המנהל החדש – פרק 9 (המתנה)

לתחילת הסיפור, חלק שני, חלק שלישי, חלק רביעי, חלק חמישי, חלק שישי, חלק שביעיחלק שמיני

עברו כבר חודשיים מאז אותו נופש מטורף בדובאי. למרות הדברים הפוגעים שענת אמרה לי שם, ולמרות הדברים המטורפים שראיתי אותה עושה. בסופו של דבר לא היתה לזה משמעות ממש גדולה על היחסים ביננו. ענת עדיין בילתה מדי פעם עם אייל. לפעמים כשאני נוכח ולפעמים היא רק צילמה את עצמה עם אייל. לפעמים המפגשים כללו גם את מורן שהיתה עכשיו שותפת סוד שלנו. לפני הנופש בדובאי ענת ומורן בקושי ראו אחת את השניה ובטח שלא דיברו, אבל מאז הקשר בינהן רק הלך והתחזק. מעבר לשלישיות שהיו להן מדי פעם עם אייל הן ישבו הרבה יחד בארוחות הצהריים בעבודה, דיברו המון בטלפון ובכלל נראה שמורן הפכה להיות אחת החברות הכי קרובות של ענת.

יום הנישואין שלנו התקרב, וענת הרגישה שהיא רוצה לתת לי מתנה מיוחדת. עדיין הייתי חשוב לה והיא רצתה שגם יום הנישואין יהיה מיוחד. באחת מארוחות הצהריים היא ישבה עם מורן ודיברה איתה על יום הנישואין המתקרב. היא רצתה להתייעץ איזו מתנה היא יכולה לתת לי שתוכיח לי שהיא עדיין אוהבת אותי למרות כל מה שהיא עושה עם אייל. "המתנה צריכה להיות מיוחדת" אמרה מורן. "ואני מצטערת שזה הכיוון שאני חושבת עליו אבל את כבר מכירה אותי מספיק טוב כדי לנחש שאני חושבת שזה צריך להיות משהו מיני". "אולי אני אמצוץ לו שוב?" ענת שאלה…. "לא" מורן אמרה, "זה שאת מוצצת רק לאייל זה חלק מהפנטזיה שלכם. את לא רוצה לקלקל את זה. אבל יש משהו שאת יכולה לתת ליוסי שעדיין לא נתת אפילו לאייל" מורן חייכה חיוך ממזרי. "מה?" ענת שאלה בתמימות. "את הבתולים האנאליים שלך!". "תני לו לזיין אותך בתחת". "אפילו לאייל עדיין לא הרשית לעשות את זה". ענת הסמיקה. אייל כבר כמה פעמים רצה והיא סירבה. אמרה שהזין שלו ענק והיא מפחדת. אולי זה באמת מה שהיא צריכה לעשות. "את כבר עשית אנאלי?" היא שאלה את מורן. מורן פצחה בצחוק מתגלגל "מה נראה לך???" "ברור!!!". "ואיך זה?" ענת שאלה. "זה מטורף! גם אני פחדתי מאנאלי אבל ברגע שלמדתי להתכונן כמו שצריך וכשהפרטנר טוב זה אחד הדברים הכי טובים שיש. היום זה אחד הדברים שאני הכי אוהבת. הסיבה היחידה שאני לא עושה את זה כשאני איתך ועם אייל זה כי אני יודעת שאת לא עושה את זה ואני לא רוצה לגרום לך להרגיש לא נעים.". "רגע רגע… " ענת פתאום קלטה מה היא מספרת לה. "את רוצה להגיד לי שכשאת לא איתי את נותנת לאייל לזיין אותך בתחת עם המפלצת שיש לו בין הרגליים?". מורן התפקעה מצחוק וענתה "כן כן ענתי. ואני מבטיחה לך שגם את יכולה. אבל את חייבת להתכונן. את לא יכולה להתחיל ככה סתם". "אז מה צריך לעשות?" ענת שאלה. "נראה לי שאנחנו צריכות לעשות קצת שופינג. בואי ניסע יחד ל- "סקס לייף". אני אעזור לך עם כל מה שצריך. נקנה את הציוד שצריך ואני אסביר לך הכל. אל תדאגי".

באותו היום ענת התקשרה אלי שהיא מאחרת כי היא קופצת לקנות כמה בגדים יחד עם מורן. היא לא סיפרה לי כמובן לאיפה הן הולכות באמת.

ענת לא היתה אף פעם בחנות למוצרי מין. אם מישהו היה שואל אותה לפני שנה אם יש סיכוי שהיא אי פעם תתקרב למקום כזה התשובה היתה זעזוע על עצם המחשבה. אבל עכשיו היא פה. מול הכניסה לחנות. יחד עם מורן. הלב שלה פעם בקצב מהיר. היא היתה לחוצה מהסיטואציה. מורן חיבקה אותה חזק. אמרה לה "יהיה בסדר. אני מבטיחה לך שיהיה לך כיף פה ושאת תרצי לחזור לעוד קצת שופינג גם בלעדיי.". זה הרגיע את ענת והן נכנסו. ענת עמדה שם המומה. מסתכלת מסביב. היא ראתה איברי מין גבריים מפלסטיק. כל מיני מכשירים חשמליים בצורות שונות ומשונות. אגף שלם של מוצרים שנראו כאילו נלקחו מסרט על עינויים בימי הביניים. מורן תפסה לה את היד ומשכה אותה. "בואי ענתי, בואי לאזור שבשבילו באנו לכאן. יהיה מספיק זמן לקנות עוד המון דברים מגניבים פה שישדרגו לך את החיים. אבל בינתיים קצת פוקוס. יש לנו מטרה חשובה!". היא לקחה אותה לאזור שמעליו היה שלט גדול ומאיר "אנאלי". היו שם מכשירים בשלל צורות. חלקם די קטנים. היו שם בקבוקים עם נוזלים. מורן התחילה להסביר: "מין אנאלי זה אחד הדברים הכי כיפים בעולם. אבל חור התחת זה לא כוס. כוס זה דבר נקי. חור התחת לא כ"כ. אז קודם כל. לפני שאת נותנת למישהו להכניס את הזין שלו לשם, את צריכה לוודא שאת נקייה." מורן שלפה מהמדף ערכה עם בקבוק וצינור. "אני לא יודעת אם ראית כזה דבר פעם אבל זה חוקן". השימוש מאוד פשוט, את ממלאת במים חמימים, תוקעת את הקצה בתחת, ממלאת פנימה מים. שומרת את זה קצת בפנים ואז מרוקנת לשירותים. ככה כמה פעמים עד שהמים יוצאים נקיים. כשאת נקייה שם זה מאפשר לגבר לזיין אותך בכיף בלי לפחד שהזין שלו יצא משם עם "הפתעות" לא נעימות. אבל יש פה עוד ייתרון אדיר. כשאת נקייה אז את יכולה להרגיש נוח גם למצוץ את הזין שביקר אצלך בתחת. ותסמכי עלי, אם יש דבר שמטריף גברים יותר מלזיין אותך בתחת, זה שאחרי זיון בתחת את מוצצת להם. הם נגנבים מזה. לא משנה כמה פעמים שהגבר גמר, אם אחרי זיון בתחת את מוצצת לו, יעמוד לו מיד שוב!! עוד בעיה קטנה עם חור התחת זה שהוא קטן. מאוד. מצד שני, הוא גם יכול להתרחב מאוד. אז את צריכה קצת להתאמן. מורן שלפה קופסא מהודרת מעץ שעליה היה כתוב "ערכת הכנה לאנאלי". היא פתחה אותה. בפנים היו חמישה וויברטורים מזכוכית בגדלים שונים. הם היו שפיציים בצד אחד, עבים יותר במרכז והתחתית שלהם היתה שטוחה ורחבה יחסית. הגדלים שלהם נעו מבערך 9 ס"מ אורך וכ 3 ס"מ רוחב ועד ל- 16 ס"מ אורך ורחב כמו פחית רדבול בחלק הרחב שלו. "הפלאגים האלה יעזרו לתחת שלך להתרגל לקבל שם זין. את צריכה להתחיל מהפלאג הכי קטן. להתאמן איתו עד שאת מרגישה איתו נוח, ואז לעבור לגדול יותר. ". מורן גם לקחה נוזל סיכוך. "זה קריטי בסקס אנאלי כדי לאפשר חדירה נוחה". הן ניגשו אל הקופה לשלם. ענת היתה אדומה כמו עגבניה כשהמוכרת העבירה את המוצרים באדישות, כאילו שמדובר בקופסאות של רסק עגבניות בסופר.

ענת חזרה הביתה עם השקית עם המוצרים החדשים. מרוגשת כולה ורוצה לנסות אותם. אני עדיין לא הייתי בבית אז היא הרגישה מספיק בטוחה לנסות לבד. היא נכנסה קודם לשירותים וניסתה את ערכת החוקן. התחושה של המים במעיים שלה היתה מוזרה, אבל היא קלטה די מהר איך עושים את זה ואחרי כמה פעמים המים יצאו נקיים לגמרי. ענת נשכבה על המיטה כשלידה קופסת הפלאגים ונוזל הסיכוך. היא לקחה את הפלאג הקטן ביותר, היא מרחה עליו טוב את הנוזל, והניחה אותו צמוד לפי הטבעת שלה. הוא היה מכווץ לחלוטין והיא פחדה שאם תדחוף פנימה משהו זה יכאב. היא היתה חדורת מטרה להצליח והיא זכרה את מה שמורן אמרה לה. היא נשמה נשימות עמוקות והרגיעה את עצמה. ואז התחילה לדחוף בעדינות את הפלאג. לאט לאט הוא נכנס לעומק של 2 ס"מ. היא התחילה לאונן במקביל. התחושה של הגירוי הכפול היתה ממכרת. אחרי שהוציאה קצת את הפלאג היא הכניסה שוב. הפעם הוא נכנס עמוק יותר. שוב היא הוציאה והכניסה עד שהגיע החלק העבה ביותר של הפלאג. היא נשפה בזהירות ודחפה, ואז פתאום כולו היה בפנים. היא הרגישה שהתחת שלה מלא יותר ממה שהיה אי פעם. היא המשיכה לאונן עד שגמרה ברעידות. גמירה יותר חזקה ממה שאי פעם גמרה מאוננות. "וואו" היא חשבה לעצמה. "אם ככה גמרתי רק הפלאג הקטן, מה יקרה בגדולים יותר? ומה יקרה כשאני אתן לזין של יוסי להכנס לשם?". היא קמה כשהפלאג עדיין בפנים והתלבשה חזרה. כשחזרתי הביתה לא היה שריד לכל הפעילות. ענת החביאה את המוצרים החדשים. ראיתי אותה סמוקה והולכת טיפה מוזר אבל לא חשבתי על זה יותר מוזר. בלילה לפני השינה היא הוציאה את הפלאג כדי שלא אשים לב. למחרת בבוקר היא עדכנה את מורן על האימונים המוצלחים.

האימונים האלה המשיכו כשלושה שבועות. ענת כבר הגיעה למצב שהיא הצליחה להכניס את הפלאג הגדול ביותר וללכת איתו כמה שעות בלי שום בעיה. יום הנישואין היה כבר במרחק שבוע אחד וענת התרגשה. היא עמדה להעניק לי משהו שאפילו לאייל היא לא נתנה. היא ידעה שזה יוכיח לי באופן מוחלט את הנאמנות שלה אלי. היא היתה בטוחה שהיא תעמוד בזה בקלות כי הפלאג הגדול היה יותר גדול מהזין שלי. במהלך כל האימונים היא התרחקה מאייל. היא לא רצתה שהוא יראה מה היא עושה כדי שלא ינצל את ההזדמנות כדי לקחת בעצמו את מה שהיא תיכננה לתת לי. אייל ניסה שוב ושוב לפגוש אותה אבל היא התחמקה. אייל בהתחלה קיבל את זה בהבנה אבל הוא כבר התחיל לאבד סבלנות.

זה היה יום שישי. אני נסעתי לבקר את ההורים שלי וענת נשארה לבד בבית. היא ניצלה את ההזדמנות וחשבה להתאמן קצת. היא עשתה חוקן. בדיוק כשיצאה מהמקלחת היתה דפיקה בדלת. היא פתחה. מולה עמד אייל. "מה אתה עושה פה??" היא שאלה. "כמה את חושבת שאת יכולה להתחמק ממני יא זונה דפוקה. מי את חושבת שאת????". הוא נכנס פנימה, דוחף אותה אחורה. הוא סגר את הדלת אחריו. "אייל, תרגע, מה יש לך???" היא שאלה בפחד, אבל הוא נראה עצבני וטעון. הוא תפס אותה בכח והתחיל לנשק אותה. מחדיר את הלשון שלו לפה שלה. ענת ניסתה להתנגד בהתחלה אבל המגע שלו חירמן אותה והיא מהר מאוד נכנעה, מאפשרת ללשון שלו להכנס והתחילה לנשק אותו בחזרה. אייל דחף אותה אחורה עד שהגיע אל המיטה. הוא הפשיט אותה במהירות. "על הברכיים! עכשיו זונה!". ענת לא העיזה לסרב. היא ירדה על הברכיים והורידה את המכנסיים והבוקסר שלו בידיים רועדות. הזין הענק שלו קפץ החוצה. הראש שלו כבר היה סגול והיה ברור שהוא מאוד חרמן. הוא תפס לה את הראש וצעק "פה גדול זונה!". היא פתחה את הפה והוא מייד דחף את הזין שלו פנימה והתחיל לזיין לה את הגרון. ענת תפסה ברגליים שלו כדי לשמור על יציבות. אחרי כחמש דקות של זיון גרון הוא תפס לה את היד והרים אותה. הוא דחף אותה כך שנשכבה על המיטה. הוא התפשט, עלה מעליה. ענת היתה כבר רטובה לגמרי. היחס הקשוח הזה חירמן אותה בטירוף. אייל דחף לה את הזין שלו והתחיל לזיין אותה בתנועות חזקות. ענת התחילה לגנוח "כן!! כן!! כן!!". "מי מזיין אותך הכי טוב???" הוא שאל אותה. "א… א… אתתתהה" ענת ענתה לו. בקושי מצליחה להוציא מילים במקביל לחדירות העוצמתיות שלו. העיניים שלה נעצמו והפה שלה נפתח לנשימות קצרות וקצובות. אייל תפס לה את הגרון והגביר את הקצב. "את … חשבת… שתצליחי להתחמק ממני זונה???", הוא אמר והמשיך לחדור בקצב משוגע "מי את חושבת שאת???" הוא הטיח בכעס, הפנים של ענת התחילו להאדים. היא התחילה לראות ריצודים בעיניים. היא הרגישה את האורגזמה מגיעה במהירות. עוד חדירה ועוד חדירה … אייל עלה כל פעם עד שכמעט כל הזין שלו היה בחוץ ואז חדר פנימה בכח. "אני גוווווו…אני גומרתתתתתת" היא צעקה וגמרה ברעידות. אייל לא נתן לה לנוח, הוא זיין אותה תוך כדי האורגזמה שלה. כותש אותה בלי רחמים. ענת התחילה להרגיש עוד אורגזמה מתקרבת. כשהאורגזמה השניה הגיעה הכוס שלה התחיל להתכווץ בכח על הזין של אייל. הסחיטה גרמה לזין שלו להתפוצץ בתוכה, לירות פנימה מטחים של זרע. ככה שיגר עוד ועוד מטחים במשך 20 שניות ברציפות. הכמות היתה מטורפת וזרע התחיל לנזול החוצה מהכוס שלה. אייל יצא לגמרי ונח לידה מתנשף. "וואו אייל!!" ענת אמרה מתנשפת. "מה זה היה???". "זה מה שקורה כשאת מתרחקת ממני ככה" הוא ענה. "אני צריכה להתרחק ממך יותר… כי זה היה וואו!!" היא ענתה בחיוך. ענת הרגישה שהיא מרחפת מעל העננים אחרי האורגזמה החזקה. היא שכבה לידו, מלטפת לו את הידיים השריריות ואז עוברת ללטף את הבטן. היד ירדה מעצמה והתחילה ללטף את הנחש הישן שלו. התחושה של הזין שלו חיממה אותה שוב. היא התחילה לנשק לו את החזה, מלקקת את הפטמות שלו, יורדת במורד הבטן ואז מגיעה אל הזין שלו. היא ליקקה אותו בעדינות. ואז עברה לאשכים. מכניסה לפה כל אשך, ממלאת אותו ברוק תוך כדי שהיא מלטפת את הזין. ואז חזרה אליו, מכניסה את כולו לפה, עושה תנועות של מציצה. הזין התחיל להתעורר. ענת כבר היתה מומחית בלהעיר את הזין שלו. היא המשיכה למצוץ וללקק עד שהזין התעורר לחלוטין ועמד שוב במלוא גודלו. אייל החליט להכנס עכשיו בדוגי. "תעמדי על ארבע" הוא אמר לה. היא נעמדה. אייל ירד מהמיטה ונעמד מאחוריה. ענת שכבה עם הפנים צמודות למיטה והישבן העסיסי שלה מונף באוויר. אייל הביא לה כאפה על התחת. ענת גנחה מאושר. היא התחילה להזיז את התחת מצד לצד ואייל גמל בכאפה מימין וכאפה משמאל, לא שוכח ללטף מדי פעם. הוא התכופף, מלקק לה את חור התחת והיא התחילה לגנוח "אה…זה טובבבב….ת… תכניס לי אצבע" היא ביקשה. אייל חייך והכניס לה אצבע לתחת. ענת כבר היתה רגילה לתחושה של משהו בתוך התחת שלה ורצתה להרגיש את זה שוב. אייל הוציא והכניס את האצבע. מזיין אותה איתה. האורגזמה של ענת התחילה להגיע עם תנועות האצבע של אייל בתוך התחת שלה. אייל ראה כמה שהיא נהנית והחליט להוסיף עוד אצבע. ענת המשיכה לגנוח. ואז אחרי שזיין לה את התחת עם שתי אצבעות הוא הפסיק. מנסה קצת להתעלל בה. ענת הסתכלה לאחור ושאלה אותו "למה הפסקת??". "מי מפסיק?" הוא ענה.. ענת ראתה אותו מתקרב עם שלוש אצבעות לעבר התחת שלה. "רגע… חכה… אם אתה מכניס שלוש אצבעות אני צריכה נוזל סיכוך. יש באמבטיה במגירה התחתונה מאחורה". אייל הלך לאמבטיה ופתח את המגירה התחתונה. הוא מצא שם את נוזל הסיכוך אבל מצא שם עוד דברים שהדהימו אותו. היה שם מכשיר לחוקן וגם ערכה של פלאגים לאימון לקראת אנאלי. "ראיתי שם דברים מעניינים במגירה שלך" הוא אמר לה. ענת פתאום קלטה שכל הציוד של האנאלי נמצא שם. היא לא תכננה לספר על זה לאייל לפני יום הנישואין. "כן" היא ענתה "אני מתאמנת לקראת יום הנישואין שלי ושל יוסי. אני רוצה לתת לו את הבתולים האנאליים שלי". "מה את אומרת????" אייל שאל בהפתעה… "כן… אפילו עשיתי קודם חוקן.. אני אחסוך ממך את הפרטים" היא ענתה. "טוב, איפה היינו?" אייל אמר. "בזה שאתה דוחף לי אצבעות לתחת" ענת אמרה לו. אייל חייך. הוא מרח כמות יפה של נוזל סיכוך על האצבעות שלו והתחיל לדחוף שלוש אצבעות פנימה. ענת התחילה לגנוח בקול. זה היה נעים כ"כ. היא הצמידה את הראש למזרון, עצמה את העיניים והתמקדה בתחושות שהיא קיבלה מהאצבעות הגדולות של אייל. הוא נכנס ויצא. הכוס שלה היה רטוב ובער מעוצמת הגירוי. האצבעות בתחת הרגישו מדהים אבל לא הספיקו כדי להביא אותה לאורגזמה. אייל יצא ונכנס. שוב ושוב. הנוזל עזר מאוד והאצבעות החליקו פנימה בקלות. ענת גנחה בקול "אה….אה….אה…" עם כל כניסה. פתאום ענת הרגישה שאייל מוציא את האצבעות לגמרי. היא שמעה את נוזל הסיכוך נפתח. הוא שפך כמות יפה על פי הטבעת שלה ועיסה מסביב. ואז היא שמעה אותו מורח משהו. לקח לו די הרבה זמן והיא התחילה להתעצבן. "תחזיר את האצבעות כבר!!!" היא אמרה לו. ואז היא הרגישה שהוא החזיר את האצבעות. היא הרגישה אותן נלחצות על פי הטבעת שלה. האצבעות שלו הרגישו לה יותר גדולות פתאום. היא הרגישה שהן מותחות לה את פי הטבעת אפילו עוד יותר. ענת הרגישה שזה מתחיל לכאוב אבל אייל קלט את זה ועצר. נותן לה להתרגל לאצבעות שלו. אחרי שראה שהיא נרגעה הוא הוציא את האצבעות ואז החזיר אותן פנימה. הוא דחף את האצבעות אפילו יותר עמוק מקודם. ענת הרגישה שהתחת שלה מלא יותר ממה שהיה קודם. הרבה יותר מלא. ענת פתאום נתקפה בהלה. אייל לא ממש מתייחס למה שהיא מבקשת. הוא טיפוס שעושה מה שבא לו. זה הכי מתאים לו להחליט פתאום לזיין אותה בתחת אפילו שאמרה לו שלא. "אל תיקח לי את הבתולים האנאליים שלי אייל. אני שומרת את זה ליוסי" היא אמרה בקול חלש. מנסה להתמודד עם התחושות שהתחת שלה שלח לכל הגוף. היא הרגישה את אייל מוציא ומכניס שוב את האצבעות שלו. נוגע בנקודות בתוך התחת שלה ששלחו זרמים חשמליים בכל הגוף שלה. התחושות ששטפו אותה היו חדשות ולא מוכרות. היה לה קשה לדבר. ואז אייל מילמל חזרה "אההה… זה קצת מאוחר מדי". ענת בקושי רב סובבה את הראש לאחור. ואז היא קלטה את זה סוף סוף. אלה לא היו האצבעות של אייל. זה היה הזין שלו. הוא היה טמון עמוק בתוך התחת שלה!!!!!!! ענת הבינה שזה קרה. הבתולים האנאליים שלה נלקחו. ככה! אי אפשר להחזיר את הגלגל לאחור. "אייל… למ… למה???" היא ניסתה להגיד. אבל אייל מצא זווית כניסה לתחת של ענת ששלחה זרמים חשמליים בגוף שלה כל פעם שהוא נגע בה והוא נגע שם שוב "אהה…אהה… זה טוב…" ענת גנחה. היא רצתה לכעוס עליו. להעיף אותו מהדירה אבל התחושות היו מדהימות. היא לא הצליחה להביא את עצמה לעשות את זה. אייל יצא ונכנס מתחת שלה ללא הפסקה. ענת החליטה עם עצמה שמה שהיה היה. אין לה כבר מה לכעוס. היא התמקדה בתחושות המדהימות והחליטה שהיא פשוט צריכה לקבל את זה ולהנות. ברגע שהיא החליטה שהיא נרגעת ומרפה היא הרגישה את האורגזמה מתחילה להגיע. היא לא האמינה אבל היא עמדה לגמור מזיון בתחת. ועוד מהזין הענק של אייל. האורגזמה הגיע כמו פיצוץ אטומי. הוא טילטל את הגוף שלה. היא צעקה ורעדה. "אהההההההההה……אהההההההההההה……..". היא לא האמינה שזה יכול להיות עד כדי כך טוב. אייל לא הפסיק. הוא המשיך לצאת ולהכנס באיטיות. מאריך את התנועות. בזמן שהיא רועדת וגונחת הוא לא הפסיק. ענת שכבה שם מרגישה עדיין את הזרמים של האורגזמה ובמקביל את התחושות המדהימות מזיון התחת הבלתי פוסק של אייל. היא הבינה סוף סוף על מה מורן דיברה. זה היה מדהים. אייל שאל אותה "את מתה על זה יא שרמוטה, נכון?"… "אוי ס… סתום כ.. כבר" היא ענתה לו. "תמשיך לזיין ותסתום. זה כ"כ טוב!!". אפילו שהיא היתה אחרי עוד אורגזמה כל חדירה שלחה עוד ועוד זרמים בגוף שלה. "אז תגידי את זה!" הוא אמר. "תגידי שאת אוהבת שאני מזיין לך את התחת". ענת כבר לא הבינה מי היא ומה היא. היא שכבה שם. ממוסטלת מהתחושות. "אני אוהבת שאתה מזיין לי את התחת. זה כ"כ טובבבב" היא אמרה. "עכשיו תגידי לי תודה על זה שאני מזיין לך את התחת" הוא אמר. ענת הרגישה שהוא מגזים. היא לא הסכימה להגיד את זה אבל אז אייל אמר לה "תודי לי או שאני מפסיק". היא הרגישה שזה לא משנה, היא תגיד לו מה שהוא רוצה. רק שימשיך. אז היא אמרה לו את מה שהוא רצה לשמוע: "תודה אייל! תודה שזיינת לי את התחת" היא אמרה. "תודה שלקחת לי את הבתולים האנאליים שלי! תודה". "שיט אני גו… גו… גו… גוממממרתתתתתתת… אהההההה" והיא שוב גמרה. אייל כבר לא היה מסוגל להתאפק יותר. הוא ירה מטח אחרי מטח של זרע לתוך המעיים של ענת. "אני גומר בתוך התחת שלך יא זונה!!" הוא צעק. אחרי שסיים ענת התחילה לחזור לעצמה. היא הבינה מה קרה. "עוף מהבית שלי עכשיו" היא אמרה לאייל. אייל אסף את הבגדים שלו ויצא. ענת נשארה על המיטה, זרע נזל לה מהתחת. היא היתה מאוכזבת מעצמה. מזה שנתנה לאייל לקחת את מה שרצתה לתת לי. מאוכזבת מהעונג המטורף שהיא חוותה למרות שלא רצתה. אייל יצא מהדירה והתעסק קצת עם הטלפון שלו. בזמן שהייתי כבר בדרך חזרה הביתה, הטלפון שלי צילצל. היו שם כמה הודעות מאייל. לא הבנתי למה הוא שולח לי הודעות בשישי בלילה אבל החלטתי שאני אקרא את זה כבר בבית. תוך זמן קצר כבר הגעתי הביתה. התיישבתי ופתחתי את הטלפון כדי לראות מה אייל שלח לי. אני חושב שאת מה שראיתי שם אני לא אשכח לעולם!






Loading

28 מחשבות על “המנהל החדש – פרק 9 (המתנה)”

  1. היי,
    כל הפרקים הבאים כבר כתובים?
    איפה אפשר לדבר ולרכוש ממך הכל לפני שעולה לאתר…
    חייב כבר את הספר הזה!

    הגב
    • אין לי את הכל כתוב. אני כותב משבוע לשבוע. כל מה שיש לי זה כיוון כללי לגבי התהליך שאני רוצה להעביר את ענת. האופי של הדמויות. ואיך אני רוצה לסיים את הסידרה. חוץ מזה אני כל פעם צריך לחשןב מחדש על מה בדיוק יקרה. היו לי מחשבות לגבי הפרק הבא אבל בעיקבות ביקורות שכתבו לי על הפרק האחרון וגם כמה בקשות יש לי עכשיו רעיון עוד יותר מטורלל ומגניב ומחרמן אותי רצח רק לחשוב על מה שיקרה שם. זה בדכ סימן שזה יהיה פרק טוב. אבל אני צריך למצוא את הזמן לשבת וממש לכתוב את הכל.

      הגב
      • אשמח לדבר איפשהו אם אפשר….
        יש לי גם כמה רעיונות טובים וגם אשמח להתכתב על הנושא…. מביא ביד קבוע על כל פרק

        הגב
        • תשאיר כתובת מייל ואני אכתוב לך בלי לאשר את התגובה אז אף אחד לא יראה אותה חוץ ממני

          הגב
  2. שמע אתה כותב מדהים ובהתחלה זה היה מהמם אבל ברגע שיוסי לא נמצא בתפקיד זה כבר לא אישו של קוקהולד לכן אתה צריך שהיא תהיה יותר אסרטיבית למרות. האהבה בניהם בוא בסוף היא תרצה את איל ולא את יוסי זה הדרך
    הוא יוכל לטעום אותה אחרי דברים כאלה ואני בטוח שתמצא משו שיעיף אותנו

    הגב
    • אתה צודק. בפרק הזה לא היתה טיפת קוקהולד. חכה לפרק הבא. אני צריך לחשוב איך לתפור את זה כמו שצריך. מקווה שיצא טוב.

      הגב
  3. האמת שהפעם זה הרגיש רובוטי מידי
    אני שמח שהיא בסוף העיפה אותו אבל לא הצלחתי להרגיש את הריגושים שהרגשתי בפרקים הקודמים
    הכתיבה שלך מדהימה, בבקשה לא למהר

    הגב
    • יש בזה משהו. היתה לי בראש סצנה קצת אלימה וגניבה מהצד של אייל והרגש קצת הלך שם לאיבוד… אשים לב בפרק הבא.

      הגב
  4. קצת מאכזב שענת הפכה להיות ככה זה ניהיה יותר מידי מאכזב

    הגב
    • אחד הסיפורים וזה שהיא מתמכרת לו בניגוד לרצונה, זה עושה את זה הכי מגרה, הייתי ממשיך עד לקטע שהוא שולט ליוסי מתי הוא יגע באישתו ללא יכולת של יוסי להתנגד אחרת יהיו גירושין.

      הגב
  5. עד עכשיו הפרק עם השלישייה בדובאי היה הכי מגרה. אוהבת את זה שענת מקניטה את יוסי ומשפילה אותו. אשמח אם תוסיף עוד קטעים כאלה.

    הגב
    • אני אנסה לשלב את זה בפרק הבא. אייל מכין הפתעה לענת אז צריך לראות איך זה משתלב עם יוסי. אה… עלה לי עכשיו רעיון. יהיה מגניב 😉

      הגב
  6. איכס לא אהבתי את זה עשית אותה ממש שרמוטה זה לא עובד ככה במציאות יותר מדי פנטזיות ילדותיות
    אולי קצת תידבק לדברים מציאותיים יותר , לא מאמין שיש בעל שיוותר ככה על אשתו עדיף כבר להתגרש

    הגב
    • תודה על הביקורת. הסיפור הוא אכן פנטזיה והוא לא מתיימר להיות משהו מציאותי. אני חושב שדווקא זה מאפשר הרבה יותר חופש ובסופו של דבר יוצר סיטואציות הרבה יותר מעניינות מהחיים האמיתיים. לגבי ההפיכה של ענת לשרמוטה. אם לא שמת לב זה ממש במרכז הסיפור. התהליך הזה שענת עוברת. אני ממש משתדל לעשות את התהליך מעודן ואיטי. בפרק הזה למשל היא לא התכוונה לתת לאייל לזיין אותה בתחת אבל ממש נאלצה לשתף פעולה. בסוף היא גם סילקה את אייל מהבית. התכנון שלה היה בכלל לתת את זה לבעלה. מקווה שתאהב את ההמשך…

      הגב
      • זה סיפור מחרמן ומה שעובד פה טוב, זה שבמבקביל להפיכה של ענת לשרמוטה, באמת אכפת לה מבעלה. הייתי שמח שזה ימשיך, שתפרגן קצת יותר ליוסי באקטים ושהיא תהיה שרמוטה בתנאים שלה

        הגב
          • בטח.בתנאים שלה, שאם הגילויים שלה והפתיחות, היא יכולה להיות גם קצת יותר אסרטיביות, לדרוש מה היא רוצה גם מחינת הסקס וגם ולהעמיד את אייל מדי פעם במקום(כמו שהיא סלקה אותו היום) לגבי לפרגן ליוסי, שההתנהלות שלה כ"שרמוטה" תגרום לה לרצות יותר גם מיוסי (אם לא מבחינת מה שהיא מבצעת לפחות בתדירות)

  7. אוייייי מתה להיות במקומה הלוואי שאמצא מאהב כזה אוחח כלכך מגורה

    הגב
    • אני בכייף יכול לבוא לעזור לך יש לי את כל התנאים לזה

      הגב
  8. כל כך טוב ויפה
    והפירגונים מהממים
    איזה זין ענק ישלך
    איזה תחת צר ישלך
    איזה כוס צר ישלך
    איזה חזה מדהים ישלך
    אאאאחחחח
    מחכה כבר להמשך

    הגב
  9. וואו איזה יופי של פרק. האיטיות המאבק הפנימי של ענת במלחמה שלה בין הרעייה לשרמוטה שחיות בתוכה הופך הכל למגרה הרבה יותר. נחכה לראות איך השרמוטה מנצחת את האישה הנאמנה והביישנית. מקווה שתקח אותה עד הסוף כולל גאנג באנג.

    הגב
    • סיפור מעולה, עוקב אחריך ומחכה לפרק הבא.
      הפרק הזה דיי מבאס שהיא לא נתנה לבעלה את מה שאמרה לו.
      אני אוהב את התהליך שהיא עוברת, אבל זה היה יותר כואב בלב ופחות מחרמן. אולי גם כי הטקס של לקיחת הבתולים האנאלים לא היה משמעותי כל כך.

      הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן