להיות זון: 3. האלמנה

למען הסר ספק: זהו סיפור דימיוני. עלילת הסיפור, השמות, הדמויות, העסקים, המקומות והאירועים הם פרי דמיוני או משתמשים בהם באופן פיקטיבי! כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים, או אירועים בפועל, הרי הוא מקרי בהחלט.

הסיפור הוא המשך ל-"להיות זון: 2. חתונה משפחתית " ולהבנת הרקע והכרת הנפשות הפועלות מומלץ לקרוא אותו תחילה. 

האלמנה  

שלושה ימים לא שמעתי מהמאדם, אפילו לא 'מה נשמע?' מתעניין, אבל חגגתי, היה ים מדהים לגלישה וניצלתי את זה עד תום, את זה והרבה בינג'ים בטלוויזיה, משלים את הסדרות שפיספסתי במהלך השרות.

את ההודעה מהמאדם "צלצל אלי 053-41…" גיליתי ביום הרביעי כשיצאתי עם הגלשן מהים. התקשרתי. "הפעם ביקור בית, אם אתה מעוניין כמובן?😊" היא ספק ציחקקה, ספק שאלה אחרי מילות הנימוס המקדימות, "לקוחה טובה שלנו, לקוחה חוזרת," היא המשיכה אחרי שעניתי שאני מעוניין, "תקרא לה האלמנה, ככה היא דורשת שיקראו לה, גם אני קוראת לה כךְ, גרה לבד פה קרוב בוילה גדולה, בעלה יש אומרים שהיה ראש משפחת פשע, הניחו לו מטען מתחת למכונית והוא עלה בסערה השמיימה, מזמינה את כל הלילה, עד ארוחת בוקר כולל, בעד הכסף שהיא משלמת תעשה כל מה שהיא תבקש ממךָ ו…אודי, עוד משהו, כשהיא תעשה איתך סקס היא כנראה תקרא לך עמוס, ככה קראו לבעלה המנוח, תשתף איתה פעולה!" ואחר כך מסרה לי עוד כמה פרטים לגבי מה יקרה ומה היא רוצה שנעשה, ועוד כמה פרטים טכניים כמו איפה להיות ומתי.

הגעתי מוקדם מדי אז חיכיתי בפינת הרחוב עד השעה המדוייקת. צלצלתי מהשער וראיתי את מצלמת האבטחה מתכוונת אלי ואז קול נשי שאל מהאינטרקום מי אני ואחרי שהסברתי השער נפתח. האלמנה חיכתה לי ליד הדלת הפתוחה, בוחנת אותי כשאני מתקרב ואני אותה, לא ידעתי להגדיר בת כמה היא, מה שבטוח לא צעירה ולא זקנה, מילפית (M.I.L.F) כזאת עם גזרה חטובה ושדיים גדולים. אשכוליות על סף הפומלות😊, הכלואים בחזיה איכותית המבליטה את העמק הקסום ביניהם. "בוא תכנס" היא הזמינה אותי וסגרה אחרינו את הדלת, "תראה לי מה יש לךָ להציע" היא אמרה במין קול שלו ורגוע והצביעה על המפשעה שלי וגם אני לא התרגשתי, אולי כי המאדם הכינה אותי ואולי כי כבר התרגלתי שבודקים לי את הסחורה😊.

פתחתי את המכנסיים והורדתי אותם עם התחתונים עד שהזיין שלי נחשף במלא תפארתו ולמזלי, או אולי זה לא עניין של מזל, עמד לי תותח. היא הביטה בזין שלי במבט ממוקד, אחר כך שלחה יד ושקלה לי את הביצים, "אוקיי, מתאים לי, תתלבש! איך אתה בבשר?" הפתיעה אותי, לזה המאדם לא הכינה אותי.

"קרניבור" חייכתי אליה.

"מצויין, בוא נצא לאכול".

במוסך המקורה חנו שלוש מכוניות, מרצדס שחורה, אודי_6 לבנה ופיג'ו_208 לבנה והיא בחרה דווקא בה. נסענו לא רחוק, ל'מיטבר', ולא דיברנו בדרך, לפי החיוכים שקיבלו אותה היא לקוחה חוזרת גם שם, "מנה ראשונה מיותרת, נגיע ישר לבשר" היא עדכנה אותי כשהגישו לנו תפריטים ובלי לטרוח לשאול אותי מה אני רוצה הזמינה לשנינו פורטרהאוס, לא שאני מתנגד, מה שהיא כן שאלה זה את מידת הצליה והתוספת, מחייכת כשאמרתי מדיום וצ'יפס, היא הזמינה מדיום-רייר, פירה ובקבוק יין אדום, 'פטיט קסטל'.

"לחיים" השקנו כוסות אחרי שהמלצרית פתחה לפנינו את הבקבוק ונתנו לה לטעום ולאשר, "לחיי ערב מוצלח," היא הוסיפה, מחייכת אלי, "מה המאדם תדרכה אותךָ?" היא שאלה, רצינית.

"שאני אעשה כל מה שאת רוצה".

"הרבה זמן בביזנס?" המשיכה לשאול.

"לא, די חדש, רק החודש השתחררתי, אוסף כסף לטיול הגדול".

"קרבי?"

"כיפת ברזל"

"מבחינתי זה קרבי" היא קבעה, "תמזוג לי" הושיטה לי את כוס היין שלה שכבר התרוקנה.

הסטייקים הגיעו. הפורטרהאוס היה מעולה, השילוב הזה של פילה וסינטה שהעצם מפרידה ביניהם, מידת הצליה המדוייקת והיין המעולה הפכו את זה לחגיגה. קינחנו באספרסו קצר, האלמנה שילמה והוסיפה טיפ נדיב, באוטו היא שמה את לאונרד כהן במערכת "להכנס לאווירה" היא חייכה לעברי ונסענו בשתיקה חזרה אל הבית שלה, מקשיבים ללאונרד ששר 'כולם יודעים' Everybody Knows)) בקול החושני שלו.

"הגיע הזמן לעבוד קצת" היא ציחקקה כשנכנסנו חזרה לבית, "בוא!" אחזה בידי והובילה אותי ישר לסלון הגדול, ו"אני רוצה שתתפשט, לאט, תחרמן אותי" היא התישבה על כורסת עור גדולה, הביטה בי וסימנה לי לעמוד מולה, "תוריד נעליים וגרביים ותתחיל לרקוד!".

אני לא חשפן ואף פעם לא עשיתי סטריפטיז אבל לרקוד אני יודע אז הורדתי נעליים וגרביים, ניסיתי לזמזם לי בראש את השיר של לאונרד כהן שרק קודם שמענו והתחלתי לנוע על פיו, רוקד ומתפשט.

עם החולצה לא הייתה לי בעיה והורדתי אותה בלי להפסיק לרקוד, לרגע כמעט נפלתי כשהורדתי את מכנסיי הג'ינס הצמודים אבל התעשתי, הורדתי וחזרתי לרקוד. הגיע זמן התחתונים, השיא במופע שלי, אומנם את הזין שלי היא ראתה כבר ועדיין זה השיא, רציתי לעשות עליה רושם, נזכרתי באיזה סרט על מישהי שרוקדת ומורידה תחתונים, אומנם שם זה מישהי אבל מה ההבדל? רקדתי והתחלתי למשוך אותם לאט כלפי מטה, סובבתי לעברה את הישבן, נענעתי אותו והמשכתי להוריד, חושף בפניה את הישבן המלא אבל מסתיר בגופי את הזין, המשכתי להתכופף ולהוריד לאורך הרגל, מחלץ רגל אחת ואחר כך את השניה, השחלתי את התחתונים בין הרגליים, אחזתי בהם משני הצדדים, הסתובבתי עם הפנים אליה והתחלתי לשפשף, להזיז את התחתונים קדימה ואחורה ולעשות תנועות זיון גסות עם האגן ו… "נסיון יפה," היא פרצה בצחוק, "אבל יש לךָ עוד הרבה מה ללמוד" היא המשיכה, "שב, שב," היא קמה והצביעה על הכורסה, "אני אראה לךָ איך עושים את זה נכון".

לא הייתי צריך הרבה כדי להבין את ההבדל ביננו. היא הניעה את גופה בתנועות איטיות ומגרות, מתפשטת ונוגעת בעצמה, מורידה בגד, מלטפת איתו את גופה, וזורקת הצידה. כשהיא נשארה רק בתחתוני ביקיני זעירים לבנים, חזייה תואמת וגרבי נילון לבנות הצמודות לירכיה בלי חגורת בריות. רגע היא רקדה לצלילי מוזיקה נסתרת כשהתנועות, מהירות יותר, הזכירו לי את אומה תורמן בריקוד הטויסט המפורסם עם ג'ון טרבולטה ב'ספרות זולה', כולל נענוע האגן וכף הרגל והאצבעות האלה מול העיניים, ואז חזרה לתנועות איטיות, הפילה את הכתפיות לצדדים, עם יד אחת תמכה בחזייה מקדימה ועם השניה פתחה את הקרסים מאחור ואז בתנועה ארוכה משכה והורידה את החזייה וזרקה אותה לעברי ואני כמו מכושף, כאילו כבר הייתי בסרט הזה פעם, תפסתי והסנפתי אותה, מריח את ריח הגוף והבושם שלה, נושם עמוק ומציץ בתווית התפורה, DD75.

היא המשיכה לרקוד, מעכסת, הרימה את השדיים הגדולים בידיה ומזמזה אותם, מוללה את הפטמות הגדולות והנוקשות והקשתה אותם עוד יותר, לרגע היא חייכה לעברי ואז הסתובבה, הפנתה לי את הישבן, התכופפה מעט קדימה והתחילה לנענע את פלחי הישבן ולהוריד לעצמה את התחתונים, כמו שאני הורדתי קודם אבל בוא נגיד שאם אני 'בית"ר גדרה[i]' היא 'ברצלונה' וגם אותם כשהורידה זרקה לעברי וגם אותם, בלי לחשוב, תפסתי והסנפתי.

היא התקרבה והניחה רגל על ידית הכורסה שעליה ישבתי ויכולתי לראות את הכוס שלה במלוא הדרו כשהיא התחילה להוריד גרב נילון ראשונה, היא גילגלה אותה באיטיות כלפי מטה, מזכירה לי את אותה סצנה שאן בנקרופט, הלא היא מיסיס רובינסון, מפתה את דסטין הופמן, בנג'מין, בסרט 'הבוגר', חושפת את העור שמתחת עד שהורידה את כולה והתרחקה מעט, מעבירה את הגרב בין רגליה ומתחילה להשתפשף בה, להניע את האגן קדימה ואחורה בתנועות מגרות, כמו שאני ניסיתי לעשות קודם עם התחתונים אבל איפה אני ואיפה היא.

גם הגרב השניה זכתה לאותו טיפול, הפעם לא רק ראיתי גם הרחתי את אותו ריח משכר של אישה מיוחמת מהכוס שלה, גם הפעם היא הוסיפה את ריקוד הפיתוי כשהגרב משתפשפת בין רגליה ומחליקה על שפתי הכוס הכהות והנפוחות מתאווה, "בוא," היא לחשה בקול מפתה ואחזה בידי, "בוא נראה מה אתה שווה במיטה" משכה והובילה אותי לחדר השינה שלה.

חדר השינה שלה היה גדול במיוחד וכך גם המיטה עם שידות משני צידיה, מיטה רחבה עם מזרון עבה, ארון קיר נמתח לאורך כל הקיר מצידה האחד של המיטה, עם דלתות הזזה מכוסים במראה, אבל מה שהדהים אותי היה קיר הזכוכית השקוף מצידה השני של המיטה שמאחוריו נשקף במלוא הדרו חדר האמבטיה האישי שלה הכולל גם מקלחון, גם הוא מזכוכית שקופה, וגם אמבטיה גדולה, ואין ספק שפרטיות אין למי שנמצא שם.

"קודם אני רוצה שתכין אותי" היא התיישבה על המיטה, נשענה עם הגב על גב המיטה ופישקה רחב רגליים, חושפת בפני את מגרש המשחקים הפרטי שלה, "אני בטוחה שאתה יודע מה אתה צריך לעשות לי שם" ציחקקה והצביעה על הכוס שלה.

ידעתי, היא לא הראשונה שאני מכין למרות שהייתי מעדיף לקרוא לזה מפנק, נשכבתי בין רגליה המפושקות והצמדתי את שפתי לשפתי הכוס שלה, קודם נישקתי אותה שם, נשיקה ראשונה קצת מרפרפת אבל השניה כבר תאוותנית וקולנית, אחר כך העברתי את קצה הלשון שלי לאורך חריץ הכוס שלה, אוסף טיפות של מיץ הכוס שלה, טועם ומעביר שוב, הפעם חודר עם קצה הלשון עמוק עוד יותר ושוב טועם ומצקצק בשפתי כאילו הייתה זו סוכריה טעימה, ועוד ליקוק ארוך מהקצה התחתון של החריץ ועד לקצה העליון, ליקוק צמוד שסחט ממנה גניחת הנאה ראשונה ואז דחפתי את הלשון וחיפשתי ומצאתי את הדגדגן שלה והתחלתי לטפל לה בוא, מוביל אותו עם הלשון אל בין שפתיי ומתחיל למצוץ לה אותו, "כן, ככה, תמשיך" היא גנחה בתשוקה, "כן, שם, ככה, שם" היא המשיחה באותו קול מיוחם כשתופפתי בעדינות עם שיניי על אותו איבר רגיש שלה, מרגיש איך היא הופכת יותר ויותר רטובה שם בפנים, "כן, עמוס, תמשיךְ" ואם המאדם לא הייתה מזהירה אותי שהיא תקרא לי ככה אולי הייתי נבהל, "כן, זה טוב, עוד, עמוס, עוד!" היא צווחה בקול חרמני וארוטי ו…"בוא" היא התחילה לרדת ואני פיניתי לה מקום שתשכב, "בוא, אני מוכנה, בוא תכניס לי" הזמינה אותי לעלות ולשכב עליה, "לאט, אני אוהבת לאט" אחזה בזין המתוח שלי והובילה אותו למקום הנכון בין רגליה, חוסמת אותי מלחדור בנעיצה אחת חזקה, "כן, ככה, לאט, תן לי להנות מכל סנטימטר" היא המשיכה באותו קול חרמני כשראש הזין ועוד קצת חדרו בין רגליה, "כן, ככה, תמשיך, כן תכניס לי," שיחררה לאט, "כן, עמוס, תכניס לי, כל כך התגעגעתי לזין שלךָ".

כשכל הזין היה בפנים היא עצמה את עיניה. רגע ארוך רק שכבתי עליה ככה, כשכל הזין נעוץ עמוק בין רגליה, ואז התחלתי לפמפם, לזיין. "כן, זה מה שרציתי" היא גנחה בתשוקה אחרי כמה פמפומים והרגשתי את הכיווצים ההולכים ומתגברים בנרתיק המחבק את הזין שלי, "כן עמוס, כן, תמשיך, אני אוהבת שאתה מזיין אותי" היא המשיכה, מרימה רגליים למעלה ופורשת אותם לצדדים, מאפשרת לי לחדור אפילו יותר עמוק, "כן, עמוס, כן, תעשה לי את זה," היא התנשפה, "כן, הנה, עמוס, זה בא לי, הנה זה בא לי" והיא חיבקה אותי ברגליה הארוכות, נעצה בגבי את צפורניה והצמידה אותי חזק לגופה, "כן, הנה, עכשיו, הנה, עמוס, עכשיו, עכשיו! עכשיו!!" הרגשתי רעד העובר בגופה והיא גמרה בסערה, "כן, גמרתי, עמוס, גמרתי" היא התנשפה בכבדות ולאט לאט נרגעה, "עוד," היא פתחה את עיניה וחייכה לעברי, "רוצה עוד" שחררה את אותו חיבוק רגליים, אחזה בידיה את ברכיה, משכה אותם לכיוון החזה ופישקה אותם לצדדים, שוב פותחת בפני את הדרך לחדור עמוק לתוכה, "כן, תו לי עוד, חזק, עוד, מהר וחזק" היא שוב התנשפה, "כן, ככה עמוס," היא עודדה אותי כשהגברתי את הקצב, "כן, תטחן ת'זונה הקטנה שלךָ" ושוב היא עצמה עיניים, מתרכזת, והבעת הנאה התפשטה על פניה, "כן, הנה עוד אחד בא," היא גנחה בתשוקה ושוב הרגשתי את הכיווצים המתחזקים בנרתיק ואת פטמות האבן שלה הדוקרות אותי בחזה, "כן, עמוס, אתה אוהב לטחון את הזונה הקטנה שלךָ, נכון?"

"נכון" עניתי, משתף איתה פעולה.

"כן, עמוס, אני אוהבת מה שאתה עושה לי" ומקולה היה ברור לי שהשיא השני מגיע, "כן, עמוס, הנה, עוד אחד, הנה, עכשיו, עכשיו!!!" היא שוב גמרה, אפילו חזק יותר, שוב החיבוק החזק ברגליים, שוב אותו כיווץ חזק וממושך בנרתיק והרעד הזה המטייל בגופה, ו…"עכשיו בדוגי, רוצה בדוגי" היא לא נחה לרגע אחרי הגמירה ובלי לחכות גלגלה אותי מעליה, נעמדה בפישוק על הברכיים והמרפקים כשהראש למטה, "בוא!" דרשה באותו קול של מי שיודעת שיצייתו לה, "חזק, כמו שרמוטה"

לא השאירה ספק איך היא רוצה אז תקעתי אותה, בכוס, "כן, עמוס, זוכר איך אהבת לקרוא לי כשאתה דופק אותי ככה?" ובלי לחכות לתשובה המשיכה, "פּוטנה (Puttana), היית קורא לי פֳוטנה, אני רוצה שתקרא לי פּוטנה, עכשיו"

"פּוטנה" חזרתי אחריה, יודע מה זה פּוטנה, זונה.

"עוד, ותשחק לי בּבּזזים, תחלוב ת'עטינים של הפּוטנה שלךָ"

"ביקשה, קיבלה. "פּוטנה" גחנתי מעליה וחפנתי את שדיה הגדולים התלויים תחתיה, "זה מה שאת, פּוטנה" לשתי את שדיה הרכים ומזמזתי לה את הפטמות הנוקשות והרגישות, "את אוהבת להיות הפּוטנה שלי?".

"כן!!" וזה היה כן ארוך ומתגלגל מלא זימה וארוטיקה, אני אוהבת להיות הפּוטנה שלךָ, כן, הנה, הנה! כן, הפּוטנה גומרת!" רק שהפעם גם אני הצטרפתי, "קחי!" נעצתי את עצמי הכי עמוק שהצלחתי, "קחי!" דחפתי עוד והרגשתי את הכיווץ החזק הראשון שכאילו מנסה לחלוב את הזין שלי, וה"קחי!!" השלישי החזק שלי עם השפריץ הראשון לתוכה השתלב עם ה-"הנה!" שלה ושנינו גמרנו ביחד, גמירה חזקה, מטלטלת, גמירה מלאה מיצים ותשוקה.

שכבתי על הגב, מתנשף, ובפעם הראשונה הבחנתי שיש מראה גם על התקרה  ודרכה ראיתי אותה שוכבת גם היא לצידי על הגב, גם היא מתנשפת כמוני ורגליה מפושקות מעט, מספיק שאוכל לראות במראה את מלוא הכוס שלה ואת טיפות קוקטייל השפיך הלבן שלי ומיץ הכוס שלה הזולגות מחריץ הכוס ומחליקות אל הסדין שתחתיה. רגע ארוך שכבנו ככה בשקט, בוחנים אחד את השני דרך המראה שמעל, אני בנוסף לכּוּס הנוזל עקבתי גם על השדיים הגדולים שלה עם הפטמות הענקיות והכל כך כהות על רקע משולש העור הלבן שהשאיר בגד הים שלה, והיא בזין שלי השוכב מדולדל, רטוב באותו קוקטייל משותף שלנו.

"עמוס היה בעלי," היא שברה לבסוף את השתיקה, מוצאת צורך להסביר, "אכפת לך שאני קוראת לך עמוס?"

רציתי להגיד לה שעבור הכסף שהיא משלמת היא יכולה לקרוא לי בכל שם שתבחר אבל התביישתי אז במקום זה עניתי "לא".

"הוא היה בעלי עד שהמניאקים שמו לו מטען באוטו ולא השאירו לו שום סיכוי" היא המשיכה ולא ידעתי מה להגיד אז מלמלתי "משתתף בצערך" חלש והיא צחקה, "זה בסדר, זה היה כבר לפני כמה שנים, התגברתי, הכרנו במועדון חשפנות," היא הפתיעה אותי, "אני רקדתי שם, עשיתי סטריפטיז, משם הידע," ציחקקה, "אחרי שהיינו גומרות לרקוד היו מזמינים אותנו ל'ריקוד פרטי', בדרך כלל זה היה שם מכובס לזיון, הייתי מוצצת, הייתי פותחת רגליים, תמורת סכום מתאים הייתי גם פותחת ת'תחת, דבר אחד לא עשיתי, לא עשיתי סמים! אולי היחידה מבין הבנות, בלילה הייתי רוקדת ועולה לקומה השניה בשביל לחסוך כסף, וביום למדתי, השלמתי בגרות ופסיכומטרי. ערב אחד עמוס הגיע, היום אני יודעת שבשביל לגבות חוב, ראיתי אותו כשרקדתי, היה בו משהו שאי אפשר לפספס, הוא ישב מולי, שתה בירה והביט בי רוקדת ומתפשטת, קיוויתי שהוא ירצה ריקוד פרטי אבל ברגע שגמרתי הוא הלך. למחרת הוא בא שוב, ישב באותו מקום שתה בירה והביט בי רוקדת, הפעם הוא כבר רצה ממני ריקוד פרטי, את הזיון הראשון איתו אני לא אשכח לעולם, היה לו זין בערך בגודל שלך, סנטימטר יותר או פחות, אבל זוית ההתקפה שלו, ככה הוא קרא לזה, לזוית שהזין שלו חודר לתוכי וקובעת במה הוא נוגע ומשתפשף, הייתה משהו שעשה לי את זה, עמוס היה הלקוח הראשון שאיתו גמרתי באמת, עם כל האחרים זייפתי" היא הפסיקה לרגע, מחייכת, כאילו נזכרת, "גם איתך לא זייפתי, באמת," לרגע היא סובבה את הראש לעברי וחזרה לבהות במראה שמעלינו, "עוד שלושה ימים זה חזר על עצמו, היה מגיע, שותה בירה מהבקבוק ומביט בי רוקדת אחר כך עולה איתי לקומה השניה ל"ריקוד פרטי", נותן לי את עונתי בגדול וביום הרביעי הוא נתן לי הצעה שלא יכולתי לסרב לה, לקנות את החוזה שלי מבעל המועדון עבור החוב שהוא חייב לו ולבוא אליו להיות הרקדנית הפרטית שלו והסכמתי, אבל רק אחרי שהוא הבטיח לי שאוכל להמשיך ללמוד" שוב היא עצרה, כאילו חושבת, "זה בכלל מעניין אותךָ?" היא פתאום שאלה.

"כן, מאד" עניתי מייד והיא המשיכה, "הוא התנהג אלי כמו מלכה, כל מה שהייתי צריכה קיבלתי, נכון שבתמורה הייתי עושה לו ריקוד פרטי, הוא היה יושב בכורסה עם בקבוק בירה ביד, כמו אז, במועדון, ומביט בי עושה לו מופע סטריפטיז פרטי, ונכון שבלילה הייתי ישנה איתו במיטה והוא היה חוגג עלי, אבל לא בימים שהייתי מקבלת, אז הייתי ישנה בחדר נפרד," היא הוסיפה במהירות, "עשיתי לו הכל, מצצתי לו ופתחתי רגליים ונתתי לו להכנס בדלת האחורית שלי אבל מהחגיגות האלה שלו הייתי נהנית, היו לו ראש-כחול-יצירתי והם היו הסקס הכי טוב של חיי, גמרתי בלי סוף, קיבלתי את עונתי בענק" וכאילו בדרך אגב היא שלחה יד והתחילה לשפשף לי את היָשֵׁן בין רגליי ולראות את זה דרך המראה בתקרה זה אפילו יותר מחרמן, "כשהשלמתי את הבגרות הוא שיכנע אותי לעשות תואר ראשון במנהל עסקים, מה שלא מנע ממנו להמשיך להעסיק אותי בריקודים פרטיים וחגיגות במיטה, וכשהשלמתי גם אותו בהצלחה יתרה הוא שיכנע אותי לעשות גם תואר שני,M.B.A.[ii], וכשהשלמתי גם אותו, בהצטינות, הוא עשה שני דברים, הראשון: לקח אותי לפריז ושם, במסעדת שלושה כוכבי מישלן, כרע ברך, שלף טבעת והציע לי נשואים, שאני כמובן מייד הסכמתי, והשני: קנה לי מפעל כושל ומפסיד ואמר שזה המבחן האמיתי שלי או במילים שלו 'בואי נראה מה שווים כל הלימודים האלה שלךְ'".

לרגע היא שוב הפסיקה, הפסיקה גם לשפשף לי, לקחה את היד שלי והניחה אותה על הכוס הרטוב שלה, "תעשה לחברך מה שאהוב עליך" היא ציחקקה, הופכת את אותו משפט שלילי מפורסם לחיובי, וחזרה לשפשף לי את הזין שכבר התחיל להתעורר ואני הבנתי את המסר, ליטפתי את שפתי הכוס ודחפתי אצבע, עושה לה את מה שהיא עושה לי, עושה לה ביד, ורק אז היא המשיכה לספר, "עשיתי את כל מה שלמדתי, הייתי בוסית קשוחה בטרוף ואחרי שלושה רבעונים, ועם קצת עזרה מבעלי לשכנע את הועד, המפעל הפסיק להפסיד ואחרי עוד רבעון כבר עברנו לרווח ו…שנה אחרי קניתי את המתחרה המוביל שלי וזה עשה עליו רושם והוא התחיל להכניס אותי גם לעסקים הפחות כשרים שלו וגם שם רכשתי הרבה כבוד מהחילים שלו, ולא בגלל שאני אשתו, וכך קרה שכשאותו בן-זונה שם לו מטען ושלח אותו בסערה הַשָּׁמַיְמָה, הם התיצבו ונשבעו לי אמונים. לשבעה שלו כל ראשי המשפחות התייצבו ונשבעו לי שידם לא במַעַל. מהר מאד גילינו מי ביצע את העבודה אבל בכל השבעה התאפקנו וכבר בערב שאחרי העליה לקבר תפסנו אותו, הבאנו אותו למחסן מבודד בנמל יפו, מכיר אקדח מסמרים? עם כזה מסמרנו אותו לכסא, אחרי שלושה או ארבעה מסמרים כבר ידענו מי הזמין ממנו את ה"עבודה", בעל עסק שהיה חייב הרבה כסף לבעלי וחשב שכך יצליח להתחמק מהתשלום, ואחרי עוד שנים שלושה מסמרים גם ידענו איפה הוא החביא את הכסף שקיבל עבור ה"עבודה" אבל רחמים לא היו לי, בסירת דיגים לקחנו אותו ככה, ממוסמר לכסא, לעומק הים, חיברנו עם חבל עוגן ישן לרגל שלו והדבר האחרון שהוא ראה לפני ששקע במצולות היה אותי עומדת, מביטה בו ומחייכת" ורעד עבר בגופי כשקלטתי באיזו שלוה היא מספרת את זה.

"גם עם מזמין ה"עבודה" באנו חשבון," היא המשיכה לספר לי, "כבר בערב למחרת אני וכמה חיילים של בעלי חטפנו אותו ואת אשתו ולקחנו אותם לאיזה צוק גבוה ומרוחק, קודם הפשטנו אותם, את שניהם, אחר כך הורדנו את אשתו על הברכיים, שתראה, ואותו השכבנו על מכסה המנוע של האוטו שלו וכל החיילים בזה אחר זה אנסו אותו, עשו בו מעשה סדום ככה מול עיניי אשתו הבוכה ומתחננת, ואז השקנו אותו שני בקבוקי ויסקי וככה שיכור ומעולף הושבנו אותו חזרה במושב הנהג והשכבנו את אשתו על מכסה המנוע, בדיוק כמו שלפני רגע בעלה שכב, ו…" היא עצרה וחייכה, כנראה למראה הפה הפעור שלי או אולי בגלל הזקפה האדירה שקיבלתי למשמע הסיפור, והמשיכה, "ואז נתתי לה לבחור בין שתי אפשרויות, הראשונה שהיא תקבל את אותו הטיפול כמו בעלה ואחר כך בעלה השיכור "ינהג" את המכונית עם שניהם והיא תעוף מהצוק וברור לה שחיים הם לא יצאו מזה, ועוד הוספתי מה אני מתכננת לעשות לתאומות שלה, ותאמינו לי אף אימא, גם לא אימא מתה, לא רוצה שהבנות שלה יהפכו לזונות נרקומניות, או, ונתתי לה הצעה שהיא לא תוכל לסרב לה, שהיא מעבירה על שמי את העסק והדירה שלהם כתשלום הריבית והחוב של בעלה וכפיצוי על זה שהפכו אותי לאלמנה, היא תשבע לי אמונים ותעשה כל מה שאני אדרוש ממנה, והסברתי לה בדיוק שהיא תהפוך לפּוטנה שלי, ויותר מזה מה יקרה לה ולתאומות אם תפר את השבועה, ובתמורה אני אדאג לה למגורים ולקצבה שתספיק לה לגדל את הבנות ברווחה, וברור לךָ שהיא בחרה בדרך השניה, דרך החיים, מה גם שאחר כך התברר לי שבעלה היה מתעלל בה, ולעיניי כל החילים היא ירדה על ברכיה ונשבעה לי אמונים, בעלה "נהג" את המכונית שעפה מהצוק ונהרג, אני הרשיתי לה להמשיך לגור בדירה שלהם ודאגתי לה להכנסה ראויה כ"עובדת" בעסק שהיה לבעלה ושאני הפכתי לעסק ריווחי ומצליח, ובכל פעם שבא לי עליה הייתי מצלצלת והיא הייתה מתייצבת, עושה לי ריקוד פרטי ומתפשטת, יורדת לי, מפנקת אותי, ואחר כך פותחת רגליים ונותנת לי לזיין אותה עם הסטראפאון או נשכבת עם הבטן, פותחת את התחת ונותנת לי לרקוד בה את הטנגו האחרון בפריז, או סתם לעשות איתי מספריים, לשפשף כוס בכוס, וזהו, מאז הבנות שלה גדלו, סיימו צבא, אחת מהם לומדת אפיה ובישול בפריז, רוצה להיות שפית, השניה לומדת משחק ובימוי בניו-יורק, בג'וליארד, את הלימודים של שתיהן אני מממנת דרך אותו עסק של בעלה שהתגלה כמכרה זהב, והיא שנשארה לבד, עברה לגור פה איתי, זמינה לרשותי שבע-על-עשרים-וארבע, ו…"

"מה?!?" לא התאפקתי, "יש עכשיו מישהו בבית? הוא שומע?"

"מישהו? לא, מישהי! ושומעת? לא חושבת, החדר שלי מבודד" היא צחקה, "מישהי שרק מחכה שאקרא לה, למה? בא לך לעשות את זה בשלישיה?" היא שוב צחקה, "אתה יודע מה, נתת לי רעיון" ובלי לחכות היא הסתובבה על הצד לעבר השידה שלצידה, הרימה את שפופרת הטלפון שעמד עליה, לחצה על לחצן מספר מקוצר, שמעתי צליל צלצול ואחריו "כן בוס" נשי ומעט מנומנם, כאילו העירו אותה משינה, ו…"בא לי עליךְ, תתקשטי ובואי! עכשיו!" היא אמרה בקול מצווה וסגרה, סגרה אבל לא מייד הסתובבה חזרה אלא פתחה את דלת השידה, שלפה מתוכה רצועות סטראפאון, שלושה תותבים ובקבוק ג'ל סיכה ורק אז הסתובבה אלי, התישבה שוב ונשענה עם הגב על גב המיטה ו"בוא שב לידי" סימנה לי לשבת לידה.

"נעשה לה חדירה כפולה," היא חייכה לעברי כשהתיישבתי כמוה, "תבחר," היא הציגה בפני את שלושת התותבים, "אבל תזכור, מה שתבחר יהיה גם שלךָ!" היא חייכה שוב וזה לא הפתיע אותי, המאדם הודיעה לי מראש שהיא גם הולכת לזיין אותי.

בחרתי בבינוני שביניהם, הקטן נראה לי קטן מדי ולא רציתי לצאת פחדן, הגדול היה גדול מדי, כזה שאולי מתאים לסרט פורנו אבל לא במציאות, והבינוני די דומה לזה של דור שאין לי בעיה לקבל לתוכי. האלמנה חייכה, "אני אוהבת את הראש שלךָ, אתה די דומה לעמוס, גם בגודל של הזין שלךָ" ציחקקה, "הייתי בטוחה שתבחר בקטן".

"קטן זה לחלשים" עניתי, מחייך.

"אהבתי," היא צחקה ואולי הייתה ממשיכה רק שאז נשמעה דפיקה בדלת חדר השינה, "לא!" היא תפסה את ידי ועצרה אותי כשניסיתי לכסות את מבושיי, וְ-"פּתוּ(אַ)חְ" היא עשתה חיקוי מדוייק לפתוח של 'חנה מרון' בסדרה 'קרובים קרובים'.

הדלת נפתחה ואישה נכנסה, עירומה! הייתי בטוח שהיא תצרח כשתראה אותי ככה, אולי תברח או לפחות תסתיר את אברי צניעותה, אבל לא, "קראת לי בּוס" היא אמרה בקול רגוע ושלו, מצינת עובדה ולא שואלת, מדגישה את הבוס ועומדת בפישוק קל והידים שלה שלובות מאחורי התחת, מין עמידת נוח כזאת.

"כן, תכירי, זה אוהד, הג'יגולו שלי להלילה" היא חייכה לעברה והצביעה עלי.

"נעים מאד אוהד," היא אמרה באותו קול רגוע ולרגע בחנתי אותה, גם היא לא צעירה, לדעתי אפילו קצת יותר מבוגרת מהאלמנה, עירומה כבר אמרתי אבל היה לה קולר עור דק ואדום על הצוואר, שיער בלונדיני קלוע בצמה ארוכה, שפתיים עבות, שפתיים של מוצצת כמו שהחבר'ה אוהבים לקרוא להם, צבועות בשפתון אדום לוהט, שדיים לבנים ענקיים, אם של האלמנה זה פומלות שלה מילונים, ועטרות הפטמה הגדולות בהתאם צבועות באותו שפתון אדום בוהק, בטן די חלקה, לא ריבועים אבל גם לא צמיגים, מברשת שיער ערווה בלונדיני מעוצבת בקפידה, ההוכחה שהיא בלונדינית טבעית, שפתי כּוס עבות הצבועות גם הן באותו שפתון אדום בוהק ונעלי עקב סטילטו אדומות בקצה רגליים ארוכות.

"וזאת דינה, הפּוּטָנַה שלי" האלמנה הוסיפה עוד לפני שהספקתי לענות, וכמו שהיא אמרה פּוטנה זה נשמע אפילו יותר גס, וכל שנשאר לי זה להסמיק ולהגיד "נעים מאד דינה".

"אוהד זיין אותי, אני צריכה שתנקי לי" האלמנה הפתיעה אותי כשפישקה רגליים והצביעה על הכוס הרטוב שלה.

"כן בּוס" דינה ענתה ושוב הייתי המום מהקול הרגוע שלה, "ברשותךְ, בּוס" היא חלצה נעליים, עלתה על המיטה, נשכבה בין רגליה של האלמנה ובלי להסס התחילה ללקק לה את טיפות הקוקטייל המשותף של האלמנה ושלי שכיסו את ערוותה, לנקות לה אותן.

לראות אישה יורדת לאישה זה מחרמן, לפחות כך זה אצלי, כנראה שבלי משים התחלתי לשפשף לעצמי. "חבל על המאמץ," האלמנה ציחקקה, "חכה, תכף דינה תטפל גם בךָ, נכון פּוטנה שלי?".

"נכון בּוס" היא הפסיקה לרגע ללקק, ענתה ומייד חזרה והמשיכה. כשגמרה לנקות את הערווה עברה לאותן טיפות שנזלו על הירכיים וכשסיימה גם איתם הרימה את הראש, הביטה לאלמנה בעיניים ושאלה "את מרשה לי, בּוס?" והפעם הקול הרגוע הפך לקול מתחנן.

"את אוהבת את הפּוסי שלי?" האלמנה ציחקקה.

"כן בוס, מאד".

"אז ספרי לו!"

להפתעתי דינה גחנה בין רגליה של האלמנה ונישקה את שפתי הכוס נשיקה צרפתית קולנית ולוהטת, "אני אוהבת אותךָ פּוסי" היא הכריזה בקול ושוב נישקה והביטה שוב באלמנה בעֵינַיִים כָּלות.

"ואת רוצה לאכול לי אותו?" האלמנה חייכה אליה.

"כן בוס, מאד, אם תרשי לי"

"בתיאבון".

"תודה, בוס" והיא שוב דחפה את הראש בין רגליה של האלמנה, שוב שמעתי את אותה נשיקה תאוותנית על השפתיים והיא התחילה לאכול לה את הפּוסי, התחילה לפנק אותה.

כנראה שהיא טובה בזה כי רגע אחרי האלמנה כבר התחילה לגנוח מהנאה, "כן פוטנה שלי, ככה, כן, תמשיכי" היא עצמה עיניים, מתמסרת, ולא יכולתי שלא לראות איך הפטמות שלה הופכות גדולות ונוקשות יותר, "כן, ככה, תאכלי לי ת'פוסי" ולהפתעתי האלמנה שלחה יד ותפסה בזין שלי, "כן, הנה, הנה! הי-נהה!" האלמנה אחזה עם היד הפנויה בראשה של דינה, הצמידה אותו חזק לערוותה וגמרה בסערה, "כן, פוטנה שלי, כן, תאכלי לי ת'פוסי, כן, ככה, תמשיכי" היא גנחה בתשוקה והאחיזה שלה בזין שלי התחזקה כאילו פוחדת שאם תעזוב היא תיפול.

עוד גמירה אחת מטלטלת דינה העניקה לאלמנה לפני שזאת עצרה אותה. "עכשיו תכיני אותו" האלמנה הצביעה עלי וזאת, אחרי 'כן בוס', עברה אל בין רגליי והתחילה ללקק לי את הביצים, "את אוהבת את הזין שלו?" היא שוב הפתיעה.

"את מרשה לי בּוס?".

"כן אני מרשה לךְ" האלמנה צחקה.

"אז אני אוהבת, בוס, את יודעת שהפוטנה שלךְ אוהבת זרגים גדולים, בוס"

"אז תראי לו!"

גם ראש הזין שלי זכה לנשיקה תאוותנית מצלצלת ואחריו היא התחילה למצוץ לי ומה אני אגיד לכם? לא רק לאכול כּוס היא יודעת גם בלמצוץ היא מומחית. לידי האלמנה התחילה להלביש לעצמה את הסטראפאון, לאט, לא ממהרת, נותנת לי להנות ממציצה מפנקת. "פוטנה, אנחנו הולכים לזיין אותךְ ביחד, חדירה כפולה, את אוהבת חדירה כפולה?"

"אני אוהבת כל מה שאת עושה לי, בוס"

"שאלתי אם את אוהבת חדירה כפולה!" האלמנה חזרה בקול כועס והפליקה לה על התחת החשוף.

"כן בוס, סליחה בוס, אני אוהבת חדירה כפולה בוס," היא ענתה במהירות והדגישה את זה במיוחד, "אני הפוטנה שלךְ בוס, אני אוהבת להיות הפוטנה שלך ואני אוהבת כשאת מזיינת אותי, לא חשוב לי איךְ".

"יופי, אז עכשיו בואי תמצצי לי קצת, את יודעת, שלא יכאב לךְ" האלמנה צחקה ודינה עברה למצוץ לה.

"תגידי," האלמנה ליטפה את ראשה של דינה כשזאת התחילה למצוץ לה את התותב, "אוהד הוא הג'יגולו שלי אבל הוא גם האורח שלי, אכפת לך אם אני אשאל אותו באיזה חור הוא בוחר?".

"לא בּוס, אורח שלךְ הוא גם אורח שלי".

"אוקיי, ג'יגולו שלי, באיזה דלת אתה בוחר להכנס, זאת הקדמית או האחורית?" היא חייכה אלי.

לא האמנתי שזה קורה לי, המאדם הכינה אותי מראש שהאלמנה לא נותנת לאף אחד להכנס בדלת האחורית שלה, הייתי בטוח שהלילה אני לא דופק בתחת והנה המזל משחק לידיי ו"האחורית, בוס" עניתי, כן, הוספתי בוס כמו דלית, בשביל הכסף שהיא משלמת הערב היא הבוסית שלי, "בכניסת המשרתים שלה" ציחקקתי, כאילו מסביר אבל לא באמת.

"שמעת? פוטנה שלי, גם האורח לא מחמיץ הזדמנות לבקר בתחת שלךְ" היא הִצְטָחְקְקָה ונשכבה על המיטה לצידי, דוחפת אותי ואני זזתי הצידה, "בואי תשתפדי לי" המשיכה כששכבה במרכז המיטה והצביעה על התותב שהזדקר בין רגליה.

דינה התיישבה על הברכיים מעליה, כיוונה עם היד את התותב למקום והתחילה לרדת, להשתפד, יורדת לאט, מחדירה לעצמה סנטימטר אחר סנטימטר את התותב שבחרתי עד שכולו היה בפנים ואז נשכבה עליה, מכוונת בידיה פטמה אל פטמה ומוחצת את שדיה אל שדיה של האלמנה ושדיים גדולים שנמעכים על ידי שדיים עוד יותר גדולים זה מחזה מחרמן.

"תְּגָרֵז לה" האלמנה הצביעה על בקבוק ג'ל הסיכה שחיכה על השידה ובזמן שאני גחנתי ולקחתי אותו דינה שלחה ידיים לאחור ופישקה חזק לצדדים את פלחי ישבנה, חושפת בפני את פי הטבעת. זילפתי כמות נדיבה לפתח הקטן והמכווץ ועיסיתי אותו, דוחף אצבע ומותח, "עכשיו תכניס לה, לאט, תן לה להרגיש כל סנטימטר שחודר לישבנה החמוד".

עמדתי על ברכי בין הרגליים שלהן, נצמדתי לישבנה וכיוונתי בידי את ראש הזין המתוח והנוקשה אל הפתח המשומן, או אם תרצו מגורז, והתחלתי לדחוף, לרגע הפתח הצר חסם את דרכי אבל לחיצה חזקה והייתי בפנים, הרגשתי את פי הטבעת נלחץ סביב הזין שלי, המשכתי לדחוף ולחדור, לאט, כמו שהאלמנה אמרה לי, ו"פאק" שמעתי את דינה חורקת שיניים כשחצי הזין נעלם בתחת שלה, והיה כאב בקולה, "פאק, בוס, גדול הזין שהג'יגולו תוקע לי" היא התנשפה.

"להגיד לו לצאת?"

"לא בוס" היא ענתה במהירות, "לא, הפוטנה אוהבת זין גדול".

המשכתי לדחוף, מבעד לקרום הדק הרגשתי את התותב התקוע בכוס שלה, לוחץ על הזין שלי, "עכשיו תשכב עליה" האלמנה אמרה כשכל הזין היה תקוע עמוק בתחת של דינה, "אל תפחד, אני מספיק חזקה" אז נשכבתי, מוחץ אליה את דינה וחודר עוד יותר עמוק, "ועכשיו תזיין אותה!".

זיינתי, התחלתי לאט, בתנועות קצרות, ולאט לאט הגברתי את הקצב, יותר מהר ויותר ארוך, ישבני מתרומם ואני יוצא כמעט עד הסוף ואז יורד ותוקע, עכשיו כבר בנעיצות מהירות וחזקות המרעידה את גופן, מרגיש את השפשוף הנעים של פי הטבעת המתוח סביב הזין המפמפם בו, את החום שנוצר וידעתי, מניסיון אישי, שהיא תרגיש עוד הרבה זמן אחרי שאגמור את הצריבה הזאת בעכוז. "תנשקי אותי" האלמנה לחשה לה והן התנשקו, נשיקות צרפתיות תאוותניות, "ספרי לאוהד מה את הכי אוהבת" האלמנה אמרה לה.

"להיות הפּוטנה שלךְ!" היא התנשפה בתשוקה, מדגישה ומגלגלת את ה'פוטנה' במין הֲגִיָּה איטלקית כזאת.

"למה?"

"כי את הדבר הכי טוב שקרה לי, בוס, הכי טוב בעולם" ושמעתי בקולה שהיא בדרך לשיא הראשון.

"יותר מבעלך המנוח".

"יותר בוס, הרבה יותר, את לא מתעללת בי, את לא מתעללת בילדות שלי, להפך, בזכותך הן יהיו משהו, אני חייבת לך בגדול בוס, בענק, אני מאושרת שנשבעתי לך בוס, ו…אני אוהבת כשאת מזיינת אותי בוס, בכל דרך שאת בוחרת".

"תוכיחי לי, תגמרי בשבילי".

"כן בוס, הנה בוס, הנה הפּוטנה גומרת," וזה לא היה זיוף, גם בתחת שלה הרגשתי את הכיווצים החזקים של מי שגומרת, "בוס, אני גומרת, הנה, עכשיו, גומרת!" היא התנשפה בכבדות ו…פלא שלא גמרתי קודם, יש לה תחת מעדן, לדינה, ואני חגגתי בו ואם נצרף עוד את כל הסיטואציה המחרמנת הזאת הרי שהגמירה שלי שהרגשתי אותה מגיעה לא הפתיעה אותי בדיוק כמו שהצרחה שלי "בוס, הנה זה בא לי" נשמעה כל כך טבעית.

"את רוצה אותו בתוכךְ?" האלמנה הפתיעה אותי.

"כן בוס, תודה בוס, הפוטנה אוהבת שגומרים לה בתחת" דינה צרחה באקסטזה.

"אז תגמור לה בתחת" האלמנה ציחקקה וכאילו נתנה לי את האישור לירות מטח ראשון אז נעצתי את עצמי הכי עמוק שהצלחתי וגמרתי, מטח אחר מטח של שפיך חמים וסמיך יריתי למעמקי ישבנה של דינה וזאת הצטרפה אלי, גומרת שוב! וברגע שהזין שלי התרופף והחליק מתוכה התגלגלתי ונשכבתי על הגב לצידן, ממשיך לעקוב אחריהן דרך המראה.

"עכשיו תסתובבי על הגב" האלמנה גילגלה את דינה מעליה ופינתה לה את המקום במרכז המיטה ודינה נשכבה כמו שאמרו לה, "תפתחי רגליים כמו שאני אוהבת!" האלמנה המשיכה ודינה הרימה רגליים, בשתי ידיה אחזה באצבעות רגליה ופישקה אותם חזק לצדדים, "ככה בוס?".

"כן, ככה, ככה אני אוהבת את הפּוטנה שלי" האלמנה עלתה עליה, כיוונה בידה את התותב למקום הנכון בין רגליה ובאבחת אגן חזקה נעצה לה אותו, נשכבה עליה בכל כובד משקלה והתחילה לזיין אותה.

זה שהתחלתי לשפשף לעצמי לא צריך להפתיע, לראות ככה דרך המראה בתקרה את ישבנה של האלמנה עולה ויורד ואותן מתנשקות בתשוקה, לשמוע את קול הצקצוק של התותב הכותש בכוס המוצף, את קול המחיאה של ערווה המכה בערווה ואת גניחות ההנאה שלהן בין נישוק לנישוק זה סיבה מספיקה למה שעשיתי. עוד שתי גמירות מפנקות האלמנה העניקה לה לפני שגם היא גמרה בסערה, גמרה, התגלגלה לצידה על הגב, מתנשפת עם חיוך מאושר על פניה.

"אני שומרת כוח גם בשבילךָ" היא חייכה לעברי דרך המראה בתקרה אחרי שנרגעה קצת, "וְאת," היא פנתה לדינה שעדיין התנשפה בכבדות, "תעשי לנו קפה שחור, כמו שאני אוהבת, עם עוגיות המעמול שאת עושה כל כך טוב, אנחנו תכף באים".

דינה יצאה, עירומה כמו שבאה והאלמנה קמה, שיחררה את הסטראפאון המוצמד לאגנה ולבשה עליה חלוק דק ושקוף, קצר בדיוק לכסות לה את הערווה שממילא השתקפה דרכו וסגרה את חגורת החלוק ברישול, "ראית איך היא יצאה?" היא שוב חייכה לעברי, חיוך זימתי כזה, "ככה אני אוהבת שהפּוטנה והג'יגולו שלי מסתובבים לידי" היא ציחקקה, "עכשיו בוא, שותים במטבח".

ריח חזק של קפה עם הל קידם את פני כשהתקרבנו למטבח, קצת הסמקתי כשנכנסנו אבל כשראיתי שגם דינה עומדת שם עירומה ולא עושה מזה עניין נרגעתי.

הקפה היה מצויין, חזק ומר בדיוק במידה, גם לגבי המעמולים האלמנה צדקה, מעמולים רכים ונימוחים עם מלית פיסטוק ומי-ורדים, "יִסְלַמוּ אִידֵיכּ (יבורכו ידיךְ)" האלמנה חייכה אליה אחרי שנתנה ביס ראשון במעמול וצקצקה בשפתיה.

"תודה, בּוסְ, וּאִידֵיכּ (גם ידיך)" וראיתי על פניה של דינה כמה זה היה חשוב לה לשמוע את זה מהאלמנה.

שתינו בשקט, גמרתי מעמול שני ודינה דחפה לי את השלישי, "תאכל אִבְּנִי, תאכל" היא הזכירה לי את אימא שלי, ואני אכלתי, לא כדי לא להעליב אותה, כי זה היה טעים.

"אתה יודע שאני הולכת לזיין אותךָ" האלמנה פנתה אלי כשכבר כמעט סיימנו את הקפה.

"כן בּוס" וה-בוס יצא לי בכזאת טבעיות.

"אהבת את התחת של דינה?" אלמנה הפתיעה אותי.

"מאד" חייכתי בהנאה.

"והמעמולים שהיא הכינה?"

"גם, מעדן".

"אצלנו נהוג להחזיר טובה תחת טובה" היא המשיכה, "אז בזמן שאני מזיינת אותךָ אתה תפנק אותה" ולרגע קפאתי, לזה המאדם לא הכינה אותי אבל מצד שני היא גם לא הכינה אותי שאני אדפוק את דינה בתחת וחוץ מזה המאדם אמרה לי לעשות כל מה שהיא רוצה כךְ שלא מצאתי שום סיבה לסרב ו"ברור בּוס" חייכתי, "מה שמגיע מגיע".

את החלוק האלמנה הורידה עוד בדרך לחדר השינה, "תשבי על המיטה, תשעני על גב המיטה ותפתחי רגליים" היא הורתה לדינה כשנכנסנו לחדר והתחילה להלביש לעצמה את הסטראפאון חזרה, "עכשיו תעלה על המיטה, תעמוד על ארבע בין הרגליים שלה ותתחיל לפנק אותה" היא המשיכה כשדינה התיישבה כמו שאמרה לה, "כן, יופי" הרגשתי אותה עולה על המיטה אחרי גניחת ההנאה הקולנית של דינה שאישרה לי שאכן מצאתי את הדגדגן של דינה והיא אוהבת מה שאני עושה לה בו, "תתכונן!" האלמנה נעמדה על ברכיה מאחורי והרגשתי את הקור השמנוני של ג'ל הסיכוך שהיא זילפה לפי הטבעת שלי ואחריו את האצבע המעסה חודרת ומותחת אותו, "תתכונן!" היא חזרה שוב ובמקום האצבע הרגשתי את ראש התותב נושק לפי הטבעת שלי, נושק ונלחץ, נלחץ ומותח עד שנכנס, חדר לפי הטבעת, "ככה אני אוהבת להשחיל את הג'יגולוים שלי" היא גנחה בתשוקה ונתנה לי להרגיש כל סנטימטר הננעץ בישבני, "כן, ככה אני אוהבת אתכם, עם כל הזין בתחת" היא המשיכה באותו קול מיוחם כשכל התותב שכן בתחת שלי, "כן, ככה, עכשיו גם אתה הפּוטנה שלי" והיא התחילה לזיין אותי.

הרגשתי את התותב הנכנס ויוצא בפי הטבעת המתוח עליו ואת החום שנוצר, את הצריבה המוכרת שמתחילה, כן גם לי תשאר המזכרת הזאת עוד הרבה אחרי שהזיון יגמר וגם אני אלך באותה הליכת ברווז בהריון, בדיוק כמו שדינה לפני רגע הלכה. האלמנה זיינה אותי עם כל הלב, תנועות ארוכות וחזקות שהרעידו את גופי והצמידו חזק את שפתיי לשפתי הכוס של דינה.

דינה גמרה ראשונה, "כן, שם, שם" היא הדריכה אותי כשהלשון שלי טיפלה באותה נקודה רגישה שלה, "בוס, תודה, הוא עושה לי את זה" היא צרחה בקול מתאווה ולרגע האלמנה הפסיקה לפמפם אותי, "בוס, הנה, גומרת, גומרת!" והרגשתי את הטעם הממלא את פי, הטעם המוכר  של אישה שגמרה.

"תמשיך!" האלמנה חזרה לפמפם אותי, מלטפת בידיה את פלחי ישבני בתנועה חמדנית, "כן, אני אוהבת לזיין אתכם" היא גנחה בתשוקה, "אני אוהבת לתקוע אתכם" המשיכה באותו קול שטוף-זימה, "כן, אני מתה על התחת שלךָ" והיא הגבירה את הקצב, כותשת לי את התחת, "כן, אני טוחנת אותךָ" והיא גחנה מעליי, מחצה את שדיה הגדולים והרכים אל גבי, שלחה יד מתחתי והתחילה לאונן לי, "וואו, מישהו פה אוהב מה שעושים לו" היא ציחקקה כשגילתה שהזין שלי בשיא תפארתו, "כן, בוא נחלוב אותךָ" ציחקקה והתחילה לשפשף ולסחוט לי את הזין ועם טיפול כזה לא הייתי צריך הרבה לפני שגמרתי, שפכתי את זרעי לבטלה על הסדין הלבן.

זה שגמרתי לא גרם לה להפסיק, היא חזרה לעמוד על ברכיה, לאחוז במותניי ולזיין אותי בתחת, "אני רוצה שהיא תגמור לפחות עוד פעם אחת," האלמנה ציחקקה כשהיא טוחנת אותי, "ואולי גם אתה" אז עשיתי כל טריק שאני יודע כדי לגרום לדינה לגמור שוב, אפילו ירדתי על מרפקיי, שלחתי ידיים אל מתחת לתחת שלה ודחפתי לה אצבע לתחת וזה עבד, זה עבד עליה וזה עבד גם עלי, פתאום הרגשתי שעומד לי מחדש.

דינה גמרה שוב, מודיעה, "בוא נראה מה איתךָ" האלמנה שוב גחנה מעלי ואחזה בזין שלי, "נראה שמישהו פה רוצה עוד" היא ציחקקה וחזרה לשפשף לי, "תלקק לה ת'פוסי" ואני שלפתי את הלשון מתוכה והתחלתי ללקק לה, "עכשיו תמצוץ לה ת'ציצים" העבירה אותי לטפל בשדיים הענקיים של דינה תוך שהיא עושה לי ביד ושוב היא לא הייתה צריכה הרבה כדי שאני אגמור שוב.

"חמודים שלי" היא יצאה ממני וזזה הצידה, "אתם גמרתם, אני לא אז עכשיו תפנקו אותי, "זוזי" היא הזיזה את דינה ונשכבה על הגב במרכז המיטה עם רגליים פתוחות, "אתה! בין הרגליים שלי," היא שלחה אותי לרדת לה, "ואת, תפנקי לי ת'ציצים".

פינקנו אותה, אולי היא לא גמרה אבל היא הייתה חרמנית בטרוף, היא גנחה בקול כשהחדרתי לתוכה את הלשון והדריכה אותי איך למצוא את הדגדגן הנפוח ונקודת ה-G שלה ולטפל בהם והגמירה הראשונה שלה לא אחרה להגיע, גמירה חזקה, מטלטלת ובעיקר רטובה, מצמידה את ראשי לערוותה, משפשפת ומורחת את אותו מיץ כוס שהציף אותה על פניי, "עכשיו תתחלפו!" ועברתי לפנק את הציצים הגדולים שלה, ללוש בעדינות את השדיים הרכים, ללקק לה את העטרות הכהות ולמצוץ את הפטמות הנוקשות אבל לדעתי את העבודה האמיתית עשתה דינה שטיפלה לה בכּוס וגם הגמירה השניה טלטלה את גופה והשאירה אותה שוכבת על הגב חסרת נשימה.

אותו לילה ישנתי במיטה שלה, בעצם שלושתנו ישנו, כפיות, היא באמצע, שדיה נמחצות אל גבי וידה המחבקת חופנת את מבושי, ודינה צמודה אליה מאחור, מחבקת אותה. בבוקר דינה העירה אותי עם מציצה והכינה אותי לרכיבת הבוקר של האלמנה, שכבתי על הגב והיא השתפדה ודהרה כל הדרך לשתי אורגזמות כשדינה עומדת על ברכיה לצידה וממזמזת לה את הציצים ו…הייתה גם ארוחת בוקר מפנקת לפני שנפרדנו עם הבטחה שלה שאני עוד אשמע עליה.

ב"משמרת" הבאה שלי, כן, ככה המאדם קראה למפגשים האלה, משמרת, כאילו אנחנו עובדים בבית קפה או מוקד של חברת תקשורת, היא נתנה לי את המעטפה עם התשלום של האלמנה. סיפרתי לה שהיא צרפה גם את דינה ושדפקתי את דינה בתחת ושירדתי לה והיא אמרה שהיא יודעת, שהאלמנה סיפרה לה ושזה בסדר גמור שעשיתי את זה כי…וכאן היא הפתיעה אותי, האלמנה בעצם שותפה עיסקית שלה, ככה היא קראה לזה, וזאת הסיבה שאף אחד לא מטריד אותם!

נפגשתי עם האלמנה עוד כמה פעמים, אבל זה כבר היה אחרי הטיול הגדול, תמיד זה התחיל בארוחת ערב טובה במסעדת סטייקים איכותית, עובר לזיון סולו בתנוחה המסיונרית וממשיך בצרוף של דינה לחגיגה, חוץ מפעם אחת כשדינה הייתה בניו-יורק, ביקרה את הבת שלה.

דור

ישבתי בחדר שלי עם דור שהגיע לחופשת סוף שבוע והוא עדכן אותי על הרכילות האחרונה מהסוללה ועל עוד ניסיון כושל שלו להכנס לתחתונים של ׳בתולת הברזל׳.

׳בתולת הברזל׳ הוא התואר שדור העניק לאותה טכנאית יפיפיה מהסוללה שהוא מנסה להתחיל איתה, מנסה להפעיל עליה את קסמיו אבל ללא הצלחה, נסיון לא מוצלח שהפך לאתגר עבורו. ״אודי,״ הוא חייך לעברי כשגמר לספר על הנסיון הכושל האחרון, ״עד השחרור אני פותח את חגורת הצניעות שלה,״ ומכאן גם התואר שהוא העניק לה, בתולת הברזל, למרות שלא היה שום רמז שהיא אכן לובשת כזאת חגורה, להפך, מבעד למכנסיי הא׳ הצמודים ראו היטב את הקאמל-טואו (Camel toe) שלה מה שדירבן אותו עוד יותר לנסות, ״פותח ותוקע אותה ו…הופה, מה זה? תתחדש, אתה מתחתן ואני לא מוזמן??״ הוא הצביע על החליפה שהייתה תלויה על דלת הארון כי רק אחרי הצהריים החזרתי אותה מניקוי יבש, ״פשש, של הביוקר, מאיפה?״

סיפרתי לו, מאיפה ולמה. ״בן זונה,״ ובדיבור שלנו זאת לא קללה אלא מילת הערכה, ״ממיקי? באמת של הביוקר, לבר מצווה שלי קנו לי ממנו, הום-הומו, סיפרו לי שהוא אחד האוכלים ברוורס הכי מוצלחים, ישבן מעדן," הוא ציחקק, "הייתי עושה אותו בכיף״.

״ואני עשיתי אותו״ הדגשתי את העשיתי וניסיתי לשחק אותה לא מתרגש או אפילו אדיש.

״באימאש'ך, עשית את מיקי?״ הוא כמעט קפץ מהמקום, ״מניאק, ומה הוא אמר??״.

״שעשיתי אותו מאושר ושהוא קונה כרטיסיה״.

״כרטיסיה?״ הוא הביט בי במבט לא מבין.

״כן, אתה יודע,״ ציחקקתי, ״אמר שניקוב אחד לא מספיק לו״.

״מניאק!״ הוא צרח וגם מניאק זאת לא קללה ביננו, ״תסדר לי דייט איתו ואני נותן לך לנקב גם אותי״ והוא סימן את שבועת הצופים בידו.

״נו פרובלם (No Problem)״ ציחקקתי, ״מחר בבוקר נעבור שם ״במקרה״, אני אכנס רק להגיד שלום ושהחליפה הייתה פצצה, ולךָ תהייה הזדמנות להפעיל את קסמיךָ״ וכך אכן היה, למחרת עברנו "במקרה" ליד החנות, נכנסנו ולפי החיוך על פניו של מיקי היה ברור שהוא שמח מאד לראות אותי, אני החמאתי לו על החליפה, דור הצטרף, עשה מה שהוא כל כך טוב בו, להקסים ולפתות, וכבר את אותו לילה הוא סיים במיטה של מיקי ולפי מה שדור סיפר לי בטלפון ביום ראשון בדרך לבסיס הלילה נמשך גם עמוק לתוך השבת ו…דור עמד במילה שלו, כבר בחופשה הבאה הוא הגיע אלי לשלם את חובו ולמרות שאמרתי לו שיעזוב, שזה בין חברים ואני בטוח שגם הוא היה עושה את זה בשבילי הוא התעקש, ״מילה זאת מילה! הייתי עושה אבל גם הייתי גובה את החוב״ הוא הצהיר כשהוא מוריד מכנסיים ותחתונים ונשכב על הבטן על המיטה שלי, ״בוא תנקב״ הוא פישק את פלחי ישבנו בידיו אז ניקבתי, לא אומרים ׳לא׳ לחבר, נכון?😋.

לחלק רביעי >>> 

אזהרה: הסיפור לא בא לעודד זנות או צריכת זנות, חוק איסור צריכת זְנוּת (הוראת שעה ותיקון חקיקה, התשע"ט-2019) מטיל קנס על צריכת מעשי זנות ועל ניסיון לצרוך זנות!

[i]  בעת כתיבת הסיפור: ליגה ג' מרכז

[ii] M.B.A. – Master of Business Administration

Loading

מחשבה 1 על “להיות זון: 3. האלמנה”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן