ג'סיקה ראביט – אף פעם לא תצעדי לבד  – חלק שמיני

מאת אס בשרוול

לתחילת הסיפור, חלק 2, חלק 3, חלק 4, חלק-5, חלק-6, חלק-7

להפתעתי אנונימוס בא אחרי מספר דקות והוציא אותי מהארון. הוא אפילו דיבר. "מחיאת כף זה לרדת לשש" הוא אמר ומחה כף. ירדתי מיידית לשש. הוא מחה כף פעם נוספת. ניחשתי שאני צריכה להתרומם לעמידה וכך עשיתי. לא קיבלתי כל תגובה אז הסקתי שפעלתי נכון. הוא מחה כף פעם נוספת והוביל אותי בשריקות על 6 לספה בסלון. אני כבר מאולפת ל- 4 פקודות טפחתי לעצמי מטפורית על השכם בגאווה. הוא מצמץ בשפתיו ואני מייד נצמדתי לאיברו והתחלתי לינוק. הופתעתי שהוא החל לדבר איתי. "ראית איזה חוצפן. לבוא לפה ולצעוק עלי". "טוב שהעמדת אותו במקום" המהמתי מבלי להוציא את האיבר שלו מהפה. "חבל שהוא לא הצליח להעמיד משהו במקום" הוא צחק. צחקתי גם, בפה מלא זיין כמובן. "פעם הבאה שהוא ירצה לגעת בך הוא יצטרך לשלם מחיר אחר לגמרי" הוא הוסיף. "איזה מחיר" שאלתי תוך כדי מציצה. "הוא יצטרך לעשות בדיוק מה שאת עושה עכשיו" הוא הפטיר. "אל תדאגי. בסוף הוא יאהב את זה בדיוק כמוך. את תראי שהוא עוד יבוא לכאן רק בשביל למצוץ לי ולעשות כלים. מילה שלי". האמנתי לו. כל מה שהוא רוצה באמת קורה. בעלי החלש לא יצליח לעמוד בפניו. בדמיוני כבר ראיתי אותי ואותו מוצצים לאנונימוס ביחד בהנאה כשלכל אחד מאיתנו מוקצה צד אחד של אברו ואנחנו מלקקים אותו במסירות ובחריצות. ידעתי שהוא ימצוץ לאנונימוס יחד איתי או לבד, מה שאנונימוס יורה לו לעשות. 

אף פעם לא ניהלתי עם אנונימוס שיחה כזאת. זה נכון שהייתי ערומה, קשורה מכוסת עיניים ועם הזין שלו בפה שלי כל השיחה אבל הרגשתי שנוצרה ביננו אינטימיות. אפילו רומנטיות. הרגשתי ממש בדייט עם הגבר העוצמתי הזה שאני גאה להיות תלויה בארון שלו. אני יודעת שזה פתטי. 

הוא גמר לי בפה, לא לפני שהזהיר אותי לא לבלוע. אחרי שסיים הוא הוביל אותי לארון ותלה אותי בו ללילה. הוא לא אמר לי את זה מפורשות אבל די הבנתי לבד שאסור לי לבלוע במהלך הלילה עד לקבלת אישור ממנו. הוא אמר לי "לילה טוב" כלומר הכה אותי בישבני בחוזקה. כאילו לסמן לי שהשיחה שקיימנו לא משנה את הסטטוס שלי. ברור. הלילה היה קשה מאוד מבחינתי. היה קשה להיות תלויה כך בארון שעות רבות והשפיך בפה הפך לממש דוחה. גם הייתי רעבה מאוד כי שכחו לתת לי ארוחת ערב. חשבתי ששכחו. ספרתי את השעות לבוקר. 

כשהוא הגיע קרה משהו אליו לא ציפיתי. אנונימוס פתח את הארון ומבלי להתייחס אלי כלל תלה שם על הקולב לידי בחורה נוספת וסגר את הארון. אחרי שתיקה מביכה היא פנתה אלי "היי. אני אסנת". לא עניתי כי פחדתי לבלוע את השפיך היקר עליו שמרתי בפי כל הלילה. אני מניחה שהיא חשבה שאני לא ידידותית ולא פנתה אלי פעם נוספת. בסוף הוא פתח את הארון והוציא את שתינו. הרגשתי שהוא מסתכל עלי. פתחתי את פי והצגתי לו בגאווה את השפיך שהפקיד בפי. הוא היה מרוצה. אני יודעת כי המכות של ה"בוקר טוב" היו נינוחות יותר ממה שהוא היכה את אסנת. אחר כך הוא מחה כף ומיד שתינו ירדנו לשש. מתי הוא הספיק לאלף אותה? המחשבות והשאלות רצו בראשי. בעצם אולי היא כבר מאולפת לפני ? אז איפה היא היתה כל הימים האלו ? הגענו אחריו למטבח והוא הגיש לשתינו כוס אחת קטנה עם שתי קשים של שייק ארוחת הבוקר (טונה וירקות על בסיס חלב). הוא הורה לי לשפוך לשייק את השפיך אותו נצרתי בפי כל הלילה וערבב אותו עם המשקה. זה היה דוחה אבל שתיתי במהירות כי הייתי מורעבת ופחדתי שאסנת תגמור לי את הכל. גם אסנת שתתה במהירות ולא ויתרה על אף טיפה מהשייק הדוחה. משכתי עם פי בחוזקה את הכוס מאסנת וליקקתי את השאריות. למה הוא מרעיב אותנו ככה? שאלתי את עצמי. התשובה היתה ממש אצלי על הלשון כל הלילה. לא מבינה איך פספסתי אותה. הוא מעביר אותנו לתזונה של נוזלים סמיכים בלבד. תוך זמן קצר נלמד להתקיים רק על שפיך. זה יהיה מרכיב התזונה המרכזי אם לא היחיד שלנו. 

זה היה רק ענין של זמן עד שאני ואסנת נריב על שפיך של גברים כמו כלבות על עצם. בדיוק כפי שרבנו כעת על ה"שייק" המגעיל של הבוקר.

 

Loading

7 מחשבות על “ג'סיקה ראביט – אף פעם לא תצעדי לבד  – חלק שמיני”

  1. אדון פופינס עלינו עליך. אתה בעצם הומו בארון וכותב עאלק סיפורי פורנו לסטרייטים שמעוניינים בעצם רק בזיונים מציצןת טאבו אנאלישל נשים כוסיות בלבד. אבל בכל סיפור אתה דוחף הומוסקסואליות כי אתה בעצם גומר רק מזה. אתה פייק אחד גדול והאמת נמאסת. תעבור לאגף ההומוסקסואלים ( שאני בהחלט מכבד אותם ובעד חופש מיני ואנושי ) ותעזוב אותנו לפנטזיות של סטרייטים מזייני בחורות בכיף גדול. הדחיפות ההומואיות בסיפורים שלך מורידות לנו מיד ואנחנו עוברים לסיפור אחר. חבל.

    הגב
    • ואולי אתה מפספס משהו ג'יימס? אולי זה סוג טוטאלי של שליטה? כמו בפרק הקודם שהוא אשכרה גרם לבעלה (לשעבר?) לשלם לו על לזיין את ראביט (שהיא אשתו לשעבר)?
      האמת אני ציפיתי שהוא ימצוץ לו כשאנונימוס אמר שנשאר לו חוב, ואני שמח שהוא אמר את זה מפורשות פה.
      מעבר לכך, אני לא חושב שזה הוגן לבוא בתלונות לאדם שמספק לך תכנים בחינם, זה קודם כל. זכותו של פופינס לכתוב על מה שבא לו, ואם בא לו ללכת לכיוון של הומוסקסואליזם, שילך על זה.
      אני חושב שאתה צריך להתייחס לזה יותר כשליטה טוטאלית של האדון. הוא לא יגרום לבעלה למצוץ לו כי הוא גיי, הוא יגרום לו כי הוא שליט ובעלה אפס, והוא גם כנראה ישתה לו את השתן, כחלק מההשפלה.

      הגב
      • מיסטר בלואו גוב נראה לי שאתה הוא בעצם פופינס ..לפי האמירה שלך בסוף. אוקיי התיזה שאתה מציע בעניין המוטיב המרכזי שהוא שליטה גברית אםשרי אם זה היה במידה כאילו פה ושם כמה נגיעות דל השפלה אבל פופינס כותב את זה על גברים בטונות ועל נשים ככה ככה. קרא את כל 10 הסיפורים האחרונים דלו ותראה איך הוא מגיע יותר ויותר מהר לאקטים הומואיים. אגב אין מחלוקת שהוא ( אתה ? ) כותב יפה מאוד קולח ומרתק ומחרמן.. עד שהוא מגיע להומואיזם ומרגע זה מתחיל להוריד לסטרייטים. אני לא חושב שאני הומופוב אני פשוט מת על כוסיות סליזיות.. וחש שהתחת שלהם יותר עסיסי .. אני חוויתי את זה אתמול בפעם המי סופר כמה התפוצצתי ו ווהתרוקנתי לשבוע תנסה ותיוןכח. Ass fuck נעים לך.

        הגב
    • אתה בהחלט צודק, הנה התפרסם עוד סיפור על גייז. מישהן שטען שבןא סטרייט והופ ברגע נהפך להיות גיי.

      הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן