בית בלי בושה – פרק 7 – מבקרים את הבית

ג'וליה ואני הבטנו זה בזו כלא מאמינים לסיפור יוצא הדופן הזה. אנחנו בשנות האלפיים והנה אנו שומעים סיפור מטורף עם תנאי כמעט בלתי אפשרי. הייתי חייב לראות את מה שהיא תיארה ממקור ראשון, והצעתי להלן לבוא איתי ועם ג'וליה לראות את הבית.
"איש צעיר, אתה בטוח שאתה רוצה להיכנס? אתה מבין את התנאי הבלתי אפשרי של אמי?"
"אני מבין ולמרות הכל אני רוצה לדבר איתה, במידה והיא באמת רוח רפאים"
"טוב, תנו לי להתארגן" בקשה הלן ויצאה לחדרה למספר דקות כדי להכין את עצמה לנסיעה.
כשיצאה מחדרה, ליווינו אותה למכונית וג'וליה פתחה לה את הדלת הקדמית.
"שבי מקדימה" הורתה לה ג'וליה. הלן לא התנגדה והתיישבה בכיסא הקדמי ולאחר שג'וליה טרקה את הדלת האחורית התחלתי בנסיעה לכיוון הבית. נסענו כחצי שעה לאורך דרך מיוערת וצרה כשאני חושב לעצמי על כמות המכוניות שנסעו לבית הזימתי הזה שבו נשים כחולות וגברים בעלי הון וממון הזדווגו כה רבות. תהיתי לעצמי אם זאת קארמה טובה לקחת בית עם היסטוריה כל כך חולנית, מלאת עוולות כלפי נשים מוחלשות ולשפץ וגור בה. תהיתי אם לא עדיף לי פשוט לותר, ולתת לרוחה של מישל להמשיך לשרוץ שם לדורי דורות. גם עלתה בי המחשבה של המחיר. אני גרוש, ועלי להתחתן עם אישה בת שמונים וגם לשכב איתה לפחות פעם אחת. למה בכלל שהיא תסכים ואיזה אינטרס יש לה להינשא לי בגילה ולשכב איתי? המחשבות המשיכו להתרוצץ והצצתי ימינה לנוסעת שלי הזקנה. פניה היו נעימות, ותהיתי איך היא תאהב את המגע שלי. בטח כבר לא שכבה עם גבר שנים על גבי שנים. מה תאמר ג'וליה למשמע החלטה כזאת לשכב איתה, היא הרי קצת התאהבה בי ביממה האחרונה, ואמרה לי ללכת על קניית הבית. המחשבות המשיכו להתערבל, עד שסוף סוף הגענו לבית. כיביתי את המכונית בקדמת הבית ויצאתי לפתוח את הדלת להלן. ג'וליה כבר יצאה מהמכונית והלן אט אט יצאה על המכונית ונשענה עלי. התקדמנו אט אט בקצב של הלן לבית. הוצאתי מכיסי את צרור המפתחות שקיבלתי מהסוכן וניסיתי את המפתחות בזה אחר זה עד שאחד המפתחות התאים לדלת הראשית. הדלת נפתחה בחריקה ועזרתי להלן לעלות שלוש מדרגות חורקות ללובי הבית. קורי עכביש נראו מתנשאים בכל מקום.
"איפה המרתף?" שאלתי את הלן.
"שם משמאל, רואה את הדלת האפורה הזאת? בוא נלך לשם, אמא שם"
התקדמנו לכיוון הדלת אט אט, השקט היה בלתי נסבל, וכל נסיון שלי לדמיין ימים של מוסיקת ג'ז שאולי נוגנה כאן על ידי פסנתרן בסלון. הפסנתר בפינה לא נוגן שנים רבות ובטח נדרש כיוון כדי להשמישו. פתחתי את הדלת האפורה וראיתי גרם מדרגות יורד. הדלקתי פנס הטלפון שלי והתקדמתי ראשון.
"בואי תאחזי בי ותחזיקי את היד של ג'וליה" הוריתי להלן.
אט אט ירדנו מדרגה ועוד מדרגה בקצב שהתאים להלן וכשהגענו למטה שמענו קול מצמרר ומקפיא חושים.
"הגעתם לבסוף" נשמעה צרחה נוראית.
"כן, אמא, הגענו" ענתה הלן.
"איך את מעיזה לקרוא לי אמא, תסתכלי עלייך זקנה בלה, את יותר מבוגרת ממני" נשמע הקול.
הארתי את החדר עם אור הפנס
"אתה מסנוור את נשמתי" צעקה הרוח של מישל "האם אתה רוצה לקנות את הבית?"
"כן גברתי" עניתי
"אתה יודע את התנאים, אתה חייב להתחתן עם הלן ולזיין אותה בליל הכלולות"
"אמא, למה את צריכה להיות כל כך נחרצת, למה שהגבר הצעיר הזה ירצה אותי במיטתו? יש לו כאן אשה נחשקת יותר שאולי הוא רוצה להינשא לה. למה את לא משחררת את הבית אמא?"
"אמרתי לך שהישועה לבית הזה תבוא רק מהתנאי הזה, אבל אני מוכנה להקל על הגבר הצעיר הזה"
"איך אמא"
"איך? הוא לא יצטרך להינשא לך, אך הוא יזיין אותך כאן ועכשיו וגם החברה שלו תעזור לו בזה"
"בשום פנים ואופן, אני אוותר על הבית הלן, לא אוכל להעמיד אותך בסיטואציה כזאת" עניתי לרוחה של מישל עם פני מופנות להלן.
"חכו רגע" ענתה ג'וליה, "אני רוצה לדבר איתך" אמרה לי.
היא לקחה אותי הצידה ולחשה לי באוזן.
"מה אכפת לך לגמור את זה כאן ועכשיו, אנחנו שנינו נענג את האישה הזקנה הזאת, היא אישה מאד נאה לגילה, ונוכל להעיף את הנשמה הזאת מכאן ולהתחיל חיים חדשים שנינו" אמרה ג'וליה והביטה בי במבט אלטרואיסטי שלא הבנתי כלל מאיפה הגיע. כנראה שהיא באמת מאוהבת בי קצת ומוכנה ללכת לקצה כדי לאפשר לי את קניית הבית המדהים הזה.
"זה גם תלוי בהלן" אמרתי לה "למה שהיא תסכים?"
"בוא נבדוק" ענתה לי ג'וליה.
חזרנו לכיוון של הלן והאור האיר דמות מטושטשת של אמא תלויה באויר.
"הלן, האם את חושבת שאת מעוניינת לשחרר את הרוח של אמך? אם כן, אז אנחנו שנינו מוכנים לתנאי של אימך. אנחנו מוכנים לענג אותך ולקיים איתך יחסי מין שנינו".
הלן חייכה והביטה בי משועשעת ואמרה:
"לא חשבתי שבגילי אני אזכה לזה, אבל אולי אפשר קצת לפתוח חלון ולהכניס מעט אור"
עליתי על כסא על מנת לפתוח חלון גבוה שחרק בזמן שפתחתי אותו, פרץ קטן של אור פרץ פנימה לחדר המרתף, מתוך החלון יכולתי לראות מעט מהחצר.
"אני צופה בכם " צרחה הנשמה "ואני גם אתן לכם הנחיות מה לעשות, אבל בתור התחלה תפשיטו את בתי"
אני וג'וליה קודם הסרנו את הסדין המלוכלך מהמיטה ומצאנו כמה סדינים נקיים כביכול בתוך ארון. פרשנו את הסדינים שהיה להם ריח מעט של טחב, אבל לפחות לא היו מלאי אבק. הושבנו את הלן על המיטה.
"תפשיטו אותה כבר" צעקה רוחה של מישל "תפשיטו אותה"
ג'וליה הסירה את הכפתורים מחולצתה של הלן ואט אט עזרה לה להסיר את חולצתה והלן נותרה עם חזייה. לאחר מכן עזרתי להלן לקום מעט וג'וליה עזרה להפשיל את חצאיתה מטה, מושיבה את הלן ומושכת ממנה את חצאיתה. הלן נותרה עם חזייה ותחתונים.
"היא לא עירומה" צעקה רוחה של מישל "תפשיטו אותה לגמרי"
"בסדר, בסדר, לא צריך לצעוק" עניתי
ג'וליה העדינה הסירה את החזיה של הלן שנראתה נהנית מעט מתשומת הלב, מותירה את החזה של הלן ליפול מהחזייה. הופתעתי שהחזה שלה היה מוטה מעט מטה, אך לא נפול לגמרי כפי שחשבתי אולי שנשים זקנות תיראנה. זוג פטמות ורודות עיטרו את החזה המפואר שלה, ממש כשל אישה בת חמישים או ארבעים. ג'וליה המשיכה ומשכה את תחתוניה של הלן, והשכיבה את הלן עירומה על הסדינים כשערוותה השעירה מבצבצת מבין רגליה.
ג'וליה ואני אט אט התפשטנו שנינו מבגדינו ונותרנו עירומים. הלן הביטה בנו במעין השלמה, אולי זאת תהיה הפעם האחרונה שהיא תזכה למגע מיני, אבל חשבה לעצמה שאולי זאת פינאלה טובה לחיי המין שלה שהסתיימו ביום שבעלה נפטר. היא חשבה על אותו רגע שבעלה גמר בתוכה ונרדם לנצח ברגע הגמירה ולא קם יותר. היה זה אחד הרגעים המצמררים, לא משהו שיכלה לספר למקורביה, שבאו לנחם את האלמנה הצעירה. בעלה היה תמיד תוסס וחשק בה במיטה ותמיד היה אהב את התנוחה המסיונרית, מפסק אותה וחודר אליה בהתלהבות נערית, והפעם האחרונה הזאת נגח בה בתאווה במשך דקות רבות, לא מצליח לגמור, אך לאחר תנועות נמרצות הלוך ושוב בתוך אשתו האהובה הוא סוף סוף הצליח להיפרד מזירמתו בתוכה וגנח את גניחתו האחרונה, מותיר בה את זרעו ונשמתו. הלן חשבה שהוא נרדם מעליה, אך לאחר כמה דקות שלא שמעה את נשמתו, צרחה בבהלה, קוראת בשמו, וגופתו מוטלת עליה, מכבידה עליה לקום, אך לבסוף הפילה אותו לצד שלו במיטה וקראה לשירותי החירום של 911 שהגיעו וקבעו את מותו. היה קצת מביך לראות את הגופה מוטלת מכוסה בסדין והגופה נותרה עם זיקפה לפני שנלקחה לחדר הקירור.
הבטנו אני וג'וליה בהלן המהרהרת ושאלנו אותה עם היא מוכנה.
"תלקקו לה את הכוס" הורתה רוחה של הלן "אתה תלקק את הכוס והיא את השדיים"
כרעתי על קצה המיטה וקרבתי את ידיי לפתח האהבה של הלן, קצת הסטתי את השיער של הערווה לצדדים וחשפתי את הפתח שלה, העברתי את לשוני בפתח התאווה שלה ושמעתי מהלן נשיפה קטנה. המשכתי להעביר את לשוני אט אט מסביב לשפתיה, מרטיב את הוונוס שלה. למזלי הטעם שלה היה מתוק למדי וריחני ולא חשתי שום סלידה מעצם היותה אישה זקנה. זכרתי שקראתי לא מעט על חיי מין בגילאים המבוגרים מאד, והם אכן מתקיימים בהנאה זהה לאנשים צעירים. ג'וליה התקרבה עם פיה לפה של הלן ונישקה אותה אט אט בעדינות.
"זה נעים ג'וליה" אמרה הלן "מעולם לא טעמתי שפתיים של אישה, אבל בתור פעם ראשונה. אני מרגישה מאד נעים שם למטה איש צעיר" המשיכה בהוקרת תודה.
החדרתי את לשוני ושמעתי זעקה חדה מהלן שלא ציפתה ללשוני לחדור לתוכה, אך המשכתי לשמן את האיבר שלה, שהחל לנצוץ מרטיבות לשוני המטיילת על חיקו. ג'וליה באותו הזמן נשקה אותה בשפתיה בתאווה והצמידה את שדיה שלה לשדיה של הלן, לוחצת עם שדיה על החזה של הלן. לאחר מכן מעט התרוממה ונשקה לפטמותיה של הלן, מלקקת אותן ויונקת אותן בכוח.
הלן החלה להתנשם בכבדות ופחדתי מעט שאולי הקצב הזה גדול עליה.
"הלן, את בסדר, מרגישה טוב"
"כן, כן, פאק, זה ממש טוב, אתם ממש טובים אלי, אולי שווה שתבואו אלי פעם בחודש לעשות לי טיפול כזה"
הנשמה של מישל שוב התעוררה לחיים והבזיקה באור כלפינו, ראיתי את דמותה המטושטשת גוערת בי :
"אתה לא מתכוון לחדור אליה? רציתי לראות אותה מזדיינת, את הבת הכלבה שלי"
"מיד" עניתי והתרוממתי. הזיקפה שלי הייתה חלקית. כרעתי לכיוונה של הלן עם חצי זיקפה וקרבתי את איברי לפיתחה ושפשפתי את איברי על הפתח הרטוב שלה, מביט בה ובג'וליה מתנשקות ונוגעות זו לזו בחזה. אט אט איברי התרחב והתארך כתוצאה מהמגע והחדרתי אותו אט אט להלן שנאנקה לרגע.
"אוי פאק, זה טוב, לא הרגשתי ככה יובלות, שכחתי כמה זה טוב" יללה הלן.
דחפתי ונכנסתי שוב לתוכה, מרגיש את חמימות הרטיבות שלה על איברי.
"אוי פאק, תמשיך איש צעיר, תמשיך, תדפוק אותי, אל תרחם על אישה זקנה כמוני. הלב שלי חזק"
המשכתי בחדירתי וג'וליה בינתיים כרעה בחזה מול חזה עם שני רגליה מסביב להלן, חושפת את האיבר שלה הנוצץ גם למולי ממש כעשרים ס"מ מעל הלן.
"האם אני יכול לחדור קצת לג'וליה?" שאלתי את מישל הנשמה.
"אני מרשה לך לחדור גם לג'וליה, אבל אתה חודר לדקה, ועובר לדקה הלן, ובכל דקה אתה מחליף" ענתה נשמתה של מישל.
הוצאתי לרגע את הזין מהלן והחדרתי לג'וליה, נכנס ויוצא בתנוחת הדוגי בתוכה, אוחז ביד אחת את ישבנה וביד השניה מנסה לענג את הפות של הלן.
"עברה דקה" נשמעה זעקתה של מישל.
הוצאתי את איברי מתוך ג'וליה והחדרתי שוב להלן ונעצתי אותו בכוח בתוכה, ממלא אותה שוב פנימה והחוצה וגורם לה לילל בהנאה רבה. וכך עברתי בין שתי הנשים, זאת שחשקתי בה, וזאת שתביא לי את ישועת הבית, שתיהן חמות, שתיהן רטובות ואז ג'וליה ירדה שניה מהלן, מותירה אותי לבד עם הלן, וג'וליה מגרה את הלן בדגדגן בזמן שאני נכנס ויוצא ממנה. הלן נשמעה מתנשפת לקראת סיום אביונה, חזק יותר וחזק יותר ואני הרגשתי את עצמי נועץ חזק יותר וחזק יותר ואצבעותיה של ג'וליה חופרות בדגדגן ומלטפות מסביב ועליו בחוזקה עד שהלן נשמה בעוצמה וגנחה גניחות חזקות. נגחתי חזק יותר על מנת להסתנכרן עם גמירתה של הלן וכשהיא גמרה, נותרו לי כחמש או שש נגיחות חזקות לשחרר את זרעי בתוכה.
הלן שכבה עייפה על המיטה, מתנשפת ומחזירה לעצמה את נשימתה.
הבטתי לכיוון של מישל הנשמה ושמעתי את זעקתה הרפה
"היי שלום הלן שלי, לא הענקתי לך חיים טובים, אבל הענקתי לך חוויה לעת זקנתך".
הבטנו בהלן הנינוחה לאחר הסקס שקיבלה מאיתנו.
"אני עוזבת" המשיכה הנשמה של מישל לדבר "ואתה איש צעיר, הבית משוחרר, הבית שלכם כפי שהבטחתי".

Loading

2 מחשבות על “בית בלי בושה – פרק 7 – מבקרים את הבית”

  1. המשך דחוף בבקשה אם אפשר אפילו פעמיים ויותר ביום תודה

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן