עומד בקצה הלשון – חלק 5

הייתי בהלם, בשוק מוחלט, אני לא יודע מה יותר הדהים אותי, בחיים לא ראיתי אור מתנהג בצורה כזו, אנחנו חברים כל כך הרבה שנים ותמיד אור היה כל כך נחמד, חביב וסימפטי לכלום (במיוחד לנשים שיצא איתם, אולי קצת ממזרי אבל בטח שלא אלים), שמץ של אגרסיביות – כלום!, ומה שראיתי עכשיו? אשכרה פחדתי, לראות אותו כל כך אגרסיבי, כל כך שוביניסט- הוא פשוט השתמש בה כחפץ כמו שפחה כל כך מושפלת.
יותר הדהים אותי השינוי הקיצוני הזה, תוך שניה חזר להיות חביב אליה ברגע שגמר הענק הירוק נעלם, שהזין (המושלם, אלוהים יקח אותו) שלו עמד הוא היה אדם אחר לגמרי -דו קוטבי משהו.
הידהד לי המשפט של אור-
״עכשיו את מבינה למה אני חייב לגמור אם אני מתחיל? אמרתי לכם עוד אז אם אני מתחיל אני חייב לגמור – אני לא יכול לשלוט בזה״
 נזכרתי בזמנו, לפני כמה שנים שהכל התחיל, שביקשתי ממנו (בטיפשותי הכל כך רבה) לשכב עם שרון כדי שהיא תרד לי היה לו תנאי – ׳אם הוא מתחיל הוא חייב לגמור כלומר הוא לא עוצר עד שלא גומר׳ האם לזה הוא התכוון אז?!
והכי היממה אותי- שרון,  לא רק שהיא לא פחדה/ עצרה/ או ניסה להתנגד היה ברור שהיא נהנית מזה ומתחרמנת מזה. אני זוכר שבאחת הפעמים הראשונות שהצלחנו לעשות דוגי סטרתי לה הישבן  (ולא חזק מידי) היא באותו רגע עצרה, הסתובבה אלי, סטרה לי ואמרה:
״בחיים אל תרים על יד, גם לא בזמן סקס״  יש לציין שלא גמרתי באותו ערב (לפחות לא בעזרתה).
מקרה אחר שקרה יחסית לא מזמן שהיא התחילה לרדת לי מידי פעם, אז שמתי יד על הראש שלה כדי להכתיב קצב – גם זה היה טעות:
״אני לא זונה, אני אשתך שמוכנה לפנק אותך- תכבד אותי״
אבל כבר הבנתי, מה שחל עלי לא תקף עם אור, כבר יותר מידי חוקים נשברו איתו לאן זה עוד יכול להגיע? איזה עוד דברים יכול לקרות? האם יש גבול? גם היא נראתה אדם אחר לגמרי איתו ממש אחרת.
יצאתי מההקלטות, אמנם ראיתי שיש עוד הקלטה מהמצלמה בחדר של אור ב3 לפנות בוקר (שזה בערך הזמן ששרון מניקה) אבל כבר הייתי סופר מותש אחרי שלוש גמירות רצפות (מספר שיא בחיי)
וחץ מזה, אני צריך גם קצת לעבוד, בכל זאת אני בעובדה.
המשך היום היה מתסכל, הייתי סופר סקרן לגבי אותה הקלטה מצד אחד, אבל הכרחתי את עצמי לעבוד לסיים משימות, חוץ מזה האירועים האלה כל כך חירמנו אותי (דבר מסתכל בפני עצמו, מי לעזאזל מתחרמן מלראות את אישתו כמעט נאנסת ע״י החבר הכי טוב שלו) ואין סיכוי שיעמוד לי עכשיו.
בהמשך היום אור שלח לי הודעה שהוא ממש מודה לי ומעריך את זה שאנחנו מאפשרים לישון אצלנו אבל הוא יתן לנו את הסופ״ש לעצמנו, הוא לא יישן אצלנו היום (חמישי) הוא יסע ישר מהעבודה להורים שלו בצפון וישאר שם עד ראשון, לא הייתי מסוגל לדבר איתו, עניתי לו רק ב:
👍
אבל שמחתי, כל כך שמחתי. זה פשוט הייתה הקלה שאין לתאר. קצת הפסקה מהטירוף זה קשה לי להאמין שעברו רק יומיים אבל כל כך התנחמתי בזה שהוא לא יהיה איתנו בסופ״שׁ, קודם כל ההקלה בלדעת ששום דבר לא יקרה, וחוץ מזה אולי יהיה לי זמן לעכל את הדברים, לקבל החלטות, לבלות קצת עם שרון לבד, אולי אפילו זה אומר שנוכל סופסוף לשכב?! להיות קצת באינטימיות כל כך בניתי על הזמן זה.
הודעתי לשרון (מסתבר שכבר ידעה) ואמרתי לה שאני אתעכב בעובדה (יש לי זמן לעבוד בלי לפחד שמשהו קורה) והצעתי לה שאולי נעשה משהו בסופ״ש ביחד רק אני והיא, היא דיי ייבשה אותי:
״נראה…. אני לא יודעת, צריך לראות מה נעשה עם $##@$״ (התינוק)
בכל זאת המצב רוח שלי היה טוב וחזרתי לעבוד בראבק, בערך בשעה 18 המשרד התרוקן כמעט לגמרי וזה היה הזמנות מצויינת להראות מה קרה בלילה, הייתה לי תקווה קטנה בלב שלא קרה כלום במיוחד אחרי מה שהוא קרה במקלחת, אבל ידעתי שזה תקוות שווא לא נראה לי שזה הפריעה לה, להפך ברור היה שהיא ממש נהנתה מזה.
נעלתי את החדר שלי, הפשלתי מכנסיים והפעלתי את ההקלטה הראשונה שהיית באזור 3, זה היה בחדר שלנו:
שרון קמה מהמיטה ויצאה מהחדר שלנו לקול צלילי הבכי של הבן שלנו, נכנסה לחדר שלו והניקה אותו. כל אותו זמן המצלמה בחדר שהוא אור גם עבדה, עברתי אליה וראיתי שהוא במיטה רואה פורנו במחשב תוך שהוא מלטף את הזיקפה האדירה שלנו (הוא עדיין חרמן?!?!?), לאחר ששרון סיימה להניק והניחה את התינוק בעריסה היא באה לחזור לחדר ותוך כדי הליכה הסתובבה לכיוון החדר של אור, כנראה ראתה שם אורות, היא ניגשה בשקט והציצה לחדר, במשך כמה שניות עמדה בכניסה בשקט צופה באור מלטף את הזין העוצמתי הזה שלי, ידה גלשה לבין רגלייה והתחילה לזוז באותו הקצב האיטי של אור עיינה נעוצות באיבר העוצמתי, כשהוא שהגיע לשיא זקפתו היא נכנסה לחדר שלו בפתאומיות.
״אתה יודע, אם אתה צריך פורקן אתה תמיד יכול לפנות אלי, חשבתי שנרגעת אחרי מוקדם״ היא אמרה במבט ממזרי
אור נבהל, הוא קפץ הפיל את המחשב בניסיון להסתיר את עצמו ״שרון! את לא נורמלית! ממש הבהלת אותי…״ הוא קם תוך כדי שהוא מסדר את מכנסיו ועמד מולה
״אז מה אתה אומר? צריך עזרה?״ היא הציעה בחיוך
אור היה רציני ״תראי, האמת שרציתי לדבר איתך, קודם כל אני ממש מצטער על מה שקרה מקודם, באמת סליחה, אולי זה לא תירוץ אבל שאני חרמן אני לא חושב טוב וקשה לי לשלוט בעצמי אני לא יודע להסביר את זה, וזה לא תרוץ אבל שאני חרמן כמו שהייתי אני אדם אחר, אני באמת מצטער אם הגזמתי״
״אל תדאג, זה לא היה כזה נורא״ ראו שהיא קצת נבוכה ״אז איך אני יכולה לעזור?״
אור נשם נשימה עמוקה כאילו שינה פאזה
״והדבר השני שדיברתי שרציתי לדבר איתך עליו זה לגבי מה שקרה במטבח ובכלל, אני לא מוכן שדברים יקרו ככה- אם את רוצה שיקרה משהו את צריכה לבקש רשות, לא יקרה  כלום יותר בלי אישור מפורש״
הזדעזעתי, הוא אשכרה רוצה להשפיל אותה ככה?! מצד שני חשבתי שזהו זה היא לא תסכים אז זה אומר שלא יקרה כלום יותר 🙂
הייתי אופטימי מידי, הוא בקושי סיים לדבר ושרון הדהימה אותי (דרך אגב, אם היה לכם ספק, הזין שלי כבר עמד דום חזק, רק מלראות אותם ביחד), ובלי לחשוב פעמיים היא כרעה מולו על הברכיים ראשה סנטימטרים בודדים ממפשעתו, הסתכלה למעלה הצמידה ידיים בתנועה מתחננת ואמרה
״אור, אני יכול בבקשה בבקשה למצוץ לך? אני כל כך רוצה להרגיש אותו בפה שלי, אני מתחננת אעשה כל מה שתרצה״
נדהמתי! נדהמתי מהאישה הכל כך פמיניסטית הזאת מתחננת בפניה גבר, הייתי בשוק מהשפה שהיא דיברה, ולא האמנתי שזה מה שהיא אמרה, הרצתי אחורה מספר פעמים לוודא שאני שומע כל מילה, היא לא ביקשה רשות, היא התחננה למצוץ לו! החרמנות שלי געשה.
אני לא יודע להסביר את זה אבל משהו באור השתנה, כאילו איזה מתג הופעל והוא שינה פאזה. הוא הביט בה מלמעלה ולא אמר דבר, היא כנראה פירשה את השתיקה שלה כהסכמה כי היא התחילה לגעת בו דרך הטרנינג לבדוק את המתאר קצת לשפשף הרבה להריח, ראו עליה שהיא מתענגת על האיבר, אור שתק ולא זז רק הסתכל בה.
היא הסתכלה עליו מלמטה כאילו מחכה לאישור או תגובה שלא באה, אז התחילה להוריד את המכנס שלו יחד עם התחתון, היא עשתה את זה לאט מחכה לתגובה והוא לא עצר הוא פשוט לא זז, מרגע שהזין שלו היה חופשי היא כאילו כבר לא הצליחה להתאפק והתנפלה עליו בנשיקות וליקוקים, לראות את הלשון שלה חוקרת כל נים על הזין העצום שלו גירה אותי בטירוף עמוק בתוכי כבר ידעתי מה אני מרגיש לגבי זה- זה פשוט מדליק אותי.
ששרון  פתחה את הפה כדי להתחיל למצוץ אור עצר אותה, היא הסתכלה עליו באכזבה ״מה קרה? למה?״
״לא הספיק לך מקודם?!״
״הספיק?! השארת אותי חרמנית רצח עוד מאתמול, להזכירך עדיין לא גמרתי״
״אני מבין שזה אפילו עשה לך את זה, נכון?״ הוא שאל קצת בפליאה
״אממממ כן אפשר להגיד״ היא האדימה ממבוכה
״אז אין לי באמת על מה להתנצל אם אהבת את זה…. ודרך אגב, לא אני אחראי לספק אותך, בשביל זה יש לך בעל. עכשיו תתפשטי תשכבי על המיטה״
״אני רוצה אותו בפה לא בכוס!״ הייתי בהלם מהמשפט הזה – מי האישה הזאת לעזאזל???? איפה שרון שאני מכיר!?
אור אחז בה בפניה הביט מה מלמעלה ואמר
״אלף, את תעשי מה שאני אומר לך! בית, אני כרגע לא מעוניין בכוס שלך״ הוא אמר תוך כדי שהוא מרים מפשיט אותה כמו ילדה ומכוון אותה למיטה
״תשכבי על הגב עם ראש בקצה המיטה, עוד לקצה, יותר לקצה….״ הוא משך אותה ככה שהיא שכבה על הגב ורק הראש שלה היה קצת בקצה כך שהוא נטה לאחור, המיטה היית דיי גובהה ככה שהוא עמד לידה היא הגיע לו כמעט למפשעה, אור התפשט והתקרב אליה תוך שהוא משפשף לעצמו, האשכים שלו היו תלויים מעל הפרצוף שלה, היא לא חשבה והתחילה ללקק ולמצוץ לו את הביצים.
היה לי ברור מה הולך לקרות, ראיתי לא מעט פורנו וזה אחד הז'אנרים שעשו לי את זה הכי הרבה: face fucking, ולראות את אישתי עם החבר הכי טוב שלי (והזין העוצמתי והמושלם שלו) ממשים את הפנטזיה הכי גדולה שלי – גמרתי רק מלחשוב על זה ואפילו בלי לשפשף.
בזמן ששרון ליקקה את הביצים שלו בתאווה אור התחיל למשש ולשחק לה בשדיים, והוא לא היה עדין בכלל, הוא מעך את האש עם אגרוף, מולל את הפיטמה בשני אצבעות וסחט את השדיים שלה. מידי פעם טיפות חלב נזלו מהפטמות הנפוחות שלה והוא התכופף ליקק אותן וינק את השד המלא.
לאחר מספר דקות הזין שלו כבר דיי עמד הוא הפסיק ועצר אותה, כיוון את הזין שלו לפה שלה והתחיל לאט לאט להיכנס ולצאת, כל פעם נכנס יותר ויותר עמוק,
באחת הפעמים היותר עמוקות שרון קצת נחנקה ותפסה את בסיס הזין כדי לעצור אותו, אור נסג והביא לה סטירה בלחי:
״בלי ידיים, שרמוטה קטנה שלי, פעם ראשונה ואחרונה שאת מפריעה לי, הבנת?״ הייתי בהלם מאיך שהוא דיבר אליה, לפני שניה הוא התנצל שהיה גס מידי
״סליחה אור, זה פשוט היה עמוק מידי לא הספקתי להתרגל״ הוא סטר לה והיא התנצלה???
״זה לא מעניין, ידיים מתחת לגב שלא יפריעו״ היא כמובן צייתה.
הוא התקרב אליה שוב שרון פתחה את פיה לרווחה אך הוא עצר את האיבר שלו סנטימטר משפתיה, שרון ניסתה להגיע אליו, היא מתחה את גופה ואת ראשה רק כדי להגיע ללקק למצוץ את קצה הכיפה, זה הזכיר לי את המראה של כלב (במקרה הזה כלבה) ששמים לו אוכל טיפה רחוק מהשיג ידו והוא מתחרפן בניסיון להגיע אליו, אור הסתכל עליה וחייך, המניאק התגרה בה.
לפתע הוא שם יד אחת על הגרון התכופף טיפה כדי שיוכל לכוון את הזיקפ להפה שלה ובבת אחת, לא בכוח אלא בתנועה אחת חלקה, הכניס את כל האיבר העצום שלו לגרונה עד שהאף שלה נגע באשכיו הוא נשאר ככה כחצי דקה תוך שהוא ממשש ומעביר יד לאורך צווארה, ואז יצא לגמרי
״אני רואה שהספקת להתרגל….״ היא חייכה בתגובה ופתחה שוב את פיה.
והוא שב וחדר אליה, אין לי מילה טובה יותר לתאר את זה, הוא חדר לפה שלה כמו לכוס, והיא התאמצה לנשום ולהשאיר אותו פתוח לרווחה.
בכל פעם הוא החדיר את כל הזין הענקי שלו לפיה, וממש היה אפשר לראות את המתאר של איברו בגרונה, הוא החזיר בגרונה מלטף מידי פעם לוחץ אך לא מפסיק לחדור.
הוא לא זיין במהירות או אגרסביות הוא פשוט חדר אליה בנחישות, חדר עמוק במקצב איטי אחיד, כל חדירה דחף את האגן שלו כאילו מוודא שאין עוד מקום והכל בפנים עד כדי שכמעט נשכב עליה, לא האמנתי שיש לה באמת מקום לכל האורך הזה, לא חשבתי שזה פיזית אפשרי.
ככה הוא זיין את פיה כמו כוס במשך כמה דקות, לאט אבל הכי עמוק שאפשר. מידי פעם הוא השתהה בפנים עד שכמעט נחנקה, ראיתי את הרגליים שלה מתפלתות מידי פעם. אבל היא לא הפסיקה אותו ולא התלוננה.
הייתי מהופנט, לראות אותה שוכבת עירומה על מיטה וגבר שרירי וחסון עומד מעליה ומזיין לה את הגרון עם איבר אדיר.
איבדתי כל תחושת זמן, לא יכולתי להפסיק להסתכל עליהם, זה היה טוב יותר מכל פורונו – זה לא היה מזוייף עם שחקנים, זה היה אמיתי שני אנשים שעושים את זה בתוך תשוקה אומנם זאת הייתה אישתי ידעתי את זה, אבל כאילו שלא הפנמתי את זה, לא זיהיתי אותם.
אני לא יודע כמה זמן זה היה ככה אבל לאט הוא הגביר את הקצב, עדיין לא מהיר מאוד, אבל מקצב קבוע ומונוטוני התחלתי שמתי לב לעוד פרטים,
היד השניה של אור (זאת שלא אוחזת בגרון) שיחקה בפטמות של אישתי, סטירה בשד ואז צביטה/משיכה וחוזר חלילה.
שרון התחילה לאונן לעצמה, ועינגה את עצמה עם שתי אצבעות עמוק בכוס נכנסות ויוצאות בהתאם לקצב הזין בגרון.
וגם אני נכנסתי לקצב הכל ניגן בקצב אחיד ואני איתם
אור התחיל להגביר את הקצב עוד, וזה היה ממש מהיר, כל הפנים של שרון היום זלגו רוק שטיפטף בכל מקום. הייתי בטוח שהוא עוד שניה גומר, ושרון הגבירה את קצב האצבעות בהתאם ואני איתם עד לשיא הקצב  בו גמרתי בקול אך לבד מסתבר,
רגע לפני שהייתי בטוח שהוא גומר הוא יצא בבת אחת והתרחק ממנה, כבר ציינתי את זה לא פעם ועם זאת כל פעם זה מפעים אותי מחדש, הזין שלו היה מחזה מהפנט ועוד יותר שהוא היה כל כך זקוף ומבריק מכל הרוק לא ראיתי דבר יותר גברי ועוצמתי מזה בחיי הרגשתי קטן בהשוואה אליו, ואני לא מדבר על גודל הפין שלי, כל כולי הרגשתי קטן ומושפל לעומת זאת, במיוחד לאחר גמירה
שרון כולה נוטפת ריר ורוק התנשמה כמו אחרי מרתון בקושי הצליחה לדבר
״לא! מה קרה? למה עצרת? רציתי להרגיש אותך גומר״
״עוד לא סיימתי לשחק איתך״
הוא התקרב אליה שוב, הפעם הוא לא התכופף כך שהזין שלו היה זקוף כלפי מעלה ורק האשכים התנדנדו מעל פניה, והיא לא חיכה להוראה והתחילה מיד להוציא לשון ללק אותם ולמצוץ אותם בתאווה, מכניסה כל פעם אשך אחד לפיה (לא הצליחה את שניהם יחד, וזה לא שהיא לא ניסתה) ואי אפשר היה לפספס את תנועות היניקה, רק יכולתי לדמיין כמה זה מרגיש טוב פה חם על הביצים אבל ידעתי שכנראה זה משהו שלא אזכה לו, זאת אולי הייתה שרון שם, אבל בניה לבין אישתי לא היה כל קשר, לא זיהיתי אותה.
אור התחיל לאונן וביד השניה הרים את ראשה וקירב אותה אליו, קשה לתאר מה היא עשתה שם, אבל זה היה נראה כל כך מענג, היא כאילו אכלה לו את האשכים, עשתה איתם אהבה, התנשקה איתם ליקקה ומצצה אותם כאילו אדם שלא אכל שבוע נתקל בדבר הכי טעים עלי אדמות.
אחרי זמן מה הוא ניתק אותה (הוא היה צריך לדחוף את ראשה לאחור כדי שתפסיק) מהאשכים התקדם חצי צעד ודחף את הראש לה כלפיו, היא הייתה באזור של בין האשכים לפי הטבעת והיא שבה והתנפלה כמו מטורפת, רק תנועות הראש לה הספיקו כדי להעיד, לא הייתי צריך לשמוע את הקולות והיו קולות חזקים של יניקה כאילו היא טרפה אותו ואור רק אונן לעצמו מבט חולמני בעיניים -כל כך קינאתי בו.
במשך יומיים הוא עשה עם אשתי דברים שבמשך שני עשורים לא עשתה איתי וכל פעם מחדש הם פרצו עוד גבולות, לא הבנתי מה הולך פה. שרון תמיד כל כך מאופקת ושמרנית לפעמים הייתי צוחק עליה שהיא א-מינית, שנים שהתלוננתי על ההבדל במיניות בינינו, פתאום לידו היא מתנהגת כמו שהוא אמר ״שרמוטה קטנה״ אין מילה יותר טובה היא אשכרה התחננה למין איתו והיא עושה כל דבר שהוא רוצה והיא אשכרה נהנת מזה -מי זאת?!?!?
אור התרומם טיפה והתקדם עוד חצי צעד לעברה, הוא כרע קצת בסקווט ודחף הראש של שרון בין פלחי הישבן שלו, לרגע שרון קפאה (גם אני הייתי בהלם לא הבנתי מה קורה) ואור פקד עליה ״תלקקי״, הוא לא היה צריך להגיד פעמיים היא התחילה ללקק לו את פי הטבעת, בהתחלה לאט כאילו בחשש אבל מהר התחיל להגביר את הקצב, אור נאנח ודחף את ראשה עמוק יותר
״תאכלי לי את התחת, שרוני״  שנאתי אותי שקרא לה ׳שרוני׳ זה צבט להיזכר שזאת אישתי שם, עדיף היה שיקרא לה ׳שרמוטה קטנה׳
היה קשה לראות ולהבין בדיוק מה הולך שם, אבל למזלי אור התחיל לדבר
״כככככככן ככה, חזק תאכלי אותי…..״
״לא, לא נשיקות, עם הלשון, כן!!״
״יפה שרוני, טעים?? אווווווו כןןןןן בדיוק שם״
״אהההה כן תחדרי את הלשון עמוק, תלקקי אותי מבפנים״
״אוווו הלשון שלך כל כך נעימה בפנים…… אמממממ כןןןןן יותר עמוק בפנים״
הוא הגביר את קצב האוננות ודחף את ראש יותר חזק
״כן שרוני! כן! תלקקי אותי חזק עמוק….. אוווווו אני גו מררררררר״ והוא התחיל להשפריץ על כל גופה את הזרע שלה ארבע מטחים חזקים שהראשון הגיע עד לערווה שלה השני עד לפופיק שלה והוא עוד המשיך לפלוט זרע בעוד מטחים קטנים יותר, הוא לא הרפה מראשה עד שסחט את הזין טוב טוב, את הטיפה האחרונה ניגב לה על הלחי.
הוא הרפה מראש בעדינות וישב לידה במיטה, שרון עדיין באותה תנוחה שניהם מתנשפים ושרון מלאה בזרע, פעם ראשונה שראיתי את כמות הזרע שלו והיא הייתה עצומה (עד כה תמיד גמר בפה) אני חושב שהיה עליה חצי כוס ואני לא מגזים, כל השדיים והבטן היו מכוסים לבן.
אחרי חצי דקה של הסדרת נשימה שרון ביקשה ממנו
״תאכיל אותי?״ בהתחלה לא הבנתי מה היא רוצה, אור כנראה יותר חד ממני וישר התחיל לאסוף ממנה את זרעו באצבעו והגיש לפיה, היא ינקה לו את האצבע/זרע בתאווה, במשך כמה דקות הוא גרף ממנה את השפיך שלו והיגש לה לאכול, והיא גמעה הכל בתאווה יונקת את האצבע טוב טוב.
״זהו? אין עוד?״ באמת שמרוטה קטנה….
״לא הפסיק לך״
״לא גמרתי עדיין, תעזור לי?״ שאלה במבט מתחנן
״אמרתי לך, בשביל זה יש לך בעל״ אמר והתחיל להתלבש
״ואם כבר מדברים, אני חושב שלא הבנת אותי מקודם, שאמרתי שאת צריכה לבקש רשות לא התכוונתי ממני אלא מבעלך, אם את רוצה שזה ימשיך זה צריך להיות בהסכמה שלו״
מכל הדברים שקרו היום (וקרו לא מעט) זה הדבר שהכי הפיל אותי לקרשים והפתיע אותי לבקש ממני רשות למה שקורה?! מה לעזאזל???
שרון קמה בבהלה/הפתעה:
״אתה נורמלי??? אין סיכוי!! אין מצב שהוא מגלה על זה, זה יהרוס אותו!״ לפחות היא דואגת לי 🙁
״אז כנראה שזאת הייתה הפעם האחרונה, אני לא מוכן לעשות לו את זה מאחורי גבו״
אולי זה נשמע הזוי, אבל באמת האמנתי לו ואפילו קמת הוחמאתי
״אז מה עשינו רק עכשיו??״ היא שאלה
״זה חזק ממני, את ביקשת כל כך יפה ששוב לא הצלחתי לעצור את עצמי ולסרב, וחשבתי שאם זאת באמת תהיה פעם אחרונה אז אחרון חביב. תראי, בשורה התחתונה אחרי מה שהיה במקלחת חשבתי על זה  ואני לא מוכן שנמשך לבוגד בו ככה- שנינו.  אישתו והחבר הכי טוב שלו זה דוחה, ולצערי אני לא מצליח לעצור את עצמי, אני לא מוכן שזה ימשך, אם יקרה עוד משהו הוא צריך לדעת מזה״
ראיתי אותה מחייכת לעצמה בשביעות רצון שהוא ציין שהוא לא שולט בעצמו איתה, שרמוטה קטנה
״אז מה? אתה באמת רוצה לספר לו? הכל?״
״אני לא יודע, אני משאיר לך את זה להחליט, אם לבקש ממנו רשות, מה להגיד לו בדיוק זה שלך. אני מחר אלך להורים שלי לסופ״ש, ככה שיהיה לך הזדמנות לדבר איתו אם תרצי.
אם תחליטי לא לדבר איתו, או שהוא לא יסכים, אני לא אחזור, אמצא מקום אחר לישון בו עד שאתארגן על עצמי, אבל אני לא מוכן להרוס את הקשר בשבילך״
״למה שלא תישאר פה?״ היא חייכה
״כי אני יודע שלא אצליח לעצור את עצמי״ כלבה! אני בטוח שהיא שאלה רק כי רצתה לשמוע את זה שוב.
״לכי לישון שרוני, תודיעי לי מה קורה״
היא יצאה משם ערומה, נכנסה למקלחת שטפה את עצמה ובא לישון לידי. כיביתי את הקלטה.
לקח לי זמן לעכל מה שקורה פה, לא הבנתי כלום!
אבל ככל שחשבתי על זה יותר, נרגעתי והרגשתי הקלה, הקלה אדירה – זהו זה הסיוט נגמר!
אור היה נראה ממש נחוש ואני מכיר אותו שהוא מחליט משהו, זהו לא יקרה יותר כלום ביניהם. אין סיכוי בעולם שהיא תעז לדבר איתי על זה ובטח שלא לשאול אותי משהו כזה.
וגם אם כן, בתרחיש ההזוי שהיא תבקש ממני רשות אני פשוט אגיד לא – אין סיכוי, זה הרי בידיים שלי.
הרגשתי אני מקבל שוב שליטה על חיי. יצאתי מהעבודה מאוד מעודד.
אם כי הייתה תחושה עמומה של חמיצות, זה בכל זאת חירמן אותי מאוד.

Loading

13 מחשבות על “עומד בקצה הלשון – חלק 5”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן