עומד בקצה הלשון – חלק 1

אני נשוי לאישה מדהימה, יפה, מהממת סקסית ותמימה שנקרא לה שרון.
את שרון הכרתי בצבא, דרך חבר משותף (בזמנו עבד איתה במלצרות) אור שמו – נחזר אליו בהמשך.
לא אשקר, זו לא היתה אהבה במבט ראשון אבל היה חיבור מעולה התחלנו לצאת, מסתבר שגם אני וגם שרון היינו בתולים ההבדל היחידי היה ששרון רצתה לשמור על הסטאטוס הזה עד לחתונה, כיבדתי אותה ולא לחצתי יותר מידי. אחרי כשלושה חודשים של זיקפה נסיתי לשכנע אותה לפחות לרדת לי אבל מהר מאוד הבנתי שזה לא יקרה, אז ככה עם הרבה עבודת יד יצאנו במשך שנתיים ואז התחתנו.
כל כך חיכתי לליל כלולות אבל כגודל הציפיה כך גודל האכזבה- לא הצלחתי לחדור, כאב לה מידי וכמה שניסנו – כלום, ביום לאחר מכן ניסנו שוב ואחרי זה שוב ותמיד התוצאה זהה, היא בוכה מכאב/תסכול, אני עצבני עם ידי לבדי, לאחר שבוע שכמה שאני יותר לוחץ היא יותר ננעלת, הצעתי ללכת לרופא לבדוק את הנושא, היא סירבה בטענה שהיא לא רוצה שמישהו יגע/יסתכל שם (זה כלל גם אותי מסתבר),הבנתי שהבעיה היא יותר פסיכולוגית וניסתי להיות יותר עדין איתה, אך לאחר עוד חודש הצעתי לה ללכת לטיפול סקסולוגי (לפחות להתחיל שיחה). לאחר ריבים רבים היא הסכימה.
הטיפול היה קשה, מסתבר שהיה לה וגיניסמוס, שזה בעיה פיזית (שאצלה לפחות נבע מקושי פסיכולוגי, היא מאוד סגורה בכל הנוגע לסקס). וכך החל תהליך ארוך מאוד (של שנה וחצי מייגעות) של טיפול, הטיפול לא פתר את המחסומים שלה לחלוטין, אבל בסוף הטיפול הצלחנו לשכב כמו שצריך ועם הזמן היא אף התחילה להנות מהחדירה ואפילו לעיתים היא הצליחה לגמור בסקס (עד אז גמרה רק עם עצמה).  ככה עברו עלינו השנים הראשונות של הנישואין, סקס רגיל בתדירות של פעם פעמיים בשבוע שהיה מצריך הכנה רבה (עד שתרגיש בנוח ורטובה מספיק).
דבר אחר היה חסר לי- מציצה (מעולם לא חוויתי ירידה), היא לעולם לא הסכימה לרדת. היא כל הזמן אמרה שהיא היא מבינה אותי והיא הייתה רוצה לתת לי את זה אבל היא פשוט לא מסוגלת להכניס פין לפה, אפילו רק המחשבה גורמת לה לבחילה. עם הזמן זה נהיה יותר אובססיה מצידי ורק על זה חשבתי (פעם אפילו ניסיתי לרדת לעצמי, אבל מסתבר שאני לא גמיש מספיק), אם לפני החתונה ציפיתי כל כך לזיין  אז הרצון למציצה טובה שאולי אפילו תיגמר בגמירה (בפה) היה משמעותי גדול  יותר. כל סקס רק על זה פינטזתי, כל פעם שעשיתי ביד רק סרטי ירידות עיניינו אותי וכמה שניסיתי לשכנעת לבקש להתחנן- כלום. ככל שההבנה שאין סיכוי שזה יקרה מצידה חילחלה בי, כך רציתי יותר. בערך בשנה הרביעית שלנו לאחר ששוב ניסתי לשכנע היא אמרה לי שהיא מרשה לי ללכת לזונה שתמצוץ לי, כמובן שסירבתי אמרתי לה כמה זה מגעיל אותי לשלם על דבר כזה ושאני בחיים לא אבגוד בה (וחוץ מזה, אני לא יודע להסביר את זה, אבל רציתי שהיא, אשתי תמצוץ לי- לא אף אחת אחרת ובטח שלא בשביל כסף), אולי רק אז הבנתי כמה באמת זה קשה לה, אם היא מוכנה שאקבל את זה במקום אחר.
לקראת יום ההולדת ה30 שלי, הייתה לי תקווה אולי היא תיתן לי את המתנה שתמיד רציתי, ידעתי שאין צורך לרמוז, היא יודעת טוב מאוד מה אני הכי רוצה, הייתה רק שאלה של מתי לעלות את הנושא הזה, חיכתי לזמן מושלם. באחת הפעמים שהסקס שלנו היה מוצלח מהרגיל, לאחר שהיא גמרה ותוך כדי שאני חודר  אליה בתנוחה האהובה עליה (חדירה מאוחרה) שאלתי אותה אם יש מצב שליומהולדת שלי היא תרד לי, היא חשבה על כמה דקות ובין הגניחות אמרה "ככה אני מוכנה לרדת לך!", איך ששמעתי את זה גמרתי כמו מטורף ממלא את הכוס שלה בנוזלים שלי.
לאחר שנרגענו שאלתי אותה למה היא התכוונה ב"ככה"?, היא ענתה לי שהיא מאוד סולדת מירידה ולעולם לא חשבה שהיא תוכל למצוץ, גם לא לבעלה (וקל וחומר שללא גמירה בפה), אבל  באותה שניה ששאלתי אותה, שהיא הייתה אחרי גמירה ותוך כדי שאני חודר אליה מאוחר היא הרגישה שהיא יכולה לעשות את זה, במצב הזה זה לא  נראה לה כל כך מגעיל. כל כך התלהבתי נישקתי אותה ונרדמנו מחובקים.
למחרת בערב שוב יזמתי סקס בתקווה שהיום היה היום המיוחל, להפתעתי היא זרמה איתי  (רק לעיתים נדירות הזדיינו יומיים רצוף), התחלה התחלנו עם מסיונרית – רק ככה היא מצליחה לגמור, ואחרי שהיא גמרה שאלתי אותה היא יכול לרדת לי? היא אמרה שעוד לא, היא לא מספיק מגורה וביקשה שאחדור מאוחרה. היא נשכבה על הצד ואני חדרתי אליה מאוחרה שגם אני על הצד ומאונך לך, ורק מחכה לOK שהיא תרד לי, לאחר שתי דקות של חדירה שקולות ההנאה שלה הולכים ומתגברים היא אמרה שלי שכן, היא עכשיו חושבת שהיא תוכל.
מהר יצאתי וחכיתי כמו מטורף, היא התיישבה והתקדמה לכיוון הזין שלי, הזין שלי עומד כמו שלא עמד בחיים, מתוח ומבריק מהנוזלים שלה. היא החזיקה לי בבסיס הזין וקירבה את הראש יותר (הכל הרגיש בהילוך איטי, ואולי זה באמת היה לאט ?!)  שהיא הייתה ממש קרובה היא פתחה את הפה הסתכלה עלי ובבת אחת פרצה בחצי בכי ואמרה שהיא לא מסגולת. כל האווירה קרסה בבת אחת (וגם הזיקפה שלי). עם דמעות של תסכול בעיניים קמתי אליה ושאלתי אותה מה קרה?
היא אמרה שהיא בזמן החדירה היא הייתה בטוחה שהיא תצליח ואפילו היה חלק קטן שרצה למוצץ לי, אבל איך שיצאתי הכל השתנה, במיוחד שהיא ראתה את הזין שלי מבריק מהנוזלים שלה, זה הוא יותר עורר בה סלידה, כל זמן החדירה הכל היה בסדר.
בשבועות לאחר מכן, ניסנו כמה פעמים נוספות, וכל פעם אותו סיפור: כל עוד אני חודר היא רוצה, ברגע שאני מפסיק זה נעלם. אפילו ניסנו ויברטור כדי לנסות לשמור על תחושת החדירה, אבל כנראה שהיא לא בנויה לויברטורים – הוא רטט לה חזק מידי והיה קר מדי וממש לא נתן את האפקט הרצוי- כך שזה ירד מהפרק.
לאחר כחודש של נסיונות יצירתיים שכולם כשלו היא פסקה כי "רק אם מישהו, ולא משהו, יחדור אלי תוך כדי אני אהיה מסוגלת למצוץ לך" אני לא יודע אצל מי נדלקה הנורה ראשון או אבל לשינינו חילחלה ההבנה שרק אם אדם אחר יחדור אליה היא תהיה מסוגלת לרדת לי תוך כדי, היא שאלה אותי אם זה היה מקובל עלי שמישהו אחר יחדור אליה כדי שהיא תרד לי? אם זה מה שאני רוצה?, אמרתי לה שאני כל כך רוצה את זה שאני חושב שכן אבל זה תלוי בהרבה דברים, "את תסכימי לדבר כזה?" היא חשבה כמה שניות ואמרה לי שהיא יודעת כמה אני רוצה את זה והיא מאוד רוצה לתת לי את זה אז כן, היא חושבת שהיא תהיה מסוגלת, חוץ מזה זה קצת פנטזיה שלה היא הוסיפה בחצי קריצה.
בימים שלאחר מכן התחלנו לדבר על זה ולתכנן תאורתית  איך הדברים יהיו, מה כל אחד מסכים ורוצה. היא אמרה שהיא תצליח לרדת אבל רק אחרי שהיא תגמור, אבל אני צריך לשטוף את עצמי אחרי כי היא לא מוכנה לרדת לי ישר אחרי שחדרתי שהזין שלי רטוב ממנה, אז ההליך היה כזה: אני והיא נתחיל את הסקס שלנו כרגיל (בתנוחה המסיונרית) אחרי שהיא תגמור, היא תתחיל לשכב עם אותו אחד ובזמן הזה אני אשטוף את עצמי מהמיצים שלה, הם יעברו לדוגי וכך תוך כדי היא תמצוץ לי, (לא דיברנו מה היה אחרי שאני אגמור) אז כמה חוקים שקבענו
היא:
  1. זה צריך להיות מישהו שהיא מכירה וסוכמת עליו
  2. מישהו שנראה טוב והיא נשמכת אליו
  3. היא חייבת לגמור לפני המציצה
  4. היא לא מוצצת ישר אחרי החדירה, היא לא מוכנה לטעום את המיצים של עצמה
  5. לא לגמור בפה שלה.
אני:
  1. הגמירה שלה תהיה ממני ורק אחרי זה הוא יצטרף
  2. אני חייב להסכים עם מי זה היה, אני צריך להרגיש בנוח איתו
  3. הוא חייב לשים קונדום (חייב לגמור בתוך הקונדום, לא על הבטן או משהו כזה)
  4. הם לא יתנשקו.
  5. רציתי להגיד שאסור להם אנאלי או מציצה, אבל חשבתי לעצמי על מי אני עובד- אם איתי היא לא עושה את זה…..
אז בעיקרון סיכמנו על הכל חוץ, ממי זה יהיה??? אני הצעתי כמה אנשים, בעיקר מהעבודה שלה או חברים רחוקים שלנו את כולם היא דחתה בטענות של חוסר נוחות איתם או שהיא לא נמשכת אליהם. ואז היא הציעה את אור, החבר הכי טוב שלי, והוסיפה בקריצה "הוא זה שהכיר בנינו, מגיע לו פרס, לא?". האמת לא ידעתי מה להגיד הייתי בהלם, (זה אומר שגם היא נמשכת אליו?!), אולי זה הזמן להגיד לספר לכם עליו.
אור הוא החבר הכי טוב שלי, הכרנו בצבא וכל השרות היינו צמד חמד- החברים הכי טובים. הוא עדיין רווק הולל. אני הייתי בתול עד שרון ואחרי צבא, אז אור מאז כיתה ט' לא הפסיק לזיין, הוא פשוט היה רב שגל. אני לא יודע מה זה היה אבל הבנות פשוט נמשכו אליו כמו מגנט (וכנראה גם שרון ?!) נכון הוא היה נראה טוב, אבל אני חושב שהיה יותר קסם אישי, הוא היה דיי מאצ'ו ותמיד ידע לדבר עם נשים, בזמן אני הרגשתי חצי על קוצים ליד נשים ותמיד דיברתי בכבוד הוא הרגיש הכי קליל לידן ואפילו דיבר אליהם קצת בזילזול ואישהו תמיד זה קנה אותן. מעטות הבנות בבסיס שהוא לא היה איתן ואחרי צבא זה רק התגבר. הוא זה שעזר לי לצאת עם בנות, וכמו שאמרתי הוא שידך בנינו (אולי כנראה אחרי שהבין שהוא לא יצליח לשכב איתה). תמיד הסתכלתי אליו בקנאה.
אמרתי לשרון שאני לא יודע אם אור הוא המתאים, היא שאלה אותי אם אני מרגיש בנוח לידו? לא יכלתי לשקר לה, וברור שאני ברגיש בנוח איתו- הוא החבר הכי טוב שלי. אז היא אמרה שהיא לא רואה מישהו אחר שעונה על כל הקריטריונים, “אתה מרגיש בנוח איתו, הוא נראה טוב, הוא בן בית אצלנו אז גם אני סומכת עליו ומרגישה בנוח לידו". בלי תגובה חכמה- הסכמתי.
שבוע לאחר מכן, הזמנתי את אור לבירה ודיברתי איתו, יותר נכון הצעתי לו. סיפרתי לו את ההתחלה הקשה של חיי המין שלנו (משהו שהוא כבר מכיר) וסיפרתי את כל עיניין הירידה וכמה זה אובססי אצלי,הוא היה בשוק שעדיין לא מצצו לי. הרגשתי כל כך קטן לידו, זכרתי את הסיפורים שלו  על השלישיות שהוא עשה ולי אפילו לא מצצו. סיפרתי לו מה הפתרון שמצאנו, שהוא הבין הוא ניסה קצת להתמחק ואמר שזה לא מתאים. ואז לאחר שיכנועים רבים הוא הסכים, בעיקר הדגשתי לו את העובדה שהוא עושה לי טובה – וזאת מתנת יומהולדת מעולה.
 הוא הסכים, יידעתי את שרון, והיא הציעה שנעשה את זה ביומהולדת שלי כמתנה. אור הגיע בשעה שקבענו, הסברנו לו את התהליך ואת התנאים: אני ושרון נתחיל עד הגמירה שלה, והוא יצטרך לאחר מכן. עברנו על התנאים והחוקים שלנו, אור הסכים ואמר שגם לו יש תנאי- אם הוא מתחיל הוא חייב לגמור כלומר הוא לא עוצר עד שלא גומר, שרון מיד הסיכמה ואני רק הזכרתי שוב שהוא כן צריך לשים ולגמור בקונדום, הוא הסכים אז התחלנו במלאכה.
כיוון שאור יצטרף רק אחרי שהיא תגמור הוא נכנס בנתיים להתקלח ואני ושרון התחלנו כרגיל (לפחות מנסים), התנשקנו והתחלנו להתפשט (היה לי קצת מביך כי לעולם אור לא רואה אותי ערום ואני אותו) אבל המחשבה שאני הולך לקבל מציצה העלתה את רמת החרמנות שלי כך שכל דבר אחר נראה שלוי. ערומים במיטה שרון התחילה להתפשף עלי (ככה היא מכינה את עצמה לחדירה, היא משתפשפת עלי עד היא מרטיבה)  אחרי כחמש דקות היא אמרה לי שהיא מוכנה (יחסית מהר לבדרך כלל) התהפכנו למסיונרית והתחלתי לחדור, לזוז בקצב איטי וקבוע (רק ככה היא גומרת) אחרי שתי דקות אור נכנס לחדר ערום לחלוטין, הייתי בשוק! מתחת    לבגדים הוא אליל יווני, חלק כמעט לחלוטין, קוביות בבטן והזין שלו!. אני סטרייט לחלוטין ועדיין הייתי בהלם מהזין שלו, הוא היה חלק למטה, עם זין עבה וארוך (אפילו שלא עומד) העור היה בצבע זהב שחום ואחיד עם ורידים בולטים אבל לא מידי. אני לא יכול להסביר לכם אבל הזין פשוט היה יפה, אין לי מילה אחרת לתאר את זה חוץ מיפה, לעולם לא קנאתי בו כמו ברגע שראיתי את הזין שלו.
אם אני נדהמתי אז שרון  פשוט גמרה בשניה שראתה אותו, ועוד איזה גמירה- אני לא זוכר גמירה כל כך חזקה שלה (ומהירה).
שרון סימנה ממנו להתקרב כשאני עדיין מזיין אותה לאחר גמירה, הוא הסתכל עלי במבוכה כמבקש אישור, הוא התקרב שראה  שחייכתי. לאחר היסוס קל היא נגעה בזין האדיר שלו (יכלתי להרגיש את הכוס שלה מתכווץ שהיא נגעה בו) והתחילה לעשות לו ביד בקצב בזיון וביקשה ממני להגביר את הקצב ( אני חייב לציין שהיא לעולם לא עשתה לי ביד מיזמתה). היא כראה ראתה את המבט התמוה שלי כי היא הסבירה שהיא צריכה להכין אותו לחדירה, ולאחר דקה גמרה שוב – הייתי בהלם היא לעולם לא גמרה פעמיים ברצף. לאחר הגמירה השניה אמרתי לה שאני הולך למקלחת להתכנון למציצה. שירדתי מהמיטה  היא ביקשה ממנו לעלות ומהר – הוא צייט בלי לומר מילה. ורק אז שמתי לב שהזין שלו עומד לחלוטין והוא נראה אפילו עוד יותר יפה זה שהשאיר אותי בפה פעור, היה משהו עוצמתי בזין שלו לרגע לא הצלחתי להפסיק לבהות בו אבל פתאום נזכרתי במציצה שאני הולך לקבל.
מיהרתי לשטוף את עצמי תוך כדי שאני מביט עליהם במראה, הקצב שלהם התגבר ונראה לי ששמעתי אותה גומרת שוב, אבל אולי זה המים ולא שמעתי טוב. רק שחזרתי שמתי לב שהוא בלי קונדום, באתי להעיר על זה אבל איך שהם ראו אותי הם הפסיקו כדי לשנות לדוגי (שהיא תוכל לרדת לי) ואור כנראה שם לב ומיד שם קונדום. שרון התעצבנה על הזמן שלוקח לו אבל מהר מאוד הוא חזר לזיין אותה הפעם בדוגי ואפילו יותר מהר, את הקולות שהיא השמיעה אני לעולם לא אשכח, כאילו היא באורגמה רצופה בכל הזמן הזה. התקרבתי אליה והיא התסכלה עלי ואמרה לי "כן! עכשיו אני מוכנה, תביא לי את הזין החמוד שלך " (חמוד?!) התקרבתי אליה, כל החיים חיכתי לרגע הזה להרגיש פה חם על הזין שלי, היא החזיקה את הזין שלי הוציאה לשון וליקקה לי את הכיפה – הייתה לי צמרמרות מטורפת בכל הגוף. ולאחר מכן שמה אותו בפה והתחילה למצוץ לי.וכל הזמן הזה אור מזיין אותה מאחורה ללא הפסקה. הייתי בעננים המציצה הייתה מעולה.
בשלב מסויים היא כאילו הפסיקה לשים לב למציצה ופשוט שמה אותו בפה והתמכרה לזין המושלם שנע לה בכוס, והפה שלה פשוט נע בהתאם לקצב שאור טחן אותה, אם בהתחלה הוא היה קצת נבוך ומבוייש עכשיו הוא היה ממש אגרסיבי, לאחר כמה דקות כבר לא יכלתי להחזיק מעמד ואמרתי לשרון שאני עומד לגמור, היא מיד הוא הוציאה אותה מהפה ועשתה לי ביד, תוך שניה גמרתי כמו מטורף בשלושה מטחים חזקים על החזה שלה, וקצת על הסנטר (היא בדוגי) הגמירה הכי טובה הייתה ל בחיים! ואוו !!
האקט נעצר שהם ראו שגרמתי, יותר נכון אור עצר כי כנראה כאילו שרון הייתה באקסטזה ולא שמה לב, שהוא עצר היא פתאום התעוררה, בהתחלה הייתה נראת קצת עצבנית שהוא עצר ואז המבט התחלף קצת בגועל והיא ביקשה אני אמהר ואנקה אותה (היא תמיד הייתה מאוד נגעלת משפיך) אור קצת גיחך עליה שהיא נגעלת והיא שאלה אותה אותו בעוקצנות "לא אמרת שאתה לא מפסיק עד שאתה גומר??) הודעתי להם אני הולך להתקלח והם יכולים להמשיך.
נכנסתי למקלחת מחוייך על המציצה שסופסוף קיבלתי ומרוב התרגשות התחלתי לעשות ביד שוב, הייתי עדיין חרמן ולא רציתי להתגרות במזלי הטוב ולבקש עוד מציצה. בנתיים ראיתי אותם  דרך המראה מזדיינים, הם שינו תנוחה והפעם היא רכבה עליו כאחוזת דיבוק, הוא שוכב על הגב "נח לו" עם ידיים מאוחרי הראש וחיוך על הפנים, לאחר זמן קצר שרון גמרה שוב (בפעם הרביעית!!!) הם שינו תנוחה שהיא שוכבת על הגב בקצה המיטה והוא עומד על הריצפה ומזיין אותה בכוח, כנראה שהוא הרגיש יותר בנוח שאני לא שם ואם לפני הוא היה יחסית עדין ונבוך הוא עכשיו התחיל לזיין ממש בכוח ולהתעסק לה עם הציצי,  מפליק לה עליהם, צובט , מושך אותם ומסובב את הפיטמות והיא רק גונחת יותר ויותר חזק, בשלב מסויים הוא סובב את שתי הפטמות ומשך הייתי בטוח שהיא תיפצע או לפחות תצעק מכאב אבל במקום זאת היא צעקה מהנה, וגמרה עוד פעם בגמירה מטורפת.
היא אמרה לו שכדאי שהוא יתכנון לגמור כי היא לא תצליח לעמוד בעוד אורגזמה כל כך חזקה, הוא חייך וסובב אותה על הצד כאילו הייתה בובה, היא לחשה לו משהו שלא הצלחתי לשמוע, הוא עצר שניה הייתה לו הבעה של חצי בילבול וחצי גאווה ושאל אותה אם היא בטוחה, היא הינהנה במרץ, הוא חייך משך כתפיים והוריד את הקונדום, ואמר לה שעכשיו הוא יכול לגמור וישר התחיל לזיין אותה בעצומה תוך כדי שהוא מפליק על התחת שמהר מאוד נהיה אדום.
אחרי חמש דקות זה זיון עוצמתי וגניחות שמעולם לא שמעתי ממנה הוא הודיע שהוא עומד לגמור, את הרגע הזה אני לא אשכח בחיים, להפתעתי וכנראה גם להפתעתו היא יצאה ממנו הסתובבה למצוץ לו, היא מצצה לו כמו בסרטים שרק קוויתי שהיא תמצוץ לי, מנסה להכניס שמה שיותר עמוק, כאילו זה הדבר הטעים עלי אדמות. לאחר שניה הוא ניסה להפסיק אותה ואמר לה תעצרי אני גומר!, היא התסכלה לו בעיניים והמשיכה רק יותר חזק הוא כנראה הבין את הרמז ודחף את הראש שלה בכוח לכיוון הזין שלו מגיע לה עד הגרון והתחיל לגמור יכולתי לראות את הפה שלה מתמלא בזרע והיא בולעת,  ככה במשך חצי דקה הוא גומר והיא בולעת הכל.
גמרתי באותה שניה.

Loading

5 מחשבות על “עומד בקצה הלשון – חלק 1”

  1. מחרמן מאד
    אבל איזה אשה רעה
    אני לא האיתי דקה נישאר איתה

    הגב
  2. וואוווווווווווו
    מחרמן בטירוף
    לא יכול לחכות כבר לעוד….

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן