מיקי ממארס ורוניקה מנוגה – חלק ד'.

לחלק א', לחלק ג'.

 

מיקי ישן טוב אחרי פעילות הערב. בין האימון ושני סבבי הסקס הוא היה עייף. אבל, אירועי היום רדפו אותו אל חלומותיו. הוא חלם שוב על נשים לבנות, עגלגלות ובשלות מעלסות אותו. חלקי שדיים, רגליים, ישבנים ועיניים של צ'לסי ולורה, ודרסי וורוניקה התערבבו לו בראש. השיער השחור של סנדרה כיסה את פניו וטעם הדובדבן שדמיין על השפתיים של ורוניקה הורגש בפיו. הוא חש איך בחלום הלחץ בישבן פועם בעוד הרקטום שלו מתנגד, ואיך הצריבה שלפני שפיכה מתגברת בקרבו. משום מקום לפתע הרגיש את הלחץ חזק מספיק שהוא התעורר מהשינה הטרופה, והבין שעליו ללכת לשירותים. הוא קפץ מהמיטה, הלך את שלושת הצעדים אל השירותים הצמודים והתיישב על האסלה בזהירות לרוקן את מימיו.

שנתה של דרסי הייתה קלה תמיד, ולכן ניסה להיות שקט ככל האפשר. עדיין, כשחזר למיטה, היא חיכתה לו ערה. "לך לשטוף, לא רק לנגב. יש לי מנצ'יז לילה עליך", היא אמרה לו בשובבות ומיקי נעתר לבקשתה מיד.

הרעיון שהולך להיות לו שוב פעם סשן סקס של אמצע הלילה קסם לו, והאיבר שלו שהתחיל לעקצץ בכיפתו בעדינות התמלא לאיטו והתקשח. עד שחזר למיטה הוא היה בזקפה כמעט מלאה, ודרסי פגשה אותו, עטופה בשמיכה, אך על ברכיה – וישר שלחה יד כדי לינוק אותו לפיה ולמצוץ אותו לזקפה מלאה.

ברגע שהרגיש את הלחות החמימה עוטפת אותו, העקצוץ הפך חזק, והרטט במותניים התגבר אף הוא. האיבר שלו נעמד מתוח ודרסי נדרשה להחזיקו ביד ולמשוך אותו למטה כדי שזווית החדירה אל הפה תהיה מוצלחת.

אחרי עוד כמה הכנסות והוצאות, ומשחק נעים בביצים שלו, דרסי נשכבה על גבה, פיסקה רגליה וספק רמזה ספק דרשה את הפינוק שרצתה.

מיקי נענה מבלי לומר מילה. הוא כיסה את שניהם בשמיכה, והתמקם בין רגליה. תחילה נישק בעדינות את הירכיים החיצוניות, וליטף את הבטן, השדיים והמותניים. לאט לאט הרחיב את מעגל הליטוף אל הפטמות והצוואר, ומיקד את הנשיקות יותר ויותר בירך הפנימית .אחר כך התחיל ללטף את הירך הפנימית, ובמורד הרגליים אל השוקיים וכפות הרגליים בעודו מגשש את לשונו אל עבר הפתח ההולך ונרטב שלה.

תחילה פיסק את השפתיים החיצוניות בעדינות עם הלשון, מפנה כל אחת לצידה ומגלה את תוכו של איבר העונג שלה. ואז, בתנועות מעגליות לאט לאט התחיל לרפרף על שפתיה הפנימיות וכל מספר סיבובים עצר לליקוק רטוב של הדגדגן המתמלא שלה. אחרי כחצי דקה של סיבובים כאלו, הגביר את רף הריגוש והתחיל פועל ישירות מול ועם הדגדגן. הוא ריקד עם הלשון ימינה ושמאלה וסביבו, ואף קירב שפתיים וינק אותה פעם ועוד פעם.

יד אחת שלו עלתה מהשוקיים מעלה והתחילה מלטפת ומעסה את השפתיים החיצוניות – מפעילה לחץ על עצם החיק והדגדגן מבחוץ – ופורעת את ערוותה הג'ינג'ית הקצוצה. היד השניה ירדה אל כפות הרגליים והחלה מעסה את הבהונות ואת קשת הרגל.

הרגל של דרסי הייתה קטנה וקומפקטית. גמישה מאוד מכל היוגה והספורט, אבל גם מטופחת. לא היה לה עור קשה, ועל אף שלא הלכה לעשות פדיקור, שמרה על ציפורניים גזוזות ומסודרות. מיקי חש את הזרת הקטנה שלה, שהתעקמה לאורך שנים של שברים מקריים, הוא אחז באצבעות האחרות ושילב את אצבעותיו בין אצבעות רגלה הימנית. תחילה דרסי נרעדה ואמרה לו שזה מדגדג. אבל, לאחר כמה נגיעות, ועם התגברות העינוג האוראלי נרגעה וזרמה עם זה.

מיקי הרגיש איך האיבר שלה נרטב, והשפתיים מתחילות לסגור עליו. הוא דחף את לשונו היישר אל פתח השופכה, ממשש אותו עם הקצה, ואז הרים את קצה הלשון מעט – בדיוק לתחום שבין פתח השופכה והקצה העליון של הדגדגן והתחיל לוחץ שם. זרמים התחילו שוטפים את דרסי. ידיה וגופה התעוותו בהנאה והיא השמיעה קולות גרגור עמומים. אצבעות ידו השמאלית של מיקי התחילו מגששות פנימה, תחילה אצבע אחת, פנימה והחוצה ואז למעלה לכיוון תקרת האגן והחלק הפנימי של הדגדגן. אחר כך הוסיף אצבע שניה ותוך שתי תנועות נוספות כבר הכניס שלוש אצבעות פנימה והחוצה ממנה. כל יציאה, ליטף את הדגדגן התופח מבחוץ, וכל כניסה פיסק את האצבעות קלות כך שישפשפו את זרועות הדגדגן הפנימיות, וגם יספקו לחיצה על מה שביניהן.

הרגליים של דרסי ממש התחילו להתקמר ולפתע היא נעשה בחוסר נוחות וצעקה "איי. יש לי התכווצות ברגל. אוי, זה נורא, תן לי ליישר". מיקי עזב את הרגל ונתן לכאב המעיק לחלוף. הוא גם הפסיק לגרות את הערווה שלה והתמקד במקום זאת בנשיקות עדינות לאורך הירך ולמטה אל השוק עד שהגיע למפרק הקרסול. כשראה שהכאב חלף, שלח את ידו שוב אל הערווה שלה ללטף שם ואז ירד לנשק – תחילה את גב הרגל שלה, ואז את הבוהן.

דרסי נרעדה, והשמיע קול הנאה רם. מיקי הבין שאולי גילה משהו שלא חשב אליו. הוא הפסיק את הגירוי בערווה, והרים את רגליה למעלה בעזרת ידיו. הוא הוריד חזרה את רגל שמאל והתמקד ברגל ימין. קיפל אותה בברך וקירב אותה אל פניו. הרגל הריחה, כמו שאר גופה של דרסי מסבון הקוקוס האהוב עליה. היא הייתה רכה וחלקה לבנה כמו החלק הפנימי של ירכיה. הוא ליטף את כף הרגל ביד ימין בעודו מחזיק אותה בקרסול ביד שמאל. הליטוף לא היה עדין ומרפרף אלא חזק ואפילו קצת מועך. כך, חשב, יתגבר על הבעייתיות שבדגדוג בלתי מכוון.

דרסי התמסרה אליו לגמרי. הוא עיסה את האצבעות, ואת כרית הבוהן. ואז קירב את פניו אף יותר ונשק לה בעדינות. דרסי נרעדה שוב, ומיקי קיבל זאת כרמיזה שזה מהנה וכדאי להמשיך. בהיסוס (אחרי הכל מעולם לא עשה זאת לפני כן) הוא נישק את הבוהן נשיקה רטובה יותר, ואז הכניס אותו בעדינות אל הפה שלו ומצץ, כאילו הוא מוצץ סוכריה. הוא ליקק את הבוהן למעלה ולמטה, מכל הכיוונים – דוחף אותה עמוק אל תוך פיו עד שקצה כף הרגל עצמו כבר היה בפיו. אחר כך הוציא את הבוהן ועבר למצוץ את שאר האצבעות. לשונו ציירה מעגלים בתוך פיו בעודו עובר על שאר האצבעות, והוא חש איך דרסי נרעדת יותר. ידו הימנית עזבה את הרגל והחלה לעשות את דרכה בליטוף שוב לכיוון הערווה. הוא הרטיב את האצבעות וחדר אליה שוב – מכוון את עצמו לנקודת העונג שלה, שאותה כבר עזרה לו דרסי למצוא בעבר.

הוא שלח שלוש אצבעות לתקרת האגן שלה, מעט ימינה מהכניסה, וכופף את האצבעות כמו וו. לאט לאט הניעה אותן עד שמצא את הכפל הקטע והמתעבה וידע שהנקודה ממש שם. תוך כדי לחיצה על נקודת הג'י, הוא תפס שוב את הבוהן בפיו וינק. דרסי כופפה את הגב לקשת עמוקה, דוחקת את הישבן למטה, ואת הבטן למעלה. היא מלמלה וגרגרה, והיד שלו בתוכה נשטפה בנוזלי תשוקתה. מיקי הוציא את הבוהן מהפה וירד לנשק ולתת נשיכות שפתיים עדינות לאורך קשת הרגל שלה. דרסי נרעדה רעידה גדולה נוספת, ואז הוא חש איך האגן שלה נרפה ומשתחרר. סימן שהאורגזמה שלה הגיעה לרגיעה. הוא הוריד את הרגל שלה בעדינות למיטה, כיוון את עצמו בין רגליה, ואז בעדינות ורכות חדר פנימה.

דרסי הייתה רטובה ומוכנה. היא נעה עם האגן לקראתו בעודו נכנס ויוצא ממנה. ידיו תפסו וצבטו בשדיה. מעכו אותם ועיסו אותם. הוא העביר יד אחת וגירה את הדגדגן שלה מבחוץ. אבל, נראה שהיא הייתה כל כך מרוגשת שלא יכלה להגיע לעוד שיא. ראשה של דרסי היה זרוק אחורה והיא נאנחה ולחשה כן. תן לי את זה…. תמלא אותי. תגמור בי. תעלס אותי… ומיקי שפך ומילא אותה בזרע החם והטרי שלו, קרס אל בין שדיה ונרעד אף הוא.

הם שכבו כך, מתנשפים בשקט זמן מה. מיקי נרדם והתעורר קלות, וחש את האיבר שלו מתרוקן ומחליק החוצה מדרסי. דרסי דחפה אותו ממנה, הלכה לשירותים להתנגב, והם חזרו לתנוחת כפיות. לפתע נשמע רחש קל מהדלת וורוניקה נכנסה אל החדר ואז היישר אל המיטה לצידה של דרסי והתמקמה מלפניה. ורוניקה הייתה כף ענקית ליד כפית התה הקטנה שהיא דרסי, והיא בזהירות החליקה ומיקמה את עצמה ככפית גדולה למיקי. הם התאימו בגודל בדיוק. מיקי היה מופתע, אבל לא התווכח. הוא מיקם את ידיו סביב שדיה של דרסי, וחש את ידיה של ורוניקה עוטפות את הירכיים שלו ושלושתם צללו אל תוך שינה טובה, עמוקה ומספקת הרבה יותר מאשר זו שהייתה להם קודם.

שינה בין שתי נשים אולי נשמעת רעיון סקסי. אבל, בפועל, זה היה קצת לא נוח ומיקי לא ישן טוב במיוחד. בשלב מסוים, לפנות בוקר, דרסי התעוררה ויצאה מהמיטה, מותירה את ורוניקה ומיקי במיטה לבדם. מיקי ניסה להסתובב ולראות אם אולי אפשר לפתות את ורוניקה. אבל, ההסתובבות שלו השיגה תוצאה הפוכה. ורוניקה התעוררה, והסתכלה קצת מבולבלת עליו?

"מה אתה עושה פה?" היא שאלה בהפתעה, ומיקי ניסה להתחיל להסביר לה שהוא היה עם דרסי במיטה והיא זו שהצטרפה אליהם. ורוניקה מלמלה משהו על זה שהיא עישנה משהו והייתה בהיי. אבל מיקי לא חשב שזה רציני. הוא פשוט משך בכתפיו ויצא מהמיטה לשירותים.
"זה לא יהיה קל בכלל לזיין אותה", הוא חשב לעצמו. "מתסכל…"

התארגנות הבוקר עברה במהירות. למיקי הייתה משמרת בוקר בקניון והוא עמד לצאת. לדרסי הייתה משמרת צהריים והם לא תכננו לחזור יחד אלא להיפגש בערב בבית. ורוניקה עידכנה אותם שהיא תלך לחדר כושר העירוני ולעשות אימון קל, ואז לבקר את קבוצת הנוער שלה באימון ובין לבין סתם תהיה בבית.

 

הנסיעה עברה בשקט יחסי, עם שיחה בטלה כלשהי על התנועה ואופי הנהגים.

בעבודה מיקי המשיך להיות חסר ריכוז ומצא את עצמו ממשיך להרהר בחוויות הערב, בורוניקה ובדרסי. זה עזר לו להעביר את משמרת הבוקר השקטה, המשעממת, וגם חסרת הפעילות. לפני חצי שנה הוא כנראה היה רב עם הבוס לקבל יותר משמרות אחר-צהריים או ערב, שבהן עושים כסף. אבל, החיים כדייר/חבר של דרסי חסכו לו הרבה כסף והוא לא הרגיש לחוץ כל כך לעמוד ביעדים כמו קודם. הוא אפילו ויתר על שעות עבודה לטובת הצעירים – לתת להם זמן להשתפשף ולהרגיש שהעבודה משתלמת.

כשמיקי יצא להספקת צהריים הוא הרגיש ממש מנותק מהעבודה והבין שבעצם לא בא לו להיות שם בכלל. הוא התקשר למירי – אחת הבחורות החדשות שהתחילו לעבוד איתם – ושאל אם בא לה לבוא להחליף אותו מוקדם יותר והתאים לה.

מירי, תערובת תימנית-טוניסאית חצופה שהשתחררה מהצבא שלושה חודשים לפני כן וחיפשה לטרוף את העולם, הופיעה בדוכן בערך עשרים דקות אחר-כך. "מה?"… היא עקצה את מיקי, "לא מסוגל חצי יום בלי הפוסי של הגויה הג'ינג'ית שלך? יאללה לך, לך יא מתבולל" היא אמרה לו בטון ציני ברור. "הלוואי הייתי מוצאת לי ג'ינג'י כזה. בלי לחשוב הייתי מתחנת איתו להישאר כאן ולא לחזור".

מיקי משך בכתפיו והתחיל ללכת לכיוון היציאה.

"סתם צחקתי…" צעקה אחריו מירי, "לך עם מי שבא לך. אני לא שופטת".

 

מיקי חזר הביתה, בערך שעתיים לפני הזמן המתוכנן, ומצא שם את ורוניקה במקלחת וסימנים לארוחת צהריים מאולתרת במטבח. הוא הכין לעצמו סנדביץ', פתח מחשב לצפות בסרטונים וראה בחטף את הגב של ורוניקה, עטוף מגבת יוצא מהמקלחת ומדלג אל תוך חדר השינה שלה.

 

הוא סיים לאכול, ניקה את המטבח, ופתח טלוויזיה. המכשיר היה מכוון על ערוץ ספורט כלשהו, ושודר בו משחק כדורסל נשים. מיקי לא היה חובב כדורסל גדול, אבל הסתכל על המשחק – ספק מתוך שעמום, ספק מתוך עצלות.

 

ורוניקה, לבושה בגופייה הפתוחה והמכנסונים הקצרים התיישבה לידו כמה דקות אחר כך.
"לא הקטע שלי כדורסל. אבל, הן כאלו סקסיות השחקניות. אני צופה ומדמיינת אותן ומתחרמנת".

 

"לא יודע", ענה מיקי. "חלקן נראות לי ממש בוצ'יות. לא הקטע שלי. וגם אני מתקשה לדמיין איך זה יילך עם מישהי שגבוהה ממני ולא עובד לי. אולי הקטנות יותר, הן גם נראות יותר נשיות. הבלונדה הזו עם השם הסקנדינבי*, היא משהו אחר", אמר והחווה אל עבר שחקנית שבדיוק עמדה על קו העונשין לזריקה חופשית.

 

"הרואדראנר (The Raodrunner)? שאלה ורוניקה, "לחלוטין הייתי עושה אותה אם היא לא הייתה סטרייטית. אתה יודע שהיא ואני אותו הגובה?". מיקי נראה מופתע, "באמת? פאק, כזו גבוהה, היא נראית דרדסה ליד השחקניות האחרות בקבוצה".

 

ורוניקה ומיקי ישבו וצפו במשחק קצת מבלי לומר מילה. מדי פעם מיקי הוציא איזו נחרה חסרת שביעות רצון, או ספק כף לנוכח מהלך יפה. בשלב מסוים, הוא קלט שורוניקה שכבה נמוך יותר על הספה, והייתה עם עיניים חצי עצומות. תחילה חשב שהיא נרדמה, אולי משעמום. אבל אז קלט שהיא בעצם התחילה לגעת בעצמה וכפי שאמרה, הייתה עסוקה בלפנטז על השחקניות שרצות על המרקע.

 

"יש דרכים טובות יותר לסיפוק, את יודעת", מיקי אמר לפתע בקול רם והקנטה. ורוניקה התנערה, הסמיקה קצת ומלמלה התנצלות. מיקי צחק, "זה בסדר, אני סתם צוחק. זה שלא כבר היינו אינטימיים. אל תתני לי להפריע לך". אמר, וקרץ.

"יותר מזה, אם את רוצה, אנחנו יכולים לפתוח מחשב במקום טלויזיה ולחפש דברים קצת יותר מוצלחים לצורך אוננות".

 

ורוניקה הסמיקה אף יותר. "אני לא יודעת. לא נראה לי שזה משהו שאני ארגיש נוח לעשות", היא אמרה למיקי.

מיקי הסתכל עליה במבט הכי מופתע שיכל לגייס (למרות שבראשו חשב שאולי אם יביא אותה להיות עירומה איתו, אולי גם יוכל לפתות אותה) וניסה להתחיל להגיד משהו. אבל ורוניקה קטעה אותו והמשיכה "כלומר, זה לא שלא אוננתי עם חברות שלי על פורנו בעבר. אבל, אכישהו אני מרגישה שלאונן במקביל לחבר של אמא שלי זה סוג של לא מוסרי. מבין למה אני מתכוונת?"

 

"לא ממש", ענה מיקי בקצרנות. "את אומרת שכבר עשית את זה בעבר עם חברות או מאהבות. אז, לראות פורנו זה בסדר, לבד או עם חברות. ואת אומרת שאני לא באותה קטגוריה? (ולמרות שהוא נשרף מבפנים הוא המשיך) זה לא שאנחנו נעשה משהו ביחד. כי את ממילא לא בקטע שלי. אז מה לא מוסרי? זה שאת ואני יושבים ערומים אחד ליד השניה, נוגעים בעצמנו, ומסתכלים על פורנו? אני מסתכל על פורנו גם עם אמא שלך. אז מה מפריע לך?"

 

"לא יודעת. זה עקום. גם ככה, זה שאתמול בלילה עשיתי סקס, עם אמא שלי והחבר שלה, זה סוטה ברמות ואני לא מאמינה שעשיתי את זה ובחיים לא אוכל לספר על זה לאף אחת בעולם. אז עכשיו לאונן עם חבר של אמא שלי, בלי שהיא תהיה פה".

 

מיקי הבין שהם הולכים במעגלים. אבל, גם ידע שהוא פשוט צריך לקחת יוזמה. הוא קם והביא את הלפטופ ושם אותו על שולחן הקפה. הוא פתח אותו והעלה אתר פורנו. הוא בחר אופציה של סרטי לסביות ודחף את המחשב מול ורוניקה ואמר "טוב, תבחרי מה. אני בטוח שכל סרט שתבחרי יעבוד בשבילי".

 

ורוניקה הסתירה את פניה בידיה ונענעה את ראשה במבוכה. "אתה לא נורמאלי. אתה יודע? אתה פשוט חולה. כמו אמא שלי. ברור שתתאימו".

 

"נו…, טוב. אני אבחר", אמר מיקי ועמד לקחת את המחשב אליו. ורוניקה שלחה יד ועצרה אותו. היא לקחה את הלפטופ והתחילה לגלול. לבסוף, מצאה סרטון של שתי נשים לבנות, עם שיער חום ושחור ושזופות והתחילה לנגן אותו.

 

הנשים התחילו בכל מיני מזמוזים עם בגדים, ומיקי – שלא הייתה לו סבלנות לכל הפוצי מוצי הזה – שלח יד כדי להקפיץ. אבל, ורוניקה עצרה אותו וביקשה "תן לזה להתגלגל. זה מחמם אותי לאט לאט. תנסה. זה הרבה יותר טוב מלקפוץ ישר לאקשן". מיקי עיווה פנים ומשך בכתף. אבל לא הקפיץ.

הוא הכניס יד למכנס והתחיל מלטף את עצמו בעדינות ואיטיות. ורוניקה גם כן נגעה בעצמה בצורה מרפרפת ובלתי מחייבת. הנשים על המסך התנשקו בחושניות, ליטפו את הגוף אחת של השניה לכל אורכו, והמצלמה עלתה וירדה והתמקדה על הישבן שלהן, הנשיקה שלהן והרגליים הארוכות.

 

הסרט המשיך, אחת הנשים הורידה חולצה וחשפה שדיים גודל דאבל D ארוזים היטב בחזיית תחרה שחורה. ורוניקה, הכניסה יד במכנסיים והתחילה ללטף את עצמה בעדינות, מסובבת אצבעות סביב השפתיים החיצוניות ומעלה ומטה לאורך הפתח. מיקי, הרגיש קצת שעמום, אבל המשיך לגעת בעצמו בצורה בלתי מחייבת. בשלב מסויים, הפסיק להסתכל על המסך ובמקום זה הסתכל על ורוניקה נוגעת בעצמה. היה בזה משהו חי. משהו אמיתי. מיידי. והרבה יותר סקסי משתי הנשים על המסך שעשו כל מיני פוזות מזויפות ובלתי משכנעות.

 

האישה השחרחורת השכיבה את האישה הברונטית על המיטה. היא התחילה למשוך לה את המכנס והתחתון – חושפת ערווה מגולחת לגמרי, בגוון שזוף כמו שאר הגוף שלה ועם שפתיים חיצוניות דקות וישרות. ורוניקה בבירור התרגשה למראה הסרט כי הפטמות שלה התחילו לצאת החוצה דרך בד הגופיה. היד שלה נעה קצת יותר מהר, אבל בחוסר נוחות, בתוך המכנס ולבסוף היא משכה אותו למטה וחשפה את הערווה שלה.

 

מיקי אמנם כבר ראה את הערווה שלה מרחוק דרך המראה, וגם ראה קצת כשהיא לבשה את הדילדו וזיינה אותו בתחת. אבל, הפעם ראה את כולה חשופה לפניו מקרוב. האיבר שלו קפץ מעלה ונמתח והוא הוריד גם כן את המכנס והתחתון כדי לשחרר אותו. ורוניקה העיפה בו מבט, וחזרה למסך – מתעלמת ממנו לגמרי ושוקעת בתוך הפנטזיה שלה.

 

הבחורה השחרחורת החלה מלקקת את הברונטית. הברונטית השמיעה כל מיני צעקות וורוניקה לחצה על כפתור ההשתק ואמרה "זה הורס את האמינות הצעקות המזויפות האלו".  שתי הנשים התנשקו, והברונטית התחילה להפשיט את השחרחורת. ורוניקה התחילה במקביל להרים את הגופיה וחשפה את החלק התחתון של השדיים שלה, ועד כמעט תחילת העטרה.

מיקי המשיך להתחמם ולהתחרמן על ורוניקה שאוננה לידו. הוא כמעט השתגע כשהיא הרטיבה שתי אצבעות והתחילה לאט לאט לפסק את השפתיים הפנימיות ולדחוף לעצמה אצבע. היא דחפה, ומוללה את הדגדגן, ואז זיינה את עצמה עם האצבע, והוסיפה שניה, ולאט לאט הגבירה קצב. היא התחילה להאנח קלות ולהתנשף ואז רעדה והכריזה "פעם ראשונה".

 

מיקי התקרב אליה יותר, אולי חמישה סנטימטרים הפרידו ביניהם. הוא יכל להריח את המיצים שלה, הוא שמע כל נשיפה שלה ממש באוזן, הוא ראה את הנקודות הקטנות שמזדקרות על העטרה כשהפטמה מתקשחת, והייתה לו כמעט זווית אישית על איך היד של ורוניקה נראית כשהיא דוחפת לעצמה אצבעות. הוא הרגיש איך הזרע מתחיל לטפס לו במעלה, אבל לא רצה לגמור אז הוא הפסיק לגעת בעצמו והתחיל לנשום לאט – להרגיע את עצמו.

ורוניקה המשיכה ללטף את עצמה, וידיה עבדו על הדגדגן שלה, על הפטמה שלה ועל הבטן.

שתי הנשים היו עסוקות ב 69 עסיסי – וגם דחפו אצבעות אחת לשניה בין לבין. שתיים ואז שלוש – ואז אחת מהן השפריצה קצת בעוד זו שמתחתיה גמעה את הנוזלים בכיף. ורוניקה קימרה גב, ורעדה שוב ואמרה "פעם שלישית מספיק". היא חשבה לעצור. אבל, מיקי נהם לה "לא, תני לי עוד". היא התיישבה חזרה. פתחה רגליים לפניו לפניו ותוך שלוש תנועות שפשוף מכוונות הוא פלט זרע על הבטן והמותניים שלו בעוד העינים שלו נעות כמו אלו של זאב מורעב בין הכוס הפתוח שלה לשדיים השטוחים, הרחבים, והבהירים שלה.

 

"מחר בערב תבוא החברה שלי באביטה", אמרה בענייניות ורוניקה, אחרי שנרגעה קצת.
"נראה לי שאמא, באביטה אני ואתה נעשה חיים יחד".

הלב של מיקי נמס, והזין שלו הרגיש עקצוץ.

"תודה אלוהים. תודה גורל. תודה יקום" הוא חשב לעצמו וחייך חיוך דבילי של מי שכרגע התבשר שזה בפרס גדול.

 

*הכוונה למארין ג'והאנס (Marine Johannes), שחקנית כדורסל צרפתית מקבוצת ניו-יורק ליברטי.

 

Loading

מחשבה 1 על “מיקי ממארס ורוניקה מנוגה – חלק ד'.”

  1. מגרה ומחרמן, אחלה פוט פטיש, אהבתי ששילב את אצבעות ידו באמבעות כף רגלה. עדיף לק בורדו אבל גם כך סבבה. העיקר גמרתי מלא ביד

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן