שכן וקאקולד – חלק שלישי  

למען הסר ספק: זהו סיפור דימיוני. עלילת הסיפור, השמות, הדמויות, העסקים, המקומות והאירועים הם פרי דמיוני או משתמשים בהם באופן פיקטיבי! כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים, או אירועים בפועל, הרי הוא מקרי בהחלט.

 למה קאקולד ולא קוקולד או קוקהולד? כי ככה כתוב בויקיפדיה 😊  

<<<  לפרק השני

 בפרק הקודם: שחר מספק את תאוותם של גדעון, הבעל הקאקולד, ואנה, אשתו ומסיים בזיון חזק בתחת… 

"רגע" אנה התנשפה בכבדות ואני עצרתי, שוכב כך עליה, בתוכה, ולא זז, "כזה חזק לא היה לי!" התנשפה והיה לה חיוך מאושר על פניה, "זהו, תמשיך, תן לי, תן לי את מה שאני כל כך רוצה" ואחרי כזאת הזמנה ועם הריח הזימתי הכבד הממלא את החדר לא הייתי צריך יותר מעוד כמה פמפומים כדי לגמור, כדי למלא לה את התחת בזרע גברי חמים וסמיךְ.

הבטחות צריך לקיים

רגע ארוך שכבתי על אנה ולא זזתי ורק כשהזין שלי החליק ויצא מתוכה התגלגלתי מעליה ונשכבתי לצידה על הגב, מתנשף ובוהה בתקרה.

"אני נכנסת להתרחץ" אנה קמה והתחילה ללכת לכיוון חדר הרחצה הצמוד והתאפקתי שלא לחייך כשראיתי איך היא הולכת, מתנדנדת בפישוק כמו אווזה בהריון אבל בעלה לא התאפק, "אשתי, אני אוהב לראות אותךְ ככה," הוא צחק, "מטריה-מטריה הוא פתח לך בּטוּכֶעס, כואב? רוצה מאבא'לה נשיקה?" וכשהיא עצרה הוא קם ניגש אליה ולהפתעתי גחן מאחוריה ונישק לה את שני פלחי ישבנה, "זהו, עכשיו לא יכאב" הוא צחק והיא המשיכה ללכת.

"אני מכין לנו קפה, תתלבש ותבוא" הוא לבש חלוק רחצה ויצא לכיוון המטבח. התלבשתי וכשכמעט סיימתי, יושב על המיטה ונועל נעליים, אנה יצאה, עטופה גם היא בחלוק רחצה לבן גדול ועבה, הולכת באותה הליכת 'פתחו לי ת'תחת' ומחייכת, "אל תשכח," היא הגישה לי את התחתונים שבעלה נתן לי, "הוא יעלב אם לא תיקח," ציחקקה, "בעצם חכה," והיא ניגשה לשידה, הוציאה טוש ורשמה משהו עליהם ומסרה לי, כשהבטתי ראיתי שרשום 'אנה' והתאריך, "אם מזכרת אז עד הסוף," היא חייכה, "עכשיו בוא" היא אחזה בידי והובילה אותי למטבח.

שתינו קפה ושניהם הודו לי, מחלקים לי סופרלטיבים שגרמו לי להסמיק, "רק שתדע, מכל אלה שעשינו איתם סשן כזה אתה הכי טוב" אנה החמיאה לי ובעלה הצטרף ואז הגיעה השאלה המתבקשת אם אני אסכים לעשות אתם את זה שוב וכמובן שהסכמתי, אין ספק שגם לי זאת חוויה שחבל לפספס.

 

במונית בדרך הביתה ישבתי וחשבתי מה היה לי הערב, משחק התפקידים היה תוספת מרעננת שאהבתי מאד אבל מעבר לזה ניפצתי גם איזה מחסום, היו לי כבר הצעות בעבר מחבר הומו שסרבתי בתוקף והנה נתתי לגבר למצוץ לי ואהבתי את זה ולא! זה לא שאני רץ עכשיו לחבר ההומו ומזמין אותו למצוץ לי, אולי אפילו לבלוע, אבל במסגרת משחק התפקידים זה דווקא השתלב בקלות.

 

למחרת עבדתי מהבית, הקורונה נרגעה קצת אבל לא הסתיימה ומי שיכול לעבוד מהבית עובד ואני יכול. בערך בעשר קיבלתי מסרון מורדה: "צריכה לדבר, תודיע לי כשאתה פנוי לקפה, הקפה עליךָ והעוגה עלי😊". "חצי שעה בערך" עניתי, הייתי באמצע משהו שהייתי חייב לסיים לפני. "סבבה, תודיע כשאתה פנוי" הגיעה מייד התשובה.

לצערי לקח לי קצת יותר וברגע שסיימתי שלחתי: "פנוי" ורגע אחרי נשמעה הדפיקה בדלת. פתחתי וורדה עמדה מולי מחייכת עם צלחת ועליה פרוסת עוגה נדיבה בכל יד.

ישבנו בפינת האוכל, שתינו את הקפה שהכנתי ואכלנו מהעוגה. שתקתי, ידעתי שלא בשביל הקפה היא באה וחיכיתי שהיא תתחיל. "אנה צלצלה אלי היום," ורדה חייכה לעברי, "החמיאה לך ברמות והודתה לי שחיברתי ביניכם ובאתי לשאול אם אני צריכה לשטוף לך ת'בית או" והיא חייכה חיוך מנצח.

"חבל שלא התערבנו על לשטוף לי ת'בית בעירום" חייכתי אליה.

"מה בעירום? לא התערבנו בעירום!" היא קפצה, נרגשת, וראיתי איך החיוך נמחק מעל שפתיה והיא מחווירה.

"זה בסדר," חייכתי, מנסה להרגיע, "התשובה הנכונה זה או," וראיתי איך הצבע חוזר לפניה, "את צדקת, אני הפסדתי ואני נוהג לקיים הבטחות אז רק תגידי מתי את רוצה, עכשיו או"

"לא, לא עכשיו," ושוב היא חייכה, "אני עושה את זה רק כשבעלי יושב ורואה, זה ההסכם ביננו, אחרת זאת בגידה" ובקולה שמעתי שהיא נרגעה, "אני אתייעץ עם דודי ואודיע לךָ".

"לא הבנתי למה אמרת שהם קינקיים?" שאלתי אחרי רגע של שקט.

"בגלל המשחק הזה שלהם, משחק התפקידים" היא הסמיקה.

"דווקא אהבתי," חייכתי, "מוסיף המון טעם וריח".

"באמת?" היא שאלה בקול מופתע.

"כן, למה?"

"כי, כי, אהה," היא גמגמה, "גם דודי ואני אוהבים את זה ופחדנו להציע שלא חלילה תברח" היא הסמיקה, "ושמעתי שנתת לבעל שלה לנגוע בךָ" היא שאלה בזהירות.

"למצוץ לי," צחקתי, "נתתי רשות לבעל שלה למצוץ לי כדי להעמיד לי אותו לקראת הסיבוב האחרון".

"חשבתי ש…אתה יודע, שאמרת שאתה לא בעניין של גברים"

"מסתבר שקצת טעיתי," צחקתי, מדגיש את הקצת, "זה לא שהפכתי להומו, אין לי שום כוונה למצוץ לגבר אחר, אבל למצוץ לי? זה כבר מותר".

"אין לך כוונה בשלב זה" היא הדגישה את ה'בשלב זה' וחייכה.

"את יודעת מה? את צודקת, never say never (אף פעם אל תגיד אף פעם)," צחקתי, "תגידי, מאיפה את מכירה אותם?"

"מרות, היא זאת שחיברה ביננו. דודי ואני רק בעניין הקאקולדים, רות ובעלה קצת יותר עמוק בסצנה, גם החלפת זוגות וכאלה, הם נפגשו באיזה ערב כזה, התחלפו, התלהבו וקבעו לעשות את זה ברביעיה, אתה יודע, כשרות והבעל של אנה על המיטה אנה והבעל של רות ישבו על הכסא כשהיא משופדת לו, מביטים, ואחר כך להפך וכנראה שהיה שם גם קטע של רות ואנה ב-69 נשי כי משם הפכו חברות ומכיוון שרות ואני חברות ילדות היא הכירה לי אותה, פגישות כאלה בבית-קפה עם שיחת רכילות, וגם אנחנו התחברנו, יותר בענייני תאטרון וספרות, אהבה משותפת לצ'כוב, לצערי לדודי אין מה להציע לה, אתה יודע" ולרגע היה לה מבט עצוב בעיניים.

"ו…" לרגע היססתי אם לשאול את מה שהתביישתי לשאול את אנה, "איך, את יודעת, איך אנה ובעלה, אהה, אם את יודעת," גמגמתי

"מה?" היא קטעה אותי וחייכה, "איך הם נפגשו? אתה יושב?" צחקה, "במסיבת החלפת זוגות!" עצרה לרגע, מחייכת למראה המבט המופתע על פני, "היא אשתו השלישית, מהראשונה הוא התגרש, השמועה אומרת שהוא תפס אותה על חם במיטה שלהם עם שלושה שחקני כדורסל שחורים בקטע מביך ביותר, השניה נפטרה מהמחלה הארורה, כסף יכול להקל, לפעמים לעכב, אבל לא מעבר לזה, אשתו השניה הייתה גם זאת ש"הדביקה" אותו בחידק הקאקולד וחילופי הזוגות ושנה אחרי שהיא נפטרה הוא חזר לסצנה ואתה יודע איך זה, למסיבת החלפת זוגות צריך להגיע בזוגות והוא בא עם יזיזה והיא הגיעה עם יזיז, הם התחלפו, למרות הפרשי הגילים היה קליק ומאז הם ביחד ויותר מזה, הסתבר שיש לה תואר שני במתמטיקה שימושית והיא הייתה באמצע הדוקטורט, משהו בנושא תורת המשחקים, ואחרי שהם התחתנו היא השתלבה באימפריה הכלכלית שלו, דירקטורית ויועצת בכמה חברות בת, ומסתבר שחיידק הקאקולד שלו השתלב היטב עם הפֶטישים שלה כך שהם חיים באושר ועושר ואפילו הרבה משניהם".

הקפה והעוגה נגמרו, לי הייתה עבודה ומסתבר שגם לה. הודעתי שאני חייב לחזור לעבוד, נקבעה לי שיחת זום (ZOOM) עוד כמה דקות, וליוויתי אותה אל הדלת, "שחר," היא הסתובבה לעברי לפני שפתחתי את הדלת, "אני אדבר עם דודי ונתאם אבל הפעם עם משחק תפקידים, בסדר?"

"אבל כמו אצלם, מותר להגיד 'לא'" התניתי.

"מותר, אבל תתכונן, אתה הולך לרדת לי, כמו שהבטחת, ודודי הולך למצוץ לךָ" היא חייכה.

"למצוץ לי כחלק ממשחק התפקידים שלכם, סבבה, אבל אני לא מוצץ לו!" הודעתי.

"וואו, אימא'לה, דודי ימות כשישמע, ותתכונן, אמנם זה לא יהיה היום אבל אני שונאת לדחות סיפוקים" והיה לה חיוך זימתי כזה.

 

הפלאפון שלי כאילו הריח ששיחת הזום הסתיימה והוא צלצל, משום מה לא הופתעתי כשראיתי ממי, מרות. התחיל במילות נימוסים רגילות, עבר לזה שאנה צלצלה להודות לה שהמליצה עלי והרעיפה עלי שבחים ואז היא שאלה אם הערב אני פנוי ו…את התשובה קבע הגבר-גבר שלי שבבת אחת נעמד, שולח מסר ברור 'תגיד כן!' אז שמעתי בקולו ואמרתי שאני פנוי ורות הציעה שנפגש בערב בבית קפה קטן סמוך לבית שלה והסכמתי.

כשהגעתי היא כבר ישבה שם, לבד, היא קמה אלי והתנשקנו על הלחיים. המלצרית הגיעה מייד כך שרק אחרי שהזמנו שאלתי איפה בעלה?

"בעלי?" היא חייכה, "בעלי במחזור," ציחקקה ושוב חייכה למראה המבט המופתע על פני, "הוא במילואים אבל ככה אנחנו קוראים לזה," היא מהרה להסביר, "יש לנו מין הסכם הדדי, כשאני במחזור מותר לו לרעות בשדות זרים, או יותר מדוייק זרות," ציחקקה, "וכשהוא במילואים מותר לי להשתרלל ובשביל זה דיוק צלצלתי אליך, הוא במילואים ולי בא להשתרלל ומה שעשיתָ לי באותו לילה השאיר לי הרבה טעם של עוד".

פתאום ההסבר שלה הסתדר לי עם מה שורדה סיפרה לי הבוקר עליה ועל בעלה, שהם יותר עמוק בסצנה מרק קאקולדיות, ושוב הגבר-גבר שלי שלח לי מסר ברור, 'תסכים!' ועדיין היססתי, לא שלא רציתי, מי יגיד לא לזיון משובח ורות היא כזאת, אלא שחששתי קצת, אחרי כל הזיונים אמש האם יהיה לי מספיק כוח? בכל אופן רכשתי לי שם ואסור לי לאכזב ובסוף הפיתוי היה גדול מדי והסכמתי.

"דיברתי קודם עם בעלי וסיפרתי לו מה אני הולכת לעשות והוא נתן את ברכתו," היא אמרה, מחייכת, כשהלכנו לבית שלה, "למרות שאני לא צריכה, יש לנו הסכם והוא מנצל אותו עד תום אז אין סיבה שגם אני לא," המשיכה בקול קצת מתנצל, "אבל הוא ביקש שאני אקבע לנו סשן נוסף כשהוא חוזר, כולל משחק תפקידים, שמעתי מאנה שאתה טוב בזה," היא ציחקקה, "ויש לנו מסורת כזאת אחרי כל בגידה, טקס שהפעם הוא מבקש שתראה".

הלכנו ישר לחדר השינה והתחלנו להתפשט, "שחר, תסכים לרדת גם לי?" היא שאלה בקול מתפנק תוך שהיא מורידה את החזייה וחושפת את שדיה העסיסיים, "אנה העניקה לךָ את הציון 11 מתוך 10" והיה לה מין מבט מתחנף כזה, "אחר כך אני אפצה אותךָ, הפתעה" והיה לה חיוך זימתי-מסתורי כזה.

הסכמתי ולא רק כי הסתקרנתי איזו הפתעה היא מכינה לי, זוכרים את המורה פנינה? ממנה למדתי שלרדת לאשה הוא משחק מקדים שרק יכול להוסיף להנאה אחר כך בזיון ועד עכשיו זה הוכיח את עצמו בכל המקרים שניסיתי אז למה שלא אעשה לה את זה.

רות שכבה על הגב ואני בין רגליה, יורד לה. עשיתי לה את כל הטקס, קודם נשיקה על השפתיים הרכות ואז הליקוק עם קצה הלשון לאורך החריץ, מגלה עד כמה היא רטובה כבר, עד כמה היא מיוחמת ועדיין ממשיך, עוד ליקוק, יסודי ומעמיק יותר, ודחפתי לה את הלשון, מחפש ומוצא את אותו כפתור תענוגות ומתחיל לשחק בו והגמירה הראשונה שלה לא אחרה להגיע, התחילה בגניחות נהנתניות, הברות תאוותניות חסרות פשר, ואז "כן, שם, כן שם! הנה, הנה! כן! הנה!! גומרת! גומרת!!" והיא נמתחה, קפאה כך לרגע, ו"וואו, עוד, בבקשה, עוד אחד, אחר כך אני לרשותךָ" ואני המשכתי.

הייתה גם שניה, חזקה אפילו יותר, הכוס שלה הוצף באותו נקטר נשי שמנוני אז עליתי ונשכבתי עליה, "כן, בוא" רות פתחה חזק את הרגליים

"כן, תכניס לי אותו," המשיכה כשכיוונתי בידי את ראש הזין הגדול והמתוח אל החריץ הרטוב, "כן, תקע לי אותו, תקע לי ת'אנקונדה שלךָ!" היא צרחה בהתלהבות של אשה מיוחמת, "כן! כן!! זה מה שרציתי!" המשיכה באותו קול מתלהב כשבאבחת אגן אחת חזקה דחפתי לה את כל הזין והתחלתי לפמפם, לזיין.

זיינתי אותה חזק ומהר, התחת שלי עלה וירד והזין הגדול והנוקשה שלי השתפשף בין שפתי הכוס הרכות, החליק בכּוס הרטוב ובין קירות הנרתיק המשומנות שעטפו אותו בחיבוק אוהב, זיון גברי חסר רסן שסחט ממנה גניחות הנאה קולניות ואת אותן הברות תאווה חסרות פשר, וגם אחרי הגמירה השלישית שלה המשכתי, יותר כי גם לי מגיע לגמור.

"אתה אוהב לזיין אותי," היא גנחה בקול ארוטי-צרוד, קובעת עובדה, לא שואלת, "תגיד לי שאתה אוהב לזיין אותי".

"את זיון טוב," התנשפתי והגברתי עוד יותר את הקצב, "עכשיו את המזרון שלי" הוספתי קצת בחשש, אולי היא לא אוהבת גסויות.

"כן," היא גנחה בתשוקה, "כן, אני המזרון שלךָ," כאילו אישרה לי שהיא אוהבת את זה, "אני השרמוטה שפותחת רגליים," והיא עטפה אותי ברגליה, נועלת אותם על ישבני ולוחצת, כאילו חוששת שאברח לה, "כן, תגיד לי שאני השרמוטה שלךָ" התנשפה והרגשתי את הכיווצים המתחזקים בנרתיק שלה.

"את השרמוטה שלי," לחשתי לה, "את הפּוּטָנָה המזדיינת שלי," והרגשתי שגם אני בדרך לשיא שלי, "כן, בואי, בואי," הזמנתי אותה לגמור יחד איתי, "כן, הנה! הנה!" היא צרחה בתגובה במין אַטְרָף חרמני כזה, "כן, בפנים, בוא, בפנים! תן לי, תשפריץ לי, כן!!" התנשפה ויחד עם אותו כיווץ חזק בנרתיק שבישר על עוד גמירה שלה גם אני גמרתי, השפרצתי, מילאתי לה את הכּוּס במנה גדושה של זרע טרי.

"פאק, אתה טוב," היא שכבה על הגב לצידי וחייכה חיוך של חתולה שליקקה צלחת שמנת גדולה, "אנה צדקה, גם לי ירידה כזאת לא ירדו לי כבר הרבה זמן, אתה תסכים לרדת לי? אתה יודע, כשבעלי יושב ורואה".

"תלוי," חייכתי, "כחלק ממשחק תפקידים, כמו עם אנה, ותלוי מה בעלך יהיה מוכן לשלם בתמורה".

"כל מחיר, אני בטוחה, אפילו את התחת שלו" היא ציחקקה.

"אני לא הומו" עניתי בקול נעלב.

"לא צריך להיות הומו, תחת זה תחת," היא צחקה, "וחוץ מזה שמעתי שהבעל של רות מצץ לךָ"

"למצוץ לי, אין בעיה," עניתי ואני לא יודע למה אבל "וגם לבלוע," הוספתי, "אבל אני לא מוצץ לו! ועל התחת אין מה לדבר" אמרתי בקול נחרץ ומייד הצטערתי, נזכרתי ב'בשלב זה' שורדה אמרה לי, ב-never say never שאני הוספתי אז, ו…"בינתיים" הוספתי מייד בקול מצחקק.

רות שלחה יד והתחילה לשפשף לי, "פעם אחת לא מספיק לי" היא ציחקקה, "תגיד, שחר," היא הסתובבה על הצד לעברי בלי להפסיק לשפשף, "היית פעם במסיבת החלפת זוגות?"

"לא" עניתי, סקרן, "חוץ מזה אני לא נשוי ואין לי בת זוג וחשבתי, את יודעת, שצריך זוג להחלפות" חייכתי.

"זה שאתה לא נשוי זה לא בעיה, בת זוג אכן צריך, אני מכירה מישהי שמחפשת בן זוג למסיבה ביום חמישי הקרוב, מעוניין?"

"מי?" הסתקרנתי.

"אחותי," היא הפתיעה אותי, "אחותי הקטנה," ציחקקה, "מומלצת".

"אחותךְ?" שאלתי במין קול מופתע, "את מציעה לי את אחותךְ?"

"כן, ורק שתדע, אחותי אפילו יותר שרלילה ממני, אחותי גרושה, חזק בסצנה, היזיז הקבוע שלה בחו"ל והיא מחפשת פרטנר למסיבה ביום חמישי והבטחתי שאני אשאל אותךָ"

"מה בדיוק עושים שם?" הסתקרנתי.

"החלפות, אתה בא עם אחותי ויוצא עם מישהי אחרת ללילה של סקס חזק, דבר אחד אני יכולה להבטיח לךָ, מנסיוני האישי, לא תצטער".

על המסיבות האלה קראתי הרבה ספורים ותמיד זה נראה לי דימיון והנה מציעים לי להשתתף ועדיין היססתי, "ובמה זה יעלה לי?" שאלתי.

"יעלה? למה יעלה? זה לא יעלה לךָ כלום, free of charge," ציחקקה, "אבל אחרי שסיפרתי לאחותי על נפלאותיךָ היא ביקשה שלפני שאתם הולכים תעשה אותה, תראה את זה כבונוס על זה שהסכמת," היא ציחקקה, "אתה יודע בתור הבן זוג שלה אתה לא יכול לזכות בה ואחרי התאורים שלי היא גם רוצה להתנסות".

הסתקרנתי, מצד אחד חששתי אבל מצד שני, למרות ההכרות הקצרה, סמכתי עליה, אבל מה ששכנע סופית היה, כרגיל, הגבר-גבר שצרח 'מתאים לי, תסכים!', "אוקיי, תתני לה ת'פלאפון שלי ונתאם" אמרתי וראיתי חיוך נמתח על שפתיה, "עכשיו בוא," היא נשכבה על הגב, לקחה את בקבוק ג'ל הסיכה שעמד על שידת המיטה שלה, מרחה כמות נדיבה על העמק הקסום שבין שדיה, "בוא תזיין לי ת'ציצים" הזמינה אותי אז נשענתי על ברכיי וישבתי על הבטן העליונה שלה, ההנחתי את הזין המתאורר על העמק והיא תמכה בשדיה הרכים ועטפה אותו, "תזיין לי אותם" היא לחשה בקול מפתה והתחלתי לזיין, נע לאחור וראש הזין מתחבא בין שדיה, נע קדימה והוא מציץ מלמעלה ואין ספק שלזיין ציצי זה מגרה כי די מהר עמד לי מחדש, זין גדול וזקור שמוכן לזיין ו…"בא לךָ על התחת שלי?" היא שאלה.

"כן" עניתי

"לרכב עלי כמו סוסה, עם רסן ומושכות?" היא הפתיעה.

מה זה לרכב כמו סוסה ידעתי אבל "רסן? מושכות?" לא הבנתי ושאלתי.

"כן, אנה לא הציעה לךָ?" היא שאלה ושלחה יד לדלת השידה שלצד המיטה ושלל אביזרי מין התגלה בפני והיא הוציאה רסן לפה שרצועות עור ארוכות מחוברות אליו וסגרה חזרה, "תשים לי, כמו לסוסה" היא הגישה לי, נעמדה על ארבע ופתחה את הפה, הכנסתי את הרסן, מין גליל פלסטיק שחור שרואים שנשכו אותו כבר, אל בין שיניה, סגרתי את רצועת העור המחוברת אליו על עורפה שלא תוכל להוציא, ואחזתי את רצועות העור הארוכות המחוברות משני צידי המוט ונעמדתי בפישוק מעליה, כופפתי את הברכיים עד שראש הזין שלי נשק לשפתי הכוס שלה, "קודם נשמן אותו" ציחקקתי והשחלתי אותה, מפמפם כמה פמפומים כדי לשמן לי אותו והוצאתי, מכוון מחדש, הפעם אל פי-הטבעת המכווץ, "תביטי!" משכתי מעט במושכות והרמתי את הראש שלה המופנה לעבר המראה הגדולה, "תתכונני!" והתחלתי לדחוף לה, לאט.

כאב לה, הרגשתי, דרך המראה גם ראיתי איך היא נושכת את הרסן שבפה שלה, "להפסיק?" שאלתי, 'לא' היא סימנה לי עם הראש, מנסה להגיד משהו אבל הרסן בפה משבש את דבריה אז המשכתי, שחררתי מעט את המושכות והיא הורידה את הראש, מביטה במזרון ומשכתי חזרה, שתראה את חיוך ההנאה על פני, שאני אראה את הפנים שלה, פנים של מי שכואב לה אבל העיניים מספרות עד כמה שהיא נהנית מזה.

רגע עצרתי כשכל הזין היה תקוע עמוק באחוריה, "את הסוסה שלי" ציחקקתי והיא גרגרה משהו וסימנה 'כן' חזק עם הראש, "דיו סוסה" הפלקתי על פלח ישבנה, לא חזק אבל מצלצל והיא שוב סימנה 'כן' חזק עם הראש, כאילו מאשרת לי להמשיך. התחלתי לפמפם, מדי פעם מוסיף עוד "דיו" עם הצלפת עידוד מצלצלת. הרגשתי את הגמירה שלה כשהגיעה, שפת הגוף שלה צעקה את זה וכאילו כדי לספר לי היא הנידה את ראשה למעלה ולמטה, מגרגרת או אולי צוהלת, "עכשיו את הסוסה השרלילה שלי"

והוספתי עוד "דיו" עם הפלקה, "כן, זה טוב לרכב על הסוסה המזדיינת" התנשפתי והרגשתי איך גם אני דוהר ועולה במשעול האורגזמה שלי, "כן, דיו סוסה, דיו!" דפקתי אותה בתנועות ארוכות וחזקות, רואה במראה את שדיה הגדולים תלויים מתחתיה, רוקדים לקצב נעיצותי החזקות, שוב היא צהלה, מנענעת בשמחה את ראשה, מאותת לי שהיא שוב גומרת ואני הצטרפתי, גמרתי, מלאתי לה את התחת בזרע גברי חמים וסמיך.

 

למחרת בבוקר נגה, אחותה של רות, התקשרה וקבענו שביום חמישי אני אבוא לאסוף אותה ואחרי שהסבירה לי איך להגיע אליה היא ביקשה לוודא שאני זוכר את הבונוס שהבטחתי. כמה זמן אחרי ורדה שלחה הודעה אם אני בָּשֵׁל לקפה כי יש לה עוגה והזמנתי אותה. שתינו, אכלנו מעוגת הגזר שהיא הכינה, עוגת גזר נשמע לי צרוף מוזר אבל מסתבר שאם היא לא הייתה אומרת לי שזה מגזר לא הייתי מזהה, העוגה הייתה עסיסית וטעימה.

למטרה עבורה היא באה היא לא הגיעה מייד, קודם היא סיפרה לי שרות התקשרה בוקר וסיפרה לה שחגגתי עליה אמש, "רסן אין לי," היא אמרה והסמיקה, מסתבר שרות סיפרה לה בפרטי פרטים, "אבל ויברטור יש, אם תרצה," שוב הסמיקה, מסתבר שגם אנה סיפקה לה פרטים, "ושחר," היא עברה לתכלס, קצת בדחילו ורחימו ושאלה אם אני מוכן לעשות אתם סשן מחר בערב עם משחק תפקידים כי דודי כבר לא יכול לחכות ומקולה היה ברור שזה לא רק דודי שלא יכול לחכות, והחלטתי לקחת את עצמי עוד צעד קדימה והתניתי לה תנאי שהיא הסכימה לו מייד.

למחרת בערב עברתי את המסדרון במדרגות ונכנסתי אליהם. התחיל כמו בפעם הקודמת רק שעכשיו משולב במשחק התפקידים. הפעם כבר לא ביקשתי ממנה לקשור אותו, השארתי אותו משוחרר כי זה התאים למשחק. הפשטתי אותה מול עיניו, זיינתי אותה מול עיניו כשכמובן הוא מבקש רשות לאונן ומשלם על זה רק שאחרי שגמרתי לה בכוס, במקום שהיא תמצוץ לי כדי להעמיד לי מחדש דרשתי שהוא זה שימצוץ והחידוש, שאני אגמור לו בפה וזה מה שקרה, הוא מצץ לי כשהיא יושבת על הכסא ומאוננת עם הויברטור שלה, העמיד לי וגמרתי לו בפה! וכמו שדרשתי מראש עם פה מלא בשפיך שלי הוא ניגש אל אשתו, נישק אותה בתאווה וחָלַק איתה את הנוזל החמים והסמיך הממלא את הפה שלו וכמובן שלא שכחתי לדרוש שיגיד לה שהוא אוהב אותה.

להעמיד לי מחדש היא קודם מצצה לי ובשלב מסויים עברתי להשתפשף בין השדיים שלה וגם כאן היה חידוש, בכל פעם שראש הזין בלט מלמעלה היא גחנה ונישקה אותו ולפינלה זיינתי אותה בתחת, הפעם כשהיא שוכבת על שתי כריות גדולות ומפשקת את פלחי ישבנה בידיה, מזמינה ופותחת לי את הדרך לחגוג לה בישבן כשבעלה יושב, מביט באותו מבט מהופנט ומאונן במרץ.

החלפות

כשנגה פתחה את הדלת הושטתי לה ורד אדום שקניתי בדרך, לרגע עמדנו ככה, שנינו אוחזים בו ובמבט ראשון נגה הייתה העתק די דומה לאחותה, רות, רק צעירה ממנה, לדעתי ההורים שלהן חיכו די הרבה בין שתיהן או אולי היה עוד מישהו או מישהי באמצע.

כשנכנסנו עמדנו רגע ובחנו אחד את השני וראיתי חיוך עולה על שפתיה כשהביטה במפשעה שלי. בחנתי אותה, די גבוה יחסית, צמה בלונדינית ארוכה, פנים חייכניות ויפות, לבושה בחולצה לבנה שקופה מעט ומתחתיה בלטה חזית תחרה שחורה שתמכה בזוג שדיים מפוארים, יותר גדולים מאלה של אחותה, חצאית מיני שחורה שהציגו רגליים ארוכות עטופות בגרבי רשת שחורים (ואחר כך ראיתי שתפוסים בחגורת ביריות מתחרה שחורה) ונעלי עקב גבוה ודק. "אחותי אמרה שהסכמת לבונוס?" היא חייכה לעברי, "מתחיל להיות מאוחר ואני לא רוצה שנאחר," הסבירה ובלי הרבה הקדמות ירדה על ברכיה לפני ופתחה את המכנסיים שלי, מורידה אותם עד הברכיים ואחריהם התחתונים ו"וואו, גדול, יוּדְזְ' (huge), אחותי לא הגזימה,", "נעים מאד, אני נגה," ציחקקה כשהיא מנשקת את ראש הזין והתחילה למצוץ לי.

היא לא מצצה הרבה, עמד לי ובעצם היא רק הרטיבה אותו, "בוא גבר, בוא תקטוף את הבונוס" היא ניגשה ועמדה עם הפנים אל שולחן האוכל, משכה והורידה את התחתונים שלה, תחתוני תחרה שחורים, עד הברכיים, פישקה רגליים ככל שהתחתונים אפשרו לה, הרימה את החצאית וחשפה בפני את ישבנה והתכופפה קדימה, נשענת על השולחן, "בוא, בוא תכניס לי" גנחה בקול מיוחם.

"לאט," היא לחשה באותו קול חרמני, "על זין כזה צריך להתפנק" המשיכה כשהצמדתי אותו אל בין שפתי הכוס הרכות והתחלתי לדחוף, "כן, תכניס לי" היא המשיכה לגנוח בקול נהנתני ו"כן, זה בדיוק מה שרציתי" היא צווחה כשכל הזין היה תקוע עמוק בין רגליה והתחלתי לזיין אותה.

שלוש גמירות מפנקות הענקתי לה לפני שגם אני גמרתי בתוכה וכל הזמן הזה היא המשיכה לתאר לי כמה היא אוהבת את הזין שתקעתי לה וכמה טוב אני עושה לה שם בטוטה שלה. "וואו, אחותי צדקה בגדול, אני חייבת לה" היא התנשפה כשיצאתי ממנה והיא הזדקפה חזרה, "וואו, צריך למהר," היא אחזה בידי ומשכה אותי אחריה לעבר חדר האמבטיה, "צריך להתנקות, לא נעים שמי שתרד לךָ תטעם את הטעם שלי" היא ציחקקה.

"ומי שירד לךְ יטעם את הטעם שלי" עניתי וחייכתי אליה.

"כן, הלוואי, אבל רגע, אני צריכה פיפי" היא עצרה אותי ליד הדלת נכנסה וסגרה אותה ושמעתי אותה מטילה את מימיה ואז את המים שהורידה לשטוף ושוב פתחה את הדלת, "בוא" היא הזמינה אותי להכנס והמבט שלי התמקד בערכת חוקן שהייתה תלויה ליבוש, "כן," היא צחקה כשראתה על מה אני מסתכל, "כולנו עושות את זה לפני, אני אוהבת לאכול בתחת ואני מקווה שלשמוק שיזכה בי הערב ישאר מספיק כוח להגיע גם לזה" והיא הרטיבה קצה אחד של המגבת ידיים במים, שטפה איתה את הזין שלי ויבשה עם הצד השני, ובזמן שאני הרמתי את התחתונים וסידרי את המכנסיים היא עשתה את אותו דבר לכּוּס שלה והרימה גם את התחתונים ו"שחר," היא הביטה בי במבט מתחנף, "השארת לי טעם של עוד, אתה יודע מה הכי בא לי? להמשיך ושתעשה אותי גם מאחור אבל אתה יודע, לא נעים ללכת ככה, כמו שאחותי הלכה אחרי שביקרת לה שם," היא ציחקקה וחיקתה את הליכת הברווזה בהריון המצחיקה של מי שאכלה בתחת, "אז מה דעתך שאני אבוא אליך במוצאי שבת ותעשה אותי מאושרת כשתסיים את המלאכה?" וכיוון שלא היו לי שום תכניות אחרות למוצ"ש, וכיוון שהגבר-גבר שלי שוב התערב ודרש שאסכים, אז הסכמתי.

 

"אחותי אמרה שלא היית אף פעם במסיבה כזאת," נגה התחילה כשנסענו למסיבה, "הלילה זה 'מסיבת קערת תחתונים', הנשים מכניסות את התחתונים שלהן לקערה, הגברים מוציאים ומי ששלפו את התחתונים שלה הולכת עם השולף, אלא אם כן היא הבת זוג שלו ואז הוא מוציא שוב," הסבירה מה הולך לקרות, הפעם הגבר לוקח את האשה לבית שלה ושם היא חייבת להעניק לו ארוח מלא, בתנאי שיש לו כוח כמובן," היא צחקה, "כדי לבחור הבעל בית מוציא ראשון, הבעל של זאת שנבחרה הוא הבא בתור וכך הלאה, בעלת הבית היא היחידה שלא מורידה תחתונים לקערה והאחרון שנשאר מול קערה ריקה זוכה לא רק בה, הוא גם זוכה להוריד לה את התחתונים ולקחת אותם למזכרת," ציחקקה, "ושחר, שים לב כשמתחילים, יש שם טקס כזה שגם אתה צריך לעשות, הבעל צריך לראות איך לוקחים את אשתו".

הגענו לוילה מפוארת באפקה, בשביל המוביל אל הדלת נגה עצרה ושלפה שתי מסכות עיניים מבד קטיפה אדום, "קח, תלביש לךָ," היא הגישה לי מסכה אחת, "זה לא שלא תזהה אנשים אבל זה מין הצהרה והתחיבות כזאת, אני רוצה לשמור על הפרטיות שלי ואני מתחייב לשמור על דיסקרטיות" והיא לבשה גם את שלה.

הרבה הפתעות היו לי באותו ערב. בעלת הבית ובעלה פתחו לנו את הדלת, הוא מחזיק קערה גדולה מכוסה בצעיף. "כרטיס הכניסה" בעלת הבית ציחקקה אחרי שהיא ונגה התנשקו על הלחי כמו שתי חברות ותיקות ונגה גחנה והורידה במהירות את התחתונים שלה והגישה אותם לבעלת הבית כשהפתיעה אותם כשקודם הריחה אותם, מחייכת ולוחשת "שובבה" לנגה ואז הכניסה אותם לקערה ו"תכנסו, תרגישו כמו בבית" בעלת הבית ציחקקה.

ההפתעה הבאה הייתה כשנכנסנו, שני מאווררים שעמדו על הרצפה העיפו את החצאית של נגה באוויר, משהו שהזכיר לי את הקטע המפורסם של מרלין מונרו בסרט 'חטא על סף ביתך' או הקטע הדומה של קלי-לה-ברוק מ'האשה באדום' רק ששם הם לבשו תחתונים ופה היא הייתה בלי ועוד הפתעה כשהנוכחים בחדר מחאו כפיים, מה שאחר כך ראיתי שעושים לכולן.

נגה צדקה, כולם לבשו מסכות אבל המסכה לא הפריע לזהות אותם, היו שם מבוגרים יחסית וצעירים, זיהיתי שחקן כדורגל ידוע מליגת העל עם אשתו, שתי דוגמניות שהכרתי ממדורי הרכילות, גם הן עם הבעלים, פליט ראלי גברבר עם אשה מבוגרת שרואים שכסף לא חסר לה, כנראה שהיא השוגר-מאמי שלו, גבר שמוכר לי ממדור הכלכלה, כוכבת ערוץ הילדים והנוער מהתקופה שאני הייתי עוד נוער, זאת עם השדיים הגדולים שתמונת האמצע שלה בביקיני הייתה תלויה מאחורי הדלת בחדר שלי, עומדת מחובקת עם בעלה ומדברת עם כוכבת ערוץ הילדים של היום שנראתה כמו הבת שלה, ו…ההפתעה הבאה הייתה כשרות ובעלה נכנסו, גם היא בשמלת מיני שהתרוממה וגילתה שהיא השאירה את התחתונים שלה בקערה וגם היא כמובן זכתה במחיאות כפיים, הפעם גם ממני ונגה. "מה יהיה אם בעלה יוצא את התחתונים שלךְ?" לחשתי לנגה, מנצל את ההזדמנו שרות ובעלה ניגשו אל אותה כוכבת ילדים ותיקה ורות התנשקה איתה והם התלחששו, ונראה לי שהביטו לעברי וחייכו, לפני שפנו אלינו.

"מה צריך לקרות?" נגה צחקה, "אני אלך איתו, הוא כבר עשה אותי פעם, אבל אני אהיה די מאוכזבת, אני יודעת שראיתָ איזה זין קטן יש לו, הדבר היחיד שמפצה קצת זה שהוא יורד מעולה".

אחר כך רות ובעלה ניגשו אלינו, האחיות התחבקו והתנשקו בזמן שאני והבעל לחצנו ידיים, וראיתי את נגה לוחשת לה משהו באוזן ורות צוחקת ואומרת "אמרתי לךְ" ושוב נגה לוחשת לה משהו ורות מחייכת ואומרת "מקנא בךְ" ואולי הן היו ממשיכות רק שעוד זוג נכנס, שוב החצאית התרוממה, חושפת מברשת שיער ערווה מעוצבת ושפתיי-כוס בשרניות כהות, וכולם מחאו כפיים ובעלת הבית הודיעה שכולם הגיעו ומתחילים.

"תחבק אותי" נגה לחשה לי כשבעלת הבית נעמדה במרכז החדר עם הקערה המכוסה ביד וראיתי שכל הגברים מחבקים את האשה או הבת זוג שלהן, "המשחק היום, כידוע, קערת תחתונים," היא ציחקקה, "משחקים בכללים הקבועים, כולל הטקס!" הדגישה, "הגבר שולף תחתונים מהקערה המכוסה ולוקח את בעלת התחתונים אליה הביתה ללילה של סקס, הכל מותר אבל רק בהסכמה!" שוב הדגישה, "אבל לפני יש את הטקס, לא לשכוח" היא עצרה רגע, אולי לשמוע אם יש הערות ורק אז המשיכה, "כמו תמיד בעל הבית, שהוא בעלי," ציחקקה, "יהיה הראשון, אחריו יבחר הבעל של מי שנבחרה ואני כמובן אהיה הפרס של האחרון שישאר" ושוב עצרה לרגע וכשאף אחד לא הגיב המשיכה, "אז בועלי, בוא תשלוף לךָ פרס".

עקבתי אחרי בעלה, הוא ניגש אליה, דחף יד אל מתחת לצעיף המכסה את הקערה ושלף זוג תחתוני ביקיני לבנים, "של מי זה?" הוא הציג אותם לראווה.

"שלי" רות הסמיקה וראיתי חיוך על פני בעל הבית, רות ובעלה ניגשו ועמדו מולו ונגה לחשה לי "שים לב לטקס!". קודם רות והוא התנשקו, נשיקה על השפתיים, "תודה שבחרת בי," רות אמרה בקול ושוב הסמיקה, "הערב אני שלךָ" והיא ניגשה ונעמדה לצידו והוא חיבק אותה, "תשמור לאשתךָ," בעל הבית ציחקק ומסר לבעל של רות את התחתונים שלה "הערב אשתךָ לא תצטרך אותם" והם הסתובבו לעבר היציאה וראיתי שהחצאית של רות מאחור מורמת והיד של בעל הבית מלטפת את התחת שלה.

הבעל של רות היה הבא בתור והטקס חזר על עצמו כשהוא שלף את התחתונים של אותה מבוגרת שהגיעה עם פליט הראליטי וגם הוא ליטף את אחוריה החשופים בדרך החוצה.

המשחק המשיך, זוג אחרי זוג ביצעו את הטקס ויצאו והמבחר הלך והצטמצם, כשאותו גבר מוכר ממדור הכלכלה שלף את התחתונים של נגה התרגשתי, לא כי אכפת לי ממנה, כי עכשיו יגיע תורי.

הגבר מסר לי את התחתונים שלה, חייך מין חיוך מנצחים ואמר לי "תשמור לבת זוג שלך, הערב היא לא תצטרך אותם" והוביל אותה ליציאה כשהוא מרים את שולי החצאית מאחור ומלטף את ישבנה החשוף ולרגע הצטערתי, מהזיון שהיה לנו נגה עשתה רושם של זיון משובח והייתי שמח להמשיך איתה את הלילה ומי יודע מה הגורל יזמן לי, אבל אז הגיע תורי ובעלת הבית הזמינה אותי להתחיל את הטקס שלי, לשלוף תחתונים.

דחפתי את היד מתחת לצעיף ומיששתי, זוג תחתוני תחרה מצא חן בעיניי ושלפתי אותם, "של מי זה?" הצגתי אותם לראווה.

"שלי", נעמי, כוכבת ערוץ הילדים והנוער מהתקופה שאני הייתי צעיר, הרימה את היד והיא ובעלה התקדמו לעברי. הלב דפק לי במהירות, הרבה פינטזתי עליה בזמנו, אני זוכר אפילו שאוננתי מול התמונה שלה, והנה עכשיו היא הולכת לעמוד לרשותי!

התנשקנו, להפתעתי היא התמסרה בנשיקה צרפתית ארוכה ורטובה, "תודה שבחרת בי," היא אמרה בקול רם כשהפסקנו להתנשק, "הערב אני שלךָ," היא המשיכה על פי כללי הטקס ונעמדה לצידי. חיבקתי אותה, "תשמור לאשתךָ," חייכתי ומסרתי לבעלה את התחתונים שלה, "הערב היא לא תצטרך אותם" ועוד לפני שהסתובבנו לצאת כבר היד שלי הרימה את שולי החצאית הקצרה מאחור וליטפתי את הישבן החשוף שלה, מוביל אותה ומלטף ולדעתי הרגשתי על כף ידי המלטפת את המבט החורך של בעלה שעקב אחרינו, הביט ולא התחיל את הטקס שלו עד שעזבנו.

נסענו אליה הביתה באוטו שלי, הסתבר שהיא גרה לא רחוק, באחד המגדלים ברמת-אביב-ג'. "אם לא הצגתי את עצמי אני נעמי" היא הציגה את עצמה כשנכנסנו לאוטו, "שחר" הצגתי גם אני את עצמי, לא אומר לה שאני יודע את השם שלה ולא שהתמונה שלה הייתה תלויה לי בחדר. "באת עם נגה, נכון?" היא שאלה ואחרי שהנהנתי בראשי ש'כן' היא המשיכה, "אתה יודע למה כולנו אוהבים אותה?" ציחקקה ובלי לחכות לתשובה המשיכה, "הגברים אוהבים אותה כי היא זורמת, לא אומרת לא לאף פנטזיה ארוטית שלהם, ואנחנו, הנשים, אוהבות אותה כי תמיד היא מביאה "בני-זוג" תותחים," והיא סימנה מרכאות כפולות כשאמרה בני-זוג, "ואני מקווה שאתה אחד כזה" חייכה לעברי.

"את זה אתְ תגידי בסוף הערב" חייכתי אליה חזרה.

"תגיד, זאת הפעם הראשונה שלךָ? אתה יודע, בערב כזה"

"כן, למה?".

"כי בשלב הזה היד שלך כבר הייתה צריכה להיות על הירך שלי, עולה לכיוון האין תחתונים" ציחקקה.

"נקודה שחורה לנגה שלא הסבירה לי" הנחתי את כף ידי על הירך שלה והתחלתי לטפס ועד שחנינו כבר האצבע שלי הייתה רטובה מהפות הרטוב והחם שלה, ככה היא קראה לו כשהאצבע שלי הגיעה אליו.

"יש עוד משהו שנגה לא סיפרה לי, שאני צריך לדעת כדי לא לפשל?" שאלתי עם חיוך כשנכנסנו אליה הביתה.

"כן, שאני מיוחמת!" היא צרחה, "תתפשט!" והיא התחילה להתפשט בעצמה, "מה שאני צריכה עכשיו זה את הזין הגדול שלךָ עמוק בפות הרטוב והחם שלי".

"וואו, גדול! מעדן," היא גנחה כשהורדתי את התחתונים והיא ראתה את הזקפה המתוחה שניצבה בגאון בין רגליי, "נגה שוב הצליחה בבחירה שלה," ציחקקה, "אם זה מרגיש כמו שזה נראה הלילה אתה תעשה אותי מאושרת" המשיכה כשגם היא ניצבה מולי עירומה והמבט שלי התמקד בשדיה הגדולים, מגשים משאלה שהיית לי כנער, לראות אותם במלוא תפארתם ולמזמז לה אותם! וזה מה שאני הולך לעשות הערב.

"בוא," היא אחזה בידי והובילה אותי אחריה אל חדר השינה, "אני אוהבת סקס חזק ואני אוהבת מילים גסות תוך כדי, מקווה שזה מתאים לךָ" היא אמרה תוך כדי ו"רק שתדע," היא המשיכה אחרי שאמרתי לה שזה מתאים לי, "הערב אני השרמוטה המזדיינת שלךָ, לא אומרת 'לא' לאף גחמה שלךָ, איך אתה רוצה להתחיל?".

"לרדת לךְ," הפתעתי אותה ודחפתי אותה אל המיטה, "תשכבי ותפתחי ת'רגליים, מבחינתי את עוד לא מוכנה".

"תודה אלוהים," היא צרחה ונשכבה על הגב ופתחה רגליים, "ותודה נגה, אני חייבת לךְ בגדול" היא המשיכה באותו קול חרמני כשנישקתי את השפתיים שלה, נשיקה וליקוק ואז חדירה עם הלשון, טועם את הטעם של אשה מיוחמת, אשה שמוכנה לזיון ועדיין המשכתי, שולח אותה לגמירה ראשונה ואז עליתי עליה, מחצתי אותה אל המיטה ובתנועת אגן אחת חזקה השחלתי אותה, תקעתי את כל הזין עמוק בין רגליה והתחלתי לזיין אותה, זיון גברי חזק, בדיוק כמו שביקשה, מרים את התחת, יוצא כמעט עד הסוף ונועץ חזרה בחוזקה, מרעיד את גופה וסוחט ממנה גניחת הנאה קולנית.

"כן," היא גנחה בתשוקה, הרימה רגליים ופישקה אותם חזק לצדדים, מפנה לי דרך להכנס אפילו יותר לתוכה, "כן, ככה, חזק, זיינ'תי, זיין ת'שרמוטה," ולשמוע אותה ככה לא ממש הסתדר לי עם אותה תדמית תמימה שהייתה לה מערוץ הילדים, "פאק! כן! הנה! כן!" והרגשתי את הכיווצים המוכרים בנרתיק של מי שגומרת, "כן! הנה! גומרת! גומרת! הנה! עכשיו!!" והרגשתי את הכיווץ החזק ואיך הכוס שלה הופך רטוב וחם עוד יותר, "כן, עוד, השרמוטה רוצה עוד, כן, ככה, ככה" התנשפה כשהמשכתי לזיין אותה, "כן, בפנים, אל תברח" היא עטפה אותי ברגליה הארוכות, נועלת אותם על ישבני כאילו מנסה למנוע ממני לצאת.

לא ברחתי, המשכתי והיא עודדה אותי, "כן, זיין אותי", "כן, ככה, חזק", "כן, ספר לי מה אתה עושה לי".

"אני מזיין אותךְ"

"כן, תמשיך, זיין ת'שרמוטה שלךָ, כן, ככה, חזק, תגיד לי," היא התנשפה והיה ברור שהיא שוב דוהרת במשעול המוביל לאורגזמה, "תגיד לי את מה שאני אוהבת לשמוע, תגיד לי שאני השרמוטה שלךָ"

ביקשה – קיבלה, "את השרמוטה שלי," לחשתי לה והרגשתי שגם אני בדרך הנכונה לגמירה, "השרמוטה המזדיינת," המשכתי והגברתי את הקצב, "כן, זה טוב לחגוג לךְ בכּוּס, כן, עכשיו את המזרון שלי, המזרון שאני אוהב לזיין" הוספתי גם משלי.

"כן, אני אוהבת להיות המזרון שלךָ," היא התנשפה, "כן, ככה, חזק, תטחן לי ת'טוטה" המשיכה באותה התנשפות חרמנית, "כן, תן לי," היא כנראה הרגישה שגם אני מתקרב אל השיא, "כן, בפנים, תן לי בפנים!" היא צווחה, "כן, הנה, עכשיו, עכשיו" הרגשתי איך היא גומרת והצטרפתי אליה, "קחי!" נעצתי את עצמי הכי עמוק שהצלחתי, "קחי!" דחפתי שוב עם האגן, וה"קחי!!" הבא שלי השתלב עם ה"כן!!" החזק שלה כשיריתי את המטח הראשון עמוק בתוכה, מנת זרע אחת ואחריה עוד אחת ועוד אחת שמילאו והציפו את הכּוּס שלה.

"שחר, תודה," היא התנשפה כששנינו שכבנו זה לצד זה על הגב והתנשפנו, "נתת לי בדיוק את מה שהייתי צריכה," היא התנשמה והמשיכה, "לא צריך לחכות עד הסוף, אתה תותח, תותח-על-חלל, נגה שוב לא אכזבה, היו לי כבר קודם בני-זוג שלה אבל מכולם אתה התותח, ב-ה' הידיעה, ו…" היא חייכה "רק שתדע, פעם אחת לא מספיקה לי"

"גם לי לא" עניתי, "אבל עכשיו תורךְ לעבוד" הצבעתי על הזין הרופס.

נעמי הסתובבה לעברי, הביטה בי והתחילה לשפשף לי, "אתה יודע מי אני?" היא שאלה, מחייכת.

"אהה," הסמקתי, "כן," ואז, אני לא יודע למה, גם התוודיתי, "היה לי את תמונת האמצע שלך מ'מעריב לנוער' תלויה על הדלת בחדר שלי ו…" הסמקתי עוד יותר ושתקתי.

"ומה?" היא חייכה, "ספר, אל תתבייש"

"אהה, מכירה את הסרט 'החולמים'? יש שם את הסצנה שהאח מפסיד במשחק לאחותו וכעונש הוא מאונן מול תמונה של שחקנית מפורסמת שתלויה על הדלת, אז אני וחבר שלי עשינו את זה, שיחקנו פלייסטיישן בחדר שלי ומי שהפסיד היה חייב לאונן מול התמונה שלךָ".

לרגע היו לה פנים רציניות כאלה וכבר חשבתי שהגזמתי אבל אז היא חייכה, "וואו, חרמנים, על כזה שימוש יצירתי בפוסטר שלי עוד לא שמעתי," היא ציחקקה, " אהבתי ומגיע לך פרס" היא לקחה את בקבוק ג'ל הסיכה שחיכה ליד המיטה, שפכה כמות נדיבה על כף ידה המשפשפת וחזרה לשפשף לי, "וכשאוננתם עלי היו עוד דברים שרצית לעשות לי?" שאלה ועוד לפני שהספקתי לענות המשיכה, "חוץ מלזיין אותי, שזה כבר עשית, ולתקוע אותי בתחת, שאת זה תעשה בקרוב, משהו אחר".

הסמקתי, מהסס האם להפליל את עצמי? אבל אז החלטתי שאם כבר הגעתי לכאן אז אני הולך עד הסוף ו"כן," עניתי, "להשתפשף לך בין השדיים הגדולים שלךָ".

"חרמן," היא ציחקקה, "רגע," והיא חזרה ונשכבה על הגב, לקחה שוב את אותו בקבוק ג'ל סיכה ומרחה לעצמה כמות נדיבה בעמק הקסום שבין שדיה, "בוא, זכית להגשים עוד חלום" היא ציחקקה ואני לא חיכיתי, התישבתי על הבטן שלה, נשען על הברכיים שלא להכביד מדי, הנחתי את הזין שמהשפשוף כבר התחיל להמתח בין שדיה והיא תמכה בהם מהצדדים ועטפה אותו בשדיה הגדולים והרכים, "כן, תזיין לי ת'ציצים הגדולים שלי" היא גנחה במין קול זימתי, ואני התחלתי לנוע קדימה ואחורה, להשתפשף בין שדיה המשומנים ו"שחר, אני אוהבת ת'ראש הכחול שלךָ" היא לחשה, "בעלי אומר שהם גדולים מדי, הוא קורא להם עטינים".

"אולי עטינים אבל הם לא גדולים מדי, את יכולה להגיד לו בשמי, הם בדיוק במידה שאני אוהב"

"אז תגיד לי שאני זונת הציצים שלךָ" היא לחשה והיה איזה משהו שבין מתפנק למתחנן בקולה.

"את זונת הציצים שלי ואני מת לזיין ת'עטינים שלךָ"

"אתה יודע מה זונת הציצים רוצה עכשיו?" היא שאלה כשהרגישה שאייל הברזל שלי מוכן לִנְגּוֹחַ, "לאכול בתחת, לאכול את הזין הגדול שלךָ בתחת החמוד שלה, אני רוצה לשכב על הבטן".

ירדתי מעליה והיא הסתובבה ונשכבה על הבטן, סידרה שתי כריות גדולות מתחת לבטן התחתונה, פישקה רגליים ופישקה את פלחי ישבנה בכפות ידיה, פותחת בפני את הדרך ו"שחר, בבקשה שים לי ג'ל, הוא ענק הזין שלךָ".

זילפתי כמות נדיבה של ג'ל סיכה ארומטי לפי הטבעת שלה, עיסיתי אותו מעט, דוחף אצבע ומותח את הפתח הצר והמשומן, "את יודעת מה את עכשיו?" לחשתי לה באוזן כשאני מכוון בידי את הזין הנוקשה אל הפתח המשומן ומתחיל ללחוץ.

"כן," היא גנחה במין תאווה חסרת רסן, "כן, עכשיו אני האוכלת בתחת שלךָ," המשיכה באותו קול צרוד וארוטי, "כן, פאק, הנה, אני אוכלת בתחת!" היא צרחה כשחדרתי לפתח הצר והיה ברור שכואב לה, "כן, שם, תמשיך, עוד, אני אוהבת בתחת, כן! כן!! כן!!!" ולמרות ששמעו שכואב לה הופתעתי כשהיא גמרה עוד לפני שכל הזין היה תקוע בתחת שלה.

המשכתי לחדור. נעמי התנשפה בכבדות, נשיפות כלב כאלה של אשה בלידה. כשכל הזין היה בתוכה עצרתי ולא התחלתי לפמפם, נתתי לה רגע להרגע. "תודה," היא לחשה כשנרגעה קצת, "עכשיו תמשיך, כן, ככה" גנחה כשהתחלתי לפמפם, לאט, לא חזק, יוצא כמעט עד הסוף  ונכנס לאט חזרה, "כן, שחר, חזק! אני אוהבת מה שתקעת לי שם, אני מתה על השטרונגול שתקעת לי בישבן" ואני התחלתי להגביר את הקצב, "פאק! כן, כמה שאני אוהבת  בטוסיק" היא המשיכה באותו קול חרמני, "כן, תגיד לי שאני אוכלת בתחת, תגיד לי, פליז (please)" אז אמרתי והגברתי עוד יותר את הקצב, טוחן אותה וגניחות ההנאה שלה מילאו את חלל החדר, הגניחות שלה וההתנשפות שלי, והגמירה השניה שלה לא אחרה להגיע, "גומרת," היא התנשפה, "הנה, גומרת, גומרת! הנה! גמרתי!!" הרגשתי את הרעד העובר בגופה ו"תגמור לי בפנים!" היא כנראה הרגישה שגם אני על סף התהום, "כן, בפנים, תן לי! תן לי!" עודדה אותי וכל שנשאר לי זה לנעוץ את עצמי הכי עמוק שהצלחתי, לצרוח "קחי!!" ולפרוק בתוכה, למלא לה את התחת בזרע גברי חמים וסמיך.

"וואו, שחר, עשית אותי מאושרת," נעמי התנשפה כשהיא עדיין שוכבת ככה על הבטן ואני לצידה על הגב, "פאק, כמה שזה היה טוב" המשיכה, "תבטיח שלא תצחק כשתראה איך אני הולכת," היא ציחקקה "אבל אני אוהבת את זה, באמת ו…" היא  עצרה רגע, מהססת, "אני יכולה לבקש ממך משהו?".

"עד חצי המלכות" ציחקקתי.

"אם אני אצליח להעמיד לך שוב, תסכים לתת לי לרכב עליך, אתה יודע, תנוחת הבוקרת (cow-girl)".

"אם תצליחי" חייכתי אליה.

"אוקיי, אבל קודם אני אעשה לנו קפה, זה טוב לאון הגברי, תעזור לי לקום" חייכה חיוך מתחנף.

עזרתי לה, היא קמה לאט, מעוותת פנים וברור שכואב לה. לא צחקתי למרות שכמו שהיא הלכה זה היה די מצחיק. נעמי הכינה לי קפה שחור עם הל, לעצמה תה צמחים. בזמן שישבתי ושתיתי היא ירדה על ברכיה לפני, קודם ניקתה לי את הזין עם מגבון לח ואז עם מגבת ורק אז התחילה למצוץ לי, לעשות לי פה חם, לגימה מתה הצמחים שלה ואז מציצה חמה, לא חמה מדי, חמה נעימה, וזה עשה את שלו, כשגמרתי את הקפה והבקלאווה שהגישה לי איתו כבר עמד לי.

חזרנו למיטה ונשכבתי על הגב, נעמי נעמדה מעלי בפישוק, נותנת לי לצלם לה, אחר כך ירדה על ברכיה, כיוונה בידה את הזין הגדול והנוקשה אל המקום הנכון בין רגליה ולאט לאט ירדה והשתפדה, "כן, תודה, תודה שהסכמתָ," היא גנחה במין הנאה עילאית, "כן, עכשיו אתה הסוס שלי" הכריזה כשהיא יושבת על אגני וכל הזין שלי נעוץ בתוכה, "כן, הנה, אני דוהרת עליך, אני דוהרת על הסוס שלי, כן, כן! כן!!!" והיא גמרה פעם ראשונה.

"גמרתי," משום מה היא הסמיקה, "אני יכולה להמשיךְ?" שאלה במין קול מתפנק.

"כמה שאת רוצה, עד שגם אני אגמור," חייכתי אליה, "אבל בתנאי שתרשי לי לשחק לךְ בִּבְזָזִים".

"כן, מרשה," היא התלהבה ואחזה בכפות ידי, "כן, שחק לי, שחק לי" הצמידה אותם לשדיה הגדולים.

שיחקתי, לשתי את שדיה הגדולים והרכים ומוללתי את הפטמות הנוקשות, "הנה, מזיינת אותךָ, מזיינת אותךָ," היא הגבירה את הקצב, "הנה! גומרת! עכשיו! גומרת!!" היא הכריזה בקול ושוב גמרה, "עוד, אתה מרשה לי עוד, נכון?" היא המשיכה לדהור ואני לא עצרתי אותה, נהניתי, נהניתי מהשפשוף הנעים של הזין בין שפתי הכוס שלה, מהחיבוק האוהב של קירות נרתיקה המשומנים כל כך, נהניתי לשחק לה בציצים הגדולים, עוד חלום נעורים שמתגשם, ואולי הכי נהניתי מלראות עד כמה היא נהנית, אם יש משהו שהכי מלטף את האגו זה לגרום לאישה כזאת הנאה רק לכל דבר יש סוף והרגשתי איך גם אצלי מגיע השיא, "בואי," הרמתי את ישבני ואותה היושבת עלי, "בואי, בואי" דרבנתי אותה להצטרף אלי ומרגיש את הכיווצים המבשרים בנרתיק מתגברים, התאמצתי לא לגמור, להרוויח עוד רגע וזה עבד! "כן, תן לי!" נעמי צרחה וה-"תן לי!" הבא שלה התלכד עם ה-"קחי!" שלי לכדי גמירה משותפת, הסיום הכי טוב שיכולתי לחשוב עליו.

אותו לילה ישנתי אצלה במיטה, נגה הכינה אותי שזה המנהג, שבשעה שמונה בבוקר כל הגברים עוזבים וחוזרים לנשים שלהן, ככה אף אחד לא חוזר לפני שהשני עזב, הרבה זמן לא ישנתי בלילה עם אשה והיה נעים להזכר ו…בבוקר היא העירה אותי עם מציצה! "הבטחתי ארוח מלא ובפה עוד לא גמרת לי," היא הסבירה, "ויש לי מוניטין שאני חייבת לשמור" ציחקקה והמשיכה למצוץ רק שבשלב מסויים היא הפסיקה, "תעמוד על ארבע!" היא הפתיעה אותי אבל זרמתי איתה ונעמדתי, נעמי נשכבה על הגב כשהפה שלה בדיוק מתחת לזיין שלי והמשיכה למצוץ, יונקת, חולבת אותי ובולעת כל טיפה ממנת השפיך שחלבה ממני.

"שחר, אני יכולה לקבל את התחתונים שלךָ למזכרת" היא שאלה כשקמתי להתלבש, "אם תרצה אני אתן לך את שלי עם הקדשה" אז החלפנו תחתונים, היא נתנה לי זוג שלה ורשמה את השם והתאריך ואני את שלי, גם הם עם השם והתאריך, והתברר לי שיש לה אוסף שכל מי שזכה בה אבל רק אם היא נהנתה. "שחר," היא שוב התחילה כשכבר כמעט הייתי לבוש, "אני מקווה שתמשיך לבוא למסיבות האלה שלנו, אני מקווה שגם תזכה בי שוב או אני אזכה בךָ," היא חייכה, "ושחר, אם נגה לא יכולה אז יש לי חברה טובה, גרושה, שתשמח לבן זוג כדי להשתתף במסיבות האלה ו…" היא הסמיקה, "שמעתי מרות שעשית סשן קאקולד איתם, בעלי ואני לא כאלה אבל, אהה," ושוב היא היססה לשניה לפני שהמשיכה, "אם בעלי יגיד לך שהוא מרשה, כשהוא בחו"ל תסכים לעשות אותי שוב, אני מבטיחה לךָ ארוח מלא" אז הסכמתי, בתנאי שהוא יגיד לי שהוא מרשה.

 

נגה התקשרה אלי עוד לפני שהגעתי הביתה. קודם בררה אם הייתי מרוצה ורק אחרי ששמעה שכן סיפרה לי שנעמי התקשרה אליה, חילקה לי סופרלטיבים והודתה לה שהביאה אותי ו"היא ביקשה שאני אמשיך להביא אותךָ אבל על זה נדבר מחר בערב," היא ציחקקה, "אני מקווה שאתה לא מתחרט כי אחרי כל מה שהיא סיפרה לי אני מיוחמת!" ואת המיוחמת היא צעקה, "ושחר," היא שוב עצרה אותי לפני שניתקתי את השיחה, "נעמי סיפרה לי שזרמת איתה, שהיית אליה גבר חזק ושעשית אותה כמו שרמוטה! אז גם אני אוהבת להיות השרמוטה של גבר חזק, גבר שיראה לי מאיפה משתין הדג, שיעשה אותי הכי לא צפוי והכי גס, אז בבקשה, תפתיע אותי".

כשנגה דפקה על הדלת כבר הייתה לי תכנית סדורה, גבר גס וחזק, לא צפוי, שיעשה אותה כמו שרמוטה היא ביקשה וכזה בדיוק היא תקבל. להפתעתי נגה לבשה בדיוק את מה שלבשה באותו ערב, חייכתי אליה והכנסתי אותה וברגע שסגרתי ונעלתי את הדלת לחשתי לה "תתמסרי!" דחפתי אותה והצמדתי אותה עם הפנים לקיר, לחצתי עם יד אחת על הגב שלא תזוז ובשניה הרמתי לה את החצאית מאחור. התכנית הייתה לקרוע מעליה את התחתונים במשיכה אבל להפתעתי היא הייתה בלי. "איפה התחתונים שלךְ?" שאלתי.

לשמחתי היא נכנסה למשחק ולא התנגדה. "אימא'לה," היא ציחקקה בקול מתפנק, "אצלךָ" הזכירה לי שאכן הם אצלי אחרי שקיבלתי אותם למשמרת מזה שזכה בה.

"פישוק!" המשכתי ודרשתי ממנה, מסמן לה ברגלי כמה רחב אני רוצה את הפישוק והיא התמסרה, מפשקת, "אל תזוזי!" עזבתי את היד המצמידה ופתחתי והורדתי במהירות את המכנסיים ואתם התחתונים עד הברכיים, לחצתי אותה שוב אל הקיר עם החזה שלי, עם יד אחת הרמתי שוב את החצאית מאחור ובשניה כיוונתי את הזקפה הגדולה והמתוחה שלי אל פי הטבעת שלה, מוצא את המקום הנכון ולוחץ שלא יברח, "עכשיו את השרמוטה שלי" לחשתי לה באוזן ולחצתי עוד קצת, מרחיב את הפתח הצר אבל לא ממש חודר, "את יודעת מה אני אוהב אצל השרמוטה שלי? שהיא מזמינה אותי להשחיל אותה" המשכתי ולחשתי.

"כן, אני מזמינה אותךָ," היא צרחה במין אקסטזה כזאת, "כן, אני השרמוטה שלך, כן, תשחיל אותי, תשחיל ת'שרמוטה, כן, ככה!" היא צרחה כשהתחלתי לדחוף לה, "כן, אימא'לה, הוא ענק, אימא'לה, אתה קורע לי ת'תחת!" המשיכה מתנשפת בנשיפות כלב וברור שכואב לב.

"להפסיק?" לרגע נבהלתי.

"לא! חסר לך! לא! תמשיך! כן, תכניס לי, תכניס לי עד העצם!" התנשפה, "כן, אני השרמוטה שלךָ, כן, אני אוהבת בתחת! כן, תמשיך, זיין ת'שרמוטה שלךָ! זיין אותי בתחת!" היא הוסיפה כשכל הזין היה עמוק בתחת שלה והתחלתי לפמפם.

זיינתי אותה בתחת, חגגתי בישבן העסיסי שלה. הקיר, אליו מחצתי אותה, נתן לי קוֹנְטְרָה והגביר עוד יותר את ההשפעה של כל נעיצה שלי כזאת, נגה גנחה בלי סוף, גניחות הנאה קולניות ומילים זימתיות של תשוקה אבל לא צעקה, כאילו פוחדת שאחותה מעבר לחדר המדרגות תשמע אותה. נגה גמרה פעם אחת, ואני המשכתי, נגה גמרה פעם שניה, ואני המשכתי, נגה גמרה פעם שלישית, מה שאני לא זוכר שקרה לי כשזיינתי מישהי בתחת, ואני המשכתי, אבל פעם רביעית לצערי לא קרה, אני גמרתי קודם, גמרתי במין הנאה כזאת, מרוקן את הביצים המלאות שלי עמוק בתחת שלה.

"וואו, מאיפה הבאת את זה?" היא התנשפה כשיצאתי ממנה ושחררתי אותה.

"לא טוב?" חייכתי.

"מעולה, אימא'לה ואבא'לה והדוד תום," היא ציחקקה, "וואו, הרבה זמן לא היה לי כזה, פיצוי על יום חמישי," חייכה לעברי, "דון ג'ואן דה לה שמאטה הגברבר שזכה בי, כמו שאומרים עננים ורוח וגשם אין, גמר עוד לפני שאני התחממתי, פעם ראשונה שלי איתו, שמעתי עליו קודם אבל לא תארתי עד כמה אבל הפיצוי שנתת לי עכשיו, אני משתחווה," והיא עשתה בידיה את אותה תנועת השתחוות של הערצה, "ושחר, זה לא הסוף, נכון? עשית לי טעם של עוד" היא שלחה בי מבט מתחנן, "לך תתרחץ, אומנם עשיתי חוקן לפני שבאתי אבל אתה יודע, ואני אכין בינתיים קפה" היא שלחה אותי להתרחץ רק שברגע שנכנסתי למים גם היא הצטרפה, עירומה, "באתי לסבן לך ת'גב" ציחקקה ולקחה את הסבון והספוג אבל יותר מהגב היא רחצה לי את הפרטיים וכמובן שגם אני "סיבנתי לה את הגב" וזיון אומנם לא יצא אבל כשיצאנו כבר הישֶן שלי התעורר והתחיל להמתח מחדש ואחר כך, כששתינו את הקפה שהכינה, היא ישבה מולי עירומה עם רגליים פתוחות מה שמתח אותו עוד יותר ולקינוח, כשנכנסנו חזרה לחדר השינה, היא מצצה לי וסיימה את מלאכת ההכנה וכל מה שנשאר לי זה לעלות עליה במיסיונרית, לשכב ולרתק את גופה למיטה, ולזיין אותה, זיון חזק, נעיצות חזקות שמרעידות את גופה וסוחטות ממנה גניחות הנאה פראיות ותאורים במילים גסות כמה טוב אני עושה לה בטוטה וכמה היא אוהבת להיות השרמוטה שלי.

אותו לילה היא נשארה לישון אצלי, הבטיחה שבתמורה היא, כמו נעמי, תעיר אותי עם מציצה וזה מה שעשתה רק שלא כמו נעמי היא לא ביקשה לרכב עלי ועשינו את זה שוב במיסיונרית מפנקת רק יותר ונילית ועם פחות מילים גסות.

אפילוג: אמת או דימיון?

מקדם ההדבקה שוב התחיל לטפס והחשש להדבקות בקורונה גבר, יומיים לפני שסגרו את המסעדות מחדש אנה צילצלה וביקשה שנפגש והסכמתי. שוב נפגשנו במסעדה, לא אותה מסעדה אבל גם פה הכירו אותם היטב ועשו לנו כבוד.

אכלנו ודיברנו, בלי לשים לב כל השאלות היו עלי, איפה הייתי בצבא? מה עשיתי? וזה לא משהו סודי כך שיכולתי לספר, מה למדתי בטכניון? במה אני עובד? ומסתבר שיש להם חברה שעוסקת בתחום, די מתחרה בחברה שאני עובד, והם מבינים בזה לא רע אבל על סודות מסחריים הם לא שאלו, גם לא הייתי מספר.

אחר כך נסענו אליהם, העתק די מדוייק של הפעם ההיא, כולל משחק הנהג בהתחלה, ומשחקי התפקידים אחר כך, גם על הטקס שהוא עומד ומחזיק את הנר הם לא פסחו אבל היו שני שינויים, הראשון: כשהוא מצץ לי כדי להעמיד אותו מחדש גמרתי לו בפה (ואחר כך אנה העמידה לי מחדש), והשני, בסוף, כשהגיע תור הזיון האנלי, רכבתי עליה עם רסן ומושכות במקום לרקוד את הטנגו האחרון בפריז ולהפתעתי בעלה התלהב מזה אפילו יותר מהטנגו!

כשמקדם ההדבקה המשיך לעלות ההגבלות הוחמרו עוד יותר, עדיין לא סגר מלא אבל קרוב לזה, מסעדות ובילויים: אין, עבודה: מי שלא חייב עובד מהבית, השליחים חוגגים ומהפחד להדבק כל המפגשים הופסקו, רק פעם אחת ההורמונים של ורדה, השכנה, השתוללו וחציתי את חדר המדרגות ללילה איתה ועם דודי, בעלה, לסשן קאקולד עם משחק תפקידים.

כשהמקדם הדבקה שוב ירד ההגבלות הוקלו, עדיין לא שגרה מלאה וערב אחד, כשישבתי לראות את החדשות בטלוויזיה הפלאפון שלי צלצל וראיתי על המסך שזאת אנה.

ה-"שחר," שלה כשעניתי היה כל כך עצוב שנבהלתי, "גדעון בבית חולים, הוא ביקש שתבוא, הוא רוצה לדבר איתךָ," והאינסטינקט הראשון היה להגיד 'לא', בית חולים בתקופה הקורונה זה מבחינתי מוּקְצֶה, אבל אז היא השלימה, "בבקשה, אני מבקשת, תבוא" והיה משהו בקול שלה שלא יכולתי להגיד לו 'לא' אז הסכמתי.

כמו שקבענו אנה פגשה אותי בכניסה למחלקה ועל פי העיניים שלה ראיתי שהיא בכתה, "אני מצטערת שנפלנו עליך ככה," היא התנצלה, "ותודה שהסכמת, תראה," והיא הסבירה לי שגדעון, בעלה, חולה כבר הרבה זמן, מחלה סופנית, ועל פי הרופאים, בגלל שהוא חלה גם בקורונה ולמרות שהבריא, הקורונה זרזה את התהליך ונשארו לו רק עוד שעות בודדות והוא ביקש לדבר איתי רק שקשה לו לדבר אז העורך דין שלו הוא שידבר והוא רק ינענע לאישור עם הראש.

נשמע לי מסתורי מדי, מצד שני מסקרן, האם בגלל שזיינתי את אשתו ומימשתי לו את הפֶטיש שלו הוא הולך להוריש לי משהו😊? כשנכנסנו לחדר גדעון שכב במיטה, חיוור כמו סיד, מחובר לכמה מכשירים ואינפוזיה ולדעתי ראיתי חיוך על פניו כשהוא ראה אותי. "תכיר, זה עורך-דין כהן, הוא הממונה על הצוואה של בעלי," אנה הציגה לי אדם מבוגר לבוש בחליפה מהודרת שעמד בצד אחד של המיטה, "הוא יסביר לך את הכל רק בבקשה, קודם תשמע עד הסוף" והיא ניגשה לצד השני של המיטה ואחזה בידו של בעלה.

העורך דין ניגש ישר לתכלס, "לגדעון ואנה יש הסכם נשואים וממון," הוא התחיל בקול קר וענייני, "על פי ההסכם, ואני חייב לציין שזה סעיף שאנה הכניסה, גדעון יבחר לה את הבעל הבא, מי שיחליף אותו!" ולרגע המבט הלא מאמין שלי נע בינו ובין אנה שהסמיקה, "הם בחנו כמה מועמדים, המשחק קאקולד היה חלק מתהליך הבחירה שלהם אבל לא רק, הם גם חקרו על כל אחד מהמועמדים, חקירה מקיפה ביותר, והבחירה המועדפת על שניהם היא אתה!".

לרגע הוא עצר, אולי לתת לי לעכל, ואחרי ה"וואו" המופתע שלי והמבט ששלחתי באנה שהביטה בי חזרה במין מבט מתחנן שאומר 'בבקשה תסכים', הוא המשיך, "אם תסכים בתום השלושים תבוא לגור עם אנה, מה שלא מונע ממך לבוא ל"נחם" אותה גם קודם," ובפעם הראשונה הוא חייך כשאמר לנחם וסימן באצבעותיו מרכאות כפולות, "או אם תרצה אנה תבוא לגור איתךָ," ושוב הוא חייך מין חיוך ציני קצר וחזר לאותם פנים חתומות שהיו לו, "תחתמו על הסכם נשואים וממון חדש, להבטיח את עתידה של אנה אבל גם שלךָ, אתה תשולב בקונצרן שאנה תירש בתפקיד מרכזי מכובד, ולאט לאט, על פי הסכם הממון, חלקו ירשם על שמךָ, ובתום השנה תתחתנו בחתונה יהודית כשרה, מבחינת גדעון זה מָאַסְטְ (must)".

העורך-דין עצר, שוב ראיתי את אותו מבט מתחנן של אנה שאסכים, ואז גדעון התערב, מרים מעט את הראש ולוחש במין קול שבור כזה, "שחר, בבקשה, אתה האחד בשבילה" וכאילו התעייף הראש צנח בכבדות על הכר וכל המבטים הופנו אלי ו…

האם הסכמתי? האם אמרתי 'כן' או אולי 'לא'? את זה אני משאיר לדימיון שלכם להחליט!

 

++ The ¿END? ++

 

Loading

מחשבה 1 על “שכן וקאקולד – חלק שלישי  ”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן