החדק – חלק ה'

סיפור מאת הכוהנים

לתחילת הסיפור, חלק ב', חלק ג', חלק ד'

 

התלבטנו איך לעשות זאת, ואורית אמרה: "אם כבר מזיינים אותי, אז שיהיה רומנטי ואירוטי", נשמע קצת בוטה אבל היא יודעת מה היא רוצה ומעבירה את המסר בצורה ברורה, היא שלחה אותי להתקלח ולהראות ייצוגי והלכה להתארגן בעצמה.

אחרי מקלחת וגילוח, התלבשתי בבגדים הכי יפים שיש לי (בכל זאת אין לי חליפה, אלא בגדים שלרוב אמא בוחרת לי להליכה לחתונות) וארגנתי את פינת האוכל עם מפה ונרות, שמתי מוסיקת רקע והוצאתי אוכל ובקבוק יין, בקיצור הכי רומנטי שהצלחתי לחשוב עליו.

אורית הגיעה עם לבוש מהמם, יש לה לוק מושלם גם ככה, אבל לרוב היא או עם מדים או פיג'מה בבית, הפעם התלבשה מיליון דולר, חצאית אדומה וחולצת בטן שמבליטה את הגוף שלה, שיער מסורק ואסוף אחורה, איפור, בקיצור – אם היינו יוצאים למקום ציבורי אז הרבה מהגברים בסביבה היו צריכים ללכת אח"כ לכירופרקט בעקבות נקע בצוואר.

מיכל גם הצטרפה לארוחת הערב, ואומנם היא התלבשה שונה לחלוטין, אבל גם היא מהממת, היא לבשה שמלה ארוכה שחורה, שישבה בול על הגוף שלה, וענדה עגילים עגולים שהתנפנפו בכל פעם שהיא ציחקקה והזיזה את ראשה.

בזמן הארוחה דיברנו על כל מיני דברים, בנימוס וכבוד, זה היה מוזר להיות ככה עם אחיותי, אבל כיף, לקראת סוף הארוחה היין התחיל להשפיע והתחלנו לספר יותר מהעלילות המיניות שלנו, כל אחת מאחיותי סיפרה איך היא איבדה את בתוליה ואני סיפרתי איך פתחתי את דורית, נראה שאורית די התחרמנה מזה והביטה בי במבט מפשיט.

אחרי האוכל הצעתי שנשחק "סטריפ פוקר" עם כמה כללים קלים:

–        אורית ואני נתחיל עם 20 מטבעות ומיכל עם 100 מטבעות (כי היא לא אמורה לאבד בגדים אלא רק להנות מהחברה).

–        כאשר נגמר הכסף אז אפשר למכור בגד תמורת 20 מטבעות מהשחקן שיש לו.

–        כאשר נגמרים הפריטים אפשר לרכוש 20 מטבעות תמורת פעולה.

–        אין החזרת בגדים או התלבשות

בסיבוב הראשון אורית התקפלה ואני הפסדתי עם זוג עשיריות למיכל

בסיבוב השני אני הפסדתי עם זוג חמישיות, כאשר מיכל שוב ניצחה.

פשטתי חולצת כפתורים ומסרתי למיכל תמורת מטבעות

בהמשך איבדתי גם גופיה ומכנסיים ואז גברת המזל עמדה לצידי מספר סיבובים ברצף, מה שהוביל את אורית לאבד חולצה וחצאית ולמיכל לאבד את רוב כספה.

ואז הגענו לסיבוב שבו שתי הבנות חשבו שיש להן ידיים טובות ומשכו את ההימור כלפי מעלה, בסופו התברר להן ששני הזוגות שהיו להן לא הצליחו לגבור על שלישייה שלי והן הפסידו ובגדול.

אורית נתנה הופעה והורידה את החזיה, ולמיכל אמרנו שהיא פטורה מכך ושזה בסדר שהיא תמתין בצד ותיתן לנו להמשיך להתחמם מהמשחק, אבל היא היתה הרבה יותר משוחררת ממה שחשבנו ומהאופן שבו היא הציגה את עצמה לפני כן ואמרה "אני נהנית ולא רוצה לעזוב באמצע" ופשטה את השמלה הארוכה שלה בתנועה אחת ארוכה וחזרה לשבת במעגל.

תראו – ראיתי הרבה דברים יפים בימי חיי, אבל שתי אחיותי, אחת עם תחתונים ואחת עם תחתונים וחזיה, שתיהן זהות ומהממות, זה לא משהו שרואים כל יום, או בכלל בחיים, הגשתי להן סבב שתיה והמשכנו לשחק.

ליידי לאק עברה להיות לטובתה של אורית ואני איבדתי את התחתונים, תוך קריאות התפעלות של אורית ומבוכה של מיכל, ואחרי עוד סיבוב מיכל איבדה את החזיה שלה.

אחרי עוד הפסד צורב שלי קיבלתי משימה ראשונה – אורית ביקשה ממני חמש דקות עיסוי, הבאתי קרם גוף ועיסיתי לה במשך חמש דקות את הגב והעורף, כאשר מידי פעם אני יורד עם הידיים לאורך צידי הגוף ולעת סיום העברתי את ידי לאורך שדיה המלאים וצבטתי בעדינות את הפטמות, היא התנשפה ואמרה לי תודה ושמאוד נהנתה.

אחרי סיבוב נוסף מיכל איבדה את תחתוניה, היא הפתיעה ונתנה לנו מופע של הורדת תחתונים וזריקתם עלי ואז התיישבה בפיסוק, האיבר שלה היה מגולח למשעי עם פס נחיתה יפה.

בסיבוב לאחר מכן שוב הפסדתי לאורית והפעם המשימה שהיא נתנה לי היה שארד לה עד שהיא תגמור, היא פשטה את תחתוניה והתמקמה בצורה שיהיה לה נוח על הספה בזמן שאני על הרצפה עם הראש ממוקם בין רגליה, התחלתי בנשיקות עדינות מסביב ואז התקדמתי ועשיתי כמיטב יכולתי, זוכר את ההנחיות שניתנו לי בזמנו מדנית ושירה, אחרי כשלוש דקות אורית התחילה לגנוח, היא הניחה את ידה על הראש שלי ואמרה לי "תכניס את הלשון שלך עמוק לתוכי" ואיך שביצעתי זאת היא התחילה לגמור על פני, היה לה טעם חמוץ מלוח ומאוד מגרה.

הרמתי את הראש שלי מהמציצה וראיתי שמיכל יושבת בצד בפיסוק ומאוננת.

חזרנו לשחק והפעם היה תור מיכל להפסיד, מכיוון שאני לא רציתי להביך אותה במגע אז הצעתי שהיא תיתן לנו מופע שבו היא גומרת עם דילדו, היא הלכה לחדרה וחזרה עם דילדו קטן וחמוד המורכב גם מהכנסה לפות וגם מפעולת שאיבה של הדגדגן, מיכל התיישבה על הכורסה והכניסה אותו לעצמה תוך כדי שהיא מפוסקת ואנחנו מסתכלים, ואז הפעילה אותו, הגניחות שלה לא אחרו לבוא ואורית שישבה לידי התחילה ללטף לי את האיבר מרוב חרמנות.

כאשר מיכל גמרה היא הסתכלה עלינו וראתה שאורית עברה למצוץ לי, בהתחלה רק את הכיפה ולאט לאט הכניסה יותר ויותר ממנו, עברתי לשכב על הספה ואורית התמקמה מעלי ב – 69, כך שאני יורד לה בזמן שהיא מכניסה את איברי יותר ויותר עמוק לתוך פיה, כאשר גמרתי בפיה של אורית הבטתי הצידה וראיתי שמיכל חזרה לאונן תוך כדי שהיא מביטה בנו  עם עיניה הכחולות.

אורית חזרה למצוץ לי, ולמרות שרק גמרתי הוא החזירה אותו למצב עמידה תוך דקות בודדות ואמרה "עכשיו אני רוצה להרגיש את הדבר הענק הזה בתוכי", היא התמקמה באמצע הסלון, על ברכיה וידיה, וביקשה שאזיין אותה בדוגי, מתברר שזו התנוחה האהובה עליה.

התמקמתי מאחוריה והכנסתי אותו לאט לפות שלה, היא היתה רטובה מאוד, אבל עדיין זה היה מאוד צפוף בשבילה לקבל אותו, כאשר הזין שלי הגיע בערך לאמצע שלה התחלתי לצאת ולהיכנס, ביציאה יצאתי כך שרק הכיפה נשארה בתוכה וכאשר נכנסתי אז נכנסתי לאט עד האמצע, מתענג עליה, הבטתי מטה וראיתי את האיבר שלי הולך ונבלע בתוכה, תוך כמי שאני מלטף לה את התחת ומידי פעם מעביר את היד קדימה לחזה או למטה לכוס שלה.

מיכל ניגשה ונעמדה לידי קרוב, ואז ירדה על ברכיה והסתכלה מקרוב איך אחותה מקבלת את הזין שלי, היא אוננה לידי ונראה שהיא מתלבטת האם לשלוח יד ולגעת בי או באחותה, בכל פעם הכנסתי את האיבר שלי יותר עמוק ובכל פעם זה גרם לאורית לגנוח יותר ויותר, עד שאורית צרחה תוך כדי גמירה והתמוטטה מטה על השטיח והאיבר שלי נשלף החוצה מתוכה, רטוב וזקוף, ישר מול פניה של מיכל.

הייתי בטוח שבשלב הזה מיכל תקום ותתרחק, אבל במקום זאת היא הסתובבה והציגה לי את אחוריה ואמרה "תעשי לי אותו הדבר", ואני עומד בכלל שלי שכאשר מציעים לי אז אני לא מסרב, והתחלתי לחדור לאחותי השניה, מצד אחת הן זהות ולכן היה אמור להרגיש אותו הדבר, מצד שני זה הרגיש שונה לחלוטין, התנועות של מיכל היו שונות, היא הניעה את עצמה אחורה כדי לשפד את עצמה עלי ובהתאמה העגילים שלה השמיעו קולות והתנדנדו, וגם שלחה יד לאיבר שלה לאונן בזמן שאני טוחן אותה, לא לקח לה הרבה זמן והיא גם כן גמרה כמו אחותה והתמוטטה על השטיח לידה, כאשר אני צונח קדימה עליה וגומר בתוכה באנקה.

אחרי התאוששות קלה ניקינו את הסלון כמיטב יכולתנו כדי שההורים לא יקלטו מה שעבר עלינו ופתחנו לאוורר את החדר מריחות השפיך והגמירות הנשיות, נקווה שהם לא יריחו את השטיח והספות כי יקח זמן עד שהריח יעלם לחלוטין.

אחרי שבת של התאוששות, בהגיעי ביום ראשון לבית הספר, מור שלחה לי הודעה שאחרי ביה"ס היא רוצה שאלך איתה לבית שלה.

Loading

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן