זכות לתת שרות – חלק אחרון

כל הסיפור : חלק 1, חלק 2, חלק 3, חלק 4, חלק 5, חלק 6, חלק 7, חלק 8, חלק 9, חלק 10חלק 11, חלק 12 ואחרון

שיינא-

הם קבעו להיפגש אחרי 10 ימים, ככה בטוח שהיא כבר לא תהיה נידה, ויהיה לה זמן מספיק להתבשל עם עצמה. זהו, עברו עשרה ימים, היום זה היום. או יותר נכון, הערב. שוב שקרים על פגישה עם חברות מהסמינר, בעלה סדר לעצמו כמה שעות פנויות בערב, ובשילוב עם אחותו, הוא יסתדר עם הילדים.

בוקר, היא עומדת מול המראה בחדר האמבטיה, מתלבטת עם מה ללכת. מחליפה שמלה אחת בשניה, או אולי חולצה וחצאית?! הכל נראה שמרני כל כך, לא מתאים לסיטואציה שלהם. היא אפילו מתלבטת על בגד קצת יותר אלגנטי, שלקחה פעם מחברה לאירוע משפחתי, אבל הוא חגיגי מדי. היא לא רוצה להראות חגיגת בערב שכזה. לבסוף היא גוררת את רגליה בין חנויות שונות, מחפשת חולצה חדשה, משהו שיחמיא לה אבל לא יהיה חשוף מדי או צמוד מדי. בחנויות החרדיות היא לא מוצאת שום דבר מעניין.. היא גולשת לכיוון החנויות החדשות במרכז העיר, מקווה שאף אחת לא תראה אותה נכנסת לשם. פתאום יש מבחר של חולצות מענייניות יותר, צבעוניות יותר. היא בוחרת שתי חולצות ונגשת לתא המדידה. שיינא שנמצאת מולה במראה היא לא אותה שיינא, היא מובכת קלות למראה החולצה עליה. היא מחליפה לחולצה השנייה, גם היא קצת צמודה, קצת מבליטה.. היא מחליטה לקנות את שתיהן, היא כבר תמצא זמן ללכת איתן, מקסימום עם עליונית מסווה מעל.

שעת הערב מתקרבת, שיינא מתלבשת בחולצה החדשה, וסוגרת מעליה חולצה נוספת, שלא יראו אותה ככה. את ראשה עוטפת מטפחת בהירה, איפור עדין נמשח על פניה העדינים והיא יוצאת. הם קבעו באותה תחנה כמו בפעם הקודמת, הפעם, אבי הבטיח, הם יסעו למקום אחר, ישנו אווירה.

אבי-

הזמן לא זז אצלו בשעון, הוא שוב בודק אם נשארה לו שערה סוררת על לחייו, לשווא. כבר שעתיים שהוא מאורגן. היו לו עשרה ימים לתכנן הכל, לפרטי פרטים. הוא תמיד אהב את הים, משהו במראה הגלים הנשברים, בריח המלוח, אפילו בחול הנדבק, משך אותו, הרגיע אותו. הוא יביא את שיינא אל הים.

את הדירה ששוכנת על החוף באשדוד, הוא שכר מבעוד מועד. חבר המליץ עליה, הם רגילים למשפחות חרדיות שבאות לשם לנפוש, וגם לזוגות שמחפשים שקט, וים. הפעם הכי רחוק מצימר ביער, אולי שם היא תרגיש יותר טוב.

הוא נתקע בפקק מעצבן, איך הוא לא צפה אותו.. הוא מתעכב ושוטר ברמזור הקרוב מונע ממנו לחייג את המספר של שיינא ולהתנצל, רק שהיא לא תברח, רק שהיא לא תחשוב לרגע אחד שהוא התחרט, או ששם אותה ללעג והבריז לה. איחור של 14 דקות, איך הוא יתנצל? רק שתסלח לו.

שיינא-

היא הגיעה מוקדם או שהוא מאחר? החולצה בצבע בורדו, מחמיאה ללחייה הסמוקות, אבל גם לוחצת לה מעט. למה היא קנתה אותה, את מי ניסתה להרשים? היא פותחת את החולצה העליונה, נותנת לעצמה לנשום קצת, ואז היא רואה את הרכב שלו מולה. כבר חשבה שלא יבוא, שהתחרט, והיא סתם שיקרה וקנתה והתלבשה ובאה מוקדם… אבל הוא פה. היא נכנסת לרכב מאחורה, כמו בפעם הקודמת.

"תעברי קדימה, אף אחד לא רואה אותך" הוא מנסה את מזלו.

"תודה, בינתיים מעדיפה להישאר פה, בא נמשיך עד הצומת הבאה, לפחות".

שיינא מרגישה את עיניו של אבי נחות עליה במראה, היא מעדיפה להביט החוצה, לנסות לברוח מהסיטואציה. לא לחשוב עליה יותר מדי.

אחרי הצומת הבאה, אבי עוצר בתחנה קטנה "בואי, שבי לידי" קולו מלא תחינה.

שיינא פותחת את הדלת, ועוברת מקדימה, מסדרת את החצאית סביבה.

"אז את בלחץ מהיום?" אבי נסה לשבור את הקרח.

"כן" היא עונה בקצרה.

"איך התכוננת, אם בכלל עשית משהו מיוחד"

שיינא פותחת את העליונית עוד קצת, חושפת חולצה בורדו, צמודה ומחמיאה "קניתי את זה.."

אבי מביט בה לרגע, מרגיש את הדופק שלו מתגבר "זה כל כך יפה לך, כאילו, את כל כך יפה בחולצה הזו, לא שבבגדים אחרים את לא יפה, אבל זה… " צפירת מכונית מאחוריהם מחזירה אותו לכביש.

"תהיה מרוכז או שאעבור לשבת מאחור" שיינא כמעט כועסת על עצמה שעברה לשבת מקדימה. אבי שולח יד, מניח על ירכה "הכל בסדר, אני הכי מרוכז בנהיגה".

הוא מחנה את הרכב בחנייה תת קרקעית מסובכת, רכבים נוספים סביבם "אמרת שזה מקום פרטי, לא?" שיינא נלחצת.

"כן, אל תדאגי, בואי אחרי" הוא עולה במעלית ישירות לדירת הגן, המפתח מחכה במקום שסוכם מראש, הוא משאיר שם את המעטפה עם התשלום והם כבר בפנים. סוויטה בהירה ומזמינה מקבלת את פניהם, רעש הגלים נשמע היטב מבעד לדלתות הזכוכית הגדולות. שיינא מתיישבת על הספה, מול הים.

"כל כך יפה כאן" היא לוחשת לעצמה. אבי מצטרף אליה על הספה, מחבק את כפתיה, מעסה אותן. ידיו נשלחות להוריד לגמרי את העליונית משיינא. הוא חושף אותה לבושה בחולצה צמודה וחושפנית, היא מסמיקה "זה יותר מדי חשוף, ידעתי שלא תאהב".

אבי-

אוי, הוא לא ידע כמה בגד יכול להחמיא לאישה יפה. החולצה הזו נתפרה במיוחד עבורה, והצבע, שמוסיף לה צבע, ממש חגיגה לעיניים. כמה שהוא אוהב את זה, אבל כבר מפנטז על מה יש מתחת.

"רוצה לעבור למשהו נח יותר?"

"לא הבאתי איתי את כל הארון" היא מחייכת "רק את זה, ו…." היא משתתקת, מביטה בגלים.

"ו…" הוא מנסה לעזור לה להמשיך "רוצה לספר לי מה עוד הבאת?"

"מבטיח לא לצחוק עלי?"

הוא רק מהנהן, מנסה לדמיין. שיינא מוציאה שקית מהתיק הקטן שלה "יש פה סט שקבלתי מתנה מחברה לחתונה, בעלי טען אז שזה לא יאה לאישה כשרה, ללכת עם דבר כזה. התלבטתי אם היום אולי זה הזמן. אבל אולי זה נועז מדי, עזוב"

אבי רצה לראות, אולי הכי רצה, יותר אפילו מלגעת בה. "אם בא לך, תחליפי". הוא עשה עצמו כאילו זה דבר של מה בכך, שולח מבט אל השקית מת כבר לשפוך את תכולתה על הספה.

שיינא קמה ונגשה אל החדר הקטן שבצד "חכה פה".

אבי שמע רוכסן נפתח, בגד נופל על הרצפה. הוא לקח שתי כוסות יין ונגש לפתח החדר.

שיינא עמדה בגבה אליו, לבושה רק בתחתון תחרה שחור, מנסה לרכוס את החזיה ללא הצלחה.

"רוצה עזרה?" אבי שלח את ידו אל גבה החשוף "עזבי, החזיה מיותרת" הוא נשק לשדיה החשופים, מלקק את הפטמות הכהות, ידו האחת מחבקת את שיינא, והיד השניה מכוונת את השד הישר אל פיו.

שיינא-

החזיה כבר קטנה עליה, אוף, היא אפילו לא הספיקה להנות ממנה. או אולי יותר נכון, אף גבר לא הספיק להנות ממנה… ואז אבי ניגש, מנבה לעזור או אולי מראש הוא לא רצה לעזור לרכוס, אלא בדיוק ההפך. היא כבר לא יודעת כלום, חוץ מהעובדה שהפה של אבי חם כל כך, ועוטף אותה בחום.

הפטמות שלה זקורות, מגורות. היא כבר מתחילה להרגיש את הרעד בשיפולי הבטן מתגבר. היא כבר למדה לזהות את זה אצלה כשהיא עם אבי, אבל הפעם יותר מתמיד. הגוף שלה כמו לוחש לה- תהני, תלמדי את עצמך, תשתחררי כבר.

היא עוצמת עיניים, נותנת לידיו של אבי לעשות בה כרצונו. היא מרגישה את הנשיקות הקטנות שמכסות את כל גופה, היא מרגישה את הידיים שלו חוקרות את גופה העדין, היא מרגישה איך הוא מרים אותה בידיו ומניח אותה בזהירות על המיטה הרחבה.

"רוצה קצת יין?" הוא שואל ומגיש לה את הכוס.

"לא תודה, הפעם אני רוצה להיות פה, להרגיש בהכרה מלאה כל מה שיקרה, ליהנות מזה שאולי זו חוויה חד פעמית" היא מקרבת את הכוס לוגמת רק טיפה אחת ומניחה את הכוס ליד המיטה, הכוס של אבי כבר ריקה.

אבי קרוב אליה כל כך, היא מרגישה את הנשימות שלו על החזה שלה, את הפטמה שלה ננעלת בין שיניו. היא גונחת לרגע ואבי נדרך.

אבי-

כוסית יין לחמם את הארוע, והוא כבר מוכן. הוא יודע איך הוא יענג אותה, מקווה שיזכה לעינוג בחזרה. הפטמות שלה מזמינות אותו, הגוף שלו כבר בוער בתשוקה אסורה. וכל דקה שעוברת רק מגבירה את הרצון שלו להיות איתה.

הגניחה שלה מקפיצה אותו "את בסדר?"

"ברור, פשוט הכל מרגיש לי חדש, רק תמשיך".

הוא ממשיך במלוא המרץ, מוריד את התחתון, חושף את ערוותה מולו. אצבע אחת שלו נכנסת בין רגליה, הוא מפסק אותן בעדינות, מכניס את האצבע אל סתר הסתרים שלה, מרגיש את החום פועם בפנים. היד שלו רטובה, הוא אוהב את ההרגשה.

"אולי.." שיינא מתחילה להגיש משהו, אבל אבי מהסה אותה "פשוט תהני, אל תגידי כלום, אלא אם זה מציק לך".

אבי נהנה לראות אותה ככה, האגן שלה מתחיל לזוז, מתנועע על היד שלו, קדימה ואחורה, בקצב מטריף. הבגדים מתחילים להכביד עליו, הוא קם לפשוט אותם, מתנצל לשיינא על ההפסקה הקלה.

"אני אעזור לך" היא קמה מהמיטה, נעמדת על הריצה לידו, ערומה כביום היוולדה. היא פורמת לו כפתור כפתור, נותנת לחולצה ליפול על הרצפה מאחוריו, הציצית כבר מונחת בצד, ועכשיו המכנסיים. היא פותחת את החגורה, נדהמת ממראה האבר הזקור שקופץ מולה.

"זה בסדר?" היא שואלת בהלם.

"זה בסדר אם תגעי בו קצת, זה בזכותך" אבי מניח את ידה על התחתון הצמוד "את יכולה גם להרגיש אותו ממש, בלי התחתון" הוא אומר, ומוריד את התחתון ממנו, נשאר ערום ממש כמו שיינא.

שיינא-

היא לא זוכרת מתי ראתה פעם לאחרונה גבר ערום ככה באמצע היום. זה קצת מביך, אבל אבי דואג להפשיר את האווירה. היד שלה כבר מלטפת את האבר הזקור, הוא ממש גדול, ככה נדמה לה, וזה נעים. היא נשכבת חזרה על המיטה, נהנית מהתחושה שהיא גרמה לאבי לגירוי כזה, ואפילו בלי לעשות משהו ממש. אבי נשכב על המיטה לצידה, שולח את היד שלו אליה, מענג אותה.

"את רוצה יותר מזה?" הוא שואל בערגה.

"מה זה יותר?" היא לא יודעת מה זה יותר, אצלם תמיד קיום היחסים הוא כ"כ שונה, הוא קיום יחסים, הוא לא סקס…

בתגובה אבי מרים את שתי רגליה עליו, מניח כל רגע על כתף אחרת, הוא מלקק את השוקיים החלקות שלה, ומתקדם יותר ויותר למעלה עם הלשון שלו. היא רועדת בלי שליטה, מרגישה את החוויה הזו גדולה עליה קצת.

"אולי תעצור?"

"אולי לא"

הלשון שלו ממשיכה ללטף את פנים ירכה, עולה למעלה עד הנרתיק הרטוב. תחילה היא מרגישה את האצבע נכנסת שוב, ואז הלשון שלו פתאום תקועה בפנים עמוק. שיינא גונחת בקול, לא מצליחה להשתלט על עצמה. זה טוב, כ"כ טוב, יותר מדי טוב.

היא כבר לא שומעת כלום, היא במין בועה של הנאה צרופה.

אבי-

אורגזמה כזו כבר מזמן לא ראה. ועוד שהוא אחראי לה ולא עוד סרטון באינטרנט. הוא כבר מת לגמור גם, הכל לוחץ לו.

הוא מוריד את הרגליים של שיינא בעדינות, מסתכל עליה לתוך עיניה, הדבר היחיד שהוא רואה זה אושר. "זה היה טוב כל כך" היא אומרת לו, בקול מעריץ "אני רוצה עכשיו לענג אותך, לגרום לך להרגיש ככה".

אבי נשכב על הגב, ושיינא מטפסת עליו, תופסת את הזין שלו בידיה, מלטפת "אני לא יודעת מה עושים יותר מדי, אם בא לך משהו, תכוון אותי, אני מוכנה ללמוד".

"תעשי מה שאת רוצה, אני אהנה בכל מקרה"

היא מקרבת את הפה שלה לזין הזקור, מלקקת אותו, מרגישה את ההפרשות של אבי בתוך הפה שלה, אבל מצד שני, גם הוא הרגע ליקק אותה במרץ..

"אני רוצה לזיין אותך עמוק" הוא אומר לה, ושיינא נשכבת על המיטה הרחבה, מפסקת את רגליה במין מוכנות אוטומטית "לא ככה" הוא אומר לה ברכות "אני רוצה שתהני מזה".

הוא מחבק אותה לרגע, ונכנס אליה חזק "כן, כן" היא גונחת "זה טוב כל כך".

הקריאות שלה מעודדות אותו לגמור בתוכה, הוא מרגיש שיכל לגמור שוב ושוב בלי הפסקה.

שיינא-

היא חשבה פעם שסקס זה משהו מלוכלך, שמדברים עליו רק בעולמות אחרים, ח"ו לא בעולם החרדי שמרני שלה, אבל אז הגיע הסקס הזה!! היא לא זוכרת עוד רמות של הנאה כמו שהיא חוותה פה היום.

היא קמה להתלבש ואבי כבר עומד מאחוריה, מלטף את העורף, מנשק את שערה, שולח יד לעזור לה עם החזיה ובינתיים הוא משחק לה שוב ושוב בפטמה.

"די, אבי, חייבים לחזור, כבר מאוחר". שוב היא המבוגר האחראי.

הם נכנסים לרכב, ויוצאים מאשדוד, חזרה לעיר הגדולה.

ברמזור, ממש ליד צומת כנות, אבי שומע צפירה מאחוריו, הוא לא מאמין, זה הרכב של אחיו הגדול, התלמיד החכם לבית וייס. רק שלא יראה אותו עכשיו. עם שיינא לידו ברכב…

הרמזור כמעט ומתחלף, הרכב של אחיו ממש לידו, אבי ממהר להכנס לצומת, לברוח מהטפת המוסר שלא תאחר לבוא.

המשאית שעברה באור אדום, לא הצליחה לעצור בזמן…

הודעה נמסרה למשפחות.

***

בתום ימי השבעה, התקיימה אזכרה קטנה בקופת חולים מכבי, בכל אופן, לא כל יום נהרגת ככה מזכירה אהובה. שם נשמעו הלשונות הטובות מספרות על היחס המיוחד שקבל האברך אבי וייס, משיינא וואלף המזכירה המסורה.

Loading

41 מחשבות על “זכות לתת שרות – חלק אחרון”

  1. דרדסית
    את כל פעם מפתיעה מחדש
    סגנון כתיבה יחודי מרתק מעניין
    כל שורה נבלעת מהר מדי, בדרך לשורה הבאה

    קראתי את התגובות לסיפורייך המרתקים
    מסכים עם כל מילה
    יכולת ההבעה שלך מופלאה להיכנס לתחושות הן של הגברים והן של הנשים
    ליצור תחושות של הזדהות מוחלטת גם לקוראים
    וכך ליצור את החשמל בגוף
    ואת הזרמים בתוך הגוף ומחוצה לו

    ברור לי שאת מהממת ביופי הפנימי והחיצוני שלך
    רק חבל שרבים רבים בכל המגזרים
    מסתובבים בהרגשת החמצה גדולה ותסכול אין סופי
    כאשר בנות או בני הזוג שלהם לא פותחים את העיניים והלב
    להרגיש ולהבין כמה הם מתנכרים לצרכים הכי בסיסים במערכת הזוגית

    חבל מאוד שהקוראים שנחשפים לסיפורים הללו
    הם אלה מהצד הסובל והבלתי מסופק.

    בכל מקרה את מהממת
    תמשיכי עוד ועוד
    לייצר סיפורים שנותנים לנו לפחות כמה רגעים של סיפוק והנאה שנשללים מאיתנו מתוך אטימות לב
    אני מאמין שהרבה אנשים שקוראים את הדברים האלה מבינים על מה אני מדבר

    תודה תודה תודה

    הגב
    • קודם, תודה על התגובה הארוכה והמושקעת.
      אבל למה אתה חושב שכל מי שקורא את הסיפורים, אלו אנשים שיש להם חוסר?
      אפשר לקרוא את הסיפור לסיפוק אישי, ואפשר להתחמם ממנו, להנאה עם בן/בת הזוג. ואפילו לקרוא בזוג. להנות מהסיפור ביחד.

      מאחלת רק טוב, אושר וסיפוק.

      הגב
  2. דניאל

    שלום לך כותבת יקרה ומוכשרת
    מכל הסיפורים שלך הכי מחברים אותי בעיקר בגלל האנושיות והנורמליות שלהם
    נכון לא יודע כמה זה קורה במציאות.. אבל אין ספ שהדמויות קיימות ברובנו כנראה בחלקים מסוימים
    מעניין הסיומת שבחרת בשבילי היא סימלה את דרך החיים בעולם החרדי שקצת או הרבה..הורגת את הנורמלי והיפה הזה

    תודה רבה
    שאלה.. יש אפשרות לכתוב לך באופן פרטי? כאן או במייל?

    הגב
    • תודה.
      ברור שהדמויות קיימות בינינו, השאלה היא כמה…
      והסוף היה הכרחי מבחינתי, כרת.

      לגבי לכתוב, קצת יותר בעייתי כרגע. מקווה להבנה.

      הגב
  3. היי דרדסית,
    אחרי קריאה של הסיפור בפעם השניה, ושל הסוף המר בפעם הראשונה, תרשי לי לכתוב לך כמה מילים.

    ישנם כותבים מוכשרים אשר יודעים לתאר חוויות ודמויות בצורה מדהימה, וכמובן שאת אחת מהן.

    אבל…
    לך יש בונוס נוסף,
    את יודעת להעביר תחושות!
    בעצם, את יודעת לייצר תחושות!

    לקחת את הקוראים במסע קסום של הדימיון, ולחוות אותו! להרגיש אותו!

    קסם של סיפור!

    והסוף?
    מושלם!
    הפיק שניתר לי בלב בהבנה של הסוף הטראגי, היה מושלם!

    אז נשאר לי רק לומר מילה אחת:
    תודה!

    הגב
  4. למה? למה הרגת אותם?! כזה זוג יפה ונעים. דווקא כשהתחילו ליהנות ויכלו לפתח את זה למשהו משמעותי… נקטפו בדמי ימיהם, יהי זכרם ברוך

    הגב
  5. את האמת פעם ראשונה שאני כותב פה הסיפור היה מדהים מתחילתו כל חלק הייתי קורא לפחות פעמיים שלושה הפרק הזה היה קשה עם הטרגדיה חחח מבין שזה סיפור אבל היה קשה לקרוא שוב מחילה אבל בסך הכללי סיפור מעולה ומיוחד תמשיכי כך רק בלי טרגדיות קשה לקרוא אותם …….. נהנית מאוד קוביס

    הגב
  6. אני דוקא מתחבר לצורת הסיום, כי התחושות של החימום ביניהם הרקיעו שחקים ונקלטו היטב, ואכן, כמו שכתבת, ממש הגיעו לרמה של התביתות על דמויות מהרחוב ומהחיים. אגב, אם כבר להיות עושי דין, הייתי מארגן להם מיתת חנק, כמו שאכן התחייבו בה (אשת איש), למשל שהביקור בצימר היה בחורף, הם הדליקו את חימום הגז, שכידוע חומר הפליטה שלו בבעירה הוא קטלני מאוד, כשאין מערכת איוורור תקינה, וחסר ריח, וכך, תוך כדי, כשתאוותם ממש בידם, זקופה חמה וקיחה, התערפלו חושיהם מהרעלת גז. בעל הצימר שהתפלא אחרי חלוף השעות מחוסר התקשורת, מצא את גופותיהם חבוקות זו בזרועות זו. זה גם היה משתיק קצת את הקולות שעלו כאן הטוענים לסיום מאולץ וחפוז, כי הסיום היה חלק מהעלילה, שכמובן יכולה היתה להיות כתובה ומתוארת בצורה ארוטית, על המראה שנגלה לעיניו, על ההתלבטות מה לעשות עם המתים… בכל מקרה, תודדה רבה, היה ממש מיוחד, ומחכה לתבשיל הבא ממטבחך הלוהט.

    הגב
  7. כל הכבוד על כתיבה
    וגם על סוף המר שלהם
    כמו שנאמר לא תמיד חייב להיגמר בטוב

    הגב
  8. אז זה הסיפור שהיה שם?
    כואב הלב שהוא נהרג כך מאבד את היכולת לשוב בתשובה.

    הגב
  9. הפרק האחרון לא היה מוצלח מקודמיו שזה נראה שחיפשת לסיים את הסיפור כבר.

    הגב
  10. דרדסית
    את קוסמת!
    תודה רבה לך
    בדכ אני לא מגיסה.
    ובאמת שאני לא מרגישה רע עם המוות הפתאומי שלהם.דווקא מקורי.
    אבל..ציפיתי ליותר בפרק האחרון,זה הרגיש לי כאילו רצית לסיים עם זה כבר.לא בקצב בניה של שאר הפרקים.
    אני לא אומרת כדי לתת לך הרגשה לא טובה.
    רק הרגשתי צורך לשתף.איתך.
    אוהבת
    מיכל

    הגב
    • קודם תודה לך.
      יכול להיות שאני הגעתי לרוויה משינא, ששיחקה גם בי ברגשות, במתח שלה.
      מאבי, שנכנס לי (כמעט) לכל דמות גבר חרדי באזור.
      מקווה שלא אכזבתי.

      הגב
  11. עד כמה שהסיפור הפעם נגמר לא לפי מה שהציבור חשב
    התגובות חריפות מדי

    אפשר לשמוע תגובות

    אבל תמשיכי לכתוב בסיפור של 'קופרמן ביטוחים' או של 'לאה'
    נגמר בהיה וטוב שהיה וסיימו

    הגב
    • אני בשמחה רבה שומעת תגובות, צמאה לביקורת הקוראים.

      אבל קופרמן ומשחק קוביות, נגמרו כבר.
      צריך לדעת להמשיך הלאה, לתת לסיפור חדש להיוולד.

      הגב
  12. הי דרדסית
    אני לא כותבת בדכ תגובות אבל הפעם הרגשתי צורך..
    לי דווקא אין בעיה ככ עם הצדק הפואטי שלך
    והדין שנתת לשתי הדמויות.
    אבל הפרק האחרון היה של "בואי נסיים עם זה"
    בכל שאר הפרקים היתה לך סבלנות.
    וזה בסדר שהחלטת לעשות פרק אחרון עם גמירות וסקס(לא שאת צריכה את האישור שלי????). אבל היתה לי תחושה שאיבדתי את הרכות.
    סליחה על כנות..
    אוהבת.
    מיכל.

    הגב
  13. מהכתיבה נדמה שאת באה מהקהל החרדי.
    הסוף הטראגי קשה מידי, הייתי מעדיף פגישה אחת טובה של מימוש התאווה על פני מוות ורכילות עם ביזוי הדמויות

    הגב
      • אותי לא מעניין כלל האם הכותבת היא חרדית

        היא כתבה טוב מאוד
        כל פעם הסיפור נגמר איך שהוא נגמר

        תודה חמודה על הסיפורים
        ובקשה לעתיד

        הגב
    • תמיד חייב להיות סוף נפלא?
      החיים לא תמיד הוגנים, אבל הם בטח מטלטלים.

      הגב
  14. ואו..מדהים..את מפתיעה כל פעם מחדש..

    אין ספק שניכנת בכישרון כתיבה מעולה..את יודעת להעביר את ההרגשה כאלו זה "לייב"..

    תמשכי עם עוד סיפורים

    הגב
  15. סיפר כל כך יפה וחמוד ומחמרן
    עם כל הדברים החמודים

    והנה נגמר בטרגדיה כזו

    אוי חבל !

    הגב
    • תודה.
      אפשר להמשיך עד פרק 300 עם ההתלבטויות והמשחקים, אבל לפעמים צריך לדעת לעצור בזמן.
      חוץ מזה, לפחות הם מימשו את אהבתם לפני הצדק הפואטי שפגע בהם.

      הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן