החדק – חלק ז' ואחרון

סיפור מאת הכוהנים

לתחילת הסיפור, חלק ב', חלק ג', חלק ד', חלק ה', חלק ו

 

אחה"צ הגעתי לבית הקפה, כפי שדקלה הנחתה אותי, הייתם אומרים בשלב זה "אפשר לחשוב, עוד בחורה", אבל מדובר כאן על כוסית על, אני מתכוון ברמה של בר רפאלי בגיל 18, עד עכשיו הבנות שעימן הייתי (פרט לאחיותי שנראו יותר טוב מהממוצע) היו בתוך הסקאלה הרגילה של מראה של נערות, נעימות למראה, קצת מעוגלות, פנים סבירות וכדומה, אבל דקלה היתה שייכת לגזע אחר, והיא ידעה את זה, היה לה את הגובה והרגליים האינסופיות, את הגוף, את החזה הגדול והזקוף, את הפנים המסותתות באבן, את ההתנשאות שיש רק לבחורות מדהימות שאין לאף אחת אחרת, כל אחד מכיר את האלה הבלתי מושגת, אז זאת בדיוק היא.

אחרי מספר מילות נימוסין והזמנת שתייה קלה היא סיפרה לי שיש לה אויבת מרה בכיתתה, לימור, שהינה החרשנית הכיתתית שמזלזלת בדקלה ובפמליה שמקיפה אותה, שמתנהגת אליה כאילו היא נעלה כי היא חכמה יותר ושזה מרתיח את דקלה ושהיא רוצה לנקום.

בשלב הזה מילאתי פי מים ונתתי לדקלה להמשיך את הנאום שלה, ברור לי שיש לה תוכנית סדורה ושאני רק פיון בתוך החזון הזה שלה, אבל ברור לי גם שהיא לא היתה מספרת לי את הצרות שלה אם לא היתה רוצה ממני משהו ובתמורה אני אבקש משהו.

ואז דקלה הגיע למטרה שלה, היא ביקשה ממני כך: "אני רוצה שאתה תפתח את לימור, תעניק לה לילה שהיא לא תשכח, תהפוך אותה מחנונית שמרוכזת רק בלימודים לחיית מין, שהיא תרד מהסוס שלה ותתפלש בבוץ", את האמת הופתעתי, חשבתי שהיא תהיה יותר קצרת רואי ותנסה להשפיל אותה, אבל לנסות לשבור אותה זה משהו אחר.

הנהנתי עם ראשי להבהיר שהבנתי מה שהיא מבקשת, ואז שאלתי "ומה ייצא לי מזה?", שזו בערך השאלה הכי חצופה שאפשר לשאול, אבל גם הכי פרקטית מבחינתי, הרי אין ארוחות חינם.

דקלה הביטה בי במבט חצי מופתע, אבל את האמת היא ידעה שהיא תצטרך להקריב משהו בשביל לקבל את התוצאות שהיא רוצה, היא נשמה עמוקות ואז ענתה לי "אני אעניק לך גרון עמוק, כך שכל הזין שלך ייכנס לגרון שלי ואתה תגמור מזה", היא אמרה זאת בביטחון עצמי מלא, כאילו היא כבר ביצעה זאת מספר פעמים בעבר עבור בחורים אחרים וכולם היו מרוצים מההסכם.

עניתי לה "אם את עומדת בהסכם אז סבבה, אבל אם את נכשלת אני אטחן לך את התחת המושלם שלך", דקלה עם ביטחון עצמי מופרז ענתה "אין סיכוי שאני אכשל, ולכן אני לא אאבד את בתולי האנאליים בשבילך, אני מאמינה בעצמי וביכולותיי", סיכמנו שאני אעדכן אותה עוד שבוע בהתקדמות הפרויקט ולחצו ידיים להסכמה.

למחרת פניתי ללימור וסיפרתי לה שאני מתקשה באחד המקצועות ושההורים שלי הקציבו לי סכום כסף מכובד כדי לשלם למורה פרטי להתכונן לקראת המבחן שיש עוד שבועיים ומכיוון שלדעתי היא הכי חכמה בשכבה אז אשמח אם היא תוכל ללמד אותי, בקיצור נקטתי בגישה של הרבה גזרים, גם מחמאות וגם תשלום מכובד.

לימור אולי חכמה ברמת אינטליגנציה אבל לא בחכמת חיים, היא לא קלטה שיש לי מניע נסתר ושאני בעל אינטרסים זרים ולכן בטיפשותה קבעה עימי שכל יום בשבועיים הקרובים נשב שעתיים על החומר למבחן.

כדי שלא תקשרו יותר מידי ללימור רק אספר שלקח לי כמעט שבועיים עד שהגענו למשגל מלא, בהתחלה רק ישבנו צמודים בזמן למידה ואח"כ התקדמנו לנשיקות, במשך הימים התקדמנו לירידות, בסוף היא כבר היתה הרבה יותר מתורגלת וידעה את העבודה, ונראה לי שקצת הרסתי לה את העתיד לגבי הציפיות שיהיו לה מסקס עם גברים אחרים, בסוף היא היתה הרבה יותר ממוקדת בסקס ומחשבות זימה מאשר בלמידה ובהכנת שיעורים.

בבוקר אחרי המשגל עם לימור התקשרתי לדקלה לעדכן אותה לגבי לימור ולקבוע תאריך ושעה לקבלת התגמול, לימור הזמינה אותי לביתה לאותו היום בערב.

לכן בצוהריים תיאמתי להיפגש עם מור הקטנטונת לפינוק צוהריים (היא מאוד שמחה שהתקשרתי), הסיבה העיקרית שלי היתה שידעתי שאם אני אגיע חרמן מידי לדקלה אז היא תגמיר אותי מהר מדי ותיפטר ממני, ולכן התפנקתי עם מור וגם פינקתי אותה כמובן, כך שהגעתי בערב לדקלה נינוח יחסית.

דקלה קיבלה את פני כאשר היא לבושה בכותונת לילה שקופה, סוג של בייבי דול שהדגיש את חמוקיה, היא הזמינה אותי ובקשה להתעדכן במפורט לגבי כל מעללי עם לימור, היא שמחה לשמוע שלימור איבדה עניין בלימודים ושהיא הפכה להיות ממוקדת מין, סיפרתי לה גם על הפרידה ועל הדמעות של לימור ונראה לי שזה הכי חרמן אותה.

בשלב הזה היא הציעה הגישה לנו שתייה חריפה וקינוח שנשאר לה מארוחת הערב המשפחתית, ההורים שלה יצאו והשאירו לה את הבית, כך שהיא הרגישה נינוחה להסתובב כך ולהתנהג כך.

היא הובילה אותי לחדר המיטות של ההורים שלה, כנראה שהיה לה איזה סטייה בנושא, והתחילה למזמז אותי ולנשק אותי, כאשר היא הגיעה לשלב שבו היא מלטפת לי את האיבר מעבר לבגדים ראיתי את מבט הבהלה שלה בעיניים, היא אמרה לי "לא יכול להיות שזה הגודל…", חייכתי אליה והנדתי בראשי, התפשטתי והעמדתי מולה, כאשר היא יושבת על המיטה, היא המשיכה ואמרה "אני לא מאמינה, אני לא מאמינה"

זה היה פשוט הזוי כמה שהמוח שלה לא עיקל את מה שהיא רואה והיא פשוט סרבה להכיר במציאות שהיא כנראה עשתה עסקה גרועה עימי.

נעמדתי קרוב אליה והאיבר הגיע לשפתיה, היא התחילה בנשיקות של קצה הזין והכנסתו פנימה לפה המושלם שלה, הבטתי מלמעלה על הבחורה המדהימה הזו מנסה להכניס כמה שיותר ממנו, בהתחלה שליש, אח"כ הגיע לחצי וזה כבר הגיע לה לגרון, היא ניסתה להכניס עוד יותר בכח הרצון האינסופי שלה והצליחה להכניס שני שליש מהזין שלי לפה שלה ובעיקר לעומק הגרון שלה, אבל אז הוציאה תוך כדי השתעלות וכמעט הקיאה ואז חזרה וניסתה שוב ושוב, אבל לא חשוב כמה היא ניסתה היא פשוט לא הצליחה להכיל כזה אורך ועובי בתוך הגרון שלה.

אחרי כחמש דקות של אומללות מצידה היא אמרה "הבטחות צריך לקיים, כאשר אבדתי אבדתי", היא פשטה את הבגד שלה, השכיבה אותי על המיטה, לקחה מהמגירה של הוריה חומר סיכוך והתחילה למרוח על הזין שלי, לאחר מכן לקחה עוד חומר סיכוך ודחפה לעצמה אצבע לתחת במטרה להרחיבו, אחרי שכמה דקות הודיעה לי שהיא רוצה להיות בשליטה ולקבוע את הקצב ולכן עלי לשכב בלי לזוז והיא תשפד את עצמה עלי.

אני שכבתי על הגב, ידיים שלובות מאחורי הראש, עם איבר מתוח דום והיא כרעה מעלי והתחילה להכניס את הזין שלי לפי הטבעת שלה, המראה היה מהמם, אני מדבר איתכם על בחורה שנראית מיליון דולר, בעירום מלא מולי, שמקבלת בפעם הראשונה בחייה בתחת, שרואים שהפנים שלה מציגים כאב אינסופי, לאט מכניסה את הזין שלי לתוך התחת שלה.

כאשר בערך חצי נכנס לתוכה היא התחילה לעלות ולרדת, אני עם יד אחת התחלתי לעסות לה שד ולצבוט בפטמה ועם יד שניה התחלתי לעסות לה את הדגדגן. כאשר הכנסתי לה אצבע לפות היא התחילה לרעוד ולצרוח שהיא גומרת, רק שהיא לא לקחה בחשבון שכאשר היא גומרת היא מאבדת שליטה בשרירי הרגליים שלה ולכן היא פשוט צנחה כלפי מטה עלי והזין שלי שהיה חצי בתוך התחת שלה נכנס הרבה יותר עמוק, כמעט עד סופו, מה שגרם לה לכאב רב וצרחות ששמעו עד סוף הרחוב, אבל גם להמשך גמירה עוד ועוד. בשלב הזה איבדתי שליטה וגמרתי גם כן עמוק בתוך התחת המדהים שלה.

אפילוג:

מקווה שנהנתם מהסיפור, קצת חבל לי שלא היו תגובות בחלקי הסיפור השונים, קצת יותר פידבק היה נותן לי גם רצון להמשיך וגם יותר מיקוד מה אוהבים וכדאי להרחיב ומה פחות ראוי ואפשר פעם הבאה שלא להתעכב עליו.

Loading

17 מחשבות על “החדק – חלק ז' ואחרון”

  1. מצטער שלא הגבתי אני נהנתי בטירוף, חיכיתי ממש לכל חלק.
    אלוף!!

    הגב
  2. סיפורים מהממחם, תמשיך לכתוב לשפר ולהשתפר, אתה מלך!!!

    הגב
  3. תאמת אני ברך הכלל לא מגיב אבל כול הסיפורים שלך ברמה גבוה
    אז אשמח אם תכתבו/י שוב
    כי כאחד עם זין גדול כיף לקרואו

    הגב
  4. היה מעניין, פשוט היו חלקים שאמרתי "חבל שהוא לא ממשיך". בחלק מהפרקים היה מצוין, אבל אז זה פשוט נגמר.. אם היית מרחיב את העלילה עם האחיות או לשמוע יותר על איך לימור הופכת למכורה למין זה כבר היה ליגה אחרת.

    תודה לך

    הגב
  5. תודה רבה על ההשקעה, אל לדעתי הקהל פה קצת מבוגר ומחפש דברים מחרמנים יותר מזין גדול ונערות ונערים, זה פחות הקהל

    הגב
  6. הדבר כמעט היחידי שמשותף לכל הסיפורים הוא הזין.
    הייתי רוצה קצת יותר עלילה…
    למשל האם היה סיבוב שני עם האחיות שלו, האם גם דורית קיבל בתחת?
    מצד שני אני לא הייתי מצליח לחבר שורה לשוה רה וליצור עלילה אז קח את הביקורת בפרופורציה. …

    הגב
  7. הסיפור מדליק. הייתי רוצה "לראות" את מור מאבדת את בתוליה לחדק…

    הגב
  8. חבל… חיכיתי ימים שלמים לעוד ועוד חלקים בסיפור שלך

    הגב
  9. אחלה סדרה…..פרק אחרון יחסית אנמי….סהכל נתת בראש

    הגב
  10. אחלה של סיפורים עם האחיות שלו או המשפחה שלו יכול להיות המשך מעניין

    הגב
  11. אי אפשר להגיב לדברים שנשמעים הזויים אני מודה שזה מגרה בקריאה אך לרצות להחליף ? לא כי הסקס הוא הנאה צרופה ואילו הכתוב הוא כאב מזוכיסטי לא הגיוני לכן הקריאהמפרה את הדמיון כל אחד לכוונו

    הגב
  12. מהמם.
    המתנתי לכל חלק בשקיקה.
    תמשיך לכתוב.
    מאוד יפה הכתיבה שלך, חלקה וזורמת.

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן