הטרמפ

שם הכותב: ג׳וני

האמת היא שלא האמנתי שאני כזה. הייתי חייל צעיר ורזה, גר בקיבוץ בחדר נפרד עם חברה שנראית מדהים. לשמחתי לא צמחו לי הרבה שיערות אז לא הייתי צריך להתגלח כל יום ובכלל גם ברגלים ובידיים אני די חלק עם עור נעים (העידו כמה נשים בעבר).
יום חמישי הגיע ויצאתי מהבסיס. הרמתי את ידי ודי מהר עצר רכב BMW חדש והבחור הציע לי טרמפ לכיוון שהייתי צריך. עליתי מיד והתחלנו לשוחח "אהלן אני אלי, מה המצב?". בהתחלה סתם על ענייני היום ולאט לאט הוא התחיל לשאול שאלות אישיות יותר. בן כמה אני ואם יש לי חברה ובת כמה היא וגם החמיא לי על איך שאני נראה ושבטח היא כל הזמן רוצה אותי. זה היה מוזר אבל די נחמד והמשכתי את השיחה. פתאום גם שמתי לב אליו יותר. בערך בן 40, קצת שמנמן עם עור כהה אבל לא מדיי. אף פעם לא הסתכלתי ככה על גבר וגם זה היה לי מוזר.
ואז הוא התחיל לשאול אותי בטבעיות איזה תנוחה אני הכי אוהב. הייתי נבוך ואמרתי לו שיעזוב אבל הוא התעקש אז אמרתי לו שדוגי סטייל והוא אמר שגם הוא אוהב את התנוחה הזו. שאל על מציצה ואמרתי לו ברור. כולם אוהבים מציצה. הוא צחק והניח לי יד על הברך. היו לי זרמים בכל הגוף ופעם ראשונה הבנתי מה הוא רוצה. עדיין לא הבנתי איך אני מרגיש עם זה אבל זה לא היה נורא…
הוא שאל אותי אם בא לי לקפוץ אליו לשתות משהו. הוא אמר שיש לו ג׳קוזי ונוף מדהים ואחר כך הוא יחזיר אותי לאן שבא לי ומתי שאני רוצה. אמרתי שאני לא יודע אבל הוא לחץ קצת ואיכשהו הסכמתי.
כל הדרך הוא המשיך לדבר על העסקים שלו והתעניין בחיים שלי וכל הזמן המשיך להחמיא לי בקטנה. נגע בי בטעות ביד ואמר שאני ממש נעים ונערי, אמר שיש לי עיניים יפות וכנות ועוד דברים שהיו לי ממש נעימים.
בסוף הגענו לבניין דירות יפה ועלינו אליו לדירה. דירה גדולה ויפה עם מרפסת וג׳קוזי. הוא שם לי יד על המותניים ולקח אותי בעדינות לסלון ואמר שהוא הולך להביא שתיה ושאני יכול להרגיש בנוח. ישבתי והורדתי את החולצה ונשארתי עם גופיה (מדים זה לא נח במיוחד) ואז הוא חזר עם בירה וקוקטייל והגיש לי את הקוקטייל ואמר שהשרירים שלי מאוד יפים. שאל אם אני מתאמן או שזה מרוב סקס… הסברתי במבוכה שאני לא מתאמן וצחקנו. המשכנו לדבר והוא המשיך להביא לי שתיה ואז הוא שאל אותי אם אני רוצה להכנס לטבילה ואמרתי שבטח אבל אין לי בגד ים. הוא אמר שהוא מצא משהו בשבילי ושאתלבש והוא יחכה לי בג׳קוזי וקרץ. קמתי והוא החזיק לי במותניים שוב הפעם קצת יותר למטה והוביל אותי למקלחת ואמר לי שניפגש אחרי שאתלבש.
נכנסתי למקלחת נבוך, חרמן ושתוי ואז ראיתי את זה… ביקיני קטן וזוהר עם חלק עליון משולשים בצבע ורוד ותחתון בצבע כתום. לא חשבתי שאי פעם אלבש משהו כזה וכבר רציתי לצאת אבל מצד שני זה ממש הדליק אותי. הורדתי את הבגדים ושמתי עליי את התחתון הזוהר והסתכלתי במראה. סך הכל הגוף הרזה שלי היה מאוד יפה ככה. לבשתי גם את החלק העליון והרגשתי פתאום מאוד נשי ועמד לי בטירוף! פעם ראשונה שהרגשתי נשי ומושך. החלטתי להמשיך קדימה…
יצאתי מהמקלחת והוא ישב בתוך הג׳קוזי והסתכל עליי "ואווו את מהממת! בואי שבי לידי מתוקה." הייתי נבוך אבל התיישבתי והוא הגיש לי משקה ביד אחת ובשניה הוא קרב אותי אליו מהמתניים. "איזו נעימה את ואיזה כיף להרגיש אותך קרובה אליי". הדיבור שלו הביך אותי אבל לא תיקנתי אותו. זה הדליק אותי וכל מה שרציתי היה לעשות לו טוב.
הוא המשיך לקרב אותי אליו ושם את היד השניה על הרגל שלי, מלטף את הירך הפנימית מעלה ומטה ומתקרב לזין שלי כל הזמן. לא נגעתי בו אבל הייתי חרמן ממש, ואז הוא אמר לי "את ממש מחרמנת אותי. בואי תרגישי" ובקלות הוא הרים אותי והניח אותי עליו. הרגשתי ישר את הזין שלו נלחץ לי לתחת מבעד לתחתון של הביקיני. זה היה מדליק והתחלתי לזוז עליו בעדינות להרגיש את הזין נלחץ ונע בין הלחיים שלי תוך כדי שהוא משמיע קולות עונג ומחזיק אותי חזק. רק רציתי לעשות לו טוב יותר ויותר והרגשתי איך הזין שלו מת להיות בתוכי. ואז הוא הזיז אותי הצידה ואמר "חכי פה מתוקה שלי אני כבר חוזר".
לא הספקתי לעכל מה הלך פה והוא כבר חזר עירום עם בירה וקוקטייל. הייתי המום והסתכלתי על הזין החלק והיפה שלו. בחיים לא הסתכלתי ככה על זין ולא חשבתי שאי פעם זה ידליק אותי. הוא ראה שאני בוהה בו וחייך. " הנה מתוקה שלי זה בשבילך" והגיש לי את הקוקטייל קרוב לזין שלו. באתי לקחת את הקוקטייל והוא הזיז אותו קצת וליטף את הזין שלו על הלחי שלי. זה הטריף אותי. הוא החזיק את הזין שלו ביד וקירב אותו לפה שלי "בואי סקסית שלי, אני יודע שאת רוצה לטעום אותו".
הדיבור הזה הדליק אותי וישר פתחתי את השפתיים ונישקתי לו את הכיפה. ואז עוד פעם ועוד פעם. הוא היה נקי ועם ריח של סקס והזין היה כל כך חלק. התחלתי להכניס אותו יותר ויותר וכל מה שרציתי היה לענג אותו ולגרום לו לגמור לי בתוך הפה. הרגשתי כמו האשה שלו שכל התפקיד שלי זה לגרום לו להנות.
הזין שלו התקשה בפה שלי יותר ויותר והוא השמיע קולות עונג בזמן שאני מוצץ ויונק ואז הוא תפס לי את הראש והתחיל לזיין אותי "מהממת שלי, מעכשיו את הזונה שלי ואת עושה מה שאני אגיד לך, ברור?" הוא הוציא את הזין ואני הנהנתי ואז הוא הכניס את הזין שוב והתחיל לדחוף לי אותו עמוק לגרון. הרגשתי שאני נחנק אבל לא רציתי להפסיק. הוא עשה את זה שוב ושוב ומדיי פעם באמת יצא לי קצת קיא אבל הרגשתי שאני מתרגלת. "יופי זונה שלי. ככה אני אוהב אותך" והמשיך לזיין לי את הפה. עמד לי בטירוף מזה שהוא קורא לי הזונה שלו ורק מצצתי יותר חזק.
פתאום הוא לחץ לי את הפנים על הזין שלו חזק והרגשתי אותו רועד והוא אמר "תבלעי הכל זונה שלי". המשכתי לינוק והרגשתי איך השפיך שלו עף לי בתוך הגרון ובפה. הוא היה חם ומלוח ואפילו לא חשבתי שזה מגעיל. רק רציתי לעשות מה שהאדון שלי אמר לי. בלעתי הכל והוא הסתכל עליי מלמעלה, התיישב לידי ואמר לי לנקות. ליקקתי אותו עד שהוא היה מבריק ואז הוא התיישב לידי ונתן לי חיבוק ונשיקה ארוכה "כל הכבוד סקסית שלי. עשית לי כל כך נעים. עכשיו את יכולה לגעת בעצמך."
התחלתי לגעת בעצמי מתחת לתחתון והוא המשיך ללטף לי את הגב ומדיי פעם גם את התחת "תורידי את התחתון מתוקה שיהיה לך נח".
הורדתי אותו והוא שוב הושיב אותי עליו והתחיל להתחכך בי. הפעם בלי תחתון והרגשתי איך הזין שלו שוב מתקשה. הייתי כל כך מגורה שגמרתי ממש מהר וכשעשיתי את זה הוא הצמיד אותי חזק אליו והרגשתי איך הזין החם שלו בין הלחיים שלי. הוא נתן לי עוד נשיקה ארוכה ואמר "לכי להתלבש זונה סקסית שלי. אקח אותך הביתה".
יצאתי מהג׳קוזי והלכתי להתקלח ולהתלבש במדים שוב. "גם ככה אתה יפה מתוקי. בוא אקח אותך."
כל הנסיעה הוא חייך ואני הייתי נבוך ממש וגם חרמן לאללה. בערך מאה מטרים מהבית שלי הוא עצר והביא לי שקית ואמר לי "תפתח את זה בבית". יצאתי מהרכב והגעתי הביתה. ישר פתחתי את השקית והיו שם תחתונים אדומים מתחרה ומעטפה עם 500 ש"ח ועם פתק "היית נהדרת זונה יפה שלי. כשתרצי להפגש תתקשרי. אלי."
שמתי את הכסף ואת הפתק עם המספר בארנק, לבשתי את התחתונים האדומים והלכתי לישון עם חיוך ענק…

תגובות ? (אין צורך להזדהות)