שכן וקאקולד – חלק שני

למען הסר ספק: זהו סיפור דימיוני. עלילת הסיפור, השמות, הדמויות, העסקים, המקומות והאירועים הם פרי דמיוני או משתמשים בהם באופן פיקטיבי! כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים, או אירועים בפועל, הרי הוא מקרי בהחלט.

 למה קאקולד ולא קוקולד או קוקהולד? כי ככה כתוב בויקיפדיה 😊  

<<<  לפרק הראשון

 בפרק הראשון: ורדה, השכנה, מציעה לשחר לזיין אותה אבל בתנאי שדודי, בעלה הקאקולד, ישב ויראה ו…

"אשתי, אני מוכן" שמעתי את בעלה צועק מחדר השינה.

"בוא!" היא קמה, הושיטה לי יד והובילה אותי אל חדר השינה שלהם.

 שכן וקאקולד (המשך)

הדבר הראשון שמשך את תשומת ליבי היה כסא העץ הגדול והגבוה, כסא עץ מסיבי עם רגליים גבוהות במיוחד המשקיף על הנעשה במיטה, ועליו יושב דודי, הבעל, עירום ורק טבעת הנשואים מנצנצת על האצבע שלו. "בוא קודם נקשור אותו, שלא יפריע לנו" אשתו ציחקקה ולקחה חגורת עור עבה וארוכה שהייתה מונחת על המיטה, הקיפה את החזה שלו ואת גב הכסא וסגרה אותה מאחור ואז לקחה עוד שלוש רצועות עור, עם שתיים קשרה את קרסוליו אל רגלי הכסא ובשלישית את יד שמאל אל משענת העץ של הכסא, "את ימין נשאיר לו חופשית, שיוכל לְאוֹנֵן," היא ציחקקה, "ועכשיו בוא נתחיל בהצגה שהכנו לו" והיא נעמדה מולו, מביטה בו והוא בא וראיתי איך הוא שולח יד ומתחיל לשפשף לעצמו, לאט.

נעמדתי מאחוריה, נצמד ונותן לה להרגיש את הזקפה הנוקשה הנלחצת אל ישבנה, שלחתי ידיים וחיבקתי אותה, עם יד אחת מיזמזתי לה את הציצים, מעל החולצה, ואת השניה שלחתי אל בין רגליה, מלטף לה בין הרגליים מעל החצאית והיא גנחה גניחת הנאה קולנית וראיתי איך בעלה מביט בידיים שלי במבט מהופנט ומגביר את הקצב.

עם היד האחת התחלתי לפתוח לה את הכפתורים בחולצה, קודם משכתי אותה מתוך החצאית ואז התחלתי מלמטה, פותח כפתור אחר כפתור ועם היד השניה הרמתי מעט את שולי חצאית העור הקצרה מקדימה והתחלתי ללטף מעל התחתונים שלה, אם אפשר לקרוא תחתונים לאותו חוטיני זנותי שלבשה, משולש בד קטן שבקושי כיסה תפוס ברצועות בד צרות הקשורות בקשר פרפר משני הצדדים, מלטף ופולש, מזיז מעט את אותו משולש ומלטף את שפתי הכוס הרכות.

כשכל כפתורי החולצה נפתחו נפרדתי ממנה לרגע, משכתי והורדתי את החולצה מעליה והפלתי אותה לרצפה, פתחתי את הכפתור והרוכסן בגב החצאית ועזרתי לה להחליק וליפול לרצפה, ורדה נשארה לעמוד מול בעלה עם אותו חוטיני זנותי וחזיית תחרה זנותית לא פחות ושוב נצמדתי וחזרתי למזמז אותה מול עיניו העוקבות של בעלה.

עם החזייה היו לי חיים קלים, היא נפתחה מקדימה, פתחתי ושדיה הגדולים נחשפו במלואם, מזמזתי לה אותם לפני שהפלתי את כתפיות החזיה לצדדים והיא ניערה קלות את ידיה ושיחררה אותה, נתנה לה ליפול לרצפה, לרגע לשתי את שני שדיה בכפות ידי, עוזב לרגע את הכוס שלה, לש את הציצי הרך וממולל את הפטמות הגדולות והנוקשות, ממשיך עם יד ימין ובשמאל פותח את הקשר בצד החוטיני שלה, מחליף ידיים ופותח את הצד השני וגם החוטיני נשר, חושף את שפתי הכוס הכהות והנפוחות שחריץ רטוב חוצץ ביניהן, עוד ליטוף עם האצבע לאורך החריץ הרטוב, ועוד ליטוף, חודר אפילו עמוק יותר, וְ"כן!" ורדה גנחה בקול חרמני, "כן, זה טוב, בעלי אתה רואה מה עושים לי?" וכנראה שהייתי שקוע בה כי רק עם ה-"כן, רואה" שטוף הזימה שלו הבחנתי כמה זה מגרה אותו ואיך הוא עושה ביד במרץ כזה.

"עכשיו תן לי להפשיט אותךָ" ורדה הסתובבה לעברי והפתיעה אותי כששלחה ידיים אל החולצה והתחילה למשוך לי אותה, להוריד, ואני אומר הפתיעה כי מה אני אעשה לה תאמנו אבל מה היא תעשה לי לא. קודם היא הורידה לי את החולצה, מנצלת את ההזדמנות ומחליקה על הבטן שלי, מלטפת, פתחה לי את המכנסיים והורידה אותם עד הברכיים ואז ירדה על ברכיה לפני ורגל אחר רגל חילצה לי את הכפכפים ואחריהם את המכנס ורק כשגם המכנסיים שכבו על הרצפה בצד והאוהל בתחתוני הבוקסר הצמודים הזדקר היא שלחה ידיים והתחילה למשוך ולהוריד לי את התחתונים, מורידה לאט כאילו היה זה מסך שעולה וחושף את תפאורת הבמה ו…"וואו! בעלי, תראה," היא סובבה לרגע את הראש אל בעלה וחייכה, "תראה איזה גדול," המשיכה באותו קול מתפעל, "וואו, בעלי, אני הולכת הערב לחגוג בגדול," והיא ניקה את עטרת הזין המתוחה, "בעלי, אתה מרשה לי קודם למצוץ קצת? שלא יכאב לי" ולמרות השאלה בקול מתפנק זאת בעצם הייתה שאלה רטורית כי עוד לפני שהוא הספיק להשיב 'כן' היא כבר מצצה לי.

ורדה מצצה לי כדי להרטיב אותו, לא כדי שאגמור, מציצה קצרה אבל כנראה שזה באמת הדליק את בעלה כי שמעתי אותו גונח בקול של מי שמתקרב לגמירה, "עכשיו בוא תכניס לי" ורדה הפסיקה למצוץ ונשכבה על הגב במרכז המיטה עם רגליים פתוחות, מסתדרת ובמקום ואיך שהיא שכבה היה ברור לי שבעלה הולך לראות בדיוק איך אני מכניס לה, "לאט," היא גנחה כשעליתי עליה, "תן לו לראות איך אתה תוקע אותי", היא הסבירה אבל מניסיוני היה לי ברור שגם היא אוהבת להרגיש כל סנטימטר הנתקע בין רגליה, "כן, שם, לאט" היא לחשה בקול מתאווה, כשהתחלתי להכניס לה, תוקע לאט, כמו שביקשה ו"בעלי, אתה רואה איך הוא מכניס לי?" היא צרחה בתשוקה, "אתה רואה איך הוא תוקע לי את הזין הגדול שלו בין הרגליים שלי?".

"כן!" הוא צרח והיה משהו בקולו שהפניתי את הראש לעברו והמבט שלו היה ממוקד בזין שלי שנכנס לאיטו כשהוא מאונן במהירות, "כן, אני רואה איך הוא תוקע אותךְ" הוא התנשף באותו קול חרמני וצרוד של מי שתכף גומר, "כן, תודה, תודה" הוא התנשף בכבדות, "כן, הנה! הנה!!"

הוא צרח כשכל הזין היה תקוע עמוק בין רגליה ומזרקת שפיך נורתה מהזין שלו, מרססת את רגליו והרצפה באגלי זרע גברי רענן שמילא את החדר באותו ריח עז ומוכר.

"עכשיו זיין אותי," ורדה גנחה, הרימה רגליים באוויר ופישקה אותם חזק לצדדים, מאפשרת לי להכנס עוד יותר עמוק לתוכה, "כן, ככה, חזק, אני אוהבת חזק," וזה מה שעשיתי, פמפמתי אותה חזק ומהר, ישבני התרומם, לאט, והזין שלי יצא כמעט עד הסוף ואז, באבחת אגן מהירה וחזקה, תקעתי את עצמי חזרה, משפשף את הזין המתוח והנוקשה בין שפתי הכוס הרכות, מחליק במעלה הנרתיק הרטוב והמשומן שלה ומכה עם אגני על ערוותה בקול מחיאה רמה וסוחט ממנה גניחות הנאה קולניות, הברות חסרות פשר אך מלאות תשוקה ותאווה.

לא הייתי צריך הרבה כדי להטיס אותה לגמירה הראשונה שלה, גמירה קולנית חזקה, "כן, הנה," היא התחילה, מתנשפת, "כן, הנה, הנה זה, הנה זה בא! זה בא! בעלי זה בא לי! הנה, בעלי, תראה, אני גומרת!!" ואת הגומרת היא גלגלה ומשכה והרגשתי את הרעד העובר בגופה, את הכוס שהופך חם ורטוב עוד יותר ואת הנרתיק המתכווץ סביב הזין שלי ומחבק אותו, "כן, גמרתי, גמרתי, עוד, רוצה עוד, אתה מרשה לי עוד בעלי?" היא הפתיעה אותי.

"כן, עוד, תני לו עוד, כן, רוצה לראות עוד" בעלה התנשף ושוב ראיתי איך הוא משפשף לעצמו, איך הוא מאונן במרץ ולהפתעתי גם עמד לו, ואני המשכתי, נהניתי, אפילו הגברתי את הקצב, "כן, תטחן אותי" ורדה גנחה וזה בדיוק מה שעשיתי, טחנתי אותה דק-דק, זיינתי אותה בתנועות ארוכות, מהירות וחזקות, שלחתי אותה לעוד גמירה מטלטלת וגם הפעם היא סיפרה לבעלה כמה טוב לה, מחבקת אותי ברגליה ובידיה, לוחצת עם ישבני כאילו מפחדת שאברח לה באמצע, נועצת את צפורניה בגבי כאילו מזהירה אותי לא לברוח, לוחשת בקול מתנשף "כן, חזק, זיין אותי, בפנים, תגמור לי בפנים"  וחוזרת על זה פעם אחר פעם, עד ה"עכשיו, תן לי! עכשיו! הנה, גומרת, גומרת! תן לי!!" ולכזאת בקשה אי אפשר לסרב, מה גם שגם אני הגעתי לשיא ו…"קחי!!" נעצתי את עצמי בחוזקה הכי עמוק שהצלחתי, "קחי!" דחפתי עוד פעם וכאילו במאי מיומן ביים את הסצנה ברגע שהרגשתי את הכיווצים מתחילים הצטרפתי יריתי את המטח הראשון, מטח ועוד מטח ו…"בעלי, הוא מזריע אותי!" היא צרחה באקסטזה, "בעלי הוא השקה את הגן הפרטי שלךָ!" וברגע שגמרתי היא גלגלה אותי מעליה, "אני מתה, אוויר" היא התנשפה בכבדות.

רגע ארוך שכבנו זה לצד זה על הגב, מתנשפים ובוהים בתקרה. הריח באוויר בישר שבעלה גמר שוב, לא ראיתי מתי אבל כשהבטתי בו הוא ישב, מחייך במין אושר כזה, הזיין שלו שכב מדולדל בין רגליו ואגלי השפיך מנצנצים על רגליו. "וואו, אתה טוב," ורדה גנחה בקול נהנתני כזה, "בעלי, נהניתָ? כי אני כן, מאד, הרבה זמן לא גמרתי כל כך טוב" ואם לרגע חשבתי שזאת שאלה רטורית התבדיתי,

"מאד, נשמה, תודה שהרשית לי לראות" הוא ענה ושמעתי בקולו שהוא מתכוון לזה אבל ההפתעה לא הסתיימה,

"לראות מה?" אשתו שאלה אותו.

"לראות איך מזיינים אותךְ, אשתי" והוא חזר לשפשף לעצמו, כאילו מתחיל להכין את עצמו לסצנה הבאה.

"אני התכוונתי למה שאמרתי," ורדה הסתובבה על הצד לעברי, שלחה יד והתחילה לשפשף גם לי, "באמת הרבה זמן כבר לא גמרתי ככה, הרבה זמן לא טחנו לי ככה ת'טוּטָה," היא חייכה לעברי, "ואם עוד לא אמרו לךָ אז יש לך זין גדול, אני אוהבת זין גדול" היא ציחקקה, "ועכשיו, בוא נעמיד אותו מחדש, הבטחנו לבעלי עוד הצגה" והיא נעמדה על ארבע בין רגליי המפושקות והתחילה למצוץ לי.

"בעלי, אתה רואה מה אני עושה?" היא הפסיקה לרגע למצוץ, שאלה  וחזרה למצוץ לי.

"כן, מוצצת לו" הוא ענה במין קול מהופנט.

"ואתה אוהב לראות אותי מוצצת?" היא שוב הפסיקה, שאלה והמשיכה.

"כן" וזה היה כן שטוף זימה.

"ואתה רוצה גם לטעום את מה שאני טועמת?" והפעם היא הסתובבה אליו וחייכה.

"כן" וזה היה כן מתרגש, משתוקק.

"ברשותךָ" ורדה הפסיקה למצוץ וחייכה אלי, נעמדה וניגשה אל בעלה, "תטעם בעלי" והיא הצמידה את השפתיים שלה לשפתיו בנשיקה צרפתית לוהטת, נותנת לו לטעום את טעם הקוקטייל של המיץ-כוס-שלה והשפיך שלי שקודם כיסה את הזין שלי ואחרי המציצה מילא את פיה, "טעים?" היא שאלה בקול מקנטר, "טעים לךָ בעלי?" היא חזרה ושאלה באותו קול עוקצני ואני לא יודע מה הדהים אותי יותר, הנשיקה, השאלה או אולי התשובה של בעלה, "כן אשתי, מאד" ומצמוץ וליקוק השפתיים שלו, כאילו טעם עכשיו מעדן, לא השאירו ספק שהוא מתכוון לזה באמת.

"אני אוהבת אותךָ, בעלי" היא לחשה לו מספיק חזק שאשמע.

"גם אני אוהב אותך, אשתי, ועכשיו, אחרי שנתת לי לראות, אפילו יותר".

"ואתה רוצה לראות עוד?"

"כן," וזה היה כן מתלהב, "בתחת, בבקשה, תני לו בתחת".

"your wish is my command, בעלי (משאלתךָ היא פקודה בשבילי)" היא ציחקקה ופנתה לחזור אלי, "וואו, אני רואה שמישהו כבר מוכן בשבילי" היא חייכה לעברי ופתאום שמי לב שעומד לי תותח, מה תותח? טיל לירח, "שמעתָ," היא ציחקקה, "בעלי רוצה לראות איך אני אוכלת בתחת ולךָ רק נשאר לבחור איךְ, בדוגי או על כריות?".

"איך את הכי אוהבת?" שאלתי, טיפ שנתנה לי פעם איזו אשה בשלה שדגה אותי בבר: 'כשאתה עושה לי את מה שאני הכי אוהבת ההנאה שלי עולה אקספוננציאלית', מאז המורה פנינה אשה בשלה היא הבחירה המועדפת שלי לְסְטוּץ חד פעמי, וזה לא אומר שלצעירות אני אומר לא! גם לא לבתולות😊.

"על כריות, פותחת ת'תחת" היא חייכה, "זוז קצת" לקחה שתי כריות גדולות וברגע שפיניתי מקום היא סידרה אותן במרכז המיטה, "בעלי, אתה רואה," היא שאלה כשהיא נשכבת והכריות מתחת לבטן התחתונה שלה, שוכבת בכיוון שבעלה יראה בברור איך אני חודר לתחת שלה, "סבסד לי" היא ציחקקה והצביעה על בקבוק ג'ל סיכה שעמד על שידת המיטה, פתחה רגליים, שלחה ידיים לאחור ופישקה חזק את פלחי ישבנה.

נעמדתי על ברכי בין רגליה, לקחתי את הג'ל וזילפתי כמות נדיבה לפי הטבעת המוצג לפני ועיסיתי מעט, "רגע," ורדה לחשה כשעליתי ונשכבתי עליה, מתרומם כמו בכפיפות-סמיכה ונשען על יד אחת, שומר ממנה מרחק, וביד השניה מכוון למקום הנכון, "בעלי, תזמין אותו" היא שוב הצליחה להפתיע אותי.

חשבתי שהיא משפילה אותו, שהוא לא יסכים, אבל להפך, לפי הקול שלו הוא לא רק שלא הושפל, הוא אפילו התלהב, "אני מזמין אותךָ לזיין את אשתי בתחת" הוא אמר, מתרגש, והיה משהו ברעד של הקול שהבטתי לעברו וראיתי אותו מאונן במרץ, "עכשיו, לאט, שיראה בברור איך אתה תוקע אותי" ורדה לחשה לי והתחלתי לרדת, לרגע פי הטבעת חסם אבל עוד לחיצה והפתח המכווץ נפרץ והתחלתי לחדור, לאט, כמו שביקשה, ועוד לפני שכל הזין היה בתחת שלה בעלה כבר גמר, "אשתי, אני אוהב אותךְ," הוא צרח, "אשתי, תודה, תודה שאת מרשה לי!" המשיך, "אשתי, הנה, גומר, הנה, גומר!!" והגומר האחרון היה ארוך ומתגלגל ולא הייתי צריך להפנות את הראש כדי לראות שבאמת הוא גמר, אותו ריח של זרע טרי שוב מילא את החדר.

"כן, עכשיו תזיין אותי," היא גנחה, ממשיכה לפשק את פלחי ישבנה בידיה, "כן, אני אוהבת בתחת," היא המשיכה באותו קול חרמני, "לא מפריע לך שאנחנו מדברים תוך כדי, נכון?" היא שאלה.

"לא, להפךְ" עניתי ופמפמתי אותה.

"ולא שאנחנו מִתְגַּסְּסִים, נכון?" היא שוב לחשה.

"לא, להפך, זה מחרמן".

"כן, זה מחרמן," היא גנחה בתשוקה, "בעלי, אתה אוהב לראות מה הוא עושים לי?"

"כן," הוא ענה, "אני אוהב לראות איך את אוכלת בתחת" הוא התנשף ושוב, כשפזלתי לעברו, ראיתי שהוא משפשף לעצמו, מנסה להעמיד מחדש את מה שרק רגע קודם השפריץ, "כן, תודה שאת מרשה לי לראות איך את אוכלת בתחת, אני יכול לבקש בקשה?" הוא הפתיע קול מתחנן.

"רק אם שחר מרשה," ורדה ענתה, "אתה מרשה לו לבקש, זה בקשה שלו ממני אבל אתה לא חייב להסכים אם זה לא יתאים לךָ".

שקלתי, הוא קשור לכסא, לי מותר להגיד 'לא', הבקשה זה ממנה, אז מה כבר יש לי להפסיד? "מרשה" עניתי.

"הוא מרשה, בעלי, מה אתה מבקש?" היא ציחקקה ורק אחר כך הבנתי שהיא שאלה את זה במקומי, שהיא כבר יודעת מה הוא יבקש.

"אני רוצה שתהיי שרמוטה," הוא התנשף, "את יודעת, עם כל הטקס".

"אתה אוהב לראות שאני שרמוטה?" ורדה צחקה.

"כן, מאד, בבקשה" הוא התנשף בכבדות והיה ברור שהוא מאונן במרץ, שהוא שוב בדרך לעוד השפרצה.

"אתה מרשה?" ורדה לחשה לי.

הסתקרנתי, מה זה אומר להיות השרמוטה שלי? "כן" עניתי ואפילו ב'כן' שלי שמעתי עד כמה זה מגרה אותי.

"כן, הנה, תראה," ורדה גנחה, עזבה את פלחי ישבנה ושילבה את כפות ידיה על עורפה, "בעלי, תראה, כמו שרמוטה," היא המשיכה באותו קול מיוחם ומהצד שמעתי את בעלה מתנשף בכבדות וכשהבטתי בו ראיתי שהוא משפשף חזק ומהר ותכף שוב גומר, "כן, בעלי, תראה איך השרמוטה אוכלת בתחת," היא המשיכה וגם מקולה היה ברור שהיא עפה לכיוון הגמירה שלה, "כן, בעלי, עכשיו אני השרמוטה שלו, השרמוטה המזדיינת שלו, השרמוטה שאוכלת בתחת ממנו…כן!!" וזה היה כן של מי שגומרת והרגשתי איך כל הגוף שלה נמתח, "כן, השרמוטה גומרת!" היא התנשפה ו…"גומר!!" גם בעלה הצטרף, "הנה! עכשיו! גם הבעל של השרמוטה גומר!!" ו…זה היה כל כך מחרמן שגם אני הצטרפתי עם "קחי!" חזק שלי, תוקע את עצמי הכי חזק לתוכה ו"קחי!!!" תקעתי עוד קצת והריח הכבד של השפיך של בעלה שמילא שוב את חלל החדר היה הקטליזטור הכי טוב וגם אני גמרתי, מרוקן את הביצים המלאות שלי עמוק בתחת שלה.

רגע ארוך שכבתי עליה ככה, לא זז, מתנשף, וגם היא תחתיי שכבה בלי לזוז, מתנשפת גם היא בדיוק כמו בעלה על הכסא. "וואו" התנשפתי בקול כשהזין הרטוב והמדולדל החליק ויצא מהתחת שלה והתגלגלתי וירדתי מעליה, שוכב על הגב לצידה, בוהה בתקרה, מחייך ומתנשף.

"פאק! איך אהבתי את זה, ואתה בעלי?" היא הסתובבה והתישבה על שפת המיטה, מחייכת מאוזן לאוזן כחתולה ששתתה כד שמנת גדול.

"מאד, תודה שהרשת לי, אני חייב לך בגדול".

"תתלבש," היא פנתה אלי, עדיין עם אותו חיוך של מי שקיבלה את עונתה בגדול על השפתיים שלה, "אני משחררת אותו ושוטפת את עצמי, הזעתי," היא ציחקקה, "אבל אל תלך, אני רוצה שנפרד כראוי".

בזמן שהתלבשתי היא שחררה את בעלה ונכנסה למקלחת והוא לבש חלוק רחצה שחיכה בצד. לרגע נבהלתי כשהוא ניגש לעברי, אני חושב שאני יותר חזק ממנו אבל לא כשהמכנסיים שלי עדיין סביב הקרסוליים. "תודה גבר," הוא נעמד מולי וברגע שגם אני נעמדתי, הפעם כשהמכנסיים כבר מורמים, הוא חיבק אותי ו"תודה, אתה לא יודע כמה זה היה לי חשוב" הוא הפתיע אותי וטפח לי על הגב, טפיחות של חברים מהצבא שאכלו באותו מסטינג, "אני אוהב מאד את אשתי אבל לא מצליח לספק אותה, אתה יודע, לא עומד לי איתה במיטה" הוא הסמיק ואולי גם אני, הייתי נבוך, לא ציפיתי לווידוי אינטימי-אישי כזה.

"אבל, אהה, אבל עמד לךְ, וגמרתָ" ועכשיו בטוח הסמקתי.

"רק כשאני יושב ורואה, לא כשאני צריך לבצע, אז הוא פשוט נרדם וכמו שאמרתי, אני אוהב אותה מאד, זה לא שאני לא רוצה או שהיא דוחה אותי, לא, אני מת לשכב בתוכה אבל זה לא קורה, אני לא מצליח לחדור, בטח לא לישבן שהיא כל כך אוהבת שמבקרים לה בו, ואני לא מצליח להעמיד אותו אפילו בשביל סתם לאונן ולגמור, רק כשאני יושב ורואה, אז תודה גבר ו…" הוא עצר רגע, חושב, אולי מהסס, ואז המשיך, "אני יכול לבקש ממךָ שנעשה את זה שוב?".

"תעשו מה שוב?" אשתו בדיוק חזרה, עטופה במגבת גדולה הקשורה לה מעל החזה.

"שאלתי אותו אם הוא יסכים שנעשה את זה שוב" בעלה הסביר, "שיתן לי לראות איך הוא שוב מספק אותךְ".

"ואתה מסכים? היא חייכה לעברי, "בבקשה, כבר הרבה זמן לא היה לי כזה טוב, וגם בעלי, אני לא זוכרת מתי הוא גמר כל כך הרבה פעמים".

ורדה זיון טוב, אפילו יותר מטוב, זה שבעלה יושב ורואה גיליתי שזה מחרמן אותי עוד יותר מסתם לזיין איזו מילפית, וורדה עונה על כל הגדרות המילפית, אז הסכמתי, "אוקיי, כשתרצו אתם יודעים איפה למצוא אותי" חייכתי אליהם.

"נהדר, אז בוא נחגוג, יין לבן קר או עוד קפה עם עוגה?" ורדה חייכה חזרה.

בחרתי בקפה, העוגה שלה באמת טעימה.

קאקולד מביא קאקולד

שבוע וחצי אחרי עשינו את זה שוב, שידור חוזר של הפעם הקודמת, אפילו הדו-שיח ביניהם תוך כדי נשאר די דומה רק שהפעם היא לא ביקשה ממני רשות לגסויות אלא הלכה על זה כאילו אין טבעי מזה ואני זרמתי איתה.

דבר אחד כן היה שונה, בשלב האנלי, שהם לא ויתרו עליו, כששאלתי איך היא רוצה היא ביקשה שאני ארכב עליה וזה מה שעשינו, היא עמדה בדוגי, אני מעליה כשישבנה בין רגליי, כופפתי ברכיים עד שהזין שלי נשק לפי הטבעת שלה ו"בעלי, אני אוכלת בתחת!" היא צווחה במין אקסטזה כזאת כשטחנתי לה את התחת ו…גם הפעם הייתה אותה בקשת 'כמו שרמוטה' שלו והיא הורידה את הראש עד שהמצח נשק לכרית גדולה שהכינה, נשענה עליו ושוב שילבה כפות ידיים על העורף וה-"כן, בעלי, עכשיו אני השרמוטה שלו, השרמוטה המזדיינת שלו, השרמוטה שאוכלת בתחת ממנו…כן, הנה! גומרת! גומרת!!" לא אחרה להגיע, שלה ושלו רק שאני עוד המשכתי, לי לקח עוד והיא הרוויחה מזה, עוד גמירה! כנראה שבאמת היא אוהבת אנלי.

הפעם גם בחרתי יין לבן קר ולא קפה ועוגה, שוב הם שאלו אם אני אסכים עוד פעם ואמרתי שכן אבל אז ורדה לא הסתפקה בזה והפתיעה, "יש לנו זוג חברים, קאקולדים כמונו, וכשסיפרנו להם הם שאלו אם תסכים לעשות את זה גם איתם".

ברגע הראשון קפאתי, לא התכוננתי להצעה כזאת, נכון שגם הפעם נהניתי, ורדה הוכיחה לי שוב שהיא זיון משובח והתוספת של הבעל שיושב, רואה ומאונן עוד הוסיפה ועדיין היה בזה משהו קינקי אבל כמו תמיד לגבר-גבר שבין הרגליים שלי יש חיים משלו והוא אותת לי את הכל כך צפוי, "תגיד כן!" ועדיין, "איך היא? שווה?" חייכתי לעבר ורדה, "שווה כמוךְ?".

"אז אתה אומר שאני שווה?" היא חייכה לעברי, חיוך זימתי משהו אבל בעיקר מוּחֲמָא.

"מילפית מפיסגת ליגת-העל," חייכתי והחמאתי לה, "את יודעת מָדֶר (mother)" התחלתי,

"אני יודעת מה זה מילפית" ורדה קטעה אותי, "וכן, היא כוסית, שווה ברמות," היא חייכה, "רק אליה וקוץ בה, לבעלה יש זין פצפון, מספיק אמנם כדי לעשות ילדים אבל לא מעבר לזה ולשמחתה גם בעלה קאקולד ככה ששניהם מרוויחים, היא מקבלת את עונתה, ומניסיוני עם שלךָ זה יהיה בגדול," היא ציחקקה, "והוא מספק את הפטיש שלו".

"ו… אהה, הכל כלול, את יודעת" שאלתי ולדעתי שוב הסמקתי.

"אתה מתכוון אם היא אוכלת בתחת?" היא צחקה, "אז כן, כמוני, אוהבת ולדעתי לא תוותר".

"אוקיי, אז תני לה ת'פלאפון שלי, אבל רק אחרי שהסגר יגמר"  וכך אכן היה, יומיים אחרי שהסגר הוקל והיה אפשר לצאת לרחוב הייתי אצלם וורדה צדקה, היא אכן הייתה מילפית, אמא אמיתית, מסתבר שיש לה זוג תאומים בצבא, בן ובת, וכוסית שווה, וגם אצלם זה היה די שידור חוזר, גם אצלם היה כסא עץ גדול בחדר השינה וקשרנו את הבעל אליו, משאירים לו רק יד אחת חופשית לאונן, רק שאצלם זה היה פטיש של שניהם, לבעל לא הייתה בעיה לזיין אבל יותר מחרמן אותו לראות איך עושים את אשתו, לראות ולאונן, והיא, את האורגזמות הכי טובות שלה היא מקבלת כשבעלה רואה איך גבר זר חוגג עליה, אבל היה גם תוספת, בעלה ביקש שאני אגמור לה בכל הפתחים, גם בפה! שלוש גמירות, לא שתיים כמו עם ורדה, ועמדתי בזה בכבוד רב אבל ההפתעה הגדולה הייתה דווקא כשגמרתי לה בפה, היא לא בלעה את הכל היא שמרה חלק בפה והלכה להתנשק עם בעלה, מעבירה לו חלק מאותו שפיך לבן וסמיך הממלא את פיה ושניהם בלעו ביחד, אם תרצו, בליעה משותפת!

חגגתי לה גם בתחת, היא ביקשה שארקוד לה את 'הטנגו-האחרון-בפריז' עם כל הטקס, כולל שימוש בחמאה שחיכתה בצלוחית על השידה שליד המיטה ואפילו עם הג'ינס שהיא לבשה במיוחד ומשכתי והורדתי לה עד הברכיים, שניהם אהבו את זה, הוא גמר פעם, היא שלוש! לפני שגם אני גמרתי, מילאתי לה את התחת במנה גדושה של זרע גברי רענן.

את הסופרלטיבים שהיא חילקה לזין שלי תוך כדי אני לא אשכח הרבה זמן, 'אנקונדה' היא קראה לו, אחד הנחשים הגדולים בעולם שעשוי להגיע לאורך של כ-10 מטר, וכשחגגתי לה בתחת היא הודיעה לבעלה שתקעתי לה בטוסיק 'חדק של פיל' ו…כשכבר התלבשתי רות, האשה, הודיעה לי שכזאת חגיגה צריך לסיים עם שמפניה ולא סתם, הם פתחו 'דום פריניון' ויחד איתה באה גם הבקשה לעשות את זה שוב בקרוב והפעם הסכמתי בלי להסס.

הקורונה לא מתה אבל ההגבלות התחילו להצטמצם, אני המשכתי לעבוד מהבית. בוקר אחד, בערך ב-10, ורדה דפקה על הדלת וכשפתחתי היא עמדה מולי עם עוגה ביד. "תזמין אותי לקפה?" היא חייכה, "הבאתי עוגה" ואולי היה משהו בהבעה שלי כי מייד היא הוסיפה, "רק קפה ודיבורים, לא מילימטר מעבר לזה, וחוץ מזה דודי יודע ו…אני במחזור" היא הסמיקה.

הכנתי לנו קפה הפוך במכונת הנספרסו, קניתי אותה כשהתחילו לדבר על סגר, אחת ההחלטות היותר מוצלחות שעשיתי. ישבנו ושתינו. "אני רואָה שאתה עובד אז אני לא אגזול ממך הרבה זמן," היא עברה לתכל'ס, "רותי ובעלה לא מפסיקים לדבר עליךָ, לטובה," היא חייכה, לקחה לגימה מהקפה והמשיכה, "הם ספרו לעוד זוג, בלי לציין שמות, והם התעניינו אצלנו ואחרי החוות דעת שלי ושל דודי הם מבקשים גם, אתה מבין, גם הם עמוק בענייניי קאקולד, אז אם אתה מסכים אני אתן להם את הפלאפון שלךָ והם יתאמו".

כבר הבנתי את הפרינציפ, הגבר שרואה איך אני עושה את אשתו אמנם מגביר את ההנאה אבל האשה היא החשובה, "איך היא? שווה? שווה כמוךְ?" שאלתי כמו בפעם הקודמת.

"אז אתה אומר שאני שווה?" היא חייכה לעברי רק שעכשיו גם הוסיפה "מי שווה יותר, רותי או אני?".

"את, בטח שאת" צחקתי.

"חנפן," היא צחקה, "אבל אני אוהבת שאתה מלקק לי, והיא זאת אנה והיא שווה אפילו יותר משתינו, מוכנה להתערב אתךָ, אם אני טועה אני שוטפת לך ת'בית אבל אם צדקתי אתה יורד לי, לפני דודי כמובן, הוא ימות מזה אבל פחד לבקש שלא תברח לנו"

"סגור," חייכתי אליה, "תני לה ת'פלאפון שלי ו," עצרתי לשניה, מהסס, והמשכתי, "גם אם תשטפי לי ת'בית את יכולה להגיד לדודי לבקש," חייכתי אליה, "אין לי שום בעיה לרדת לךְ, להפך" והסברתי לה את התאוריה של המורה פנינה.

כבר באותו אחר צהריים האשה התקשרה, קול צעיר, "ורדה נתנה לי את הפלאפון שלךָ, אמרה שאתה יודע במה מדובר" היא עברה לתכל'ס אחרי שֶׁוִוידְּאָה שאני אכן שחר.

"אני מעדיף לשמוע גם ממךְ" התרווחתי בכסא, מחייך.

חשבתי שאני אָבִיךְ אותה אבל לא, "בעלי קאקולד," היא אמרה בקול שלו ורגוע כאילו אין טבעי מזה, "וגם אני סוג של, אתה יודע, קצת קאקולדית וקצת יותר נימפומנית," ציחקקה, "אבל יותר מזה אוהבת את בעלי ומשתפת איתו פעולה, משהו שהוא מין win-win לשנינו, מספק את הפֶטיש של שני הצדדים".

"אוקיי, ומה שמעת עלי?" חייכתי לעצמי.

"שאתה תותח-על, רק מהשבחים שרות וורדה חלקו לגבר-גבר שלך גמרתי" היא צחקה.

"אבל יש לי תנאי"

"נשמע" ושמעתי את הסקרנות בקולה.

"אני עושה לך כל מה שעשיתי לורדה ורות, הכל, ארוח מלא את נותנת לי".

"קל," והייתה מין הקלה בקולה, "אחרי מה שהן סיפרו לי לא חשבתי אחרת, ארוח מלא, פול-בורד (Full board)" היא צחקה.

"אוקיי, אז מתי אתם רוצים ואיפה אתם גרים?"

"אם אפשר אז מחר ונפגש במסעדה, עלינו, אנחנו מזמינים," הוסיפה במהירות למנוע ספק, "קודם נאכל ואז נסע אלינו הביתה, אתה יודע, המסעדות מתחילות להפתח ואני בטוחה שאתה מתגעגע" היא שוב ציחקקה.

"רגע," נזכרתי בעוד משהו שורדה אמרה לי לפני שיצאה, אמרה ולא רצתה להסביר, "ורדה אמרה לי שאתם קצת קינקיים, במה מדובר?"

היא צחקה, "לא משהו שצריך להדאיג אותךָ, משחק כזה ביני ובין בעלי, אתה לא חייב להשתתף אבל לדעתי אתה תרצה, במסעדה אני אסביר לךָ, אם תגיד 'לא' לא יהיה" ו…ככה מצאתי את עצמי למחרת במונית הלוקחת אותי למסעדה שקבענו.

משחק תפקידים.

"הזמנת מקום?" המארחת במסעדה קיבלה את פני בפנים רציניות, "כי אנחנו מפוצצים".

"לא, אבל אני אמור לפגוש פה מישהו שמחכה לי"

היא הביטה רגע ברשימות שלה ו"שחר?" היא חייכה לעברי, "בוא אחריי".

הלכתי אחריה, היא התקדמה לעבר שולחן עגול קצת מבודד וגבר מבוגר קם לעברה, לרגע רציתי לעשות אחורה-פנה, הוא היה מבוגר מאד, שיער לבן, לבוש בהידור ועדיין יכול לדעתי להיות סבא שלי, רק שאז גם זאת שישבה מולו קמה ו…אם הוא סבא היא יכולה להיות הנכדה שלו, לדעתי היא בגילי, אולי קצת יותר, ו…ורדה שוב צדקה, היא הייתה שווה, אפילו יותר משווה, בלונדינית יפיפיה עם גוף משגע, שהשמלה הצמודה עם הכפתורים מקדימה הדגישה אותו ואת החזה הגדול והזקוף, וגם הרגליים הארוכות תרמו כך שהמחשבה על 'אחורה-פנה' התחלפה מייד ב'אותה אני חייב לזיין!'.

"האורח" המארחת הציגה אותי וראיתי את המבט המתחנף ששלחה לעברו של הבעל לפני שהסתלקה. "גדעון," הגבר הושיט לי יד ללחיצה וגם אני הצגתי את עצמי, "וזאת אנה, אשתי" הוא הדגיש כשהציג לי את אשתו ולהפתעתי היא נישקה אותי על הלחיים, "שב בבקשה," הוא הצביע על הכסא הפנוי, "אנחנו בדיוק עוברים על התפריט" הוא חייך.

למרות שהשולחן עגול הם ישבו די צמודים ואני מולם, הבטתי בתפריט וכנראה שהוא ראה שאני מתלבט בגלל המחיר כי מייד הוא המליץ על הפילה-מניון כעיקרית, פתר לי את הדילמה. גם המלצרית שבאה לקחת את ההזמנה עשתה לו כבוד, נראה שהוא מוכר פה, לקוח VIP, הוא הזמין גם בקבוק יין שנפתח על ידנו עם כל הטקס והרמנו לחיים.

דיברנו על הקורונה, על הסגר שהיה, על האירוויזיון שמתבטל וכמה חבל כי השיר של עדן אָלֵנָה מצויין, היה גם קצת פוליטיקה אבל לא על משהו אישי. לתכלס הגענו כשהגיע הקינוח, טירמיסו שאנה ואני חלקנו, גדעון הסביר שזה מתוק מדי בשבילו, ואספרסו.

"הקינקי שורדה סיפרה לך עליו זה חלק מהפֶטִיש שלי," דווקא גדעון שהיה זה שהסביר, "מין משחק תפקידים כזה שאני צריך לקנות את הזכות לראות איך אתה עושה את אשתי," ועושה הוא אמר בלחישה, "לא בכסף, כסף יש כבר לאנה מספיק," הוא חייך לעבר אשתו, חיוך אוהב כזה, "בְּשרותים, אני צריך לשרת אותה, לעשות כל בקשה שלה, לא רק אחת כללית לכל הערב, יהיו כמה כאלה לאורך הערב, אתה תראה, ו…" הוא עצר, הביט באשתו וחייך לעברה, "תמשיכי" ואנה המשיכה "אז כמו שאמרתי לךָ אתה לא חייב להשתתף אבל אם תרצה אז לךָ מותר לבקש משנינו, גם ממני!" והיא עצרה לשניה, מחכה אולי לראות איך אגיב וכששתקתי המשיכה, "לא כסף! גם לא עונש כואב! זה משחק תפקידים, לא משחק שליטה, מותר להתמקח, מותר להגיד לא, מצד שני לא בחינם, משהו שנעשה בתמורה, רצוי משהו משפיל קצת, שנרגיש שהרווחנו את הבקשה, נכון בעלי?" היא חייכה אליו.

"נכון," הוא חייך, "ואתה לא חייב להחליט עכשיו, כשתרצה להצטרף תודיע, או פשוט תדרוש מאחד מאתנו משהו, אבל ברשותךָ אנחנו נתחיל כבר עכשיו, מסכימה?" הוא פנה אל אשתו.

"מסכימה, אז תשלם ונתחיל".

גדעון, הבעל, סימן למלצרית שמיהרה להביא חשבון וכשראיתי את הטיפ הנדיב שהשאיר הבנתי גם למה כל כך מתחנפים אליו פה. "שנתחיל?" הוא חייך לאשתו.

"שנתחיל" היא חייכה חזרה.

"מה את רוצה בשביל לתת לי לראות איך את ושחר מתמזמזים במושב האחורי?"

"שתהייה הנהג של מיס אנה," היא ציחקקה, "אם שחר לא מתנגד".

לא התנגדתי, לא הייתה לי סיבה, מה אכפת לי למזמז אותה קצת לעיניי בעלה, אני הולך לעשות אפילו יותר מרק למזמז בהמשך הערב. "שב עוד רגע, תן לו זמן להתכונן" אנה אחזה בידי כשבעלה נעמד ואני אחריו. התיישבתי. היא נתנה לבעלה להתרחק קצת ואז פנתה אלי, "יש לך בעיה," היא צחקה, "ורדה ואפילו יותר ממנה רות קבעו לך רף גבוה ואני מצפה אפילו שנרים את הרף".

"את יודעת, צריך שניים לטנגו" חייכתי אליה, "צריך גם שניים בשביל להרים את הרף, אני אול-אין(all-in)".

"גם אני אול-אין" היא חייכה חזרה, חיוך כובש כזה ואצלי בתחתונים הרגשתי עוד מתיחה.

הפלאפון שלה צפצף, הודעה נכנסת, "בוא," היא קמה והושיטה לי יד אחרי שקראה את הודעה, "הוא מוכן".

יצאנו מהמסעדה, המארחת פתחה לנו את הדלת ואמרה "תודה ולהתראות" בקול מתחנף, מחייכת לאנה. אנה הלכה לכיוון מרצדס כסופה שחיכתה מול הפתח ורק אז הבחנתי בבעלה העומד מתוח ומחכה ליד הדלת האחורית הפתוחה ומה שהפתיע אותי היה הכובע שֶׁחָבַשׁ, כובע נהגים כמו בסרטים, "בבקשה מיס אנה" הוא סימן לאשתו על הדלת האחורית הפתוחה ו"בבקשה מר' שחר" סימן גם לי להכנס אחריה ורק אז סגר את הדלת ורץ למושב הנהג.

"הבטחתי לבעלי לראות איך אתה ממזמז אותי, מה אתה רוצה כדי למזמז" אנה חייכה לעברי כשהתחלנו לנסוע.

ידעתי שזאת שאלה טריקית, שבעצם היא בודקת אם אני לוקח חלק במשחק, אם אני אבקש משהו זה סימן שאני בפנים. בעצם ברגע שראיתי את בעלה משחק את הנהג של מיס אנה החלטתי שאני בפנים אז "את התחתונים שלךְ" הפניתי את הגוף לעברה וחייכתי אליה.

אנה חייכה, התרוממה מעט והורידה את התחתונים שלה, תחתוני תחרה שחורים, והגישה לי אותם, "עוד משהו?"

"כן," חייכתי אליה והסנפתי את התחתונים שמסרה לי, ביחוד את הכתם הרטוב בחזית, אני אוהב ריח של אשה מיוחמת וזה מה שהריח מהתחתונים שלה, הנחתי כף יד שמאל על הברך שלה והתחלתי לטפס לאורך הירך, "שתפתחי שני כפתורים עליונים בשמלה".

"אני רואה שהן לא טעו, אני כבר אוהבת את הגישה שלךָ" היא פתחה את שני הכפתורים העליונים. העברתי את יד ימין מאחורי צווארה, מחבק, והחלקתי את כף היד למחשוף השמלה שלה, חודר אל מתחת לבד החזיה, חופן את השד ומתחיל לעסות, למזמז, לשחק בפטמה הנוקשה. "בעלי, אתה רואה מה שחר עושה לי?" היא גנחה בקול חרמני.

"כן" והאמת שקצת חששתי, המבט של בעלה שנהג היה רוב הזמן במראה הפנימית שאותה הוא סידר שיוכל לראות מה אני עושה לאשתו.

"יש תמורה לאגרה?" היא ציחקקה.

"כן, תמשיכו, עוד"

"כמה רחוק מותר למזמז?" לחשתי לה באוזן כשכף יד שמאל הגיעה  לכּוּס שלה והתחלתי ללטף את השפתיים המגורות.

"הכי רחוק שאפשר," היא גנחה ופישקה רחב את הרגליים, מרימה עוד יותר את שוליי השמלה ונותנת לבעלה לראות מה אני עושה לה ולי עוד אישור להמשיך, "כן" היא גנחה בתשוקה כשהאצבע שלי חדרה לכוס שלה והתחילה לפמפם, לאט, "בעלי, הוא נוגע בפוסי שלי" היא המשיכה באותו קול נהנתני.

"הִיקִי או נשיקה על השפתיים?" שאלתי בקול מאיים והצמדתי את שפתיי לצווארה.

"בעלי, הוא רוצה לעשות לי היקי, להרשות לו?" היא שאלה.

"רק את מחליטה, מיס אנה" הוא ענה אבל מקולו היה ברור מה הוא רוצה לראות.

"היקי" היא ציחקקה אז עשיתי לה היקי, מצצתי והשארתי לה את אותו כתם בצוואר שילווה אותה עוד כמה ימים, "כן, ועכשיו נשיקה" היא ציחקקה כשסיימתי למצוץ והגישה לי את שפתיה והתנשקנו, נשיקה צרפתית רטובה כשכל הזמן הזה כף יד אחת מפמפמת לה בכוס והשניה משחקת בציצים, עוברת מאחד לשני, שולפת אותם מהחזייה וממזמזת והיא פתחה עוד כפתור שבעלה יוכל לראות בדיוק.

כנראה שהייתי כל כך שקוע במזמוזים שלא הרגשתי שהגענו עד שהאוטו עצר בתוך מוסך מקורה. "רגע!" אנה עצרה אותי כשרציתי לפתוח את הדלת, "תן לנהג לשלם על ההצגה" היא ציחקקה, מסדרת את שדיה חזרה בחזייה וסוגרת את הכפתורים שנפתחו, "התחתונים," היא חייכה לעברי, "אתה רוצה לשמור אותם אצלךָ או להוריד לי אותם שוב בבית ואז לשמור למזכרת?" היא חייכה.

מסרתי לה את התחתונים והיא לבשה אותם, ברגע שסיימה הדלת לידי נפתחה ובעלה עמד מתוח וחיכה שאצא, סגר את הדלת ורץ מסביב לאוטו לפתוח גם לאשתו.

בעלה גם רץ לפתוח לנו את הדלת ונכנס אחרנו רק שאז הוא הוריד את כובע הנהג והניח בצד, בעצם מאותת שסיים את חובו בגין ההתמזמזות שלנו, והזמין אותנו לשתות משהו לפני שנתחיל.

גדעון מזג קוניאק, הנסי XO, לכוסות בלון והגיש לנו. אנה איחלה "שיהיה לנו ערב מהנה" והקשנו כוסות. הנחתי כמוהם את הכוס על כף היד וחיקיתי אותם כשגלגלתי את המשקה הענברי בכוס, מחמם אותו ושותה בלגימות קטנות שהחליקו לי לאורך הגרון וצרבו את דרכם אל בטני, ולמרות שאני לא מומחה לקוניאק, בעצם אני לא מומחה לאף יין, היה לי ברור שאני שותה משקה משובח.

"בעלי," אנה נעמדה לצידי, נצמדת, "שחר ואני הולכים להשתעשע קצת בחדר השינה, אתה רוצה לבקש משהו?" היא נתנה את הסימן שהאקשן מתחיל.

"כן," ומבטו נע בינה לביני, בוחן, "שתרשו לי להציץ".

"ברשותךָ," היא חייכה לעברי, כאילו מבקשת רשות לענות בשם שנינו, ואז פנתה אל בעלה, "בתנאי שאתה יושב עירום על הכסא ומבקש רשות לכל דבר!".

"מקובל, תודה" והיה לו חיוך מאושר כזה למרות שהיה צפוי שזאת תהייה התשובה.

"אז לךְ תתכונן!".

בעלה הלך ונשארנו רק שנינו. "ורדה אמרה לי שהיה לך תנאי שקושרים אותו לכסא, אני מבקשת שלא, הוא לא יעשה שום דבר בלי לבקש רשות ואם לא תרשה הוא לא יעשה וככה, חופשי, זה מתאים יותר למשחק התפקידים שלנו".

תפסתי את הפרינציפ, "ומה את מוכנה לשלם בשביל זה?".

"שובב, מה אתה רוצה?" היא חייכה.

"כשאני מפשיט אותך, כמו את ורדה ורות, את התחתונים בעלך יוריד ויתן לי אותם למזכרת".

"קצת משפיל, לא?" היא ציחקקה.

"ביקשת משפיל, לא?" עניתי לה בשאלה משלי.

"דאן (done), יבוצע" היא חייכה, "זה יהיה התנאי לאפשר לו לראות".

"ואם הוא לא יסכים?"

"הוא יסכים!" והיא אמרה את זה במין בטחון, "אבל הנוהג אומר שאם הוא לא מסכים מכסים לו את העיניים", חייכה ובמין תזמון מדוייק שמענו את בעלה צועק שהוא מוכן ו"עכשיו בוא" היא אחזה בידי והובילה אותי לחדר השינה.

חדר השינה היה גדול ומרווח, מיטה זוגית גדולה עם סדין לבן מתוח וכמה כריות לבנות, על הקירות והתקרה מראות, טלוויזיה ענקית תלויה על הקיר ממול המיטה אבל מה שמשך הכי הרבה את תשומת ליבי היה הכסא שעליו ישב עירום בעלה, כמו אצל ורדה ורות כסא עץ עם רגליים גבוהות במיוחד רק שיותר גדול, יותר מסיבי ויותר מפואר, מזכיר את כיסא אליהו המשמש בברית מילה, ובראש גב הכסא מזדקרים זוג קרני אייל, "זה כסא הקרנן" אנה ציחקקה והסבירה כשראתה איך אני מביט בכסא, "עכשיו בוא" היא נעמדה מול בעלה ואני נצמדתי מאחוריה וחיבקתי אותה.

"בעלי, שחר הולך להפשיט אותי, יש משהו שאתה רוצה לבקש?".

"כן, שתרשו לי בבקשה להציץ, אני מוכן לשלם".

"שחר מבקש בתמורה שאתה תהיה זה שמוריד לי את התחתונים ותתן לו אותם מתנה" אנה הודיעה לו, "עוד משהו שחר?".

"כן, שתרד על הברכיים לפניה כשאתה מוריד לה ותנשק לה ת'פוסי כשהוא נחשף".

"אני מוכן לשלם" הוא הודיע וראיתי איך הזין שלו מזדקף, "אבל מבקש רשות גם לאונן" הוא התנשף כשהתחלתי לפתוח לה את כפתורי השמלה.

"ברור, זה כלול במחיר" צחקתי ופתחתי עוד כפתור, "אפשר בִּפְרָאוּת?" לחשתי לאנה באוזן, "את יודעת, לקרוע".

"כן, אם זה כלול במחיר" היא ציחקקה, עוקצת ומחזירה לי, אז תפסתי בשמלה ומשכתי חזק לצדדים, פותח ותולש כפתורים עד שכל השמלה נפתחה וכל שנשאר לי הוא להחליק אותה מעל כתפיה ולתת לה ליפול לרצפה.

בעלה הביט במבט מהופנט באשתו העומדת מולו בתחתונים וחזיה בלבד ואונן. "בעלי, ראיתָ מה הוא עשה לי?" היא שאלה.

"כן" וזה היה כן חרמני שטוף זימה והשפשוף שלו רק התגבר אבל אני כבר המשכתי, התרחקתי מעט לאחור וכשיד אחת מחבקת ומוחצת את החזיה לגופה עם השניה פתחתי את קרסי החזיה שמאחור ושוב נצמדתי אליה, מפיל את הכתפיות לצדדים ואז שחררתי את החזיה שגם היא צנחה לרצפה וחשפה את שדיה ולמרות שעמדתי מאחוריה יכולתי לראות אותם במראות שמסביב, שדיים גדולים ומוצקים שבמרכז משולש השיזוף הלבן שהשאיר בגד הים שלה בולטת פטמה זקופה ונוקשה המוקפת עטרה גדולה וכהה.

קודם מזמזתי לה קצת את השדיים ורק אז לחשתי לה באוזן שתודיע לבעלה שהגיע תורו. "אני יכול להמשיך לאונן?" הוא שאל, מתנשף, כשירד על ברכיו לפניה וראיתי שיש לו זקפת אדירים.

"בתנאי שתוריד לי את התחתונים עם השיניים" אנה הפתיעה אותי וזה מה שהוא עשה, תפס בשיניו את חגורת התחתונים והתתחיל למשוך, להוריד, משך והוריד עד הברכיים ושם עצר, עזב ו"תודה שאתם מרשים לי" הוא לחש בקול צרוד וארוטי, משפשף לעצמו במהירות, "הנה, מנשק, מנשק לה בטוטה" המשיך באותו קול זימתי ונישק לאשתו את שפתי הכוס, נשיקה תאוותנית, קולנית, "הנה, מנשק לה" הוסיף עוד ליקוק לאורך כל החריץ ועוד נשיקה וְ"פאק! הנה! גומר! הנה! גומר!! גומר!!" והשפריץ, מרסס את הרצפה וכפות רגליה של אנה באגלי שפיך ריחניים, "סליחה, לא יכולתי, סליחה" ושוב הוא תפס בשיניו והמשיך להוריד והיא, מרימה רגל אחר רגל, עזרה לו להוריד לגמרי.

"בבקשה," הוא הגיש לי את התחתונים שהוריד בשתי ידיו ובמבט קצת מושפל, "אני מגיש לךָ את התחתונים של אשתי כמתנה למזכרת," ואז הוא הגדיל והוסיף, "ובכך אני מאשר שכל הפתחים של אשתי פתוחים בפניך, עשה בהם כרצונךָ" והוא חזר והתיישב בכסא.

רגע עוד עמדתי ככה, יד אחת משחקת לה בציצים והשניה מלטפת את שפתי הכוס הרטובות שלה, כשהיא, בלי להסתובב ובלי לעצור אותי למזמז, שאלה "מה אתה רוצה כדי שתתן לי למצוץ לךָ? למצוץ ולבלוע!".

אני לא יודע למה אבל זה שאנה לא גמרה עד עכשיו קצת הדאיג אותי, או אולי ראיתי בזה כשלון כי האחרות גמרו כבר בשלב הזה וידעתי היטב מה יגרום לה לגמור, "שאחרי שאת תמצצי לי תתני לי לרדת גם לךְ".

לרגע הייתה דממה, "וואו, כזאת בקשה עוד לא ביקשו ממני," היא אמרה, "אתה לא מבין, זה החלום הכי רטוב של בעלי, נכון בעלי?"

"נכון" ושמעתי את ההתרגשות בקולו.

"ומה אתה מוכן לשלם בשביל זה?" אנה ציחקקה.

"כל מה שתרצי, אפילו אזיקים".

"וואו," אנה חייכה, "רק שתדע שחר, זה נחשב אחד המחירים היותר גבוהים, אני אוזקת לו את הידיים מאחורי הגב והוא לא יכול לאונן ואיך אתם הבנים קוראים לזה? כאב ביצים? זה מה שהוא משלם על הזכות אז מה אתה אומר?".

כגבר אני מכיר את הכאב הזה, "זה יותר מדי, כגבר לגבר? אני מוכן שרק כשאני יורד לך תאזקי אותו, לא כשאת מוצצת לי, ובמקום זה, כשאגמור לך בפה את תנשקי אותו, תתני לו לטעום, ותגידי לו כמה את אוהבת אותו".

"שובב," שוב היא צחקה, "ראש כחול כהה, קנית אותי, אם יש עוד משהו שבעלי אוהב זה לטעום את הטעם הזה, אז מה אתה אומר בעלי, קונה?"

"קונה, בשתי ידיים קונה" הוא התלהב וראיתי את ה'תודה גבר' שהוא שולח לי בעיניו.

בזמן שאנה ירדה על ברכיה לפני והתחילה להוריד לי את המכנסיים אני הורדתי את החולצה, "וואו, אימא'לה," היא קראה בהתפעלות כשהורידה לי גם את התחתונים וראתה בפעם הראשונה את הזקפה הגדולה והמתוחה, "צדקה רות, אנקונדה, בעלי, אתה רואה? אשתךָ הולכת לחגוג הערב" והיא נישקה את ראש הזין המתוח, "כן, בעלי, תראה, אני הולכת למצוץ לו" והיא הכניסה את כל הזין לפה והתחילה למצוץ לי.

אנה יודעת למצוץ, את זה הבנתי מהר מאד. עמדתי בפישוק, מביט פעם באנה שמוצצת, ראשה נע קדימה ואחורה והזין שלי נכנס ויוצא בפה שלה, משתפשף בין שפתיה החובקות אותו, ופעם בבעלה שמביט בה במבט מהופנט ומאונן במרץ. "אשתו, בעלךְ מאונן" ציחקקתי.

"כן, זה מחרמן אותי לראות איך את מוצצת" בעלה התערב בקול צרוד ומגורה.

אנה הפתיעה אותי כשהפסיקה רגע למצוץ, "שחר, מה אתה רוצה כדי להרשות גם לי לאונן?" וחזרה למצוץ.

לשניה לא עניתי, אם היא תאונן היא עשויה לגמור ואני תכף צריך לרדת לה אבל מצד שני זה בדיוק מה שאני אוהב, לרדת לאשה מיוחמת, אשה שגמרה, אז "On the house (עַל חֶשׁבּוֹן הַבַּיִת)" ציחקקתי, "תרגישי חופשי", ולא הייתי צריך להוסיף יותר, אנה שלחה כף יד אל בין רגליה והתחילה לעשות את עצמה עם האצבע.

"אשתי, אני רואה שאת מאוננת," בעלה צרח בקול משולהב והיא ענתה לו משהו שבפה מלא בזין הגדול שלי נשמע לי כמו 'כן', "אשתי, זה מחרמן לראות אותךְ מוצצת לו" והוא שפשף לעצמו במרץ והיה ברור שהוא בדרך לגמירה השניה שלו ולא רק הוא, גם אני התקדמתי במהירות ושפת הגוף של אנה סיפרה שגם היא והשאלה הייתה רק מי יגמור ראשון.

אנה גמרה ראשונה, "הנה! גומרת!!" הודיעה בקול מגורגר בלי להוציא את הזין ומייד אחריה גם אנחנו הצטרפנו אבל היה צריך מצלמת פוטו-פיניש כדי לקבוע מי השני, "קחי!" אחזתי חזק בראשה, "קחי!" יריתי מטח ראשון של זרע גברי חמים וסמיך לפה שלה והרגשתי איך היא בולעת, "קחי!" הוספתי עוד מטח ואחריו עוד מטח רק שהפעם היא לא בלעה, שמרה בפיה ובלי לדבר ניגשה אל בעלה ונישקה אותו, נשיקה צרפתית ארוכה, ראיתי בגרוגרת שלהם שהם בולעים וכשהם נפרדו ראיתי אגלי שפיך על שפתיו שהוא ליקק אותם עם חיוך נהנתני כזה, "אני אוהבת אותךָ בעלי" היא אמרה לו, מחייכת, "ועכשיו בוא תמלא את חלקךָ בדִיל" היא חייכה לעברי.

חייכתי אליה, מצא חן בעיניי המשחק תפקידים הזה שלהם והחלטתי להצטרף על מלא, "מה אתְ רוצה כדי שאני ארד לךְ?" שאלתי.

"אתה אוהב את המשחק שלנו, אהה?" אנה חייכה לעברי, "זה לא מה, זה איך, אני רוצה שתרד לי בדיוק כמו שירדתי לךָ, על הברכיים כשאני עומדת ותפנק אותי עד ששוב יעמוד לך, עד שתהיה מוכן לסיבוב הבא".

"קיבלת," חייכתי חזרה, "אבל קודם תאזקי את בעלךְ".

אנה ניגשה לשידה שליד המיטה והוציאה משם אזיקים ובזמן הקצר שהדלת הייתה פתוחה ראיתי שם עומד ויברטור כסוף. בעלה הושיט ידיים אל מאחורי הכסא ובזמן שאנה אזקה אותו אני ירדתי על ברכיי. אנה נעמדה מולי בפישוק, מביטה בי ככה מלמעלה ומחייכת. התקרבתי עוד קצת ונישקתי אותה על שפתיי הכּוס הרכות. "כן" היא נהמה בקול חרמני, "בעלי אתה רואה? הוא יורד לי".

"כן" הוא ענה ומקולו היה ברור שזה מגרה אותו, ריחמתי עליו, לא היה לי ספק שהוא מת לעשות ביד. שוב נישקתי והפעם גם העברתי את קצה הלשון לאורך חריץ הכוס שלה, אוסף טיפות מאותו נקטר נשי הממלא אותו וטועם, זאת לא הפעם הראשונה שאני יורד לאישה, אם כי ככה, כשהיא עומדת בפישוק עוד לא ירדתי לאף אחת לפניה, אני גם אוהב את הטעם הזה של אשה מגורה, את זה כבר גיליתי מזמן, ואנה, ללא ספק, הייתה אשה מגורה, התקרבתי עוד קצת על הברכיים, בכפות ידי חפנתי את פלחי ישבנה, קברתי את ראשי בין רגליה ודחפתי לה את הלשון, מחפש את כפתור תענוגותיה, מחפש ומוצא, מוצא ומשחק בו ו"כן," היא הניחה את ידיה על ראשי, "בעלי, אתה רואה? הוא מזיין אותי עם הלשון!" היא צרחה, "כן, הנה, הנה! גומרת! בעלי, אני גומרת!" ולא הייתי צריך שהיא תגיד לי את זה, הרגשתי בטעם, "כן, תמשיך, עוד, עוד לא עומד לךְ".

המשכתי, לרגע הפסקתי, מנשק ומלקק את שפתי הכוס, טועם את הטעם שלה הממלא את החריץ, "מה את רוצָה כדי להרשות לי גם לאונן?" שאלתי ושוב דחפתי את הלשון.

"שתמשיך!" היא התנשפה, "עד שיעמוד לךָ אבל לא לגמור! רק תכין אותו! אני מיוחמת ברמה של כלה בתולה והגיע הזמן שתזיין אותי קצת" ואני, בלי לדבר, שלחתי יד והתחלתי לשפשף לעצמי.

שמעתי את בעלה מתנשף ופזלתי לעברו, ארז הלבנון שלו הזדקר מתוח בין רגליו וראיתי איך הוא מנסה לשחרר את ידיו מהאזיקים ללא הצלחה ושוב ריחמתי עליו, אני מכיר את הכאב הזה, כאב ותסכול, אין ספק שכמה שפשופים והוא היה משפריץ מזקרת שפיך גבוהה. גם אצלי הייתה התקדמות גדולה שם בין הרגליים, עדיין לא מספיק אבל התקרב, "תתכונני, זה תכף מוכן" הודעתי לאנה אחרי עוד גמירה חזקה שלה.

"מה אתה רוצֶה כדי לזיין אותי בטוטה?" היא שאלה באותו קול צרוד וסקסי של מי שמיוחמת ברמות.

"זה לא מה, זה איך," החזרתי לה, "לטחון אותך בדוגי".

אנה עצרה לשניה, מתנשפת, "בעלי, שחר הולך לזיין אותי, אתה רוצה לראות?"

"כן, כל מחיר" הוא ענה, מתנשף גם הוא בכבדות.

"אני רוצה שתחזיק את הנר, אם שחר מסכים כמובן"

לא בדיוק הבנתי מה זה אבל הסתקרנתי, הבנתי שיש לה ראש טוב ואם זה מה שהיא מבקשת יש כנראה דברים בגו, "מסכים," הכרזתי, "אני מוכן, תשחררי אותו ותתכונני".

"רגע!" היא צרחה באקסטזה והצמידה חזק את ראשי בידיה, "הנה עוד אחד! רגע! הנה! הנה!!" והיא גמרה פעם שלישית, "וואו," היא התנשפה, "כזה כבר מזמן לא עשו לי" ציחקקה והלכה לשחרר את ידי בעלה.

"פאק!! כואב! תודה!" הוא צעק ברגע שהיא שחררה את ידיו והתחיל לשפשף לעצמו, "פאק! פאק! פאק!" ומזרקת שפיך גבוהה התרוממה בין רגליו מרססת את רגליו והרצפה באגלי שפיך לבנים ריחניים, "וואו, תודה, תודה אשתי, תודה שחר" והיה לו חיוך מאושר על שפתיו, "יש תמורה לאגרה, בדיוק כמו שאני אוהב" המשיך עם חיוך מאושר כשהוא קם מהכסא ולהפתעתי ניגש לשידה בצד המיטה שלו, פתח מגירה ושלף נר גדול וקופסת גפרורים, ובזמן שהוא הדליק את הנר ונעמד איתו בצד המיטה אנה נעמדה על ארבע במרכז המיטה, פישקה מעט רגליים, מכינה לי מקום, והזמינה אותי לזיין אותה.

עמדתי על הברכיים מאחוריה, צמוד לישבנה, אחזתי חזק במותניה והשחלתי אותה בתנועת אגן אחת חזקה, "כן," היא גנחה בתשוקה, "כן, גדול, אני אוהבת זין גדול," היא המשיכה באותו קול תאוותני, "בעלי, תראה, הוא מזיין אותי".

"אני רואה" שמעתי אותו מתנשף משמאלי, "כן, תהני אשתי, מפרגן לך, אכן זין גדול, יותר גדול משלי" הוא הפתיע, הפתיע במילים והפתיע כשהתחיל שוב לשפשף את מה שרק לפני רגע גמר.

התחלתי לאט ולאט לאט הגברתי את הקצב, הגמירה שלה לא אחרה להגיע, "בעלי, תראה, אני גומרת!" היא הכריזה בקול, "בעלי, תודה, תודה שאתה מרשה לי ותודה שאתה מחזיק את הנר", "בעלי, תספר לשחר למה אתה מחזיק את הנר" הקדימה אותי כי בדיוק התכוונתי לשאול.

"זאת מסורת עתיקה, מימיי הביניים, כשלאציל היה את זכות הלילה הראשון," הוא הסביר, מחזיק ביד אחת את הנר ובשניה משפשף לעצמו, "הבעל היה צריך להביא את אשתו ביום החתונה כדי שהאציל יהיה הראשון שיבעל אותה וקראנו באיזה סיפור שלאציל היה מותר לדרוש מהבעל לעמוד ולהחזיק נר דולק כשהוא שוכב איתה, התרוץ היה שהאציל יוכל למצוא את הדרך בין רגליה של האשה אבל יש גורסים שהוא היה עושה את זה כשרצה להשפיל את הבעל, להבהיר לו מי בעל הבית! אור לא חסר כאן בחדר ואתה חייב להודות שיש כאן אקט משפיל וכמו שאנה הסבירה לך זה בדיוק מה שחיפשנו, קצת משפיל, והחלטנו לאמץ את זה למשחק התפקידים שלנו".

זיינתי אותה חזק ומהר אבל גם רציתי לתת לה עוד גמירה אחת לפחות לפני שאני גומר. פמפמתי והאגן שלי היכה בישבנה, משמיע קול מחיאה רמה בכל נעיצה שלי. אנה גנחה בהנאה, הברות חסרות פשר ומלאות כיף, מילים של הודיה, מהצד שמעתי גם את בעלה משפשף, עושה ביד ומוסיף גניחות עינוג משלו וגם אני תרמתי את חלקי לקולות החגיגה שבחדר והצלחתי, אנה שוב גמרה, צווחת ומספרת לבעלה כמה טוב אני עושה לה בטוטה, מזמינה אותי להשקות את גן האם שלה ולכזאת הזמנה אי אפשר לסרב וגמרתי, ממלא לה את הכוס במנה גדושה של זרע גברי רענן וחמים.

אנה נשכבה על הבטן, מתנשפת, אני התיישבתי על המיטה, מתנשף לא פחות ובעלה כיבה את הנר וחזר לשבת בכסא שלו.

"אשתי, את חושבת שהוא האחד?" בעלה שאל במפתיע.

"עוד לא החלטתי אבל כרגע הוא המוביל" היא ענתה ואולי הייתי צריך לשאול על מה הם מדברים? ברור שזה היה קשור בי, אבל העדפתי להתעלם ואנה המשיכה, "בעלי, הבטחנו לשחר ארוח מלא אז עכשיו הוא הולך לזיין אותי בתחת, אתה רוצה לראות?".

"כן, ואני מוכן לשלם" הוא ענה בהתלהבות.

"אבל קודם צריך להעמיד לו שוב, איך אתה הכי אוהב שמעמידים לךָ?".

"כשמוצצים לי" הוא התנשף, משפשף לעצמו במרץ וברור שהוא בדרך לגמור, "מבקש רשות לגמור!" הוא צרח.

"בתנאי שתמצוץ לו, שתעמיד לו מחדש, אם שחר יסכים כמובן"

קפאתי, היא יודעת שאני לא רוצה שגבר יגע בי, האינסטינקט אמר לי להגיד 'אין מצב' אבל היה משהו במבט שלה שעצר אותי, משהו בתוכי שאמר לי 'תחשוב!", נכון, אף גבר לא מצץ לי לפני אבל יש לי מספיק חברים הומואים שעושים את זה, שטוענים שמציצה של גבר טובה לא פחות מזאת של אשה ומשהו בתוכי כבר לא פסל על הסף וכנראה שאנה הרגישה בזה כי פתאום היא הוסיפה עם מין חיוך ממזרי "שחר, ממה אתה מפחד?".

"אף פעם לא עשיתי את זה" התוודיתי.

"נו, אז הגיע הזמן לנסות וחוץ מזה זה הוא שמכניס את הזין שלך לפה שלו ולא אתה את שלו" אנה חייכה אלי את אותו חיוך מרגיע שלה ופתאום זה נשמע לי קצת פחות מאיים, אולי באמת הגיע הזמן לנסות? פעם אחת לא הופכת אותי להומו וחוץ מזה אני תמיד יכול להפסיק אותו אז "אוקיי," אמרתי בקול קצת רועד, "אני מוכן לנסות, בתנאי שאת יושבת על הכסא ומביטה" הוספתי גם תנאי והתישבתי על שפת המיטה מול הכסא.

"לא חשבתי אחרת" היא ציחקקה, "בעלי, תורךָ" והוא קם מהכסא וירד על

ברכיו בין רגליי בזמן שהיא תפסה את מקומו על הכסא ועוד לפני שהוא התחיל למצוץ אנה שאלה "שחר, מה אתה רוצה כדי להרשות לי לאונן?".

נזכרתי בויברטור, "מרשה לך לאונן אבל עם הויברטור" חייכתי אליה.

"מניאק," היא ציחקקה, "אבל אני אהבת את הראש שלךָ" ניגשה לשידה שליד המיטה, הוציאה אותו וחזרה לשבת על הכסא ברגליים מפושקות, "הנה" התחילה לדחוף אותו לעצמה וכשכולו היה בתוכה הפעילה את הרטט, זמזום הויברטור מילא את חלל החדר ואולי זה היה הסימן לבעלה להתחיל למצוץ לי ו…מהר מאד הבנתי שני דברים, הראשון: שהוא יודע למצוץ והשני: שאני נהנה מזה, שאין שום סיכוי שאני אפסיק אותו!

השילוב הזה, המראה של אנה יושבת ברגליים פתוחות והויברטור רוטט לה בכוס עם המציצה של בעלה עשו את שלהם, הרגשתי איך הזין שלי מתעורר ונמתח, מתקשה וחודר לו לגרון, הראש שלו נע קדימה ואחורה והשפתיים שלו שפשפו את העור הנמתח, שפשוף נעים, מגרה, "זה טוב?" אנה חייכה לעברי.

"כן" עניתי בקול זימתי.

"אמרתי לךָ" היא צחקה, "אל תשכח להגיד שאתה מוכן, תזכור, המטרה להעמיד לך אותו, לא שתגמור"

"זוכר" התמסרתי לתענוג.

"שחר, מה אתה רוצה כדי לזיין אותי בתחת?" היא התחילה לתכנן את השלב הבא.

זכרתי את הטנגו האחרון בפריז שרקדתי לרות ורציתי עוד פעם, או אולי זאת הייתה הצלוחית עם החמאה שעמדה על השידה שליד המיטה שהזמינה אותי לבקש, "לא מה, איך," ציחקקתי, "אני רוצה לרקוד לך את הטנגו האחרון בפריז, עם כל הטקס, כולל הג'ינס והחמאה".

"חרמן, קיבלת" היא צחקה והגבירה יותר את הרטט בויברטור ורגע אחרי גמרה בגדול, היא גמרה ואני הייתי מוכן והודעתי להם.

גדעון, בעלה של אנה, חזר לכסא שלו ואנה הוציאה מהארון מכנסי ג'ינס ולבשה אותם בלי תחתונים ובלי לסגור את הכפתור והרוכסן, "בעלי, שחר הולך לזיין אותי בתחת, יש משהו שאתה רוצה לבקש?" היא פנתה אל בעלה.

"כן, אני מבקש לראות" הוא ענה את התשובה המתבקשת.

"זה יעלה לךָ"

"אני מוכן לשלם" הוא ענה בלי לבדוק מה היא דורשת.

"אני רוצָה שתכין אותי כמו שהכנת את שחר, שתעשה לי רִימִינְגּ!"

הופתעתי, מה זה רִימִינְגּ (rimming) אני יודע, גירוי פי הטבעת באמצעות הפה והלשון, אבל אני מכיר את זה רק בתאוריה, או באותם סרטים כחולים שראיתי באינטרנט, אף פעם לא עשיתי או עשו לי את זה, לרגע ציפיתי שהוא יתנגד אבל הוא קיבל את זה בשיוויון נפש, בעצם אולי לא בשיוויון נפש, אולי יותר בהתלהבות, "אני מקווה שאתה לא מתנגד," אנה חייכה אלי, "יש לך זין גדול וחשוב להתכונן לכבוד הביקור שלו," היא ציחקקה, "שב על הכסא במקומו ותביט" והיא משכה והורידה את הג'ינס עד הברכיים ונעמדה על ארבע על שפת המיטה כשהתחת מופנה אלי ובעלה, כאילו אין טבעי מזה, כרע על ברכיו מאחוריה, פישק את פלחי ישבנה בידיו והתחיל ללקק לה את פי הטבעת וגניחות ההנאה שלה מלאו את חלל החדר.

ישבתי על הכסא, הבטתי והתחרמנתי, כאילו מתבקש התחלתי לשפשף לי, לאט, שפשוף-שומר-זקפה כזה, בדיעבד אולי הייתי צריך לבקש רשות לשפשף, כמו שהם עשו, אבל לא עשיתי והם לא העירו לי ובעלה המשיך לפנק לה את פי הטבעת עם הלשון, להרטיב לה אותו.

בשלב מסויים היא הזמינה אותי ושלחה אותו חזרה לכסא, הרימה את המכנסיים, מכסה חזרה את התחת, לקחה את הצלוחית עם החמאה והניחה לצידה ונשכבה על הבטן.

עליתי עליה, קודם ירדתי על ברכיי והתיישבתי על שוקיה, אחזתי בחגורת המכנסיים בשתי ידיי ומשכתי אותה בחוזקה, מוריד לה את הג'ינס עד שכל ישבנה המוצק נחשף, לקחתי כמות נדיבה של חמאה רכה מהצלוחית, הנחתי על פי הטבעת והתחלתי לעסות, "בעלי, תראה, הוא הולך לתקוע אותי בתחת"

"כן," וזה היה כן חרמני ובזווית העין ראיתי שהוא שוב משפשף לעצמו, "אנה, אני מרשה לו," הוא הפתיע אותי, "אנה, תתני לו, אנה, תראי לו שאת רוצה, כמו שאני אוהב" הפתיע אותי עוד יותר והיא, עם חיוך על שפתיה, שלחה את כפות ידיה לאחור ופישקה את פלחי ישבנה ו"שחר, בוא תתקע לי, בוא תכניס לי בתחת" הזמינה אותי בקול מיוחם.

נשכבתי עליה, הרמתי את אגני וכיוונתי בידי את הזין הגדול והמתוח אל פי הטבעת והתחלתי ללחוץ, לרגע הפתח הצר חסם אבל עוד לחיצה והחומה נפרצה, "כן!" היא צווחה כשראש הזין חדר לתוכה, "בעלי הוא בתחת שלי" היא צווחה והיה ברור שכואב לה ולרגע עצרתי, "לא! תמשיך! עוד!" היא עודדה אותי להמשיך ואני המשכתי, לאט, נותן לה להנות מכל סנטימטר החודר לתוכה.

"אנה!" בעלה צרח ושפשף לעצמו במהירות כששכבתי עליה בכל כובד משקלי וכל הזין שלי נעוץ עמוק בתוך ישבנה, "אנה, תודה, אני אוהב אותךְ," המשיך באותו קול צרוד ורועד, "אנה, תודה, תודה שהסכמת להיות אשתי! אנה, אני אוהב אותךְ!!" ולא הייתי צריך להביט כדי לדעת שהוא שוב גמר, ריח כבד של זרע טרי מילא את חלל החדר.

זיינתי את אנה בתחת בתנועות ארוכות וחזקות, מוציא כמעט עד הסוף ותוקע, "כן, ככה," היא התנשפה, "כן, תמשיך, ככה, אני אוהבת ככה" היא עודדה אותי להמשיך, הרגשתי את החום הנוצר בפי הטבעת וידעתי שיכאב לה אחר כך, לא מניסיון אישי אבל זיינתי מספיק בחורות בתחת כדי להבין, "כן, הנה, הנה" היא הפתיעה אותי בגניחות של מי שהולכת לגמור, "כן, אנה אוהבת, כן, בעלי, תודה שהסכמת," הפעם היא זאת שהודתה לו, "בעלי, אני אוהבת אותךָ! בעלי, תודה שהרשת לי! בעלי, זה בשבילךָ!" והיא גמרה בסערה, "רגע" אנה התנשפה בכבדות ואני עצרתי, שוכב כך עליה, בתוכה, ולא זז, "כזה חזק לא היה לי!" התנשפה והיה לה חיוך מאושר על פניה, "זהו, תמשיך, תן לי, תן לי את מה שאני כל כך רוצה" ואחרי כזאת הזמנה ועם הריח הזימתי הכבד הממלא את החדר לא הייתי צריך יותר מעוד כמה פמפומים כדי לגמור, כדי למלא לה את התחת בזרע גברי חמים וסמיךְ.

לחלק שלישי ואחרון >>>>

 

 

Loading

4 מחשבות על “שכן וקאקולד – חלק שני”

  1. העלילה אחת המחרמנות, אבל אתה קצת חוזר על עצמך בקטעים של הסקס..אותם ביטואים, אותה צורת גמירה לכל הדמניות.. קצת הרוס תעלילה המטורפת

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן