה לנו להחליף, והתחלתי ללקק את הכוס של נעמי, השיער הכתום מסביב לכוס שלה תאם את שיערה הארוך למעלה. היה נחמד לשמוע את אנחות ההנאה של נעמי, אבל זה לא ממש חרמן אותי.

זה היה לפני שהחלפנו בפעם השנייה, וחוויתי את הלשון של אמה.

הגברים אתמול בלילה ליקקו קצת את הכוס שלי. אבל אחרי שהראשון גמר בתוכי, אף אחד מהגברים לא התקרב לכוס שלי שוב עם הפה. אני מניחה שהם לא רצו לאכול שפיך של גבר אחר.

אבל זה היה שונה לגמרי. לשונו של גבר היא פטיש. לשונה של אמה הייתה אזמל. זה היה מכשיר מדויק, שפגע בי בדיוק היכן שהוא יגרום הכי הרבה הנאה. זה הרגיש כמו שניות בלבד לפני שהמורה אמרה לנו להחליף סיבוב, למצוא בת זוג חדשה ולנסות משהו שנקרא '69'.

מסיבה כלשהי, נראה היה שאיילת חיפשה אותי, רצתה להיות בת הזוג שלי. לא יכולתי לסרב בלי לעשות סצנה. איילת, כמו חצי מהבנות האחרות, נשכבה על הרצפה. טיפסתי עליה בכיוון ההפוך, עד שראשי היה במפשעה שלה, והמפשעה שלי הייתה מעל הראש שלה. הורדתי את ראשי, וכל מה שיכולתי לראות זה את הכוס הרטוב של איילת. וכל מה שיכולתי להרגיש זה את הלשון של איילת סביב הדגדגן שלי. זה הרגיש כל כך טוב שהתחלתי ללקק את הדגדגן שלה חזק ומהר יותר. היא הגיבה לליקוק שלי בלקק אותי עוד יותר.

אלוהים, זה הרגיש מדהים. התענוג נבנה ונבנה עד שלבסוף איבדתי אותו, וגמרתי  על הלשון של איילת.

כשהאורגזמה סוף סוף שככה, הרמתי את ראשי רק לרגע כדי לנשום ולבדוק את החדר. טלי, סגנית המנהל היתה עכשיו איתנו התלמידים, ליקקה את הכוס הרטוב של נעמי בזמן שהמורה לספורט הסתובבה בין חמשת הזוגות, בודקת, מדגימה ובאופן כללי מאשרת את המעשים שבהם היא צופה.

"עכשיו, אם את רואה עוד נשים בקרבתך" היא הורתה "אל תפחדי להחליף בת זוג או להצטרף לזוג. סקס לסבי הוא ריקוד, ויכולים להיות לך הרבה בנות זוג".

אין לי מושג כמה זמן בילינו על מחצלות הספורט האלה באמצע מגרש הכדורסל המקורה. זוג אחר התקרב אלינו, והתחלתי לשחק עם שדיה של מישהי אחרת, אפילו שאיילת המשיכה ללקק לי. עוד כוס התקרב אליי, ובלי לחשוב עברתי מאיילת לבחורה החדשה הזו. הרגשתי אותה זזה מתחתי, ועד מהרה מישהי (אני לא יודעת מי) החדירה שתי אצבעות לכוס שלי, דחפה פנימה והחוצה כאילו היו איבר מין. ו…זה הרגיש מדהים. תפסתי את הנרתיק הקרוב ביותר ושחזרתי את זה, תחילה בשתי אצבעות ואחר כך בשלוש. והיא גנחה כל כך חזק עד שהמורה נאלצה להגיד לה להנמיך את הקול.

הלכתי לאיבוד לגמרי בתוך האורגיה. המשכנו את זה אני לא יודעת כמה זמן. הלשון שלי טעמה לפחות ארבעה כוס, ואלוהים יודע כמה נגעו בשלי. לא יכולתי להגיד לך את מי ליקקתי – לא בדיוק הסתכלתי על הפנים שלהן.

בסופו של דבר, טלי הסגנית אמרה לכולנו לשחרר אחת את השניה ולעמוד ליד הפתח. מישהי שאלה על הנחת המחצלות הרכות, אבל המורה לספורט הסבירה שהם יצטרכו לנקות תחילה על ידי צוות הניקיון.

בדרך חזרה, נפגשנו שוב עם הבנים כשהם יוצאים מחדר הצוות. הייתי שם רק כמה פעמים. ידעתי שהוא מלא בספות למורים. הבנים כולם יצאו מהחדר כשהם נראים עייפים, ורובם הלכו קצת מצחיק.

לחשתי לגיא "איך היה?"

כל מה שהוא ענה היה "אני בחור כחול".

הובילו אותנו חזרה למעונות שלנו בקומה העליונה והתמקמתי במיטה. שמחה אבל מותשת. בפעם הראשונה מזה ימים, הלכתי לישון בערב בלי לזיין או לאונן קודם. אפילו לא חשבתי לגעת בעצמי. הייתי כל כך עייפה.

——

גיא

 

התעוררתי והבנתי שזה יום ראשון. יום המנוחה.

בדרך כלל בבית הספר למדנו שישה ימים (פחות בשבת) ואז יום ראשון היה שונה. יום ראשון היה היום שבו הגיעו משפחות לבקר. כל בית הספר יהיה מלא בהורים ואחים ואחיות גדולים. אלה שכבר סיימו את לימודיהם. כולם יהיו לבושים, כמובן. מעולם לא היה לנו שמץ של מושג שבעולם החיצון, כולם ערומים וכל הזמן מזדיינים אחד את השני.

זה היה גם היום ללא לימודים. עוד משחקי מחשב היו זמינים בטאבלטים של בית הספר, ציוד ספורט היה זמין וסרטים יוקרנו בחדר האוכל בין הארוחות.

עמדתי לצאת מהחדר שלי ולחפש ארוחת בוקר, כשנזכרתי במשהו. פתחתי את התיק בחדר ושלפתי צמיד כחול. קשרתי אותו בזהירות סביב הקרסול הימני שלי.

יצאתי מהחדר שלי, מצפה לשמוע את רעש הנעילה הסטנדרטי מאחורי. רק שלא שמעתי. החדר נשאר לא נעול.

בפעם הראשונה מזה יותר מארבע עשרה שנים, דלת חדר השינה שלי הייתה בשליטתי. התחלתי לפתוח ולסגור אותו, רק כדי לבדוק זאת לא הייתה תקלה במחשב.

"לא, אל תדאג" אמר קול לאורך המסדרון. זה היה מר אבידן. "יש לך שליטה מלאה בחדר השינה שלך היום."

התקרבתי אליו, השארתי את דלתי פתוחה. הוא ראה את הצמיד הכחול, והנהן קלות לאישור. זה לא שהוא לא קיבל סקס בין גברים. זה היה שהוא אהב שעשיתי החלטה מודעת לגבי המיניות שלי, והכרה ששנינו לבשנו את הכחול.

"אני רק כאן כדי לפקוח חצי עין על הדברים." הוא הסביר, כשראה את ההבעה התמיהה שלי. מורים לא הסתובבו בדרך כלל במסדרונות. במיוחד ביום המנוחה. "צריך לוודא שכולכם לא תשתגעו יותר מדי עם החופש החדש שלכם". גם סמדר (המורה לאומנות) היתה כאן קודם להשגיח, אבל ראיתי שפאבל הזמין אותה לחדר שלו".

"מה הולך לקרות היום?" שאלתי אותו.

"אין שיעורים. זה יום ראשון. אתה לא יכול ללכת ולהתערבב עם התלמידים האחרים, הצעירים יותר כמובן, אבל אתה חופשי לעשות מה שאתה רוצה באזור הסגור הזה. זה קטן מדי לספורט, אבל אני חושב שיקרינו כמה סרטים בחדר האוכל כרגיל. הוצאתי גם כמה משחקי לוח".

"האם משחקי המחשב הרגילים של יום ראשון יהיו זמינים? אני כמעט בסוף של Ghost Warrior Seven."

"בדרך כלל לא" הוא אמר, לפני שחייך חיוך קטן. "אבל אני אדבר עם איש ה-IT. תבדוק את המחשב שלך בעוד שעה בערך."

הסתובבתי כדי ללכת לחדר האוכל, אבל מר אבידן רצה לומר עוד משהו.

"אתה יודע, גיא, כולנו מאוד גאים בך. המורים אני מתכוון. היה לך קשה יותר מרוב התלמידים האחרים, אבל באמת הצלחת. אנחנו באמת גאים."

"אממ, תודה." אמרתי, לא בטוח מה לומר על זה.

הוא נתן לי הנהון נוסף, ולקחתי את זה בתור הרמז שלי לעזוב ולקבל ארוחת בוקר. הייתי מורעב.

———-

כנרת

התעוררתי לקולות ילדים משחקים בשמחה. החלון שלי היה פתוח מעט, וכשהצצתי החוצה ראיתי את כל הילדים הצעירים מדברים ומשחקים עם משפחותיהם. המשפחה שלי (לפחות ההורים שלי, ואולי האחים הגדולים שלי) הייתה שם למטה היום, מבלה עם אחותי הצעירה.

אחרי מקלחת מהירה יצאתי מחדרי, מחפשת ארוחת בוקר. מר אבידן היה במסדרון, נראה משועמם.

"בוקר טוב מר אבידן" אמרתי בנימוס.

"בוקר טוב, כנרת" הוא ענה בדרכו הרגילה והידידותית. "ישנת טוב?", הוא שאל בעודו ממשש את הכוס שלי, מברך אותי לשלום".

אין אזכור של – 'אוי, דרך אגב, תודה שנתת לי לזיין אותך חזק מול שאר התלמידים עד שמילאתי את הכוס שלך בשפיך הקרמי שלי'. אני מניחה שזה לא התאים לדבר על זה, וחבל, כי רציתי להגיד לו שבאמת נהניתי מזה.

"כן, תודה לך." עניתי בקול המתוק הרגיל שלי. "אני רואה שזה יום המשפחה. האם המשפחות שלנו יגיעו לכאן?"

הוא טלטל את ראשו. "לא. אנחנו מרחיקים את כולכם לגמרי עד אחרי סיום הלימודים. אבל את תראי אותם בקרוב מאוד. לא יעבור זמן רב עד שכולכם תסיימו ותצאו לעולם הרחב. אני מצפה שההורים שלכם יחכו לכם ביום רביעי, מוכנים לקחת אותך הביתה."

חשבתי על זה לרגע. תמיד ידעתי שאחרי סיום הלימודים חזרת לחיות עם המשפחה שלך, בדיוק כמו שהיית כשהיית ילד צעיר מאוד. אבל זה היה לפני שידעתי איך החיים הבוגרים עובדים.

"אממ… אפשר לשאול שאלה אדוני? אני יודעת שזה לא יום לימודים."

הוא משך בכתפיו. "בטח. מה את רוצה לדעת?"

"איך זה עובד עם העולם והמשפחות שלנו לשימוש חופשי?"

"אכן עברנו על זה בכיתה לפני כמה ימים, אבל אסלח לך ששכחת. יש לך הרבה מידע לעכל!"

הוא שלח ידיים לשדיים שלי והתחיל ללוש אותם, תוך כדי שהוא התחיל להסביר לי, "משפחה היא אחת מהקטגוריות החריגות בחוק השימוש החופשי. אף בן משפחה (משפטי או ביולוגי) לא יכול לכפות על חבר אחר לעשות מעשה מיני. עם זאת, זה לא אסור. זה תלוי בכל משפחה. המשפחה שלי בסדר עם מגע מיני, כל עוד נעשה שימוש באמצעי מניעה. אני מאוד אוהב לזיין את אמא שלי ואחותי הגדולה. אני מכיר משפחות אחרות שבוחרות לא לקיים כל מגע מיני זו עם זו. זה תלוי בך ובמשפחתך".

עמדתי שם, חושבת על זה בזמן שהוא מלקק לי את הפטמה ומחרמן אותי. כשאני אחזור הביתה ביום רביעי, האם אני ארצה להזדיין עם המשפחה שלי? האם הם ירצו לזיין אותי?

אני ארצה שהזין של אבא שלי יהיה בתוכי? או ללקק את הכוס של אמא? האם אני אחלוק מיטה עם 2 אחיי התאומים? האם הם ואבא יעשו תורות בלזיין אותי, כמו 2 הגברים שלהם איבדתי את הבתולים? האם אביגיל ואמא יעשו תורות בלרדת לי?

הרגשתי שאני נרטבת עוד יותר, וזה לא היה רק בגלל שמר אבידן שיחק לי בשדיים. התחרמנתי מהמחשבה על המשפחה שלי!

"מר אבידן," אמרתי בחמידות, "אתה רוצה להכנס לחדר ולהזדיין?"

הוא הרים את ראשו מהשדיים שלי, "אני צריך להשאר כאן להשגיח, לפחות עד שסמדר תחזור, אבל אשמח אם תמצצי לי"

ירדתי על הברכיים, ואחזתי בזין שלו, מתכוננת להכניס אותו לפה. אותו זין שהיה בתוכי רק אתמול. כבר עמד לו כמובן, והתחלתי למצוץ לו כמו שלימדו אותנו, תוך כדי שאני מביטה בו מלמטה.

———-

המשך יבוא…

Loading

13 מחשבות על “החברה החופשית – חלק 4”

    • מישהו יכול לשלוח קישור או את השם של הסיפור המקורי?

      הגב
  1. סיפור מדהים!
    אולי תוכל להכניס גם שפשוף של הזין בין השדיים, זה ממש מחרמן!!

    הגב
  2. אוח… עשיתי ביד, איזו גמירה היתה לי, מחרמן בטירוף

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן