להיות זון: 2. חתונה משפחתית

למען הסר ספק: זהו סיפור דימיוני. עלילת הסיפור, השמות, הדמויות, העסקים, המקומות והאירועים הם פרי דמיוני או משתמשים בהם באופן פיקטיבי! כל קשר בין עלילת הסיפור לבין אירועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים, או אירועים בפועל, הרי הוא מקרי בהחלט.

הסיפור הוא המשך ל-"להיות זון: 1. הזוג המוזר " ולהבנת הרקע והכרת הנפשות הפועלות מומלץ לקרוא אותו תחילה. 

למדוד חליפה 

הגעתי לחנות של מיקי בדיוק בשעה שהמאדם שלחה לי, חנות לא גדולה אבל מהודרת מאד. "אתה בטח אודי" הוא קיבל את פניי וכל הַסְטֵרֵאוֹטִיפִּים על הומו נשי התגלמו בו, הקול, צורת הדיבור, התנועות ואחר כך גם הדיבור על עצמו בלשון נקבה שיצא לו באופן טבעי כל כך.

חיכיתי שיגמור עם לקוח. כשסיים הוא תלה את השלט "סגור" על הדלת ואז נעל אותה והתפנה אלי. כל מה שהמאדם אמרה לי שיקרה גם קרה. קודם הוא שלח אותי לתא המדידה להתפשט כי הוא צריך למדוד אותי והוא מדד עם מטר חייטים כזה, מדד ונגע, אומנם מעל התחתונים אבל בדק את הסחורה כמו שהמאדם הזהירה אותי ונראה לי שהוא התרשם רק שכשהוא ניסה לדחוף לי יד לתחתונים עצרתי אותו, "רק אם המאדם תאשר!" אמרתי בקול תקיף אבל הוספתי חיוך ו…"היא תאשר" הוא ענה לי מייד, שלף את האייפון שלו ויצא מתא המדידה.

"המאדם רוצה לדבר איתךָ" הוא הגיש לי את האייפון כשחזר והתחיל להתפשט במהירות.

"הדג נתפס בקרס, תעשה אותו מאושר" המאדם אמרה לי ולפי הקול לא היה לי ספק שהיא מחייכת, "תתאמץ, תעשה כל מה שהוא מבקש, אל תשכח שלקוח מרוצה הוא לקוח חוזר" ועם הסכום שהיא הוסיפה שאני אקבל אין ספק שגם אני אהיה מרוצה.

למרות שידעתי את נטיותיו המגדריות עדיין, כשסיימתי לדבר עם המאדם והחזרתי לו את האייפון הופתעתי לראות אותו עומד לבוש בגוזיית תחרה ורודה ותחתוני ביקיני נשיים תואמים. "זה בסדר?" מיקי שאל כשהוא מניח את האייפון בצד.

"כן, בסדר גמור" חייכתי אליו.

"ברשותךָ" הוא ירד על ברכיו לפניי והצביע על התחתונים שלי.

"בְּכָבוֹד" עניתי והוא משך בעדינות את תחתוני הבוקסר שלי ו…"וואו, עם כזה כבר הרבה זמן לא חגגתי," הוא אמר בהתפעלות למראה הזקפה הגדולה והמתוחה שלי, "מישהו הולך לעשות לי את היום" הוא מילמל כאילו לעצמו, "אפשר לטעום?" הוא הרים את עיניו לעברי.

"בתאבון" חייכתי אליו ובלי לחכות הוא הכניס את הזין שלי לפה והתחיל למצוץ לי.

"וואו, גדול, בדיוק כמו שאני אוהב, היא מדדה לךָ המאדם?" הוא הפסיק לרגע למצוץ, שאל וחזר והכניס את הזין לפה, דוחף אותו עמוק לגרון ומרפה.

"מָדְדָה," עניתי, "עשרים סנטימטר" לא היה לי ספק שהזין שלי עכשיו בשיאו.

"אימא'לה, אני מְבוּיֶּיצֶת" הוא צרח בתשוקה וקם, הוריד כמה דברים שהיו על מין חמור קפיצות כזה, לדעתי בדיוק בשביל המטרה הזאת, והתכופף עליו, "תקרע לי ת'תחתונים ותעביר בי משחולת" ולרגע היססתי, למה לקרוע? אבל אז נזכרתי במה שהמאדם אמרה לי, תעשה כל מה שהוא מבקש, אז אחזתי בהם ובמשיכה חזקה קרעתי אותם והוא, כמו אוטומט, שלח ידיים לאחור ופישק את פלחי ישבנו, חושף את פי הטבעת שלו, "כן, עכשיו, תכניס לי, תן לי אותו, את כולו!" הוא התנשף בתשוקה אז נצמדתי אליו, כיוונתי עם היד את הזין לפי הטבעת המכווץ, לחצתי מעט, שלא יברח, אחזתי חזק במותניו ובשתי תנועות אגן חזקות נעצתי את כל הזין עמוק לתחת שלו.

"אי-מא-לההה!" הוא צרח אחרי שחצי מהזיין ננעץ, "כן, עשית אותי מאושֶ-רְתתת!" המשיך באותה התנשפות משחררת כאב כשגם החצי השני נכנס, "כן, זה בדיוק מה שהייתי צריכה!" המשיך לדבר על עצמו בלשון נקבה, "כן, ועכשיו זיין לי ת'טוטה שלי!" הוא המשיך כשכל הזין שלי תקוע עמוק בישבנו ואני התחלתי לפמפם אותו.

"אימא'לה, אני מת על מה שתקעת לי" הוא צרח אחרי כמה פמפומים איטיים, "כן, כזה בדיוק חיפשתי, כן, תטחן לי ת'טוטה" וכבר הבנתי לבד שטוטה הוא קורא לתחת שלו אז הגברתי את הקצב, "כן, אלוהים, אני בשמיים" הוא התנשף, "אני בגן עדן, הנה, הנה! אני גומרת!!" הרגשתי איך הוא נמתח ורגע אחרי ריח של זרע טרי מילא את חלל החדר.

המשכתי, טחנתי לו את התחת בתנועות ארוכות וחזקות, מַכֶּה עם האגן על ישבנו בכל נעיצה המשמיעה קול מחיאה חזקה.

"כן, ככה, חזק, אני אוהבת חזק, כן, פנק לי ת'טוטה" מיקי גנח בקול, גניחות הנאה נהנתניות, מעודד אותי להמשיך ולטחון אותו, להפתעתי כנראה נעמד לו מחדש ושוב הוא נמתח, פורץ ב"כן!!" נהנתני ארוך ומתגלגל ו"אני משפריצה" הוא צווח וגמר פעם שניה.

המשכתי לזיין אותו באותן נעיצות חזקות, כנראה שמיקי הרגיש שגם אני מתקרב אל השיא שלי כי פתאום הוא צווח, "אי-מא! איך אני מבוייצת! תזריע אותי! כן, תגמור לי בטוטה! כן, תשקה את הטוטה שלי!" ואז הגיע "כן!!!" ארוך ונהנתני במיוחד כשיריתי את המטח הראשון עמוק בתחת שלו, "כן, תודה, זה בדיוק מה שרציתי" הוא התנשף בכבדות כשרוקנתי בתוכו את כל מה שהיה לי, "כן, שווה כל שקל ואפילו יותר".

רק כשהוא נעמד והסתובב אלי ראיתי איזה זין קטן יש לו, קטן גם יחסית לזין של מי שגמר פעמיים, אבל שתקתי, הבנתי את הפרינציפ, לא מעליבים לקוח.

שלושת רבעי שעה אחרי יצאתי מהחנות שלו עם שתי שקיות גדולות ביד, באחת חליפה, סולידית אבל כזאת שמשדרת יוקרה, ובשניה כל השאר, נעליים, גרביים, חגורה, שתי חולצות, אחת מתנה ממנו, שתי עניבות מתאימות לחולצות, גם פה אחת מתנה ממנו, ואפילו גופיה וזוג תחתונים, ו…רגע אחרי ששלחתי מסרון למאדם "העברתי בו משחולת. החליפה בידי" הגיעה ממנה תשובה "וואחד משחולת😊😊😊 הדג נתפס חזק בקרס, הרווחת לקוח חוזר".

 

חתונה משפחתית

למחרת בבוקר היה ים נהדר לתפוס גלים אז זה מה שעשיתי, לבשתי את חליפת הגלישה, לקחתי את הגלשן, נכנסתי למים ועשיתי את מה שאני הכי אוהב לעשות, תפסתי גלים.

כשיצאתי מהמים חיכתה לי הודעה מהמאדם "תתקשר! …053-41". התקשרתי, קודם היא רצתה לשמוע איך היה עם מיקי ואמרה שהוא התקשר, לא הפסיק לשבח והודיע שבקרוב ירצה שידור חוזר ורק אז עברה לדבר על הערב, מזכירה לי שוב שזאת לא רק לקוחת פלטינה אלא גם חברה טובה שלה ושאני אעשה כל מה שהיא תדרוש ממני, כולל שהיא תבדוק את הסחורה ושאני לא אתנגד, ושאני אתגלח טוב טוב כי הלקוחה שונאת זיפים ושאני לא אשים אפטר-שייב כי היא תביא את זה שהיא אוהבת, ושבשבע בדיוק היא תבוא לאסוף אותי עם אוטו אדום ושאני אחכה לה למטה ו…"אודי, חמש דקות לפני ולא דקה אחרי!!" הזהירה אותי באותו משפט שגם המסו"לית שלנו תמיד השתמשה בו.

בחמש דקות לשבע חיכיתי למטה, בשבע בדיוק היא עצרה לידי. אוטו אדום זה נשמע סתמי אבל פורד מוסטנג אדום, אפילו שהוא עם גג קבוע, נשמע הרבה יותר מלהיב וזה בדיוק מה שעצר לידי, "אודי?" האישה שליד ההגה חייכה לעברי, ומייד אחרי ה"כן" שלי בא "תכנס!".

"רחל, אבל כולם קוראים לי חלי" היא הציגה את עצמה.

"אהוד, אבל כולם קוראים לי אודי" עניתי, היא לבשה מין מעיל שהסתיר את גופה אבל הבטתי בה במבט לא מאמין, טיפת מים מהמאדם ואני אומר טיפת מים ולא שתי טיפות כמו בביטוי כי המאדם אשכנזיה עם שיער חלק והיא תימניה עם שיער מתולתל אבל מעבר לזה המצח זהה, האף זהה, הפה והשפתיים זהות ואפילו הלחיים והסנטר אותו דבר בדיוק, כאילו עשו אותם באותו שְׁטָנְץ.

אם המאדם לא הייתה מזהירה אותי מראש כנראה שהייתי קופץ וצורח כי ברגע שהתישבתי וחגרתי חגורת בטיחות היא גחנה לעברי, שלחה יד וחפנה את מבושיי, "יש עם מה לעבוד" ושמעתי את הערכה בקולה, הכניסה הילוך ובנהמת מנוע וחריקת צמיגים השתלבה בתנועה ו"אם מה שטלי סיפרה לי נכון כנראה שאני הולכת לחגוג הלילה" וכנראה שהיא הבחינה שאני לא מבין מי זאת טלי כי מייד היא הסבירה, "טלי, המאדם שלךָ, היינו יחד בצבא" ציחקקה, וככה למדתי איך קוראים למאדם.

"תדריך:" היא הפכה רצינית, "לערב הזה שני חלקים, בחלק הראשון חתונה משפחתית ביער חולדה ובחלק השני אתה מפנק אותי במיטה" היא עצרה לשניה, אולי כדי לתת לי לעכל, והמשיכה, "המשפחה שלי בטוחה שאני לסבית, בשנתיים האחרונות הייתה לי בת זוג אבל לפני חודש נפרדנו, היא נתנה לי אולטימטום, או טבעת, להתחתן, שאני אפסיק להזדיין עם גברים וששתינו נעשה ילד או שהיא עוזבת! אז הראיתי לה את הדלת, ולכן התפקיד שלךָ לשחק את הבן זוג החדש שלי ולתת להם להבין שיש ביננו סקס, הרבה סקס וגם שזה סקס משובח, כמו שתבין בחלק השני של הערב," היא ציחקקה, "אבל לא להגזים, בלי תאורים, רק לתת את הרושם הנכון ועכשיו תאום עמדות: במה עובד אביךָ?".

"טכנאי בבזק"

"מנהל לקוחות בחברת תקשורת גדולה נשמע יותר טוב, ואימא שלךָ?"

"עקרת בית"

"עקרת בית זה טוב, ואתה? כשאתה לא עובד אצל טלי" היא צחקה.

"רק עכשיו השתחררתי"

היא הביטה בי רגע, אתה נראה יותר מבוגר, אולי בזכות החליפה, "אם ישאלו אתה בן 27, יזם, המצאת פטנט שהעורך דין לא מרשה לך לספר עליו עד שהוא ירשם ויאושר," היא שוב הביטה בי לרגע וכשלא הגבתי המשיכה, "אני בת 28, נכון, לא נראת," היא ציחקקה, "גרה בראשון לציון בפנטהאוז המשקיף לים, גם מהמיטה שלי, יתומה," והיא עצרה רגע, כאילו יודעת שעכשיו יבוא המצטער לשמוע שלי ואחרי שהוא בא המשיכה, "אבא ואימא שלי נהרגו בתאונת דרכים בכביש 90 לפני שנתיים, נסעו מהר מדי, היה להם פנצ'ר, איבדו שליטה ונכנסו במשאית שבאה ממול ואני, בת יחידה, ירשתי את העסק, עכשיו אני הבעלים והמנכ"לית של יבואנית מזון גדולה, חברה טובה שלי הפגישה ביננו ומאז אנחנו ביחד, שזה לא ממש שקר," היא צחקה, "ואני חושבת שזהו, זה כל מה שאתה צריך לדעת בשביל להצליח במשימה, אל תנדב פרטים ואל תסתבך, ושוב אתה הבּוי-פְרֶנְדְ (Boy-Friend) שלי, תחבק, יד על התחת, אם אני מנשקת תנשק חזרה אבל אל תגזים!" וכאילו מישהו דאג לתזמן היא עצרה במגרש החניה של אולם השמחות.

כשהיא יצאה מהאוטו היא הורידה את המעיל והתברר לי שלא רק בפנים היא דומה למאדם גם בגוף וכל הסופרלטיבים שהרעפתי על המאדם באותה פגישה ראשונה שלנו מגיעים גם לה וגם אצלה, השמלה השחורה עם השסע הגבוה בצד והמחשוף מקדימה שהציג עמק קסום בין שדיים זקופים, וזה העמוק שבגב, שהגיע לה כמעט עד התחת, תרמו את חלקם לרושם הכללי ולא פלא ש"וואו" נפלט לי מהפה והעלה חיוך על פניה "וזה עוד כשאני עטופה באריזה, חכה שתוריד אותה" היא צחקה והושיטה לי יד.

אחים ואחיות אין לה אבל דודים ודודות משני הצדדים בשפע. כבר בכניסה פגשנו את הדודה הראשונה שלה, אחות של אבא שלה ואם הכלה, הם התחבקו והתנשקו על הלחי, חלי הציגה אותי והדודה שאלה אותה משהו בתימנית ולפי החיוך על פניה של חלי, תנועת היד שליוותה את התשובה, גם היא בתימנית, וה-"השבח לאל" שהדודה פלטה באנחת רווחה לא היה לי ספק שהן דיברו על האקסית ועל תשמישי המיטה שלה שאני חלק מהם.

כשנכנסנו היא ביקשה שאני אחבק אותה ועברנו בין  כל הדודים והדודות שלה, או לפחות אלה שהיה חשוב לה, והיא הציגה אותי, מביימת אותי לקראת כל מפגש, מול אחת התנשקנו, לשני דאגנו שיראה איך היד שלי מלטפת את התחת שלה, לשלישית עוד איזה מילה בתימנית שסחטה מבט בוחן לעברי וציחקוק של אני יודעת מה עשיתם וכך הלאה.

אחרי החופה רבים באו, בעיקר הדודות, לברך אותה "בעזרת השם בקרוב אצלך" תוך שהם שולחים מבטים בוחנים לעברי ואני רק חיבקתי אותה וחייכתי כשהיא הייתה עונה להם ב-"רגע, זה עוד טרי". בשולחן שבו הושיבו אותנו לאכול עברתי את מסכת השאלות שחלי הכינה אותי ואכן מנהל לקוחות בחברת תקשורת גדולה עשה את הרושם שלו והיותי יזם עם פטנט נתן לי הרבה נקודות זכות אצלם. בדרך כלל אני לא סובל את האוכל בחתונות אבל פה באופן מפתיע האוכל היה טעים רק שחלי הזהירה אותי לא לאכול הרבה כי יש לי משימות לבצע הלילה. כשרקדו גם אנחנו רקדנו, בעיקר את אותם ריקודים צמודים שהידיים שלי מלטפות את חמוקיה ומחליקות על ישבנה המעוצב ופחות את אותם סוערים שמזיעים בהם וכמובן את אותו ריקוד מעגל תימני לקצב תיפוף על פח שהיא ניסתה ללמד אותי לא עם הרבה הצלחה.

לפני שהלכנו אחת הדודות דחפה לחלי הזמנה לחתונה של הבן שלה והִשְׁבִיעָה אותה להגיע כי עכשיו, כשיצא לה הג'וק מהראש והיא כבר לא חיה עם אישה, אפשר להזמין אותה, ובדרך לאוטו חלי הסבירה לי שבשביל הדודות שלה לחיות עם אישה זה שיא ההפקרות.

כשחלי הציעה לי לנהוג קפצתי על המציאה, לנהוג בפורד-מוסטנג היה חלום ישן שלי. "תתכונן, עוד חודש יש לנו שוב דייט" היא ציחקקה בזמן ששמתי את הוויז (waze) בפלאפון שלי.

"על זה את צריכה לדבר עם המאדם" עניתי לה.

"זה בסדר, סע" היא דירבנה אותי לצאת לדרך, שלפה את הפלאפון שלה וצילצלה אליה.

"אנחנו על ספיקר(speaker)!" חלי הודיעה למאדם ברגע שזאת ענתה והסתבר לי שהפלאפון שלה מקושר לדיבורית של הרכב ואני יכול לשמוע את השיחה שלהן ואחרי כל אותן מילות נימוסין של תחילת שיחה המאדם שאלה אם קרה משהו ואם אני עונה לציפיות ואני הסמקתי.

"עד עכשיו זה בסדר גמור, בחלק הראשון הוא עמד בהצלחה יתרה אבל האקשן האמיתי עוד לא התחיל" חלי ציחקקה, "בעוד חודש יש לי עוד ארוע משפחתי ואני הזמנתי אותו אבל הוא אמר שצריך אישור שלךְ".

"מאושר, תשלחי לי את התאריך כדי שאני ארשום ולא אצוות אותו באותו יום," המאדם ענתה במהירות, "אבל אל תשכחי מה הבטחת לי".

"לא שוכחת, הבטחות צריך לקיים" חלי ציחקקה.

"נפגשות בשבת?" המאדם שאלה.

"כן, אצלי, אני אכין ג'חנון, תביאי גֶפִילטֶע פִיש?" חלי שוב ציחקקה.

"ג'חנון הולך אבל גֶפִילטֶע פִיש? איכס" המאדם עשתה קול כאילו הולכת להקיא, "אבל אם תהיי רעבה אני אתן לך לאכול את הפוסי שלי".

"מניאקית, תורךְ לאכול ת'פוסי שלי" ושתיהן פרצו בצחוק ואחרי עוד "ביי, אני אדבר אתך בבוקר בדרך לעבודה" של חלי הן סגרו.

"אני יכול לשאול אותך משהו?" שאלתי את חלי אחרי רגע ארוך של שתיקה.

"אם אנחנו מזדיינות?" היא חייכה, "התשובה היא כן!"

"לא, משהו אחר, יש ביניכן קרבה משפחתית?"

"נראה לך? איך? היא ווזווזית לבנה ואני יָמָנִית אסלית".

"כי אתן דומות במראה"

"כן, אמרו לנו את זה אבל לא אין קשר"

"חברת ילדות שלךְ?"

"לא, נפגשנו רק בצבא, בקורס נהגות האמר, אחר כך שרתנו יחד כנהגות האמר ביחידה לביום אויב והתחברנו, מהר מאד גילינו שיש לנו הרבה במשותף, הרבה יותר מרק המראה, שתינו אוהבות סקס, על סף הנימפומניות, שתינו עושות את זה עם נשים וגברים, קודם רק שכבנו ואחר כך יצאנו לדייטים משותפים, סקס בשלישיה או רביעיה ואפילו גאנג-באנגים, כשהשתחררנו עשינו יחד את הטיול הגדול, דרום אמריקה עם תרמיל על הגב, וכשחזרנו אני הלכתי ללמוד מנהל עסקים והתחלתי לעבוד בעסק המשפחתי, ללמוד כדי שאוכל להחליף בעתיד את אבא רק שזה קרה מוקדם מדי, והיא החליטה לקחת את הסקס כמקצוע ופתחה את מכון הליווי שלה אבל אנחנו לא מוותרות על סקס משותף, כמו ששמעת" היא חייכה לעברי.

אחר כך היא גם גילתה לי מה היא הבטיחה למאדם, "היא אמרה שאתה עדיין טרונצ'ו," היא ציחקקה, "וביקשה ממני להדריך אותךָ, ביחוד איך מפשיטים אישה," ושוב ציחקקה, "אני גם יכולה לשאול שאלה?" היא חייכה.

"ברור"

"היא מדדה אותךָ? המאדם" והיה מין נימת עוקצנות בקולה כשאמרה המאדם.

"כן, עשרים סֶנְטִימֶטֶר"

"וואו, איך מתאים לי, וטרונצ'ו, תלמד קצת שיווק, עשרים-סנטימטר-של-זקפה-גברית-מפוארת, או אפשר גם נוקשה ומפוארת, זה נשמע הרבה יותר מוֹכֵר"

"אוקיי, הבנתי, כן, היא מדדה לי, עשרים-סנטימטר-של-זקפה-גברית-נוקשה-ומפוארת" חייכתי אליה.

אחר כך סיפרתי לה שגם אני וחבר שלי מתכננים את הטיול לדרום אמריקה והיא נתנה לי כמה המלצות על מקומות שאסור להחמיץ וכמו רעות גם היא המליצה במיוחד על הקרנבל הגדול בריו ואולי היו עוד רק שאז הוויז(waze) הודיע שהגענו ליעד והיא הדריכה אותי איך להגיע לחניה השמורה שלה, מה שהוויז(waze) לא ידע לעשות.

"טלי אמרה לךָ שאני קצת קינקית?" היא שאלה כשעלינו במעלית.

"לא".

"שנתקשר שוב כדי שהיא תגיד לךָ לעשות כל מה שאני מבקשת?" היא ציחקקה.

"לא צריך, הבנתי את הפרינציפ" חייכתי אליה, לא סיפרתי לה את מה שהיא אמרה לי, שכל מה שהיא רוצה, כמה שהיא רוצה, איך שהיא רוצה ואיפה שהיא רוצה, 'לא' לא קיים בלקסיקון שלי הלילה.

"בוא תראה משהו יפה" היא חייכה לעברי כשנכנסנו לפנטהאוז שלה והובילה אותי בגאווה דרך הסלון אל המרפסת. החוף והים היו פרושים לפנינו, כלום לא מסתיר, באופק נראו אורות אוניה ששטה מצפון לדרום ועל החוף דלקו אורות מסעדה ובמרחק מה ממנה דרומה מדורה גדולה ולידה מספר אנשים שרקדו לצלילי מוזיקת טראנס חזקה שהגיעה עד אלינו. "בוא נכנס" היא הזמינה אותי אל הסלון וברגע שסגרה את דלת הזכוכית הגדולה המוזיקה כאילו השתתקה אבל הנוף נשאר, "אף אחד לא יכול לראות אותנו כאן" היא הביטה בי וחייכה, "אז הגיע הזמן לעשות מה שטלי, המאדם שלךָ," היא ציחקקה,  "ביקשה ממני, ללמד אותך להפשיט אישה" והחיוך שלה התרחב, "תן לי להתחיל, להראות לךָ, תתמסר" והיא נעמדה מאחורי והתחילה להפשיט ממני את הז'קט של החליפה.

לאט לאט היא הפשיטה אותי, מסתובבת סביבה ומורידה בגד אחר בגד, מורידה ומלטפת, נוגעת וממזמזת, בעדינות, לא בכוח, העניבה הייתה השניה, לפני שהורידה את החולצה פתחה לי את חגורת המכנסיים, משחררת את החולצה מהמכנסיים ותוך כדי כך מלטפת את הבליטה, כפתור אחר כפתור היא פתחה בחולצה, מתחילה מלמטה ועלתה, נוגעת ומלטפת את הבטן שנחשפה, אפילו את הנעליים היא ירדה על ברכיה וחלצה לי ואיתם גם הגרביים, היא נשארה ככה על הברכיים ומשכה והורידה את המכנסיים, לא ממהרת, מלטפת את הרגליים שלאט לאט נחשפו, "ועכשיו הקטע שאני הכי אוהבת, גם לעשות ובעיקר שיעשו לי" רמזה לי רמז עבה במיוחד, כזה שלא משאיר ספק שהיא מצפה שגם אני אעשה לה, והיא התרוממה מעט על ברכיה, תפסה בשיניה את הגומי של התחתונים שלי והתחילה למשוך ולהוריד לי אותם.

הרגשתי את נשימתה על הזין שהלך ונחשף, "לא!" היא עצרה אותי כשרציתי לעזור לה לשחרר את הגומי שנתפס בזקפה המתוחה, שוב היא תפסה בשיניה, משכה, עקפה את המכשול הזקור והורידה לי את התחתונים אל מתחת לביצים וְ"וואו" היא לחשה לעצמה כשראתה את אותם עשרים-סנטימטר-של-זקפה-גברית-מפוארת שהתחבאו להם מתחת לתחתונים ונישקה את ראש הזין שקפץ לו, נשיקה ועוד נשיקה ואז הסתובבה סביבי על הברכים והמשיכה למשוך את התחתונים עם השיניים, מורידה וחושפת גם את התחת וממשיכה ככה עד שהצליחה להוריד אותם עד הקרסוליים ורק אז, בידה כשאני מרים רגל אחר רגל, הורידה אותם לגמרי והשאירה אותי עומד עירום עם זקפת אדירים המתרוממת בין רגליי ו…לא התאפקה ומצצה, מציצה מהירה, טִיזֶרית כזאת, מתגרה ומגרה, "זה הפרנציפ?" היא ציחקקה וקמה, "אז בוא נראה מה למדת" היא נעמדה מולי וסובבה לי את הגב.

פתחתי את הרוכסן שבקצה המחשוף העמוק בגב, דחפתי את שתי כפות ידיי בין הבד וגופה החם, מלטף את ישבנה שהתגלה והתחלתי לעלות לאורך גופה, מלטף וממזמז, "ככה?" לחשתי לה כשהגעתי אל מתחת לחזה שלה, להפתעתי רק חשבתי שהיא לובשת חזייה וחפנתי בקלות את שדיי התפוז הזקופים שלה ומוללתי לה את הפטמות הגדולות והנוקשות ו…גניחת הנאה נפלטה מפיה, "כן, ככה, תמשיך" אז המשכתי, ליטפתי את השכמות ועליתי עד הכתפיים, החלקתי את בד השמלה קדימה, ממשיך ללטף את ידיה והשמלה החליקה לאורך גופה החטוב ונפלה סביב רגליה.

עברתי לעמוד מולה, מקדימה, מביט בה, עומדת ושדיה חשופים, חגורת ביריות תופסת בגרבי הרשת שלרגליה, תחתוני ביקיני מתחרה שכתם רטוב במפסעה מסגיר עד כמה היא מגורה, ואותם נעלי עקב סטילטו שחורים משלימים את רגליה הארוכות. ירדתי על ברכיי לפניה וחלצתי את נעליה, היא שיתפה פעולה והרימה רגל אחר רגל, פתחתי את תופסני חגורת הביריות האוחזים בגרב הימנית, עטפתי את רגלה סביב הגרב והתחלתי לגלגל אותה למטה, מלטף וחושף את רגלה והיא גרגרה בהנאה, גרגור שהזכיר לי חתולה מיוחמת, שוב היא הרימה את הרגל, אוחזת בראשי שלא ליפול, ונתנה לי להוריד לגמרי את הגרב. עברתי לגרב השניה ונתתי לה את אותו הטיפול ו"כן" נהנתני נפלט מפיה, "נראה לי שהבנת את הפְּרִינְצִיפּ" היא ציחקקה באותו קול מגורֶה נשענה על ראשי והרימה רגל.

שחררתי גם את חגורת הבריות שנפלה לרצפה ועברתי ל"מופע המרכזי", התרוממתי על ברכיי ותפסתי בשיניי את חגורת תחתוני הביקיני והתחלתי למשוך ולהוריד, ריח הארומה הנשית הממלא את הכּוּס שלה מעורבת בבושם ששמה מילאו את אפי, ארומה של אישה מגורה, אישה שגמרה, משכתי והורדתי מעט, חושף את חריץ הכּוּס הוורוד והרטוב והוספתי ליקוק לאורכו ועוד "כן" תאוותני השתחרר מפיה, לרגע הסתובבתי סביבה, מושך בשיניי ומשחרר מהצדדים ומאחור וחזרתי לחזית, הוספתי עוד ליקוק זימתי, חודר מעט עם קצה הלשון, וְ"כן, ככה, בדיוק ככה" היא גנחה בהנאה כשתפסתי שוב בשיניי את התחתונים והמשכתי להוריד והפעם הם ירדו בקלות, הורדתי אותם ככה עד הקרסוליים ומשם ביד כשהיא כמובן עוזרת לי ומרימה רגל אחר רגל ובכל הרמה כזאת שפתי הכוס שלה נפתחות והוורוד המבריק שבפנים נחשף מול עיניי.

״זוכר שאמרתי לך שאני קצת קינקית,״ היא אמרה לי אחרי שנעמדתי חזרה, בוחן את גופה העירום, ״אז בוא,״ היא אחזה בידי והובילה אותי אל חדר השינה שלה וברגע שסגרה את הדלת התגלתה מראה גדולה וארוכה הצמודה לדלת מאחור והיא העמידה אותי מולה ונצמדה אלי מאחור, מחבקת ומוחצת את שדיה אל גבי והרגשתי את הדקירות של פיטמות האבן שלה, פיטמה של אישה מיוחמת.

״אני רוצה לעשות לך ביד, לאונן לך״ היא חייכה אלי דרך המראה שמולי, ״אל תפחד, אתה עוד תזיין,״ הוסיפה במהירות ואולי כי דרך המראה ראתה הבעת אכזבה על פניי, ״ואפילו יותר מפעם, מבטיחה לך״ היא ציחקקה ושלחה יד אחת וחפנה את הביצים שלי ועם כף היד השניה עטפה את הזין העומד שלי, ״אני אוהבת לראות את ההבעה על הפנים שלכם, כשמוצצים לא רואים״ ציחקקה והסבירה, ״אמרתי לך, קינקית״ והיא התחילה לעשות לי ביד.

היא התחילה לאט, הייתה לה יד עדינה וזה עשה לי נעים, גם המשחק העדין בביצים עשה את שלו ועם תוסיפו לזה גם את המראה שנשקף במראה, אף פעם לא ראיתי כל כך ברור מישהי שמאוננת לי, אז לא פלא שהזין שלי הלך ונמתח עוד יותר, אולי אם היו מודדים לי זה היה אפילו יותר מעשרים-סנטימטר-של-זקפה, אבל יחד עם זה לא גמרתי, כאילו המוח רצה שהתענוג הזה ימשך עד אין סוף, אבל אז היא הגבירה את הקצב ושפשפה את ערוותה בישבני המוצק והרגשתי איך עסיס תאוותה נמרח עליו, והפטמות שלה התקשו ודקרו עוד יותר, ו…״גומרת, הנה, גומרת״ היא לחשה לי בקול מיוחם, ״כן, תגמור בשבילי, תגמור, עכשיו״ וגמרתי, יריתי מטח ראשון של שפיך לבן וסמיך על המראה שממול, ״כן, ככה עוד״ לא הפסיקה לשפשף לי, לוחצת את הביצים וכאילו סוחטת אותם, ואני רִצִּיתִי אותה, עשיתי את מה שכל כך רצתה, גמרתי, מכסה את המראה בנחשי⁻שפיךְ לבנים הגולשים לאיטם במורד המראה ואת החדר באותו ריח מוכר של זרע גברי רענן.

״אל תשוויץ, אתה לא הראשון שאני עושה את זה איתו,״ היא ציחקקה אחרי שרוקנה אותי עד תום, "אבל מגיעה לךָ מדליה כי אתה אחד הבודדים שהצליחו להחזיק מעמד עד שגם אני גמרתי", והיא העבירה את לשונה על שפתיה בתנועת פיתוי זימתית, "עכשיו בוא" היא דחפה אותי לעבר המיטה, "תשכב על הגב ונעמיד לךָ אותו," היא חייכה לעברי, "בא לי להשתולל קצת".

שכבתי על הגב במרכז המיטה הגדולה, הרגליים מפושקות רחב וחלי עומדת על ארבע ביניהם והעמידה לי מחדש, משלבת בין ליקוק הביצים, ליקוק הזין לכל אורכו שהלך ונמתח וכמובן מציצה וזה עבד, הרגשתי איך הוא הולך ונמתח, מתקשה ומתעבה, חוזר והופך לאותם עשרים-סנטימטר-של-זקפה-גברית-מפוארת שהיא כל כך התלהבה מהם. "עכשיו אני רוצה שתרכיב אותי על הָרָמָה" היא ציחקקה ונעמדה על ברכיה מעלי, מכוונת בידה את העמוד מתח גבוה שהתרומם בגאון בין רגליי ויורדת עד שהעטרה המתוחה נשקה לשפתי הכוס הרטוב שלה, "כן, ככה, לאט," היא התחילה לרדת, להשתפד לי, "לא כל יום יוצא להנות מזין כזה" היא המשיכה באותו קול זימתי-מיוחם, מחדירה לעצמה את זקפתי הנוקשה עמוק אל בין רגליה.

"פאק, כמה אני אוהבת זין גדול" היא גנחה בתשוקה כשהיא יושבת עלי כשכל הזין תקוע עמוק בתוכה ולא זזה, רק מחייכת חיוך מאושר, "כן, אין כמו להרגיש זין גדול בין הרגליים" המשיכה באותו קול נהנתני, "ויותר טוב מסתם להרגיש זה לדהור עליו" והיא התחילה לדהור, לעלות ולרדת כשהזין משתפשף בין שפתי הכוס ומחליק כבוכנה משומנת בנרתיק העוטף אותו.

היא לא הייתה צריכה הרבה כדי שהאורגזמה הראשונה תתפוצץ בתוכה, "פאק! הנה! זה בא לי!" היא גנחה בתאווה, "הנה, עכשיו, עכשיו! הנה!" המשיכה באותו קול חרמני, "כן!!" וזה היה כן חזק ומתגלגל של אישה שגומרת ולרגע עצרה, מתנשפת, "וואו, כן, לכזה בדיוק חיכיתי" היא הניחה את כפות ידיה על החזה שלי וחזרה לדהור.

הכנסתי את כפות ידיי מתחת לראש וחייכתי אליה, "מניאק, באת לנוח? לא, באת לעבוד" היא ציחקקה, "אז מזמז לי ת'בזזים!", "כן, ככה" היא גנחה בהנאה כששלחתי ידיים ומזמזתי לה את הציצים, "כן, ככה, גם בפטמות" היא התנשפה כשמוללתי את הפטמות הגדולות והנוקשות והמשיכה לדהור, עולה ויורדת על הזין הנעוץ בין רגליה, "כן, תמשיך, עוד" ולהפתעתי היא גחנה ולקחה את הפלאפון שלה שהיה מונח על השידה.

"מה את עושה?!? את לא מצלמת! נכון?".

"תרגע, רק מתקשרת לטלי," היא חייכה לעברי ולא הפסיקה לדהור, "רק מדברות, וחוץ מזה היא כבר ראתה אותךָ עירום, היא ראתה גם אותי עירומה, הבנתי ממנה שהיא כבר ראתה אותךָ מזיין והיא ראתה אותי מזדיינת, אפילו יותר מפעם אחת, אז ממה אתה מפחד?".

"לא מפחד" עניתי, "רק לא בא לי שאיזה סרטון שלי יתרוצץ לו במרשתת, בטח לא באיזה אתר פורנו".

"גם אני לא," היא חייכה לעברי ושמה על ספיקר (speaker). שמעתי את הפלאפון מצלצל, 'יפה שלי' היה השיר בהמתנה של המאדם והיה לי ברור שהיא חייגה לפלאפון האישי שלה ולא לפלאפון הכשר שאני תמיד מתקשר, "אנחנו על ספיקר(speaker)!" חלי הודיעה למאדם ברגע שזאת ענתה.

"מה קרה? לא טובה הסחורה?" שמעתי את המאדם מצחקקת.

"תרגעי, טובה, עכשיו בדיוק אני מזיינת אותו".

"נו? ולימדת אותו?"

"ברור, חניך מצטיין, תפס צ'יק-צ'ק ת'פרנציפ, אפילו הוריד לי ת'תחתונים עם השיניים כמו גדול" והיא גנחה גניחת הנאה קולנית והרגשתי את הכיווצים המתחזקים בנרתיק שלה, "כן, הנה, אני דוהרת במעלה האורגזמה" היא הוסיפה עוד גניחת הנאה תאוותנית.

"מניאקית, את מזדיינת" המאדם ציחקקה.

"נו, מה חשבת? שנשחק בדוקים?" חלי צחקה, "דוהרת עליו, פעם אחת כבר גמרתי ועכשיו אני בדרך לשניה".

"פאק, איך הייתי רוצָה להיות זבוב על הקיר" המאדם הפתיעה אותי.

"נו? אז מה הבעיה, אם את רוצה אז כמו אז, כשהכושי ההוא עשה אותךְ ואני הייתי הזבוב על הקיר שלךְ, אותם התנאים בדיוק" היא ציחקקה, "ולדעתי אודי לא יתנגד, נכון?" היא חייכה אלי.

לשניה קפאתי אבל אז נזכרתי במה שהיא אמרה לי, שכולנו כבר ראינו את כולנו עירומים, ויותר מזה שהמאדם כבר ראתה אותי בשעת פעולה וְ"ברור" עניתי, מנסה להשמע הכי קול (cool) וכאילו אין טריוויאלי מזה.

"אוקיי, צלצלי בפייסטיים (FaceTime)" חלי אמרה וסגרה.

חלי עצרה את הדהירה שלה וחיכתה. לקח כמה רגעים ורק אז הפלאפון צלצל. חלי ענתה, "תגיד שלום לבוסית שלךָ" היא ציחקקה אחרי ה"היי" העליז שהחליפו ביניהן והפנתה את המצלמה והמסך לעברי וכמעט התעלפתי, המאדם הייתה עירומה! יושבת על המיטה ברגליים פשוקות ונשענת על גב המיטה ולפי מה שראיתי הפלאפון מונח בין כפות רגליה, נשען על משהו כך שרואים את הפנים שלה, השדיים, הבטן וכמובן את מגרש המשחקים הפרטי שבין רגליה, את שפתי הכוס והחריץ שביניהם, "היי אודי" היא נופפה לי לשלום וחייכה כאילו אין טבעי מאיך שהיא יושבת.

"היי בוס" עניתי ולדעתי הסמקתי כי שתיהן ציחקקו

"קח, תחזיק ותצלם" היא סובבה את המצלמה ומסרה לי את הפלאפון, "תצלם אותי, בעיקר כאן" היא חייכה והצביעה על הערוות של שנינו הנושקות זו לזו, "כן, צלם, אל תתבייש" והיא חזרה לדהור עלי ועכשיו יכלו לראות את הזין שלי שנכנס ויוצא, מחליק בין שפתי הכוס הכהות והנפוחות שלה, "כן, תן לה לראות איך אני מזיינת אותךָ" היא התנשפה ושוב הרגשתי את הכיווצים המתחזקים בנרתיק, הסימן שהיא אכן קרובה אל השיא שלה, "כן, תן לה לראות איך אני נהנית" היא הצביעה לי על הפנים שלה ואני צילמתי, "כן, ועכשיו איך הבז'ז'ים שלי מגורים" הצביעה על הפטמות הכהות והגדולות שלה, "כן, ככה, ספר לי מה היא עושה?".

"מאוננת," הודעתי לה, על המסך הופיעה לי כל הזמן המאדם, היד אחת שלה תקועה בין רגליה, עושה את עצמה עם האצבע, ובשניה משחקת לעצמה בציצים, "עושה ביד וממזמזת לעצמה את הציצים" הבהרתי יותר.

"כן, זה מה שאנחנו עושות כשאנחנו זבוב על הקיר" היא התנשפה בכבדות, "אני התחלתי בזה, כשהייתי זבוב על הקיר וצפיתי איך היא נותנת לכושי הענק ההוא, שחקן כדורסל, בונוס על נצחון בדרבי והוא בתמורה דוחף לה את האנקונדה שלו ומאז זה המנהג שלנו, רוצה להיות זבוב על הקיר? תתפשטי ותאונני" היא ציחקקה, "נכון טלי?"

"נכון" שמעתי את טלי עונה ומתנשפת, "והנה, אני גומרת, כמו שאת אז, הנה, עכשיו!" ו…הרגשתי את הכיווץ החזק וחלי הצטרפה אליה, "כן, גם אני, הנה, גומרת, גומרת! עכשיו!"

לרגע היא שוב הפסיקה לדהור, מתנשפת עם חיוך גדול על פניה. "נדבר מחר" חלי הודיעה והן נפרדו וניתקו. "ככה זה לא יגמר" חלי שלפה את עצמה מהזין הנעוץ בין רגליה וירדה ממני, נשכבה על הגב, פתחה רגליים, ו"בוא" הזמינה אותי לעלות אז עליתי, שכבתי עליה, מחצתי אותה למיטה והחלקתי את הזין המשומן חזרה אל בין רגליה המפושקות ו"כן, תזיין אותי, חזק" וזה בדיוק מה שעשיתי, טחנתי אותה ו…לא האמנתי שזה יקרה אבל הצלחתי לתת לה עוד אורגזמה אחת, חזקה ומטלטלת שסחטה ממנה צווחות הנאה קולניות, לפני שגם אני גמרתי, מלאתי לה את הכוס בזרע גברי רענן רק שלצערי זה לא היה ביחד, חבל.

שכבתי לצידה על המיטה ובהינו במאוורר המסתובב לאיטו מעלינו. "אתה יודע," היא שברה את הדממה אחרי שתיקה ארוכה של שנינו, "פעם אחת לא מספיק לי".

"אבל אני גמרתי כבר פעמיים, את יודעת, גם על המראה זה לגמור" ציחקקתי, "ותראי" הצבעתי על הזין הרופס שישן בין רגליי.

"נשחק משחק, אני אוהבת משחקים" היא התיישבה בצד המיטה כשכפות רגליה על הרצפה ופישקה רגליים, "בוא, תרד כאן על הברכיים" היא הצביעה לי על הרצפה בין הברכיים שלה, "בוא, בוא, אל תתבייש, אתה תאהב את זה" היא ציחקקה כשהיססתי, "כן, ככה," חייכה לעברי כשירדתי כמו שרצתה, לא מפספס הזדמנות לשלוח מבט בוחן למגרש המשחקים האינטימי שלה שנחשף בפני, וכנראה שהיא ראתה את זה, "המשחק פשוט, יש לך שבע דקות להעמיד אותו מחדש, תשפשף, תמשיך להביט לי בטוטה, אם תרצה גם תסניף או תלקק, אם תצליח להעמיד אותו מחדש לשביעות רצוני: אתה תקבע איך אתה מזיין אותי, אבל רק בפּוֹת, לא באף מקום אחר, ואם לא: אני אעזור לךָ להעמיד אותו אבל אז אני קובעת את התנוחה, מה אתה אומר?"

מה אני אומר? ברור שאמרתי "אוקיי" במשחק הזה אני לא יכול להפסיד, בכל מקרה אני מזיין.

"תתכונן" חלי סידרה 7 דקות בשעון-הספירה-לאחור שבפלאפון שלה והניחה אותו במקום בולט ששנינו יכולים לראות, "מתחילים, עכְ-שיו!" היא לחצה והספרות התחילו לרוץ ואני לשפשף לעצמי.

הזמן רץ מהר, העיניים שלי התמקדו בכוס שלה ושפשפתי במרץ, בשלב מסויים הבנתי שצריך קצת יותר מרק להביט אז הסנפתי, הרחתי את אותה ארומה ארוטית של קוקטייל הגמירה המשותפת שלנו וזה אכן עבד אז עליתי עוד שלב וליקקתי, ליקוק קולני חרמני לאורך כל חריץ הכוס הרטוב שלה, ו…"תראה לי" היא אמרה כשנשארה פחות מדקה ו…"אני מרוצה," היא הכריזה ועצרה את השעון כשנשארו רק 21 שניות, "כל הכבוד, אומנם הפסדת מציצה מפנקת אבל ניצחת במשחק ואתה זה שתקבע איך נזדיין".

הובלתי אותה חזרה לסלון והעמדתי אותה בפישוק רחב קצת לפני דלת הזכוכית הגדולה למרפסת, מול הנוף של הים, "תשעני על הזכוכית" ביקשתי ממנה.

"מניאק" היא ציחקקה ונעמדה כמו שביקשתי, "אהבתי ת'ראש שלךָ" היא זזה מעט לאחור והתכופפה עוד יותר, "אבל תזכור, רק בפּות הרטוב והחם שכבר מחכה לךָ, לא בעכוז!".

"זוכר" נצמדתי מאחוריה וכיוונתי בידי את הזקפה שעכשיו נמתחה אפילו יותר, "לאט או מהר?" שאלתי כשראש הזין הנוקשה נשק לשפתי הכוס הרכות.

"לאט, תן לי להנות מכל סנטימטר שחודר לתוכי".

לחצתי וחדרתי, לאט, כמו שביקשה. הכוס שלה היה חם ורטוב, משומן, הרגשתי את שפשוף השפתיים הבשרניות על העור המתוח ואת קירות נרתיקה המקבלות את פני הפולש בחיבוק אוהב, "כן!" היא גנחה עוד לפני שכולו היה בתוכה, "כן, ככה אני אוהבת" המשיכה באותו קול חרמני, "כן, תכניס לי, תדחוף לי" עודדה אותי להמשיך, "כן, אני אוהבת את מה שדחפת לי" הוסיפה כשכל הזין היה נעוץ בין רגליה ושערות ערוותי נמחצו אל ישבנה, "כן, עכשיו תזיין אותי, חזק, כן, ככה" התנשפה כשאחזתי במותניה והתחלתי לזיין אותה בתנועות ארוכות וחזקות, יוצא כמעט עד הסוף ונועץ חזרה בתנועת אגן חזקה, מכה עם אגני בישבנה בקול מחיאה חזקה, מרעיד את גופה ומרקיד את שדיה, "כן, תטחן אותי, כן, זיין ת'אימ-אימא שלי, כן, ככה, בדיוק ככה, חזק, אני אוהבת חזק" היא צרחה בתשוקה ואני טחנתי אותה.

הגמירה שלה לא אחרה להגיע, גמירה חזקה וקולנית שהפכה את הכוס שלה לחם ורטוב עוד יותר. "עוד" היא התנשפה בכבדות, "עוד, תמשיך, עוד" אז המשכתי, שלחתי ידיים ומזמזתי לה את הציצים בזמן שאני ממשיך לפמפם אותה בתנועות מהירות וחזקות. "אודי," היא נרגעה קצת אבל עדיין התנשפה, "אני יכולה לבקש ממך משהו?".

"בתחת?" ציחקקתי.

"חסר לךָ!" היא צווחה, "דיר באלאק! לא!! משהו אחר".

זכרתי היטב את מה שהמאדם אמרה לי, לעשות כל מה שהיא רוצה, וחוץ מזה כבר למדתי שבעל המאה הוא בעל הדעה והיא בעלת המאה אז "עד חצי המלכות" עניתי, משפט שכבר הרבה זמן אני מחפש הזדמנות מתאימה להגיד אותו.

"זוכר שאמרתי לךָ שאני קצת קינקית?"

"זוכר"

"אז אני רוצה שתגמור לי על הפנים"

"מה??" הופתעתי, גם אם היו נותנים לי עשרים ניחושים לא הייתי חושב לכיוון הזה.

"שתגמור לי על הפנים, אתה יודע, שתודיע לי לפני ותתן לי להסתובב ולהתכונן ותגמור לי על הפנים".

קינקי, אין ספק, מצד שני את הכוס שלה כבר מילאתי ואם זה מה שעושה לה את זה אז מי אני שאעמוד בדרכה? אז המשכתי לפמפם אותה ולמולל לה את הפטמות הנוקשות, מפמפם יותר לאט, נהנה מהשפשוף הנעים של עור הזין המתוח בין שפתי הכוס הנפוחות מתאווה ומגרגורי ההנאה הקולניים שלה, מילים המעודדות להמשיך והברות חסרות פשר אבל שטופות זימה וְנַאפוּפִים.

"מגיע לך פרס!" היא צרחה באקסטזה כשעוד אורגזמה הכתה בגופה, אורגזמה חזקה, מטלטלת, "כן, תמשיך, עוד! אבל אל תשכח, רוצה שתגמור לי על הפנים!" היא התנשפה.

לא שכחתי, אחרי עוד כמה פמפומים חזקים הרגשתי שזהו, שזה מתקרב, "תתכונני!" צרחתי ושלפתי את עצמי מתוכה, חלי הסתובבה במהירות וירדה על ברכיה לפניי, מתקרבת, "כן, שפשף, אני רוצה לראות אותךָ משפשף" היא ביימה את הסצנה ואצלי העומד נמתח עוד יותר, "כן, תן לי, תן לי על הפנים" היא המשיכה באותו קול חרמני, מכוונת את הפה אל קצה הזין שלי, "כן, תן לי, תן לי! כןןןןן!!!" והכן האחרון היה ארוך ומתגלגל כשהמטח הראשון פגע ישר בפנים שלה, "כן, ככה, גם על הציצים" היא התרחקה מעט וריססתי את שדיה במטר אגלי שפיך לבנים וריחניים והיה גם מטח שלישי, שוב על הפנים, "כן, תודה, זה בדיוק מה שרציתי" היא חייכה אלי חיוך מאושר כשהשפיך שלי מכסה את פרצופה ושדיה.

"תתרחץ ותתלבש, אני מזמינה לךָ מונית" היא הגישה לי מגבת אחרי שנרגענו קצת, "מחר יש לי כמה פגישות חשובות ואני צריכה את שֵׁינַת היופִי שלי" היא ציחקקה.

"זה הפרס," היא הגישה לי קופסה שחורה עם בקבוק וויסקי 'גלנפידיך' בפנים, וזה הטיפ" היא הוסיפה עוד מעטפה, מחייכת, "וזה למונית, המונית כבר מחכה" היא הגישה לי עוד שטר של 200 שקל, "ותסלח לי שאני לא מלווה אותךָ עד המונית" היא חייכה והיה ברור לי גם למה, השפיךְ שלי היה עדיין עליה.

לחלק שלישי >>>.

אזהרה: הסיפור לא בא לעודד זנות או צריכת זנות, חוק איסור צריכת זְנוּת (הוראת שעה ותיקון חקיקה, התשע"ט-2019) מטיל קנס על צריכת מעשי זנות ועל ניסיון לצרוך זנות!

Loading

5 מחשבות על “להיות זון: 2. חתונה משפחתית”

  1. הייתי שמח שהיית מוסיף את החבר לכל העניין ואז הייתם עושים את מדאם בשלישיה

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן