מיקי ממארס, ורוניקה מנוגה – חלק א'.

 פרק א' – מיקי מגלה את אמריקה

פרק ב' – מיקי יוצא לדיג חורף 

במשך הזמן שעבר מאז שהיו יחד (כמעט שמונה חודשים), מיקי החל לבלות יותר ויותר זמן עם דרסי אצלה בבית, ופחות ופחות בדירה המשותפת שלו עם שאר הישראלים בעגלות מוצרי ים המלח. הסידור הזה היה נוח לכולם, ואיפשר למיקי ודרסי לפתח מערכת יחסים הרבה יותר רצינית ממה שיכול היה לצפות. 

הבית של דרסי היה ממוקם בקרבת תחבורה ציבורית נוחה, וכמעט תמיד הוא הצליח לסדר משמרות בקניון במקביל לשעות העבודה שלה בחנות, כך שהם היו יכולים לנסוע יחד לעבודה. מיקי גם העביר כמעט את כל החפצים שלו מהדירה אל דרסי, והשתתף בקניות הסופר, בתדלוק הטנדר, ועוד שאר דברים. 

אבל תחום אחד שבו למיקי לא היה שום ניסיון היה המשפחה של דרסי.
מיקי כבר כמעט וסגר שנה באמריקה כשהוא זכה לפגוש את ורוניקה, הבת של דרסי, בפעם הראשונה. 

מיקי ידע מעט מאוד על ורוניקה, כי דרסי לא ממש חלקה מידע אלא אם הייתה סיבה מיוחדת.
היא הייתה בת 19, למדה להיות טכנאית וטרינרית באוניברסיטה שהייתה מרחק בערך 14 שעות נסיעה (או שעה וחצי טיסה) מהם, ולכן לא חזרה הביתה אלא לעיתים נדירות, בעיקר בחופשות הארוכות. הוא ראה תמונות שלה וידע שפניה דומות לאלו של אמא, אבל צרות יותר, מעוגלות פחות, שהיא הייתה גבוהה יחסית, ובעלת מבנה גוף רחב – אבל לא שמן – וגם שהיא הייתה בלונדינית פלטינה, על סף הלבקנות, ולא ג'ינג'ית כמו דרסי. 

דרסי והיא היו מדברות בטלפון כל יומיים או שלושה, ונראה שגם עם אבא שלה היא דיברה מדי פעם – אבל פחות. מיקי ידע שדרסי סיפרה עליו לורוניקה. לכן, זה לא היה יוצא דופן, לפחות לא בשביל מיקי, שדרסי סיפרה לו שורוניקה, מתכוונת להגיע לבלות בבית חלק מחופשת הקיץ שלה מהאוניברסיטה ושהיא מתרגשת מאוד לפגוש אותו סוף סוף. דווקא דרסי לקחה את זה הרבה יותר בהפתעה – שכן, לדבריה, הרבה פעמים נערות לא מקבלות את בן הזוג החדש (והצעיר למדי) של אמא שלהן, בחיבה יתרה. 

מלבד זאת, מיקי ידע שורוניקה לומדת כמעט בחינם כי היא קיבלה מלגת ספורט להיות השוערת של קבוצת הכדורגל של האוניברסיטה, ושאם היא תשחק טוב מספיק יש סיכוי שגם תקבל הצעות לספורט מקצועני בארצות הברית או אירופה בסוף השנה. 

כשהגיע היום מיקי יכול היה לראות שדרסי מתרגשת. היא הייתה קופצנית ומתוחה מהרגיל. הבית היה פחות או יותר אותו הדבר כמו תמיד, לא מסודר במיוחד, נקי במיוחד או שונה. הדבר היחיד שדרסי עשתה היה להוריד ולכבס את כיסוי המיטה ולנקות את האבק בחדר של ורוניקה, לקנות כמה מוצרי פרוביוטיקה ושמפו שדרסי עצמה לא השתמשה או צרכה, ודרסי לקחה בהשאלה רכב מחברים, כדי שורוניקה לא תתקע בתחבורה ציבורית בלבד בימים שתהיה לבד. 

כשהרגע המיוחל הגיע הוא היה אנטי קלמקטי במיוחד. מיקי ודרסי ישבו במטבח, שתו כוס תה קר ותיאמו תוכניות למשמרות השבוע הבא כשהדלת נפתחה ללא הודעה, דפיקה, או צלצול, וורוניקה בטבעיות של מי שזה ביתה, עלתה בסף שתי המדרגות מהדלת – ואמרה "היי אמא". 

דרסי מיד נעה לקראתה, תפסה אותה לחיבוק אמהי אוהב, והנשקה לה על הלחי. ה'ילדה' הייתה גבוהה הרבה יותר ממה שהיה נדמה בתמונות. קרוב יותר למטר שמונים מאשר לבערך מטר שישים וחמש של דרסי. היו לה קיבורות ידיים רחבות עם שרירים מעוגלים, וכתפיים רחבות כשל שחיינית שמתחתיהם חזה בינוני-שטוח, אבל רחב. השער שלה היה ארוך יותר מאשר בתמונות גם כן, והיה אסוף בקוקיה אחת הדוקה במעלה החלק האחורי של הראש, ועדיין הגיע עד אמצע הגב לפחות. היא נראתה כמו איזה ולקירי סקנדינבית ענקית או כמו הגרסה הנשית של שחקנית פוטבול אמריקאי. 

"גבהת", שאלה דרסי את ורוניקה, והאחרונה הסמיקה מעט והסתירה את פניה, אבל הנהנה.
"המאמן אומר שגדלתי בחצי אינץ' ואני עכשיו 5.8
  וחצי אינץ' (כ- 178 ס"מ), וגם הוספתי בערך 40% מסת שריר". כשאמרה זאת, שלחה קדימה את הרגל והידקה את המכנס שלבשה. מיקי הבחין בשוק עבה, שאפילו דרך הבד ניתן היה לראות את השרירים המרשימים שלו.  

"הם מעבידים אותכן קשה שם, הא?" שאלה דרסי, וורוניקה צחקקה שוב. 

"טוב, איפה התיק שלך, נהג המונית הוציא את זה לפני שנסע", שאלה דרסי וורוניקה השיבה "לא אמא, נסעתי לכאן. השאלתי את הרכב של באביטה והיא תבוא לפה שבוע הבא. לא מפריע לך שבאביטה תבוא, נכון?" 

"ברור שלא", ענתה דרסי. "כמה נחמד מצידה לתת לך את הרכב ככה. איך היא תגיע?" 

"היא תבוא בטיסה. היא הייתה צריכה להישאר כי יש לה בחינה מחרתיים, אז היא תישאר ותטוס בסופ"ש כשהמחיר זול". 

מיקי יצא עם דרסי ועם ורוניקה החוצה לעזור לסחוב את הדברים של ורוניקה פנימה. ורוניקה פתחה את תא המטען של המכונית ושלפה משם תיק גב, תיק אימון והותירה מזוודה קטנה אחת בפנים שמיקי לקח. 

הם נכנסו פנימה, וורוניקה הלכה להתרחץ, בשעה שדרסי ומיקי חזרו לדבר על תוכניות העבודה שלהם לשבוע הבא.  

לפתע, צלצל הסלולרי של דרסי. היא ענתה, עיוותה פניה בכעס, מלמלה כמה משפטים, וסגרה. "אני צריכה ללכת לעבודה. יש בעיה, התפוצץ צינור והשרברבים עדיין לא הגיעו. מארק (המנהל של החנות) היה שם עד עכשיו, אבל הוא צריך ללכת, ו"ביקש" שאבוא להחליף אותו. הוא אמר שסנג'יב (זה העוזר מנהל השני) יבוא להחליף אותי בתשע אם השרברבים לא יסיימו עד אז". 

דרסי הלכה למקלחת בסוף המסדרון, פתחה את הדלת קלות, מספיק בשביל להשחיל צעקה, ואמרה את הדברים לורוניקה. היא אספה את המפתח, ובעודה יוצאת מהדלת, צעקה למיקי "אל תחכו לי עם אוכל" והלכה. 

מיקי הלך לכיוון חדר השינה של דרסי (ושלו) שהיה ממול לחדר של ורוניקה. הוא חשב לקפל את הכביסה שהוציא מהמייבש מוקדם יותר, והיה בטוח שדרסי תשמח לראות זאת עשוי ותתעודד כשתחזור הביתה. בעודו עובר ליד המקלחת הבחין שדרסי לא סגרה את הדלת אחרי שהלכה, והדלת נפתחה לה רחב יותר עד כדי כך שהייתה חצי פתוחה ואפשר היה לראות היטב מה נעשה בחדר מבלי להיראות מהצד. 

הסקרנות התעוררה בו, איך נראית ענקית שכזו, שרירנית ויקינגית, מתחת לבגדים. האם גם לה יש גוף נשי סקסי, או שהיא נראית כמו הבאדי בילדריות שרואים לפעמים בפורנו והן דוחות ולא נשיות (לטעמו) במיוחד. 

מה שמיקי ראה, עורר מיד את זכרותו. ורוניקה נראתה, מבחינות רבות, הגרסה הצעירה, הגבוהה, החטובה והבלונדינית, של אמא שלה – דרסי. הכתפיים שלה היו רחבות, אך עגולות. החזה שלה היה רחב – בטח מידה C – אבל לא בלט במיוחד החוצה, כי שרירי הבטן שלה, הקוביות והבטן השטוחה היו כמעט באותו הרוחב. המפשעה שלה הייתה חלקה לגמרי, למעט פס בלונדיני בהיר מאוד, כמעט בלתי נראה, של כמה סנטימטרים מעל הפתח. השפתיים שלה היו מלאות ובשרניות, ורודות בהיר, וורוניקה הייתה עסוקה בלעשות ולמשמש אותן, בעודה מכוונת את ראש המקלחת היישר אל הדגדגן. הברכיים שלה היו כפופות קצת, מהעונג, והראש שלה נטה לאחור.

זרמי מים נשפכו על הגוף שלה גם מראש המקלחת העליון וגם מראש המקלחת שהיה ביד שלה וכוון אל ערוותה. הפטמות שלה, היו בולטות במיוחד, וגם כן בהירות מאוד, היו שאריות סבון עליהן, מה שגרם לה להיות אפילו יותר סקסית. מיקי הסתכל דרך ההשתקפות במראה, בזווית שלא חשפה בפני ורוניקה שהוא שם, והרגיש את הזין שלו מתפוצץ. הוא פתח את הרוכסן, שלף את הזין הזקור והתחיל משפשף אותו. הוא הרגיש את הגמירה מתקדמת, אבל היה חכם מספיק לעצור לפני שנפלט משהו שהיה מלכלך את המכנס והתחתון, ואולי גם את הקיר. 

הוא עצר, דחף את הזין הפועם במכנס, דילג במהירות מעבר לדלת, בתקווה שורוניקה לא תשים לב שעבר, נכנס אל חדר השינה, ומשם אל השירותים הקטנים של היחידה, ושפשף טוב טוב עד שפלט את זרעו הסמיך אל נייר טואלט. 

הוא ניקה את עצמו, הרגיע את עצמו, הוריד את המים באסלה, ואז, כאילו בתמימות, התמקם לצד המיטה והתחיל לקפל כביסה כאילו כלום. 

אבל, התאווה החלה לנקר בו. הוא היה מאוד (מאוד) שמח לראות את ורוניקה שוב ואפילו שידע שזה לא סתם סוטה, אלא ממש לא מוסרי לנסות להתחיל איתה בזמן שהוא בן זוג של אמא שלה, הוא גם ידע שאת הנעשה אין להשיב – היא הייתה החומר שפנטזיות הלילה שלו עשויות ממנו.

מיקי הקפיד לא להסתכל יותר מדי לכיוון המסדרון, היכן שידע שבמוקדם או במאוחר ורוניקה תעבור בצאתה מהמקלחת אל החדר שלה. מהמקום בו עמד אפשר היה לראות היטב חלק גדול מחדר השינה של ורוניקה שהיה ממול. 

אפשר היה לראות שזה חדר של נערה בת עשרה ש'נתקע' ככה בזמן. היו לה על הקירות כל מיני תמונות שלה עם חברות מהלימודים, ותצוגה מרשימה של גביעי ספורט ומדליות, היו קצת בובות וכריות בצבעי סגול, צהוב ואדום בקצה המיטה, חצי מוסתרות על ידי הדלת, ועל הדלת עצמה היה לוח שנה שעבר זמנו של נבחרת הכדורגל נשים השוודית. 

מיקי קיפל איזה מכנס, ושמע את המים נסגרים. הוא תפס מכנס אחר והתחיל מטפל בו, מקפיד לא להרים ראש, ושמע את צעדיה של ורוניקה יוצאת מהמקלחת אל המסדרון. הוא הרים את עיניו אל קצה יכולתו, וראה אותה הולכת מהמקלחת אל חדר השינה. היא אספה את השער שלה במגבת אחת הדוקה, וכרכה מגבת מסביב לגוף ועל החזה כך שהמגבת נשפכה מקצה 'צוק' השדיים. אבל, המגבת הייתה קצרה ביחס לגובהה של ורוניקה, וכשהסתובבה להיכנס לחדר, מיקי הבחין בקצה הישבן שלה מציץ אליו. היה לה ישבן בהיר כמו רוב גופה, מוצק, מחוטב, אך רחב כמו האגן שלה. 

ורוניקה סגרה את הדלת אחריה. אבל, לא עד הסוף. חרך צר של אולי עשרה סנטימטרים נותר פתוח, ובאופן נוח ומשעשע במיוחד הוא היה ממוקם בדיוק מול המראה, כך שעל אף המרחק מעבר למסדרון, מיקי יכל היה לראות חלקים נרחבים מהחדר, מבלי להיראות בעצמו, מבעד לסדק שבדלת. 

ורוניקה הורידה את המגבת שעטפה את גופה. השדיים השטוחים שלה נשמטו להם קצת למטה עם כוח הכבידה, והוסתרו על ידי ידיה הרחבות בשעה שהיא ייבשה את השיער עם המגבת השניה. מיקי עצר מקיפול הכביסה והביט בה מהופנט. השיער הבלונדיני הבהיר זהר בשמש שנכנסה מבעד לחלון. העור הלבן והחלק שלה נראה כמו פסל שיש, והערווה שלה הייתה ורדרדה ותפוחה יותר משאר האגן באופן מגרה במיוחד. 

ורוניקה התיישבה על קצה המיטה ברגליים פתוחות למחצה. היא הרגישה בנוח לגמרי, ולא הסתירה שום חלק מגופה העירום. היא שלחה יד לתיק שהביאה ושלפה ממנו קרם לחות, לקחה מעט בכף היד והתחילה לעסות את עצמה. היא התחילה מהרגליים באזור הקרסול. הגב שלה היה חשוף כולו וכל פעם שהזדקפה מעט אפשר היה לראות את השדיים שלה תלויים למטה, עם הפטמות הוורודות העדינות בקצותיהם. הערווה שלה הייתה חשופה לגמרי בין הרגליים השריריות והידיים נעו על הרגליים במיומנות ושטף. 

אחרי הרגליים מרחה את הבטן, ואז התחילה לערסל את השדיים שלה – תחילה שד שמאל ביד ימין ואז להפך. היא העבירה את הידיים בתנועות מעגליות על השדיים, ממששת, חופנת ומשחרררת. עברה על הפטמות הלוך ושוב והן החלו מתקשות. ואז, הוציאה מהתיק בקבוקון אחר, לקחה מעט ביד השניה, והחלה מעסה את הדגדגן שלה ביד אחת ואת השד עם קרם הלחות ביד השניה. היא נענעה את עצמה, ותוך זמן קצר הגיעה לרעידות קטנות ופרכוסים. 

מיקי לא יכול היה להישאר אדיש. הוא הרגיש איך הוא מתעורר שוב, ושוב מצא את עצמו משפשף במרץ בעודו מביט בורוניקה מאוננת מולו. התחיל קצת לצרוב לו מרוב שפשופים, אבל זה היה חזק ממנו. הוא עבד במרץ, ואז, תפס במהירות את החולצה שבדיוק חזרה מכביסה והונחה מולו וספג איתה את כל הזרע ששחרר מאיברו הקשיח למחצה. תחושת אופוריה ושלווה הציפה אותו, אבל הוא לא יכול היה להתמסר לכך, כי ורוניקה בדיוק התחילה להתרומם, ונראה היה שהיא עומדת לעזוב את המיטה ולהתהלך. 

מיקי לקח צעד אחורה וקפץ אל תוך השירותים. הוא ניסה לסדר את האיבר החצי זקור שלו בתוך התחתון והמכנס. הוריד את המים ויצא מהחדרון בנון שלנטיות. הוא שמע את ורוניקה מסתובבת בחדר, אבל הדלת כבר הייתה סגורה יותר. ההצגה נגמרה. או שלא… 

מיקי סיים לקפל את הכביסה, סידר את הדברים למקומותיהם בארון והלך למטבח לסדר כמה מגבות שחזרו מכביסה. דקותיים אחריו יצאה ורוניקה מהחדר ובאה למטבח. היא לבשה מכנסוני בד קצרים במיוחד שהגיעו כמעט עד לחיבור הרגליים ואגן, וגם היו צמודים מספיק בשביל לרמז על קו שפתי הכוס שלה. היא לבשה גופיה ורודה מהופעה של גארת' ברוקס (זמר קאנטרי מפורסם) עם SIDE BOOB מפואר ביותר ובלי שום חזיה מתחת. השיער שלה היה פזור ונח על כפתיה וצווארה והגיע עד כמעט עצם הזנב מאחור ואל המרפק בצד. 

ורוניקה הלכה לכיוון המקרר, פתחה את הדלת, רכנה (בעודה מבליטה את סדק הישבן דרך המכנסון בד ההדוק) ושלפה פחית סודה. היא פתחה אותה, והגישה אל פיה ללגימה, תוך הענקת מבט בלתי אמצעי למיקי על כל החזה שלה מהצד. מיקי עמד ובהה מעט בהופעה שמולו מופתע. הוא אפילו לא שם לב שהוא בוהה. אבל, ורוניקה שמה לב. 

"נהנה", היא שאלה לפתע במפגיע, ומיקי נבהל וניסה למלמל משהו, אבל המילים באנגלית התבלבלו לו והוא לא הצליח להגיד שום דבר קוהרנטי. "זה בסדר" אמרה ורוניקה, "אני רגילה למבטים כאלו מגברים, נשים, וכל מה שבין לבין. זה דווקא די נחמד. אישור לזה שאני נאה. אבל… רק שתדע… אתה ואני משחקים בשביל אותה קבוצה (We're playing for the same team)." 

מיקי נראה אפילו יותר מבולבל. הוא ניסה להגיד איזה תירוץ, וגם לא בדיוק הבין מה ורוניקה אמרה. אבל, היא חסכה לו את המבוכה כשהכריזה "כמוך, גם אני אוהבת רק בנות". 

Loading

6 מחשבות על “מיקי ממארס, ורוניקה מנוגה – חלק א'.”

    • תודה.
      גם אני אוהב את הכיוון שהסיפור הזה לקח. זה לא מה שתיכננתי במקור – אבל סיפורים לפעמים מפתחים חיים משל עצמם והולכים למקומות לא צפויים.

      הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן