ג'סיקה ראביט – מחפשת שליט – חלק רביעי

מאת אס בשרוול

לתחילת הסיפור, חלק 2, חלק 3

 

אני חושבת שזה הרגע שהפנמתי שאני כבר לא יכולה לחזור לחיי הקודמים. מערכת יחסים ונילית עם בעל וילדים לא מתאימים לבובת המין החמה שנהייתי, שחושבת, חולמת וחיה מין 24/7. 

הרגשתי מלאה ומסופקת רק עם איבר נעוץ בגופי וכשהוא נשלף שוב חשתי רעב וריקנות. כשגבר גמר בתוכי או עלי מיד חשבתי איך אני מצליחה לגרום לו להזדקר שוב או איך אני משיגה את הגבר הבא.

למנכ"ל לא היתה את האנרגיה והצורך לטפל בי. היתה לו חברה לנהל וגם את חברתו הסמלת. ברוב הערבים הוא לא הסכים לגעת בי ובמקום זה הוא סיפק אותי לחברים שלו וללקוחות. ערב ערב הייתי נשלחת לפנק גבר אחר. "להחזיר את ההשקעה של השיפוץ" הבוס היה קורא לזה. אבל אני עשיתי זאת ברצון ובשמחה. המנכ"ל לא ידע שיותר משאני עושה זאת ע"מ להחזיר את ההשקעה שלו בגוף שקנה לי  אני עושה את זה בשבילי. הייתי נבוכה מדי אבל בסוף ביקשתי שישלח אותי ליותר מחבר אחד בלילה. גבר אחד בלילה ממש לא הספיק. גם שניים לא. כשחזרתי בשעות הקטנות של הלילה במונית הקבועה שלי לביתי ניסיתי בדרך לפתות את הנהג. בהתחלה זה עבד והוא אכן הסכים לזיין אותי כמה פעמים וגם עשה עבודה טובה, אבל אז הוא התחיל להתמרמר שבגללי יש לו פחות זמן לנסיעות והוא מרוויח פחות כסף. לא היתה לי ברירה. הסכמתי לשלם לו לפי מונה. כיוון שזה היה תעריף לילה המונה עבד מהר ואני ניסיתי להיות יעילה ולקצר זמנים. איך שנכנסתי למונית התחלתי לרדת לו ובחניה בבית שלנו הוא כבר היה זקור ומוכן. לפעמים הוא עוד לא הספיק להרים הנברקס ואני כבר שיפדתי את עצמי עליו והשתוללתי הכי חזק כדי לגמור מהר ולעצור את המונה האכזרי. כשסיימתי הנהג הוציא לי חשבון שהגיע לכ- 150 עד 200 שקל וכלל כל מיני סעיפים מנופחים שהוא דחף כמו הזמנה טלפונית ומטען כבד. כשניסיתי להתווכח ולטעון שבכלל אין לי מטען הוא הצביע על החזה ועל הישבן שלי וצחק. לא רציתי להרגיז אותו וגם היה לי ברור שהוא צודק ונאלצתי לשלם על כל התוספות. זה בהחלט היה משפיל לשלם לגבר עבור מין אבל איזה ברירה היתה לי ? שילמתי והוא אילץ אותי להגיד גם תודה ולהתנצל על זה שהתווכחתי, אחרת הוא לא ייקח אותי יותר. 

גם כשהלכתי לישון החשקים לא עזבו אותי. בחלומות הייתי מוצאת את עצמי מלטפת ומפנקת בכל אברי גופי איברים רבים אליהם היו מחוברים גברים שונים שאת חלקם זיהיתי ואת רובם לא. היו שם מכל המינים והסוגים. מבוגרים לצד נערים צעירים. גדולי איבר לצד קצרי קנה. הראש שלי לא בחל בדבר והתגרה מכל גבר ומכל סוג של איבר. האקטים בחלומות הלכו ונהיו יותר ויותר אינטנסיביים, מרובי משתתפים ומשפילים. זחלתי, מצצתי, נדפקתי ובלעתי ללא הפסקה ומנוחה. דבר אחד לא השתנה בכל החלומות, בכולן גופי היה זה שיצר לי ד"ר סטניסלב. החלומות לימדו אותי שקיבלתי את גופי החדש והשלמתי והפנמתי לחלוטין עם מעמדי כבובת מין אנושית.

לעומת החלומות הקיצוניים שלי, האקטים אצל המנכ"ל והסמלת ואצל החברים שלהם היו ממש חלביים. זכיתי לטפל באיבר אחד או שניים וכמעט שלא השפילו אותי. הפער היה מתסכל מאוד. קיוויתי וייחלתי למצוא את הגבר שיידע לנהוג בי ביד קשה, יאלף ויחנך אותי כמו שצריך וישתמש בי בקצב התואם את צרכיי.

התחלתי להיכנס לאתרי היכרויות חריגים, המוכרים רק ליודעי חן, לצורך מציאת שליט מתאים. אפילו הלכתי לכמה מפגשים עם שליטים פוטנציאליים (אחרי שעות העבודה ואחרי טיפול לילי בחברים של המנכ"ל). רובם היו חסרי דמיון ושגרתיים וחמור מכך, בעלי כח גברא שהספיק לסיבוב אחד או שניים גג. הם התלהבו מגוף בובת המין שלי, נתנו לי כמה פקודות של כלבה ובעיקר נהנו להשתמש בחזה שלי ובפה שלי ביחד בתנוחה הידועה. זה לא היה הכיוון.

כמעט התייאשתי. 

התקווה הגיעה ממקור לא צפוי. במהלך יום עבודה במשרד, שמעתי, כמעט בתת מודע, שריקה קטנה וחלשה. שריקה שכמו פרטה על מיתרים סמויים בליבי ובאברים אחרים. אוזני סמרו והמתינו לשמע השריקה הבאה. כשהיא הגיעה כבר הייתי בטוחה. זאת השריקה מהלילה הבלתי נשכח מהמקלט הבייתי. עזבתי את העמדה והתחלתי לבלוש ולנוע לכיוון השריקה. מדי פעם נשמעה השריקה שוב ואני הלכתי בעקבותיה. השריקות הובילו אותי לארון שירות קטן בו מצאתי פתק תמציתי:

"שירותי נכים, עוד 40 דקות, מכירה את הכללים". ליד הפתק הונח כיסוי עיניים ושתי גומיות קשירה תואמות.  

התרגשתי. הדקות בשעון זחלו באיטיות מעצבנת. לא הצלחתי להתרכז בשום דבר אחר. האופן בו הגבר האנונימי שיחק ושלט בי במקלט, האופן בו השפיל אותי בקלילות וצחק עלי כשנפלתי תוך כדי חיפוש הזיין שלו, הגודל האידיאלי של האיבר שלו, הדרך בה הוא גורם לי לשרת אותו בלי שאני יודעת את זהותו. זה גבר ראוי. 

אחרי 38 דקות (שנראו כמו נצח) מיהרתי לשירותי הנכים. עבדתי לפי כל הכללים. הפשלתי תחתון לקרסול, שמתי את כיסוי העיניים ואז קשרתי את פרקי הידיים לקרסוליים באמצעות הגומיות ועמדתי מוכנה ומרוגשת (והאמת אפילו רוטטת) "לפגוש" את אנונימוס השליט. הפעם הוא לא נתן לי לחכות הרבה. הוא הגיע אחרי מספר דקות, חימם לי את הישבן בכמה ספנקים רציניים שלימדו אותי כמה איתנה ידו ואז הכניס את ראשי לאסלה והוריד את המים. לא הייתי ערוכה לזה. בלעתי הרבה מים, הרגשתי מחנק והתחלתי להשתעל על מנת לפלוט את המים שבלעתי. עוד לא הסדרתי נשימה והוא שוב הוריד את המים. שוב בלעתי מים, נחנקתי ונאבקתי לנשום ואז שוב שפלאש של מים אבל הפעם הורדת המים היתה מלווה בהחדרת האיבר המלכותי. זה היה איבר שווה. בדיוק כמו שזכרתי. הוא מילא אותי ושלח גלי עונג לכל הגוף. שפלאש. עוד זרם מים חונק ישר לפני. גופי נאבק על הזכות לנשום תוך שהוא חווה אורגזמה אחרי אורגזמה. וכך, במשך דקות ארוכות, פרפרתי בין חיים למוות, בין עונג לעילפון, בין חנק לאורגזמה. וכך על סף עלפון כשכל חושיי מעורפלים ואיברו הנכבד של אנונימוס נעוץ בי ידעתי שמצאתי את מקומי ואת השליט שלי. גבר שיודע שעבור האיבר שלו אני מוכנה לחוות כל קושי, להתגבר על כל מכשול ולסבול כל כאב, חנק והשפלה. 

גבר שיודע, וגרם גם לי לדעת, שמילולית אני צריכה את הזיין שלו בדיוק כמו שאני צריכה אוויר לנשימה.

Loading

מחשבה 1 על “ג'סיקה ראביט – מחפשת שליט – חלק רביעי”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן