המנהל החדש – פרק 5 (המפגש הגורלי)

לתחילת הסיפור, חלק שני, חלק שלישי, חלק רביעי

יום שישי בערב הגיע. ענת ואני היינו בלחץ נוראי. אני ישבתי מול מסך הטלוויזיה, מנסה להסיח את דעתי עם תוכניות מטופשות. ענת ניסתה לבחור מה ללבוש. לבשה והורידה, ואז משהו אחר ושוב הורידה, ועוד פעם ועוד פעם, ועגילים מסוג כזה, ועגילים מסוג אחר, ושרשרת כזאת או אחרת, או אולי בלי שרשרת, או אולי שתי שרשראות. היא רצתה להיראות טוב, והאמת היא שלפצצת על כמוה זה לא קשה. אבל כנראה שהלחץ השפיע עליה והיא לא הצליחה להחליט מה ללבוש. בסוף היא החליטה ללבוש שמלת מיני שחורה, עם מחשוף לא הגיוני בכלל שהציג לראווה את החזה המושלם שלה. השמלה נצמדה לקימורים שלה ובמיוחד לתחת הסקסי שרק מזמין שימזמזו אותו. היא החליטה ללכת עם שיער פזור, ושמה שרשרת פנינים עדינה. היא שמה אודם בצבע אדום כהה וצמיד זהב על היד. היא נראיתה מליון דולר. אני לרגע לא האמנתי שזו באמת אשתי. למסעדה הגענו לפני אייל. הזמנתי כורסא פינתית וחשוכה בפינה של המסעדה. התיישבנו ואחרי זמן קצת הגיע אייל. לבוש בחולצה צמודה שמבליטה את השרירים שלו, ומכנס אלגנטי ארוך, שגם איתו היה קל לראות את גודל ה "חבילה" המכובדת שלו. הוא התקרב אלינו ועל פניו חיוך של אדם שזכה בלוטו. הוא הושיט לי את היד ללחיצה. לחצתי לו את היד ואמרתי "ערב טוב אייל, בוא שב איתנו". ענת לא אמרה מילה. הוא התיישב מצידה השני כך שענת בעצם ישבה בפינת הכורסא, אני מצידה האחד ואייל מצידה השני. היא נשענה עלי בלחץ מהסיטואציה, מפנה את התחת הסקסי שלה לכיוון של אייל. שאלתי אותו איך היתה הנסיעה ואם הוא מכיר את המסעדה… ותאכלס כל דבר שיכולתי להעלות על דעתי כדי לא לדבר על ענת.

מלצר צעיר הגיע לקחת מאיתנו את ההזמנה. הוא הסתכל על ענת ופשוט לא הצליח לדבר. הוא עמד שם. שותק. בוהה בה. היא היתה כ"כ יפה שהוא פשוט נכנס למצב של הלם. לרגע שכח שהוא מלצר והוא אמור לקחת מאיתנו את ההזמנה. אייל חילץ אותו מהמבוכה ושאל אותו "אתה רוצה לקחת הזמנה גבר?". "כ..כ..כן" הוא ענה. "מה תירצו?". אייל הזמין סטייק, אני הזמנתי רביולי, וכמובן שענת הזמינה סלט. אייל גם הזמין את היין הכי יקר שיש בתפריט. היין הגיע מהר ואייל מזג כוסות לי, לענת ולו. ענת מרוב לחץ כמעט גמרה חצי כוס בשלוק אחד. הלחיים שלה התחילו להסמיק מהאלכוהול. היא חיבקה אותי והתחילה לנשק אותי. נישקתי אותה חזרה והנשיקה הפכה לנשיקה צרפתית לוהטת. הלשונות שלנו נלחמו זו בזו ואני ליטפתי את הגב שלה. בזווית העין ראיתי את המלצר שולח מבטים בקנאה בי ובאישה המדהימה שלי. כשהתנתקנו, מעט חסרי נשימה, אייל חייך אלינו ואמר לי "רואים שענתי מאוד אוהבת אותך". "בוודאי!!", היא ענתה, "אחרת איך אתה חושב שהייתי עושה את כל מה שעשיתי?". אייל חייך ואמר "את מתכוונת, כל הפעמים שמצצת את הזין הגדול שלי?". ענת הסמיקה למשמע המילים האלה שנאמרו ככה, בצורה ישירה ליד בעלה. "כמו שאתה כבר מבין אייל, ענת עשתה את כל מה שעשתה בגללי". אייל הנהן בהסכמה ואמר "זה מה שחשבתי". הוא קלט שזה בדיוק מה שהיא חשב. שהבעל הוא קוקהולד ואם הוא יעשה את הצעדים הנכונים, הפצצה הג'ינג'ית הזאת תעשה כל מה שהוא רק רוצה. "חשוב לי שתבין שאני עדיין מאוד אוהב את ענתי שלי והיא עדיין אוהבת אותי. כל מה שקורה פה זו הרפתקאה בשבילנו. את צריך להבין את זה ולכבד את זה". ענת התרגשה כשהיא שמעה את ההצהרה הזו. היה לה מאוד חשוב לא לאבד אותי ולא להרוס את הנישואין שלנו. אייל שוב הנהן בהסכמה. הוא הבין שברגע זה עדיף לו לשתוק ולהקשיב כדי לא לקלקל את מה שעומד לקרות פה. המשכתי "כבר הרבה שנים יש לי פנטזיה שאשתי מתמסרת לגבר זר. זה מטריף אותי משום מה. וזו בעצם הנקודה שבה אתה משתלב". "אז באותו ערב, כשהייתי אצלכם" (עדיין נזהר לא להזכיר את הפעם השניה, שבה הוא בכלל חשב שאני לא בבית), "מה שענת עשתה זה היה… בשבילך?". ענת ענתה "לפני שהגעת סיכמתי עם יוסי שאני קצת אפלרטט איתך אבל…", ואז אני המשכתי "אבל היא בסוף עשתה הרבה יותר מזה, כי היא הבינה שזה יטריף אותי. אני לא באמת ישנתי. אני הצצתי עליכם מחדר השינה". העיניים של אייל נפערו בתדהמה, "אתה ראית הכל?". "כן אייל. ראיתי הכל!". אייל אמר באכזבה מסויימת "הייתי בטוח שכל זה קרה בגלל הזין הענק שלי". ענת הסמיקה ואמרה "אני לא יכולה להגיד שסבלתי מלשחק עם הזין המדהים שלך. המטרה שלי היתה בסופו של דבר להטריף את יוסי. זה שהזין שלך כזה גדול זה היה רק בונוס". "אז אתה מבין אייל, אני נהנה לראות את אשתי עושה איתך דברים. זה מטריף אותי. אבל אני צריך לפרגן לך שבזכות הזין שלך היא עשתה הרבה מעבר למה שדמיינתי שהיא תעשה". אייל חייך חיוך מרוצה מאוזן לאוזן. "נו", שאל, "ומה עכשיו?". "עכשיו אני רוצה לקבוע כמה כללים לכל מה שהולך לקרות בינכם".

"חוק ראשון: בלי חדירה. זה אינטימי מדי ואני מפחד שזה יפגע לנו בנישואין".

"חוק שני: אתה לא יכול לפצוע את ענת. אתה הרבה יותר קשוח איתה ממני. אתה נותן לה כאפות על התחת. דבר שמעולם לא עשיתי. אנחנו לא מתנגדים לזה אבל פשוט אל תגזים!" (אייל בקושי הצליח להסתיר את החיוך המרוצה כשהבין שגם את זה ענת עושה רק איתו ולא עם בעלה)

"חוק שלישי: אסור שהמפגשים האלה יהיו יותר מכמה פעמים בחודש. היא עדיין אשתי וצריך שאוכל לבלות איתה לפעמים בסופי שבוע ובערבים".

"חוק רביעי: זה שאני נותן לך לעשות דברים עם אשתי זה חלק מהרפתקאה של שלי ושלה. במסגרת מגע מיני איתה אתה יכול לזלזל בי. זה בסדר מבחינתי. אבל תזכור שזו רק פנטזיה. מחוץ למיטה אתה חייב להתייחס אלי בכבוד"

"חוק חמישי: אסור לך לגלות לאף אחד! אם אתה מגלה משהו כל העסק מבוטל"


אייל הסתכל בי במבט רציני במהלך כל מה שאמרתי ולא אמר כלום. הוא הבין שבניגוד לכל הפעמים האחרות שבהן היה עם נשים נשואות. הפעם הוא לא צריך להתחבא ולהסתיר דברים מהבעל של האישה. הבעל יודע הכל. ולא רק שיודע, עצם זה שהוא יודע גורם לאישה להתנהג בצורה עוד יותר משוגעת במיטה. ועוד פצצה כזאת כמו ענת. זה ממש כמו לזכות בלוטו. הוא לא היה צריך לחשוב הרבה כדי להגיד: "סגור!!! אני מבטיח לעמוד בכל התנאים שקבעתם" (בסתר ליבו הוא חשב כמה שאנחנו תמימים שאנחנו חושבים שהוא יעמוד בכללים האלה. הוא מתכוון לגרום לענת ללכת מאוד רחוק ולשבור את כל הכללים, הוא רק צריך לעבוד בחוכמה). ואז אמר "מגיעה לי נשיקה על ההסכמה שלי, לא?" הוא הניח את היד שלו על הצוואר של ענת, מקרב אותה אליו. ענת הפנתה את הראש אלי והסתכלה עלי במבט מפוחד. היא לא ידעה מה לעשות. עשיתי לה תנועה של "כן" עם הראש. ענת סובבה את הראש שלה אל אייל, ואז הוא נישק אותה. בהתחלה היא לא שיתפה פעולה, אבל מהר מאוד היא נתנה ללשון שלו להכנס אל הפה שלה, והנשיקה הפכה להיות מלאת תשוקה. המראה הזה חירמן אותי בטירוף.

בדיוק ברגע זה המלצר הגיע עם המנות. הוא לא האמין למה שהוא רואה. הג'ינג'ית הלוהטת התנשקה קודם עם הגבר שמשמאלה, ועכשיו היא מתנשקת עם זה שמימינה. הוא לא הבין מה קורה פה. הוא התחיל לדמיין את הג'ינג'ית הזאת בכל מיני פוזיציות עם שני גברים, וזה גרם לאוהל קטן להתחיל להתעורר באמצע המכנס שלו. הוא הניח את המנות הכי מהר שהוא היה יכול, אמר לנו בתאבון ונמלט מהשולחן שלנו. מנסה להוציא את המחשבות מהראש.

אכלנו את המנות שלנו, שהיו ממש מעולות. שתינו מהיין. אחרי שסיימנו, אייל פתאום אמר "לדעתי, כדאי שנחגוג את המאורע בזה שאני קצת אעשה טוב לאישתך עם האצבעות שלי. מה אתה אומר? אולי תפסק את הרגליים שלה בשבילי ותזיז את התחתון שלה?". לא האמנתי למה שאני שומע, זה חירמן אותי ממש. ענת לעומת זאת נלחצה. אייל הניח יד על הירך שלה אבל היא הצמידה את הרגליים שלה חזק אחת לשניה לפני שהצליח לעשות משהו. "זה בסדר יפה שלי" אמרתי לה "תני לו", ועם שתי הידיים התחלתי בעדינות להפריד את הרגליים שלה. היא נרגעה מהמילים שלי והתחילה להרחיק את הרגליים שלה אחת מהשניה. אייל התחיל לעסות לה את הכוס מעל לתחתון. אחרי זמן מה, ראיתי שענת מתחילה להתנשף ולהסמיק והבנתי שזה הזמן להתקדם. הזזתי את התחתון שלה, ואייל התחיל להכניס בעדינות את האצבעות לכוס של אשתי, שכבר היה רטוב מאוד. ענת התחילה לגנוח גניחות קטנות וחלשות. מפחדת שמישהו ישים לה מה קורה. אבל ישבנו בשולחן פינתי וחשוך ואף אחד לא ראה כלום. המראה היה מטורף. אשתי צמודה אלי, ואייל שיושב לידה, מאונן לה לידי. ראיתי מה שהוא עושה לה, ראיתי איך היא מגיבה אליו. הרגשתי מסוחרר מחרמנות וקינאה. אייל המשיך ככה, מעסה וחודר במיומנות עד שאשתי התחילה להגיד "אני גו… אני גוו…" ואז הוא הפסיק. "למה????" היא שאלה אותו בכעס. "הערב עוד ארוך יפה שלי".

המלצר הגיע לשאול אם נרצה קינוח. אייל ענה במקומנו "לא, אבל היה טעים!!! ממש ללקק את האצבעות!". אמר, והרים את האצבעות שהיו עד לפני שניה בתוך אשתי, וליקק כאילו אכל ארוחה מדהימה. ענת כמעט התעלפה כשראתה את אייל עושה את זה מול המלצר. אבל המלצר התמים חשב באמת שאייל דיבר על הארוחה ואמר "תודה! תודה! שמח שנהנתם". "אני מאוד נהנתי" הוא הוסיף, ואז פנה אל ענת "מה איתך? את נהנת?". ענת הנהנה במבוכה ולא דיברה. שילמתי על כולם ואז אייל אמר "אולי תבואו לדירה שלי היום. נראה לי שאפשר להמשיך שם את מה שהתחלנו פה. מה אתם אומרים?". ענת לא הספיקה לענות ואני אמרתי מיד "רעיון מעולה". התרגשתי ממה שעוד עומד לקרות. ומזה שאני עומד לראות בפעם הראשונה מקרוב את שניהם בפעולה. הלב שלי דפק בחוזקה. שילמתי על כולנו ויצאנו. נסענו בשיירה אחרי אייל. המתח ברכב היה בשיאו. יכול להיות שאני מסיע את אשתי כדי שגבר אחר יזיין לה את הפה? ילקק אותה. מה עוד יקרה שם? הלב שלי דפק ככ חזק שבקושי הצלחתי לנהוג. ענת הסתכלה מחוץ לחלון. כל מה שקרה לאחרונה היה חדש לנו אבל היום נראה ששיא חדש עומד להישבר. היינו חרמנים מאוד, במיוחד ענת שאייל הביא לקצה בלי לתת לה לעבור אותו. סקרנים לדעת מה יקרה בהמשך הערב. הנסיעה היתה קצרה יחסית אבל הרגישה לי כמו נסיעה לאילת.

בווילה של אייל

סוף סוף הגענו. עצרנו ליד ווילה ענקית בשכונה היוקרתית דניה. אייל ליווה אותנו אל תוך הבית. ברגע שהדלת נפתחה התחילה להתנגן מוזיקת ג'ז עדינה. האורות נפתחו מעצמם. כנראה שזה "בית חכם". הבית היה בעצם דירת סטודיו ענקית. היה שם מטבח ענק וחדיש, בר מלא במשקאות יקרים. סלון לבן עם שטיח ענק. טלוויזיה ענקית וחדישה. וגם מיטה ענקית. הוא הזמין אותנו לשבת על הספה וניגש לבר המשקאות המפואר שלו. הוא הכין קוקטייל חמוץ מריר על בסיס ג'ין, מזג לשלוש כוסות והגיש לנו. הקוקטייל היה מעולה. היתה מבוכה באוויר. שלושתינו לא כ"כ ידענו מה לעשות בסיטואציה כזאת. אייל הפעיל מוזיקת סלואו נעימה במערכת הסטראו שלו, והושיט יד לענת "בואי, נרקוד קצת, זה יעשה לך טוב". "כן כן, הוא צודק, קומי לרקוד קצת" אמרתי. ענת קמה בחוסר חשק מופגן. אייל חיבק אותה והם נעו לאט לצלילי המוזיקה. הסתכלתי עליהם מהצד. ראו שענת עדיין חוששת. כל הסיטואציה נראיתה לה מאוד מוזרה. היא לא ידעה איך להתנהג. בשלב מסויים אייל לחש לה באוזן "את צריכה קצת להיפתח ולהתנהג כמו הזונה שאת יודעת להיות, את יודעת מה מטריף את יוסי, הוא פה לידנו ואת יודעת מה הוא מת לראות, נכון?". אני לא שמעתי את כל זה. רק ראיתי שהוא לוחש לה משהו, אבל אחרי זה ראיתי אותה מורידה את היד שלה למטה, מעבירה אותה בעדינות על הבליטה שהתחילה לגדול אצלו במכנסיים. אייל ליטף אותה. הוא הוריד את הידיים ותפס חזק את התחת הסקסי שלה. ענת התחילה להתחמם מהסיטואציה. הוא הכניס לה רגל אחת בין הרגליים והיא התחילה לחכך את עצמה על הרגל שלו וגם על האיבר הענק שלו, שכבר נראה בבירור במלוא אורכו דרך המכנס. בשיר הבא, אייל סובב אותה כך שהפנים שלה הופנו אלי. ענת הסתכלה לי בעיניים. היא ראתה את המבט המחורמן והמרוצה שהיה לי בעיניים, היא התחילה לחכך את התחת שלה על האיבר של אייל. אייל שלח ידיים מיומנות ופתח לה את החולצה. החזייה הסקסית שלה הופיעה מולי. אייל התחיל ללטף את הגב הערום שלה בזמן שהיא ממשיכה לחכך את התחת שלה על האיבר שלו. הוא המשיך ופתח לה גם את החזייה. החזייה צנחה למטה במה שהרגיש לי כמו הילוך איטי. השדיים המושלמים שלה נעו יחד איתה. אייל תפס לה אותם מאחור ועיסה אותם בעדינות, מדי פעם נתן יחס מיוחד גם לפטמות שהזדקרו. ענת הסתובבה, היא התחילה לפתוח את החולצה של אייל. כשהחולצה ירדה התגלה בפנינו הגוף השרירי של אייל. ענת העבירה ידיים על הידיים השריריות שלו וליטפה את הקוביות בבטן. הקינאה שלי עפה לשמיים. איזה גוף יש למניאק הזה. ענת הציצה עלי, וראתה אותי מתחיל לשפשף את הזין שלי דרך המכנסיים. היא ראתה את זה כאישור להמשיך. היא החליטה לעבור הילוך ולהטריף אותי עוד. היא תפסה את הראש של אייל והורידה אותו אליה לנשיקה חושנית. הם התנשקו ככה כמה דקות, תוך כדי שאייל לש את התחת שלה וענת משפשפת את הזין שלו דרך המכנס. אייל פתח לה את החצאית שנפלה לרצפה. וענת פתחה לו את המכנס. שניהם נחלצו מהבגדים שלהם ועמדו כמעט ערומים אחד מול השניה. ענת רק בתחתוני חוטיני סקסיים ואייל בבוקסר שבמרכזו אוהל ענק. ענת שיפשפה בלי הפסקה את הזין שלו ואז כרעה על הברכיים. תפסה את הבוקסר שלו בשני הצדדים והורידה לו אותו. הזין הענק של אייל קפץ החוצה וזו הפעם הראשונה שראיתי אותו ככה מקרוב. אני לגמרי מבין למה ענת כ"כ מתלהבת ממנו. הזין שלי נראה ממש בוטן לידו. ענת ליטפה בעדינות את הצעצוע האהוב עליה. מדי פעם יורדת ללטף בעדינות את האשכים הכבדים. היא קצת התביישה לעשות דברים כשאני כ"כ קרוב. היא התסכלה לאייל בעיניים בזמן שהיא מלטפל לו את הזין, ואז אייל עשה תנועה עם הראש וסימן לה להתסכל עלי. היא ראתה אותי יושב סמוק, מתנשף, משפשף את הזין שלי מעל המכנסיים. ראו בבירור שאני מאוד אוהב את מה שאני רואה. ענת חייכה, ושלחה לי נשיקה באוויר עם אחת הידיים. עשיתי תנועה שכאילו תפסתי את הנשיקה. אייל קצת נגעל מהדביקות, אבל הבין שזו בדיוק הסיבה שהוא יכול לעלות הילוך וענת תסכים.

"את אוהבת את הזין שלי?" הוא שאל. ענת היתה קצת נבוכה לענות כשאני לידה, אבל היא הבינה שזה מה שמדליק אותי והחליטה להכנס לתפקיד של השרמוטה עד הסוף. "כן אייל.. אני משתגעת על הזין הענק שלך". היא לקחה את הזין כמו מוט והעבירה אותו על הפנים שלה. מדי פעם מכה לעצמה על הלחי איתו. "הוא מדהים… הרבה יותר גדול משל יוסי". הרגשתי צריבה כואבת שפילחה לי את הבטן. קינאה שקשה להסביר במילים. אבל הזין שלי עמד עוד יותר. אייל אמר לי "תוציא כבר את הזין הפתטי שלך החוצה יוסי, שענת תוכל להשוות כמו שצריך". הצריבה בבטן התחזקה, אבל גם החרמנות. הורדתי את המכנסיים. הזין שלי עמד עד לרמה של כאבים. הראש כבר היה סגול. הרגשתי הקלה כשהוא יצא לאוויר. לחץ לי מאוד בתוך המכנסיים. ענת החליטה להמשיך ואמרה "יוסיל'ה… תראה איך נראה זין של גבר אמיתי… אתה מבין למה אני פשוט חייבת להכניס אותו לפה שלי ואני לא מסכימה להכניס לפה את שלך?". אייל חייך מרוצה. ואז הוא אמר לי, עכשיו אני אראה לך איך מתייחסים לזונה כזאת. ענת הסמיקה כולה. הלב שלה התחיל לדפוק במהירות כי היא ידעה מה עומד לקרות. אייל תפס לה את הראש עם שתי הידיים והתחיל לזיין לה את הפה. בהתחלה לאט, בתנועות ארוכות, אבל לאט לאט הוא הגביר את הקצב וקולות של מציצה וחנק מילאו את הסטודיו שלו. ענת אוננה לעצמה תוך כדי. אחרי כמה דקות של זיון פה אינטנסיבי הוא הוציא את הזין שלו מהפה שלה. היא נשמה עמוק, ואז הסתכלה עליו מלמטה. ואז היא עשתה משהו שאפילו לא הבינה למה, אבל הרגישה שזה הדבר הנכון לעשות. היא פשוט הוציא את הלשון החוצה. אייל חייך ומרח לה את הזין הנוטף רוק שלו על הפנים שלה, ומדי פעם גם תופף לה על הלשון עם הזין. ענת חייכה. היא אהבה את המשחק הזה. אני הבטתי מהצד, משפשף את הזין ולא מאמין שזו אשתי. הצנועה. אשתי שהגיע מרקע דתי. מלימודים ב- "בית יעקב". כורעת עכשיו בבית זר, ומתנהגת אל גבר זר כמו איזו שחקנית פורנו זולה. אייל החזיר את הזין לפה שלה והמשיך בזיון. ענת במקביל עיסתה לו את הביצים. לא יכולתי יותר להחזיק מעמד. גמרתי על הריצפה. אבל לאייל, כך מסתבר, יש יכולת הרבה יותר מרשימה להחזיק מעמד. הוא המשיך לזיין במרץ את הגרון של אשתי. אחרי עוד 15 דקות כאלה שניראו לי כמו נצח אייל הוציא את הזין נוטף הרוק מהפה שלה, והתחיל לגמור לה על הפנים. הוא מילא לה את הלחיים בזרע, את המצח, את השיער. ענת פשוט נשארה שם עם פה פעור, לשון בחוץ, חיוך על הפנים. נותנת לו למלא אותה. כמות הזרע שלו היתה פשוט חסרת הגיון. מעולם לא שפכתי כמות כזאת. בשלב מסויים ענת הרגישה שהפנים שלה כבר מלאות מדי והיא פשוט תפסה את ראש הזין שלו עם הפה, כך שכל שאריות הזרע ישארו אצלה בפה במקום על הפנים. אחרי שאייל גמר הוא הוציא את הזין שלו. ענת פתחה את הפה להראות לו את בריכת הזרע שהצטברה אצלה. ואז סגרה את הפה. עשתה תנועת בליעה ובלעה הכל בבת אחת. השתגעתי מזה. איפה היא למדה לעשות דברים כאלה?? אחרי שבלעה היא נשארה שם מתנשפת. מלאה בזרע. אחרי רגע של התאוששות היא ליקקה בעדינות את הזין של אייל. מנקה אותו ביסודיות. אחרי שהזין שלו היה נקי, היא פנתה אלי ואמרה לי "מאמי, אתה יכול להביא לי מגבת לנקות את הפנים?". "בטח, עניתי". הלכתי למקלחת והבאתי לה מגבת. היא ניקתה את הפנים שלה מהזרע. ואז נתנה נשיקה לזין של אייל ואמרה לו "תודה. זה היה מדהים". אבל אז אייל אמר לה, "מה תודה?", עדיין לא סיימנו. הוא הושיט לה יד ועזר לה לעמוד. ואז הוא הוביל אותה אל המיטה. הוא נשכב על המיטה והוביל אותה כך שהיא כרעה בין הרגליים שלו. "תמצצי זונה!" הוא פקד. "תעמידי את הזין שלי". ענת שכבה בין הרגליים של אייל, מלטפת אותו, והפנים שלה היו מופנות אלי. היא היתה נחושה להטריף אותי. היא התחילה ללקק בעדינות את הזין של אייל. מכניסה את כולו לפה. מוציאה. מלקקת את האשכים. מכניסה אחד אחד לפה ומוציאה. הפה שלה עשה קול "פופ" כזה כל פעם שאשך יצא לה מהפה תוך כדי שאיבה. אייל גנח מעונג. אייל הינדס בכוונה את התנוחה הזאת וענת עפה על זה. היא כל הזמן הסתכלה עלי ישר לתוך העיניים בזמן שהיא מפנקת את הזין של אייל. היא הכניסה את הראש של הזין לפה וליקקה מסביב לעטרה. עלתה, ירדה והקיפה, וגם מצצה בסבלנות. הזין שלו הגיב לטיפול המסור והמשיך להתרומם עוד ועוד עד שעמד שוב במלוא תפארתו. אייל קם מהמיטה. הוא התיישב וסימן לה לבוא כך שהגב שלה פונה אלי. הוא אמר לה להוריד את התחתונים. נבהלתי. רק דיברנו, והוא עומד לזיין אותה??? ועוד מול הפנים שלי??? ענת חשבה אותו הדבר ואמרה לו "אתה לא יכול לזיין אותי אייל. סיכמנו!!". אייל מיד הרגיע אותנו "אל תדאגו, אני לא מתכוון לעבור על ההסכם. רק קצת לשחק. תיכף תבינו". ענת הורידה את התחתונים. אייל כופף את הזין שלו , מכוון אותו למטה וסימן לה לבוא. ענת התיישבה על הזין השוכב, ואז אייל התחיל ללטף אותה בגב. באופן אינסטינקטיבי ענת התחילה לזוז על הזין שלו. היא הרגישה את הזין המוצק שלו מפסק את שפתי הכוס שלה והחיכוך שלו בדגדגן שלה עשה את העבודה. היא כבר היתה מחורמנת בטירוף והחיכוך הזה רק הגביר את החרמנות שלה. היא חשבה בלב שבקלות היא יכולה להכניס את הזין הזה לכוס הרטוב שלה. היא דימיינה איך זה ירגיש. אבל לא רצתה לעשות משהו שירגיז אותי. אז היא המשיכה להתחכך. אייל ליקק לה את השדיים. מתמקד מדי פעם בפטמות וההיקף שלהן. ענת אהבה את זה וגנחה. ואז אייל שאל "את נהנית זונה?", ונתן לה כאפה על התחת. מהזווית שלי ראו את היד שלו נוחתת לה על התחת. התחת שלה ממש עשה גלים עם המכה שלו, ואחרי שהיד שלו עלתה ראו את הסימן. אני ראיתי את זה בהקלטה שהם עשו ברכב שלו אבל זה היה סיפור אחר לגמרי לראות את זה מקרוב. לראות את התנועות של התחת שלה, לראות את הסימנים שכף היד שלו משאירה ואת התחת שלה שמאדים מהמכות. זה היה סיפור אחר לגמרי. וזה חירמן אותי פי אלף מההקלטה. "ככ…כ..אה אה .. כן" היא ענתה. "את אוהבת שאני נותן לך כאפות בתחת ככה?", ונתן לה כאפה על הלחי השניה. "כ..כ.. כן". ענת לא האמינה, רק החיכוך הזה של הדגדגן שלה בזין שלו, והכאפות האלה גרמו לה להירטב בטירוף. היא עדיין לא גמרה אפילו פעם אחת הערב והיא פשוט היתה על הקצה. היא המשיכה להתחכך על הזין שלו בזמן שהוא מוריד לה עוד כאפה ועוד כאפה. הוא פנה אלי ואמר "תראה איך היא אוהבת כאפות בתחת… היא ממש משתגעת מזה. אולי יום אחד היא תרשה גם לך להתנהג אליה ככה. מה את אומרת?", ענת התקשתה לדבר ורק עשתה "לא" עם הראש. לא האמנתי שאני רואה את זה. היא במפורש אומרת שלא תרשה לי לתת לה כאפות בתחת תוך כדי שהיא מרשה לגבר אחר ועוד מול העיניים שלי!!! אייל עצר אותה, היטה אותה מעט לאחור ודחף לה שתי אצבעות לכוס. היא התחילה לגנוח. חשבה שהוא מתכוון להמשיך ככה ושמחה, אבל לאייל היו תוכניות אחרות. אחרי שהאצבעות שלו היו רטובות היטב הוא הוציא אותן, ענת היתה אפילו עוד יותר חרמנית עכשיו והמשיכה להתחכך בזין שלו. אייל הניח את הידיים שלו על התחת שלה. עם יד אחת הוא פיסק את התחת שלה מעט. ענת עדיין לא הבינה אבל אני ראיתי את הכל. אייל רצה שאני אראה את הכל. ואני הבנתי מה הוא רוצה לעשות. הוא הושיט אצבע רטובה, והתחיל לעסות את פי הטבעת שלה. ענת התחילה לגנוח חזק יותר ולזוז יותר מהר על הזין שלו, ואז הוא דחף אצבע לתוך התחת שלה, מושך אותה עם האצבע לכיוונו. ענת התחילה להשמיע קולות מטורפים ומחרמנים. היא גנחה, וצעקה, והתחילה להשתולל על אייל, שכל הזמן הכניס והוציא את האצבע שלו מהתחת שלה בתאום עם התזוזות שלה. לרגע חשבתי שכואב לה ושאני חייב לעצור אותו מיד אבל להפתעתי היא התחילה לצעוק "כן!! כן!! אמא! אווווו!! יווו! מה זה??? ככככככןןןןןןןןןן". הגירוי בפי הטבעת, והחיכוך של הכוס שלה על הזין הענק שלו עשו את שלהם ואחרי זמן קצר היא גמרה באחת הגמירות הכי עוצמתיות שראיתי אי פעם. הרגליים שלה רעדו והיא השמיעה קולות לא מהעולם הזה. כשהאורגזמה נרגעה, היא הניחה ראש על הכתף של אייל והתנשפה בכבדות. כ"כ קינאתי בו. קודם היה פה מגע מיני חייתי. אבל עכשיו זה פתאום נהיה נורא אינטימי. אייל ליטף אותה בעדינות עד שהסדירה את הנשימה. היא נתנה לו נשיקה עדינה. אייל הוריד אותה ממנה, ואמר לה, "טוב עכשיו צריך לטפל בזה…" והצביע על הזין העומד שלו. ענת כבר עמדה לכרוע שוב אבל הוא תפס אותה ביד ואמר לה "לא ככה. תשכבי!". היא שכבה על המיטה. "זוזי אחורה" הוא פקד. "עוד! עוד!". הוא המשיך עד שהראש שלה נטה אחורה מהקצה של המיטה. ענת כנראה לא הבינה מה הוא רוצה אבל אני כבר הבנתי. אם כבר להתייחס אל אשתי כמו זונה אז עד הסוף. אייל התקרב לענת. הזין שלו כבר היה מונח לה על הפנים. עכשיו היא הבינה. היא פתחה פה גדול. אייל נכנס לאט לאט, עד הסוף. עד שהאשכים הכבדים שלו נחו לה על האף. ואז יצא. ואז שוב לאט לאט עד הסוף. ואז יצא. ראו ממש את הגרון שלה מתרחב עם כל כניסה. ואז הוא התחיל להגביר את הקצב, עוד יותר ועוד יותר. ענת השתדלה לקחת אוויר מדי פעם. היה לה מבט מצועף בעיניים ונראה שהיא מאוד אוהבת את התנוחה הזאת. ענת התחילה לאונן לעצמה תוך כדי. מזיזה את היד שלה על הכוס שלה ומעסה את הדגדגן. מדי פעם דוחפת אצבעות. כל המראה הזה גרם לזין שלי לעמוד שוב. ליטפתי אותו והסתכלתי במראה המדהים הזה של הגבר השרירי הזה, עם הזין הענק, מתייחס לפה של אשתי כמו לכוס ומזיין אותה. המראה של אשתי שכמו איזו כוכבת פורנו מנוסה, לא רק שלא נחנקת ולא נרתעת, היא נדלקת מזה ומאוננת לעצמה תוך כדי. אייל הסתכל אחורה וראה אותי מלטף לעצמי את הזין. "בוא", הוא אמר לי "יש לזונה חור פנוי. אתה מוזמן למלא אותו". איזו השפלה. גבר זר מזיין את הגרון של אשתי, מתייחס אליה כמו זונה, ואז עוד עושה לי "טובה" וקורא לי להצטרף. למה זה כ"כ מחרמן אותי לעזאזל???. כעסתי על עצמי אבל כמו שכבר הבנתי, לגוף שלי יש רצונות משלו. קמתי מהכורסה וניגשתי לצד השני של המיטה. תפסתי את שתי הרגליים של אשתי ופיסקתי אותן. כיוונתי את האיבר הזקור שלי לכוס המצפה שלה ודחפתי אותו עד הסוף. ענת השמיעה גניחה חנוקה. אייל חייך. הוא ידע שהוא הצליח לסובב את שנינו על האצבע הקטנה. הכל קרה בדיוק כמו שהוא תכנן. אייל זיין לה את הפה בזמן שאני זיינתי לה את הכוס. הקצב הלך והתגבר. אני גמרתי ראשון, יורה מטחים לתוך הכוס החם של אשתי. ענת שלחה יד והמשיכה לאונן עד שגמרה בעצמה. ואז אייל כבר לא היה מסוגל לעמוד בעוצמת הגירוי שנוצרו מהרעידות שלה והתחיל לירות מטחים לתוך הגרון שלה. אחרי שגמר יצא, סוחב איתו נהרות של זרע ורוק שנשפכו מהפה של אשתי. היא התקפלה לתנוחת עובר על הספה. שוכבת מתנשפת.

התיישבתי על המיטה לידה. המום מכל מה שקרה. אייל שאל אותי "נו, איך אתה מסכם גבר? זה מה שרצית?". התביישתי לענות אבל אמרתי לו "כן אייל. תודה! נראה גם שענת מאוד נהנתה". "נכון ענת?" שאלתי, אבל היא לא היתה מסוגלת לענות. היא שכבה שם על המיטה, מתנשפת, מלאה ברוק וזרע. מנסה להבין איך היא הגיעה למצב הזה. היא רצתה לחבק אותי אבל לא היתה מסוגלת. אולי מעייפות, אולי מבושה. אולי משניהם. "ענתי" אייל אמר, מחר יום שבת. תוכלי לנוח. לכי למקלחת ותתנקי קצת. ענת קמה בקושי וגררה את עצמה למקלחת. אני ואייל התלבשנו חזרה בינתיים. אחרי כרבע שעה ענת יצאה ערומה מהמקלחת. עוד ראו קצת שאריות זרע פה ושם והאיפור שלה היה מרוח. אבל היא נראיתה יותר טוב מקודם. היא אספה את הבגדים שלה ממרכז הסלון והתלבשה מולנו. אייל פתח את הדלת. חיבקתי את ענת והובלתי אותה החוצה. "נתראה בראשון ענת" הוא אמר "ואל תשכחי לשלוח לי תמונת לילה טוב!". כעסתי, החצוף הזה עוד רוצה תמונה? אחרי כל מה שעשה פה היום?. אבל נראה שענת חשבה אחרת כי היא מייד ענתה לו "בטח אייל. ברור!".

אייל סגר את הדלת. ענת ואני הלכנו לאט אל הרכב. שותקים. לא מבינים מה בדיוק קרה פה היום. היה ברור לנו שאנחנו צריכים לדבר, אבל היינו עייפים מדי. המומים מדי. אולי גם נבוכים. כל מה שתכננתי היום היה לדבר עם אייל. לקבוע כללים. בחלומות הכי פרועים שלי לא דמיינתי שיקרה מה שקרה היום. האם ככה הולך להיראות המשך החיים שלי? החלטתי שהכי טוב לא לדבר ולא לחשוב יותר מדי. צריך ללכת לישון היום. מחר יום שבת. נוכל לדבר, לעכל ולהבין מה קרה פה בדיוק.







Loading

17 מחשבות על “המנהל החדש – פרק 5 (המפגש הגורלי)”

  1. וואו זה משתפר פלאים מפרק לפרק
    דעתי האישית
    אני מקווה שלא יהיה שליטה מלאה וכן יהיה לה את הכח לעצור את זה
    תן לה להנות ואולי כן לעבור על הכלל של 'לא זיון' אבל שלא תשתעבד אליו, שתהיה לה את היכולת לעצור, אפילו אם זה יהיה אחרי חדירה
    נגיד
    הוא חדר, יוסי כועס על זה ואז היא מחליטה לעצור הכל, לא משנה מה זה ידרוש ממנה

    הגב
  2. סיפור מדהים . כל הכבוד . קח את הזמן להמשך. סופשבוע נעים

    הגב
  3. ממש ממש אהבתי. ואוו . מזל שלקחתי טלפון לחאן יונס.

    הגב
    • כל סיפור מרגש מחדש!!
      אני מאוד נהנה לקרוא את הסיפורים שלך
      יש שם שפטים מפוצצים! מחכה להמשך❤️

      הגב
  4. כמה אני רטובה כן שאייל יהפוך אותה ממש לשפחה שלו תמשיך עוד

    הגב
  5. וואו איזה יופי אחד הסיפורים. חייב להתקדם הלאה ולתת לאייל לזיין אותה גם בכוס וגם אנאלי.

    הגב
  6. וואוו סיפור מעולה. כתוב מדהים.
    מחכה לפרק נוסף ומחרמן לקרוא על הדיבור בינך לבין אייל ובין אייל לאשתך במהלך הסקס. מחרמן ההשפלות העדינות.

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן