ג'סיקה ראביט – חלק שלישי – בובת מין

מאת אס בשרוול

לתחילת הסיפור, חלק 2

 

השילוב הזה של גוף של בובת מין עם חשק מיני של ארנבת היה שילוב מסוכן.

הגוף והנפש שלי לא יודעו שובע.

לא הפסקתי לחשוב על מין. כל גבר שעבר ליד העמדה שלי גירה אותי וגרם לי לבחון את החבילה שיש לו במכנסיים. 

חיכיתי בדריכות לסוף היום כי בדרך כלל אז הבוס היה מתפנה אלי ומנסה איתי או עלי "משהו חדש". פעם זה היה שלישייה איתי ועם הסמלת. פעם שעשוע עם לקוח חדש או עובד בכיר ולפעמים סתם משחק שהוא ממציא לשחק בו עם הבובה שלו. 

הוא גם העביר אותי לתזונה שמתבססת על גזרים וחסה. "זה ישמור לך על הגזרה וגם מתאים לשפנפנה כמוך" הוסיף בחיוך.

המשכתי לבקר אצל ד"ר סטניסלב פעם בשבוע לביקורת ולשיפוצים ובכל פעם הוא טרח להזריק לי חומר שהוא הסביר כי ישמור על האיזון ההורמונלי שלי. רק בשלב מאוחר יותר הבנתי כי הוזרק לי הורמון נשי בשם קיספטין, אשר נוסה על עכברים, או יותר מדויק על עכברות, וכעת נוסה בהצלחה מרובה גם עלי. ההורמון שהוזרק לי על בסיס שבועי שמר אותי כל הזמן ברמת עוררות מינית גבוהה. 

הייתי כל כך מרוגשת כל הזמן שממש חיכיתי לאקשן של סוף היום והילד המנכ"ל ידע לנצל את תשוקתי ולשלוט בי בעזרתה. מצאתי את עצמי ממש מנסה לגרות אותו. מתחת לבגדי העבודה לבשתי תחתונים חזייה סקסיים וחושפניים במיוחד ומיד בסוף היום הייתי נכנסת איתם לחדרו ומבצעת ריקוד אירוטי עליו התאמנתי בבית שעות. כשגם זה לא עזר מצאתי את עצמי ממש מבקשת ואפילו מתחננת אליו שיזיין אותי. 

לפעמים זה עזר והוא הסכים, לפעמים הוא ריחם עלי – הדביק דילדו לשולחן שלו ואיפשר לי להתפנק עליו כשהוא צופה בי ונותן הוראות וסטירות על הישבן, ולפעמים התאכזר אלי ומנע ממני כל מגע מיני ואף אסר עלי לגעת בעצמי או בבעלי.

כן גם בעלי נכנס לתפריט. הוא לא ידע את זה אבל הרשתי לו לגעת בי רק לאחר שקיבלתי אישור מפורש מהמנכ"ל או מהמסמלת שלי. הם אומנם לא יכלו לדעת מה בדיוק אני עושה בבית אבל הרגשתי שלהפר את הוראותיהם זה לבגוד ביד שמאכילה אותי ולא הייתי מסוגלת לעשות את זה.

באחד הלילות הייתי חמה אש בגלל ההורמונים וגם לבעלי התחשק. לאחר התלבטות רבה התקשרתי למנכ"ל לבקש את אישורו. הוא שמע בסבלנות אך הבהיר לי כי אסור לי לגעת בבעלי או בעצמי אבל בגלל שאני כל כך חמה הוא יבוא לקראתי. תרדי למקלט בבניין שלך בעוד חצי שעה. תעמדי שם מכופפת כשכפות ידך מחזיקות את הקרסוליים עם התחתון מופשל והפנים לקיר ואני כבר אשלח מישהו לטפל בבעיה שלך הוא אמר. צייתי. עמדתי שם על מכופפת המון זמן. אולי חצי שעה. החצי שעה הכי משפילה בחיי אבל גם הכי מגרה. לעמוד ב"ר" ולחכות לגבר שאת לא מכירה שיבוא פשוט לטחון אותך זה מרגש, משפיל ומחרמן ברמות. אחרי חצי שעה שמעתי צעדים. לא העזתי להפנות את הראש. זה היה יכול להיות שכן שלא קשור לסיטואציה. זה לא היה שכן. זה היה גבר שידע בדיוק בשביל מה אני פה. הגבר שנכנס ניגש אלי ומיד הצמיד לי כיסוי עיניים. בלי לדבר הוא חיבר את כפות ידיי לקרסוליים באמצעות גומיות קצרות ובכך קיבע את מצבי בתנוחת "ר" כשתחתוני מופשלים על קרסוליי. "אנחנו נשחק משחק קטן של מחבואים" הוא אמר. "אם את רוצה לקבל אותו אז הכוס שלך צריך לחפש אותו, למצוא אותו ולהשתפד עליו. והכל כמובן בלי ידיים". הוא התרחק ואני התחלתי לזוז במקלט כשאני מכופפת, קשורה ומכוסת עיניים ולחפש אותו. זה היה משפיל מאוד. נתקלתי בחפצים שונים שהיו פזורים במקלט ובשלב מסוים אפילו נתקלתי עם הראש בקיר ונפלתי מעוצמת המכה. הגבר צחק בקול רם. בכנות, זה בטח היה מצחיק לראות בובת מין עקודה מתנגשת בקיר שהיא מחפשת זין. הוא לא עזר לי. אני אספתי את עצמי ותוך כדי התפתלויות הצלחתי להתרומם שוב למצב של עמידה (אם אפשר לכנות את המצב שבו את כפופה וקשורה ל"ר" כעמידה ) והמשכתי לחפש את מבוקשי. זה לא היה קל בגלל התנוחה וגם בגלל העייפות הרבה של גופי מהתנוחה הלא נוחה, ההמתנה הממושכת, ההתקלות בחפצים והמכות היבשות שקיבלתי בזמן הנפילה. אבל החשק המיני היה בשיאו ולא ויתרתי. המשכתי לזוז במקלט החשוך ולחפש אותו. בשלב מסוים הוא כנראה התייאש ממני ושרק לי שריקות קטנות וחלשות על מנת לעזור לי לאתר את מיקומו. נזכרתי במשחק "קר, חם, לוהט" ששיחקתי כילדה וניסיתי להתקרב למיקום השריקות. בסוף הצלחתי ונתקלתי באיברו. מיד ניסיתי להשחיל את עצמי עליו. זה לא היה קל בגלל העייפות והתנוחה והגבר לא עשה שום מאמץ לעזור לי במאמציי. הייתי צריכה לעשות הכל לבד. אחרי מספר ניסיונות הצלחתי לקלוט אותו לתוכי. אנחת רווחה והנאה לא מתוכננת ברחה מפי. התביישתי בכך אבל לא הייתי יכולה לעצור. ניסיתי לקרב את הישבן אליו לקלוט אותו לתוכי ולהעמיק את החדירה אך הוא דווקא שלף את איברו ממני והתרחק. הוא פשוט שיחק איתי. הכוס שלי ממש רטט ורעד מחרמנות ואכזבה. הוא שרק שריקה קצרה ואני מייד התחלתי לזוז לכיוונו. כאילו אני מתוכנתת לחפש זין במרחב לפי שריקות. הם פשוט הפכו אותי לבובת מין רעבה. מה רבה היתה שמחתי כשהצלחתי שוב לאתר את האיבר (של גבר אותו לא הכרתי ולא ראיתי מימי) ולהתשתפד עליו. היה לו זיין עוצמתי וגדול. הפעם הוא גם איפשר לי להשתפד עליו כמה דקות מבלי שהוא שולף אותו ממני. הייתי ממש אסירת תודה על כך. גמרתי במהירות ובעוצמה והודתי לו על כך. הוא לא התייחס. הוא טפח לי בעוצמה על הישבן. שיחרר את הגומיות מידי הרים אותי למצב של עמידה ואמר "היית משחק מאוד משעשע וכייפי. אולי אני עוד אשחק איתך קצת בעתיד. אל תורידי את כיסוי העיניים חמש דקות עד שאני יוצא מהבנין". וכך שוחקתי וזויינתי בפעם הראשונה על ידי גבר אנונימי שאיני יודעת את שמו ואפילו איך הוא נראה. עוד וי קטן במסכת ההשפלות שלי. 

כששאלתי את המנכ"ל למחרת את מי הוא שלח לטפל אתמול בבעיית החרמנות שלי הוא השיב בקוצר רוח "מזה משנה ? אחד העובדים בחברה". כעת כל עובד בחברה נראה לי כמו הזיין האלמוני שיודע עלי הכל ושאחרי הזין שלו רדפתי ערומה וקשורה במקלט. זה חירמן אותי עוד יותר ופשוט התגרתי ונרטבתי מכל מבט של עובד אותו פירשתי כמובן כרב משמעות.  

החשוב הוא שעכשיו הייתי בובת מין המותרת לכל אדם.

 

Loading

2 מחשבות על “ג'סיקה ראביט – חלק שלישי – בובת מין”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן