מודל עירום

סיפור מאת יונק דבש

 

כשהייתי סטודנט בירושלים באמצע שנות השבעים של המאה הקודמת, חלקתי דירה עם אתי. היא למדה קרמיקה בבצלאל ואני למדתי לתואר שני במדעי החיים. 

במסגרת לימודיה, הייתה אתי צריכה ללמוד בקורסים משלימים, שאחד מהם היה צילום. צילום הינו התחביב הכי רציני שלי. 

תחום הצילום היה מאד שונה אז. לא היו קיימות מצלמות דיגיטליות. לא היו טלפונים ניידים. מצלמות רפלקס היו הנורמה, עם סרטי צילום שחור-לבן בעיקר. היה יקר לצלם הרבה תמונות, ולכן כל צילום היה צריך להיות מתוכנן בקפידה, כדי לחסוך בהוצאות. היה צריך לפתח את הפילמים ולהדפיס את התמונות בחדר חושך. תהליך ממושך ויצירתי, שגרם לצלם להיות גאה בעבודותיו המושקעות.

הייתי בן 22 ואתי הייתה בת 28, כשעברתי לגור בדירת השותפים בה גרה. אהבתי את הגישה התוססת והישירה שלה. היא גם הייתה בחורה נאה מאוד. הסתדרנו היטב באותה דירה. השטחים המשותפים נשמרו נקיים ומסודרים, בניגוד לדירות סטודנטים רבות אחרות בהן ביקרתי. 

השימוש במקלחת ובשירותים מעולם לא נדון בינינו. אני ביישן מטבעי. התקשיתי לדון בנושא כל כך אינטימי כמו מקלחת ושירותים. כשאני מכיר אנשים, אני נפתח ויכול לדבר על דברים מאוד אינטימיים. אני צריך את הזמן שלי כדי להשיג יותר אמון באדם המעורב.

למרות שאני מחשיב את עצמי כנודיסט, ונוהג להיות עירום בכל הזדמנות אפשרית, הייתי ביישן מכדי לדבר על זה ולהסתובב עירום בבית. לפחות בינתיים. המקסימום שהרשיתי לעצמי, היה לצאת מהמקלחת עם מגבת סביב חלצי. אתי עשתה את אותו הדבר, רק כיסתה את השדיים ואת אזור החלצים שלה במגבת, כשהיא לא לבשה את חלוק הרחצה שלה.

לא טרחתי לנעול את דלת המקלחת והשירותים כשהייתי עירום בפנים. היא עשתה את אותו הדבר. אף אחד מאיתנו לא היה נכנס בלי לדפוק בדלת ולחכות לתשובה. שנינו הקפדנו לכבד את פרטיות הזולת. גם לא נכנסנו לחדרי השינה מבלי לדפוק בדלת ולחכות לאישור להיכנס.

 

כחודשיים לאחר שהתחלנו לחלוק את הדירה. ערב אחד, כשישבה בסלון, אתי ביקשה שאראה לה את אלבום התמונות שלי. הבאתי את התיק הכללי שלי מהחדר. הוא הכיל נופים, פורטרטים, כמה צילומי עיר וכו'. היה לי תיק עבודות נוסף, שהכיל צילומי עירום. שמרתי אותו בנפרד, כך שהפרטיות של הדוגמניות והדוגמנים נשמרה ללא פגע. אתי עברה על הדפסי שחור-לבן, העירה פה ושם, אבל בעיקר הייתה מאוד חיובית לגבי העבודה שלי. לפתע, היא שלפה תצלום עם אשה עירומה. זה היה מעשה רשלנות מצדי שלא הכנסתי אותו לתיק הנכון. התנצלתי על כך.

 "אתה לא צריך להתנצל. זה צילום יפה מאוד. רק שמץ של אירוטיקה, מאוד בטוב טעם! יש לך עוד תמונות עירום שצילמת?" 

"את מתעניינת בצילום עירום?" שאלתי.

 "כן, אני צריכה להגיש תיק עבודות כעבודת גמר לקורס הצילום שלי. אני רוצה לצלם צילומי עירום. אני אשתמש בתמונות בהמשך, כהשראה להכנת פסלי קרמיקה". היא אמרה. 

"יש לי תיק עבודות המוקדש לצילום עירום," עניתי בזהירות. 

אתי שאלה אותי אם אני מוכן להראות לה את תיק צילומי העירום שלי. 

מעודד מהעניין ההדדי שלנו בצילום עירום, הלכתי לחדר שלי והבאתי את תיק העבודות שלי. אתי בדקה את תיק העבודות, התבוננה ולמדה כל צילום בסבלנות רבה. היא מאוד אהבה את דרך העבודה שלי. היא שאלה שאלות על עניינים טכניים, כמו שימוש בעדשות, זוויות תאורה, פילטרים, פלאש וכו'. היא גם התעניינה מאוד איך יצרתי את האווירה כדי לגרום לדוגמניות שלי לשתף פעולה, ולהביא לידי ביטוי את האישיות שלהן לתוך הדפסי שחור-לבן דו-מימדיים.

הסברתי את העניינים הטכניים, שזו הייתה משימה פשוטה. מה שהיה קשה לי יותר להסביר זה איך תקשרתי עם הדוגמניות שלי. עניתי לה, שהדרך היחידה שעבדה בשבילי, היתה לעבוד עם דוגמניות שאני מכיר היטב, ושיש לי איתן קשר אישי כלשהו. כשהייתי מצליח ליצור אינטימיות איתן בזמן הצילום, זה היה הזמן שבו צילמתי את התמונות הכי טובות שלי. 

אתי שלפה עוד תצלום גדול למדי, שמתחתיו היתה מונחת מעטפה חומה. דילגתי על פעימת לב. איך שכחתי להוציא את המעטפה מהתיק? זו הכילה תמונות שלי ושל חברה לשעבר שלי. היו גם צילומים של חברים וחברות נודיסטים. זה היה מאוחר מדי לעצור אותה. אילו קפצתי ותפסתי את המעטפה מידיה, אפשר היה להסיק שאני לא בוגר מספיק כצלם עירום אמנותי. 

ניסיתי כמיטב יכולתי להישאר מגניב. לא נותן רמז עד כמה חשוף וחסר הגנה אני עומד להיות בקרוב. אתי הוציאה את ההדפסים מהאוסף המאוד פרטי שלי והתחילה להסתכל עליהם. הראשונות היו תמונות שצולמו על חוף נודיסטים עם קבוצה של חברים שלי ואני בצילום סלפי. ואז היו תמונות שלי שוכב עירום על החול. אתי הזיזה את עיניה מההדפסים כדי להביט בי. "תמונות יפות. אני רואה שאין לך קווי שיזוף. אתה נודיסט?" היא פנתה אלי. "כן אני אוהב להיות בעירום," הודיתי בביישנות. "מאוד מגניב מצידך. אני אוהבת את הגישה שלך!" היא אמרה והסתכלה לי הישר לתוך עיניי. "יש לך גוף נהדר. מאוד גברי." היא הוסיפה, מביטה בהדפסים. ואז היא בחרה צילום וקפאה. "זה צריך להיות מוצג בגלריה לאמנות." אתי הביטה בי ושוב בהדפס. "עכשיו אני מבינה למה התכוונת להיותך אינטימי עם הדוגמניות שלך." היא אמרה בצורה מאוד מהורהרת. התמונה שהיא החזיקה, צולמה על ידי חברתי לשעבר, שגם היא עסקה בצילום. זה הראה אותי כורע עם הברך השמאלית שלי מונחת על המזרון, העכוז שלי מונח על העקב השמאלי שלי. רגל ימין שלי מונחת על הקרקע והרגל שלי כפופה במפרקי הברך והירכיים. תמכתי בסנטר ביד ימין. במובן מסוים, זה דמה לפסלו של רודין, האדם ההוגה. 

היה הבדל אחד גדול בין פסלו של רודין והתצלום. התצלום בו דגמנתי הבליט את איבר מיני הזקור, ונתן עדות ברורה שאני מעל הממוצע באורך ובהיקף. הפין שלי היה מעוקל בקשת מושלמת כלפי מעלה והיה מבריק ומרוח בשפיך חלבי וטיפת נוזל תלויה בקצהו. שאר הגוף שלי היה מכוסה באגלי זיעה שנצצו. זווית הצילום והברק השונה, שנוצר על ידי פלאש המצלמה, שם את הפוקוס על הזקפה שלי כמרכז התמונה. בנוסף האשכים היו מכווצים ומהודקים לבסיס הפין הזקוף שלי. מבטי בצילום מופנה קדימה בעוצמה, מוצף בהורמונים גבריים. 

 

"זהו הדפס שאשמח לתלות בחדר השינה שלי. כל כך עוצמתי! כל כך מלא תשוקה לחדור לכוס נשי!" היא אמרה, כאילו היא משוחחת עם ההדפס. 

אתי הסתכלה עלי ושאלה: "אוננת לקראת הצילום?" לא עניתי. 

"היא אוננה לך כדי להזקיר אותך לקראת הצילום?" לא עניתי. 

"הזדיינתם, עד שכמעט ירית את הזרע שלך? כן, זה ברור! אחרת הזקפה שלך לא היתה כל כך עוצמתית והמבט התאוותני לא היה כל כך אמיתי." היא אמרה וחיכתה לתגובתי. 

הפנים שלי הפכו לאדומות  בגוון של סלק. "לא התכוונתי להראות לך את ההדפס הזה. זה משהו שאני שומר לעצמי. אני מצטער ששכחתי להוציא את המעטפה". אמרתי כשהסתכלתי למטה, מתחמק מעיניה.

 "שטויות. זו, עד כה, העבודה הכי טובה שראיתי בתיק העבודות שלך. אתה צריך להיות גאה בעצמך שאתה דוגמן כל כך נהדר!" 

"זה לא פורנוגרפי?" שאלתי בשקט, אוזר אומץ להסתכל לה ישר בעיניים. 

"בהחלט לא! סקס זה יפה. אם המין האנושי היה חכם ולא מוצף בחרא, לא היינו מתחבאים כשאנחנו מקיימים יחסי מין. סקס טוב מביא השראה! אין מה להתבייש". היא עברה על הדפסים נוספים מהמעטפה, עד שהגיעה לאחד שבו נראית אישה צעירה עירומה לגמרי שצולמה מאחור. היא כפופה על ברכיה, ראשה מונח על המזרון ומבטה מופנה לאחור לעבר המצלמה. הכוס שלה היה רטוב ונוצץ,  השפתיים החיצוניות שלה היו נפוחות, השפתיים הפנימיות שלה תלויות למטה ומקיפות כוס פעור לרווחה ונוזל חלבי בפתחו. 

היה דמיון בין שתי התמונות. הכוס הבוהק שלה היה כמו הזקפה הבוהקת שלי. הכוס שבתמונה נוטף מיץ אהבה. טיפה אחת הייתה תלויה על הדגדגן החשוף והנפוח שלה. פניה של האשה היו מלאי תאווה ומתעוותים כמו בעיצומו של גל אורגזמי ענק.

אתי הניחה את ההדפסים בחזרה למעטפה, סידרה בחזרה את שאר ההדפסים לתיק, ופנתה אלי: "זה סוג האמנות שהייתי רוצה לעשות! האם אתה מוכן לדגמן עבורי?" היא שאלה.

"אם את מדברת על תנוחות לא מיניות, או אפילו אירוטיות קלות, התשובה היא כן. אם תרצי שאדגמן לצילום אירוטי אינטנסיבי, אז התשובה היא יותר מורכבת. "את מבינה, אין לנו מערכת יחסים אינטימית בינינו. זה לוקח זמן וסבלנות כדי לבסס סוג כזה של פתיחות בצד שלי, עד שאוכל לבטא את עצמי ללא עכבות כמודל. האם את יכולה להתחייב לתהליך כזה?" עניתי.

"בכנות, אני לא יודעת. מה שאני בהחלט מרגישה זה שאני מוכנה להתאמץ כדי להיות מסוגלת ליצור סוג כזה של אמנות. רמה זו של כנות ופתיחות היא מה שאני מחפשת". היא אמרה. 

"חוץ מזה, אני יכולה לדגמן עבורך אם תרצה שאעשה זאת עבורך. מה שהוגן הוא הוגן. לא?" היא סיכמה. 

 

עברו כמה ימים, וערב אחד, בעודה יושבת בסלון, העלתה אתי את נושא העירום: "מאחר וראיתי את החלקים הפרטיים שלך כבר בתמונות; ומכיוון שאנחנו אולי נדגמן בעירום זה לזו וזו לזה, אני לא רואה סיבה לכסות את הגוף שלנו כל הזמן. אני כבר יודעת שאתה נודיסט. אתה צריך להרגיש חופשי להיות עירום בבית שלך. אולי אנסה את זה בעצמי. אני לא ביישנית, אבל מעולם לא הייתה לי הזדמנות להיות בעירום עם אנשים אחרים בסביבה בצורה לא מינית."

"תודה שהעלית את הנושא. לא ידעתי איך להתייחס אליך בנושא עירום בדירה. אשמח להרגיש חופשי בביתי. כדאי לך לנסות בעצמך. אולי תפתיעי את עצמך ותאהבי מאוד את סגנון החיים הנודיסטי." אמרתי. 

"עשינו עסק!" היא אמרה. 

למחרת בבוקר התעוררתי עם זקפה הבוקר הרגילה שלי והצורך לעשות פיפי. כמעט לבשתי את המכנסיים הקצרים שלי, כשנזכרתי בהסכם שלנו מאתמול. פתחתי את הדלת ויצאתי מהחדר. חציתי את המסדרון לשירותים כשהזין הנוקשה שלי מצביע כלפי מעלה. רוקנתי בזרם עז את השלפוחית וכתוצאה מכך הזין שלי נרגע עד חצי התורן. הוא עדיין היה די נפוח ובלט בקדמת הגוף שלי, כשיצאתי מהשירותים, רק כדי לפגוש את אתי עירומה, שהגיעה מחדרה לכיווני. המראה הפתאומי של מערומיה הנשיים גרם לזין שלי לקפץ כלפי מעלה. עיני התמקדו בשדיה הזקופים, בפטמות הנוקשות ובשיח השיער המלא לתפארת במפשעתה. כשהרמתי את עיניי להסתכל בפניה היא נראתה מופתעת לפגוש אותי כך. המבט הראשון שלה היה ממוקד  בזין הזקוף למחצה שלי, ובאיברי המין המגולחים למשעי שלי. רק אז היא הביטה בפניי. אחרי ששנינו התגברנו על ההפתעה הראשונית שלנו, הצלחנו להסתכל זה לזו בעיניים כמו נודיסטים שמעמידים פנים שהם לא מתעוררים מינית בגלל עירום. זה היה הרגע שבו הבנתי שאני מתייחס אליה כאישה סקסית. היא לא הייתה רק השותפה שלי לדירה. כשהיא הסתכלה לי בעיניים ראיתי מבט שונה מהימים שלפני כן. האם גם היא הבינה שאני לא רק בן הזוג הצעיר שלה לדירה, אלא גם גבר סקסי שעשוי לחשוק בה?

 

 "בוקר מקסים!" אמרתי בעליזות.

"בוקר נפלא! במיוחד כשמישהו כל כך שמח לראות אותי." היא אמרה והצביעה על הזין שלי. 

הסמקתי. "סליחה, זה יצא משליטה."

"זה מה שאני אוהבת בזין. את חוסר השליטה.  הוא באמת שמח לראות אותי." 

"כולנו שמחים לראות אותך." תיקנתי. אתי חייכה אלי חיוך ממיס וחלפה על פניי כדי להיכנס לשירותים לשגרת הבוקר שלה. אכלנו את ארוחת הבוקר ביחד בעירום טבעי ולא מגרה ומתגרה.

מאז אותו בוקר שרר עירום ספונטני ונינוח בדירה. 

לפעמים אחד היה עירום והשניה בלבוש מלא או לבוש למחצה, ולהיפך. פעמים רבות שנינו היינו עירומים, עשינו את המטלות היומיומיות שלנו, או סתם ישבנו יחד בסלון ודיברנו על ספל קפה או כוס יין. 

התחלנו גם לצלם אחד את השני בעודנו עירומים. היא יכלה לעקוב אחרי בדירה עם המצלמה שלה, לצלם אותי. לפעמים היא הייתה יושבת ורושמת אותי עם העיפרון שלה בספר הרישומים שלה. 

הלכתי בעקבותיה וצילמתי אותה מבלי להעמיד אותה בפני המצלמה. התדפיסים יצאו נחמדים. לאתי הייתה עין מצוינת לצילום ואני השלמתי אותה בכישרון שלה. אהבנו להראות זה לזו את התדפיסים שפיתחנו, להעיר ולהציע שיפורים בצורה חיובית לא ביקורתית.

התמונות שלנו הפכו אינטימיות יותר ויותר עם הזמן שחלף. יותר תקריבים של הפנים שלנו, יותר תקריבים של חלקי גוף אינטימיים. אורח החיים הנודיסטי שלנו הפך גם חופשי יותר. 

אם בתחילת השלב הנודיסטי המשותף שלנו, לא נגענו בחלקי גוף אינטימיים זה מול זו וזו מול זה, כעת ניתן היה למצוא את אתי מגרדת פטמה, או אפילו מעבירה את ידה על שפתי הכוס שלה מולי. גם היא יכולה הייתה לראות אותי מסדר את הזין והאשכים שלי לעמדה נוחה יותר. זה היה לא מיני. בבקרים אתי יכלה לראות אותי עם זקפת הבוקר שלי. אף אחד מאיתנו לא היה נבוך. אם הייתי משתמש בשירותים להשתין, היא לא הייתה מחכה עד שאסיים, אלא הייתה משתמשת בכיור או באמבטיה בזמן שהייתי שם. זה עבד אותו דבר, בזמן שהיא השתמשה בשירותים ואני הייתי צריך להתגלח או להתקלח. 

אתם עשויים לתהות איך הסתדרנו עם אנשים שביקרו בדירה. ובכן, בפשטות, נתנו זה לזו התראה ואם צריך התלבשנו. אותו הדבר חל בכל פעם שהבאנו בני זוג למין מזדמן. לאף אחד מאיתנו לא היה בן או בת זוג יציבים. מה שנעשה בכל חדר שינה נשאר פרטי.

דבר נוסף שהשתנה היו הרגלי האוננות שלנו. אם בהתחלה שתקתי תוך כדי אוננות, עכשיו הרשיתי לעצמי חופש מלא, לפעמים די קולני. אותה התנהגות נשמעה מהצד השני של הקיר הדק המפריד בין חדרי השינה שלנו. אני יכול לדבר רק בשם עצמי, אבל חשדתי שאתי הרגישה אותו הדבר.

 

מערכת היחסים הידידותית שלנו הייתה טובה מכדי לסכנה בניסיון לחצות את הגבול לקיום יחסי מין אחד עם השניה. זו יכולה היתה להיות בקלות התקדמות טבעית לאורח החיים שלנו, אבל מה יקרה אם המין בינינו לא יהיה מספק? אני עלול להסתכן באובדן שותפה כייפית לדירה. האם זה היה שווה את זה? השאלה נותרה ללא מענה. 

הדינמיקה בינינו התפתחה בכל זאת. היו בינינו כמה נגיעות מקריות. לפעמים כשהיינו מבשלים יחד במטבח, למשל, הירכיים שלנו היו נוגעות. זה היה מחשמל עבורי והחבר הקטן שלי היה מתעורר מרבצו. 

עבדתי קשה כדי לדכא את תגובות הזין שלי. לא תמיד הצלחתי. אתי לעומת זאת נראתה לא מוטרדת מהזקפות שהיו לי מפעם לפעם. 

היו מקרים שבהם היא ניסתה להגיע למשהו מעבר לכתפי, והפטמות שלה ליטפו את הגב שלי תוך כדי. לא נסוגתי וגם אתי לא נסוגה. אהבתי שהפטמות שלה נוגעות בגב שלי, אבל לא שיתפתי אותה ברגשותיי. 

לפעמים, במיוחד בבקרים, כשהיא הייתה משתמשת בכיור בזמן שעברתי בין האחוריים שלה לאמבטיה, הזין הנוקשה שלי היה נע על ישבנה. רוב הפעמים נזכרתי לדחוף את הזין שלי כלפי מטה כך שהוא עבר מתחת לישבנה. אבל בפעמים אחרות, מכיוון שעדיין הייתי ישנוני, שכחתי לתמרן את הזין שלי והוא נלחץ חזק לתוך חריץ התחת שלה. במקרים הלא נדירים האלה אתי הייתה משתמשת בידה כדי לעזור לי בשובבות לעבור מאחוריה, למרות שאני חושד שהיא נהגה לשפשף את הזין שלי על ישבנה בכוונה. אבל בכל זאת הכל נראה טבעי, או שעדיף לומר מקרי. זה עבד גם הפוך, כשהייתי רוכן מעל הכיור והיא הייתה לוחצת את עצמה בין התחת הבולט שלי לאמבטיה. יכולתי להרגיש את שיער ערוותה מלטף את פלחי ישבני. 

לפעמים היא הייתה מחזיקה את האגן שלי בשתי ידיה כדי לעבור בבטחה לשירותים תוך כדי לחיצה חזקה של ערוותה לתוך ישבני. אני מודה, שהיה לי קשה, תרתי משמע, בכל ההזדמנויות האלה להישאר אדיש. בניית התרגשות נסתרת הייתה משכרת, אני חייב לומר. 

צפייה משותפת בסרטים בטלוויזיה הפכה גם היא למחרמנת יותר. אם, למשל, הייתי יושב עירום על הספה אתי הייתה מצטרפת אליי ונשכבת עירומה עם ראשה על ירכי. אם הזין שלי הפריע, היא לקחה אותו בידה וסידרה אותו לשכב במצב אחר. זה בדרך כלל כלל טפיחה או שתיים על כל אורך הזין שלי או סתם ליטוף הביצים והזין שלי לשנייה. לעתים קרובות הזין שלי היה מתקשח מיד למגע העדין שלה. היא נתנה לעצמה להרגיש את הזקפה שלי ואז הסירה את ידה מהזין שלי, אבל המשיכה להשאיר אותי זקור עם החלק האחורי של ראשה משפשף את הזין שלי מדי פעם במהלך הסרט. הייתי גומל לה בהנחת ידי על אחד משדיה, כלאחר יד. לעיתים היד שלי כסתה את שדיה, שומרת על חום, או שהאצבעות שלי היו מתגרות בפטמות הארוכות שלה עד שהפכו קשות ומגורות. מדי פעם ראיתי שהיא משפשפת את ירכיה בתגובה לטיפול בפטמות שקיבלה.

 

 מפגשי הצילום שלנו הפכו ארוטיים יותר. ערב אחד אתי ביקשה ממני לשפשף את הזין שלי כדי שהוא יהיה זקוף כשהיא צילמה אותי. 

"כבר ראיתי את הזקפה שלך הרבה פעמים. אני מקווה שאתה בסדר עם זה?" 

למען האמת, שמחתי שהיא שאלה. היה בינינו הרבה מתח מיני מוסווה שנבנה. נהיה יותר ויותר קשה להסתיר את ההתרגשות המינית שלי שנגרמה מנוכחותה. הייתי בטוח שהיא הרגישה את זה. אתי הייתה חכמה ורגישה מכדי לא להרגיש את התגובה שלי לנוכחות העירומה שלה. 

מאז אותו ערב מצאתי את עצמי יותר ויותר במצב נרגש וזקוף לגמרי בזמן הצילום. היו זמנים שבהם הרגשתי את הביצים שלי מתהדקות ואת הפנים שלי מתעוותות במצב טרום-אורגזמי. ואז היא הייתה עוצרת ונותנת לי להירגע עד שאוכל להמשיך בלי שפיכה שתסיים את סשן הצילום שלנו. אי אפשר היה להסתיר את הגירוי הברור שלי והטפטוף מקצה הזין העומד שלי. אצל אתי זה בא לידי ביטוי בפניה הסמוקים ובכתמים האדומים על החזה. זה היה סימן משכנע שהיא לא אדישה למצב העוררות שלי. לאחר סשן הצילום ההדדי, היינו יושבים זה מול זו על עם רגליים פשוקות על הספה, דנים במפגש שלנו. איברי המין שלנו נחשפו לחלוטין במצב הזה זה לזו. הרבה פעמים יכולתי לראות ששפתיה הפנימיות של אתי פרושות כמו פרח פתוח ונוזל דביק נוצץ על שפתיה הרטובות ובתוך הכניסה לפות שלה. מראות כאלו  הביאו, בדרך כלל, לכך שהזין שלי נהיה קשה במיוחד ונוזל שקוף החל מטפטף מקצהו.

כשאתי נהגה לראות את הזין הנוטף שלי, היא בדרך כלל לבשה חיוך מלאכי תמים מתוק. בדרך כלל הייתי עסוק ברגעים אלו במאבק גדול לא לשפוך מולה. היו מקרים שבהם היא ישבה כשתיבת האהבה שלה פתוחה לכיווני ותוך כדי דיבור עמי היא הייתה תוקעת אצבע או שתיים פנימה, ואז מלטפת את הדגדגן הזקוף שלה ולבסוף, בהיסח דעת, ליקקה את אצבעותיה, כאילו אף אחד התבונן בה. 

מעשים אלו לא הקלו על הזקפה שלי הפונה כלפי מעלה. בהחלט לא קל לגבר שמנסה להתנהג באיפוק עם שותפתו לדירה. 

מרתוני הצילום המשותפים שלנו התקדמו עוד יותר. לפעמים לא יכולתי לשלוט בעוררות שלי ויריתי את הזרע שלי בקפיצות לאוויר. אתי אהבה להנציח את האורגזמות האלו, ואמרה שהן המהות של עבודתה. אם לומר זאת במילותיה: "חובתו של גבר בעולמנו היא להפרות את בנות זוגו. השפרצת זרע היא מהות החיים". מהצד שלי, נעשיתי יותר אמיץ בזמן שצלמתי אותה, השתמשתי באצבעותי כדי לעורר את הדגדגן שלה ואת הכניסה לפות שלה. אהבתי לראות את הטיפות זולגות מהפות שלה. אז הסתכלתי עליה ישר לתוך עיניה וליקקתי את האצבעות שלי נקיות, משמיע קולות סקסיים. אלה מעולם לא נכשלו בכך שגרמו לה להיות בעלת המראה הסקסי ביותר שראיתי אי פעם על פניה של אישה. תמיד הייתי מצלםאותה ברגעי הריגוש שלה. כשהיא צפתה בתדפיסים כמה ימים לאחר מכן, היא תמיד אהבה את התוצאות והייתה מבקשת שנמשיך את הסשנים באורח דומה.

אתן ואתם בוודאי תוהים איך טיפלנו בעוררות שלנו אם לא הזדיינו אחד עם השניה. כפי שסיפרתי קודם, אונננו בווקליות מלאה. יכולנו לשמוע בבירור אחד את השניה מבעד לקיר הדק. היו לנו גם בני ובנות זוג לסטוצים שאפשרו לנו לפרוק את המתח המיני בינינו. עכשיו אני חושב שלהיות כל הזמן מגורה אחד מהשני, לא הותיר מקום לשום בן או בת זוג יציבים להיכנס לחיינו.

הכל השתנה כשבוקר אחד התעוררתי עם זקפת הבוקר הרגילה שלי והלכתי מנומנם לעשות פיפי. אתי נשענה על הכיור, מצחצחת שיניים. היא הייתה רטובה מהמקלחת שזה עתה עשתה. ניסיתי לעבור בין ישבנה הבולט לאמבטיה. כהרגלי, אחזתי באגנה כדי לתמוך בעצמי. ניסיתי להישען לאחור כדי שהזין שלי לא יידחף לתוך התחת שלה. הרצפה הייתה רטובה והתחלתי להחליק לאחור. הכל קרה בשבריר שנייה. כדי להציל את עצמי מנפילה לאחור לתוך האמבט, משכתי את עצמי בחוזקה קדימה, אוחז את אגנה נואשות בשתי ידיי. התמרון הפתאומי הזה דחף את הזקפה שלי היישר בין השפתיים הרטובות שלה. הזין שלי נתקע לשבריר שנייה בכניסה לקופסת האהבה שלה, ואז חדר, בתנועה חדה ואינסטנקטיבית, עד שננעץ בעוצמה עמוק בצוואר הרחם שלה ונעצר. אתי פלטה זעקה חדה. ההפתעה שלנו הייתה מוחלטת. כשהבנתי את המצב, ניסיתי לצאת במהירות ולהתנצל על החדירה הבלתי מורשית בשוגג. התגובה הרפלקסיבית של אתי, מלבד זעקת ההפתעה, הייתה כיווץ כל כך חזק של שרירי הכוס, שלא יכולתי להשתחרר מאחיזתה. שנייה לאחר מכן כשהבנו טוב יותר מה קרה, שנינו התחלנו לצחוק. האחיזה של אתי בזין שלי עדיין הייתה איתנה. "הישאר בפנים. בבקשה." היא בקשה בטון חרמני. 

הרפיתי את שרירי והתחלתי להניע את הזין בתנועה עדינה פנימה והחוצה. "רציתי לזיין אותך כל כך הרבה זמן." לחשתי. 

"גם אני. עכשיו בבקשה זיין אותי עמוק עם הזין הגדול שלך. כבר יותר מדי זמן אני מחכה לרגע הזה." 

לא הייתי זקוק לעוד עידוד. דפקנו זה את זו ללא רחם, דוחף את הזין שלי בדחיפות ארוכות פנימה והחוצה עד שהביצים שלי מכות על הדגדגן שלה בכל פעם שננעצתי בצוואר הרחם שלה. אתי הייתה נותנת לי לחדור אותה על ידי הרפיית שרירי הכוס שלה, אבל מתהדקת סביב הזין שלי כשהתחלתי בתנועה החוצה. תנועת החליבה הזו לא השאירה סיכוי שאוכל להחזיק מעמד זמן רב. אתי כנראה חשה בכך ובאיזושהי דרך קסומה הגיעה לשיא. כל גופה רעד באורגזמה מבורכת. שלי הגיעה במקביל. הביצים שלי התהדקו וירו בעוצמה עמוק בתוכה. שנינו נאנחנו אנחות של גמירה. הרגליים שלי רעדו ובקושי יכולתי לעמוד. 

כשנרגענו, יצאתי ממנה לאט, והפניתי את אתי אלי. התחבקנו והתנשקנו בפעם הראשונה מאז שעברתי לגור אתה. "תני לי לעשות אתך אהבה כמו שצריך." אמרתי. 

במקום לענות, אתי לקחה אותי ביד לחדרה הזדיינו במשך שעות, שוכחים לצלם אחד את השניה. 

כמה חודשים אחר כך הלכתי עם אתי לתערוכה של הפרויקט שלה בגלריה של בצלאל. מלבד הדפסי השחור-לבן התלויים על הקירות, היו פסלי קרמיקה של איברי מין של גברים ונשים. אלו היו למעשה פסלי פוריות מקרמיקה שנצבעו בצבעים עזים. כולם היו גרסאות מודרניות של סמלי פוריות ישנים שנמצאו באמנות ההודית והאפריקאית. ההדפסים היו מדהימים ומאוד מפורשים, בדיוק על הגבול בין פורנוגרפיה לאמנות. זה גרם למתבונן לחשיבה מחודשת מהי פורנוגרפיה ומהי אמנות. האם פות נפוח פתוח, ברור שזה עתה חווה אורגזמה, ומוצג בגאון ומעוטר בצבעים חזקים היא אמנות או סתם פורנוגרפיה מוסווית? המבקרים אהבו את הפתיחות ומידת החשיפה שהאמנית הצעירה העזה להפגין, בניגוד לכל המוסכמות החברתיות. כמה משקיפים ביקשו את זהות הדוגמנים והדוגמניות. אני לא יודע מה התשובות שניתנו להם. 

 

חלקנו את הדירה במשך שנתיים נוספות, עד סיום הלימודים. 

לאחר מכן עברה אתי לעיר אחרת, בזמן שאני נשארתי בירושלים. היא מצאה בן זוג והתחתנה. אפילו אז, בכל פעם שהייתה לנו הזדמנות להיפגש, לא יכולנו להתאפק מלהזדיין, בעירום מלא, כמובן. 

Loading

5 מחשבות על “מודל עירום”

  1. סיפור יפה מכני וכאשר הגעת לתשוקה היה קצר מאוד ושוב מכני לחלוטין חבל

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן