בית בלי בושה – פרק 5 – ג'וליה

המכונית שלי נעצרה בפתח ביתה של ג'וליה, בית קטן עם דשא לפניו המשתרע על לכביש, ממש כמו כל הבתים הפרטיים בארה"ב. הבטנו זה בזו בעיניים קצת מצועפות וחשבתי לרגע שהיא תזמין אותי לדרינק או לכוס קפה.
"אתה רוצה לעלות אלי לזיין אותי?"
חטפתי צמרמורת מהישירות הזאת שלה, כי עד עכשיו היא היתה רגישה, בצורה מורגשת ביותר לסיפור של הלן, ומעולם לא ציפיתי ממנה לישירות כזאת.
"למה אתה חושב יותר מידי לעומק? אני צריכה אותך עמוק בתוכי הלילה, אתה חושב שאתה מסוגל לעשות את זה?"
משכתי את צווארה אלי בחוזקה והצמדתי את שפתיי לשפתיה, והחדרתי את לשוני בעוצמה לתוך פיה וינקתי את לשונה עם שפתיי.
הרחקתי את עצמי ממנה.
"אני רוצה מאד לזיין אותך" עניתי לה "אני פאקינד חרמן כבר מרגע שראיתי אותך מעכסת את ישבנך בארכיון"
"אז בוא תעלה"
יצאנו מהמכונית והלכנו חבוקים כשאני ממשש את ישבנה תוך כדי הליכה. ג'וליה פתחה ברעדה את הדלת, כשהיא קצת מפספסת את המפתח הנכון לרגע.
"פאק, זה המפתח של הארכיון, רק רגע" וניסתה עם מפתח שחור אחר שהתאים והדלת נפתחה. טרקנו את הדלת מאחורינו ועלינו לחדר השינה שלה בקומה השנייה, נפלנו על המיטה שנינו באלכסון כשאני עוטף אותה בידי, ממשש אותה מחוץ לבגדיה, מנסה לאמוד את שדיה, ומנשק אותה בלהט של הפעם הראשונה. התנשקנו במשך דקות רבות, מתגוששים עם הבגדים שלנו ובשלב מסוים הרגשתי צורך לפשוט את חולצתה ממנה. הסרתי את הכפתורים אט אט מקדמת החולצה שלה, חושף את חזייתה האורזת בתוכה זוג שדיים נאים ורכים. החדרתי את ידי לשדיה, חופן אותן בשתי ידיי.
הרמתי אותה לעמידה, ועמדתי מולה, מסיר את חולצתה בזמן שהיא מביטה בי בעיניים, סובבתי אותה עם גבה אלי, והתרתי את קרס החזיה שלה. היא נותרה מושלמת עם זוג מכנסיים והחזה שלה נוטה בשיפוע עדין כלפי מטה, עם זוג פטמות ורודות גדולות המכסות חלק ניכר מהשד. הסרתי את חולצתי ונותרנו שנינו עם זוג מכנסיים כל אחד. עטפתי אותה מאחור, חופן שוב את ידיי בשדיה, צובת קלות את פטמותיה, שאט אט הרימו ראש והזדקפו למגע ידי. מוללתי את הפטמה, משחק איתן והיא הזדעקה:
"יותר חזק, יותר חזק"
תפסתי את מפשעתה מבעד למכנס, ולחצתי בידי השנייה שעטפה אותה מסביב על פטמתה. שפשפתי את ידי ומחצתי את פטמתה חזק חזק עד שהיא רעדה קלות והתנשפה.
הורדתי את ידי מפטמתה ובשתי ידיי עטפתי אותה והסרתי את כפתור הג'ינס שלה ואת הרוכסן ומשכתי את מכנסיה מטה. רכנתי מטה והסרתי כל מכנס מכל רגל, ואחר כן משכתי את תחתוניה במורד הרגליים חושף את ערוותה הבהירה עם פלומת שיער קטנה.
"לא חשבתי שאזדיין היום אז לא התגלחתי" אמרה לי
"זה בסדר יקירה, אוהב אותך גם ככה"
"אני אוהבת להיות מגולחת"
"אז אחר כך" עניתי
רכנתי על שתי ברכיי והושבתי אותה על המיטה כשרגליי על הרצפה. קירבתי את פי למשולש שלה וחשפתי את שתי שפתות הונוס שלה, וטעמתי אותה פעם אחת, ושוב, וסובבתי את לשוני והתענגתי דקות ארוכות מפרי התות ופרי הבאר עד שרעידת האדמה חלה בגופה של ג'וליה והיא הזדעקה בנשיפות חזקות.
"כמה זמן אני עוד צריכה לחכות כדי להרגיש אותך"
היא עזרה לי להתרומם, הברכיים היו קצת מנומנמים מהאקט האוראלי והיא הרימה אותי לעמידה בזמן שהיא יושבת על קצה המיטה. היא פרמה את הג'ינס מעלי ועזרה לי להסיר אותו. גם התחתונים הוסרו במהרה ונזרקו לקצה השני של החדר. היא אחזה באיברי שכבר היה בחצי כוח וקצת נפנפה אותו מול לשונה, נוגעת לא נוגעת בו, מביטה בי מלמטה, טרם בולעת אותו, ורק מלקקת אותו ביסודיות מסביב כמו ארטיק שטועמים בליקוק מסביב לפני הנגיסה הראשונה. השרביט הזדקף קצת יותר והיא לבסוף הכניסה אותו לפיה ובלעה אותו ומצצה אותו במשיכות עדינות עד להזדקפותו. היא הוציאה אותו מפיה וגררה את ישבנה בישיבה לכיוון הכרית ונשכבה עם גבה על הכרית, הבטתי בה כיצד היא אוחזת את שתי רגליה ומרימה אותן בגמישות של מתעמלת יוגה כמעט עד לראשה. היא הייתה מפוסקת לגמרי וקראה לי:
"בוא, אני מוכנה בשבילך, תיכנס"
התקרבתי עם ברכיי למיטה, כמו טיל מכוון למטרה מתקרב עם הטיל אט אט אחרי שיגור למטרה, מתכונן להתפוצץ במטרה, הייתי כבר כמה סנטימטרים ממנה, מכוון אותו אל בין שפתיה הנוצצות מטל האהבה. הנחתי אותו בפתחה, מסובב אותו קלות על מנת לשמן אותו קצת. נוקש קלות על התות הקטן בקצה הפתח ואז החדרתי אותו בבת אחת לעומק הוונוס שלה. היא נאנקה לרגע ופלטה מעט אויר ושוב הוצאתי אותו לגמרי, מביט באיבר נוצץ מנוזל האהבים שלה, מחדיר אותו שוב ושוב מוציא ומביט בה גונחת. אהבתי להתעלל בנשים, במיוחד באותו רגע ראשון, פעם ראשונה שאתה והיא נפגשים בתערובת המיצים הזאת, יש בזה רגע מכונן של פעם ראשונה שלפעמים אי אפשר לשחזר אותה שוב. זה הכיבוש הראשון. הזדווגנו במשך דקות ארוכות, מחליפים תנוחות ונשיקות ולמרות שלא רציתי שזה יגמר, ידעתי שחייבים לתת את הפינלה והגופות המיוזעות שלנו נחבטו זה בזו עוד ועוד בזמן שהיא חווה רעידות ואורגזמות ואני מתעצם ומתעצם עד שיריתי את הנוזל הלבנבן לתוכה ועצרתי את הקרב בבלימה אחת תוקע את עצמי בתוכה, מרגיש כיצד אוני בורח ממני אט אט.
שכבנו זה בתוך זו עד שהשרביט הזקוף אט אט התדלדל ונפל ממאורת האהבה של ג'וליה.
"זה היה טוב" מלמלה ג'וליה והתרפקה אלי. נרדמנו זה בזרועות זו עד לשעת בוקר מוקדמת, בה קמתי עם זיקפה. קירבתי את איברי אליה מאחור ונעצתי את עצמי בתוכה.
"זה טוב" היא לחשה ואפשרה לי לנעוץ את עצמי עמוק בתוכה בזמן שאני לש את שדיה ומרוקן את עצמי שוב בתוכה.
"אני רוצה לעשות אתך אהבה כל חיי, בוא תקנה את הבית, אני רוצה לחיות אתך שם" מלמלה ג'וליה מתוך שינה.

Loading

מחשבה 1 על “בית בלי בושה – פרק 5 – ג'וליה”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן