להיות זון: 4. הסופרת

למען הסר ספק: זהו סיפור דימיוני. עלילת הסיפור, השמות, הדמויות, העסקים, המקומות והאירועים הם פרי דמיוני או משתמשים בהם באופן פיקטיבי! כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים, או אירועים בפועל, הרי הוא מקרי בהחלט.

הסיפור הוא המשך ל-"להיות זון: 3. האלמנה " ולהבנת הרקע והכרת הנפשות הפועלות מומלץ לקרוא אותו תחילה.   

שגרה

ו…הייתה גם שגרה, אם אפשר לקרוא שגרה לזיונים כאלה, כל כמה ימים המאדם הייתה מתקשרת ומזמינה אותי למשמרת, הרוב היו נשים, מסתבר שעשרים-סנטימטר-של-זקפה-גברית-נוקשה-ומפוארת מוֹכֵר טוב, נשים, אבל לא רק נשים, היו משלמות ומשלמים כדי שאני אדחוף אותה לתוכם, והיו גם לקוחות חוזרים, גם בין הגברים כמו מיקי, ההוא מחנות החליפות, שהיה מזמין אותי אליו לחנות בהפסקת הצהרים שלו, דרך המאדם כמובן, כדי ש"אטען לו את המצברים", ככה הוא היה קורא לזה, או שהוא היה בא בערב לוילה כדי שארקוד לו את ה'טנגו האחרון בפריז', שחזור מדוייק של אותה סצנה מהסרט שבו מרלון ברנדו עושה מעשה סדום, ויש אומרים אפילו אונס, במריה שניידר, כולל עם שימוש בחמאה! הייתה דקלה, האישה מהפעם הראשונה שלי, רק שהיא באה לבד, בלי בעלה, ומשלמת על ארוח מלא, לגמור לה בכל הפתחים, קודם מוצצת ובולעת בהנאה, אחר כך לפעמים מיסיונרית, בלי נשיקות כי נשיקות בזיון זה רק עם בעלה, ולפעמים לרכב עלי בתנוחת הבוקרת (Cow Girl), ובסוף מאחור, עומדת על ארבע בדוגי ואני מאחוריה, טוחן לה דק-דק את הטוסיק המוצק שלה, ו…הייתה ז'ניה וז'ניה הייתה משהו מיוחד, מכירים את הדמות שציפי שביט משחקת במערכונים שלה? אז זאת היא בדיוק רק שפה זאת לא הייתה ציפי ולא דמות במערכון, זאת הייתה אישה אמיתית עם שדיים ענקיים ואותו דיבור בדיוק.

היה מתחיל רגיל, אני מסתובב בסלון ב"בגדי העבודה" שלי, אותם תחתוני שקית וקולר, היא דגה אותי, מחברת את רצועת ההובלה לקולר ומובילה אותי אחריה בצעד גאה לחדר שהמאדם הקצתה לי. "קודם ז'ניה בודקת סחורה שלא רימו אותה" הייתה מתחילה את אותו מונולוג קבוע שלה ואני עובר לאותה עמידה ידועה, פישוק קל ברגליים, כפות ידיים משולבות על העורף ומרפקים משוכים לאחור, מסתובבת סביבי פעמיים ותוך כדי מלטפת, בעיקר מחליקה בידה על ישבני המוצק ושוקלת לי את הביצים המוחבאות בשקית, ואז פותחת את הקרסים של התחתונים מאחור, עוברת קדימה ו"טאדאם!" הייתה מצחקקת ומורידה במשיכה את השקית וחושפת את הזין שלי שכבר עמד בגאון ואז יורדת על ברכיה ומביטה בו מקרוב ו…"וואו, גדול!" אומרת בהערכה כאילו זאת הפעם הראשונה שהיא רואה אותו, "לא, לא רימו את ז'ניה," היא מצחקקת, "ז'ניה אוהבת זין גדול מבקר במנוש שלה," היא ממשיכה באותו הגייה רומנית כבדה שלה ומנשקת את ראש הזין המתוח וזה בתגובה קופץ ונמתח עוד קצת, "הו, אם ינקו, בעלי, היה רואה זין שלךָ היה מת מקנאה," מצחקקת ושוב מנשקת את העטרה המתוחה והוא, כמו מכיר את תפקידו, שוב קפץ ונמתח, "יש לו, לבעל של ז'ניה, זין פיצלה, קטן כ(ו)מו בוטן, מצליח לעשות ילדים אבל לא מצליח לתת לז'ניה מה ז'ניה באמת צריכה" ושוב נישקה את הזין והוא לא שכח להגיב, "אז בוא מותק," היא קמה והתחילה להתפשט במהירות, חושפת את שדיה הענקיים, "בוא תן לז'ניה מה ז'ניה כל כך התגעגעה לו," המשיכה כשהיא עירומה, נשכבה על הגב במרכז המיטה ופישקה רגליים, "בוא תכניס לז'ניה את הגדול-גדול שלך כמו ז'ניה אוהבת" והיא הושיטה לי ידיים בתנועה מזמינה אז עליתי עליה, נשכבתי ומחצתי אותה למיטה, כיוונתי בידי את הזין הנוקשה והמתוח אל בין שפתי הכוס הרכות והבשרניות, נוגע בחריץ שביניהם ומרגיש עד כמה היא רטובה, "כן, לאט, ז'ניה אוהבת לאט, ז'ניה אוהבת להרגיש מה דוחפים במנוש שלה" וזה בדיוק מה שעשיתי, דחפתי לאט, חודר בקלות לכוס הרטוב והחם והיא גונחת בקול, גניחות הנאה קולניות וחסרות פשר ו"כן! זה מה ז'ניה רצתה" היא התנשפה בקול כשכל הזין היה נעוץ עמוק בתוכה, הרימה רגליים ופישקה אותם חזק לצדדים כאילו מזמינה להכנס עוד יותר, "כן, ז'ניה אוהבת מה תקעו למנוש שלה" היא גנחה בתשוקה, "כן, עכשיו מזיין את ז'ניה כמו ז'ניה אוהבת!" והתמכרה לזיון שזיינתי אותה.

ככה כל פעם, אותו ריטואל בדיוק, גומרת פעם אחרי פעם ומבקשת עוד וגם כשאני גומר זה לא מספיק לה, "פעם אחת לא מספיק לז'ניה" היא מניחה את הזין שלי בין שדיה הענקיים ועוטפת אותו, "עכשיו משפשף, מזיין ציצים של ז'ניה עד עומד מחדש" מזמינה אותי ומעמידה אותו מחדש, "עכשיו ז'ניה רוצה כמו כלבה מיוחמת" היא גונחת בתאווה ונעמדת בדוגי על שפת המיטה ואני נעמד מאחוריה על ארבע כמו כלב, וקודם מרחרח לה, אפילו מלקק את החריץ הרטוב שבין שפתי הכוס שלה, והיא כאילו מנסה להתחמק ואני אחריה, לא מוותר, מין ריקוד חיזור כלבי כזה, אתם יודעים איך זה אצלנו, מה שהלקוח רוצה הלקוח מקבל, בתנאי שהוא משלם כמובן😊, ואז כשהיא נעמדת ולא זזה, רק מורידה את הראש ומגביה את התחת, אני נצמד, עולה עליה וחודר לאט לתוכה, כמו שהיא אוהבת, אוחז חזק במותניה וטוחן אותה דק-דק, בדיוק המתכון לעשות אותה מאושרת וכשהיא מאושרת גם אני מאושר, מהטיפ 😊😊.

הסופרת

"היום אני צריכה שתהיה אסרטיבי ותקיף, קצת אפילו קצת סדיסט," המאדם קיבלה את פני כשהגעתי לעוד משמרת, "אבל לא בצורה שמחייבת את המרתף" והיא הסבירה לי מה בדיוק הלקוחה מבקשת או אם תרצו את התסריט שהיא חיברה.

קצת יותר מחצי שעה אחרי הובלתי, לבוש רק בבגדי העבודה שלי, תחתוני השקית השחורים והקולר על הצוואר, ברצועה שהוצמדה לקולר על ידי אישה אל החדר שהמאדם הקצתה לנו.

היא הייתה מבוגרת, האישה שהובילה אותי, אפילו יותר מאימא שלי, למרות שנראתה בכלל לא רע, שיער לבן אסוף לצמה, לבושה בחולצת משי לבנה עם כפתורים שצללית חזייה שחורה משתקפת דרכה, חצאית שחורה, גרבי רשת שחורים ונעלי עקב תואמות.

החדר הפעם היה מסודר כמשרד עם שטיח מקיר לקיר, שולחן מנהלים גדול מעץ כשכורסת מנהלים גדולה מעור מאחוריו, אבל בלי מיטה, רק מזרון יוגה עמד מגולגל בפינה.

האישה הובילה אותי והעמידה אל מול השולחן, שחררה את רצועת ההובלה מהקולר, עברה לצד השני והתיישבה בכורסת המנהלים, מתחה את רגליה וחייכה לעברי, "אתה יודע מה המשמעות של הקולר על הצוואר שלךָ?" היא שאלה בקול משועשע.

"כן גברתי, שעכשיו אני הזונה שלךְ והתחייבתי לעשות כל מה שגברתי רוצה" דקלמתי את מה שהמאדם אמרה לי להגיד, "כל מה שאת רוצה, כמה שאת רוצה ואיפה שאת רוצה" המשכתי באותו טקסט שהמאדם הכתיבה לי והייתה סיבה טובה למה אמרתי את זה.

"כן," החיוך שלה התרחב, "עכשיו אתה עושה כל מה שאני רוצה אז בוא נראה מה אתה מחביא שם" היא הצביעה על אותם תחתוני שקית שלי.

שלחתי ידיים לאחור ונאבקתי עם הקרסים המחזיקים את גומי התחתונים, לא מבין איך הבנות פותחות בקלות כל כך את החזיות שלהן, משכתי את השקית וחשפתי את הזין שלי, לשמחתי הוא עמד בגאון. "וואו," היא אמרה בהתרגשות והביטה בתאווה בזקפה המתוחה, "באמת גדול," היא קמה וניגשה אלי, "יותר גדול ממה שחשבתי" ירדה על ברכיה לפני והביטה בו מקרוב, "לא תארתי לעצמי אז לא הבאתי ג'ל סיכה, אכפת לךָ שאני אמצוץ לךָ קודם?" היא הביטה בי ככה מלמטה למעלה, "אתה יודע, שלא יכאב לי כשאתה דוחף לי אותו" והיה לה חיוך זימתי על שפתיה.

"תתכבדי" הצבעתי עליו והוא, כאילו מבין, קפץ ונמתח עוד קצת.

"אייי!!!" צרחתי אחרי כמה מציצות שלה, צרחה שמתאימה יותר לביס חזק בזין ולא לאותה נשיכונת חלשה שבעצם הייתה הסימן המוסכם לעבור לחלק העיקרי של הסשן, "איי!! בִּיץְ' נשכת אותי!" והוספתי גם תנועת אגרוף מאיימת לעברה.

"סליחה, סליחה, סליחה" היא אמרה מייד בקול מתנצל, "מצטערת, לא בכוונה, סליחה," הביטה בי מלמטה במבט מתחנן, "סליחה, אני אפצה אותך, מבטיחה, סליחה, אני אפצה אותך, אני אעשה כל מה שתרצה, מבטיחה, כל מה שתרצה, כל מה שתגיד לי, בבקשה".

"כל מה שאני ארצה?".

"הכל, כל מה שתרצה, רק תגיד ואני אעשה".

"תתפשטי! בִּיץְ'" ותוספת הבִּיץְ' היה חלק מהתדריך של המאדם.

"כן, הנה, אני מתפשטת" היא נעמדה והתחילה לפתוח את החצאית שלה.

"יותר מהר בִּיץְ'!" זרזתי אותה והיא התפשטה במהירות ושני כפתורים נתלשו לה מהחולצה.

היא עמדה מולי עירומה, עכשיו כבר יכולתי לראות יותר את סימני הגיל, החזה, בלי החזייה, כבר היה שמוט משהו, סימני צלוליטיס בירכיים וצמיג שומן קטן במותניים אבל עדיין אישה מטופחת, מילפית (M.I.L.F) שבא לךָ לתקוע אותה והעיד על כך הזין שלי שנמתח עוד קצת.

"את בטוחה?" הקשתי עליה.

"כן, סליחה, כן, אני בטוחה, זה מגיע לי, אני מצטערת, אני יודעת שזה מגיע לי, אני אפצה אותך, אני אעשה כל מה שתרצה ממני" היא שוב הצהירה בקול מתנצל.

"תוכיחי!" הורדתי את הקולר והגשתי לה אותו, "את יודעת מה זה אומר?" שאלתי כשהיא אחזה בו אבל עדיין לא שחררתי אותו.

"כן, שעכשיו אני הבִּיץְ', אני הזונה שלךָ ואני מתחייבת לעשות מה שתרצה ממני".

שחררתי והיא ענדה את הקולר על צווארה, "על הברכיים בִּיץְ'," תפסתי אותה בפטמות ומשכתי אותן בגסות עד שהיא ירדה על הברכים, "תבקשי ממנו סליחה" הצבעתי על הזין שלי.

"סליחה" היא התנשפה והיה ברור שהכאבתי לה, "סליחה שנשכתי אותך, זה לא היה בכוונה אבל אני אפצה אותךָ" היא דיברה אל הזין.

"תנשקי אותו, בִּיץְ'".

היא גחנה לעברו ונישקה אותו, "סליחה זין, סליחה שנשכתי אותךָ" היא שוב התנצלה בפניו ושוב נישקה אותו.

"קומי! בִּיץְ'" היא קמה ותפסתי אותה בצמה, "עכשיו בואי! בִּיץְ'" הובלתי אותה אל הקיר, קצת לפניו נעצרתי, "פישוק בִּיץְ', אני הולך לזיין אותךְ!" הודעתי לה, "ועכשיו תתכופפי ותתמכי בקיר!" המשכתי כשהיא נעמדה בפישוק והיא ידעה בדיוק מה לעשות והתכופפה קדימה כשכפות ידיה נשענות על הקיר, השדיים שלה תלויות תחתיה, מתנדנדים בקצב נשימתה, והדרך את הכוס שלה פתוחה בפניי.

"אני הולך לזיין אותך בִּיץְ'" הודעתי לה שוב כשאני מתופף עם הזין על שפתי הכוס הנפוחות, "אני הולך לְהִכָּנֵס לטוטה שלךְ," המשכתי    וליטפתי עם ראש הזין את החריץ הרטוב שבין השפתיים, "אני הולך לדחוף את כל הזין שלי עמוק לפּוֹת הרטוב והחם שלךְ" אחזתי חזק במותניה והתחלתי לדחוף לה אותו, לאט, נותן לה להרגיש כל סנטימטר החודר לתוכה, "זה עוד לא נגמר בִּיץְ'" ציחקקתי כשחצי ממנו כבר היה בתוכה, "יש עוד!" והמשכתי לדחוף לה.

"אימא'לה, הוא ענק!" היא צווחה עוד לפני שכולו היה התוכה, "אימא'לה, הוא קורע אותי! אימא'לה, אני מצטערת, נכון, זה מגיע לי! אני לא אנשך יותר, מבטיחה!" ואז בא "כן!!" ארוך ותאוותני כשכל הזין היה עמוק בתוכה והתחלתי לזיין אותה, "כן, הנה! הנה!! כן!!!" והרגשתי את הכיווץ החזק בנרתיק סביב הזין שלי ואיך הכּוס שלה הופך לביצה טובענית, "כן, הבִּיץְ' גומרת, כן, זיין את ה בִּיץְ', כן, תראה לה מאיפה משתין הדג!"

זיינתי אותה. כמו באותו סרט פולחן "מבצע סבתא" התחלתי חזק ומהר,  יוצא כמעט עד הסוף ותוקע חזרה בתנועת אגן חזקה ומהירה, ולאט לאט הגברתי עוד יותר את הקצב, "אני טוחן לך ת'כּוס, בִּיץְ'" גחנתי והתחלתי למזמז לה את הציצים, "אני כּותש לך ת'טוטה" וצבטתי לה חזק בפטמות ולהפתעתי היא גמרה מזה, "כן! הנה! הבִּיץְ' גומרת! הבִּיץְ' משפריצה!" היא צווחה באקסטזה, "כן, הבִּיץְ' לומדת את הלקח, הבִּיץְ' לא תנשך יותר, הבִּיץְ' מבטיחה!" ועוד גמירה חזקה טלטלה את גופה.

הייתה אפילו עוד אחת, חזקה מכולן לפני שגם אני גמרתי, "קחי בִּיץְ'" אחזתי חזק במותניה כשהרגשתי שהרגע מגיע ודחפתי את עצמי הכי עמוק שהצלחתי, "קחי!!" צרחתי ויריתי מטח ראשון עמוק בכּוּס הרותח שלה, "קחי!" המשכתי ומטח אחר מטח של זרע גברי רענן הפגזתי בתוכה עד שגמרתי את כל התחמושת שלי.

"זהו? אני יכולה לעמוד?" היא שאלה, נשארת לעמוד כפופה ונשענת על הקיר.

"את יכולה לעמוד אבל עוד לא גמרת לשלם את חובךְ" עניתי, "זאת רק הייתה המנה הראשונה, למנה העיקרית אני רוצה את התחת שלךְ!"

"אבל" היא התחילה ולא נתתי לה להמשיך, "זוכרת מה זה!?" תפסתי אותה בקולר "כל מה שאני רוצה, כמה שאני רוצה ואיפה שאני רוצה! נכון?"

"כן, סליחה" היא השפילה מבט והתנצלה.

"אבל לפני זה אני צריך שתעמידי לי אותו, שתמצצי לי אבל דִּיר בַּאלַכּ!  הפעם בלי נשיכות! אני אשבור לך את השיניים אם תנשכי!" הזהרתי אותה.

"לא, אני לא אנשך, מבטיחה" היא ירדה על ברכיה והתחילה למצוץ לי, להעמיד לי אותו מחדש והיא יודעת למצוץ, למצוץ, לשחק בביצים, ללקק ולנשק ולא עבר הרבה זמן עד שעמד לי מחדש.

" בִּיץְ' תתכופפי אל השולחן ותפתחי ת'תחת שלךְ!" דָּרַשְׁתִּי ממנה כשהחלטתי שהוא מוכן כבר. היא קמה, נעמדה ליד השולחן בפישוק, התכופפה ונשענה עם החזה על לוח השולחן, שלחה ידיים לאחור ופישקה את פלחי ישבנה, מציגה בפני את פי הטבעת הכהה והמכווץ.

ראיתי את הרעד העובר בגופה כשהנחתי את ראש הזין בין פלחי ישבנה, מכוון. ריחמתי עליה, יותר נכון עשיתי את מה שהמאדם הורתה לי, הוא אמנם היה רטוב מהרוק שלה אבל קודם שימנתי אותו בכּוּס המלא באותו קוקטייל שמנוני של מיצי תאוותנו, כמה פמפומים כדי למרוח היטב ועברתי למקום הנכון, כיוונתי עם היד, מניח את ראש הזין המשומן במרכז פי הטבעת והתחלתי לדחוף.

כמו תמיד פי הטבעת חסם, מתנגד, אבל לחיצה חזקה והפתח נמתח והתחלתי לחדור, ראיתי איך היא נמתחת, כאב לה, אני יודע מניסיון, אבל היא רק נשכה שפתיים ולא הוציאה הגה, דחפתי לאט, "אני בתחת שלך, בִּיץְ'" לחשתי לה והמשכתי לחדור, "עשרים סנטימטר של זקפה גברית מפוארת תוקעים לך בטוסיק" הודעתי לה כשכל הזין שכן אחר כבוד במעמקי ישבנה, "את מרגישה בִּיץְ'?" ציחקקתי.

"כן!" היא צרחה, משחררת מעט מהכאב, "כן, אני מרגישה, כן הבִּיץְ' מרגישה, כן, זה מגיע לבִּיץְ', כן תלמד אותי לקח, כן, תמשיך!" אז המשכתי, התחלתי לזיין לה את התחת, הפעם התחלתי לאט, תנועות קצרות ואיטיות, נותן לה להתרגל לפני שהגברתי את הקצב, מאריך בתנועות ומגביר את הקצב והיא מעודדת אותי, "כן, תמשיך, כן, תראה לי מאיפה משתין הדג, כן, ככה, חזק!" אז נתתי לה בדיוק מה שהיא מבקשת, מה שהיא שילמה עבורו והיא אהבה את זה, ראו ושמעו את זה, כל כך אהבה שהיא שוב התחילה לגמור, מודיעה בקול בכל פעם כזאת ואף פעם לפניה  לא הייתי עם מישהי שגמרה שלוש פעמים כשאני דופק אותה בתחת והיא עשתה את זה בפעם השלישית היא גמרה כשמילאתי את התחת שלה באותו שפיך גברי לבן, סמיך וחמים שלי.

זהו, הסשן נגמר. היא התחילה להתלבש ואני התעטפתי בחלוק שחיכה לי בצד וישבתי על הכורסה והבטתי בה. "לא!" עצרתי אותה כשהיא רצתה להוריד את הקולר והיא הביטה בי מופתעת, זה לא היה בתסריט, "תלכי ככה למאדם, שתדע שהיית ילדה רעה" הסברתי ולרגע היא נשארה קפואה ואז חייכה, "צודק, זה מגיע לי, יותר אני לא אנשך לךָ את הזין, מבטיחה" חייכה לעברי, "אני יכולה לקחת את זה למזכרת?" היא הרימה את התחתוני-שקית שלי, נופפה בהם לעברי ובלי לחכות לתשובה פתחה את הדלת ויצאה.

אחרי שהיא יצאה התלבשתי וחיכיתי כרגיל בערך 10 דקות לפני שירדתי, המאדם חיכתה לי בסלון. כשהגעתי היא בדיוק נפרדה ממיכל, אחת מאותן בנות שהיו איתי באותו מבחן קבלה, ובדיוק סיימה משמרת. "הטיפ כבר בפנים" המאדם מסרה לי את המעטפה עם הכסף כשמיכל יצאה, "אתה יודע מי זאת הייתה הלקוחה הזאת שלךָ?" היא חייכה לעברי.

"לא".

היא אמרה לי את השם ונשארתי המום, הייתי קורא בשקיקה את הספרים שלה כשהייתי ילד, "היא אהבה מאד את מה שעשית לה, ביחוד את תוספת הקולר שהוספת לתסריט שלה והיא אמרה שבקרוב תזמין תור נוסף, משחק מקדים שונה אבל אותו עקרון אחריו, אני בטוחה שלא תסרב" היא חייכה וליוותה אותי אל הדלת.

מיכל

להפתעתי מיכל חיכתה לי בחוץ. "רוצה לבוא לשתות איתי קפה, אני גרה פה תכף," היא חייכה לעברי, "הלקוח שלי השאיר אותי לא מסופקת" אמרה בקול מתפנק וחיוך זימתי, לא משאירה ספק למה באמת היא מכוונת.

ברגע הראשון כמעט אמרתי 'לא, תודה', חששתי לְפַשֵּׁל, אבל אז, בבת אחת, הזין שלי נמתח והזדקר, מאיים לקרוע את מכנסיי וכאילו צועק לי "תסכים!!" אז עניתי "בשמחה".

היה לה ג'יפון סוזוקי לבן ונסענו אליה, היא באמת גרה קרוב, שני רחובות מהוילה, השער לחניה בחצר כאילו הריח ונפתח לכבודה ו…הסתבר לי שיש לה יחידת דיור נפרדת בוילה הגדולה של ההורים, סלון די גדול עם טלוויזיה ענקית על הקיר, מטבחון מאובזר, חדר אמבטיה, שאחר כך הסתבר שיש שם ג'קוזי, וחדר שינה עם מיטה זוגית גדולה, "אספרסו קצר? ארוך? אולי מקיאטו?" היא חייכה אלי אחרי הסיור הקצרצר בדירה.

כשישבנו ושתינו היא סיפרה לי על הלקוח שלא הצליח לספק אותה, "היה לו זין קטן, בקושי הרגשתי אותו," היא ציחקקה, "אבל זייפתי, זייפתי אפילו יותר טוב ממג ראיין בסרט 'כשהארי פגש את סאלי' באותה סצנה ידועה של אורגזמה מזויפת במסעדה" היא חייכה לעברי, "הוא בטוח שזה בזכותו ואני צריכה איזה תיקון וכשראיתי אותךָ יורד נזכרתי בשטרונגול המפואר שהצגת אז, במבחן קבלה, אז החלטתי שהגיע הזמן לנסות" והחיוך שלה התרחב, "ומה איתךָ? איך היה לךָ הערב?" היא התעניינה אז ספרתי לה.

סיפרתי לה על הסופרת ועל מה שעשינו. "מניאק" היא ציחקקה, "אני מקווה שנשאר לךָ כוח גם בשבילי" אז לקחתי את כף היד שלה והובלתי אותה מתחת לשולחן אל הזקפה המתוחה במכנסיים שלי, "וואו, מישהי הולכת להיות מאושרת הלילה" היא קמה, "בוא," הוסיפה בקול חרמני-משתוקק, "בוא תעשה לי תיקון" וכבר בדרך לחדר השינה שלה התחלנו להתפשט.

קודם עשינו מקלחת ביחד, להוריד את הג'יפה של הוילה כמו שהיא תירצה אותה, היא סיבנה אותי ואני אותה, כולל בפרטיים, אבל לא הזדיינו ומה אני אגיד לכם, המשחק המקדים הכי טוב שהיה לי עד אז. אחר כך עברנו למיטה שלה, היא נשכבה על הגב ופתחה רגליים ואני עליתי עליה.

עשינו את זה במיסיונרית, זיון איטי, היא הרימה רגליים ופישקה אותם, פותחת עבורי עוד יותר את הדרך ואני מזיין, הישבן עולה ויורד והזין נע בתוך הכוס הרטוב והחם שלה כבוכנה משומנת, יוצא כמעט עד הסוף וחוזר בנעיצה חזקה הסוחטת ממנה גניחת הנאה קולנית.

"כן, עשיתי בשכל, כן, תמשיך, תפנק ת'פּות הרטוב והחם שלי" היא גנחה בתשוקה והרגשתי את קירות נרתיקה מתהדקים סביב הזין שלי, "כן, תמשיך, תעשה לי תיקון" היא המשיכה באותו קול חרמני, "כן, הנה, עכשיו, הנה זה בא, הנה! כן! כן!! כן!!!" היא גמרה בסערה, מתנשפת, ו"עוד, תמשיך, עוד" ואני המשכתי ו…לא פישלתי, לעוד שתי גמירות הצלחתי להדהיר אותה לפני שגם אני גמרתי ואפילו יותר, גמרנו ביחד! אין כמו לגמור ביחד.

שכבנו על הגב, מתנשפים, בוהים בתקרה, שותקים אבל בעיקר מחייכים. "אתה זיון טוב," מיכל שברה את השתיקה, "מאז הפעם הראשונה שראיתי ת'זין שלךָ, אז כשהמאדם קיבלה אותנו, פנטזתי איך אני ארגיש כשתתקע לי אותו בין הרגליים ובמציאות זה אפילו יותר טוב" היא ציחקקה ציחקוק קצת נבוך והסמיקה, "תגיד, למה אתה בביזנס הזה?".

"אוסף כסף לטיול הגדול, אני רק מחכה שהחבר שלי ישתחרר ואנחנו טסים לאוורר את הראש"

"לאן?"

"דרום אמריקה"

"אני הייתי במזרח, בעיקר הודו אבל לא רק" היא ענתה בקיצור ושוב היה רגע ארוך של שתיקה.

"ואת? למה את? לא נראה לי שחסר לךְ כסף" שאלתי כשההתנשפות נעלמה והנשימה הסתדרה.

"לא, לא חסר" היא נשכבה על הצד לעברי וחייכה, "אני בביזנס כי אני נימפומנית, באמת, לא צוחקת, אני לומדת תואר שני, תואר ראשון השלמתי במקביל לתיכון, מחוננת," ציחקקה, "ברגע שאסיים אני אשתלב בעסק המשפחתי, אני היורשת זאת אומרת אחי ואני היינו צריכים להיות היורשים אבל באחת המלחמות הקטנות האלה בעזה, הנקראות משום מה מבצע, אחי נהרג כך שאני נשארתי היורשת היחידה ו…לא רוצה מחויבות, לא רוצה גם להתאמץ למצוא זיון, מעדיפה להשקיע את האנרגיה בלימודים, אז זה נראה לי פתרון מצויין בזמן הלימודים".

"וההורים שלך יודעים?" הסתקרנתי.

"שלךָ?" היא השיבה לי בשאלה.

"שלי לא, ושלךְ?" חזרתי שוב.

"אימא לא, אם היא תדע היא חותכת ורידים, אבא כן, הוא יודע שאני נימפומנית, בעצם הוא זה שחיבר אותי למאדם, אחרי שאחי נהרג אימא קיבלה את זה קשה, אפשר להגיד אפילו שהיא התחרפנה, והיא לא נותנת לו לגעת בה, הם גם לא ישנים יחד באותו חדר, ואת פורקנו הוא מוצא אצל המאדם, אבל יש לנו הסכם, עד שאני מסיימת ללמוד אני יכולה להשתרלל חופשי, אבל כשאני מסיימת את התואר סוגרים את הבאסטה, אני משתלבת בעסק ועוזבת את הביזנס, אהה, ויש עוד חלק בהסכם, כשהוא מודיע למאדם שהוא מגיע היא לא קוראת לי למשמרת!".

מיכל חזרה לשכב על הגב אבל שלחה יד והתחילה לשפשף לי את הזין, שפשוף איטי ונעים שיש לו רק כוונה אחת, להעמיד לי אותו. "יש לךָ כוח לעוד סיבוב?" היא ציחקקה.

"כוח יש, השאלה אם תצליחי להעמיד לי אותו?".

"עלי" היא נשכבה  בין רגליי והתחילה למצוץ לי אותו וזה עבד, טוב לאט אבל בסוף הייתה לי את זקפת עשרים הסנטימטר המפוארת והפעם היא זאת שרכבה עלי, משופדת ודוהרת במעלה האורגזמות שלה, לא ספרתי כמה אבל היו שם יותר משלושה לפני שהרמתי אותה, פיזית, הרמתי את ישבני ואותה היושבת על האגן, תקעתי את הזין הכי עמוק שנכנס וגמרתי, גמירה מפנקת כזאת רק חבל שזה קרה קצת אחרי שהיא גמרה, לא ביחד.

בבוקר עשינו את זה שוב, במקלחת! זיון מהנה מתחת למים. אחר כך התברר שגם היא אוהבת לגלוש ואפילו יש לה גלשן אז עברנו דרך הבית שלי, לקחתי את הגלשן שלי ונסענו לים.

התברר שהיא גולשת טובה ועד שיצאנו מהמים היה כבר צהריים. אכלנו פלאפל, מיכל אמרה שהיא צריכה לנוח, שגם הלילה יש לה משמרת, והיא הקפיצה אותי הביתה. "תן לי רגע את הפלאפון שלךָ" היא חייכה לעברי כשעצרה לפני הבית. הופתעתי מהבקשה אבל נתתי והיא, בנון-שלנטיות,  הכניסה את המספר שלה לאנשי קשר שלי, "אם הבקבוקים שלךָ יהיו מלאים אתה מוזמן להתקשר" היא ציחקקה והחזירה לי את הפלאפון, "רוצה גם ת'פלאפון שלי?" היא הושיטה לעברי את האייפון שלה וחייכה.

רציתי, לקחתי אותו ועשיתי כמוה, הכנסתי אותי לאנשי קשר שלה, "קחי," החזרתי לה אותו, "אם תרצי לוחם-אש שיכבה לך שריפה בין הרגליים זה המספר" חייכתי אליה והיא לקחה, שלחה לי נשיקה באוויר ונסעה.

הסופרת ובת הסופרת

"פנוי הערב למשמרת?" הגיעה ההודעה מהמאדם.

"פנוי" עניתי בהודעה משלי.

"פתחת פעם בתולה?" היא הפתיעה אותי בהודעה נוספת.

"פתחתי" עניתי וחייכתי לעצמי, "אפילו יותר מאחת" הוספתי מייד במין גאווה גברית שוביניסטית ונזכרתי בימי סוף התיכון כשאחרי שפתחתי את נילי היא רצה לספר לכל החברות שלה איזה טוב הייתי והפכתי "פותחן" מבוקש בין בנות השכבה.

"מצויין, תגיע בשבע ואני אסביר לךָ".

"זוכר את הסופרת?" היא שאלה כשהגעתי.

"זוכר, אבל היא כבר מזמן לא בתולה" צחקתי.

"הבת שלה, היא רוצה שתפתח את הבת שלה" המאדם הביטה בי במבט רציני, הבדיחה שלי לא הצחיקה אותה, "וזה מה שהיא רוצה…" היא הסבירה לי מה הסופרת רוצה שאני אעשה ומה אני אגיד לכם? נראה לי קצת קינקי שאימא תראה איך פותחים את הבת שלה ואפילו תשתתף! אבל אתם יודעים איך זה, 'בעל המאה הוא בעל הדעה' ואצלה היה מדובר בהרבה יותר ממאה אז שתקתי.

התחיל כרגיל, אני בבגדי העבודה שלי, הפעם לבוש בתחתוני-שקית לבנים, אולי בגלל שהיא בתולה😊, והקולר שלי, חיכיתי במרכז הסלון שיבואו לדוג אותי והן עומדות בפינה, מביטות בי ומתלחששות, מדי פעם גם מצחקקות, עד שהמאדם ניגשה אליהן, אמרה מה שאמרה והושיטה לבת רצועת הובלה וזו, מסמיקה, ניגשה אלי עם אימא שלה, הצמידה את הרצועה לקולר ובקול מגמגם ומסמיקה עוד יותר אמרה "בוא אחרינו" והובילה אותי לעבר הקומה השניה, אל החדר שהקצו לנו.

כשנכנסנו לחדר האימא לקחה פיקוד. "תתפשטו" היא הודיעה וגם היא התחילה להתפשט בעצמה, "גם את הקולר!" היא פנתה אלי והוסיפה "לא מתאים למה שאנחנו רוצות".

לאימא לא הייתה בעיה להתפשט, גם לי לא, כבר התרגלתי, אבל הבת קצת היססה אבל התפשטה, תמיד מתעכבת צעד אחד אחרי אימא שלה. לרגע היא עצרה כשהורדתי את התחתונים שלי והביטה בזין בעיניים פעורות לרווחה, "וואו, אימו'ש, גדול" היא אמרה בחשש.

"תשמעי לאימא, פעם אכזבתי אותךְ?" והאימא הורידה את התחתונים שלה והניחה אותה על השמלה והחזיה שבצד.

"לא" והעיניים שלה עדיין היו נעוצות בזקפה שכאילו הרגישה ונמתחה עוד יותר.

"אז תתפשטי, את צריכה שהוא יעזור לךְ?"

"לא, אני יכולה בעצמי" הבת ענתה קצת מבוהלת ושלחה ידיים לאחור לפתוח את קרסי החזייה שלה.

עמדנו ערומים, שלושתנו, האימא ואני לא מסתירים אבל הבת,  משפילה מבט ומסמיקה, כיסתה עם כף יד אחת את הכוס שלה וביד השניה את שדיה במין תנועה בישנית. "נוגה'לה, אין לך במה להתבייש" האימא חייכה אל הבת המסמיקה, "עכשיו תעמדי איפה שאת רוצה ותביטי מה הוא עושה לי כדי שתהיי מוכנה כי אחר כך הוא יעשה את זה לךְ וכשיודעים הכל יותר קל" האימא הסבירה לה תוך שהיא נשכבת על הגב, "בוא," היא הזמינה אותי לעלות על המיטה, "קודם תכין אותי" היא פישקה את הרגליים ואני ידעתי מה היא רוצה ונשכבתי כשראשי בין רגליה וירדתי לה, הצמדתי את שפתי לשפתי הכוס הרכות שלה, דחפתי לה את הלשון והרגשתי שהיא כבר רטובה אבל עדיין התחלתי לפנק אותה.

"נוגה'לה, את רואה?" היא לחשה לבת שלה, "זה המשחק המקדים, הוא עושה אותי רטובה ומשומנת שם בפּות כדי שלא יכאב לי" היא הסבירה ולדעתי רק מתוך נימוס הבת שלה לא ענתה לה, אני לא מכיר ילדה בגילה, גם אם עדיין לא הלכה עד הסוף, שלא יודעת מה זה משחק מקדים ואיך מזדיינים.

המשכתי, האימא גנחה בהנאה, היא הייתה מוכנה ועדיין התמכרה לפינוק המהנה עם הלשון. "כן, עכשיו אני מוכנה" היא הודיעה בקול חרמני, "בוא תעלה עלי" היא הזמינה אותי, "תרדי על הברכיים שתראי טוב" היא סימנה לה איפה לרדת כדי שתראה טוב איך אני חודר לתוכה, "לאט! תן לה לראות איך זה נכנס" היא הוסיפה כשהרמתי את האגן וכיוונתי בידי את הזין לחריץ הרטוב שבין שפתי הכוס שלה, "לאט! אתְ רואָה?" היא גנחה כשהתחלתי לדחוף לה.

"כן! אני רואה" ולא הייתי צריך להביט כדי לדעת שהבת מאוננת, שמעתי את זה בכן" מלא הזימה שלה, "כן, אימו'ש, אני רואה איך הוא מכניס לךְ ת'בולבול שלו".

"נוגו'ש, זה לא בולבול, זה נשר" האימא גנחה בתשוקה ואני שכבתי עליה וזיינתי אותה, אני חושב שהידיעה שהבת שלה רואה איך אני מזיין את אימא שלה הפכה את הזיון אפילו ליותר מהנה, הבת המשיכה לאונן, עכשיו כבר ראיתי איך היא משפשפת את הכוס באגרוף הלחוץ בין רגליה, משפשפת חזק אבל לא מחדירה אצבע.

הגברתי את הקצב, מפמפם אותה בתנועות ארוכות, הזין שלי משתפשף בין שפתי הכוס המתהדקות סביבו בחיבוק ומחליק בין קירות הנרתיק המשומנות. היא הרימה רגליים ופישקה אותם חזק לצדדים, "כן, תמשיךְ" היא גנחה בתשוקה, "נוגה'לה, את רואה?" היא המשיכה באותו קול חרמני, "נוגה'לה, אני בשמיים" והרגשתי את הכיווצים החזקים בנרתיק המבשרים על האורגזמה שבאה, "נוגה'לה, אימא גומרת! גומרת!! הנה! עכשיו! עכ-ש-יו!!!".

היא גמרה אבל אני לא והמשכתי לזיין אותה, "נוגה'לה, בואי תשכבי לידי ותנשקי אותי" האימא לחשה לה והסיטה את הראש לעברה.

"אימו'ש," הבת לחשה לה אחרי שנשכבה ושתיהן התנשקו על השפתיים, נשיקה שלא בדיוק מתאימה לאימא ובת, "לא כאב לךְ?".

"כאב?" היא ציחקקה, "נוגה'לה, בקרוב מאד תביני בעצמךְ, זה לא כואב, זה כיף, אין יותר כיף מאורגזמה טובה, עוד נשיקה" והיא הגישה לה את השפתיים ושתיהן שוב התנשקו.

המשכתי לזיין, מגביר את הקצב, "כן" האימא גנחה בקול, "כן! הנה!" היא המשיכה, מתנשפת, "כן, הנה, זה בא!" והרגשתי שוב את אותם כיווצים חזקים בנרתיק, "כן, נוגה'לה, אימא גומרת" היא התנשפה בכבדות, "אימא שוב גומרת!" היא צרחה באקסטזה, עוטפת אותי בחיבוק מצמיד ונועצת ציפורניים בגבי, "כן, הנה, עכשיו! אימא גומרת!" הרגשתי איך היא נמתחת, "נו-גה!! אימא גמרה!" כל גופה רפה באחת ו"תמשיךְ, עוד, עוד אחד, כן, ככה, חזק! תטחן את אימא!" היא צווחה כשטחנתי אותה.

הייתה גם שלישית, חזקה לא פחות לפני שגם אני גמרתי, לצערי לא ביחד, וגם הפעם היא סיפרה, או אם תרצו צרחה והודיעה לבת שלה כמה טוב אני עושה לה בְּטוּטָה.

"אימו'ש, את מבטיחה שזה לא יכאב לי?" הבת שאלה בקול קצת מפוחד.

"נוגה'לה, אימא הייתה עושה משהו שיכאב לךְ?" האימא חייכה אליה, עדיין שוכבת על הגב לצידי עם חיוך רחב של אישה מסופקת על פניה, "אולי לשניה כשהוא יפתח אותך אבל תאמיני לי, זה שווה, את תודי לי, את לא תסלחי לעצמך שלא התחלת עם זה קודם" היא הפתיעה אותי, אימא שמעודדת את הבת שלה להזדיין, "אבל בואי, קודם צריך להעמיד לו מחדש, אני יודעת שלמצוץ כבר מצצת," והבת הסמיקה, "אז בואי ביחד".

אימא ובת מוצצת לי ביחד, את זה עוד לא עשיתי אבל גם על זה סימנתי √ באותו ערב, זה שהבת מצצה כבר קודם הבנתי מייד, היא ידעה בדיוק מה היא צריכה לעשות, אם הן מצצו קודם יחד? זה נשאר עם סימן שאלה אבל הן מצצו וליקקו ושיחקו לי בביצים והתנשקו כשהזין שלי בין השפתיים שלהן ולא הייתי צריך הרבה כדי שיעמוד לי מחדש.

"זהו, הגיע הזמן" האימא הפסיקה למצוץ כשכל עשרים הסנטימטרים שלי עמדו מתוחים ונוקשים, "נוגה'לה, תשכבי על הגב כמו שאני שכבתי קודם ותפתחי ת'רגליים" האימא המשיכה בהעמדה שלנו, "ואתה, תכנס ותכין אותה!" היא הצביעה על הכוס של הבת שנחשף במלוא הדרו ובעצמה נשכבה על הצד לצד הבת, מביטה בה ואוחזת חזק בידה, אז ירדתי והיה לי ברור שהיא גמרה כבר, על פי הטעם וריח, ועדיין התחלתי לפנק אותה עם הלשון, הוראות המאדם היו לעשות כל מה שהאימא אומרת, וגניחות ההנאה שלה לא אחרו להגיע, "כן, אימו'ש, זה טוב" היא צרחה בתשוקה, "אימו'ש, אני אוהבת את זה," היא המשיכה, "כן, הנה, זה בא לי, זה בא לי!" היא המשיכה באותו קול חרמני וגמרה לי על הפרצוף, "כן, אימא, אני מוכנה, אני מוכנה!".

"הגיע הזמן," האימא חייכה לעברי, "לאט ובעדינות," היא לחשה לי כשעליתי והתחלתי לכוון עם היד את הזין למקום הנכון בין רגליה, "אל תשכח שהיא עדיין בתולה" היא הוסיפה כשהתחלתי לשפשף את ראש הזין בין השפתיים הרכות וראיתי איך הבת עוצמת עיניים ונושכת שפתיים, כאילו מתכוננת לכאב שיבוא אז התחלתי לדחוף לה, לאט, שתתרגל, וכשאתה דוחף לאט אתה מרגיש את המחסום, "עכשיו" לחשתי לאימא וזאת גחנה ונישקה את הבת על השפתיים בזמן שאני דחפתי חזק יותר ובקלות פרצתי את המחסום והמשכתי ו…"אימא! הוא פתח אותי!" הבת צווחה בזמן שאני המשכתי ותקעתי את כל הזין עמוק בין רגליה.

"כאב?" האימא שאלה בדאגה.

"לא, בכלל, קצת, כמו שאמרת, כמו דקירה, אבל זה טוב, הוא ימשיך, כמו שלךְ, נכון?"

"נשמה, הוא ימשיךְ" האימא חייכה, "ועכשיו תביני למה אימא אוהבת כל כך להזדיין" הפתיעה אותי שוב, אימא שלי בחיים לא הייתה אומרת משפט כזה, גם לא אבא שלי, למרות שאני יודע שהם עושים את זה ואפילו הרבה, מבעד לקיר המשותף אני שומע.

זיינתי אותה, את הבת, התחלתי לאט ולאט-לאט הגברתי את הקצב. לא הייתי צריך להתאמץ הרבה כדי להעניק לה את הגמירה הראשונה שלה בתור לא בתולה, "תודה, אימא, זה טוב" היא צרחה והרגשתי את הכיווצים החזקים של הנרתיק הצר שלה סביב הזין הכותש בתוכו, "כן, אימא צדקת, אימא זה טוב לי, אימא אני אוהבת, אימא הנה! הנה זה בא לי!" והרגשתי איך היא נמתחת, "הנה, עכשיו, הנה, גומרת, עכשיו! גומרת!!" היא התנשפה בכבדות וגמרה "עוד! אימא תגידי לו עוד!" ואני לא הייתי צריך שיגידו לי, המשכתי, ממשיך להגביר את הקצב.

"אל תפחד, תגמור לה בפנים," האימא לחשה לי "זה בסדר, היא לוקחת גלולות" הסבירה אולי כדי לשכנע ואני המשכתי לזיין אותה בהנאה, היה לה נרתיק צר והדוק אבל משומן היטב והחלקתי בו כבוכנה משומנת ויחד עם השפתיים שחיבקו את הזין המשתפשף בינם זה הפך לאחד הזיונים היותר טובים שהיו לי אצל המאדם, אחד הטובים מאז השחרור אם נוציא את אותו זיון עם מיכל שהיה ליגה אחרת.

היה גם גמירה שניה שלה, חזקה עוד יותר והיא דאגה שאימא שלה תדע את זה, "תודה אימו'ש, תודה" היא צווחה כאילו אימא שלה היא זאת שמזיינת אותה ולא אני, "אימו'ש צדקת, הייתי צריכה לעשות את זה קודם!" והגמירה השלישית טלטלה את גופה ו…הייתה גם רביעית, הטובה מכולם, גמירה משותפת, גמרנו ביחד ובשעה שהכוס שלה חלב את הזין שלי אני מלאתי לה אותו באותו נקטר גברי לבן, סמיך וחמים, נתתי לה להרגיש לראשונה בחייה זרע גברי רענן הממלא לה את הכּוּס.

שכבנו שלושתנו על המיטה, הבת באמצע, אני מצד אחד על הגב, בוהה בתקרה ומסדר את הנשימה והאימא מהצד השני, עדיין מחזיקה לה את היד ושתיהן מתנשקות. "אימו'ש," הבת שברה את השתיקה בקול מתחנחן, "תגידי לו שיעשה לי גם" עצרה לשניה, מהססת, "את יודעת, אני רוצה גם את החצוצרה השניה," ושוב היא עצרה לשניה ומייד המשיכה, "נו, אימו'ש, את יודעת, כמו שדיברנו, שיעשה לי גם מה שסיפרת לי שאת כל כך אהבת שאבא היה עושה לךְ".

"נוגה'לה, נשמה של אימא, את בטוחה?".

"כן, אימו'ש, בטוחה, זהבית תמות מקנאה כשתראה את שתי החצוצרות שלי" היא ציחקקה והאמת שהופתעתי, לא מהרצון שלה שאני אפתח גם את בתולי ישבנה, לזה המאדם הכינה אותי שזה עשוי לקרות, גם לא מהחצוצרה, יזיזה טובה שפעם פתחתי הראתה לי קעקוע של חצוצרה קטנה שעשתה והסבירה לי את המנהג החדש בין הבנות, לקעקע חצוצרה קטנה ישר מעל חריץ הפּות או בין פלחי התחת שתציין כי תקעו לה כבר שם, והמהדרות מוסיפות בקטן גם את תאריך הארוע, והעוד יותר מהדרות מוסיפות גם (או רק) את השם של זה שפתח, הופתעתי מזה שאימא שלה סיפרה לה שאבא שלה אהב לזיין אותה בתחת, עוד משהו שההורים שלי, אם באמת הם עשו את זה, לא היו מְעִיזִים להזכיר לידי אפילו ברמז.

"אבל בשביל זה את צריכה להעמיד לו מחדש" האימא חייכה אליה.

"אבל, את יודעת, הוא היה לי שם ב…קן לציפור שלי" היא הסמיקה.

"נו?" האימא שאלה עם חיוך שכאילו שואל 'אז מה הבעיה?', "סיפרת לי שגמרו לך בפה, לא?"

"אהה, כן" הבת הסמיקה, "אבל את יודעת"

"בין השדיים השתפשפו לך?" האימא שאלה בנימה קצת חסרת סבלנות.

"בציצים?" הבת התפלאה.

"כן, בציצים"

"אהה, לא".

"תשכבי על הגב, אני אלמד אותך איך מעמידים לגבר כשלא בא למצוץ לו" האימא התישבה וחייכה אליה, "בוא, אני בטוחה שאתה יודע מה אתה צריך לעשות" והפעם היא חייכה לעברי.

"אימא'לה" הבת נבהלה כשהתישבתי לה על הבטן והנחתי את הזין בין השדיים שלה.

"עכשיו תתמכי בציצים בשתי הידיים ותעטפי לו ת'זין" האימא הדריכה אותה. יש לה שדיים גדולים ורכים לבת וברגע שהיא עטפה לי את הזין התחלתי להשתפשף בהם, "כן, ככה בדיוק, תכף תראי איך הוא גָדֵל" האימא

הסבירה לה וזה בדיוק מה שקרה, מהשפשוף הנעים הזין שלי התעורר ונעמד מחדש, "את רואה, נשמה" האימא גחנה ונישקה אותה, "אבל בשביל הטאצ' (touch) הסופי אני ממליצה לךְ למצוץ לו, בואי, אני אעזור לךְ" וככה זכיתי גם למציצה נוספת משתיהן שמתחה את העשרים-סנטימטר-של-זקפה-גברית-נוקשה למלוא אורכה ועובייה.

"את בטוחה, תזכרי, זה כואב בהתחלה" האימא נתנה לה צ'אנס אחרון להתחרט.

"רוצה" והתפעלתי מהטון הבטוח בעצמו שבו היא אמרה את זה, "מה לעשות?".

"תשכבי על הבטן" האימא הדריכה אותה, "כרית גדולה מתחת לאגן" היא הושיטה לה כרית גדולה ועזרה לה לסדר אותה במקום הנכון, זה שיבליט את ישבנה, "כרית קטנה מתחת לראש, שיהיה מה לנשוךְ" היא ציחקקה "תפתחי את התחת, צריך לשמן לך אותו" והאימא לקחה בקבוק ג'ל סיכה ארומטי שמחכה בדיוק בשביל זה על השידה הקטנה שליד המיטה.

ברגע שהבת פישקה את פלחי ישבנה האימא זילפה כמות גדולה של ג'ל סיכה בפי הטבעת שלה. "אימא'לה" היא קפצה וצרחה, משחררת את פלחי ישבנה, "זה קר!".

"קר אבל חיוני, תפתחי!" האימא הורתה לה בקול קשוח וברגע שזאת פישקה מחדש את פלחי ישבנה הוסיפה עוד כמות נדיבה והתחילה לעסות לה את הפתח המכווץ.

"עכשיו תורךָ" האימא פנתה אלי כשהיא נשכבת ליד הבת ומלטפת את ראשה, "בעדינות, אל תשכח שהיא בתולה שם עדיין" היא חייכה לעברי, "ושנינו רוצים שזאת תהיה לה חוויה נעימה שהיא תרצה עוד לחזור עליה" הפתיעה אותי.

עליתי על הבת, נשכבתי עליה, מוחץ אותה למזרון, הרמתי את האגן וכיוונתי בידי את הזין אל הפתח, מרגיש כמה הוא משומן, "את מוכנה?" לחשתי לבת.

"כן, מוכנה " היא סיננה וכנראה שאימא שלה הסבירה לה קודם מה לעשות כי ראשה היה קבור בכרית הקטנה והיא נושכת אותה אז התחלתי, קודם הלחץ הזה עם ראש הזין כדי למתוח את פי הטבעת ואז התחלתי לחדור,       לאט, מרגיש איך היא נמתחת, מניסיון גם יודע שכואב לה ונותן לה להתרגל לפולש המבקיע דרכו בתוך ישבנה.

חשבתי שהיא תצעק שאפסיק אבל כנראה שהיא רצתה את זה מאד כי היא נשכה חזק את הכרית ולא הוציאה הגה, רק שפת הגוף סיפרה שזה כואב לה, "זהו, הכל בפנים" לחשתי לה כשכל הזין היה נעוץ עמוק בתוך ישבנה ושכבתי עליה בלי לזוז, נותן לה להתרגל לפולש שֶׁחָדַר.

רגע ארוך שכבתי עליה ככה, מרגיש איך היא נרגעת. "אימו'ש, הוא פתח לי ת'תחת" היא בסוף לחשה, כבר לא נושכת את הכרית.

"להמשיך?" לחשתי לה.

"כן, לך איתי עד הסוף" היא ציחקקה ושוב נשכה את הכרית כשהתחלתי לזיין לה את התחת.

לא האמנתי כשהיא צרחה פתאום שהיא גומרת, בדרך כלל בפעם הראשונה לא גומרים אבל לכל כלל יש יוצא מהכלל וזה כנראה אחד מהם או אולי בכלל התפוח לא נופל רחוק מהעץ, רק קודם שמעתי שגם אימא שלה אוהבת

לאכול בתחת אז אולי זה עבר בַּגֶּנִים גם לבת, רק שפעם שניה לא הייתה, אני גמרתי קודם, ככה זה כשמזיינים תחת בתולי הדוק, גומרים מהר יחסית, גמרתי ונתתי לה להרגיש בפעם הראשונה בחייה שפיךְ חמים וסמיך הממלא את ישבנה.

בזמן שהן התלבשו אני ישבתי על המיטה והבטתי בהן. "תודה" הבת הסמיקה וחייכה לעברי חיוך מבוייש כזה, "אימא צדקה, לא יכולתי לבקש פותחן יותר טוב ממךָ" והיא הסמיקה אפילו יותר.

"אתה עוד תשמע מאתנו," והפעם האימא הייתה זאת שחייכה לעברי, "בקרוב"  היא הוסיפה כשעמדה כבר בדלת, מחכה שהבת תצא וסגרה.

חיכיתי בחדר את העשר דקות הקבועות, הזמן שהמאדם סוגרת איתם חשבונות. משום מה נעמד לי שוב, לא יודע איך ולמה, לא עשיתי כלום או אולי כי נזכרתי פתאום בלילה ההוא עם מיכל ובהזמנה הפתוחה שלה ובא לי עליה אז כשגמרתי להתלבש צלצלתי אליה, "רוצה שאבוא לקחת אותךָ?" היא ענתה, בלי שלום, ישר לעניין.

"כן, עוד רבע שעה".

אותו לילה ישנתי אצלה, טוב, לא ישר ישנו, קודם הזדיינו, הרי בשביל זה באתי, לא?😊. קודם התרחצנו ביחד, מתמזמזים אבל רק כמשחק מקדים, המתאבן לקראת המנה העיקרית, ואז היא ביקשה לרכב עלי, אתם יודעים, שנזדיין בתנוחת הבוקרת (cow girl).

באותו לילה גם פתחנו מין מסורת כזאת, מי שהיה במשמרת באותו לילה מספר מה הוא עשה, או מה עשו לו, אז סיפרתי לה איך פתחתי את הבת של הסופרת ותאמינו לי זה מגרה בטרוף, גם למספר אבל בעיקר למי שמספרים לו, הופך זיון טוב מאד לזיון מעולה ולא פלא שהמשכנו בזה גם בפעמים הבאות, כן, היו פעמים הבאות, ו…אחרי שגמרנו, וארבע גמירות הענקתי לה לפני שגם אני גמרתי, ולשימחתי גם גמרנו ביחד! היא הראתה לי את החצוצרה הקטנה המקועקעת בין פלחי ישבנה והבטיחה לספר לי איך זה היה בפעם הבאה כשאני ארכב עליה שזה היה בערך שבע שעות אחרי כשהיא העירה אותי עם מציצה, נשכבה על הבטן עם כרית מתחת לאגן והזמינה אותי לרכב עליה בפּות הרטוב והחם, "עכשיו ספרי לי" לחשתי לה באוזן כשאני מזיין אותה בתנועות ארוכות ואיטיות, "הבטחת".

"הייתי לקראת סוף השמינית, מדריכה צעירה וטיפשה בצופים, והיה לי קְרָאשׁ על הרשג"ד[i], ידעתי שהוא נשוי אבל לא היה אכפת לי, עשיתי לו עיניים ומהר מאד גם פתחתי רגליים, כן, כבר אז הייתי שרמוטה," היא ציחקקה, "הייתי מחכה לו באיזה פינת רחוב רחוקה, שלא יראו, והוא היה אוסף אותי בסובארו-פשע[ii] שלו, לוקח אותי לאיזו פינה חשוכה ועושה אותי במושב האחורי של שלו. פעם אחת, כשהוא שוכב עלי ומזיין אותי בהנאה, הוא לחש לי שהוא מצטער שהוא לא זה שפתח אותי ואני המטומטמת אמרתי לו שיש לי עוד פתח אחד בתול, הדלת האחורית שלי, ואני אשמח שהוא יפתח לי אותו" והיא עצרה, מתנשפת, הרגשתי את הכיווצים החזקים בנרתיק ולמרות שהיא לא אמרה כלום ידעתי שהיא גומרת אז הנחתי לה וכשהיא נרגעה היא המשיכה, "המניאק רצה, רצה מאד, הוא לא חיכה הרבה והפך אותי על הבטן וככה, בלי ג'ל סיכה ובלי להכין אותי קודם, הוא נעץ את זקפתו בישבני ופתח את הדלת האחורית שלי. כאב לי, ברור גם למה, אבל אני נשכתי שפתיים שלא לצעוק, פחדתי שמישהו ישמע ויבוא לראות מה זה, סבלתי גם כשהוא התחיל לפמפם לי בתחת ושוב לא התלוננתי, למזלי הוא גמר מהר והצלחתי להתחמק מאימא שלי שלא תראה איך אני הולכת, היא ישר הייתה מבינה, וכבר למחרת הלכתי לעשות את הקעקוע המפורסם, החצוצרה, להיות כמו החברות שלי שעשו את זה לפני, ובפעם הבאה שהוא אסף אותי הראיתי לו בגאווה גדולה את החצוצרה והוא צחק עלי שאני ילדה קטנה ו…שבועיים אחרי הוא הודיע לי שאשתו כנראה גילתה והוא חייב להפסיק, והיום אני יודעת שהוא כנראה מִיצָּה אותי ועבר לזיין מישהי אחרת, ולקראת החופש הגדול הוא עזב, נסע עם המשפחה לארצות הברית להדריך במחנות נוער של הסוכנות ואחרי שהוא נסע גילינו, כמה מדריכות, שהוא זיין את כולנו, פשוט דילג מאחת לשניה, וזהו, ככה נוצרה החצוצרה" היא ציחקקה.

"וזהו, לא עשיתן לו כלום?" התפלאתי, מהמעט שאני מכיר אותה זה לא התאים לה.

"אני לא, אתה יודע, הייתי בגיל שמותר, הכל היה בהסכמה, אפילו אני הייתי זאת שהציע לו, ולמדתי לקח לחיים, אתה יודע, מה שלא הורג מחשל, אבל שמעתי שבארצות הברית הוא עשה את טעות חייו, לא בדק וזיין שם בנות קטינות, אחת התלוננה, נפתחה חקירה, גילו שהיא לא הייתה היחידה והוא נשפט למאסר ואני מאד מקווה שאיזה כושי שרירי עם זין ענק הפך אותו למזדיינת שלו אבל עכשיו יאללה, תגמור, מישהי פה צריכה ללכת ללמוד".

אחרי סיפור כזה לא הייתי צריך הרבה כדי לגמור. "וואו," התנשפתי, שוכב על הגב לצידה, "סיפור, סיפור".

"כן," היא גחנה מעלי ונישקה אותי על השפתיים, "ובפעם הבאה אתה תספר לי על הפעם הראשונה שלךָ" היא נישקה אותי שוב וקמה, הולכת עירומה למקלחת, "בעצם הפעמיים הראשונות," היא הסתובבה לעברי ליד הדלת, "גם איך פתחו את הדלת האחורית שלךָ" ציחקקה ונעלמה במקלחת.

לפרק הבא >>>>

אזהרה: הסיפור לא בא לעודד זנות או צריכת זנות, חוק איסור צריכת זְנוּת (הוראת שעה ותיקון חקיקה, התשע"ט-2019) מטיל קנס על צריכת מעשי זנות ועל ניסיון לצרוך זנות!

[i] רשג"ד:  ראש גדוד

[ii]   סובארו-פשע : סובארו ליאונה שלעיתים כונה בסלנג "סובארו פשע".

Loading

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן