עומד בקצה הלשון – חלק 11

חלק 1 של הסיפור, חלק 2, חלק 3, חלק 4, חלק 5חלק 6, חלק 7, חלק 8, חלק 9, חלק 10

 

אין מצב שאני מפספס את זה! הוא עוד לא סיים לעלות במדרגות וכבר הוצאתי את הטלפון והדלקתי את המצלמות, והתחלתי לעקוב אחרי שניהם. שרון אכן התקלחה, לראות אותה מתקלחת, את המים זולגים כל גופה הערום – היא הייתה סקסית בטירוף.
ראיתי את אור נכנס לחדר השינה שלנו ומשם למקלחת, בודק שהיא אכן מתקלחת . ואז הוא התחיל להתפשט.
הטריף אותי לראות גבר זר מתפשט בחדר שינה שלי ושל אישתי, במקום הכי אינטימי שלנו, הכי קדוש שלנו.
תוך שהוא מתפשט, עליתי לכיוון החדר – לראות במו עיניי ולא דרך הטלפון. חיכיתי בכניסה לחדר והצצתי, אני לא יכול לשלוט בזה, לראות אותו ערום תמיד ידהים אותי, כמו לראות כל פעם תופעה טבע מדהימה, לא הגיוני שיש גבר עם גוף ואיבר כל כך מושלמים – זה נוגד את הטבע. הרגשתי קטן, גם מהמראה שלו וגם מעובדה שאני כרגע מציץ לאליל היווני הזה בחדר שינה שלי!! עומד להיכנס למלקחת שלי! עם האישה שלי!

שרון הייתה בגבה אל הדלת, ולא ראתה שהוא נכנס בשקט, לשימחתי הוא לא סגר את הדלת עד הסוף, אלא השאיר חריץ הצצה מושלם (אולי כדי לא לעשות רעש בסגירת הדלת)  מיהרתי לתוך החדר בשקט, נחוש לא לפספס כלום, והצצתי, דרך החריץ יכולתי לראות את המראה ומשם את כל החדר מקלחת, החדר מקלחת דיי גדול ומרווח וגם המלקחת עצמה רחבה מקיר לקיר (תיכננו במטרה להתקלח ביחד, מה ששנים לא עשינו) בדיוק מול המראה.
אור עמד בפנים עירום לגמרי מסתכל עליה (אני לגמרי יכול להבין אותו, זה היה סקסי בטירוף) , שרון בדיוק חפפה אז לא שמעה ולא ראתה אותו, שהיא התחילה לשטוף את השיער הוא פתח את דלת המקלחון ונכנס.
הוא נעמד מאחוריה, שהיא עדיין שוטפת את השיער עם עיניים עצומות, היא שאלה
״מאמי?״
״לא״ הוא ענה בחדות
״מה אתה עושה פה?? הוא בבית הוא יכול לתפוס אותנו״ הוא אומרת בבהלה (אבל לא אמרה לו לצאת)
״שששש״ הוא משתיק אותה תוך כדי שהוא שולח את שתי ידיו וחופן את צדדי שידה. היא מגרגרת ומקשתת את גבה לאחור בזמן שהוא מולל ומלטף את הפטמות שלה באגודליו.
״עכשיו את שלי״ הוא אומר כמציין עובדה
״אמ אמממממ …..״ היא גונחת ונשענת אליו לאחור, מצמידה את התחת שלה לאגן שלו, ראשה נמתח לאחור נשען על הכתפו.
״הוא למטה…. הוא יכול להיכנס…..״ היא אומרת חלושות
הוא התחיל לנשק את צווארה (והיא השתתקה) תוך שהוא מעסה לה את השדיים, כל זה מתחת למים הנוטפים עליה – פאק זה היה כל כך מחרמן לראות!!
הוא לחש לה משהו באוזן, היא בתגובה הושיטה יש לסבון, ושפכה על הציצי שלה, הוא התחיל לשחק לה בשדיים בפראות, מורח ומקציף את הסבון, מלטף את השדיים, מועך, מוחץ, מעביר את ידיו לכל פינה, מקפיץ קצת, מידי פעם מתעכב על הפטמות, מולל צובט ומושך, ואז שוב חוזר לשחק ולמעוך. כל הזמן הזה, היא נשנעת עליו, ומחככת את ישבנה על האגן שלו.
בן זונה! איזה גישה יש לו לשדיים שלה, כמה אני מנסה להיות עדין – היא לא נותנת לי לגעת כי ׳רגיש׳, ואיתו לא??? הוא אגרסיבי עם הציצי כל כך והיא מתמסרת לזה כולה! והנישקות בצוואר – זה כל כך כאב לראות, היה בזה משהו אינטימי וארוטי יותר מאשר סקס פראי, לא יכולתי שלא לאונן בזמן הצפייה.

אור מכוון אותה, מפסק קלות את רגלייה ומכופף אותה ככה שהיא נשענת עם הידיים על הקיר אך הישבן עדיין צמוד לאגן שלו – ראיתי מספיק פורנו כדי לדעת לאן זה הולך, והתכווצתי רק נתתי רשות והוא כבר הולך לזיין אותה?? לא האמנתי, רק הבוקר ניסינו ולא הצלחנו.
הוא כיוון את איברו בין רגליה והתחיל להשתפשף, לנוע קידמה אחורה, מחליק את האיברו על שפתי הכוס שלה, לרגע היא עצרה
״אל תחדור, אני לא מסוגלת״ פווווו איך נרגעתי לשמוע את זה….., זה עדיין שלי אני מקווה.
״לא תכננתי״ הוא ענה בקרירות תוך שהוא לא מפסיק לנוע
״אוווווו כןןןן זה כל כך נעים….״ היא גנחה

שרון הורידה יד אחת מהקיר לקחת את שפורפרת הטוש וכיוננה את זרם המים למטה, לכוס שלה,  תוך כדי סוגרת את הרגליים שומרת את הזין שלא יברח. עיסוי השדיים לא הפסיק לרגע, מועך, תופס, לש.
לאט לאט הידיים שלו שינו כיוון, יד אחת מתקדמת למטה והשניה למעלה. הוא הגיע לכוס שלה מצמיד את הזין שלו לכוס שלה והיד השניה לצוואר והוא חנק אותה – היא גנחה.
נאבקתי עם עצמי לא לאונן, היה לי ברור שאני אגמור בשניה, ולא רציתי – אולי גם אני אהנה היום. וגם לא רציתי שזה יגמר. אבל זה היה מראה כל כך מחרמן, שילוב של משהו פראי עם משהו אינטמי, ארוטי לחלוטין מה גם ששניהם  כל כך סקסיים, אין לי ספק שמפיקי פורונו היו משלמים הון כדי לצלם את זה.
היא התמסרה לו לחלוטין, לראות אותו נע בין רגלייה שהיד שלו מצמידה את האיבר שלו לאיבר שלה וזרם המים על האזור- רק יכולתי לדמיין כמה זה נעים. וכל זה תוך שהוא מלטף את צווארה ומידי פעם לוחץ חונק. והיא עם מבט חולמני כנראה בסוג של נירוונה. התאפקתי לא לגעת בעצמי.

בשלב מסויים הוא הוציא את איברו מבין רגלייה ומיקום אותו בין פלחי ישבנה העסיסי , ואז הוא התחיל לשפשף אותה עם ידו שלו, היא רטטה בעונג והניעה את ישבנה כנגד איברו שכבר עמד במלוא תפארתו (וכמו שאתם יודעים, זה אכן היה מפואר). היו רגעים שהייתי בטוח שהוא זה שמחזיק אותה עם היד שבכוס אחרת היה הייתה קורסת מפיק ברכיים
היד שלו נעלמה בין רגליה, הוא משפשף לה את הכוס, מצמיד אותה אליו . זה נראה כאילו הוא הרים אותה מהמפסעה וככה שיפשף אותה על הזין האדיר שלו, ואז קלטתי ששתי אצבעות שלו נעלמו והן קבורות עמוק בתוכה, הוא לא זיין אותה, הוא לא הוציא והכניס אלא הן רק היו עמוק בפנים בזמן שהוא מניע אותה לאורך איברו.
היא התחילה לרטוט והוא בתגובה לחץ על צאוורה- חונק, והגניחות שלה מתגברות, אני ממש רואה אותו דוחף את אצבועתיו הכי עמוק שניתן, מצמיד אותה בכוח אליו ולוחץ על הגרון, היא מאדימה והוא לא עוזב אולי אפילו לוחץ חזק יותר (קשה לי לדעת) היא גונחת בלי קול ואז בבת אחת הוא עוזב את הגרון והיא מתפוצצת באורגזמה,אור מתחיל להזיז את האצבעות בפנים במהירות ושרון רועדת כולה (אני לא יודע אם היא רועדת בגלל האורגזמה, או בגלל תנועות האצבעות שלו) במשך דקה שלמה הוא מרעיד אותה, מים משפריצים לכל מקום נראה כאילו היא השפריצה והיא גומרת עוד ועוד .

אחרי שהיא נרגעה, אור (עדיין עם שתי אצבעות בתוכה) סובב אותה אליו, הוא קירב את פניו אליה, והיא התקרבה חזרה פותחת את פיה קלות בציפייה לנשיקה אבל במקום הוא הוציא את האצבעות מהכוס שלה והגיש אותן לפיה, בלי מחאה בלי ׳אני לא מוסגלת אחרי שזה היה בתוכי׳, היא ינקה אותן כמו מטורפת, הוא דחף אותה מטה תוך כדי, היא ירדה על הברכיים תוך שהיא מוצצת את האצבעות שלו בתאווה.

הוא יצא מפיה, והניח את ידיו על הלחיים שלה, חופן את ראשה בשתי ידיו. הם הסתכלו אחד על השני היא מלמטה על הברכיים והוא מלמעלה:
״את רוצה אותו?״ הוא שאל מתגרה
״כן….. ״ היא נאנחה
״מה את רוצה בדיוק?״
״את הזין שלך…. בבקשה״
הוא קירב את הזין שלו אל פניה, שעד שהוא נגע קלות בשפתיה, אבל הוא החזיק את ראשה כך שלא יכולה להתנפל עליו, וזה היה ברור שהיא רוצה. זה היה כל כך מחרמן, הוא התגרה בה, שיחק בה וזה הטריף אותי (וגם אותה כנראה) לראות את אישתי (הפמיניסטית החזקה) ככה כנועה מול הגבר הזה הביא אותי לסף ריגוש שלא אוכל לתאר – זה בדיוק למה הסכמתי, זה מה שכל כך חירפן אותי קנאה וריגוש.
״את רוצה את זה? ומה בדיוק את רוצה?״ שאל תוך שהוא מלטף את שפתיה באיברו
״בבקשה…… אני רוצה אותו בפה…. בבקשה״ היא ממש התחננה
״הבנתי…. אז הזונה הקטנה שלי רוצה את הזין שלי בפה שלה??״
״כןןןן…. פליז….״
״אז תפתחי את פה״, והיא מיד פתחה בציפיה.

בבת אחת אור דחף כל הזין שלו (הכל!!) לפה שלה, בלי חימום, בלי מציצה קודם, ככה ישר, באגרסיביות דחף את כל אורכו (ויש לו אורך) בבת אחת לפה. הוא החזיק את הראש שלה כנגד מפסעתו שומר את הזין עמוק בפנים מועך את אפה כנגד ערוותו החלקה, ככה במשך כמה שניות, לא נותן לה לצאת. הוא החל לנוע תנועות קטנות ומהירות בקושי יוצא לאחר כ 15 שניות היא ניסתה להזיז את הראש וטפחה על הרגל שלו מסמנת לו שישחרר:
״רגע״ אמר והמשיך להחזיק את ראשה בכוח מזיין במרץ בתנועות קטנות
לאחר  עוד 10 שניות בערך  היא טפחה שוב על יריכו הפעם במהירות ובעיניים דומעות,
״עוד שניה״ אמר והעביר יד אחת לאורך צווארה ממשש את איברו דרך גרונה תוך שהוא ממשיך להחזיק בה עם היד השניה.
העיניים שלה התחילו להתגלגל ובדיוק אז הוא יצא במכה אישתי קרסה על הריצפה משתעלת ומתנשפת בטירוף.

הוא הגזים, היא ממש נחנקה, היא סימנה לו והוא לא הקשיב, כמעט אני התפרצתי לעצור אותו, הייתי בטוח שהיא תעיף אותו בצעקות.
אבל במקום זה אחרי שהסדירה את הנשימה היא הסתכלה עליו ופתחה שוב הפה לרווחה – הייתי בהלם.
הוא חייך חיוך ניצחון ״זאת הזונה הקטנה שלי!|״ אמר בגאווה והיא חייכה למחמאה
ואז הבנתי יש לו שליטה מוחלטת עליה, היא תעשה הכל, כל מה שהוא ירצה ויבקש. הוא בחן וגילה שהשליטה שלו בה מוחלטת. וגם אני הבנתי שאין לי פה שליטה בכלל, אין לי שום כוח בידיים, כל הכוח אצל אור, גם אם אני אבקש שיפסיקו זה תלוי ברצון של אור.
אור התחיל לזיין לה את הפה, וגם הפעם בלי שום חימום, הוא ישר התחיל בקצב פראי, מחדיר את כל איברו לפה שלה, ויצא כמעט עד הסוף, ואז דוחף שוב, עד לגרון. ממש ראיתי את הגרון שלה מתנפח כל פעם שהזין שלו היה בפנים.

ואישתי הייתה באקסטזה, עיניים עצומות, פה פתוח אבל מנסה לשמור על שפתיים סוגורת על הזין שנכנס ויוצא מפה שלה בקצב מהיר והטוש בין רגלייה. אחרי כחמש דקות של זיון פה מרהיב (שאני נאבק בעצמי לא לאונן כדי לא לגמור) אני מתחיל לשמוע את אור גונח
״כן……שרוני….. זה בא…..״
״אוח….. איזה פה יש לך…… כל היום חיכיתי לזה……״
הוא שוב החדיר כל את איברו לגרונה, מצמיד את אפה למפסעתו והחל לזיין בתנועות קצרות ומהירות ולא משחרר, הצמיד את ראשה בכוח אליו ביד אחת והיד השניה שוב נשלחה לצוואר, הפעם הוא לא מישש אלא ממש לחץ על הגרון כאילו ככה הוא מגביר את החיכוך  ואז הוא הגביר קצב עוד יותר, ושיחרר את כל מטענו ישר לגרון
״אווווו …… הינה זונה קטנה……. תבלעי הכל……. כן! …. כן!  … כן!״  ואני נשבע שאפשר היה לראות את הזין דרך הגרון פועם עם כל מטח של גמירה.
הוא נשאר עוד כמה שניות עד שהאורגזמה חלפה ואז עזב את ראשה. היא יצאה לקחה כמה נשימות מהירות ואז חזרה ושמה אותו שוב בפיה, מוצצת את האיבר הרפוי (אך עדיין מרשים), כאילו מנסה לינוק עוד שאריות זרע.
״דיי… גמרתי….״ הוא אמר תוך שהוא מנסה להדוף אותה
״בבקשה…. עוד קצת… אני רוצה קצת להנות״ והיא שוב התנפלה על איברו הרפוי.
״לא, מספיק לעכשיו״ הוא אמר והתרחק טיפה
היה לה ממש מבט מאוכזב על הפנים, אבל היא עזבה וקמה. הוא כנראה הבין אותה כי אמר
״אולי יותר מאוחר, פשוט הייתי חייב לגמור ומהר, פעם הבאה אתענג על זה יותר״
״מה יותר מאוחר? הוא בבית, גם ככה מזל שהוא לא תפס אותנו עכשיו….״
״זה מה שבאתי להגיד לך, מהיום את הזונה הקטנה שלי באופן רישמי״ הייתי בהלם איך הוא מדבר אליה, ועוד לא תוך כדי אקט
היא לא נזפה בו אלא שאלה
״מה? לא הבנתי….״
״יש אישור, דיברנו מקודם והוא בסדר עם זה שתעזרי לי לגמור שאני רוצה, זה מה שבעצם באתי להגיד לך״
היא הסתכלה במבט לא מאמין
״הוא באמת מסכים? מה הוא בדיוק אמר?״ היא שאלה
״כן, אין לו בעיה עם זה,  ואני מתכוון להשתמש בך כל עוד הוא מסכים. אני אלך להגיד לו שאת בעיניין״
״רגע!! אבל מה אמר לו? מה הוא אמר? מה בדיוק הוא מסכים?״ היא שאלה
״תשאלי אותו….״ הוא אמר בזמן שהוא יוצא

התסדרתי מהר וירדתי למטה לסלון, לא הצלחתי להוריד את הזיקפה, והיא בלטה בבירור, ממש כאב לי מרוב חרמנות – אבל הייתי נחוש לא לגמור, אופטימי אולי גם אני אקבל היום.
אור חזר אחרי כמה דקות, הסתכלתי עליו במבט שואל
״היא בעיניין״ הוא אמר בחיוך.
לא הצלחתי לדבר, רק הנהנתי פעם אחת להראות שהבנתי.
הוא התיישב לידי וראינו טלווזיה בדממה, אפחד לא דיבר. לא יודע מה עבר לו בראש אבל אני לא הצלחתי למצוא מה להגיד.
אחרי עוד כמה דקות, ריח של שפמו הציף את האוויר, אני ואור הסתובבנו באותו זמן לראות את שרון יורדת במדרגות  עם שיער רטוב ורק כותנת פשוטה לגופה- יפה כלבנה, התמוגגתי.

שהיא הגיע לסלון, אור קם ואמר שהוא הולך לקנות בירות, שאל אם אנחנו רוצים משהו. באתי להגיד שיש לנו במקרר ועצרתי את עצמי. הוא הבין שאנחנו צריכים רגע לדבר לבד.
״אז מה? עכשיו אתה מסרסר בי?״ היא שאלה בכעס שאור יוצא
״מה? לא לא!! זה ממש לא ככה…. אני פשוט ….״ גימגמתי, רציתי למות
״סתם סתם חחחחח, סורי הייתי חייבת״ היא צחקה ואני נרגעתי בהקלה, באמת שהאמנתי לה ״אבל אני כן רוצה להבין מה קורה פה? ״ שאלה לא בכעס אלא בסקרנות
עכשיו אני הייתי רציתי לכעוס, להגיד לה שזאת השאלה שלי! ומה היא עושה איתו מאוחרי הגב שלי!! אבל לא הרגשתי שום כעס, השלמתי עם זה – בשורה התחתונה זה עשה לנו טוב.

״אז ככה״ לקחתי נשימה, חושב איך אני מסביר את הדברים ״אתמול בערב, שעשינו את השלישייה שביקשת, תוך כדי הייתי צריך ללכת להניק את $$$$$״ (לא הזכרתי שהיא זאת ששלחה אותי בלי בושה) ״והבנתי שאתם לא עוצרים לחכות לי״ שרון הסמיקה בטירוף ובאה להגיד משהו, אבל עצרתי אותי
״חכי, תני לי לסיים. בכל מקרה, חשבתי שאכעס שאתם ממשיכים בלעדיי הרי זה אמורה להיות שלישייה, אבל לא הרגשתי כעס, זה כאילו היה לי הגיוני. ואז חזרתי והמשכנו. ואין לי מילים לתאר כמה טוב זה היה, בחיים לא חוויתי אורגזמה כזאת״
״הרגשתי, אני לא זוכרת שגמרת ככה חזק והרבה חחח״ היא אמרה במבוכה
המשכתי ״ובבוקר שדיברנו על זה, הסברת לי שמבחינתך זה מגביר חשק, לא תחליף, וזה הסתדר לי בול עם מה שהיה אתמול. והיום אור דיבר איתי ואמר שהיה לו ממש טוב, וש כבר מלא זמן לא היה לו סקס והוא היה צריך את הפורקן הזה ושאל אם תוכלי לעזור לו מידי פעם. ואת יודעת כמה רבנו על סקס עד היום על הפעם המיני בינינו וחשבתי שזה יכול להיות פתרון לכולם, אז אמרתי לו שאם את מסכימה אין לי בעיה עם זה״ זה בגדול מה שהיה אבל ידעתי שאין סיכוי שהיא תדבר עם אור על הפרטים המדוייקים.
״ובאמת זה לא מפריע לך? שאישתך תהיה עם גבר אחר?״
״קודם כל זה אור, זה לא זר. ואם זה באמת יגביר לך את החשק וזה לא יבוא על חשבוני אז אין לי בעיה.״
״אתה רוצה לקבוע גבולות? כמו אז?״ היא שאלה בחשש, ואני שוב חשבתי על זה, את אור לא הגבלתי. וקצת הצטערתי על זה, אני לא רוצה שהוא יחדור אליה לפניי אבל כבר אמרתי לו שאין
״בגדול לא, אני סומך עליכם״ היא חייכה.

היא עלתה עלי בישיבה והתחילה לנשק אותי, הייתה לי תחושה מציקה כאילו השיחה לא הייתה אומרה להסתיים, אבל לא חשבתי על מה עוד להגיד/לשאול, נאמר כבר הכל, לא?
אז התעלמתי מזה ונסחפתי לנשיקה, מגורה ממה שראיתי לפני עשר דקות ומרוגש מהאישור שלפני שניה נתתי.
הנשיקה מתלהטת לאט לאט, הלשון שלי עמוק בפיה ואני תוהה אם אני מרגיש הדי טעם של זרע. עמד לי בטירוף, היא הרגישה והתחילה להשפשף עלי בתונעות עדינות, לא מפסיקה את משחקי הלשון, שלחתי ידיים וליטפתי את היריכיים עולה לישבן העגול והחלק שאני כל כך אוהב (ושלפני עשר דקות הזין של החבר הכי טוב שלי השתפשף עלי) הרגשתי שאני יכול לגמור כל שניה.

תוך כדי האקט, אור נכנס (אין לי מושג כמה זמן עבר, מבחינתי הוא רק יצא)
״חזרתי!״ הוא הכריז, ונכנס לסלון קולט אותנו
״אתם רוצים שאלך להביא עוד משהו?״ הוא שאל מגחך, לא מובך בכלל.
״לא אין צורך, אתה מוזמן להצטרף אלינו״ שרון אמרה, ואני התאבסתי.
אני לא יודע אם אני הבנתי לא נכון, או שאור הבין לא נכון, או ששנינו כן הבנו אותה ואור בחר לשחק אותה לא מבין אבל הוא אמר
״סבבה, תהנו״ והניח את הבירות על השולחן פתח לעצמו אחת והתיישב על הספה השניה – שותה ורואה טלוויזיה. מתעלם מאיתנו.

שרון הורידה את הכותונת נשארת רק בתחתונים, חושפת את שדיה לראווה, וחזרה לנשק אותי, ועכשיו היה לי יותר עור חשוף לגעת בו, ונגעתי. ליטפתי את כולה תוך כדי שאנחנו מתנשקים כמו בדייט ראשון, היא מצצה לי את השפה התחתונה, נושכת קלות, הייתי בהיי!
לרגע שקלתי לגעת לה בציצי שאני כל כך אוהב ומתגעגע אך פחדתי, פחדתי לקבל סירוב  שיהרוס את הרגע ויותר מכך אור היה לידנו! ולא יכולתי לשאת את המחשבה שהוא יראה את הסירוב.
היא עצרה לשניה הורידה לי את החולצה נשענה עלי חוזרת למשחקי הלשון, רגשתי את שדייה נמחצים לגופי עור לעור – זה כל כך נעים. התחלתי להזיז את האגן שלי כנגדה מרגיש את האיבר שלי בדיוק במקום, שנינו גנחנו בתיאום – לא רציתי לגמור (לפחות לא ככה).

הורדתי אותה מעלי, היא ישבה על הספה (תוך כדי העפתי מבט על אור, הוא בקושי הסתכל עלינו) ואני ירדתי על הברכיים, היא הבינה וחייכה אלי – אוח כמה אני אוהב אותה!!!
פיסקתי את רגלייה והתיישבתי בניהם. הרמתי אותן על השולחן כך שהיא הייתה פסוקה לרווחה מולי, התחלתי ללטף את שני היריכיים, מתחיל בעדינות. הסתכלתי עליה וראיתי מבט של רעב בעיניים שלה, היא לא הייתה צריכה מנה ראשונה, היא כבר רצתה את העיקרית ואני לא התכוונתי להשאיר אותה רעבה.
הורדתי לה את התחתונים והיא מיהרה לעזור לי להיפטר מהם, היא כנראה הייתה חמה כי התחתונים היו רטובים בבירור. התנפלתי על הכוס שלה והיא נאנחה וגנחה
״כןןןןן….. אוווו …. זה טוב…״
המשכתי את הנשיקה שהייתה עד לא מזמן, אך הפעם עם השפתיים התחתונות – ואיך שאני אוהב לרדת לה! יש לה טעם משכר!
נישקתי ודאגתי להעביר את הלשון לאורך הפתח (שעד לא מזמן איבר אחר נע לאורכו), מידי פעם תופס שפה אחת בפה וינוק קצת, היא התפתלה והצמידה את ראשי אליה. הסתכלתי עליה מלמטה תוך שאני לא מספיק ללקק אותה, בדרך כלל שאני יורד היא מביטה בי או עוצמת עיניים, הפעם היא הסתכלה בכיוון אחר – לכיוון של אור., העלמתי והמשכתי, אין לי מושג מה קורה בניהם ברגע זה, הוא מסתכל עלינו? עליה? עלי? אולי אפילו עושה ביד? ופתאום הבנתי מה הייתה אותה תחושה מציקה בשיחה שלנו – לא דיברנו על ז ההסכמה שלה, כאילו זה היה ברור ומובן מאילו לשנינו שהיא תסכים, גירשתי את המחשבה והמשכתי לאכול אותה.

עליתי טיפה למלעלה ופגשתי בדגדגן , מה שהוציא ממנה עוד גניחה ארוכה (אני מת על זה שאני גורם לה להוציא כאלה קולות), בדרך כלל לוקח זמן לדגדגן שלה לבלוט וגם אז הוא עדין מאוד, הפעם הוא בלט ופעם. היא קפצה שהעברתי את לשוני אז חזרתי לנשק אותו ולמצוץ קצת עם השפתיים, מידי פעם מרפרף בעדינות, הגמירה שלה לא איחרה לבוא ומהר מאוד היא הצמידה אותי אליה וגמרה באנחה גדולה.

שהיא סיימה את האוגרזמה, הרפתי ועליתי לידה, היא הפשיטה אותי הושיבה אותי במקומה:
״עכשיו תורך!״ היא כמעט ציוותה, עכשיו יכלתי לראות את אור, הוא בקושי הביט בנו (מרוכז בטלוויזיה) והיה כבר בבירה השלישית שלו. שרון נשכבה על הספה לידי (ולא בין רגליי) ככה שהיא יכלה לראות את אור, והיא אכן הביטה בו.
בהפתעה היא הכניסה את הזין שלי לפיה, את כולו (לא שזה היה מרשים כמו אור אבל עדיין) והוציא ממני גניחה רמה של הפתעה ועונג, דבר שגרם לאור להביט בנו לראות מה קרה, אני יכול להישבע שהיא חייכה שראתה את אור מביט בנו.
ואז היא התחילה למצוץ לי, לא זאת לא הייתה מציצה, היא הזיזה את הפה כמו זיון פה, רק שהיא זאת שהכתיבה את הקצב ואני לא אחזתי בה, אך עדיין זה היה מהיר עמוק ואינטסבי – אור לחלוטין הביט בנו.
התחושה על הזין שלי, החרמנות שבערה בי עוד משצפיתי בהם, והעובדה שהפעם אור היה זה שהציץ בנו מבחוץ היו יותר מידי בשבילי, לא שלטתי בעצמי, הנחתי את ידי על ראשה דווחף אותה למטה בכוח וככה שהזין שלי עמוק גרונה גמרתי באינטנסיביות.

איך שהאורגמזה עברה וחזרתי קצת לעצמי מהר עזבתי את ראשה, בחיים לא הייתי אגרסיבי אליה היא בחיים לא נתנה לי וזה לא אני. פעם לא הצלחתי לעצור בעצמי. העובדה שכבר לא דחפתי אותה לא שינתה לה, היא עדיין הייתה עמוק מוצצת ממני את שאריות הזרע.
כשסיימה היא הזדקפה בחיוך גדול, מביטה  באור שהחזיר לה חיוך – מה איתי????? הרגע מצצת לי!!
ואז כאילו זה היה הדבר הכי טבעי בעולם, חזרנו לראות טלווזיה, אולי מתוך מבוכה, שאפחד לא יודע איך להתנהג עכשיו, פשוט ישבנו וראיתי טלווזיה. אור עם בגדים, אני ושרון ערומים, סך הכל טבעי מאוד.

אני לא זוכר מה ראינו, אבל בשלב מסויים שרון הודיעה שהיא הולכת לישון, שנינו הסכמנו ועלינו איתה לישון.
נכנסו למיטה מוחבקים, הרגשתי מדהים. שניה לפני ששקעתי בשינה הטלפון של שרון ציפצף בהודעה, מיד אחרי שהיא קראה את ההודעה היא אמרה״
״אני כבר חוזרת״ היא נישקה אותי, קמה ויצאה במהירות מהחדר.
פתחתי את הטלפון שלי, והסתכלתי בהודעות שלה ראיתי הודעה בת מילה אחת מאור-
״בואי״

Loading

7 מחשבות על “עומד בקצה הלשון – חלק 11”

  1. כן, כן ועוד פעם כן.
    אחת הסדרות המוצלחות שקראתי לאחרונה, מחרמנת, מעניינת, אפילו מרגשת.
    מחכה לעוד

    הגב
  2. הסיפור הזה כתוב ככ טוב. ההתפתחות מדורגת. התיאורים מעולים. אחרי 11 פרקים אני ממש סקרן לדעת מה יקרה עם השלישיה הזו. לאיפה זה יתפתח. יש ככ הרבה אפשרויות. גם מבחינת הסקס וגם מבחינת היחסים. כל הכבוד ומקווה שתמשיך לעוד הרבה פרקים.

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן