המנהל החדש (סיפור קוקהולד)

סיפור מאת אייל

פתח דבר

שמי יוסי. אני ואשתי ענת נשואים כבר עשר שנים. ענת מדהימה ביופיה. גובה מטר ששים וחמש. ג'ינג'ית עם שיער ארוך ועיניים כחולות. תחת עגול וסקסי וחזה בינוני אבל זקוף ומרשים. עם מראה כזה הייתם מצפים שהיא תהיה חתולת מין עם נסיון עשיר. אבל לא. היא גדלה בבית דתי. תמיד למדה בבתי ספר לבנות בלבד ולא היה לה שום נסיון מיני. כשהכרתי אותה הייתי כבר אחרי כמה וכמה מערכות יחסים רציניות. ואני הייתי החבר הרציני הראשון שלה אחרי שהחליטה לנסות לחיות חיים יותר מתירניים ממה שההורים לימדו אותה. היא תמיד הסתובבה עם שמלות רחבות שמסתירות את הגוף שלה ולא התאפרה בכלל. אבל היופי שלה לא היה זקוק לכל התוספות. כל פעם שהיא הולכת ברחוב המבטים שגברים שולחים אליה לא משאירים מקום לספק. מתתי להכניס אותה למיטה מהרגע הראשון שראיתי אותה. בפגישה הראשונה שלנו ישבנו במסעדה והזין שלי כמעט עשה חור במכנסיים. כשהחזרתי אותה הביתה ניסיתי לנשק אותה אבל היא הסיתה את הראש ונתנה לי נשיקה על הלחי. חשבתי לעצמי שבגלל שהיא דתייה וקצת קשה לה אבל אין ספק שאני "אשבור" אותה בקלות. כמה תמים הייתי? כמו בשיר של תיסלם… עוד פגישה ועוד פגישה… וכלום. הגברת בונקר. כל פעם נהנים, צוחקים, התחושה מדהימה, ואיך שמגיע רגע הפרידה, נשיקה קטנה על הלחי. "היה לי כיף". מה "כיף"??? תיכף הביצים שלי מתפוצצות. כל פעם אני רץ הביתה ומאונן כדי לפרק את הלחץ הבלתי נסבל. אבל, אני באמת הייתי מאוהב, ולא וויתרתי. ואז, סוף סוף, אחרי ארבעה חודשים, זה סוף סוף קרה.

 

"חדירה" אתם חושבים?

 

"אולי מציצה"???

 

בחלומות… הצלחתי להוריד לה את החולצה, לראות את החזה המדהים שלה, עדיין כלוא בתוך החזיה, להוריד את החולצה שלי, וקצת להתמזמז. זה היה שיא השיאים. כל פעם שניסיתי עוד משהו היא בלמה. כבר לרגע חשבתי שיש לי עסק עם פריג'ידית ושצריך לפרק את העסק, למרות שהייתי מאוהב בה עד מעל לראש, אבל היית לי הרגשה שמתחת לכל הפוריטניות הזאת מתחבאת חתולת מין. שאם אני רק אחכה מספיק, בסוף היא תצא. הרי היא היתה דתייה הרבה שנים, היא כנראה היא מחכה לחתונה. אז החלטתי שאני מסתפק במזמוזים ואוננות בינתיים, ובגלל שכ"כ אהבתי אותה הלכתי על זה והצעתי לה. ארגנתי את כל ההצגה, פרחים, שולחן וארוחה לאור נרות בחוף הים. כרעתי ברך והוצאתי טבעת שעלתה לי ארבע משכורות. ענת התרגשה עד דמעות, בכתה ואמרה "בוודאי שכן. אני כ"כ אוהבת אותך יוסי שלי!". הרגשתי האדם הכי בר מזל בעולם.

 

התחתנו אחרי כמה חודשים. חתונה יהודית כדת וכדין. הרגשתי שם על גג העולם. ענת היתה האישה הכי יפה שם בפער, ומבטי הקנאה של כל החברים שלי הוכיחו לי שאני לא מדמיין. כבר בדרך למלון חשבתי שהזין שלי יקרע את המכנסיים. הלב שלי דפק וכמעט יצא לי מהחזה. ניסיתי להניח יד על הירך של ענת אבל היא ציחקקה ואמרה לי "חכה יוסיל'ה… חכה למלון. לא ככה כשהנהג רואה". פתחתי את הדלת של המלון. התנשקנו כמה דקות ואז התחלתי להוריד לה את השמלה. ענת לא התנגדה. היא אפילו עזרה לי. היא נשארה רק בחזיה ותחתונים. הורדתי לה גם אותם, ובפעם הראשונה ראיתי את החזה המושלם שלה מולי, ואת הערווה שלה גלויה בפני. שיער ג'ינג'י כיסה אותה וטיפות קטנות הראו לי כמה שהיא מתרגשת. התפשטתי, הורדתי חולצה, מכנסיים, וכשהורדתי את התחתונים ענת פלטה צווחה קטנה. היא אף פעם לא ראתה איבר מין גברי. נישקתי אותה שוב. חיבקתי אותה. הפעם גוף ערום לגוף ערום. הובלתי אותה אל המיטה. התחלתי לנשק לה את כל הגוף. כשהגעתי למטה חשבתי לפנק אותה קצת אבל היא אמרה לי "יוסי, לא… זה מגעיל. אל תיגע שם עם הפה". שאלתי אותה אם היא רוצה אולי לרדת לי קצת. היא צחקה ואמרה לי "תגיד, אתה השתגעת? מאיפה שאתה משתין? אין מצב". התבעסתי ממש מהסיטואציה, אבל היא נישקה אותי בעדינות, ולחשה לי באוזן. "בוא יוסי שלי, בוא ותהפוך אתי לאישה". היא נשכבה על המיטה ופיסקה את הרגליים. נשכבתי בין הרגליים שלה והתחלתי להכניס את האיבר שלי לתוכה. התחושה היתה מדהימה. היא היתה ממש רטובה. בשלב מסויים היא אמרה שזה קצת כואב. הבנתי שהגעתי לקרום הבתולין. היא אמרה לי שזה בסדר, ושאני יכול להמשיך. המשכתי פנימה עד הסוף. הפנים שלה התעוותו קצת מהכאב, אבל היא אמרה לי שהכל בסדר ושאני יכול להמשיך. המשכתי לפמפם. ותוך זמן ממש קצר החרמנות המטורפת עשתה את שלה וגמרתי בתוכה. נשכבנו מחובקים. מאוהבים. הייתי בטוח שזו רק ההתחלה. אז במובן מסויים צדקתי, אבל זה בכלל לא קרה כמו שציפיתי.

 

אני וענת פיתחנו קריירות. ענת למדה מחשבים בטכניון וסיימה בהצטיינות יתרה. אני סיימתי תואר במתמטיקה ותואר בהוראה והתחלתי ללמד בתיכון. בנינו חיים משותפים יחד. חיים טובים. היה לנו ממש טוב. כלומר, הכל טוב חוץ מיחסי המין. מה שהיה בליל הכלולות נשאר בדיוק אותו הדבר. חשוב לציין שהמצב השתפר קצת, כי ענת כבר לא היתה בתולה ונהנתה מהיחסים. אבל נשארנו עם יחסי מין רגילים בתנוחה מסיונרית. בד"כ בסופי שבוע. הייתי מאוד מאוד מתוסכל. התיסכול הוביל אותי לאוננות כמעט אובססיבית. במסגרת האוננות הזאת, התחלתי לצבור אוסף מאוד מרשים של סרטי פורנו, ובין השאר גם גיליתי את אתר הסיפורים "סקסואלי". כל פעם שהיה לי קצת זמן עם עצמי, הייתי קורא סיפורים, רואה סרטים ומאונן. עם הזמן ההעדפות שלי נהיו מאוד ספציפיות. גיליתי מה הסיפורים והסרטים שחירמנו אותי בצורה הכי משמעותית. תמיד אלה סיפור קוקהולד. סיטואציות שבהן גבר מאפשר לגבר אחר, חזק יותר, דומיננטי יותר, לקיים יחסי מין עם אשתו. תמיד הקפדתי כמובן למחוק את הסטורית החיפוש שלי. את הסרטים שמתי בסיפריה נסתרת. לא רציתי שענת תראה ותיבהל מהדברים שאני קורא ורואה. ובסה"כ די הצליח לי. חודשים עברו עלינו ככה. יחסי מין מועטים. המון שיפשופים מצידי. ודמיינתי שככה הולכים להיראות החיים שלי. השלמתי עם הגורל שלי. הרקע הדתי של ענת הרס לה את היצר המיני. אין מה לעשות. אני אוהב כל דבר אחר בה וצריך לקבל את מה שיש. ככה לפחות חשבתי, עד אותו יום גורלי.

 

זה היה ערב רגיל. ענת חזרה מהעבודה. אני בדיוק הכנתי ארוחת ערב. פתאום אני שומע צעקה "יוסיייייייייייי. מה זה????? יוסייייייייייי".

 

הייתי בטוח שענת ראתה איזה עכביש ענק בבית. לקחתי כפכף ליד ורצתי לחדר מחשב. משם שמעתי את הצעקות מגיעות.

 

תוך כדי שאני מחפש את העכביש אני שומע את יעל אומרת לי "יוסי, אתה יכול להסביר לי מה זה?". תוך כדי שהיא מצביעה על המסך. הפנים שלה היו סמוקים כמו עגבניה. היה שם את הסיפור האחרון שאוננתי עליו "עומד בקצה הלשון". "סתם סיפור" עניתי. מה הבעיה? "מה הבעיה??" היא שאלה. "מה הבעיה???". "מה זה הדבר הזה. יש שם מישהי נשואה והיא עושה דברים איומים עם איזה חבר שלו. והוא יודע מזה. זה נשמע לך סביר? זה הגיוני? זה יהודי??? מה קורה לך????". התחלתי לגמגם… לא ידעתי מה לענות. "ענתי שלי… אלה פנטזיות… אלה לא דברים אמיתיים. זה סתם סיפור. אנחנו לא מקיימים יחסי מין כמו שהייתי רוצה, ואני לא רוצה ללחוץ עלייך יפה שלי, והסיפורים האלה עוזרים לי לטפל בעצמי". פתאום הטון שלה השתנה לטון שקט "וזה מחרמן אותך? לחשוב על אישה נשואה שמתנהגת ככה?" לא ידעתי מה לענות, אבל החלטתי שהכי טוב להיות כנה. "כן יפה שלי, זו פנטזיה, זה כל הקטע של פנטזיה… אלה דברים לא מציאותיים שמפעילים משהו בפנים". ואז היא שאלה שאלה שלעד תשנה את החיים שלנו. "ואתה היית רוצה שגם אני אשכב ככה עם מישהו אחר?". השאלה שלה היממה אותי. ענת שלי? החסודה… מה היא שואלת בעצם??? הלב שלי הלם בחוזקה בחזה. לא הצלחתי לדבר. ואז היא שאלה שוב: "אתה היית רוצה שזה יקרה גם במציאות?". בלעתי את הרוק. ועניתי בקול חלש כ..כ…כ…ן. אני …. אני … כלומר… אוף… אני.. כלומר… אני חושב שכ…כ…ן.

ענת הסתכלה עלי במבט נדהם. כאילו היא לא מכירה אותי בכלל. היא קמה. אמרה לי "אני צריכה לנוח, לא טוב לי". היא הלכה למטבח, בלעה שני כדורי אופטלגין, והלכה למיטה. אפילו לא אכלה ארוחת ערב.

גם לי כבר לא היה תאבון.

 

ישבתי בסלון, בהיתי בחדשות. ברברת אינסופית שמילאה לי את הראש ואיפשרה לי לא לחשוב על מה שקרה. אחרי זה ראיתי הכוכב הבא. שירים ובירבורים שהעבירו לי את הזמן. ככה עוד תוכנית ועוד תוכנית עד שהעיניים שלי כמעט נסגרו מעצמן. נכנסתי למיטה ונרדמתי תוך דקה.

 

למחרת בבוקר, קמתי לפני ענת. קמתי ונתתי לה נשיקה, אמרתי לה "בוקר טוב יפה שלי". היא פקחה עיניים, חייכה אלי ואמרה לי "בוקר טוב אהוב שלי". שאלתי אותה אם הכל בסדר, והיא ענתה "בטח שהכל בסדר". שאלתי אותה אם היא כועסת עלי, אם היא רוצה להיפרד. היא תפסה אותי וחיבקה אותי חזק ואמרה לי "אני אוהבת אותך הכי בעולם יוסי שלי. והאהבה שלנו יותר חזקה מהכל". ואז היא נישקה אותי נשיקה מלאת אהבה. וקמה להתארגן.

 

אייל

 

יום אחד ענת חזרה מהעבודה וסיפרה לי שמשנים קצת את המבנה בחברה שלה. עומדים להביא מנהל חדש. בשם אייל והוא יהיה המנהל הישיר שלה. היא היתה מאוד מוטרדת מאיך יהיה לעבוד עם מנהל חדש ואם הם יסתדרו. הרגעתי אותה ואמרתי לה שאני בטוח שהוא מיד יראה כמה שהיא מדהימה וחכמה ושהם יסתדרו מצויין.

 

כעבור שבוע הוא הגיע, וכשענת חזרה מהעבודה שאלתי אותה איך הוא? היא מיד הסמיקה כמו עגבניה וענתה "בסדר". זה היה ממש חשוד. מה יש לה לה להסמיק ככה? אבל לא ייחסתי לזה הרבה חשיבות. אחרי כמה ימים התעוררתי בלילה מסיבה לא ברורה ופתאום אני קולט מראה שהדהים אותי. ענת מאוננת מתוך שינה ולוחשת "כן אייל… ככה. זה טוב.". מעולם! אבל מעולם לא ראיתי אותה מאוננת. לא ידעתי שהיא אפילו יודעת איך לאונן. ופתאום ככה. מתוך שינה. והיא קוראת בשמו של הבוס החדש. הייתי בהלם. היא המשיכה ככה עוד רבע שעה ופתאום שקעה לשינה עמוקה.

 

למחרת בבוקר שאלתי אותה אם קרה משהו מיוחד אתמול והיא אמרה שלא.

 

אחרי יומיים היא אמרה שהיא קופצת לקנות קצת בגדים. זה היה כ"כ מוזר. היא לא מהנשים שאוהבות ללכת לשופינג. תמיד הלכה לקניות רק כשהיתה ממש חייבת. כשחזרה הביתה ראיתי שהיא קנתה בגדים מאוד לא אופיניים לה. שמלות מיני. חולצות עם מחשוף עמוק. תחתונים וחזיות שחורות מתחרה. היא גם קנתה איפור חדש ויקר. החמאתי לה על הקניות הטובות אבל לא יכולתי לתהות מה קרה הפעם. למחרת בבוקר שנינו התארגנו לעבודה. כשראיתי אותה בדלת לפני היציאה נשמטה לי הלסת. היא נראיתה פשוט כוסית על. החצאית ישבה באופן מושלם על התחת העגול והסקסי שלה. המחשוף בשמלה לא השאיר הרבה מקום לדמיון. הזין שלי נעמד מיד בדום מתוח. ענת שמה לב ואמרה "אני רואה שהבגדים מוצאים חן בעיניך" וחייכה. "זה בלשון המעטה ענתי. את נראית מדהים. אולי תאחרי קצת. תראי מה עשית לי! והצבעתי על האוהל במכנסיים". היא אמרה "סליחה מאמי, אבל זה מנהל חדש, אני לא יכולה לאחר פתאום. אטפל בך כשאחזור הביתה". נתנה לי נשיקה קצרה ומיהרה החוצה. איזו אכזבה!

 

בלילות לאחר מכן סיפור האוננות קרה שוב ושוב. לא ידעתי מה לעשות. היא בוגדת בי עם אייל? לא יכול להיות. אשתי התמימה. היא לא תעיז. באחד הערבים במהלך ארוחת הערב אמרתי לה.

"ענתי, את מאוננת מדי פעם?"

"מה זאת השאלה הזאת. אתה מביך אותי"

"אנחנו נשואים. זו לא שאלה כזו מוזרה"

"לא, אתה יודע שאני לא מאוננת"

"את יודעת שכמעט כל ערב את מאוננת מתוך שינה ולוחשת "אייל""?

"היא הסמיקה ממש"

"ללללאאא… אתה מדמיין.. "

"ענתי, אני רואה אותך.. אני לא מדמיין. אני גם יכול להקליט אותך אם את רוצה"

" לא לא… לא צריך"

"אז מה קורה? את בוגדת בי עם אייל?"

"מה פתאום!!! "

"אז מה קורה? את מאוהבת בו?"

"תשמע, הוא גבר מאוד מושך.. אבל אני לא יכולה לשלוט במה שקורה לי בתת מודע"

"ומה עם הבגדים?"

"זה סתם.. בא לי.. זה לא קשור לכלום"

"אז מה את רוצה? "

"אתה רוצה שאני אתפטר??"

"מה פתאום…"

"לא יודעת.. אבל שום דבר לא יקרה איתו אלא אם תרצה".

"חיבקתי אותה והחלפתי נושא"

 

בלילה פתאום חשבתי על התשובה המוזרה הזו. מה זה אומר "שום דבר לא יקרה אלא אם תרצה". היא היתה אמורה להגיד "לא יקרה כלום". וזהו. מה זה אומר "אלא אם תרצה"?.

 

ופתאום זה התחבר לי בראש. יכול להיות שהיא זוכרת את את מה שראתה אצלי על המחשב? יכול להיות שפתאום נשמע לה נחמד להיות קצת עם גבר אחר? אין מצב. לא ענת שלי.

 

למחרת בבוקר שאלתי אותה למה היא מתכוונת ב "שום דבר לא יקרה אלא אם תרצה"? היא ענתה שהיא זוכרת את מה שראתה אצלי (ידעתי!!!) ושאם אני ממש רוצה, היא מוכנה לעשות משהו בשבילי בכיוון ההוא. שאין מצב בעולם למגע מיני עם גבר אחר. אבל היא חשבה על זה והיא מוכנה קצת לפלרטט איתו אם זה ישמח אותי.

 

שאלתי "את באמת מוכנה לעשות את זה בשבילי"?

 

היא ענתה שכל החיים שלה גידלו אותה לחשוב שברגע שאת נשואה אין מצב אפילו לחשוב על גבר אחר אבל היא חייבת להודות שספציפית אייל מאוד מאוד נאה ומושך ובכל מצב אחר היא לא היתה מעיזה להתקרב אליו, אבל מאחר והיא יודעת שזו אחת הפנטזיות הכי גדולות שלי היא מוכנה ללכת קצת לכיוון בשבילי. אבל היא הגישה את המילה "קצת".

 

עכשיו נשאלת השאלה איך בדיוק? איך נעשה את זה? היא תיגש אליו במשרד? לא נעים. וגם איך בדיוק אני אראה מה קורה? אני אמור לראות את זה. זה כל הרעיון.

 

ואז עלה לי רעיון משוגע לראש. "מה דעתך שנזמין אותו אלינו"? ככה זה לא במשרד. ובשלב מסויים אני יכול למצוא תירוץ להשאיר אותכם לבד. נניח שאני אגיד שאני מאוד עייף ומחר אני חייב לקום מוקדם. אני אלך לחדר השינה. אבל אני אשאיר את הדלת קצת פתוחה. וככה אני אוכל גם להציץ דרכה על פינת האוכל וגם אוכל לשמוע אותכם. את תוכלי קצת לפלרטט איתו ובשלב מסויים תשלחי אותו הביתה. וזהו.

 

"מסכימה!" היא ענתה מיד.

 

ברגע ששנינו הבנו מה עומד לקרות התרגשנו מאוד.

 

קבענו ליום שישי הקרוב בערב.

ארוחת הערב עם אייל

 

ככל שהתקרבה השעה ענת היתה יותר ויותר לחוצה. היא הייתה סמוקה ומרוגשת כמו נערה מאוהבת. היא לבשה שמלת מיני שחורה קצרה. נעלי עקב גבוהים. חולצת טריקו לבנה עם מחשוף שלא השאיר הרבה מקום לדמיון. לקח לה כשעה להתאפר עד שהיתה מרוצה. מעולם לא ראיתי אותה ככה.

 

בשבע בדיוק דפיקה בדלת. כשהדלת נפתחה, הבנתי סוף סוף מה קרה לאשתי. בפתח עמד אייל, גבוה יותר ממני (ואני לא ממש נמוך), שזוף, שרוולי החולצה שלו כמעט מתפוצצים משרירי הזרועות שלו. נוטף ביטחון עצמי. הוא אמר "ערב טוב, תודה שהזמנתם אותי" ולחץ לי את היד בחוזקה (הרגשתי כאילו כל העצמות של מתפרקות) ונכנס. ענת עמדה מולו, סמוקה ורועדת. הפטמות שלה כמעט קרעו את החולצה.

 

הוא חייך אליה. אמר לה "היי ענתי היפה". ומיד חיבק אותה חזק.

 

אמרתי לו "שב גבר", האוכל כבר מוכן.

 

אני הגשתי ופיניתי כדי לתת לענת ואייל זמן יחד. אייל סיפר לנו על הרקע שלו. הוא בכלל עשה תואר בהנדסת תעשייה וניהול אבל אחרי זה השלים גם לתואר במדעי המחשב. הוא סיפר שעבד פעם באינטל ומיקרוסופט אבל החליט לעבור לחברות קטנות יותר כי שם יש לו יותר יכולת השפעה. הוא דיבר ודיבר ודיבר… ובינתיים ענת מסתכלת עליו מוקסמת. לא מורידה ממנו את העיניים לרגע. כל הזמן סמוקה ומרוגשת באופן מאוד בולט. בשלב מסויים הוא התמתח, הרים את הידיים למעלה, יד שמאל שלו חזרה למקומה, אבל יד ימין שינתה מיקום. קשה היה לראות מה קורה מתחת לשולחן אבל מהמבט המופתע של ענת והזווית של היד התרשמתי שהיד הימנית שלו מונחת עכשיו על הירך של אשתי. יותר מזה, נראה שהוא גם מעסה לה את הירך ומלטף אותה בעדינות.

 

זה היה האות בשבילי.

 

התחלתי לזייף פיהוקים. עוד פיהוק, ועוד פיהוק… בשלב מסויים אייל כבר שם לב ושאל אותי אם הכל בסדר? עניתי לו שקמתי מוקדם ואני מאוד עייף ומחר אני צריך שוב לקום מוקדם. אז אייל שאל אם נסגור את הערב? אז אמרתי לו "מה פתאום!!". אמרתי שאני הולך לישון, אבל הוא בכיף יכול להישאר ולדבר עם ענת.

 

קמתי והלכתי לחדר השינה. משאיר את הדלת פתוחה מעט.

 

ברגע שהלכתי אייל מייד קירב את הכיסא שלו לכיסא של ענת. הוא חיבק אותה קרוב אליו ואמר לה "אני מאוד שמח שהזמנתם אותי ענתי". ענת אמרה "בכיף" במבוכה. "את ממש מדהימה הערב ענתי". הוא לקח לה את היד, הניח אותה על האיזור בין הרגליים שלו ואמר לה "ואני לא היחיד שחושב ככה, גם הוא חושב ככה".

ענת הסמיקה. היא נעמדה ואמרה לו "אייל! אני אישה נשואה, בעלי פה בחדר השינה, מה אתה חושב שאתה עושה?". "די כבר לעשות את עצמך ענתי". אני רואה איך את מתנהגת כל פעם שאני בסביבה. אני יודע שאת מפנטזת עלי. אז לגיטימי לספר לך שאני גם מפנטז עלייך. את סקסית ממש. הוא ליטף אותה בעדינות מלמעלה למטה. "הבגדים שבחרת ממש מחמיאים לגוף הסקסי שלך יפה שלי". אולי בגלל הטון הרגוע שלו והמגע העדין ענת לא ברחה ונשארה לעמוד שם באופן מאוד לא אופייני לה. "תודה" היא ענתה והסמיקה. "קניתי אותם לא מזמן". ענת לא ידעה מה היא מרגישה באותו רגע. המגע שלו חירמן אותה מאוד. אבל הפחד מזה שבעלה בחדר השני. והמגע מגבר אחר. דבר שלא העלתה על דעתה שתעשה אי פעם. מה יגידו ההורים הדתיים שלה? כ"כ הרבה מחשבות רצו לה בראש… תוך כדי שבראש של ענת רצות אלף מחשבות, אייל המשיך ללטף אותה. יד אחת ליטפה את הברך הימנית שלה והתחילה לטפס לאט לאט.. עד שהיא הגיע סמוך לתחתון שלה. הוא הרגיש את החום שנפלט משם ואמר "את תמיד עושה את עצמך מאוד שמרנית, אבל אני יודע שמתחת לשכבות האלה חבוייה לה חתולת מין מופקרת שרק מחכה להשתחרר. את מתה לזיון טוב. התחת המושלם הזה נועד כדי לקפץ על הזין שלי עד שתגמרי פעם ועוד פעם ועוד פעם". הוא התחיל לנשק לה את הבטן. לענת היה מבט מזוגג בעיניים והיא פתאום תפסה את עצמה "לא לא אייל… אני איש…שה נש..ו..אה. אני לא צריכה לעשות דברים כאלה". היא כמעט הביאה לו סטירה וברחה אבל נזכרה למה היא שם, נזכרה שאני מציץ עליהם וכמה זה מדליק אותי, והיא החליטה להתגבר על הפחד והמבוכה. היא הרימה את כוס היין שלה מהשולחן וגמעה את כל הכוס בבת אחת כדי להרגיע את הלחץ. האלכוהול עשה שני דברים, מצד אחד הרגיע אותה, ומצד שני הוא הגביר לה את החרמנות. אייל מסתבר יודע איך לגעת באישה. המגע שלו היה ממכר והיא לא רצתה שיפסיק. הוא המשיך ללטף ולנשק אותה. היא התיישבה על הרגל שלו ונתנה לו להמשיך. היא הסתכלה עליו מלטף ומנשק. הוא עבר עכשיו לנשק לה את הצוואר. הרגל שלה הרגישה את הבליטה ההולכת וגדילה במכנסיים שלה. היא תהתה לעצמה אם זה ייתכן שכל מה שהיא מרגישה זה הזין שלו. הרי לא ייתכן שהזין שלו עד כדי כך גדול.

 

בינתיים אני הסתכלתי בתדהמה באשתי התמימה. זאת שבקושי שוכבת עם בעלה, יושבת על גבר זר, והוא ממזמז אותה ומנשק אותה ונראה שלא רק שהיא לא עוצרת אותו, היא אפילו נהנת מזה. קינאה מטורפת תקפה אותי, ובמקביל חרמנות אדירה והתרגשות. הזין שלי עמד כמו שהוא לא עמד בחיים שלי. התחלתי ללטף אותו תוך כדי שאני ממשיך לצפות. פתאום אייל העמיד אותה שוב. הוא התחיל להוריד לה את החצאית. יד אחת מלטפת, ויד שניה מתחילה להוריד את החצאית. ענת הזיזה לו את היד. הוא המשיך. ליטף, נישק ואז שוב מנסה להוריד את החצאית. והיא שוב, מזיזה לו את היד. ככה כמה פעמים, עד שפתאום היא לא התנגדה. החצאית ירדה ומתחתיה התגלו זוג תחתונים סקסיים שמעולם לא ראית. חשבתי על זה שאייל רואה אותה כמו שאפילו אני לא ראיתי מעולם. אייל נעמד, הסתכל לה בעיניים, תפס את החולצה והתחיל להרים אותה. הפעם ענת לא התנגדה ונתנה לו. מתחת התגלתה חזייה שחורה שקופה מתחרה, שהחזיקה בקושי את החזה המושלם שלה. הפטמות שלה בלטו מאוד. החזה שלה עלה וירד במהירות והיה ברור שהיא מאוד מרוגשת. וכך הגענו למצב שאשתי עומדת בלבנים סקסיים מול גבר זר. הוא החזיק לה את היד, והוליך אותה אל הספה. למזלי זה עדיין היה בטווח הראיה שלי. הוא הושיב אותה והתחיל והמשיך ללטף ולנשק אותה. עכשיו גם את החלקים בחזה המושלם שלה שהחזיה השקופה לא הסתירה.

 

ענת הרגישה צמרמורות בכל הגוף. היא לא האמינה שהיא על הספר כשאייל ממזמז אותה ככה. לפתע היד שלו התחילה לנוע דרומה אל בין הרגליים שלה. במקום להעיף לו את היד, ענת פיסקה את הרגליים עוד יותר כדי לאפשר לו גישה נוחה. הוא התחיל ללטף את איזור הכוס בעדינות. קודם מעל לתחתון הדקיק. ואז הוא הזיז את התחתון הצידה והכניס שתי אצבעות לתוכה. ענת פתחה את הפה והיה ברור שהיא אוהבת את זה. אייל נגע בה באופן מושלם. באופן שאני מעולם לא הצלחתי. הוא ידע איך לתמרן את הגוף שלה כאילו שהוא מכיר אותה שנים והיא שכבה שם, על הספה, רגליים פסוקות ולא מצליחה לעצור אותו. בינתיים ענת, בלי לשים לב אפילו, שלחה יד והתחילה ללטף את הבליטה הענקית שצמחה לו בתוך המכנסיים. אייל הוציא את האצבעות מהכוס הנוטף שלה. הוליך אותן לפה שלו וליקק אותן. "את ממש טעימה" הוא אמרה. "לא… אייל .. לא … מה אנחנו עושים פה…? זה לא בסדר. זה אסור".

 

אייל קם, הוריד את המכנס ואת הבוקסר שלו עד לברכיים, ולאוויר העולם זינק הזין הכי גדול שראיתי אי פעם (מחוץ לסרטי פורנו כמובן). 22 ס"מ. עבה כמו פחית רדבול, עומד זקוף וישר, כשבקצה הראש הענק שלו כבר מבצבצות כמה טיפות. כשענת ראתה אותו מול הפנים שלה היא לא הצליחה להתאפק "מה זה??"

"זה זין של גבר אמיתי" הוא ענה. ענת לא האמינה שדברים כאלה קיימים בכלל במציאות. זה היה הזין השני שהיא ראתה חוץ משלי. היא חשבה שהזין שלי די גדול. עכשיו אני בטוח שהיא כבר לא חושבת ככה. הזין שלי נראה לידו כמו זין של ילד קטן. היא התנשפה בכבדות. "את אוהבת את מה שאת רואה?" הוא שאל. ענת לא הצליחה לדבר. "חכי שתרגישי אותו בתוך הכוס שלך". "לא אייל, אנחנו לא נשכב. זה לא הולך לקרות". "אז מה כן הולך לקרות?" הוא שאל תוך כדי שהוא מחייך חיוך ממזרי. ענת הרימה את היד שלה והתחילה לשפשף לו את הזין תוך כדי שהיא מסתכלת עליו מלמטה. הזין שלו נמתח עוד יותר. היא הוסיפה עוד יד. והתחילה לשפשף לו את הזין עם שתי הידיים. הן נראו קטנטנות ביחס לזין הענק שלו.  "אוי זה כ"כ נעים ענתי. תמשיכי". היא היתה בהלם מהגודל של הזין שלו. הגודל. ואפילו יותר מזה, העובי. זה היה משהו שהיא לא נתקלה בו מעולם. התחושה שלו בידיים שלה גרמו לה לרטיבות בלתי נשלטת בין הרגליים. "זה עומד ככה בגללך ענתי. רק בגללך!". ענת המשיכה לשפשף ולהסתכל עליו. ואז הוא אמרה לה "את מזניחה את הביצים שלי ענתי. יד אחת על הזין והשניה על הביצים שרמוטה קטנה שלי". איך הוא קרא לה??? הייתי בשוק. הייתי בטוח שהיא תנזוף בו. במקום זה היא צייטה. השאירה יד אחת לשפשף לו את הזין הענק שלו ועם השניה התחילה לעסות לו את שני הכדורים הענקיים שנתלו מתחתיו. היא הבינה שקשה לשפשף ככה בלי נוזלים ואז פתאום הכניסה יד לתוך הפה שלה. הרטיבה אותה היטב ברוק ואז החזירה אותה לזין. מרחה אותו, ואז שוב לפה ולזין עד שהיה לה יותר קל לשפשף. "כל הכבוד שרמוטה קטנה. תמשיכי ככה. את כ"כ טובה בזה". המחמאות עודדו אותה עוד יותר. היא חייכה לעצמה בשביעות רצון ואייל שראה את זה אמר לה "תכניסי אותו לפה". "מה אמרת???" היא שאלה. "אמרתי תכניסי אותו לפה!". הוא ענה. הלב שלה דפק וכמעט יצא מהחזה שלה, היא לא ידעה מה לעשות. מצד אחד היא היתה מחורמנת מאוד מהסיטואציה, מצד שני זה זין של גבר זר, מצד שלישי בעלה מסתכל (אולי), מה עושים?? היא זכרה כמה שהדברים האלה מדליקים אותי, וחשבה שאולי זה הדבר שהיא צריכה לעשות בשבילי. להיענות לדבר הזה. היא חשבה איך הזין הענק הזה ירגיש בפה שלה.

 

"תכניסי אותו כבר לפה שלך יא שרמוטה. עכשיו!!".

 

ענת החליטה. היא תעשה את זה. היא הסתכלה לאייל ישר בעיניים עם העיניים הכחולות שלה ואמרה לו "אני הולכת להכניס את כל הזין שלך לפה שלי אייל. אני מקווה שאתה מוכן לזה.". כמעט קיבלתי אירוע לב כששמעתי את זה. ענת שמעולם לא ירדה לי אומרת דברים כאלה??? היא סתם אומרת או שהיא באמת מתכוונת לעשות את זה. אייל מצידו הסתכל עליה בזלזול. עוד בחורה שחושבת שהיא מסוגלת למצוץ לא את הזין כמו שצריך. כשהוא יגיע לגרון שלה היא בטח תתחרט. ואז היא התחילה. הכניסה את הראש לפה. השפתיים שלה נמתחו לקצה שלהן. ואז היא המשיכה. עוד ס"מ ועוד ס"מ. הזין הגיע לגרון וענת התחילה להשתעל. אייל כמעט והתחיל לצחוק אבל אז קרה משהו שהדהים את כולם. ענת הרימה שתי ידיים. החזיקה בתחת של אייל כדי לקבל קונטרה, ביצעה פעולות בליעה ודחפה את עצמה עוד. הזין של אייל עבר את הגרון שלה והיא לא הפסיקה. החיוך של אייל נעלם לו מהפנים והפך למבט נדהם. היא המשיכה עוד ועוד ועוד. ראו את הגרון שלה מתרחב כשהזין הענק שלו חדר אליו. היא המשיכה עד שהאף שלה נתקע לו בבטן. ברגע שראיתי את זה יריתי כמויות של זרע על הרצפה. חשבתי שאני מתעלף. אייל הביט בה בתדהמה ואמר "ענת, את הראשונה שמצליחה לבלוע את כל הזין שלי. איך עשית את זה? את מדהימה!". ענת, בלי  להוציא את הזין מהפה שלה הסתכלה עליו וחייכה (עד כמה שאפשר עם זין כזה בפה). ואז היא עשתה את הדרך חזרה, לאט לאט, עד שהראש נגע לה בשפתיים, הזין נצץ מהרוק שלה שכיסה את כולו. ואז היא צללה חזרה, עולה ויורדת. אייל התחיל להיאנח. "זה טוב ענתי… זה כ"כ טוב". היא המשיכה בקצב עולה עוד ועוד. היא הרגישה את הזין הענק שלו מתמלא עוד יותר בדם ומתנפח אפילו עוד יותר. ככה המשיכה עד שאייל תפס לה את הראש, ויצא כולו מתוכה. נהרות של רוק ירדו לה מהפה והיא הסתכלה אליו כאילו לא מבינה למה עשה את זה, אבל שניה אחרי זה היא הבינה, אייל גנח ופתאום מטח לבן נורה על הפנים שלה. באיסטינקט היא סגרה את העיניים חזק. סילון אחרי סילון של זרע נחתו על השיער שלה, על המצח, על הלחיים. אייל אחז בזין שלו כמו בצינור השקיה וריסס את אישתי בלי רחמים. בחיים שלי לא ראיתי כמות כזאת של זרע. הוא פשוט מילא אותה. אחרי שסיים ניקה לה את העיניים. אמר לה "היית מדהימה ענתי. פשוט מדהימה." הכניס את הזין המתכווץ שלו חזרה למכנסיים. ויצא.

 

ענת נשארה על הספה. מלאה בזרע. מתנשפת. מנסה להבין מה שקרה עכשיו. היא היתה אמורה רק לפלרטט קצת. איך היא נסחפה ככה והאם הנישואים שלה נגמרו עכשיו….

Loading

9 מחשבות על “המנהל החדש (סיפור קוקהולד)”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן