מהם סיפורי סקס?

סיפורי סקס הם אוסף של חוויות והתנסויות שנכתבו על ידי אנשים שונים אשר בחרו לשתף את קהל הקוראים במה שעברו או על מה שדימיינו כאשר במרכז עומדת חוויה מינית כזו או אחרת.כולנו חווים או ממציאים לנו הרפתקאות מינית. חלקן רגילות או "ויניליות" בעגה המדוברת, וחלקן חוויות קצת יוצאות דופן, קינקיות ולא קונבנציונלית. המשותף לכל החוויות הוא, שכולן יכולות להפוך לפנטזיות תיאורטיות הנכתבות (כיום) על המדיום הדיגיטלי ומאפשרות לכולם הצצה לעולמנו המיני.בעולם המודרני, המתקדם מבחינת מתירנות מינית, אנחנו מחפשים את הדרכים הכי יצירתיות להביע את שאנו עוברים, חווים ונהנים ממנו. יש משהו משחרר ומזכך בכתיבת חוויה מדהימה שעברנו ושיתופה באינטרנט. עצם שליחת הפנטזיה לעולם הרחב נותנת סיפוק עצום לכותב.זה למעשה סוג של שוויץ, התרברבות, כמו להראות לכולם בגד חדש ונועז שקנינו ולא היה לנו אומץ ללבוש עד היום.

 

סיפורי סקס יכולים להופיע במספר דרכים:

• בלוג בו האדם כותב את שעובר עליו

• שיתוף חוויה בפורום רלוונטי ושטיחת הסיפור לצורך קבלת תגובות ועצות מהחברים בפורום

• הוספה לאתר המאגד בתוכו סיפורים דומים ונותן במה למי שמעונין לגולל את מעלליו או מעלליה המיניים

• הכותב יכול למעשה להיות מי שהוא רוצה. אין חובת חשיפת האני האמתי והכותב יכול ליצור דמות כלבבו ולכתוב בשמה. אין ספק שזה פותח פתח ענק לכל אחד למצוא את ה"אני המיני" שלו בתוכו ולכתוב אותו, גם אם לעולם הוא לא יהפוך למציאות.

 

בכל אחד מהמקרים, החוויה המתוארת יכולה להיות אמתית לחלוטין, פנטזיה מוגמרת או פנטזיה מתובלת בדברים אמתיים שקרו למספר ומאפשרת לו להפליג בדמיונו ולהפוך את המציאות שקרתה למשהו משופר, אולי קיצוני ואולי סתם ראוותני. מעבר להנאה שהכותב מקבל מכתיבת הסיפור שלו, יש כמובן נדבך נוסף והוא ההנאה של הקוראים.ככל שמגוון סיפורי הסקס גדול יותר ומתפרש על יותר נושאים, כך יש קהל גדול יותר של קוראים הצמאים לקרא את המעשים לסיפוק מאווייהם האישיים.

 

במה תורמים סיפורי הסקס לקוראים?

• פתיחת חלון לעולם שהקורא לעולם לא יפתח אליו דלת במציאות

• זרז למימוש הנאה מינית עצמית או במילים אחרות – אוננות

• הכוונת הקורא לכיוון שטרם התנסה מינית בעצמו ומתן טיפים מניסיון אישי

• קריאה ומימוש פנטזיות של אחרים עוזר להרגשת הסיפוק העצמי, ודאי בכל הקשור לסקס לא קונבנציונלי

 

העברת הפנטזיה אל הכתב היא בעצם הכתיבה הכי נקייה, הכי אמיתית והכי מינית שכל אחד יכול להרשות לעצמו, בין אם היא אמת או בדיה מוחלטת. אנו מאמינים שכל אחד צריך ויכול לכתוב את המיניות שלו ואולי בדרך הכתיבה הוא ימצא את השחרור, הנטיות שלו והאומץ לממש את עצמו מינית בצורה מיטבית.

Loading

דילוג לתוכן