בית בלי בושה – פרק 4 – הלן

הנשיקה עם ג'וליה, למרות שהייתה קצרה, גרמה לי לסערת רגשות. תמיד אהבתי לעשות אהבה עם נשים זרות, במקומות מוזרים בעולם. מפגשים מהסוג השלישי, כאלה בלתי צפויים, שפתאום קורים מבלי שאתה מצפה להם.
הלן הזקנה גרה באחד מפרברי פיג'און פורג'. צלצלנו בפעמון הדלת פעם אחת וחיכינו, הבטתי בג'וליה והיא חייכה אלי חזרה, ליטפתי בנון שלנטיות כזאת של שחקן קולנוע את הלחי שלה, היא עצמה את עיניה קלות בהנאה, מקבלת את המגע שלי, כששפתיה נפערות מעט, מביעות הנאה מהליטוף המזדמן.
התעוררנו מהמגע הרומנטי כששמענו את קולה של הלן צועק אלינו
"מי זה?"
"זאת ג'וליה מהעירייה, עם הגבר שרוצה לקנות את הבית"
"אוי, שכחתי שאתם צריכים להגיע, רק רגע"
הדלת נפתחה וגברת כפופה מעט פתחה את הדלת, שיער שיבה קצר יחסית, תווי פניה חרוצים מעט בקמטים, אך אפה סולד, והקומפלקס הכללי של המראה שלה מצביע על כך שהייתה בעברה אשה יפה מאד.
"בואו הכנסו"
נכנסנו לבית הקטן, מצד ימין על שידת הכניסה היו שתי תמונות מונחות. תמונה אחת של זוג והתמונה השנייה של אשה צעירה בבגדי ריקוד נשענת על רהיט בצורה סקסית מעט.
הלן שראתה אותי מציץ לתמונות חסכה לי את השאלה.
"הזוג הזה הם ההורים המאמצים שלי, שכנראה חסכו לי חיים בבית התענוגות שם חיה אמי. אמא שלי ויתרה עלי בלידה ומחלקת הרווחה מצאה לי זוג גרמני שאימץ אותי. הם הגיעו מגרמניה עוד כשהבינו שהמצב הכלכלי שם גרוע והיגרו לאמריקה. הוא היה מהנדס כבישים וגשרים והיה אחד מהמתכננים של הדרך שבנו על רכס הרי הסמוקי. אך הסיפור הטרגי הוא שהם נהרגו בתאונת דרכים כשהייתי בת עשרים"
"וזאת מישל? אמך הביולוגית?"
"כן, זאת מישל, אמי הביולוגית, אף פעם לא כיניתי אותה אמא, אבל נראה לי שאולי אכין לכם כוס תה או קפה יקיריי, אם כבר טרחתם להגיע עד הנה לשעשע את זמנה של אשה זקנה וקטנה, אז כדאי שאהיה מארחת טובה"
הלן הכינה לנו קפה פילטר אמריקאי תפל ששפכתי לתוכו שתי כפיות סוכר כדי להתגבר על הטעם המזעזע.
"מה אתה רוצה לדעת איש צעיר?"
"אני שוקל לקנות את הבית ויש בי חששות. אף אחד לא רצה לקנות את הבית כבר שנים רבות, נאמר לי שהוא מקולל"
"בטח ג'ורג' הזקן דיבר אתך"
"כן, זה ג'ורג' הזקן, והוא אמר לי שלא להיכנס לבית בלעדייך"
"כן, לבית הזה היו ימים הרבה יותר משמחים בתקופות עתיקות יותר, היו בו נשים משמחות, כשהייתי בת עשרים, הורי נהרגו וחיפשתי נואשות את אמי הביולוגית" הלן השתתקה לרגע לשניית דומיה ואז המשיכה:
"בבית העיריה הסכימו לחשוף את תיק האימוץ והופעתי יום אחד בבית התענוגות, או איך שאתם תקראו לזה, בית בושת. זה היה כנראה בערך בשנת 1955, כשהופעתי לאמי במפתן הדלת. היא הייתה לבושה בבגדי אירוח סקסיים, אשה כבת ארבעים פלוס הייתה אז, עדיין נראית נפלא. כשחשפתי בפניה שאני בתה, היא ענתה לי:
"מה את רוצה ממני, מצאתי לך הורים אחרים יותר טובים"
"הדברים שלה היכו בי כברק, הייתי בסה"כ בחורה צעירה ללא איש בעולם, אך אמי הציעה לי ללמוד את המקצוע שלה ולהפוך לאשה המעניקה את חסדיה לגברים העשירים המגיעים לבית. אך הייתי זקוקה לקורת גג, ולא הסכמתי להיות מארחת, אז היא מצאה לי עבודה במטבח, בתור עוזרת לטבחית השחורה שדאגה לרווחת קיבתם של האורחים. תפקידי בין היתר היה לשוטט ברחבי הבית, להציע משקאות, להגיש מנות קטנות של מזון, להחליף מגבות, סדינים. ראיתי שם את כל הזוועות, או מה שחשבתי כזוועות"
"למה את מתכוונת בזוועות?" שאלתי אותה
"אתה יודע איש צעיר, הייתי בתולה כשהגעתי לבית הזה. ומה שראיתי ביגר אותי בעשרים שנים. אני זוכרת שנשלחתי יום אחד לחדרה של אמי, עם אלכוהול וכמה כריכים. היה נהוג לדפוק על הדלת, אך מכיוון שזה היה חדרה של אמי אז פשוט פתחתי את הדלת. בתוך החדר ראיתי את אמי עירומה לגמרי, אזוקה בחבלים, עומדת על הרצפה כשידיה מונפות כלפי מעלה, פניה כלפי, ופוליטיקאי מקומי עומד מאחוריה עם שוט קטן ומצליף על ישבנה. אמי זעקה על כל הצלפה. הם התעלמו לחלוטין ממני ושמעתי את הפוליטיקאי צועק על אמי:
"את היית מאד רעה היום, את לא דאגת לי" ואמי עונה לו בקול מאנפף:
"יס מיסטר, הייתי ילדה רעה, רעה, איך אתה רוצה שאפצה אותך?"
"אני לא יודע אם יש משהו שיספק אותי" ענה הפוליטיקאי "את ילדה ממש רעה רעה, ומגיעה לך עוד הצלפה" והוא הרים את השוט והצליף בישבנה של אמי שהיה כבר אדום.
"מיסטר, אני אספק אותך, רק תשחרר אותי"
"אני אשחרר אותך אם אקבל את הבתולין של בתך"
"לא מיסטר, לא, בשום פנים ואופן? הבת שלי מחוץ לתחום"
"הוא הצליף בה שוב" המשיכה הלן בסיפורה "ואני הסטתי את מבטי. הייתי צעירה מידי מכדי להבין שמדובר כאן במשחק תפקידים שאמי משתפת פעולה. והצעתי לאמי שאכן אשכב איתו כדי לחסוך את צער המלקות שהיא חווה"
"אני אתן לך רק לצפות בבתי" אמרה מישל האמא "תוכל לצפות בה ולזיין אותי, אבל לא תיגע בה"
"המגש שהיה בידי נפל מידי על הרצפה, הייתי ממש נחרדת מהמחשבה להתפשט בפני הגבר הנתעב הזה, אך אמי הביטה בי בתרעומת ואמרה לי שעלי רק להתפשט ולעמוד מול הפוליטיקאי ואז הוא ישחרר אותה. הוא הספיק עוד להצליף בה פעם אחת ונכנעתי, והתפשטתי אט אט לפני הפוליטיקאי שהזיל ריר כשעמדתי מולו עירומה. אמי צעקה עליו לשחרר אותה והוא הסיר את החבל מידיה ושיחרר אותה ליפול על מיטתה. היא ירדה מהמיטה והתכופפה והעניקה לפוליטיקאי הזה מין אוראלי. עכשיו תבינו, הייתי בחורה צעירה, בתולה ובלתי מנוסה לחלוטין. הבנתי כמובן שיש לי איבר רבייה, אך קיבלתי חינוך שמרני אצל הוריי מגרמניה ולא ידעתי מעולם שהפה הוא איבר מיני שכזה. עמדתי שם, וראיתי כיצד אמי מזקיפה את איברו של הפוליטיקאי, בזמן שהוא אונס אותי במבטיו, אמא עסקה במרץ בליקוק איברו, בהכנסתו לפיה ושאבה אותו כאילו היה גלידה. גם אני הבטתי קצת בתדהמה באמי, הכורעת עם הגוף היפה שלה על ארבע עד שהפוליטיקאי החליט לחדור אליה והעמיד אותה בקצה המיטה על ארבע וראיתי את איברו הגדול חודר לאמי. זאת הייתה פעם ראשונה בחיי שראיתי אקט מיני. בשלב מסוים אמי גנחה וצעקה "פאק מי פאק מי" בחוזקה וראיתי שהיא מתרגשת ושיש איזשהו אלמנט של הנאה במה שהיא חווה באותם רגעים"
הלן לגמה מכוס התה שלה, והמשיכה בסיפור
"אני מקווה שאני לא מביכה אתכם, אך לרוב הייתי משאירה את המגשים בפתחת החדר והייתי יוצאת, זאת פעם ראשונה שהבנתי כיצד מתנהל האקט המיני בין גבר לאשה. אותו הגבר לבסוף גנח בחוזקה והרגשתי שהוא אוחז במותניים של אמי בחוזקה, משחרר את זרעו לתוכה ונופל חסר אונים על המיטה. אמי חלפה על פני עם מה שנראה כחיוך ניצחון, כאילו גרמה לי להשכיל וללמוד מתורת החיים. ואמרה לי שתראי כמה זה פשוט ומהנה. היא נכנסה לאמבט עם מים וטבלה את עצמה בתוכו במשך עשר דקות. מסבנת את עצמה בזמן שהפוליטיקאי התעורר מעלפונו. הוא קם, התלבש והניח על המגש כמה מטבעות ויצא אל דרכו כשהוא מביט בכוסות השמפניה שנפלו ונוזף בי על רשלנותי."
הבטתי בג'וליה שהייתה נפעמת מהסיפור ומהעובדה שהבית הזה שאני רוצה לקנות היה בית בושת.
"זה לא סוף הסיפור" המשיכה הלן "זה היה החלק הקל, אבל תנו לי עוד רגע קט ללכת לשירותים"
הלן קמה והתהלכה אט אט לכיוון השירותים
"איזה סיפור, תחשוב שאתה קונה את הבית, וצריך לחשוב שאילו היו ימיהם הראשונים של חובבי ה ב.ד.ס.מ." אמרה לי ג'וליה בשעשוע קל.
"כן, אמא שלה הייתה ממש מתקדמת בחשיבה"
"אני לא הייתי יכולה לחוות כך הצלפות, זה היה כואב לי יותר מידי" ענתה לי ג'וליה.
"כן, את אשה שעושה אהבה, לא מכות" עניתי לה.
היא חייכה וקרצתי לה. הלן התקרבה באיטיות אלינו והתיישבה.
"היה לי חבר טוב בבית הזה, הבן של הטבחית. הוא היה בן תערובת, אמו שחורה ואביו כנראה איזה מעביד ישן שלה שתרם את זרעו. היה לו צבע מוקה בהיר, ממש בן תערובת. היינו מדברים המון בזמן הבישולים, כשאמו הייתה בחוץ עסוקה. נמשכתי אליו. בינתיים למדתי להכיר את נשות המקום ואת הלקוחות והייתי נכנסת לחדרים באמצע האקט המיני, מניחה את המגשים, לוקחת מגשים ישנים, וראיתי הכל, ראיתי את כל התנוחות, ראיתי את הנשים סובלות גם מהצלפות, ראיתי אותן תלויות על מתקנים שנבנו במיוחד להסב להן סבל או עונג לשולטים בהן. הניואנס הזה שבין סבל להנאה עוד לא היה ברור לי. אבל ראיתי שזה חלק מהטקס. לא כולם היו כאלה. היו ג'נטלמנים מאד ידידותיים שהסתפקו בסקס ונילי ומסיונרי, ובקצת פינוקים מנשות המקום. הן ידעו את העבודה, ידעו איך להסב עונג. עונג שאני אישית לא חוויתי. אבל המקום, הבית, נתן מקום מפלט והגנה לנשים האלה. הן קיבלו אוכל, דמי כיס, טיפים ויכלו לצאת כאוות נפשן לבלות בפיג'און פורג' ותמיד לחזור לבית הבטוח הזה. החבר שלי, סאם, היה מנעים את זמני, אך איתו למדתי את רזי האהבה על גופי שלי. הוא היה חם וקשוב אלי, ואהבתי אותו, למרות שזה לא היה נהוג שגבר שחור ואשה לבנה יביעו את אהבתם ברבים. הייתי מסתננת לחדרו והיינו מתמזמזים שעות ומתנשקים והוא היה גורם לי לפרפורי לב, עד ששנינו לא התאפקנו ובפעם הראשונה הרגשתי את גבריותו בתוכי. אתם יודעים בטח, אבל גברים שחורים ידועים בגדולתם לפעמים וזה קצת הכאיב לי, אבל גם אחר כך התחלתי להנות מהעונג שהוא הסב לי. אף אחד לא ידע על האהבה שלנו, עד שהתחלתי להקיא. כן ,כן, לא ידענו דבר אז על אמצעי מניעה, ואמצעי המניעה הטוב ביותר היתה כנראה הפלה. נכנסתי להריון ואמי כעסה עלי, ודרשה לדעת מי האבא, ולא הייתי צריכה הרבה זמן כדי להישבר ולהודות שאני וסאם היינו נאהבים. בעל הבית אז היה מיסטר ג'קסון, גבר שקט וסימפטי שללא כל חרטה שילח את סאם מהבית למרבה צערי. הייתי מאוהבת בסאם הטוב, והוא שולח מהבית בגלל היותו שחור. אמו בתחילה כעסה עלי שפיתיתי את בנה, אך לאחר מכן הבינה שאני נושאת את פרי בטנו וסלחה לי על כך שלא תראה את בנה קרוב אליה. הייתי מבועטת ומיסטר ג'קסון הודיע לי שאני צריכה להיענש גם ושעלי להגיע לחדרו בערב. הייתי אולי בחודש השני להריוני כשהגעתי לחדרו של מיסטר ג'קסון. הוא פתח לי את הדלת ונכנסתי לחדר ענקי. הוא הורה לי להיכנס לאמבטיה חמה ולסבן את עצמי. התפלאתי שהוא מבקש ממני להתפשט, אך מה לעשות, נשים התפשטו ושכבו עם גברים בבית הזה ותהיתי מה הוא מייעד לי. כשהסתבנתי באמבטיה ראיתי אותו מתפשט אט אט וחשכו עיניי. היה לו איבר מין מתדלדל ענקי, פשוט ענקי והוא התקרב אלי לכיוון האמבט והתייצב עם איברו אל פי והורה לי למצוץ לו. מצצתי לו את האיבר שהיה גדול אפילו מזה של סאם. תשמעו יקיריי, אני לא רוצה כאן לתאר סיפור אירוטי, רציתי לרק לומר שמיסטר ג'קסון בעל אותי באותו ערב במשך שעתיים לפני שהצליח לגמור. אני הייתי תשושה, הוא השכיב אותי בכל תנוחה אפשרית, ופשוט נועץ את עצמו בתוכי, עד שהטמין את זרעו בתוכי. איברי שרף בעוצמה כל אותו הלילה ולא ידעתי איך לעזאזל שאר הנשים כל כך נהנות ממנו ושמחות לקבלו לחדריהן. את בעל הבית. אף אחד לא דיבר אז על המושג אונס. זה היה חלק ממחויבות הבית לדאוג לבעל הבית מיסטר ג'קסון. למחרת הבעילה שלי, מצאתי סימני דימום ופרי האהבה שלי ושל סאם חדל להתקיים. ג'קסון רצה שאני אעבוד גם יחד עם הנשים, אך אמי התנגדה בכל תוקף ואיימה עליו שהיא תעזוב אם לא אשאר בעבודתי במטבח"
הבטתי במבט נדהם בהלן.
"הסיפור שלך קשה להכלה" אמרתי לה "כל כך קשה לראות כיצד האנושות התפתחה, וכיצד היחס אל הנשים השתנה בעשורים האחרונים"
"כן איש צעיר, אני מעט עייפה, אשמח לארח אתכם מחר לארוחת צהרים קלה של יום ראשון, הזיכרונות קשים, ואני לא יודעת איך הצלחתם לגרום לי להצליח לספר את זה. הבית הזה מסתיר בין כתליו מעשים שלא יעשו, אבל אולי באמת ניפגש ואמשיך לספר לכם"
יצאנו מביתה של הלן המומים, אחזתי בידה של ג'וליה כשהלכנו למכונית, הרגשתי שהיא נסערת וקצת בוכיה. ואז היא התפרצה בבכי במכונית.
"תיקח אותי הביתה, אני צריכה חיבוק"

Loading

2 מחשבות על “בית בלי בושה – פרק 4 – הלן”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן