עוד יום בעבודה

את מגיעה למשרד, לבושה בשמלה שחורה, צמודה, קצת מעל הברך, רוכסן לכל אורכה וחגורה במותניים, חגורה מהודקת, הרוכסן פתוח בחזה ככה שהחריץ מציץ וכמובן נעלי עקב, בדיוק כל מה שאני אוהב.
איך שנכנסתי מבטינו הצטלבו, ליווית אותי עד שהגעתי לשולחן שלי, הכנסתי את התיק למגירה וכשהרמתי את הראש, כבר לא היית בעמדה שלך…
הלכת להכין קפה וכשחזרת,
התחלת לסדר את העמדה שלך, לפתוח מחשב ואז מייל נכנס, "עכשיו למטה!", מייד הרגשת את החמימות בין רגליך..  מיד קמת וירדת למטה ללובי.. על אוטומט..
מתרגשת כל פעם מחדש, הגוף שלך הלך בעצמו לתא נכים בסוף המסדרון ליד המעליות, פתחת את הדלת. משכתי אותך והדבקתי אותך לקיר, נעלתי את הדלת והתחלתי לנשק אותך.. התמסרת אליי מייד,
ללא מילים, שחררתי את החגורה ופתחתי את השמלה לכל אורכה, יד אחת שלי תופסת בשיער ובצוואר שלך , היד השנייה שלי ירדה אל החזה שלך, חדרה לתוך החזיה ובאצבעות שלי תפסתי לך את הפיטמות.. התחלתי לשחק בהן..
גניחה קטנה יצאה מהפה שלך ואני דחפתי את הלשון עמוק לתוך הפה שלך
כדי למנוע ממך להרעיש…
לאחר כמה דקות שהתעללתי בפיטמות המושלמות והוורודות שלך,
הורדתי את הידיים שלי למטה לבטן שלך עד שהגעתי לפתח הכוס שלך.. ממ…
הוא מצידו כבר היה מוצף נוזלים מרוב חרמנות.. בדיוק כמו שאת אוהבת..
הפתעת אותי הפעם ולא לבשת תחתונים.. ואני, בלי לבזבז זמן דחפתי אצבע לתוך הכוס הצר והרותח שלך, והתחלתי לזיין אותך עם 2 אצבעות.. ומהר הוספתי אפילו עוד אחת.. ובמקביל עם האגודל שלי טיפלתי בדגדגן הקטן והנפוח שלך… הגוף שלך התחיל לרעוד ולזוז בחוסר שליטה.. מחפש עוד ועוד מגע ממני.. הרגשתי את שרירי הכוס שלך נסגרים חזק על האצבעות שלי וזה היה הסימן שאת מאוד קרובה לגמור.., הגוף שלך התחיל לרעוד בטירוף והגמירה קרובה מתמיד.. בשניה אחת הוצאתי את האצבעות מהכוס שלך, הפסקתי לנשק אותך, לקחתי צעד אחורה, מסתכל עליך עם חיוך זדוני, שולח נשיקה באוויר ויוצא מהשירותים ללא מילה..
משאיר אותך ככה על סף גמירה… מתעלל בך..
סגרת את הדלת, סידרת את הבגדים והשיער שלך.. שטפת פנים וחזרת לעמדה שלך… הפעם אני זה שמלווה אותך בעיניים עם החיוך ממזרי משלי, רק שהפעם אני גם מעביר את האצבעות מתחת לאף שלי ומריח אותן.
את מתיישבת בעמדה שלך ומנסה להתחיל לעבוד, הראש שלך לא כאן, ואת לא מצליחה להתרכז..מרגישה שהכוס שלך מטפטף בלי הפסקה..
אחרי כשעה, כבר לא יכולת, קמת מהכיסא ועברת לידי ונגעת לי בכתף, המשכת ללכת ושוב ירדת למטה ללובי – וחזרת לתא הנכים… ממתינה.
אחרי כמה דקות שמעת אותי מתקרב, פותח את הדלת ונכנס, ונועל אחרי.
אני עומד ומסתכל עליך מחייכת כרגיל, קפצת עלי כמו לביאה. אני הדבקתי אותך לדלת.. מסתכל לך בעיניים בזמן שהידיים שלך פותחות לי את המכנס ומורידות אותו יחד עם הבוקסר שלי.
מייד תפסת את הזין שלי.. כבר חצי עומד ביד שלך, ירדת על הברכיים שלך והכנסת אותו אל הפה… אחח כמה התגעגעתי לפה שלך!!! ואת מראה לי גם כמה כיף לך להרגיש אותו מתקשה בתוך הפה שלך ולאט ממלא אותו, ואת לא שוכחת את הביצים שלי, מלטפת אותן בדיוק כמו שאני אוהב.. משתדלת ללקק אותם כל פעם שאת מכניסה את כל הזין שלי אל הפה.
אני שם את הידיים שלי על הראש שלך ומנסה לקבוע את הקצב, ואת מזיזה לי אותן, את קובעת עכשיו, תורך להנות. ואני בכל זאת מנסה לזיין לך את הפה, ואת מרגישה כמה אני מגורה, ואת לוחצת אותי עוד יותר לדלת כדי למנוע ממני להזיז את האגן, ואת מזיינת לעצמך את הפה, בקצב שלך, בעומק שאת רוצה, בעוצמה שאת רוצה.
ואת מרגישה אותי רועד לך בפה, מרגישה את הזין שלי חזק ועומד כמו טיל עמוק בגרון שלך, אבל את חייבת לי על מקודם.. אז את קמה, נותנת פליק קטן לזיין שלי שמקפיץ אותי, מזיזה אותי הצידה ויוצאת מהתא.
ואת שוב חוזרת לעמדה שלך, שוב מנסה להתרכז, שוב מנסה לעבוד, משתדלת לדבר עם האנשים מסביבך כאילו הכל רגיל.. חוששת שהם מריחים את ריח החרמנות שנמצא לו לאורך הרגליים שלך. הזמן לא עובר, רואה אותי גם מנסה לעבוד, מידי פעם גונב מבט, מסמן לך מרחוק לפתוח עוד קצת את הרוכסן, ואת מבצעת, ומורידה עוד קצת את הרוכסן, עכשיו החריץ ברור ואפשר גם לזהות את קצוות החזיה שלך, אבל לא אכפת לך, את לא רואה כלום ממטר, מכורה אליי ואני אלייך, מכורה למשחקים שלנו, מכורה לזין שלי ואני לכוס שלך!!!
סוף סוף את רואה אותי קם מהשולחן שלי, עומד ומסתכל עלייך, מסמן לך עם הראש שזה הרגע.. אחרי ששמתי לב שקלטת אותי הולך, את מחכה עוד כמה דקות והולכת אחרי,
שוב את יורדת למטה ללובי.. שוב לתא הנכים הריק, אין אף אחד בלובי.. חוץ מהשומר שעושה סיור כרגע.
ואת נכנסת לתא ואני מחכה לך בפנים, נועלת אחריך, ואני ישר מכופף אותך על האסלה, מרים לך את השמלה – מחייך לראות את הכוס שלך חשוף ללא תחתונים ובמכה אחת חודר אליך, אחחחח “פאק איזה כיף!!, כמה חיכיתי להרגיש אותו!!” את לוחשת לי באוזן… ואני משתגע ומזיין אותך חזק חזק ומהר כמו שאת אוהבת.. אני מושך לך חזק בשיער, מרים לך את הראש לאחור, חונק אותך קצת ודוחף לך אצבעות לפה כדי שלא ישמעו את הגניחות שלך..
את מתמסרת לחלוטין, נותנת לי לעשות בך מה שבא לי, ואני עוזב את הראש שלך, תופס את השמלה שלך במותניים שלך ונעזר בה כדי לחדור אלייך יותר חזק ויותר עמוק, ואת ממש מתאפקת כדי לא לצרוח, ואת מזיזה את האגן שלך נגד הזין שלי קדימה ואחורה מהר. ואני שוב משאיר אותך ככה, יוצא ממך בפתאומיות, מפליק לך על התחת, ולוחש לך באוזן “מי זונה שלי מי???” מלקק אותך בצוואר.. מתלבש זריז ויוצא, משאיר את הדלת פתוחה לרווחה, צוחק בקול ומתרחק. ואת סוגרת את הדלת, מתארגנת מחדש וחוזרת לשולחן שלך.
חצי שעה מאוחר יותר, בצהריים, יש לנו ישיבת צוות לסיכום הרבעון, כל המנהלים יושבים מסביב לשולחן ענק, ואת מתיישבת בראש השולחן מול מהמסך ואני מתיישב לידך.. מנהלת המחלקה מעלה מצגת עם מלא נתונים, ואת מורידה את הידיים שלך מתחת לשולחן.. נצמדת אליי ומלטפת לי את הזין מעל המכנסיים, את פותחת לי את הרוכסן ומשחררת את הזין שלי, מלטפת אותו ברכות ולאט.. ופתאום המנהלת פונה אלי ואני מנסה לענות בטון רגיל, ואת משחקת לי בכיפה של הזין, מקום רגיש אצלי ואת יודעת את זה..
אני מנסה לנתק ממך מגע תוך כדי שיחה עם המנהלת אבל את לא משחררת, ממשיכה להתעלל בי…
הישיבה מסתיימת ואת קמה חזרה לשולחן שלך, משאירה אותי עם זין עומד, שלוף…. “אחחח הנקמה המתוקה” את חושבת לעצמך תוך כדי שאת מחייכת אליי ..
השעה כבר שלוש, כמעט ולא תפקדת היום בכלל, את מהבוקר נוטפת, מגורה ברמות ועדיין לא גמרת. את מסתכלת לכיוון השולחן שלי ולא רואה אותי,
מחפשת מסביב וכלום. לא יכול להיות שהלכתי הביתה והשארתי אותך ככה.. כל הריגושים הופכים לתסכול בשנייה, ובא לך לצרוח ממש, ואפילו לבכות, כל כך רצית לגמור כשהזין שלי עמוק בתוכך, להרגיש את השפיך החם שלי ממלא אותך.. ועכשיו תצטרכי לחזור הביתה ולאונן…
את מתחילה לארגן את הדברים שלך, נפרדת מכולם והולכת לכיוון המעלית. צלצול של הודעה מקפיצה אותך, את פותחת את הטלפון והחיוך חוזר בשנייה, רצה לכיוון המדרגות, יורדת במהירות שיא את שתי הקומות שמובילות אותך לחניון התת קרקעי – את ניגשת לאוטו שלי.. אין אף אחד מסביב, חניון ריק בלי מצלמות אבטחה.
את פותחת את הדלת של המושב האחורי ואת מוצאת אותי יושב באוטו ערום כשהזין שלי עומד קשה וחזק.. מחכה רק לך.
אני מחייך ומסתכל עלייך, את נועלת את הדלת, מרימה את השמלה תוך כדי שאת מתקרבת אליי ותופסת את הזין שלי ועולה עליו באיטיות תוך כדי שאת מסתכלת לי בעיניים ..
את רוכבת עליי, עולה ויורדת בקצב איטי, ואני פותח את הרוכסן של השמלה שלך, מוציא את החזה המושלם שלך מהחזיה, מנשק אותם, מלטף אותם, ואני יודע כמה שאת אוהבת שאני נוגע בהם, ואני שואב פטמה לתוך הפה שלי, מלקק אותה, יונק כאילו מנסה לתלוש לך אותה חח, ואני יודע כמה זה מגרה אותך, ואת מגבירה קצב, עולה ויורדת יותר מהר על הזין שלי, עוצרת את עצמך מלצרוח, מרגישה את השיא מתקרב אבל את רוצה שגם אני אגמור, ואת שולחת יד לאחור, מתחילה ללטף לי את הביצים, ואני תופס את פלחי הטוסיק המושלם שלך ועוזר לך לשפד את עצמך, ואת מרגישה את הידיים שלי מתקרבות לחור שלך, ואצבע אחת שלי מתחילה לעסות את. פי הטבעת שלך, כבר כמעט בלתי אפשרי לעצור אותך, את גונחת בקול, סותמת לעצמך את הפה עם היד שלא ישמעו, מרגישה את האצבע שלי חודרת לך לתחת, באותו רגע התפוצצת עליי, השפרצת נוזלים, הראש שלך נזרק לאחור, שרירי הכוס שלך ננעלו על הזין שלי, והגוף שלך רעד ללא הפסקה ואז הרגשת את השפיך החם שלי ממלא אותך, ואני מחזיק אותך למטה כדי לגמור כמה שיותר עמוק בתוכך. נשארנו כמה דקות ככה, ללא תנועה, מסדירים נשימה, בסופו של דבר קמתי ממני, ערבוב של שפיך והמיצי כוס שלך נזלו לאורך הרגליים שלך, ניקית את עצמך ואני את עצמי – הסתכלנו אחד על השניה,
הסדרנו נשימה והתנשקנו..
“מחר שוב?” שאלתי אותך.. ואת ענית “חסר לך שלא!”
אחחח כמה כיף לעבוד ביחד!

Loading

3 מחשבות על “עוד יום בעבודה”

  1. סיפור טוב, לפי התמונה וכפות הרגליים הסקסיות קיויתי שיהיה גם פוט פטיש, אבל מגרה בכל מקרה. גמרתי ביד

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן