עומד בקצה הלשון – חלק 12

חלק 1 של הסיפור, חלק 2, חלק 3, חלק 4, חלק 5חלק 6, חלק 7, חלק 8, חלק 9, חלק 10, חלק 11

 

פתחתי את הטלפון שלי, והסתכלתי בהודעות שלה ראיתי הודעה בת מילה אחת מאור-
״בואי״
והיא באה! לא היססה, לא חיכתה, לא התנצלה- הוא קרא לה והיא ישר באה. היינו יחד במיטה והוא אשכרה לקח אותה מהמיטה שלי.
לפני שניה כמעט נרדמתי, לא מזמן גמרתי ואיך שהבנתי את הסיטואציה הייתי ערני לחלוטין עם זין עומד, רק המחשבה שהוא גרם לה לעזוב אותי במיטה וללכת אליו.
כמובן שישר פתחתי את המצלמות לראות מה קורה.

אור שכב במיטה עם תחתונים בלבד והתעסק בטלפון שלו בזמן ששרון נכנסה לחדר ונשענה על המשקוף
״אז מה? לא הספיק לך מקודם?״ היא שאלה עם חיוך
״לא. מקודם הייתי צריך פורקן מהיר, עכשיו אני רוצה להתענג עליך״ שרון הסמיקה וחייכה בגאווה.
״אז? מה אתה רוצה שאעשה?״ שאלה, היה לי מוזר לשמוע אותה מדברת על זה ככה ישיר, עד עכשיו הכל זרם או יותר נכון נסחף- ועכשיו היא סוג של מודה שהיא לשרותו.
״לא הייתי ברור? אני רוצה שתענגי אותי״ הוא ענה בקשיחות.
״כן.. אבל …..״ היא קצת מלמלה בבלבול (כנראה לא הבינה מה הוא רוצה שתעשה) , הוא קטע אותה
״פשוט תתפשטי ובואי!״ הוא ציווה בזמן הוריד את השמיכה מעילו חושף את גופו העירום- בן זונה איזה גוף יש לו ואיזה איבר!!
הבהוב של מחשבה חלפה בראשי – האם אני מתגרה מהאיבר שלו? אין ספק שהוא הרשים אותי מאוד, וכן, חיכיתי לראות אותו כל הזמן, וכן החסרתי פעימה כל פעם שראיתי את ה…. – ביטלתי את המחשבה והתרכזתי במתרחש.
האיבר שלו נח על גופו, לא עומד אבל לחלוטין לא מכווץ, כמו איזה נחש ישן.

הייתי כל כך מרוכז בזין שלו, שלא שמתי לב אפילו ששרון התפשטה והתמקמה בין הרגליים שלו.
היא אחזה בזין הרפוי בבסיסו פתחה פה גדול והכניסה את כולו לפיה והשאירה אותו שם, במבט ראשון לא הבנתי מה היא עושה – הוא פשוט היה לה בפה, אבל שהסתכלתי טוב (בכל זאת, דרך מצלמה) ראיתי שהיא בעצם יונקת אותו – כמו תינוק עם מוצץ – שואבת אותו בפיה.
הזין התחיל לגדול בתוך הפה שלה, ולאט לאט יותר ויותר ממנו יצא, בסוף של דבר, לאחר כדקה היא ינקה את את הכיפה שנשארה בפיה.
היא הפסיקה וחייכה לעצמה כאילו גאה בעצמה שהצליחה להעמיד אותו.
״זה היה טוב?״ היא שאלה
״תמשיכי״ הוא ציווה
צבט לי לראות הדינמיקה הזאת, היא סוג של מתחנפת אליו, מנסה לרצות והוא מתעלם קשוח ומחלק פקודות- שניהם ההפכים הגמורים של איך שאני מכיר אותם: היא בדרך כלל הפמיניסטית הגאה (שדיי מתפעלת אותי) והוא אחד האנשים הכי חביבים ומתחשבים שאני מכיר.
היא אחזה בבסיס הזין שלו כיוונה אליה והתחילה למצוץ לו, בקצב מהיר – בולעת את איברו עד הבסיס ויוצאת (כבר התרגלתי לגרון העמוק שלה), נראה כמו זיון פה – אלא שהוא לא נגע בה ולא זז – זה הכל היא.
פתאום הוא התיישב, אחז בצדדי ראשה ועצר אותה, היא הסתכלה עליו תוהה
״לאט, רק התחלנו, תענגי אותי״
היא הנהנה והוא נשכב שוב לאחור ועזב את ראשה.

היא הוציאה לשון והעבירה אותה לאורך כל האיבר שלו, לאט מהבסיס לכיפה ושהיא הגיעה אליה היא נשיקה אותה נשיקה עמוקה מלאת אהבה (או הערצה?!) ואז עוד נשיקה, ועוד אחת עד שהיא סוג של חצי התנשקה חצי ליקקה את עטרת הזין -אור נאנח.
משם היא ירדה חזרה במורד האיבר מנשקת ומלקקת, חוקרת את איברו, דואגת לא לפספס אף פינה – הייתי מרותק לחלוטין, היא פשוט סגדה לאבירו המרשים.
לקח זמן עד שהיא הגיעה לאשכים שלו, בזמן שהיא טיפלה בהם בפיה היא ליטפה את הזין האדיר שלו, ליטופים ארוכים ואיטיים מהבסיס לעטרה – ליטפה לא שיפשפה.

העם הלשון הרימה אשך אחד לנשיקה רטובה ואותו דבר לשני, אז היא פשוט עיסתה את האשכים עם הלשון, בתנועות עמוקות ואיטיות אני ואור גנחו באותו הזמן – זה היה נראה כל כך נעים. מידי פעם הכניסה אחד מהם לפה וינקה קלות ושוב חזרה למשחקי לשון. שהביצים שלו כבר הבריקו מרוק היא ירדה עוד, בנשיקות קלילות על האזור שבין האשכים לפי הטבעת, אור התקדם לשכיבה יותר מלאה, מרים טיפה האגן – מאפשר לה גישה נוחה יותר, והיא ניצלה אותה.

שרון ליקקה, מצצה, נישקה את האזור, לאט לאט יורדת יותר ויותר למטה, שהוא גנח ארוכות הבנתי שהיא הגיע לפי הטבעת שלו.
״אוווו, זה טוב!!!״ הוא נאנח
וזה דירבן אותה יותר, הוציאה לשון וליקקה את כל האוזר, היא פיסקה את ישבנו ודחפה את הראשון עמוק יותר, ממש התחלתי לשמוע קולות של ליקוקים ומציצות, אור גילגל עיניים ונאנח בהנאה – הוא לחלוטין התענג עליה.
בשלב מסוים היא נסגה לאחור, אור פקח עיניים
״ למה הפסקת??״ הוא שאל עם נימה קטנה של כעס
״לא נוח לי ככה, אני לא מצליחה להגיע״ היא הסבירה בהתנצלות
״מה לעשות?״ הוא שאל
״אממממ יש מצב ש… אמממ שאתה תהיה על ארבע כזה?״ היא שאלה במבוכה
״אם זה יעזור לך להמשיך- ברור מה הבעיה?!״

הוא קם הסתובב ונעמד על ארבע במיטה, מנמיך את פלג גופו התחתון, מבליט את ישבנו – ממש ראיתי כמה הוא רטוב מרוק.
הייתם מצפים, כמוני, לראות אותו בתנוחה כזאת יראה טיפה נשי או גיי, ואני באמת לא יודע להסביר את זה אבל לא- אולי בגלל השרירים שלו, אולי בגלל הזין האדיר שעמד ובלט – אבל התנוחה הזאת לא גרעה אפילו טיפה מגבריותו.
״יאללה תמשיכי!״ הוא פקד
והיא הסתערה, הפעם כל הדינמיקה הייתה בקצב יותר גבוהה, ראשה נדחף בין ישבנו
״כןןןן!! אוחחחח את מעולה!!!״
היא ליקקה אותו בקצב מהיר, הלשון שלה עבדה ללא הפסקה
״ בפנים….. ככככןןןןןן עם הלשון בפנים״
שרון פיסקה עוד יותר וצללה
״אוווווויייי  כןןןןן את מממש בפנים!!! אאווווחחחח, זה…. כל… כך…. טובבבבבבב״ הוא גנח ונאנח
הוא הושיט יד לאחור ודחף את ראשה בכוח לתוך ישבנו
״כןןןןן את כל כך עמוק בפנים!!! חזק יותר!!״
היא הגבירה קצב
״אוווווו כןןןן איזה לשון!!!! את מתה על זה!!! זונה קטנה!!!״
היא לא הפסיקה, מנסה להיכנס יותר ויותר, מסובבת את הראש וחופרת לו בתחת, כך שמידי פעם הזווית איפשרה לי ממש לראות את הלשון שלה עמוק בבפנים.

אני לא יכול להסביר לכם כמה זה היה נראה נעים, והקולות שלו רק אישרו את זה, אני הייתי צריך להתחנן וקיבלתי סירוב ואיתו? הוא אפילו לא ביקש וקיבל, ומזה קיבל??? בטירוף!! הקנאה בערה בי באותו עוצמה כמו החרמנות וכבר הבנתי היא בעצם הזינה אותה, קנאתי בו בהכל, בגוף שלו, באיבר שלו, ובאישה שאיתו (שבעצם אישתי) , במה שהיא עושה/נותנת לו, ואיך שהוא מתייחס אליה, ללא חשש, לא בורר מילים.
כמעט גמרתי רק מלראות אותם – עצרתי את עצמי מלא לאונן ידעתי שבמגע הכי קטן אני אגמור, ולפי איך זה נראה הם לא לקראת סיום.

הייתי כל כך מרוכז בלשון שלה וברימינג המטורף שהיא עשתה לו שלא שמתי לב שהיא אוננה לו (חלבה אותו) תוך כדי, הוא עצר אותה והתיישב:
״ואוווו בקצב הזה אני עוד שניה גומר, ואני לא רוצה לסיים איתך״
״אז הייתי טובה?״ היא שאלה מסמיקה (לא יודע אם זה במבוכה או בגלל שהייתה מרוצה בעצמה)
״טובה?!? זה היה מדהים – כמו שרק הזונה הקטנה שלי יודעת לעשות״ היא חייכה כנראה לקחה את זה כמחמאה – הייתי בהלם
״בואי תמצצי לי״
״בשמחה״ היא באמת זונה קטנה איתו
הוא חזר לשכב והיא באה להתמקם בין הרגליים שלו
״לא ככה, הפוך, שהגוף שלך לכיוון שלי״ היא צייתה ושכבה חצי עליו שהרגליים בכיוון הראש שלו, והראש שלה פגש באיבר שלו.

הוא ליטף את ישבנה שנח לידו, ואז הכה בו (דיי חזק לדעתי, אבל היא לא אמרה כלום)
״יאללה!״ ציווה
והיא ניגשה למלאכה, בגלל התנוחה היא לא הייתה הייתה צריכה לכוון את הזין הראש שלה היה בדיוק בכיוון האיבר הזרוק שלו.
הייתי מרותק, היא מצצה לאט בולעת את כולו בתנועה סיבובית עד הסוף מחכה שניה ויוצאת וחזרת חלילה, אין לי ספק שהוא מתענג עליה, לראות אותה ככה הבנתי שגם היא מתענגת לא פחות על האיבר האדיר שהיא מצצה – ובאופן מעוות הבנתי אותה, לא כעסתי עליה, הבנתי אותה- הכלי שלו היה מרשים עוד יותר שהוא הבריק מהרוק שלה, זין ארוך ועבה, זקור בזווית מושלמת העור שלו היה בצבע מהמם ואחיד לכל אורכו (והיה אורך) לא כהה מידי, לא בהיר מידי, טיפה שחום/שזוף מעיין ברונזה כזה עם וריד בולט (ולא מידי) – הבנתי מדוע היא לא יכול לעמוד בפניו.

ואז היא עצרה פתאום פתחה עיניים לרווחה, גילגלה אותן ואז חזרה למצוץ ביותר ביתר שאת. כיוון שהיה לי קשה לעתיק את מבטי מהפה שלה עוטף את הזין הזה, לקח לי זמן להבין מה קרה – הוא כבר לא רק ליטף את ישבה, היד שלו שיחקה לה בכוס.
בגלל התנוחה שלה, וכנראה גם בגלל מיקום המצלמה לא הצלחתי לראות הוא עושה בדיוק – אבל אין ספק שהיא נהנתה.
כאילו שהיא שמעה אותי (או כדי לאפשר לו גישה נוחה יותר) היא התרוממה על ארבעה, ועכשיו היא זאת שהבליטה את ישבנה לאחור מה שאפשר לי לראות הכל, היד שלו אור מלטפת את הכוס שלה, מידי פעם מכניס שתי אצבעות ממשיך בליטוף אבל הפעם מבפנים, לא בקצב מהיר אלה בקצב שלב, היא ליטפה את האיבר שלו עם הלשון והפה והוא ליטף את איברה מבפנים ומבחוץ – מעיין 69 מוזר כזה אבל ארוטי בטירוף.
היא גנחה כל פעם שהוא הכניס את אצבעותיו פנימה, מפסקת את רגליה יותר.
״הזונה הקטנה שלי נוטפת, אה?״ הוא העיר בזמן שהוא דחף את אגודלו עמוק בתוכה מחטטת בזמן שהיא נאנקת וגונחת, לרגע לא מפסיקה את המציצה, מתענגת על האגודל שלו בתוכה.
״אויייי זה טוב……  זה…. כ ל….. כך …. נעיםםםםם״ בקושי הבנתי אותה עם זין בפה.

בשלב מסוים הוא הוציא את אגודלו וליטף איתו את פי הטבעת שלה  – זה היה האזור האסור שלה, היא תמיד הבהירה שלי שזה הקו האדום שלה, שאין לי אפילו מה לנסות לפתח ציפיות אין סיכוי שזה יקרה: לפני כמה שנים בזמן דוגי ניסיתי לגעת לה בפי הטבעת (עם האגודל, בדיוק כמו שאור מנסה) היא קפצה כאילו חישמלתי אותה ולפני שהבנתי מה קורה קיבלתי סטירה מצלצלת ״לא! בחיים אל תגיע בי שם!! לעולם !!״ מיותר לציין שהסקס לא המשיך, ואני נשארתי עם זין עומד, לחי אדומה ומסר ברור, לעיניננו:
הייתי בשוק שהוא הוציא את אגודלו וליטף איתו את פי הטבעת שלה
לא הייתי בשוק שהיא קפצה, הפסיקה למצוץ ואמרה בתקיפות ״לא! שם לא!״
הייתי יותר בשוק שהוא הושיט את ידו השניה לראשה ודחף אותה להמשיך למצוץ ״ששששששש…….״ הוא השתיק אותה הוא הפסיק ללטף את פי הטבעת שלה, אבל השאיר אותה מונחת שם דוממת. הוא דחף את הראש לה עמוק על הזין שלו ועם שאר האצבעות חזר ללטף את הכוס.

היא נרגעה וחזרה למצוץ (כנראה כי האגודל שבפתח הישבן לא זז אבל שאר האצבעות שבכוס כן), הוא השאיר את ידו על ראשה אבל כבר לא דחף, נותן לה למצוץ בעצמה.
לאחר כמה שניות, הוא חזר להניע את האגודל בתנועות סיבוב עדינות, הוא בלם את ראשה שהיא באה להפסיק למצוץ ושוב היסה אותה ״ששששששששש״ כאילו מרגיע איזה חיה, מכריח אותה למצוץ עם יד על הראש בעודו מזיז את האגודל על פי הטבעת שלה ואצבעות בכוס ומרגיע אותה בקולו- מנסה לאלף אותה.
הכי הייתי בהלם שזה עבד!! התואר כלבה מעולם לא התאים לה יותר, הוא אשכרה הצליח לאלף אותה!! היא התרגלה לאצבע שלו שם וחזרה למצוץ בתשוקה.
היא הגביר את התנועות באגודל מסובב יותר בקשיחות – היא לא הגיבה, ממשיכה למצוץ את הזין בתאווה מכניסה את כולו עד בסיס הזין לפה. היא גנחה (לא יודע אם מכאב, הפתעה או הנאה) שהוא לחץ את האגודל לתוך ישבנה.

הוא בקושי הספיק להחדיר שפתאום נשמע קול בכי חזק של תינוק, גם מהטלפון וגם מהמסדרון. הסתכלתי על השעון זה אכן הזמן שהוא אוכל, בחישוב גס- הסשן הזה קורה כבר שעה פחות או יותר, שעה שהיא מענגת אותו בזמן שאני -בעלה – אמור להיות ישן במיטה, הרגשתי עלוב גם מקנאה וגם כי ידעתי שלא הייתי מחזיק כל כך הרבה זמן במיוחד עם דברים כאלה אינטנסיביים, כמעט גמרתי רק למראות את הדברים האלה (הצלחתי להחזיק רק כי נמנעתי מלגעת בעצמי).
בכל מקרה, הבן שלי ושל שרון קם לאכול ובכה בקול, שרון המשיכה למצוץ בשקיקה לא שמה לב לכלום – אור היה צריך לעצור אותה:
״שרון,  !₪*)*^# בוכה, אני לא יכול ככה״
״מה?? אהההה… וויי הוא בטח קם לציצי״ היא אמרה חצי מבולבלת
״לכי תרגיעי אותי״ הוא עזב אותה.
״אני מאכילה אותו וחוזרת, חכה לי?״ היא שאלה שקמה
״תעשי את זה מהר״
היא התכופפה, נתנה לו מציצה קטנה ויצאה במהירות- אפילו לא טרחה להתלבש.

עברתי למצלמה בחדר של הילד, צפיתי בשרון יושבת על הכיסא הנקה, עירומה לחלוטין מניקה את הבן שלי, זה היה לוהט. קשה לי קצת להסביר את זה, אולי זה קצת סוטה מצידי כי יש פה תינוק, אבל לראות אישה מהמת מניקה בעירום מלא היה סקסי בטירוף.
כנראה לא הייתי היחיד שחשב ככה, כי כמה דקות אחרי כן ראיתי את אור עומד בפתח הדלת, עירום לחלוטין צופה בה, זה הזכיר לי את הלילה שהתחיל הכל, רק שהפעם שניהם היו ערומים לחלוטין והיא לא נבהלה שראתה אותו אלא רק חייכה אליו
״אז מה? אתה אוהב את מה שאתה רואה?״
״מאוד! את יודעת שיש לי קטע עם ציצי ולראות אותך מניקה מגרה אותי מאוד״
״גם לינוק אותך מחרמן אותי״ היא ענתה לא בלי בושה, הייתי בשוק מהתעוזה שלה
״את מוזמנת מתי שרק תרצי״ הוא אמר והתקרב אליה, נעמד לידה, האיבר האדיר שלו נפוח (אך לא זקור) קרוב לפנים שלה, נשמתי נעתקה.
״לא אור, אני לא יכולה ככה. תן לי לסיים ואני איתך״ זה באמת היה יכול להיות מוגזם לחלוטין ונשמתי לרווחה לשמוע אותה מסרבת, אז כן יש לה גבול איתו, הוקל לי מאוד.
״את צודקת, סליחה! זה באמת לא לעיניין, שאני חרמן קשה לי לחשוב בהגיון – ועצרנו באמצע פשוט…. אני מתנצל לא יודע מה חשבתי״ הוא אמר שהתרחק ממנה חזרה לכיוון הדלת.

מאירועים הקודמים היה לי חשש שהוא יכפה את רצונו, אבל לא רק שהוא נסוג הוא אשכרה התנצל בפניה- זה היה לי מוזר לשמוע אבל שוב הקלה מטורפת – יש להם גבולות תודה לאל.
״זה בסדר, אני לגמרי מבינה אותך, אני כמה דקות מסיימת ואני איתך״ היא ענתה
״את חושבת שישאר לי?״ שאל
״ישאר מה?״
״חלב….. אני רוצה לטעום שוב״ היה לי מוזר לראות אותו נבוך קצת.
״אל תדאג, בטוח שישאר לך, לך לחדר וחכה לי״ וזה בדיוק מה שהוא עשה – הייתי בשוק.
פתאום היוצרות התחלפו, בבת אחת, הדינמיקה בניהם התחלפה – היא הייתה היותר אסרטיבית ובטוחה בעצמה והוא המתנצל, הנבוך והצייתן. הדבר הראשון שקפץ לי לראש זה – אמא ובן – היא שלחה אותו לחדר ועוד רגע תניק אותו, הם לא הפסיקו להפתיע אותי. עם כמה שאני צופה עליהם אני לא יכול לצפות את האירועים, אולי זה אחד הדברים שכל כך ריגשו אותי. פאק.

היא סיימה להניק, הרימה אותו לגרעפס, נתנה לו נשיקה והחזירה אותו לישון – אמא למופת.
התרגשתי שראיתי אותה יוצאת מהחדר לכיוון החדר של אור, נלחם בעצמי לא לגעת בזין שלי.
חזרתי למצלמה בחדר שלו, אור שכב על המיטה שלו, עירום, הזין האדיר נח על הבטן השטוחה, החלקה והשרירית, ששרון נכנס לחדר.
״תביא כרית ובוא״ אמרה בזמן שהתיישבה על המיטה שלו
״אז נשאר לי???״ הוא אמר בציפייה של ילד בזמן שמיהר לבצע
״אמרתי שלך שכן, בוא״ היא שמה את הכרית על הברכיים שלה, ותפחה עליה מסמנת לו לשים עליה ראש, והוא מהיר לבצע.

היא חפנה את השד, מרימה אותה מלמטה וכיוונה אל אור.
״פה גדול״ והוא פתח את פיו בציפייה.
היא הובילה את הפטמה הזקורה שלה (ואחרי הנקה היא הייתה ממש זקורה) לתוך פיו.
״קדימה, לאט לאט״ – זה הייתה התנהגות ממש אימהית מצידה.
הוא סגר את פיו, והתחלתי לראות את השקעים בלחיים שלו שמעידים על יניקה חזקה.
״בדיוק ככה, כל הכבוד, עוד שניה יגיע חלב״ היא ליטפה את ראשו, מעודדת אותו.
״לאט לאט, טעים??״ הוא הנהן והאט את הקצב.
היא עצמה את העיניים
״כן….. ככהה…. תרוקן אותי….. אמממממ״ היא התחילה ללטף את בטנו השרירית, מעבירה יד על כולה, מלטפת, חוקרת, עוקבת אחרי מתאר הקוביות והשרירים שלו.
הייתי כל כך מגורה שהחלטתי להסתכן, רציתי לצפות בזמן אמת לא ככה דרך מסך. השתקתי את הטלפון שלא יהיה פדיחות, ובשקט הלכתי לכיוון החדר של אור. ווידאתי ששניהם עם עיניים עצומות לא יכולים לראות אותי לפני שהצצתי פנימה.
הם היה פחות משלוש מטר ממני, הכי קרוב שהייתי אליהם בזמן אמת. ופאק זה היה מחרמן, ככה הצלחתי לשמוע את קולות היניקה שלו. עד שהגעתי היד שלה כבר מצאה את הזין שלו ואוננה לו בזמן שינק את השד שלה. פאקקקק ממש הרגשתי התכווצות ורטיבות שטיפות אהבה יצאו ממנו.

אחרי כמה דקות הוא הפסיק, נסוגתי טיפה אחורה שלא יראו אותו,
״נגמר״ הוא ציין באכזבה
״יש עוד צד״ היא ציינה כאילו זה מובן מאילו
״זה בסדר??״ הוא שאל בהתלהבות
״ברור, זה רק מקל עלי״ היא ליטפה את ראשו.
״מעולה, אבל הפעם אני רוצה קצת אחרת״ הוא אמר, ודחף אותה כך שנשכבה גבה.
הוא הסתובב כך שהיה על ארבע, מאונך אליה. הוא תפס ביד אחת את השד השני מעך אותו, מבליט את הפטמה, התכופף והסתער ביניקה. כל זה קרה מאוד מהר, בבת אחת היוצרות שוב התהפכו והוא חזר לתת להוביל.
״ואוווווו״ היא פלטה, בניגוד ליניקה הקודמות זאת הייתה ממש סוערת, הוא ינק אותה בתאווה בקולות יניקה ממש חזקים (הנחתי שאת אלו הייתי שומע גם דרך המצלמה), מהר מאוד היד שלה חזרה וגיששה את דרכה לזין שלו וחזרה לאונן לו.
חזרתי לזווית צפייה מסוכנת יותר אך שווה את הסיכון, פאק איך שרציתי להיות חלק מזה!!

אור שלח יד והעיף את הכרית מהברכיים שלה, חושף אותה. הזונה הקטנה שלו (שלי בטוח שלא) כנראה הבינה וישר פיסקה רגליים, ממרחק כזה ממש ראיתי כמה היא רטובה.
היא גחנה בקול רם, כמעט צעקה, שהוא דחף לה שתי אצבעות לכוס והתחיל לעסות אותה.
פאק! זה היה מראה מהמם, אני חושב שגמרתי בלי לגעת העצמי.
אישתי שכובה על הגב מאוננת לגבר שיונק ומאונן אותה, שתי אצבעות בתוכה והאגודל על הדגדגן.
לפתע שרון התחילה לרעוד מעונג, והתחילה לצעוק ולגנוח
״כן! כן!! זה טוב!!! אוייי אוויי אהההה״
אור מהר סתם את פיה עם היד השניה, אך לא הפסיק לינוק או לעסות אותה.
״ממממממ …. אממממממממ״ השתוללה מתחתיו וגמרה, חשבתי שראיתי אותה משפריצה קצת, אבל כנראה לא ראיתי טוב היה דיי חושך, וזה אפעם לא קרה  – כנראה התבלבלתי מכמה רטובה שהיא הייתה.
היא המשיך עוד, כאילו לא קרה כלום ואני עדיין שומע אותה גונחת תחת ידו ״אמממממ אאאאאהההההה ממממממ״ עד שעצר.
״גם זה נגמר״ הוא ציין באכזבה.
״ואוווו זה היה אינטנסיבי…. פאק אור…… זה היה טוב!״ היא אמרה שהיא מתנשפת.
״לא סיימתי איתך, כן?״ הוא בבירור חזר להוביל כהרגלו.
״ברור, אבל איכפת לך לשכב רגע?, אני חייבת לנסות משהו״ כמעט התחננה בפניו

הסתקרנתי, אבל נסוגתי טיפה מפחד להיתפס.
אור נשכב על הגב, שרון עדיין מסדירה את הנשימה, התיישבה על הירכיים שלו באזור הביצים, הזין שלו בין רגליה והיא אוננה לו מלטפת אותו בתנועות ארוכות – חששתי, לא הבנתי מה היא מנסה לעשות, היא הייתה בגבה אל הדלת כך שהם לא יכלו לראות אותי אז חזרתי לעמדה החשופה יותר אבל שווה את הסיכון.
״כן?״ אור שאל אותה בחוסר סבלנות, ברור שהידיים שלה לא הספיקו לו.
״שניה, אני רק רוצה להרגיש אותו קצת״ לא הבנתי מזה אומר
היא התרוממה טיפה והתמקמה מעל הזין שלו – פאק! לא!! אין סיכוי שהוא יחדור אליה?!?!? נכון?? אור חייך
ואז היא התיישבה עליו – נשמתי נעתקה…. לא זה…. בבקשה… בקושי יכולתי לעמוד על הרגליים, זה היה יותר מידי, היה לי ברור שהוא יקבל ומקבל יותר ממנה (וגם דיי לוקח) אבל ככה, רק עכשיו ניסינו והיא ממש רצתה ועדיין לא הצלחנו, הייתי כל כך המום ונסער שלקח לי רגע להבין שלא הייתה חדירה, היא פשוט התיישבה על הזין שלו כך שהוא היה בין שיפתי הכוס ולא בתוכו – נשמתי לרווחה.
היא התחילה לנוע עליו בתנועות ארוכות, מחככת את עצמה לכל אורכו, הזין שלו צץ בין רגליה בכל תנועה:
״אווווי כל כך נעים……. הייתי חייבת להרגיש אותו שם….. ״ שרון דחפה את ידיה אל החזה והבטן של אור בזמן שהיא השתלטה על הקצב, טוחנת את הכוס שלה כנגד הזין הקשה שלו המפשק את שפתי הכוס החלקלקות שלה.

״כןןןןןןן….. את רטובה!…. זה טוב…..״ אור עצם עיניים נהנה
״אאאווווו אאווווו  איזה זין יש לך…… כןןןןןןן אור זה טוב….״ היא ייללה בעונג
הוא שלח ידיים ואחז בציצי שלה, משחק איתם באגרסיביות, אוחז, חופן, מעסה, מידי פעם סוטר לשד אחד ואז לאחר, צובט את הפטמות שלה, שגם ככה היו זקורות מכל היניקות שחוותה
״אוחחחח אני מת על ציצי שלך!!!| ״ היא סינן
שרון התעלמה ממנו, מרוכזת לחלוטין בתנועה עליו ,לאט לאט מגבירה את הקצב, טוחנת את עצמה על הזין, מאוננות אותו עם הכוס שלה.

אחרי שתי סטירות חזקות ממש לכל שד, שהשאירו אותן ממש אדומות, הוא עבר לאחוז במפשעות שלו עוזר לה להחליק עליו בקצב יותר מהיר יותר משליט את הקצב בעצמו, אם לא הייתי רואה מידי פעם את הזין שלו מציץ זה היה נראה ממש זיון סוער.
״אווווווו אני מתה להרגיש אותך בתוכי …..״ סיננה תוך שהיא נושכת את השפה.
״רק תבקשי״
״א נ י …. ל א … י כ ו ל ה….״ היא אמרה בין גניחות ויבבות, זה היה גדול מממני, הוצאתי את הזין (שאחרי מבט באור הרגיש קטן ועלוב) והתחלנו לאונן, בקושי התחלתי וגמרתי שופך את זרעי על הרצפה, עוצר את עצמי מלהוציא קול.
הורדתי את החולצה וניקיתי איתה את בושתי מהרצפה – לא הפסקתי להסתכל עליהם כל הזמן.

הם הגבירו את הקצב, היא התכופפה עליו יותר.
״כןןןן שרון…… אני מתקרב….״
״אווווררררר כןןןןןןןן אני רוצה להרגיש אותך גומר…… אוווייייי …… ״
הוא עבר לאחוז במותניה, לוחץ אותה עליו יותר מזיז אותה כמו בובה על האיבר האדיר שלו בקצב מטורף, קולות ברורים של רטיבות מתנועה שלהם התחילו להיות יותר ויותר חזקים.
שרון התחילה לרטוט כמו בהתקף
״כןןןן כןןןןן ….״ הגניחות שלהם התמזגו כך שלא זיהיתי כי אומר מה בבליל האנחות.
ואז הם התפוצצו, שרון ממש צעקה בגמירה ארוכה את שמו, לא מפסיקה לרעוד לו על הזין בעוצמה בזמן אור מרסס את כל בטנו בשפיך פיו פעור בזעקה אילמת.

שרון קרסה על המיטה לידו, מתנשפת, לקחתי את החולצה שלי וברחתי בזריזות חזרה לחדר שינה, נכנסתי למיטה והדלקתי את הטלפון – נחוש לא פספס כלום.
כל הבטן של אור הייתה רטובה ומבריקה מכל הזרע, חשבתי לעצמי שבחיים לא גמרתי כל כך הרבה וכל כך רחוק קל וחומר שלא בגמירה שניה ביום.
אחרי כדקה שרון התיישבה:
״פאק, זה היה מטורף, הזין שלך מדהים״
״לא ציפתי שאני אגמור מדבר כזה…..״
״אז עינגת אותך כמו שרצית?״ היא שאלה מחוייכת, היא באמת זונה קטנה – נחושה כל כך לרצות אותו. איך הגעתי לזה?!?!?!?
״נלך לישון? אני הרוג ובעלך בטח התעורר מהצעקה שלך״ אמר בקרירות, מתעלם מהשאלה שלה.
שרון האדימה (כנראה מבושה) וקמה ללכת, אוספת בדרך את הכותונת, שהיא באה לצאת מהחדר אור עצר אותה
״שרון, לא שכחת משהו?״
היא הסתובבה בבילבול
״נקי אותי! זונה קטנה!״ הוא ציווה, בן זונה!!! הוא נהנה להשפיל אותה?? מה נסגר???
להפתעתי שרון חייכה חיוך רחב היא שמטה את הכותונת שוב, וממש דילגה אליו באושר ואז הסתערה על הבטן של בליקוקים, גורפת את הזרע שלו בלשונה, גורפת ובולעת, הייתי מרותק – בחיים אבל בחיים עם כל השנים שאנחנו ביחד לא הייתי מאמין שהיא תלקק ככה שפיך אי פעם.
עם כל הכמות הזאת, זה לקח לה לא מעט זמן, והיא הייתה יסודית, דואגת לא לפספס אף טיפה, אור מסתכל עליה בחיוך, מרוצה ממנה, מעיר לה מידי פעם על נקודה שהיא פספסה.
אחרי שהייתה מרוצה מנקיון הבטן (ששוב הבריקה אבל הפעם מהרוק שלה), היא עברה לזין שלו, הוציאה לשון וליקקה את טיפת הזרע שעמדה בקצה הכיפה, ואז סחטה אותו עם ידה מלקקת את הטיפה החדשה שנוצרה, ושוב, שכבר לא היו עוד טיפות היא התחילה לינוק מנסה לשאוב את טיפת זרע, לא מוותרת.
אור ניסה לעצור אותה אך היא לא הקשיבה/שמעה, ואז הוא הפליקה לה בטוסיק בעוצמה (שמעתי את המכה עד לחדר ולא דרך הרמקולים), היא קצפה
״מספיק, תחזרי לבעלך״ היא השפילה פנים ויצאה מהחדר.

מיהרתי לסגור את הטלפון ולהעמיד פני ישן, שמעתי את שרון נכנסת לחדר ואז מחטטת במגירה שליד הראש לי. לא הבנתי מה יש לה לחפש שם.
היא ליטפה אותי, ומיד העבירה יד אל האיבר הישן שלי, מתחילה לשחק איתו.
״מאמי?? מאמי קום״ היא לוחשת לי
פקחתי עיניים כאילו אני מתעורר (היא עדיין משחקת לי בזין), שמתי לב שהיא עדיין עירומה.
״אני חרמנית ממש, אני צריכה שתחדור אלי!״
לא נכון!!!!  צרחתי וקיללתי בראשי ככככככווווווססססס אאאאאממממקקקק!! רק עכשיו גמרתי!!!!!
לא ידעתי מה לעשות, אני לא יכול לפספס את זה!!
״אני בטוחה שעכשיו נצליח, אני רטובה ממש-  קח״ הושיטה לי קונדום (זה כנראה מה שחיפשה במגירה)
לא עמד לי בשיט, היא שמה לב
״תתפשט, אני אכין אותו״ תוך שניה הייתי עירום ושרון מצצה לי, חשבתי על זה שהפה שלה בטח עדיין מלא בטעם הזרע של אור ועכשיו הוא על הזין שלי, התחלתי להזדקר.

היא מצצה לי בטירוף, חדורת מטרה להעמיד אותי, וזה לא כל כך עבד.
״מה קרה?״ היא עצרה ושאלה
גמגמתי ״כבר גמרתי היום, אז זה קצת לקוח לי יותר זמן, אבל עוד קצת וזה יעבוד״ מנסה להשמיט את העובדה שגמרתי בפעם השניה היום לפני פחות מעשר דקות
היא המשיכה, וזה באמת היה נעים, ניסתי להזכיר במה שראיתי רק עכשיו – זה עבד והתחלתי להיזדקר
בשניה שהפין שלי נעמד, היא עצרה והתחילה להלביש עלי קונדום מה שגרם לו לסגת קצת, עד שהיא כבר התמקמה מעלי – הוא כבר בקושי עמד – ניסתי להתרכז, היא אוננה לי קצת, זה לא עזר.
היא התחילה לשפשף אותו בכוס שלה -כלום. ניסתה להחדיר אותו ככה – ללא הצלחה.
עם כל נסיון, הרגשתי רע יותר – מאכזב יותר.
אחרי מספר דקות של ניסיונות היא וויתרה.
״זה לא יקרה היום, אה?״
״אני מצטער שרוני, בגלל שגמרתי כבר זה יותר קשה״
אני חושב ששמעתי אותה מלמלת ״לא לכולם״ אבל אני לא בטוח.
״אוף – אני צריכה את זה ממש…. לא משנה״ היא אמרה משלימה עם האכזבה, אני לא יכול לתאר כמה רע הרגשתי.
היא ירדה ממני, לבשה את הכותונת. נכנסה למיטה והסתובבה עם הגב אלי.

הרמתי את המכנסיים בזמן שירדו לי דמעות, בכיתי ללא קול, הרגשתי אכזבה, מאכזב את האישה שלי – איזה גבר אני?? הרגשתי כל כך קטן אפס, כלום, מושפל, במיוחד בהשוואה לאור, השוואה שלא יכולתי שלא לעשות. רציתי למות. נרדמתי.

Loading

11 מחשבות על “עומד בקצה הלשון – חלק 12”

  1. אמאא אפילו באמצע העבודה ההייתי חייבת לגמור
    נתקלתי בטעות בסיפור הזה ואווו התחלתי אתמול בערב לקרוא וכבר גמרתי 7 פעמים😅
    ממתינה בקוצר רוח לעוד פרק

    הגב
    • בדיוק מה שקרה לי רק שאצלך זה נשמע הרבה יותר טוב!!!

      הגב
  2. ואווו ככה אוהבת תמשיך עוד גפ בעלי יש לו קטן ואני ממש ממורמרת ומה שמביא לי נחמה זה הויברטורים שיש לי בהיחבא.

    הגב
  3. סיפור אדיר, פליז תסיים את הסיפור שהיא חוזרת לבעלה ושאור יוצא חבר גבר

    הגב
    • למה למה לסיים ככה אור לא גבר אמיתי ! היא רוצה גבר אלפא שיפרק אותה תמשיך עוד פרקים הסיפור טוב מאוד

      הגב
    • איך היא יכולה לחזור אליו אחרי שהיא הפכה להיות הזונה של אור?

      הגב
  4. ואוו סוף סוף הגיע איזה סיפור מטריף חייב המשך מהררררר!!!!

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן