בית בלי בושה – פרק 8 – סוף דבר

"שלום, האם הגעתי לבית ללא בושה?"

"כן, בבקשה, כיצד אוכל לעזור"
"אנחנו זוג בביקור בפיג'און פורג', שמענו על המקום שלכם רבות ורציתי לברר אילו אירועים מתקיימים השבוע?"
"ביום ראשון בערב יש לנו סשן של סווינגרים, כרגע נרשמו עשרה זוגות ועוד שתי נשים.
ביום שני יש לנו הופעה חיה של זוג, גבר ואשה במופע אירוטי מדהים בשילוב נחש.
ביום שלישי, הוא היום של הגייז, יהיו לנו שני זוגות גאים, שני גברים ושתי נשים שיקיימו יחסים הומוסקסואלים.
ביום רביעי אין לנו פעילות. גם אנחנו צריכים מעט חופש.
ביום חמישי, הוא יום ההצצה, גם אתם יכולים להיות השחקנים וגם המציצים, אנו מעמידים לרשות האורחים חדרים פרטיים שבהם יוכלו לקיים יחסי מין ויציצו בהם, תקבלו ציון, ואם תזכו במקום הראשון, כל כספכם יוחזר לכם.
ביום שישי, יש הופעת קברט מדהימה, בסגנון של מולן רוז' בפריז, הרבה רקדניות חושניות על הבמה, שגם מתפשטות ורוקדות עם הרקדנים העירומים למחצה. ממש מומלץ.
ביום שבת, אנחנו מארחים את מישל, שהייתה רוח רפאים כאן בבית הזה במשך שנים ועד לפני שנתיים לא אפשרה מגורים כאן. הסשן יתקיים במרתף הרוחות, בחשיכה מוחלטת. זה בהחלט רק לבעלי לב חזק, אך מישל תבחר זוג אחד או שניים שיקיימו יחסי מין מול כולם והם יצטרכו לעשות את כל מה שהיא תאמר לכם, שכן אם לא, היא תכלא אתכם למשך 24 שעות עד שתלמדו. הדרישות שלה מאד מוגזמות לעיתים ויתכן שתתבקשו לעשות דברים שאינכם אוהבים, כגון אנאלי, או משכב של זכר עם זכר או נקבה עם נקבה. אז זה רק מומלץ לבעלי לב חזק וזוגות המוכנים לאתגרים קשים מהרגיל. בטח לא לונילים"
"מה המחירים?"
"העלות לערב אחד היא כ 300$ לזוג, אבל אם תגיעו לכל ששת הלילות, תקבלו הנחה של 300$ ותשלמו רק 1500$"
"לא זול"
"אנחנו לא מתפשרים על איכות וכמו כן, העלות כוללת בדיקת מחלות מין כשלושה ימים לפני ההגעה"
"אוקיי, אשמח להזמין לשבוע שלם"
"האם תרצו כולל לינה או רק את שירותי ההופעות? אנחנו לוקחים על לינה מחיר סמלי של 120$ ללילה כולל ארוחת בוקר. תוכלו לטייל במהלך היום ביערות כאן, ופיג'און פורג' ובלילה לחזור להופעות וכמובן שתוכלו לנפוש בגינה הענקית שלנו"
"אוקיי, אשמח אם תרשמו אותנו"
"שם בבקשה?…….."
העסק שבניתי קרם עור וגידים, והפך לעסק משגשג. לאחר שרוחה של מישל סוף סוף הסכימה לצאת, לא לפני שהיא דרשה ממני לחזור פעם בשבוע. נאלצתי להסכים לפשרה והפכתי את הפשרה מחמוצה למתוקה. חשבתי על ההיסטוריה של הבית, ולי ולג'וליה לא היה ספק שבית הזימה חייב להישאר בית זימה. אי אפשר להביא לשם ילדים לחופשה כשההיסטוריה שלו כל כך זימתית. האוירה שלו בלב יער, בשקט מחריש אוזניים, יהווה אטרקציה לזוגות המחפשים קצת מעבר ליחסי מין שגרתיים ומשעממים. כאן אבנה את האקדמיה לסקס שכה רציתי לבנות עם הרצאות בשעות היום והופעות בערב. זוגתי ג'וליה שאיתה אני כבר שנתיים חולק את מיטתי, עזרה לי לעצב את הבית מחדש, לחלק את החללים בצורה שתתאים לבית הופעות וגם למלון. אנו יכולים לאכלס כעשרה זוגות כל שבוע. היא עזרה לי בבית העיריה להשיג את האישורים הנדרשים. עיריית פיג'און פורג' הידועה בכל אתרי המשחקים שלה, ושעשועיי הילדים, יכולה בהחלט להרשות לעצמה בפינה חבויה ביער לקיים בית שעשועים לזוגות. הבית שלנו מלא באהבת חינם, גברים ונשים על פי חוקי הבית מתהלכים בעירום בלבד, גם בבית וגם בחצר, משתכשכים בבריכה, בג'אקוזי ובסאונות בעירום בלבד. יש כאן חופש מיני מוחלט בהסכמה כמובן. אני ואנשים מטעמי יושבים בחדר הבקרה, צופים במצלמות בכל החדרים, מוודאים שאף אשה לא עושה שום דבר בניגוד לרצונה (ובעצם גם שום גבר). בית האהבה שלי יכיל רק יחסים מכבדים, ולא יחסי זנות. הנשים והגברים המופיעים מקבלים שכר הוגן ועושים זאת ברצון רב. רק בערב אחד בשבוע, ביום שבת בערב, כולם יורדים למרתף האימים ונפגשים עם רוחה של מישל. רק למישל מותר לדרוש דרישות מוגזמות והזוגות שמסכימים לרדת, יאלצו לעשות דברים שמישל תדרוש מהם. מי שיורד חותם על טופס ויתור מרצון ובאופן מפתיע, בדרך כלל כל הזוגות רוצים להתנסות בערב הזה, כי הם סקרנים לפגוש רוח רפאים. במרתף האימים נשמעים קולות כאב, ישבנים אדומים, צבתות על פטמות, ונשים וגברים אזוקים למיטה.
בזמן שבמרתף האימים מתחולל תוהו ובוהו, אני וג'וליה נוהגים להתעלס לנו באהבה רבה בחדרנו הגדול. לו ידעו כל האנשים שם למטה, כמה ונילים אנו וכמה אנחנו כל כך קלסיים בדרך שאנו עושים אהבה. אני כל כך אוהב לשכב מעל ג'וליה כשאיברי טבול בתוך קצף הריגוש שלה ולנשק אותה.
סוף הסידרה

Loading

3 מחשבות על “בית בלי בושה – פרק 8 – סוף דבר”

  1. הסיפורים שלך מאוד אהובים עליי אשמח לקרוא עוד סיפורים שלח לי במייל בבקשה

    הגב
  2. סיפור מעולה, מתוק מריר, עם עלילה מתפתחת ומשתנה.
    תודה

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן