החדק – חלק ו'

סיפור מאת הכוהנים

לתחילת הסיפור, חלק ב', חלק ג', חלק ד', חלק ה'

 

אחרי ביה"ס מור המתינה לי בכניסה לביה"ס ויצאנו יחד אחד ליד השני, אני חושב שמספר בנות הביטו בסקרנות לראות עם מי אני יוצא, הלכנו אחד ליד השני, לא מחזיקים ידיים אבל כן מפטפטים, כאשר פערי הגובה היו משמעותיים, כזכור מבנה הגוף שלה היה ממש קטנטן, גם בגובה וגם בכל השאר.

בהגיענו לביתה היא אמרה לי שאין אף אחד בבית והיא קודם כל רוצה להוריד ממני את הלחץ, כדי שאת ההמשך שהיא מתכננת היא תוכל לעשות בלי שאני אצטרך להחזיק את עצמי, היא התפשטה ופשטה לי את המכנס והתחתון והתחילה למצוץ, אני עומד בסלון, מכנסיים מופשלים, ונערה זו מסתערת לי על הזין ומנסה להכניס אותו כמה שיותר, נכון שלא הצליחה להכניס יותר ממחצית אבל בכל זאת מענג.
איך היא השתנתה מהפעם הראשונה שהיינו ביחד, ממש תענוג. לא לקח לי הרבה זמן לגמור לה בפה והיא בלעה את הרוב, קצת עלה על גדותיו ונשפך על השטיח, אבל לא באמת אכפת לי.

בזמן שאנחנו מתאוששים מהמציצה מור סיפרה לי שהיא רוצה להישאר בתולה, אבל בזמן האחרון לא הפסיקה לפנטז על הזין שלי נכנס אליה, ולכן היא קראה ולמדה איך לעשות מין אנאלי ורוצה שאני אפתח לה את התחת, ושהיא הכינה את עצמה גם על ידי חוקן וגם על ידי התאמנות על פתיחת התחת עם אצבעות, אני מודה שלא ציפיתי לזה, אבל אני זורם עם כל מה שהיא רוצה, הרי בסופו של יום אני נהנה מכל דבר שקשור לסקס.

היא נשכבה על המיטה בחדר השינה שלה וביקשה ממני לרדת לה, ובזמן שאני מלקק לה את הפות היא הגישה לי סוג של חומר סיכה וביקשה שאתחיל להרחיב את אחוריה, זה היה מוזר למצוץ לבחורה בזמן שמכניסים לה אצבע לתחת, אבל נראה שזה חימם אותה, היא ביקשה שלפעמים אעסה את פי הטבעת מבחוץ ולפעמים אכניס עמוק פנימה בתנועות של חדירה, ואחרי מספר דקות מור גמרה מזה וביקשה שאמשיך, והפעם שתי אצבעות ואח"כ גם שלוש.

לאחר הרחבה מהותית של התחת שלה היא הסתובבה, שמה כרית מתחת לאגן ואמרה לי כך: "מילת הבטחון שלנו זה ברווז, אתה יכול להגיד לי מה שאתה רוצה ואני יכולה לצרוח ולהתנגד, אבל כל זמן שאני לא אומרת את המילה אתה לא מפסיק", לי זה נשמע מוזר שצריך מילת ביטחון, אבל נראה שהיא יודעת מה היא רוצה.

אנסה לתאר את המצב, כדי שיהיה לכם יותר ברור: בחורה קטנטונת, בהירת עור, שמרימה את התחת שלה גבוה על כרית, מאוננת לעצמה ומבקשת ממני להיכנס לתחת הקטנטן שלה.

מרחתי את האיבר שלי בחומר הסיכה והכנסתי את קצה הזין לתחת שלה, רק את הכיפה, היתה התנגדות ואז הצלחתי להכניס, היא צרחה מכאב וביקשה "בבקשה תפסיק, זה כואב מידי, אתה קורע אותי", תוך כדי דמעות וסבל רב. הוצאתי ממנה את הזין ואז היא כעסה עלי: "לא השתמשתי במילת הבטחון, למה הפסקת", הייתי נבוך אבל אני חושב שהבנתי שהיא בפנטזיה שלה נאנסת ומוכנעת.

חזרתי ונכנסתי לתחת שלה, רק סנטימטר ראשון ושני, היא חזרה לצרוח שכואב לה ואז אמרה "זה ענק, אני גומרת" ורעדה על הזין שלי, הרגשתי את הכיווצים של פי הטבעת שלה על קצה האיבר שלי, אבל לא יצאתי ולא הפסקתי את הלחץ של כניסה פנימה.

אחרי כמה סנטימטרים נוספים ויללות כאב שלה התחלתי לדבר אליה מלוכלך, ביטויים כגון "מור הזונה מזדיינת בתחת" וגם "אני דופק את מור מאחור", כאשר אני מכניס ומוציא את הזין שלי לתחת שלה, ואחת לדקה בערך היא צורחת שהיא גומרת ובין לבין מיללת מכאבים.

כאשר כבר הייתי קרוב ללגמור והאיבר שלי פילח את אחוריה, בערך שליש כבר בתוכה, הרגשתי מכה חזקה בעורף וצעקה שבאה מאחורי "תעזוב אותה, מה אתה עושה", עפתי קדימה מהמכה ונפלתי, כך שהאיבר שלי חדר הרבה יותר ממה שתכננתי.

מור צרחה "ברווז, ברווז!" וניסתה להמלט, כאשר היא נמעכת מתחתי והזין שלי עמוק בתוך התחת שלה ואני ממלא לה את התחת שלה בשפיך בלי שליטה, כי הלחץ שפתאום הקיף את רוב הזין שלי היה מדהים ולא הצלחתי להתאפק.

מור נחלצה מתחתי וקמה בצעקות על אחותה הגדולה, שהגיעה מוקדם מהעבודה שלה. מור עומדת עירומה, מול אחותה, תחת מטפטף משפיך, וצועקת עליה בפנים סמוקות שהיא ביקשה את זה והיא גמרה כבר 12 פעמים ולמה הפרעתי לנו באמצע ושעכשיו כואב לה התחת בגלל שאחותה הזיקה לנו באמצע האקט.

האחות, שרית, נראתה נבוכה להחריד, מדובר על בחורה עם פנים וגוף זהים לשל מור, רק בוגרים טיפה יותר, היא לא ידעה היכן לקבור את עצמה, מצד אחד אחותה צורחת עליה ומיבבת שהיא גרמה לה כאב ונזק ומצד שני אני שוכב ערום על המיטה, מביט בהן, והאיבר שלי מביט עליה.

הצעתי שנירגע ונשתה כוס מים, ומור ענתה לי "איזה נירגע, אחותי עומדת למצוץ ולהעמיד לך את הזין ואז אתה חוזר לזיין לי את הצורה", אם קודם אחותה היתה סמוקה אז עכשיו גם אני וגם אחותה החלפנו צבעים, ניסיתי להרגיע את מור אבל היא עמדה בשלה שזו החוויה המינית המלאה הראשונה שלה והיא לא מוכנה שזה יסתיים בטראומה.

שרית נשמה עמוק ואמרה "מור חמודה, על טעויות צריך לשלם, אני מקבלת ואבצע זאת, ואת לא תבואי אלי בעתיד בטענות על כך", היא פשטה חולצה וחזיה והציגה חזה קטן וחמוד כמו של אחותה, לבן כמו של מור ועם פטמות ורודות כמו של מור.

היא ניגשה אלי למיטה והתחילה לנשק לי את הזין, את האמת זה היה מפתיע, היא אפילו לא העבירה מגבון ואני מניח שיהיה לו בחלקו ריח וטעם לא הכי נעימים למרות החוקן, אבל אני כמובן שלעולם לא אתנגד לכך, לקח לי כמה דקות להיכנס לזקפה מלאה ולרצון עז לזיון, מור לידינו באותו הזמן אוננה לעצמה וכאשר ראתה שאני מוכן אז התמקמה לידינו כמו קודם, עם תחת מורם ומפוסק.

שלפתי את האיבר שלי מהפה של שרית והכנסתי אותו לתחת של מור, שכמובן ישר התחילה להאנק מכאב, הנחתי שבשלב הזה שרית תקום ותלך, אבל במקום זה היא השאירה את הראש שלה ליד התחת של מור, והתחילה לעסות לאחותה את הדגדגן, אני שלפתי את הזין מהתחת של מור והגשתי לשרית למציצה, היא הסתערה עליו והכניסה כמיטב יכולתה, שלפה החוצה והחזירה אותו לתחת של אחותה.

כל פעם שהוצאתי את הזין מהתחת של מור היא נאנקה באנחת רווחה וכל פעם שהחזרתי אותו לתחת שלה וחדרתי לעמוק היא צרחה וגמרה, הגירוי שגרמנו לה היה פשוט יותר מידי בשבילה.

אחרי חמש או שש פעמים כאלו מור רעדה בצורה לא נשלטת ברצף של אורגזמות ואז אמרה "ברווז" והתרחקה מהזין שלי.

שרית אחותה פשטה בזריזות מכנסיים ותחתונים, הפנתה את התחת שלה אלי ואמרה "אותו הדבר כמו אחותי", ואני כמו שכבר החלטתי עם עצמי, לעולם לא אסרב לדברים כאלו, מרחתי משחה לחלקלקות והכנסתי את קצה הזין שלי לתחת שלה, כמו אחותה גם לה זה כאב והיא צרחה, וכמו אחותה אני עצרתי ויצאתי והיא אמרה "לא השתמשתי במילת הביטחון, למה הפסקת", אז חזרתי לכבוש לה את התחת.

נראה שיש מכנה משותף נוסף בין האחיות – שתיהן מגיעות לאורגזמה מאיבר בתחת, ושרית התחילה לגמור כאשר שליש מהזין שלי היה בתוכה, ופשוט לא הפסיקה, גמרה פעם אחרי פעם, מור טיפה התאוששה והתחילה לאחוז לי את הביצים בזמן שהן נעות קדימה ואחורה, זה הרגיש מופלא והודעתי שאני קרוב לגמור.

שרית שיפדה את עצמה אחורה כמה שיותר כך שחצי זין נכנס לתוכה, תוך כדי שהיא צועקת מכאב ומגמירה מטורפת ואני מילאתי את התחת שלה בשפיך, תוך כדי שמור ממשיכה לעסות לי את הביצים, מראה כזה לעולם לא אשכח.

נפרדתי מהאחיות לשלום ביציאה מביתן, כאשר הן ליוו אותי ליציאה שתיהן הלכו כמו ברווזים.

למחרת בבית הספר קיבלתי הודעה ממור שמודה על הבילוי וקיבלתי הודעה מדקלה, ממלכת השכבה, שהיא רוצה לדבר איתי אחרי בית הספר בבית קפה, אישרתי הגעה כמובן.

Loading

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן