המנהל החדש – פרק 6 (דובאי)

בבוקר התעוררתי לפני ענת. ראיתי אותה ישנה לידי. היא נראיתה בדיוק כמו הענת שאני זוכר מפעם. שלווה, חיוך תמים על הפנים. חיוך של אישה טובה.. נאמנה… אדם זר שהיה מסתכל עליה לא היה מעלה על דעתו מה היא עשתה בשבועות האחרונים, ועוד פחות מה שהיא עשתה אתמול. הזכרונות מאתמול עלו לי בזיכרון. אייל מאונן לאשתי ומחדיר לה אצבעות במסעדה. המציצה והגמירה על הפנים שלה. אשתי רוקדת ריקוד צמוד עם אייל ממש מולי ומתחככת בזין שלו. הסימנים של היד שלו על התחת שלה ואז דחיפת האצבע בתחת. הדיבורים המשפילים שלה ושל אייל. והשלישיה המוזרה של אייל מזיין את הגרון של אשתי בצד אחד של המיטה ואני מזיין לה את הכוס בצד השני. אני מצד אחד מבין שהכל קורה בגללי. אם לא הייתי דוחף אותה לזה כלום לא היה קורה. אבל ענת היתה ממש בעניין. אני לא מצליח לקבל שהכל רק הצגה בשבילי. בזמן שהרצתי בראש את כל מה שקרה, ענת פתחה עיניים. היא ראתה אותי מסתכל עליה. חייכה אלי ואמרה "בוקר טוב מאמי, הכל בסדר?", "אני בסדר", "ואת?". פתאום, נראה שתוך שניה חזרו אליה כל מאורעות אתמול בערב. החיוך נמחק לה מהפנים. העיניים שלה התחילו לדמוע והיא אמרה לי "יוסי שלי… יוסי… אני לא .. אני … אני לא יודעת מה קרה לי. אני הייתי ככ לחוצה ולא רציתי שכל זה יקרה. לא ככה. וכל המילים שאמרתי. אני לא מבינה מה קרה לי. פשוט נסחפתי בקצב של אייל. אני לא רציתי לפגוע בך ככה. יודע מה? די! צריך להפסיק את כל זה! אתה הכי חשוב לי בעולם. אני עשיתי את זה בשבילך. אני לא רוצה לאבד אותך. אני אעשה כל מה שתרצה. אתה רוצה שאתפטר? מצידי שלא אראה יותר את אייל לעולם. זה לא שווה את זה!!". היא התחילה לבכות. חיבקתי אותה חזק אלי. חיבקתי עד שנרגעה.

"ענתי שלי, הכל באמת בסדר. את זוכרת שפיסקתי לך את הרגליים במסעדה?", "כן" היא ענתה. והסמיקה. "ואת זוכרת את הנשיקה ששלחת לי בזמן שמצצת לאייל כשהיינו אצל אייל?" שאלתי, "כן"… ענתה והתחילה להבין לאיפה אני חותר. "ואת זוכרת שעמד לי רק מלראות אותך עם אייל אפילו אחרי שכבר גמרתי? ואז, את זוכרת שזיינתי אותך בזמן שאייל זיין לך לך את הגרון?". "מה אתה מנסה להגיד לי יוסי? אתה אומר שאתה א…אהבת את כל זה? אתה לא כועס עלי?" שאלה בתדהמה. "כועס? אני רק אוהב אותך יותר. אני יודע שהדיבורים האלה הם חלק מהמשחק. הפנטזיה שלי היא לראות אותך מתמסרת לגבר חזק. דומיננטי. שמוציא ממך דברים מטורפים שאפילו את לא חשבת שאת מסוגלת. וזה בדיוק מה שקרה אתמול. וואו כשאני רק מדמיין את מה שעשית אתמול. איך ששיחקת עם הזין שלו על הפנים שלך, איך שנתת לו לגמור לך בפה ואז כשהראית לו את מה שהיה לך בפה לפני שבלעת. אין לי. מושג איפה למדת לעשות דברים כאלה. אבל רק תראי מה זה עושה לי רק לחשוב על זה". לקחתי את היד שלה והנחתי אותה על הזין שלי שכבר היה קשה כמו אבן. היא התחילה לשפשף אותו בעדינות. "אני אוהבת אותך ולעולם לא אפגע בך" היא אמרה. היא הורידה את השמיכה מעליה, הורידה את התחתונים, ועלתה עלי. היא כיוונה את הזין הזקור שלי את תוך הכוס הרטוב שלה וירדה עד הסוף. "אני אוהבת אותך" אמרה, "גם אני" עניתי, ואז היא התחילה לעלות ולרדת בזמן שאני מלטף אותה בכל הגוף, ומדי פעם מעסה לה את השדיים. המשכנו ככה עד שגמרנו. "בוא נישאר היום כל היום במיטה" היא אמרה, "נזמין אוכל, נראה סרטים ונעשה אהבה. מה אתה אומר? אני צריכה אותך היום". מצד אחד זה היה מאוד מחמיא. מצד שני, ראיתי איך היא התנהגה עם אייל אתמול. כאילו שתי נשים שונות חיות בתוך גוף (סקסי) אחד. אישה אחת טובה ואוהבת, והשניה שרמוטה חסרת מעצורים. לא סתם היא אמרה לי "נעשה אהבה". איתי היא "עושה אהבה". עם אייל היא "מזדיינת". השרמוטה חבויה שם בפנים. היא לא יוצאת כשהיא איתי. אבל כשהיא עם אייל…. זה כמו כישוף. פתאום יוצאת ענת האחרת. זה גם מכאיב לי שזה לא קורה איתי וגם מחרמן אותי רצח, בדיוק בגלל שזה לא קורה איתי. כל יום שבת נשארנו במיטה כמו שענת הציעה. היה יום שבת מושלם. סימנו אותו מותשים, מרוקנים, שבעים, ומעל הכל, אוהבים.

כיף בהייטק

במהלך השבועות הבאים אייל הפך להיות חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו. לפעמים אני וענת נסענו אליו לווילה. לפעמים הוא היה מגיע אלינו. ולפעמים ענת היתה "נשארת מאוחר לדיון סוער" אצלו ברכב. כשלא הייתי נוכח בעצמי, ענת הקפידה לצלם הכל ואייל שיתף פעולה. הסרטים האלה היו מדהימים ולא פעם מצאתי את עצמי מאונן כשאני צופה בהם. באחד הימים ענת הגיעה הביתה מאושרת. "מה קרה?" שאלתי, "סוף סוף אני מרגישה מה זה לעבוד בהייטק" היא אמרה. "למה את מתכוונת?" שאלתי. "יוסי!! אתה לא תאמין!! שולחים את כולם, כולל בני זוג, לשבוע בדובאי במלון ארבעת העונות. זה מלון יקר פצצות. מממנים לנו הכל. טיסה, אוכל, טיפולי ספא. הכל!!". "וואו!!!" אמרתי, הייתי בשוק. כל הזמן שמעתי על דברים כאלה בחדשות אבל אף פעם לא הרגשתי את זה ממש. שמחתי שענת עובדת כמתכנתת אבל לא קלטתי שאזכה להנות מכל הטוב הזה. "מתי זה קורה?" שאלתי, "עוד שבועיים". היא ענתה. לרגע הייתי מאושר לקבל חופשה בחינם עם ענת במלון יוקרתי, אבל אז פתאום זה היכה בי. זה חופש מהעבודה. שולחים את כולם. כולם זה כולל גם את אייל. הוא יהיה שם איתנו. מצד שני, כל העובדים יהיו שם יחד איתנו, אז סביר להניח שלא יקרה כלום בין ענת לאייל. אין סיכוי. קיוויתי שהוא אפילו יגיע עם איזו בת זוג למלון. מה שיקטין עוד יותר את הסיכוי שיקרה משהו בינו ובין ענת. החלטתי לא להכנס סתם לסרטים, ולקוות שתהיה לנו באמת חופשה חלומית.

בבוקר של הנסיעה פגשנו בנמל התעופה את אייל ואת כל שאר העובדים. אייל חייך אל שנינו. לחץ לי את היד. כרגיל, לא הראה כלום. ענת קצת הסמיקה כשראתה אותו אבל גם היא כבר התחילה להתרגל לסיטואציה. קצת התאכזבתי כשראיתי שהוא בלי בת זוג, אבל החלטתי להשאר חיובי. "יהיה בסדר גמור". חשבתי לעצמי. בטיסה ענת ישבה ליד החלון ונירדמה די מהר. מצידי השני ישבה אחת העובדות. היא היתה מאוד מצוננת וכל הטיסה התעטשה והשתעלה. לא הצלחתי להרדם וכל הזמן ניסיתי לא לנשום לידה כדי לא להידבק אבל זה היה כמעט בלתי אפשרי. כבר בירידה מהמטוס התחלתי להרגיש קצת נזלת. כשהגענו למלון המטורף כבר קצת כאב לי הראש. ענת שאלה אם הכל בסדר אבל אני הייתי בטוח שזה סתם משהו קליל שיעבור צ'יק צ'ק. במעלית אייל נכנס יחד איתנו. שאלתי אותו באיזו קומה הוא והוא אמר "6". "גם אנחנו 6" אמרתי וצחקתי צחוק מזוייף, מקווה בסתר ליבי, שאנחנו בקצוות מנוגדים של הקומה. יצאנו מהמעלית והתחלנו ללכת יחד. אנחנו עצרנו ליד חדר 218. פתחתי את הדלת. ואייל המשיך ללכת אבל נעצר מיד אחרינו בחדר 220 והוציא את המפתח מהכיס. הייתי בהלם. זה הכי גרוע שיכול להיות. הוא ממש בחדר הצמוד אלינו. ממש פירצה הקוראת לגנב. נכנסנו לחדר. הנחתי את הדברים ומיד התיישבתי על המיטה. מרגיש ממש סחוט. קיוויתי עדיין שלא חטפתי משהו בטיסה. אחרי 10 דקות, דפיקה בדלת. לא דלת הכניסה אלא הדלת שמחברת בין שני החדרים. ענת ניגשה לפתוח את הדלת בחשש. מהצד השני הופיע אייל, זחוח. הוא מיד חיבק את ענת ומחץ לה את התחת. "אתה אירגנת לנו להיות בחדרים צמודים?" שאלתי. "אני??" ענה, "מה פתאום!!, זה אקראי לגמרי". בטח, חשבתי, איזה שקרן. "אייל!" אמרתי. "אני אשמח אם בחופש הזה תתרחק קצת מענת ותאפשר לנו להנות במלון בתור זוג נשוי. אם לא אכפת לך, אני אשאיר את הדלת נעולה". אייל ענה "סבבה גבר, מה שתגיד". נתן לענת כאפה בתחת שגרמה לה לצחוק במבוכה ולהסמיק קצת, ונכנס חזרה לחדר שלו. ענת נעלה אחריו את הדלת.

אני כבר התחלתי להרגיש ממש רע. נחתי על המיטה כדי לצבור כוחות לארוחת בערב. ענת היתה ממש מבועסת. היא ממש רצתה להסתובב קצת. אולי לקנות בגדים חדשים, אבל לא הייתי מסוגל לזוז מהמיטה. פתאום הודעה בטלפון של ענת. הודעה מאייל "מה עם יוסי? הוא נראה זוועה כשנכנסתי קודם". "כן, הוא כנראה חטף משהו בטיסה. ישבה לידו מלכה מה HR והיא כל הזמן התעטשה והשתעלה. נראה לי שהיא הדביקה אותו. הוא שוכב על המיטה כמו פגר" (היא הסתכלה עלי ברחמים כשכתבה את זה) "תגידי, בא לך שאני אקח אותך לשופינג? אני מכיר מקום מטורף פה בדובאי. את רוצה?". פתאום ענת פנתה אלי ושאלה "תגיד, מה אתה אומר שאני אקפוץ קצת עם אייל לשופינג?" הוא אמר שהוא מכיר מקום ממש ממש שווה בדובאי. "דווקא עם אייל?" שאלתי. "כן, הוא היה פה כמה פעמים ומכיר מקומות. יותר נוח לי לנסוע איתו. זה כולה שופינג אל תילחץ". "טוב" אמרתי. בסהכ אני זה שחולה פה. למה שענת תיתקע איתי בחדר?. מצד שני, לא התאים לי עכשיו שענת תתחיל לעשות כל מיני דברים עם אייל באמצע החופש הזוגי שלנו. פתאום עלה לי בראש רעיון גאוני. "תשלחי לי תמונות של מה שאת קונה, בסדר?". תיארתי לעצמי שזה יטרפד כל מיני תוכניות שבטח יש לאייל בראש. עכשיו היא חייבת ללכת באמת לשופינג. אחרת, איך היא תצלם לי?.

ענת אמרה "בטח מותק. ברור שאשלח לך תמונות של מה שאני קונה". ענת כתבה לו שהסכמתי והם סיכמו לצאת עוד חצי שעה. ענת התארגנה מהר על לבוש קליל וצנוע. בכל זאת דובאי. היא שמה על עצמה שמלה פשוט יחסית עם מחשוף די צנוע. הקטע שהיא כזאת פצצה שגם עם לבוש די צנוע היא סקסית בטירוף. היא התאפרה בזריזות. שמה בושם. ויצאה. בדרך החוצה נתנה לי נשיקה על הלחי ואמרה לי "תנוח מותק. שנוכל לחגוג בלילה" אמרה וקרצה לי. הזין שלי התחיל להתרומם, והתפללתי שארגיש טוב יותר בערב.

שופינג עם אייל

ענת יצאה מהדלת של החדר. בחוץ אייל כבר חיכה לה. הוא לבש מכנס קצר וחולצה עם שרוולים קצרים. הוא נראה כמו איזה מליונר צעיר. הוא חיבק אותה חזק עם הזרועות השריריות שלו, וזה גרם ללב שלה לרטוט והיא הרגישה את הכוס שלה מתחיל להירטב. "את נראית מדהים, כרגיל, ענתי". היא הסמיקה אבל היא היתה נחושה לשמור את עצמה לבעלה בטיול הזה. אייל ליווה אותה לחניון, שם חיכה רכב מפואר שהוא שכר. הוא פתח לה את הדלת כמו ג'נטלמן אמיתי. "לאיפה נוסעים?" היא שאלה. "הפתעה" הוא ענה. הם נסעו והתרחקו מהמרכז הסואן. אחרי 30 דקות נסיעה, אייל חנה מול חנות בגדים שנראיתה ענקית ומפוארת בצורה מוגזמת. החנות השתרעה על פני כמה קומות. קומה של בגדי נשים,קומות נוספות לגברים וילדים. הם נכנסו וענת התחילה להסתכל על הבגדים. הם ניראו לה ממש יפים והיא כמעט לקחה שמלה כדי למדוד אבל אז היא קלטה את המחיר. 1200$. היא החזירה אותה מיד למקום. "אייל, לאיפה הבאת אותי??? אין לי כסף לבגדים כאלה.". "אל תדאגי מותק, הבגדים עלי. עשית בשבילי כ"כ הרבה, תני לי לפנק אותך קצת. מכל המניות שקיבלתי יש לי הרבה יותר כסף ממה שאני צריך. " אייל לקח חזרה את השמלה מהקולב, והוביל את ענת כדי לבחור עוד דברים. הוא בחר לה שמלה ארוכה עם שסע עמוק מאוד וגיזרה מחמיאה מאוד. ועוד כמה שמלות יפות. אחרי שבחרו כמה שמלות אייל אמר "טוב, צריך למדוד. בואי!". הוא הוביל אותה לחדרי המדידה המפוארים. לפני שהיא הספיק להכנס לחדר המדידה הוא עצר אותה ואמר לה "יש לי רק תנאי אחד ענתי, כדי שאקנה לך את כל השמלות האלה", "מה?" שאלה. "שתתני לי להכנס לחדר המדידה איתך כדי לקבל תצוגה פרטית. מגיע לי לראות על מה אני משלם, לא??". ענת היתה בשוק. אפילו אני לא נכנס איתה לחדרי מדידה. אבל היא חשבה שיש משהו במה שאייל אומר ותאכלס אחרי כל מה שהם עשו יחד בחודשים האחרונים, לראות אותה מחליפה בגדים זה מה שמפריע לה??. הוא גם לא יעיז לעשות איתה משהו במקום ציבורי כזה ועוד בדובאי. "סבבה" היא ענתה והם נכנסו יחד לחדר המדידה. אייל התיישב וענת הורידה את השמלה שאיתה הגיעה. היא נשארה מול אייל בחזיה שחורה וחוטיני תואם. המכנס של אייל טיפה התרומם והיא ברור שהוא אוהב את מה שהוא רואה. ענת שמה לב לזה וחייכה. היא לבשה את השמלה הראשונה. "תוכל לעזור לי עם הריצרץ'?". אייל קם ועזר והזין שלו קצת התחכך לה בגוף. ענת הסמיקה עוד יותר אבל לא אמרה כלום. היא הגישה לו את הטלפון שלה ושאלה "תוכל לצלם בשביל יוסי?". אייל כמובן הסכים וצילם. קיבלתי תמונה של ענת בשמלה הראשונה. "מהמם" הגבתי. ענת הגיבה עם לב על התגובה שלי והמשיכה לפשוט את השמלה. פתאום שמתי לב למשהו מוזר בתמונה. מאחורי ענת היתה מראה, ובמראה ראו בבירור רגליים גבריות. לא האמנתי למראה עיניי. אייל איתה בחדר המדידה? באמת?? העדפתי לא להביך אותה ולא אמרתי כלום, אבל לדמיין את שניהם בחדר המדידה חירמן אותי בטירוף. ככה ענת החליפה שמלה ועוד שמלה וכל פעם קיבלתי תמונה חדשה, שככל הנראה צולמה ע"י אייל. השמלות היו מדהימות וענת נראתה בהן כמו כוכבת קולנוע מפורסמת ולא כמו איזו מתכנתת מחיפה. בזמן שענת פשטה את אחת השמלות כשהגב שלה אליו, אייל הוריד את המכנס והבוקסר ושיחרר את הזין הענק שלו, שכבר עמד לגמרי, לאוויר. אחרי שענת סיימה להוריד את השמלה ונשארה שוב בחזייה וחוטיני, היא הסתובבה ופתאום ראתה מולה את הזין הענק של אייל עומד מולה בדום מתוח. היא ליקקה את השפתיים. היא כבר הרגישה מאוד נוח עם הזין שלו. המראה הזה כבר היה מוכר לה מאוד. זה לא הביך אותה. להפך. זה עורר בה רגשות מכל המפגשים הקודמים. היא כבר שכחה למה הם בחדר המדידה. ואפילו בלי שיבקש, היא כרעה מיד על הברכיים, כאילו שזה המקום הטבעי שלה. הפנים שלה התקרבו לזין הזקור שלו. מרגישה כבר את הריח המשכר שלו שלמדה לאהוב. בלי לחשוב פעמיים, כמו במין אינסטינקט, היא פתחה את הפה והכניסה את ראש הזין שלו לפה, מלקקת בקפידה את טיפות האהבה, שביצבצו בקצה האיבה הזקור, מתענגת על הטעם. היא שכחה לצלם. שכחה שתכננה לא לעשות כלום עם אייל. בזמן שהיא עסוקה עם הזין שלו, ואייל החליט קצת לשגע אותי. בלי שענת שמה לב, אייל לקח לה את הטלפון, כיוון אותו אליה, וצילם אותה מלמעלה עם חצי האיבר שלו בפה שלה. פתאום קיבלתי הודעה חדשה אצלי בטלפון. ציפיתי לראות את ענת עם עוד שמלה מדהימה, אבל במקום זה ראיתי משהו שגרם לי לדפיקות לב מואצות. התמונה שהופיעה על מסך הטלפון שלי הוכיחה, שהחשדות שלי היו מדוייקים. הוא שם איתה!! ולא סתם שהוא שם איתה, בתמונה ראו את אשתי על הברכיים עם חצי מהזין הענק של אייל אצלה בפה. בכותרת לתמונה אייל כתב "עוד מעט גומרים" והוסיף סמיילי קורץ. איזה מניאק!!! לרגע חשבתי לענות בעצבים, "קניות, אה??? יא זונה. תחזרי מיד למלון!!", אבל משהו בתוכי לא נתן לי. המראה היה מדהים. הפנים היפות של ענתי שלי עם הזין הענק של אייל בפה שלה. לא רציתי לקלקל את הדבר הזה. לבסוף החלטתי לכתוב משהו אחר. ענת המשיכה למצוץ בהתלהבות הולכת וגוברת עד שלבסוף אייל שיגר מטחים של זרע טרי לתוך הפה שלה. היא בלעה את הכל וניקתה את הזין שלו בקפידה. כשסיימה היא פתאום עצרה וקלטה מה היא עשתה. היא לא הבינה איך זה קרה לה. איך מצצה לו ככה בחדר המדידה כמו איזו זונה?? איזו בושה… היא קמה לאט לאט, מתנשפת, ואז לקחה ליד את הטלפון. היא ראתה את התמונה שאייל שלח לי מהטלפון שלה ורתחה מזעם. "למה עשית את זה????" היא שאלה את אייל בכמעט צעקה. "את לא מכירה עדיין את בעלך. הוא אמר בלעג. הוא יאהב את התמונה". "באמת?? נדמה לך!! הוא לא מרגיש טוב. הוא לא רצה שיהיה ביננו כלום בנופש הזה. הוא בטוח יתעצבן. הרסת לי עכשיו את כל הטיול!!". "יודעת מה?" אייל אמר. "בואי נתערב. אם יוסי כועס, אני לא נוגע בך כל הטיול, אבל אם הוא לא כועס, את מגיעה אלי בלילה לבילוי קצר לפני השינה. מה את אומרת?". "בסדר יא דפוק.. בסדר… אתה לא מכיר את יוסי כמוני". לא עברה דקה והגיעה הודעה ממני "וואו… מסכן אייל. איזו נפיחות קשה. מזל שאת מטפלת לו בזה. אני בטוח שאחרי הטיפול שלך הוא ירגיש הרבה יותר טוב 😉 ". אייל ראה את זה והתפקע מצחוק. "אני לא מכיר אותו?? נראה לי שאת לא כ"כ מכירה את בעלך. אני כבר לא יכול לחכות להיום בלילה.". ענת תקעה בו מבט זועם. "יאללה, בואי נלך לשלם וניסע חזרה למלון". הוא שילם על השמלות שלה כמו שהבטיח, והם נכנסו לרכב ונסעו חזרה למלון.

הבילוי הלילי

ענת כעסה על מה שקרה. על מה שהיא עשתה, על זה שלא הסריטה בשבילי, על זה שאייל ידע בדיוק איך אגיב, ומעל הכל היא היתה חרמנית רצח מהפעילות בחדר המדידה. היא קיוותה שיהיה לי כח לטפל בה כי היא הרגישה שהיא עומדת להתפוצץ מרוב חרמנות. היא נכנסה לחדר ומצאה אותי עדיין במיטה. נראה אפילו עוד יותר גרוע מאיך שנראיתי לפני שהיא יצאה. היא היתה סמוקה ובידיים שלה היו שקיות עם השמלות החדשות. "תתחדשי ממי", אמרתי. "תודה" היא ענתה. "כמה זה עלה?" שאלתי. "קרוב ל 10000$". "כמה??????" שאלתי. ולפני שהתחלתי לצעוק עליה שהיא ירדה מהפסים היא אמרה "אייל שילם". "באמת??" שאלתי. "באמת!!". לא ידעתי איך אני מרגיש בקשר לזה. מצד אחד, יפה מצידו. מצד שני. אשתי נותנת לו טובות הנאה מיניות ועכשיו הוא משלם. למה זה הופך את אשתי בדיוק? ושוב המחשבות האלה גרמו לזין שלי להתרומם. לעזאזל עם הפנטזיה הזאת!! איך גם זה מחרמן אותי??? טוב, לא יעזור לכעוס. המליאן הזה רוצה לקנות לאשתי מתנות? שיקנה. העיקר שענת מרוצה. השעה היתה כבר מאוחרת וצריך לרדת למטה לאכול את ארוחת הערב. התלבשתי בקושי, וגררתי את עצמי יחד עם ענת למטה לאכול. ענת לבשה את אחת השמלות החדשות שלה. בחדר האוכל היא קיבלה אינספור מחמאות עליה. כל אישה שראתה אותה החמיאה לה. הגברים לא החמיאו אבל לא הצליחו להוריד ממנה את העיניים. אייל התקרב אלי ואמר "מה נשמע גבר? אתה נראה גמור. הכל טוב?", "אני קצת מקורר. תודה שלקחת את ענתי לשופינג, ותודה על המתנות היפות". "תודה לך!" הוא ענה וצחק. היתה לי הרגשה שאני יודע על מה הוא מודה לי אבל לא יכולתי להודות בזה. אכלנו עם זוג עובדים אחר והיתה בסה"כ ארוחה נעימה. היה לי קצת קשה להשתלב כי הרגשתי ממש רע אבל השיחה קלחה גם בלעדי. בסוף הארוחה עלינו למעלה לחדר. לקחתי שני דקסמול קולד ללילה, וגם שני אופטלגין ליתר ביטחון. לא עברה רבע שעה והנחירות שלי מילאו את חלל החדר. ענת שכבה שם במיטה, מחורמנת ומתוסכלת. היא ידעה שהיא לא יכולה לכעוס עלי. אני לא אשם שאני חולה. אבל היא הרגישה תקועה במצב דפוק. פתאום, דפיקה בדלת המחברת בין החדרים. היא מיהרה לפתוח את הדלת. בפתח עמד אייל לבוש רק בבוקסר. הוא אמר לה "לילה טוב ענתי. מה עם הבילוי הלילי שלי?" קצב הלב שלה זינק לשמיים. אייל פינה לה את הדרך והיא נכנסה לחדר שלו במהירות. אייל תפס לה את הראש והתחיל לנשק אותה. היא נישקה אותו בחזרה והרגישה איך הכוס שלה נרטב במהירות. אייל הוריד ממנה את השמלה. היא נשארה לעמוד מולו ולא הצליחה לזוז מהמקום. אייל הוריד לה את התחתונים והחזיה והיא עדיין לא הצליחה לזוז או לדבר. הוא חזר לנשק אותה ותוך כדי זה דחף אותה לעבר המיטה. היא נפלה על המיטה ואייל גהר עליה והמשיך לנשק. ענת הרגישה שהכוס שלה עולה באש. ואז אייל לקח את הזין הזקור שלו והעביר אותו באיטיות על הכוס של אשתי. הראש הגדול של הזין הפריד בין שפתי הכוס ונגע גם בדגדגן שהיה כבר נפוח מאוד. ענת גנחה "אההה.. זה נעים ככ…אווו ", היא היתה זקוקה למגע הזה. עוד מחדר ההלבשה. אייל המשיך והעביר את הזין בתנועות הלוך ושוב לאורכו של הכוס של אשתי. כל פעם שהוא נגע לה בדגדגן הגוף שלה זז מעצמו מעוצמת הגירוי. ענת הסתכלה למטה וראתה את האיבר הענק שלו זז על הכוס הרטוב שלה והמראה שיגע אותה. "את לא סקרנית?" הוא שאל פתאום. "סקרנית?" היא שאלה בחזרה. "סקרנית כמה טוב זה ירגיש כשאזיין אותך", ענה תוך שהוא לא מפסיק להעביר את הזין שלו על הכוס שלה. "סיכמנו שלא" היא ענתה. "זה לא מה ששאלתי. שאלתי אם את לא סקרנית לדעת כמה טוב זה ירגיש כשאזיין אותך עם הזין הגדול שלי?". "חשבתי על זה", היא ענתה "אבל הזין שלך גדול מדי. אתה תכאיב לי עם הדבר הזה. וסיכמנו משהו אז תפסיק כבר". "אני יודע שזה מה שסיכמנו, אבל אני מכיר את בעלך. אני יודע איך הוא חושב. ואני מבטיח לך שעמוק בפנים הוא רוצה שזה יקרה אפילו יותר ממך. הוא אוהב אותך והוא יודע שאני יכול לגרום לך להרגיש דברים שהוא לא יכול, ובדיוק בגלל זה הוא רוצה שאני אזיין אותך.". אייל המשיך לשפשף את הזין שלו בכוס של אשתי. "אהההההה…" היא גנחה שוב. "ס..ס..סיכמנו ש..ש..שלאאאא". המגע של הכוס החם והרטוב שלה גירה אותו והוא גם התחיל לגנוח. שניהם הרגישו גירוי הולך וגובר והמח שלהם הפסיק לתפקד. כל הדם שבגוף שלהם התמקד בנקודה אחת רגישה ששלחה שוב ושוב זרמים חשמליים חזקים בכל הגוף שלהם. "הכוס שלך נועד בשביל הזין שלי. את יודעת את זה. את מתה שאזיין אותך. אז רק צריכה להודות בזה". אשתי ידעה שזה נכון. היא מצצה לו כ"כ הרבה פעמים, היא הרגישה את הזין שלו מקרוב כ"כ הרבה פעמים, והיא חשבה על זיון עם אייל יותר מפעם אחת. היא מחורמנת עכשיו כמו שלא היתה מעולם. ואז אייל הוריד מעט את האגן, נותן רק לקצה של הזין שלו להכנס לתוך הכוס של אשתי. שפתי הכוס שלה נפרדו, מקבלות פנימה את ראש הזין הענק. היא הסתכלה למטה וראתה את תחילת הזין שלו כבר בתוכה. "אמרנו ש…שלא א…אייל" היא אמרה והמשיכה לגנוח. אייל הוציא את הראש החוצה והמשיך לשפשף אותו על הכוס הנפוח שלה. ואז הוא שוב הוריד את האגן ושוב נתן לקצה יותר מהזין שלו להכנס. "הוא כ"כ גדול… אה….." היא גנחה יותר חזק והרגישה זרמים מטורפים רצים לה בגוף. "אתה הכנסת אותו.. אייל… סיכמנו שלא…" היא אמרה. "את יודעת מה? תגידי לי שאת רוצה שאפסיק. אם תגידי את זה אני מפסיק מיד". הם הסתכלו אחד לשני בעיניים. ענת לא אמרה מילה. אייל חיכה בלי לזוז וראה שהיא לא אומרת כלום. היא רצתה להגיד משהו אבל הגוף שלה בער. היא לא היתה מסוגלת להגיד לו לעצור. כשאייל ראה שהיא לא אומרת כלום הוא החליט להמשיך והכניס עוד מהזין שלו פנימה לכוס הצר של אשתי. שניהם היו מגורים בטירוף והרגישו תחושה עילאית. "אתה כ"כ ג..ג… גדול.", היא הרגישה מלאה כמו שאף פעם לא הרגישה. אייל הוציא את הזין עד שהוא היה כמעט לגמרי בחוץ, ואז נכנס פנימה חזרה. הוא המשיך בתהליך הזה לאט לאט. יוצא ונכנס. "לאט אייל, הוא כ"כ גדול… וואו… אתה קורע אותי". אייל המשיך בתנועות איטיות והכוס של אשתי התחיל להתרגל לגודל שלו, היא היתה על הקצה עוד מחדר המדידה, ורמות הגירוי שלה שברו את כל השיאים. תנועות הכניסה והיציאה של אייל העלו את הגירוי עוד ועוד עד שהגיעה האורגזמה הבלתי נמנעת. זאת שענת חיכתה לה כבר כמה שעות. זאת שהגוף שלה היה צריך. "אהההההה…….." היא גנחה בקול והגוף שלה התחיל לרעוד ולהתכווץ. היא התחילה לראות הבזקים בעיניים. האורגזמה המטורפת שטפה את הגוף שלה כמו סופה. סופה שהמוקד שלה בכוס הבוער שלה ומשם שולחת גלים וזרמים בכול הגוף שלה עד לקצות האצבעות. לקח כמה דקות ארוכות עד שהסופה עברה והיא שכבה שם מותשת ומתנשפת. בכל מהלך האורגזמה אייל לא הוציא את הזין שלו. הוא השאיר אותו בתוכה. מרגיש דרכו את הכיווצים והרעידות בגוף של אשתי. הוא הרגיש גאווה עצומה שגרם לענת לגמור ככה והוא אפילו לא נכנס עד הסוף.

כשהתאוששה קצת היא אמרה לו בכעס: "איזה חרא אתה אייל. למה עשית את זה??? מה אני אגיד עכשיו ליוסי???". דמעות התחילו למלא לה את העיניים. אבל אייל אמר לה בקול בוטח: "את צריכה להגיד ליוסי את האמת. שאת היית חרמנית רצח, שהיית צריכה את הזין שלי בתוכך, ושהוא גרם לך לגמור כמו שלא גמרת אף פעם. זה מאוד פשוט.". "זה לא כזה פשוט" היא ענתה. "נכון שגמרתי חזק, נכון שנהנתי. אבל סיכמנו על כמה כללים עם יוסי. ועכשיו שברנו את אחד הכללים". ענת הייתה עצבנית ומתוסכלת. אייל סובב אותה על הצד, וחיבק אותה ברכות מאחורה בתנוחת כפיות וליטף אותה בעדינות. למרות שמאוד כעסה עליו, החום והמגע שלו הצליחו להרגיע אותה.


המשך יבוא…

Loading

27 מחשבות על “המנהל החדש – פרק 6 (דובאי)”

  1. כמה פעמים כבר קורא את כל הסיפור מחכה כבר לפרק הבא.
    מקווה שיום אחד יקרה אצלי אם אישתי

    הגב
  2. הזיון בדובאי צריך להיות נקודת המפנה ואל חזור של ענת מאישה שאוהבת את יוסי ומנסה לרצות אותו לשרלילה אמיתית שרק רוצה לרצות את הזין של אייל ושוברת כל מוסכמה אפשרית. סיפור מדהים.

    הגב
  3. מקנא ביוסי וענת, בבקשה תמשיך אבל בלי השפלה של יוסי. אפשר להיות קוקהולד בלי להיות מושפל, רק שמח לראות את אישתך מסופקת.

    הגב
    • אני לא אוהב את ההשפלות הקיצוניות ברמה של קוקהולד מוצץ לבול או מלקק את הזרע שלו אבל אני כן אוהב השפלות מתונות. זה גם עוזר להדגיש את השינוי בהתנהגות של ענת כשהיא עם אייל. אז זה ימשיך מדי פעם אבל אני מבטיח לא להגזים 😉

      הגב
  4. קראתי את כל הפרקים הייתי מתה להחליף אותה ולקבל איבר גדול וביצים מלאות

    הגב
  5. אני עף מכל פרק מחדש
    אהבתי שהיא כן ניסתה לעצור אותו
    אני אוהב לקרוא מלא סוגי סיפורים אבל לפעמים אתה מחפש את הסוף הפחות צפוי

    הגב
  6. אולי לצרף עוד גברים שיזיינו אותה, עובדים או חברים של יוסי. סיפור מדהים. חלום שלי להיות יוסי.

    הגב
  7. ההליך ההדרגתי שהופך את ענת מאישה צנועה וביישנית לזנזונת אוהבת זין נהדר. מקווה שהיא תמשיך ותהפוך לשרמוטה אמיתית עד הסוף ובלי גבולות. שאפו אייל מחכים להמשך.

    הגב
  8. מצויין …. אני אפילו מרגיש את הפרפרים בבטן מהמקום של יוסי

    הגב
    • מאוד נהנה לקרוא את
      כל הפרקים הלוך חזור
      בפרט הפרק האחרון
      שענת מפרגנת לך על זין כל כך גדול
      שאתה קורע אותה
      ממתין להמשכים בקצב הפירגון של ענת

      הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן