החדק – חלק ג'

סיפור מאת הכוהנים

לתחילת הסיפור, חלק ב'

 

ההבנות הזמינו אותי פנימה תוך שהן מצחקקות, נראה שהן כבר התחילו את המסיבה לפני הגעתי, ראיתי את בקבוק הוודקה הריק ואת הכוסות החצי ריקות בידיהן.

בירכתי אותן לשלום, הנחתי את העוגה בצד והבאתי את הברכה לדורית תוך כדי נשיקה על הלחי, היא נצמדה אלי בזמן הנשיקה, עם החזה הגדול שלה והתעכבה קרוב אלי כמה שניות יותר מהמקובל בתחום, היצמדות מלאה של גוף לגוף, כזו שאני מרגיש את החזה שלה והיא מרגישה את ההתעוררות שלי.

הבנות הובילו אותי לסלון, הרהיטים הוזזו לצדדים ובמרכז הסלון היה פרוס שטיח ועליו בקבוק, הן סיפרו שהחליטו לשחק "אמת או חובה" בגרסת המבוגרים, שכוללת שני תנאים נוספים:

–        כאשר המשימה או השאלה מפיקים תוצאה מאכזבת, שני השחקנים צריכים להקפיץ שוט ולהתחיל מחדש.

–        כאשר מבצע המשימה או אומר התשובה לא מבצע זאת כראוי,  הוא מקבל עונש.

התחלנו עם כמה סיבובי חימום קלילים שם משימות כגון לספר על הנשיקה הראשונה, לעמוד על רגל אחת ולגעת באף וכו'.

ואז התחלנו לשחק ביחד עם הכללים של גרסת המבוגרים, הבקבוק הסתובב ודורית שסובבה את הבקבוק קיבלה את התחתית שלו, כאשר הפיה מצביעה על אורלי, דורית שאלה "אמת או חובה" ואורלי בחרה ב"חובה", ודורית אמרה לה "חובה עלייך לפשוט תחתונים וחזיה", אורלי קמה, יישרה את שמלתה ואז במיומנות של נערת גומי פשטה את החזיה ושלפה אותה מהשרוול, לאמר מכן גם התחתונים נפלו והיא נשארה עם שמלה עד הברך וידיעה שלנו שהיא מאווררת למטה, היא חזרה לשבת אבל במקום להיות "חסודה" ולנסות לסגור רגליים ולמשוך את השמלה למטה היא התיישבה ישיבה מזרחית כך שניתן היה להציץ ולראות כלפי מעלה רגליה, לדורית יש רגליים שחומות וחטובות ונראה שהיא התגאתה בהן, חזייה ותחתונים אדומים מונחים לפניה.

דורית סובבה את הבקבוק והפעם יצא שהתחתית מצביעה עליה והפיה על מור, מור נראת "פאטיט" כלומר קטנטונת עם חזה קטן ועיניים גדולות ותמימות, בתשובה לשאלה הקבועה מור ענתה "אמת", ונשאלה לגבי המציצה הראשונה שהיא ביצעה, תשובתה היתה "לא מצצתי לאף אחד עד כה" והחלטנו שזו תשובה מאכזבת, שתי הבנות הקפיצו שוט של וודקה ודורית שאלה: "היית רוצה למצוץ למישהו או למישהי כאן", מור הסמיקה וענתה "אני נמשכת גם לבנים וגם לבנות וכן, מאוד".

מור סובבה את הבקבוק והפעם התקבל שהיא נותנת הפקודות ואורלי מקבלת הפקודות, (אני עדיין לא יצאתי לשום כיוון, אבל עוד זמני יגיע ), אורלי שוב בחרה ב"חובה" והמשימה ממור היתה "תבקשי מאחד מאיתנו לגלח לך את הפות", אורלי ענתה שהיא מעדיפה עונש, והעונש שמור נתנה לה: לקבל 10 סטירות (Spank) בתחת ממני, אורלי התמקמה עלי בשכיבה כך שמרכז הגוף שלה מונח על איברי, הרימה את החצאית ואמרה "אבל תהיה איתי עדין", הסתכלתי על התחת שמופנה אלי והתפעלתי מהמראה, נתתי לה סטירה חלשה עם יד פתוחה, הבנות מסביב אמרו "עוד רגע תקבל עונש על ביצוע פתטי" ולכך את המכה השניה נתתי עם אישיות, אורלי גנחה מכאב ואולי גם הנאה, לא התמהמתי ונתתי מכה שלישית, מצלצלת – אורלי אמרה "עצור, חשבתי על זה בשנית ואני מעדיפה גילוח ממך".

דורית הלכה והביאה ציוד לגילוח ומגבת, ואורלי פשטה את תחתוניה והתיישבה מולי בפיסוק, מדהים להביט בה מקרוב, פעלתי לפי ההנחיות שלה, בהתחלה שטפתי לה את האזור מסביב לאיבר שלה עם מטלית לחה ואז גזרתי עם מספריים ולסיום עם סכין גילוח, השארתי לה רק פס מעל הדגדגן, האיבר שלה נצץ מחרמנות וגם הבנות מסביב התלהבו מהמראה, הייתי מאוד מרוצה מהתוצאה והאיבר שלי עמד בטירוף.

בסיבוב הבא דורית קיבלה את קצה הבקבוק והיא בחרה בחובה, כאשר התחתית היתה לכיווני, המשימה שנתתי לה היה לעשות לנו מופע סטריפטיז, דורית בשנים עברו היתה בקבוצת מחול אבל כאשר החזה שלה גדל משמעותית אז היא היתה נבוכה מידי להמשיך ולכן הפסיקה עם החוג הזה, אבל כאן היא הרשתה לעצמה, היא שמה מוסיקה של ג'ו קרוקר (You Can Leave Your Hat On) ורקדה, תוך כי פשיטת כל הבגדים, הסתרת החזה והגעה קרוב אלי ואז הצגתו, בקיצור נתנה שואו של אלופה. חייכתי אליה והיא ליקקה את שפתיה ונישקה לכיווני.

בסיבוב הבא מור קיבלה משימה מדורית למצוץ לי את האיבר, אני פשטתי את המכנסיים ונשארתי מולה עם תחתונים, מור עדיין לבושה לחלוטין אבל דורית ואורלי היו כבר ערומות, הן נעמדו משני צדדי והביטו מטה אל מור שמקרבת את היד שלה לתחתונים שלי, בהתחלה היא ליטפה את התחתונים באזור של האיבר, לאחר מכן שלחה יד פנימה להרגיש שאותו, ואז פשטה ממני את התחתונים, מביטה בפליאה באיבר שמביט בה בחזרה, היא אמרה "אני לא יודעת איך להכניס זאת לפה, נראה לי שעדיף לי עונש", אורלי ירדה על ברכיה ליד מור ואמרה לה "זה פשוט, תראי", והכניסה את קצה האיבר שלי לפה שלה, הוציאה ואז הכניסה שוב, עמוק יותר. מור אמרה: "תני לי לנסות" ואורלי הוציאה את איברי והעבירה למור, שהתחילה במלאכת המציצה, כאשר אורלי ואני מנחים אותה לגבי שימוש בשיניים, ואקום, נשיקות, מציצת הקצה, אחרי כשלוש דקות הזהרתי שאני עומד לגמור, מור הוציאה את האיבר מפיה ואורלי הסתערה עליו והכניסה אותו, כך שגמרתי לה בפה באנחה כאשר הפה שלה התמלא לחלוטין ואז נטף עוד החוצה והיא בלעה כמה שיכלה, בזמן שדורית לידי עומדת צמוד אלי ומאוננת לעצמה מהמראה שהיא רואה.

אחרי 3 דקות התאוששות, שבהן אני שתיתי מים ואז אלכוהול ואורלי הלכה לצחצח שיניים חזרנו למשחק.

הפעם אני קיבלתי משימה מאורלי – היא רצתה שאני ארד לה ואגרום לה לגמור, היא פיסקה את רגליה והציגה את האיבר המגולח שלה לרווחה, אני התחלתי בנשיקה צרפתית ולאט לאט ירדתי לחזה ואז ליד האיבר שלה, הבטתי מעלה וראיתי שדורית ומור לידי מתחילות לאונן, מור פשטה גם היא את בגדיה והיה לה חזה קטן ובהיר עם פטמות ורודות ולא מגולחת אבל מכיוון שהיא היתה בהירת עור ושיער אז זה לא נראה כמו סבך אפל אלא עדין ויפה, לעומתה דורית היתה עם חזה מפואר והיתה מסופרת למטה בתספורת מעוצבת, חזרתי להתרכז בירידה והרגשתי את הטעם שלה שהיא גומרת, אבל היא לא גילתה לחברות ולא השמיעה קולות אלא רמזה לי להמשיך ובפעם השניה שהיא גמרה היא רעדה והשמיעה קולות כמו גדולה, חברותיה לידה מאוננות בטירוף.

דורית השכיבה אותי על הרצפה והודיעה: הגיע הזמן למתנת יום ההולדת שבחרתי לעצמי – אני רוצה לאבד את בתולי איתך, משהו שיהיה בלתי נשכח, היא העבירה כמה ליקוקים לאיבר שלי, כדי שיהיה רטוב יותר ואמרה לי – בלי לדחוף וללחוץ, תן לי לקבוע את הקצב, היא התחילה בחיכוך חיצוני של האיבר שלי בדגדגן שלה ואז פיסקה את עצמה רחב, העמידה את האיבר כלפי מעלה ואז ניסתה להשחיל אותו לתוכה, רק את הכיפה, כולנו לא הפסקנו להעביר מבטים בין האיבר שהתחיל להיכנס אליה לבין הפרצוף שהיא עשתה של כאב מטורף ותשוקה, אחרי שהיא הצליחה להכניס את הכיפה היא עצרה והתנשמה עמוקות, ואז הכניסה עוד סנטימטר או שניים, חוץ מהאורך שהצריך ממנה להתחיל מגובה מאוד גבוה מעלי, היתה לה בעיקר בעיה עם ההיקף, זה היה יותר דומה לנסיון להכניס יד לבתולה מאשר זין.

אחרי עוד שניים או שלושה סנטימטרים היא נאנקה מכאב והתחיל לזלוג לה דם, "מזל טוב, את כבר לא בתולה" חברותיה ציחקקו, היא עצרה שוב ונאנחה, לאט לאט מתרגלת לאיבר הזר שנכנס לאיזורים הרגישים שלה, ואז חזרה לנסות ולרדת על האיבר וכעבור עוד מספר דקות ביקשה ממור לצבוט לה בפטמות, בזמן שמור ביצעה זאת היא התחילה לצרוח ולגמור, תוך כדי רעדות של רגליה ואז יצא ממנה נוזל שקוף לבן של גמירה, ממש נשפך החוצה והיא נפלה עלי, עם חצי איבר בתוכה ורעידות שלא מפסיקות מתנשפת כאילו סיימה הרגע מרתון.

אחרי התאוששות דורית קמה ממני ואמרה – תודה שהגשמת לי חלום, פעם הבאה אני אצליח להכניס יותר, אני לא גיליתי לה שזו היתה הפעם הראשונה שלי ושרק עכשיו איבדתי את בתולי.

כאשר היא ירדה ממני אורלי תפסה את מקומה, אורלי כבר הבהירה שיש לה נסיון קודם והאמינה בעצמה, היא התחילה בדיוק כמו אורית, בהתחלה בליקוק (הפעם לזין שלי היה כנראה בטרם של אורית), אחר כך בחיכוך חיצוני ואז לאט לאט הכניסה אותו לתוכה.

מור הפסיקה את האוננות שלה לידינו ועברה לשבת לי על הפנים, מבקשת שאגרום לה לגמור, וכך מצאתי את עצמי שוכב על הגב, בחורה אחת משחילה את עצמה עלי לאיטה ובחורה שניה מצמידה את הדגדגן שלה ללשון שלי, מניעה את האגן קדימה ואחורה, שלחתי את הידיים שלי ותפסתי למור את שדיה הקטנים והרגישים, היא התחילה להאנח, האיבר שלי נכנס יותר ויותר לתוך אורית עד שלהרגשתי שני שליש ממנו היה בתוכה, היא עצרה ואמרה – הגעתי לקצה שלה ואין יותר לאן להיכנס, והתחיל לאט לעלות ולרדת עלי, דוהרת לעבר האורגזמה שלה.

בנקודה הזו התחלתי לגנוח מהנאה וגם הבנות שמעלי דהרו לשיא שלהן, ברגע שהתחלתי למלא את אורלי בגמירה איכותית הרגשתי את הטעם של מור הבתולה משתנה בזמן שהיא גומרת עלי, ולפי הצרחות אורלי גם כן גמרה בסערה.

את הערב סיימנו באכילת עוגת קצפת וקצת התחרטנו שלא מרחנו אותה אחד על השני וליקקנו, נשמור את הרעיון הזה לפעם הבאה. הבנות נפרדו ממני בנשיקת לילה טוב וחזרתי הביתה עם חיוך ומלאי זכרונות על ערב בלתי נשכח.

בהגיעי הביתה אחותי מיכל אמרה לי שהיא דיברה עם אורית ושכאשר אורית תצא בסופ"ש אז נדבר שלושתנו, כי אי אפשר להמשיך עם המתיחות הזו.

הלכתי לישון כאשר המוח שלי מלא מחשבות טובות על העתיד לבוא…

Loading

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן