עומד בקצה הלשון – חלק 7

חלק 1 של הסיפור, חלק 2, חלק 3, חלק 4, חלק 5חלק 6

 

״אני רוצה לעשות שוב שלישייה״

ברגע ששמעתי את המשפט עלה בי הזיכרון של שרון שוכבת על הגב ראשה מוטה אחורה בקצה המיטה, אור עומד מעליה עם גוף של אליל יווני והזין שלו תקוע עמוק בפיה הפתוח לרווחה, התמונה הזאת יחד עם התחושה של הזין שלי עטוף בפה חם היו מעבר לכל גירוי שיכולתי להכיל, אני זוכר את ההתכווצות שלפני הרגשתי כאילו האשכים שלי עלו לתוך הבטן ואז התפרצות אדירה של גמירה ועוד שלושה גלי משנה שכל אחד מהם חזק כמו אורגזמה רגילה, איבדתי תחושת זמן הכל עבר לאט, צעקתי כדי לשחרר אך לא שמעתי כלום אפילו לא את עצמי, ראיתי רק לבן – כאילו הגוף שלי ניתק את כל החושים והתחושות וריכז הכל באורגזמה אדירה, התחושת היניקה והבליעה שלה רק הגבירה על העצומה בין הגלים.
התמוטטתי, עדיין לא חזרתי לעצמי, הכל היה מעורפל, לא יכולתי לזוז, המוח שלי לא הצליח לעבד כלום הרגשתי רגוע ריק אבל בקטע נהדר כאילו סופת הוריקן מטורפת הפסיקה בבת אחת –  אולי זה הריחוף שמדברים עליו במדיטציה?!

במעומעם הרגשתי את שרון ממשיכה לינוק את איברי, מנסה למצוץ ממני את שארית אוני, תרתי משמע.
לאחר זמן מה (קשה לי להעריך, המוח לא עבד) הרגשתי את שרון יושבתי לידי

״אז… כן?! אתה מסכים?״ היא שאלה
״מסכים למה?״ לא הבנתי על מה היא מדברת איתי, לא הצלחתי לחשוב
״ל… אמממ מה שביקשתי, ל….. נו…. שלישיה?״ היא שאלה במבוכה- חלקים של פאזל התחברו לי בראש
״אההההה….נכון…. כןןןן……״האסימון נפל, זה הרגיש לפני נצח ששאלה אותי
״כן?״ שאלה בהתלהבות
״לא!״ הייתי מבולבל ולא הצלחתי לחשוב
״לא?״ שאלה בחשש
אולי הייתי קשוח מידי- ״כלומר לא יודע, אני צריך לחשוב על זה״
שתיקה

לאט לאט המוח התחיל לעבוד, כמו מחשב שעולה אחרי ריסט, האלכוהול והגמירה הזאת לא עשו לי טוב למוח, והלא הצלחתי לחשוב כמו שצריך הייתי תשוש
״נדבר על זה מחר, אני הולך לישון, אני הרוג״ קמתי ועליתי לישון, לא הצלחתי להסתכל עליה.
הערב הזה היה חתיכת רכבת הרים מוודאות לחדירה לגמירה מהירה לאכזבה שאין חדירה למציצה מטורפת ואורגזמה אדירה לשאלה מכאיבה.
נכנסתי למקלחת, עם המים התחילו המחשבות, האם היא תכננה את זה כל הזמן? לגרות אותי בטירוף ואז לשאול? או שזה היה בלהט הרגע?האם הסקס בינינו היה מאולץ מבחינתה או שהיא באמת נהנתה איתי? – זה הרגיש שכן, אז למה היא שאלה את זה? זה לא היה מספיק לה? אני לא מספיק? הייתי בטוח שיהיה שינוי. ולמה לעזאזל גמרתי כל כך חזק ועוד בפעם השניה?
הייתי עייף מדי כדי להתעסק בזה, הלכתי לישון וכל כך קיוויתי שהיא לא תעלה את זה מחר – אולי זה היה אי הבנה. נרדמתי כמו מת.

התעוררתי לבדי, שרון לא הייתה לצידי. לאט לאט נזכרתי בערב הקודם, היה קצת מעורפל אבל נזכרתי בהכל בעיקר באכזבה והכאב שבסוף הערב.
האם היא בכלל ישנה לידי? לא הרגשתי כלום במהלך הלילה, לקחתי את הטלפון כדי לבדוק במצלמות מה קרה אחרי שהלכתי.
ראיתי הודעה משרון, היא נסעה להורים שלה כדי לאסוף את הילד ותישאר שם כבר כל השבת עד הערב כדי שיהיה לי זמן לנוח ו״לעשות חושבים עם עצמי״ – זאת לא אי הבנה והיא לא שכחה את זה 🙁 והיא לא תעזוב את זה-  סעמק איתה!! אני אומר לא!! היא לא צריכה אותו, היה לנו סקס מטורף גם בלעדיו, נכון? או שזה בכלל היה בזכותו?!

עברתי לראות מה קרה אמש, התחלתי מרגע שנכנסנו הביתה, סיקרן אותי לראות איך אנחנו נראים מהצד, אולי אני אראה דברים שלא שמתי לב תוך כדי.
היה קצת מוזר להסתכל עלי הפעם, האמת זה היה מחרמן, אבל לא יכולתי שלא להשוות אותי ושרון לאור ושרון, זה היה הרבה פחות מרשים,
עם אור  זה היה כמו פורנו: עוצמתי ומסעיר התאווה נטפה מכל האירוע
איתי לעומת זה היה כמו סרט חובבנים – מאופק, עדין, רגוע יותר
הפער היה נכיר: מין מול רגש- זה הכי טוב שאני יכול לתאר.

התמקדתי בשרון, ניסיתי לראות אם היא נהנתה באמת או שהכל היה הצגה כדי לפתה אותי לאשר לה להיות איתו. אולי רק דמיינתי, אבל מהצד שרון נראתה מגורה מאוד מצד אחד אבל לא לגמרי מתמסרת מצד שני, עם אור היא כאילו הייתה נראת בטראס, משוחררת לגמרי היא התמסרה לו לחלוטין, כל כולה בכל הוויתה
איתי? היא ברור שהיא מגורה והיה ברור שהיא נהנת אבל ההבדל היה משמעותי וצובט.
ואז הבנתי אותה, איך אפשר שלא?, איך אפשר לא לרצות להיות ככה שוב, בשיכרון חושים. והבנה הזאת כאבה כל כך כאבה.
ששמעתי אותה שוב אומרת/שואלת : ״אני רוצה לעשות שוב שלישייה״ (עכשיו הבנתי כמה היא באמת רוצה/שואלת)  גמרתי ופרצתי בבכי – ההבדל מחץ לי את הלב.
עצרתי את ההקלטה עד שנרגעתי, ניגבתי את עצמי שטפתי פנים והמשכתי לראות.
הייתי מתוסכל, והכי נורא שאפילו לא היה לי עם מי להתייעץ, אור ושרון הם האנשים הכי קרובים אלי, כל התלבטות או בעיה שהייתה לי הייתי ניגש לאחד מהם או אפילו לשניהם, איך אני מתמודד עם זה??? מה אני אמור לעשות לעזאזל??

שרון לא התלבשה אחרי שעליתי לישון, היא ישבה על הספה מהורהרת, אחרי כמה רגעים היא ניגשה לטלפון שלה ונראה היה שהיא שולחת הודעה, הסתקרנתי – למי לעזאזל שהיא שולחת הודעה בסיטואציה שכזאת (ולא, זה לא היה לי. לי היא שלחה בבוקר) היא הפסיקה להקליד ואז פשוט הביטה בטלפון לכמה רגעים, מחכה לתשובה?
שרון הביאה את משאבת החלב חיברה לשד ימין, לפני שהפעילה היא הציצה שוב בטלפון, השתרעה על הספה והפעילה את המכונה. היא כנראה הייתה מלאה כי ישר התחילו לצאת זרמים של חלב לתוך הבקבוק. אשתי נשענה לאחור נשכה שפתיים, היא שמה את הטלפון לידה, ולהפתעתי היא פיסקה רגליים והתחילה לשפשף את הכוס שבירור היה רטוב, היא לא הכניסה אצבעות,  ועם יד פתוחה עינגה את עצמה. לרגע היא פתחה את העיניים, עם היד הפנויה הציצה בטלפון תוך שהיד האחרת לא מפסיקה לשפשף, החזירה את הטלפון, עוד שלוש פעמיים היא בדקה את הטלפון עד שהיא גמרה. היא סיימה לשאוב, התלבשה ועלתה לישון (לא לפני שהיא בודקה שוב את הטלפון) – היא נכנסה לישון לידי
.
הייתי חייב להבין מה הקטע למרות שכבר דיי נחישתי.
כיוון שאני שרון הייתה טכנובופית, ואני הייתי הטכנולוג בבית ידעתי את כל הסיממאות למחשבים בבית- לא היו בינינו סודות (כך לפחות חשבתי עד כה), אז כמובן שידעתי את הסיסמא למחשב שלה, וידעתי שכל ההודעות מסונכרנות עם המחשב (תודה אפל), כך שהייתי מסוגל לראות את כל ההתכתביות שלה, מעולם לא עשיתי את זב בעבר אבל מצד שני מעולם לא היית לי סיבה, ועדיין התביישתי קצת
ולצערי – צדקתי, לא הופתעתי.היא שלחה הודעה לאור:
״היי, רק מעדכנת שאני מדברת איתו, ואני אדאג לשזה שהוא יסכים!  חחחח״ – הוא עדיין לא ענה לה
פה חששתי, אז היא כן תכננה את זה, נלחצתי והתחלתי לפחד שאני מאבד אותה.

הייתי חייב לנקות את הראש אז נסעתי לבית קפה שקט, ישבתי בצד עם קפה, הוצאתי דף ועט וניסיתי להוציא לדף את כל המחשבות/ מסקנות שמתרוצצות לי בראש, מנסה לעשות לעצמי סדר:
– כואב לי לראות אותם יחד
– אני מתגרה בטירוף מלראות אותם יחד
– אני מקנא בשרון שהיא כל כך נהנת ומצליחה להגיע לטרוף חושים איתו
– אני מקנא באור, בגוף שלו, באיבר שלו, במה שהוא מקבל ממנה
– אני מפחד לאבד את אישתי ואת המשפחה שבניתי
– אני מפחד לאבד את החבר הכי טוב שלי (הוא באמת היה האדם הכי קרוב אלי)
– הסקס עם שרון נהיה מטורף, היא התחילה לתת לי דברים רק חלמתי עליהם
– הגעתי לשיאים שלא ציפיתי (איתה ובלעדיה)
– אני מבין את שרון שקשה לה לוותר על זה

הסתכלתי על הרשימה ונסיתי להסיק ממנה מסקנות, לא הייתי יכול להתכחש לעבודה שהיה מענג ֿ(ומענה) לראות אותם, וחשבתי על מה ששרון הציעה- שלישיה.
היא לא ביקשה להיות איתו לבד, היא ביקשה שלישיה- גם איתי. זה אומר משהו, נכון?
אולי זה בעצם דרך להנות מכל העולמות? אני לא אאבד אותה אם אני חלק מזה ואין לי מה לקנא אם אני גם מעורב וצלע שווה במשולש הזה.
ככל שחשבתי על כך זה נראה לי פתרון מעולה מצד אחד אני מעצים את ההנאה (גם לראות וגם להשתתף) מצד שני בלי קנאה ועם מינימום כאב.
והרי היא עשתה איתי דברים שלו לא משמע שאני לא ביררת מחדל! רק דימיינתי את הדברים שאעשה איתה.
החלטתי! שלישיה זה מעולה,  לא יכולתי לחכות לדבר איתה על זה.

חזרתי הביתה, שרון עוד לא. אז כמובן שבדקתי אם אור ענה לה והוא אכן – ״טוב״ זה מה שהוא ענה לה, לא יותר.

התלבטתי עם עצמי מה להגיד להגיד לה ואיך לנהל את השיחה, מה ללשאול? כמה חזק ללחוץ? אני רוצה שהיא תתוודא? שוב להציב תנאים? זה גם ככה לא עוזר…. אבל היא לא יודעת שאני יודע את זה – מבחינתה אני רואה אותה כתמימה ואמור לא להבין מאיפה זה נפל.

שרון חזרה הבייתה בערב, כש #**@$@ כבר מקולח וישן. היא קודם שמה אותו במיטה ובאה אלי בחשש.
״אז…. אתה רוצה לדבר? חשבת על מה ששאלתי אותך אתמול״ ישר ולעיניין אה?
״אולי תתקלחי ואז נשב נדבר כמו שצריך״ אני אפילו לא יודע למה אמרתי את זה, אולי עדיין חששתי מהשיחה ורציתי לדחות אותה עוד קצת….
חכיתי לה בסלון, היא חזרה עם בירה בשבילי וכוס יין לה ״הנחתי שיחה כזאת צריכה קצת אלכהול״ בראש חשבתי כמה שהיא צודקת.
״אז על מה את רוצה שנדבר?״ שאלתי בתמימות
היא לקחה לגימה ענקית וירתה ״אני רוצה לעשות שוב שלישייה״
״למה?״ החלטתי להתחכם קצת, אני לא אעשה לה את זה קל, ואולי אוכל לקבל כמה תשובות.
״לא הבנתי,למה מה?״
״למה עכשיו? מה קרה פתאום? ולמה זה בא ממך? בזמנו אני הייתי צריך לשכנע אותך ממש״
״תראה, האמת שיש משהו שלא סיפרתי לך״  הופעתי שהיא הולכת להתוודאות, היא לקחה נשימה וגימגה קצת ״האמת היא ש… ש.. מאוד נהנתי בזמנו….. יותר ממה שציפיתי אפילו …  ואני עדיין חושבת על זה מידי פעם… אז הייתי רוצה לנסות שוב״ אז היא לא מתכוונת להתוודות אה?
״אוקיי…. ולמה עכשיו דווקא? קרה משהו?״ התעקשתי
״תראה… אני לא יודע אם שמת לב, אבל יש לי ממש חשק לאחרונה, אולי זה בגלל הלידה אולי ההנקה, אבל פשוט יש לי יותר חשק ורצון לעשות״ הנקה של מי?! חשבתי, אבל תכלס לא יכולתי להתווכח עם זה, זה טיעון שאמור להסתדר לי טוב בהנחה שאני לא יודע כלום.
״הבנתי… ועם מי?״ שאלתי בתמימות
״מה מי? עם אור!״ היא ענתה ישר בלי להתבלבל
״אור? את בטוחה?״
״כן, מה הבעיה״ ? היא שאלה בדאגה
״היה קשה לשכנע אותו פעם שעברה ורק בגלל שאמרנו לו שזה חד פעמי הוא הסכים, אני לא בטוח שהוא יסכים, וגם עבר דיי הרבה זמן. את לא רוצה אולי מישהו אחר? נחפש מישהו שאנחנו לא מכירים בכלל״
״ממש לא!״ היא ענתה כמעט בצעקה, היא ראתה שנבהלתי ופתחתי עיניים, אז היא לקחה נשימה והמשיכה בטון יותר עידן ״התכוונתי שאני ממש לא רוצה מישהו זר, אתה יודע שאני צריכה להרגיש ממש נינוחה ובטוחה בסקס, אני צריכה מישהו שאני יכולה לסמוך עליו? אני מצליחה לחשוב רק על אור, יש לך רעין אחר?״ מניאיקית, היא משחקת איתי.
״ואם הוא לא יסכים?״ שאלתי
״אז נחפש מישהו אחר או נוותר״ הכניסה לי – היא יודעת שאין לי כמעט עוד חברים, ובטח לא כאלה שהיא מכירה אור קרוב אלי יותר מאח.
״ומה יהיו החוקים הפעם?״ האמת הסתקרנתי מה היא תענה על זה
״מבחינתי אין, הם כבר לא רלוונטיים יותר גם ככה, רק העיניין של מישהו שאנחנו סוכמים עליו, לך יש משהו?״ התלבטתי מה לענות…..  מצד אחר הם הפרו כל התנאים שלי גם ככה, ודווקא נהנתי מאוד לראות את זה, אבל שוב אני לא אמור לדעת את זה.
״אני לא מוכן שתתנשקי איתו״
״עוד משהו?״ היא שאלה
״מה עם חדירה? איך נעשה שלישייה אם אפילו לא שכבנו עדיין?״ לא הייתי מוכן שהוא ישכב איתה לפניי
״לא תהיה חדירה, אחרי אתמול הבנתי שאני מפחדת מידי ואני צריכה לעבוד עם עצמי לחזור לתרגילים וזה יקח קצת זמן״
״אז איך זה היה בדיוק שלישיה אם לא תהיה אף חדירה? מה בדיוק נעשה? בזמנו כל המטרה הייתה שהוא יחדור בזמן שאת יורדת לי״ הזכרתי לה
״התקדמנו הרבה מאז, עכשיו אני קצת יותר נהנת מירידות, וזה מה שנעשה רק ירידות״
״אז בלי חדירות בכלל בכלל?״ מחדד את השאלה
״בלי״ באסה! ציפיתי שאולי בסיטואציה הזאת אני כן אצליח לחדור סוף סוף
״אז מה יקרה? את פשוט תמצצי לנו וזהו? זה מה שאת רוצה?״ מוודא שוב
״קודם כל אני לא *מוצצת* לאף אחד – את לא תדבר עלי במילים כאלה!!״ היא אמרה בטון מאיים ״אם כבר, אני *ארד* לשניכם וחוץ מזה שגם אני פה ואני מצפה גם לקבל״
שתקתי, גם כי הצטערתי על המילים וגם עיצבן אותי שלו היא כן מרשה לדבר ככה, ואפשר לחשוב מה כבר אמרתי…..
״אז אתה מסכים?״ היא כנראה פירשה את השתיקה ככאילו אני חושב על זה
״אמממ אני חושב שכן, גם אני מאוד נהנתי אז. אבל שאלה אחרונה, מתי?״
״מחר!״ היא אמרה בהחלטיות – בת זונה! היא לא יכולה לחכות אה?
״מה מחר? עוד לא דיברנו איתנו אפילו אולי הוא לא יסכים״
״הוא יסכים, וזה גם הזדמנות טובה, הוא גר אצלנו אז זה יהיה נוח- אז תדבר איתו?״ בטח שנוח
״אני???״ זה הפתיע אותי
״כן…. הוא חבר שלך לא?״ סעמק, שכחתי שאני לא אמור לדעת כלום
״ כן כן, פשוט זה כאילו מהיום למחר אז נלחצתי, אני אדבר איתו מחר בערב״ ניסיתי להסביר את עצמי.
״יופי!!״ היא ממש צהלה ״עכשיו, בגלל שאתה הסכמת לבקשה שלי, מותר לך לבקש משהו״ היא אמרה בזדוניות ״אבל אל תגזים״ היא הזהירה.

ואווווווו, התפוצץ לי הראש, זה חלום!! אני יכול לבקש משהו והיא תסכים!! מליון מחשבות רצו לי בראש, איזה הזדמנות!! מה לבקש?? נזכרתי בכל הדברים שהיא עשתה עם אור שרק יכולתי לחשוב לחלום עליהם
זיון פה
זיון שדיים
ליקוק ביצים
לינוק אותה
להתעלל בשדיים שלה
רימינג
או בכלל להתפרע ולהעיז לבקש אנלאי? או שזה נחשב הגזמה?!
האמת שבאיזה מקום, היה לי מוזר *לבקש* אקט מיני, זה אמור לבוא מרצון, מזרימה לא בצורה מכנית של בקשה – זה לא חנות. זה לא שאור ביקש ממנה לעשות דברים או שהיא עשתה ביוזמתה או שהוא כיוון לשם והיא זרמה ברצון. אבל בכל זאת אני לא הולך לפספס את ההזדמנות הזאת.
ניסיתי לחשוב על עוד דברים שאני רוצה שהיא לא עשתה איתו, שיהיה לי עוד ניצחון קטן עליו אבל לא הצלחתי לחשוב על משהו, הם עשו דברים שאפילו לא הצלחתי לחשוב עליהם – אולי כן לבקש אנאלי? אבל זאת באמת הגזמה, היה לי ברור שזה לא יקרה ולא רציתי סתם להגזים.

שרון, שמה אתה הכוס יין בצד, עלתה עלי כך שישבה עלי עם הפנים אלי והתחילה לנשק אותי בעידנות כמובן שפתחתי את פי ונסחפתי איתה לנשיקה, מנסה לסדר את המחשבות.
היא עברה לצוואר (יודעת שזה מטריף אותי) מתנקשת איתו לאט.
״נו? בעלי היקר. איזה פינוק תרצה? היא אמרה בין נשיקות.
״אמממממ בא לך לפנק אותי ברימינג?״ שאלתי בחשש
״במה?״ היא שאלה בבילבול, שכחתי כמה היא תמימה, היא התנהגה בצורה כל כך מינית עם אור ששכחתי שבפועל היא לא מכירה דברים קינקיים ולא את השמות שלהם (למרות שכבר עשתה אותם).
״אההה לקק לי את פי הטבעת …. ״ אמרתי במבוכה – זה דיי מביך להסביר דברים כאלה
שרון קפאה לשניה (אולי היא תוהה מאיפה בא לי הרעיון) ״יש לזה שם? זה באמת נעים לכם הגברים?״ תמימה כבר אמרתי?
״כן, זה דיי נפוץ״ מביך…..
״אמממממ אני לא יודעת אם אני מסוגלת לעשות את זה, אמרנו לא להגזים, נכון?״ בת זונה!! מה להגזים??? עשית את זה רק לפני רגע, וזה לא נראה שסבלת!!
״אז אולי עם הציצי?״ שאלתי במבוכה
״אמממממ אתה יודע שהם רגישים עכשיו, אבל בשבילך …..״ היא חזרה לנשק אותי בצוואר תוך כדי שהיא מורידה לי את החולצה ואז הורידה לעצמה.

מהצוואר היא ירדה על הברכיים שהיא ממשיכה לנשק את הבטן עדינות עד שהגיע למכנסיים שלי,  התעכבה קצת באזור שבין הטבור למכנס – היא למדה להתגרות יופי, הייתי כבר חסר סבלנות. היא הורידה את המכנסיים משאירה רק את התחתונים עלי.
היא הזדקפה בין הרגליים השלי, אך עדיין על הברכיים, ואז הוריד לעצמה את החזייה – אני מת על השדיים שלה ועכשיו שהיא מניקה הם עוד יותר עגולים ומלאים, העטרות התרחבו והפטמות עצמן בולטות יותר מיניקה וזה סקסי בטירוף, לראות אותה ככה טופלס רק עם ג׳ינס היה מדהים זה פשוט כל כך סקסי שממש פערתי עיניים בפליאה וממש הרגשתי את הקדם זרע יוצא ומרטיב את התחתונים , היא כנראה שמה לב ואפילו ניסתה להוריד את הג׳ינס. הזין שלי עומד דום, מותח את התותחנים עד שזה כמעט כאב.
״מישהו פה כבר מוכן ומזומן…..״ היא העירה, ואני רק הנהנתי – יאללה!! שתתחיל !! אני עוד להתפוצץ עד מהסיטואציה ומצפייה.

היא שיפשפה את האיבר שלי מעל התחתונים, התכופפה ונתנה נשיקה בדיוק בכתם הרטוב שבתחתונים, הסתכלה לי בעיניים וחייכה. היא תפסה את הציצי מלמטה ולטיפה איתם את התחתונים ״ככה? נעים??״ הצלחתי רק לגרגר, ״אז בוא נראה מה אתה מסתיר פה״  והורידה לי את התחתונים – סוף סוף. היא חזרה ללטף את האיבר שלי עם השדיים הגדושים שלה, והם כנראה באמת היו גדושים כי טיפות של חלב התחילו לצאת מתערבבות בקדם זרע שלי שרק הגביר את הסיכוך ואת ההנאה- וואוו זה היה אירוטי.

אחרי דקה או שתיים היא התכופפה וליקקה את קצה איברי, שהיה רטוב מקדם זרע וחלב. היא התחילה לנשק את הזין לכל אורכו, מנקה אותו הייטב- הוא פשוט רטט לה בפה. לאט לאט היא התחילה למצוץ אותו, מציצה רטובה עם מלא רוק, ואז שהוא היה מספיק חלקלק לטעמה היא עצרה ועטפה אותו בין שדייה – ואוווו איזה הרגשה זאת הייתה כל כך נעים הציצי שלה הרגיש מדהים על הזין אז היא התחילה לזוז לאט תוך שהיא לוחצת את השדיים מהצדדים, מה שגרם לעוד חלב לטפטף – פאק זה היה אלוהי גייסתי את כל כוח הרצון שלי כדי לא לגמור.
רציתי לשאול אותה אם היא יכולה לנסות למצוץ לי את כדי (כמו שהיא עשתה איתו) אבל לא הצלחתי להוציא מילים מהפה רק כמה גרגורים ואנחות ואם להיות כנה, לא הייתי בטוח שהזין שלי יוכל להגיע לפה שלה (אני לא אור).

וככה זה נמשך לאט אבל חזק, אחרי מספר דקות (לא רב בכלל) היא עצרה
״מה קרה???״ שאלתי אחרי הלם ראשוני
״אתה קרוב?? כי אני ממש גדושה וזה מאוד רגיש״
״כן, מאוד קרוב. ו…. אממממ…. זה בסדר אם אני אזוז?״ שאלתי בחשש, מנסה את מזלי
״הרגע אמרתי לך כמה זה רגיש…. אין סיכוי, גם ככה קשה לי״ קצת התבאסתי – רציתי לזיין את השדיים כמו שהוא עשה!!
לפחות היא לא התעצבנה מספיק כדי להפסיק, היא נתנה לי עוד מציצה קצרה ורטובה ואז המשיכה לאונן אותי עם הציצי.
ההייתי ממש קרוב ״כן…. כן…. אני ממש ממש קרוב…. מהר יותר…..״ אבל היא המשיכה באותו קצב איטי, אבל כבר לא יכולתי להתאפק וגמרתי – גמירה עלובה!
הרגשתי שהייתי יכול להתפוצף לרסס זרע בכל מקום, אבל בגלל שזה היה כל כך איטי ולא שיפשוף מהיר גמרתי עקום, הזרע פשוט יצא ממני יותר נזל מאשר התפוצף, פשוט זלג ממני ומילא את השדיים שלה- לא הפיצוף שיכול להיות. וקרסתי אחורה.

היא קמה, ניגבה את עצמה עם מגבונים ״אני נכנסת לשטוף את עצמי שוב, הוא בטח תכף יקום לאכול. נמשיך לדבר כבר בבוקר עם קפה?״ היא שאלה, נישקה אותי במצח והלכה.
נשארתי שם על הספה כם הרגשה מגעילה, לא יכולתי שלא להשוות את זה למה שאור קיבל: איפה הזיון שדיים האינטנסיבי?, איפה המציצה תוך כדי? איפה הגמירה בפה והבליעה? איפה התאווה??
רציתי לנסות להשתוות אליו, לקבל מה שהוא קיבל להוכיח שאנחנו שווים…. עלאק צלע שווה במשלוש…. היא נתנה לי כמו לו אבל הרבה פחות מרשים ויותר קטן (אולי כמו ה….) לאן הכנסתי עצמי? למה הסכמתי? טעיתי?

ועם זה הלכתי לישון

Loading

8 מחשבות על “עומד בקצה הלשון – חלק 7”

  1. עוד אפשרות לפרק מתקדם יותר זה שלאור תהיה חברה ותיווצר סיטואציה של "אורגיה", אבל בסופו של דבר הבעל גומר מהר ונשאר זנוח בצד כששתי הבנות מתחרות על האיבר של אור.

    אגב, אם אתה צריך עזרה בכתיבה תגיד. אני מוכן לנסות לכתוב פרק המשך…

    הגב
  2. סיפור מדהים אני כל הזמן מחכה לחלק חדש.
    מחרמן ביותר והכתיבה נהדרת. אולי הגיע הזמן להוסיף עוד זין חדש לשרון

    הגב
  3. ההמשך המתבקש זה ששרון תסרב שוב ושוב לאנאלי עם בעלה. תגיד שכואב לה. במהלך השלישיה עם אור הבעל מתעייף וגומר ונרדם על המיטה. בזמן הזה שרון עוברת לסקס רגיל ואז לאנאלי עם אור. הבעל מתעורר פתאום ורואה את שרון גומרת שוב ושוב. מפחד להראות שהוא ער. ואז רואה את אור יוצא וגומר לשרון בתוך הגרון.

    הגב
  4. מת על הסיפור הזה והתפללתי כל יום שייצא פרק המשך
    מחכים לפרק 8!!׳

    הגב
    • אני באמת חייב לחזק ולומר שזה אחד הסיפורים הכי מעניינים מבחינת עלילה ופירוט ממש מחכה לחלקים הבאים! הכתיבה מצויינת

      הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן