שנים עשר דפים – 2. נקמה

למען הסר ספק: זהו סיפור דימיוני. עלילת הסיפור, השמות, הדמויות, העסקים, המקומות והאירועים הם פרי דמיוני או משתמשים בהם באופן פיקטיבי! כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים או אירועים בפועל, הרי הוא מקרי בהחלט.

אזהרה : סחיטה באיומים היא עבירה פלילית  ודינו של הסוחט הוא מאסר !

<<<<  לחלק ראשון 

 מבוא לנקמה

דפיקות העקבים שלי על מדרגות העץ היורדות למרתף של מאסטר ג'ון התלכדו עם דפיקות הלב שלי, הרגע הגדול הגיע ועכשיו ירדתי למרתף לבושה באותה תלבושת מלכה שלי, המסכה השחורה מכסה את הפנים שלי, השפתיים הצבועות בשפתון אדום בוהק בולטות מבעד החור של הפה והצמה שקלעתי יוצאת מהחור בפדחת, חזיית רצועות העור השחורה תומכת ומעמידה אבל לא ממש מסתירה ורק הרְטִיּוֹת העגולות והשחורות מכסות את הפטמות הזקורות והנוקשות אבל לא מעבר לזה, מכנסי העור הקצרים צמודים ומבליטים את ישבני החטוב, כל כך צמודים שאי אפשר לפספס את הקאמל טואו (Camel toe) שלי, מכנסי עור שחורים כמובן שמחוברים בסקוטש משני הצדדים לצורך הסרה מהירה, מגפי עור שחורים וצמודים עם עקב סטילטו דק ושוט סוסים מעור שחור תלוי על פרק ידי הימני, מוכן לפעולה.

ביד אחת החזקתי את מפתח המרתף שקיבלתי ממאסטר ג'ון וביד השניה את רצועות ההובלה של העבד והשפחה "שהגרלתי", הבעל והאישה שסחטו אותי, ואני אומרת הגרלתי עם מרכאות כפולות כי אף רואה חשבון לא היה מאשר את הוגנות ההגרלה שבה זכיתי בהם, הגרלה בראשו של מאסטר ג'ון שעבורה שילמתי מראש, שניהם לבושים רק בקולר שעל צווארם ואליו מחוברת רצועת ההובלה שבידי, הוא קולר עור עבה של כלב רועים גדול והיא רצועה עור דקה של פודלית מפונקת, מסכות לבנות המכסות את הפנים ואיך לא הבושם שלהם, היא עם ריח של קנזו פלור שאני כל כך אוהבת והוא עם ריח של אפטר שייב פאקו רבאן.

"על הברכיים!" פקדתי עליהם ברגע שנכנסנו לחדר באותו קול קשוח ותקיף שסיגלתי לעצמי בדיוק בשביל המשחקים האלה, "לא מספיק מהר, הרווחתם לכם עונש!" הודעתי כשהם ירדו על ברכיהם לפניי וגם להם היה ברור שגם אם הם היו יורדים במהירות האור זה לא היה מספיק מהר בשבילי, "מה מילת הבטחון שלךְ?" פניתי לאישה ואחרי שהיא אמרה לי תמכתי עם יד שמאל בציצי הגדול שלה ורשמתי אותה עליו בשפתון אדום, "ושלךָ?" וגם את שלו רשמתי על החזה מעל הפטמה.

"עומד לךָ" ציחקקתי, "לא מתאים לי!" הודעתי, "אשתו! תעמדי לפניו בפישוק!" העמדתי אותה לפניו, "יותר קרוב, שיכול להריח את ניחוחות הַטּוּטָה שלךְ" המשכתי לביים את הסצנה, "תביט טוב טוב בַּטּוּטָה של אשתךָ, ועכשיו תאונן! תעשה ביד ותספר לה כמה הטּוּטָה שלה יפה וכמה אתה אוהב אותו" נתתי לו משימה ראשונה והוא התחיל לבצע, עומד על הברכיים, מביט בכוס של אשתו, משפשף לעצמו ומתאר לה כמה הוא יפה וכמה הוא אוהב אותו, "אשתו!" לא נתתי לה סתם לעמוד, "תעזרי לו, תדחפי יד בין הרגליים ותראי לו איך אשתו מאוננת, איך אשתו עושה באצבע" וכדי לדרבן אותה הפלקתי לה קלות על הישבן עם השוט שלי.

זה עדיין לא הנקמה שלי, זה סתם משחק רגיל שלי בעבד ושפחה שהם בעל ואישה, משחק מקדים למשחק האמיתי שעוד מעט יגיע. "בלי זיופים!" הפלקתי לה שוב כשהרגשתי שהיא מתחילה לזייף אורגזמה, אולי כדי לחרמן את בעלה, "אישה יודעת כשאישה מזייפת!" הסברתי, "ורק שתדעי, כשזייפת הרווחת לעצמך עוד עונש ועבד, אתה בעל תומך אז כל עונש שלה הוא גם עונש שלךָ!".

"השפחה מבקשת רשות לדבר" האישה פנתה אלי בנימוס המקובל תוך שהיא ממשיכה לאונן במרץ.

"דברי!"

"השפחה מפצירה במלכה שתאפשר לה גם להיות אישה תומכת" היא אוֹשְׁשָׁה לי את מה שמאסטר ג'ון אמר לי, שהיא מזוכיסטית.

"המלכה מאשרת לשפחה, מעכשיו, כאשה תומכת, כל עונש של בעלךְ הוא גם עונש שלךְ"

"תודה המלכה אליזבט" היא גנחה בתשוקה, "תודה, הנה, השפחה גומרת, השפחה לא מזייפת, השפחה נשבעת שהיא לא מזייפת, הנה, הנה! הנה!!" היא גמרה ורגע אחרי ריח עז של זרע גברי רענן מילא את חלל המרתף כשגם בעלה גמר וכשגבר גומר אי אפשר לזייף.

"בא לי על התחת שלכם" הודעתי עם חיוך על פניי, "בואי!" אחזתי ברצועה של האישה והובלתי אותה אל אותו X גדול מקורות עץ עבות שעמד במרכז החדר, הצמדתי אותה אליו כמו שאני הייתי קשורה, הערווה צמודה לכר שבמרכז ה-X, הרגליים מפושקות והקרסוליים קשורים בחגורה אל קורת העץ העבה, הידיים מתוחות למעלה והצידה לאורך חלקם העליון של הקורות ופרקי הידיים קשורים בחגורות לקורה, הראש מונח בין הקורות שתוכל לראות את הסד שתכף אצמיד אליו את בעלה, ועוד חגורה מסביב למותניים ולמרכז ה-X מהדקים חזק של תוכל להזיז את התחת.

חזרתי לבעל והובלתי אותו ברצועה אל הסד שעמד בניצב לאותו X שאשתו קשורה אליו, הרמתי את החלק העליון והוריתי לו להתכופף קדימה ולהניח את הצוואר ופרקי הידיים על הקורה וסגרתי, תוקעת את הפין שלא יוכל להרים את החלק העליון ולהשתחרר ובמצב הזה היא יכולה לראות את ישבנו אבל הוא לא יכול לראות אותה. אחר כך הצמדתי מפשק רגליים לקרסוליו ופתחתי אותו חזק. "קודם עונש ראשון" הודעתי להם ולקחתי מחבט קריקט שתלוי על הקיר והענקתי לכל אחד מהם שתי חבטות חזקות על התחת שהפך לאדום, "ועכשיו עונש שני" לקחתי מחבט עור והפלקתי להם עוד שתיים רק שהפעם כיוונתי להם אל בין הרגליים, פוגע בפרטיים העדינים, קודם לאשתו שחרקה שיניים ואחר כך לו כשבמכה הראשונה הוא עוד החזיק מעמד ובשניה, חזקה במיוחד, צרח מכאב מה שעלה לו בגאג שחיברתי לפיו, אותו כדור סיליקון אדום עם שרוך שנקשר מאחורי הראש שלא יוכל להוציא.

הלכתי הצידה, למקום שלא יוכלו לראות, הורדתי את המכנסיים שלי והלבשתי לעצמי את הסטראפאון שמאסטר ג'ון הכין לי במיוחד, קודם הלכתי למקום שרק הוא יכול היה לראות אותי, ראיתי את עיניו נפערות באימה והוא גרגר משהו שבגלל הגאג שבפיו לא הבנתי, אחר כך המשכתי כך שגם אשתו תוכל לראות את הסטראפאון ו…"אימא'לה! זה לא אנושי! מה זה? המלכה למה? למה?" היא צרחה.

"למה? את שואלת למה?" נעמדתי במקום שרק היא תראה אותי והתחלתי להוריד את מסכת הפנים שלי, "זוכרת אותי?" חייכתי אליה כשהמסכה ירדה וראיתי איך עיניה נפערות בהפתעה, "זוכר אותי?" עברתי ונעמדתי מול בעלה והוא גרגר משהו והביט בי במבט דומה, "כן, שרה־תותי" חייכתי גם אליו, "ואם כבר שאלתְ למה אז," חזרתי לאישה, "כי שרה־תותי לא שוכחת, שרה־תותי גם לא סולחת!" אמרתי את המשפט ששמעתי מזמן באיזה סרט ישן ומאז אני מתה להגיד אותו, "שקט! עכשיו אני מדברת!" עצרתי אותה באותו קול תקיף כשניסתה להגיד משהו, "ואת יודעת מה זה?" הצבעתי על התותב המחובר לסטראפאון, "זה זין של סוס," ציחקקתי, "יותר מדוייק העתק של זין של סוס הרבעה ערבי גזעי במצב מיוחם" המשכתי כשאני מחזיקה בתותב הענק באותה תנועה גסה של בנים, תותב שיותר ארוך ושמן אפילו מכל אותן זרגים מפלצתיים שרואים בסרטים הכחולים ולא מאמינים שזה אמיתי, "אבל עכשיו אני אתן לךְ לבחור אחת משלוש אפשרויות ואתְ תחליטי איך ממשיכים ו…בעלה התומךְ," פניתי אליו, "נכון שאתה תקבל כל החלטה שאישתך תקבל, נכון?" הבטתי בו במבט מלגלג והוא גרגר, מנסה לדבר, בזמן שסִימן 'כן' עם הראש, "שקט! קודם תשמעי עד הסוף" עצרתי אותה שוב כשניסתה להתערב, "אפשרות ראשונה:" התחלתי מייד, "אנחנו ממשיכים ואני מזיינת אתכם בתחת עם הדבר הזה" ושוב אחזתי בו באותה תנועה זימתית גסה כשהדגשתי את הבתחת, "ואת יודעת מה יקרה, אם עוד הייתי תוקעת לךְ את זה בפּות אולי היית יכולה להכיל אותו, לא את האורך כמובן, גם לא חצי ממנו, אבל אולי את העובי, הרי תינוק מצליח לצאת לנו משם," שוב חייכתי לעברה את אותו חיוך ציני, "אבל בתחת! אימא'לה ואבא'לה, את יכולה לתאר מה זה יעשה לכם שם".

"יודעת" היא מילמלה והחווירה בזמן שבעלה שוב גרגר כשניסה לדבר וסימן 'לא' נחרץ עם הראש.

"יופי, נמשיך עם אופציה שניה: את אומרת את מילת הבטחון שלך ובו ברגע הסשן הזה מסתיים ואני לוקחת אתכם חזרה למאסטר ג'ון ואת יודעת מה יקרה שם".

"יודעת" היא שוב מילמלה וגם הפעם בעלה סימן 'לא' עם הראש.

"מה?" התעללתי בה למרות שידעתי, אני זאת שדרשתי ממאסטר ג'ון להחתים אותם מראש על אותה התחיבות.

"קודם ישפילו אותנו, יעמידו אותנו על הברכיים עירומים ויגזזו לנו את השיער," ולמרות המסכה על פניה הבחנתי שהיא מסמיקה, "ואחר כך יגרשו אותנו ויפיצו את הידיעה ואף אחד לא יזמין אותנו יותר לסשן, בטח לא למסיבה" ושוב ראיתי את הבעל מנדנד חזק בראשו לשלילה.

"והאופציה השלישית היא," ולרגע עצרתי, בונה את המתח, "שאני אחליף את התותב למשהו נורמלי שיהיה מקובל עליךְ, אבצע בכם את זממי, בטוסיק, ובכך נסיים את הסשן ואם תרצו יהיה לכם מספיק זמן לסשן נוסף עם מאסטר או מלכה אחרים" ציחקקתי, "אבל בתמורה במוצאי שבת אתם תתיצבו אצלי בדירה ותיקנו ממני מסמך בן שנים עשר עמודים, אתם מכירים את הפורמט, על כל דף תצטרכו לשלם בנפרד, שניכם ביחד או מי שאני אבחר, לכל דף אני אקבע את המחיר, לא בהכרח את אותו מחיר שאתם קבעתם, ואתם תשלמו, כמו אצלכם גם אצלי המחיר לא נתון למשא ומתן! ו…הדיל הוא רק לכלל המסמך כולו, בדיוק כמו שקבעתם לי" ציחקקתי, "אז מה את אומרת? במה את בוחרת??" חייכתי אליה.

לרגע הייתי במתח, כל תכנית הנקמה שלי הייתה תלויה בתשובה שלה, אמנם כל אופציה שהיא תבחר היא נקמה מסוג אחר שהם לא ישכחו לעולם  אבל אני העדפתי את השלישית, לעשות להם את מה שהם עשו לי או אם תרצו עין תחת עין ושן תחת שן. "אנחנו נבחר לקנות את המסמךְ" היא אמרה בקול רועד ורק בנס הצלחתי לחסום את ה-'יש!!!' החזק שאיים להתפרץ מפי עם הרמת הידיים למעלה המתבקשת מ'יש' כזה, תוכנית הנקמה שלי הצליחה, אני מקבלת את מה שרציתי, להחזיר להם באותה מטבע שלהם, "אני צריכה בטחונות שלא תעשו לי ברז" אמרתי להם בקול רציני והוצאתי מצלמה שהחבאתי מראש, "אני אצלם אתכם ככה ותקבלו את המצלמה אחרי שתקנו את כל הדפים" הסברתי תוך שאני מורידה להם את המסכות, "באם לא תגיעו או לא תקנו את כל הדפים" והדגשתי במיוחד את כל הדפים, התמונות יעלו לכל אתרי הפורנו שאתם מכירים וגם כאלה שלא" הסברתי תוך שאני מצלמת אותם ככה, דואגת שיראו את הפנים בברור אבל לא רק אותם, ורק כשגמרתי החלפתי את התותב המפלצתי בתותב נורמלי, ממוצע, ואישתו לא התנגדה לו.

ראשון ניגשתי לבעל, הלבשתי קונדום על התותב, היגיינה, לא שפחדתי להכניס אותו להריון😊, שחררתי את הגאג שלו, אני אוהבת לשמוע אותם כשאני מזיינת אותם, ונצמדתי מאחוריו, מכוונת עם היד את ראש התותב אל בין פלחי הישבן הלבנים, משפשפת ומחפשת את המקום הנכון. "אשתו, ספרי לו מה את רואה" ביקשתי ממנה ברגע שמצאתי את פי הטבעת.

"אני רואה שהמלכה מכוונת" היא מלמלה.

"חזק ובמילים גסות! תנסי שוב!" ובתנועת אגן חזקה נעצתי את כל התותב עמוק לתחת שלו.

"פאק!" הוא צרח, אומנם לא הזין של הסוס אלא "רק" תותב ממוצע אבל עדיין, לחטוף בתחת בלי לשמן קודם זה כואב, "ספרי לו!" פקדתי על האישה והפעם היא הבינה בדיוק מה אני רוצה ממנה, "אני רואה שהמלכה השחילה אותך בתחת" היא צרחה בקול, "אני רואה שהמלכה מזיינת אותך בטוסיק" היא המשיכה כשהתחלתי לפמפם אותו, "בעלי, מה זה? אני רואה שעומד לךָ, שאתה אוהב לאכול בתחת מהמלכה" היא הפתיעה אותי, את זה אני לא ראיתי, הגוף שלו הסתיר לי, אז שלחתי יד ומיששתי ואכן עמד לו תותח, הזיין שלו נמתח ורטט ו…"כן," הוא צרח במין הנאה כזאת, "כן, העבד אוהב את הזרנוק שתקעו לו בתחת"

"מי תקע?" תפסתי לו בביצים ולחצתי.

"את," הוא צרח באקסטזה, "את, המלכה אליזבט, את תקעת לי בתחת, כן, העבד אוהב את מה שהמלכה אליזבט מאכילה אותו בתחת, כן, העבד מבקש רשות להשפריץ, בבקשה, העבד מתחנן שהמלכה תרשה לו להשפריץ" אז הרשתי והוא השפריץ ושוב התמלא המרתף באותו ריח של זרמה גברית טרייה.

לפני שעברתי לאשתו הורדתי את הקונדום והלבשתי חדש, הִגְיֶינָה, אחר כך נעמדתי מולו על במה קטנה שבמיוחד בשביל זה.

"בעל תומךְ," ציחקקתי והתכופפתי עד שהציצי לי היה מול הפה שלו, "תנשק לי ת'ציצי ותגיד לי תודה שזיינתי אותךָ" הגשתי לו את הציצי והוא נישק את הפטמה הזקורה ואמר "תודה המלכה אליזבט שזיינת אותי בתחת" אז הגשתי לו גם את השד השני והוא נישק גם אותו והודה לי, הזדקפתי חזרה והתותב היה בדיוק מול הפה שלו, "תנשק אותו, תנשק אותו ותזמין אותי להשחיל אותו בישבן החמוד של אשתךָ".

"אני מזמין את המלכה אליזבט לתקוע את אשתי בתחת" הוא נישק את ראש התותב העטוף בקונדום.

"בישבן החמוד, אני הולכת להשחיל את אשתךָ בישבן החמוד שלה, עכשיו תזמין שוב!"

"אני מזמין את המלכה אליזבט להשחיל את אשתי בישבן החמוד שלה" הוא צרח ונישק שוב את התותב.

"יפה" חייכתי אליו ועברתי לעמוד מאחורי אשתו הקשורה וצמודה לאותו X גדול, "אשתו התומכת," פישקתי את פלחי ישבנה בידיי וכיוונתי את ראש התותב אל פי הטבעת שלה, "בעלך לא יכול לראות מה אני עושה לךְ אז ספרי לו, ספרי לו חזק ובמילים גסות!" ובתנועת אגן אחת חזקה נעצתי לה את כל התותב עמוק לעכוז.

"פאק!" היא צרחה בהפתעה וכאב ולרגע התנשפה נשיפות כלב מהירות, "פאק! בעלי, המלכה תקעה אותי בתחת," היא צרחה והפעם כבר שמעתי את היחום בקולה, "כן, הנה, המלכה מזיינת אותי בתחת" היא המשיכה כשהתחלתי לפמפם אותה, "כן, פאק, בעלי אני אוכלת בתחת" היא שוב התנשפה במהירות והלחץ הזה של הסטראפאון על שפתי הכוס המגורות שלי, השפשוף הזה בכל נעיצה, עשו לי את זה וגמרתי, גמרתי בשקט, לא סיפרתי והמשכתי לדפוק אותה בתחת, מגבירה את הקצב, "בעלי, איך אתה קורא לעצמך כשמאכילים אותךָ בתחת? אגזוזן? אז עכשיו אני האגזוזנית של המלכה! כן, אני אוהבת להיות אגזוזנית, כן, הנה, הנה! השפחה מבקשת רשות לגמור, בבקשה, פליז (please), פליז, פליז" וברגע שאישרתי לה היא גמרה בסערה, גמירה חזקה, מטלטלת, כזאת שאי אפשר לזייף.

אחרי שהיא גמרה החלטתי שמספיק, איתם אני אמשיך במוצאי שבת, כשיבואו לקנות ממני את המסמך "שאיבדו". בזמן שאני הלבשתי לעצמי חזרה את המסכה שהורדתי הם ניקו את כתמי השפיך והמיץ כוס שלה מהרצפה, עוד מישהו יבוא להשתמש במרתף הערב ומגיע לו מרתף נקי.

לפני שעלינו, בזמן שגם הם לבשו את המסכות שלהם חזרה, הסברתי להם מתי, איך ומה בדיוק אני מצפה מהם במוצאי שבת. אחר כך שאלתי אם זה הספיק להם או הם רוצים עוד סיבוב והם ביקשו עוד סיבוב, קצת הפתיע כי הייתי בטוחה שהם ירצו לברוח הביתה.

הובלתי אותם אחרי במעלה המדרגות אל 'שורת המקהלה', אותה שורת כסאות שעליהם יושבים הנשלטים ומחכים שיבואו לקטוף אותם לסשן, ואני הלכתי לשולחן הכיבוד ומזגתי לי כוס יין.

"מאסטר ג'ון אמר לי שהסכמת" שמעתי קול נשי מאחורי.

הסתובבתי והמלכה אן עמדה מולי, מחייכת. "עדיין לא, היה לי תנאי" חייכתי אליה חזרה ולגמתי מכוס היין שלי.

"קיבלת" היא ענתה בקצרה.

"אבל עכשיו יש לי עוד תנאי".

"נותנים לךְ אצבע רוצה את כל היד," היא צחקה, "נשמע".

"אני רוצה שכשנסיים תתני לי משוב אבל לא במילים, אם תהיי מרוצה תזמיני אותי למיטה שלךְ ונעשה סקס של נשים"

"ואם אני לא אהיה מרוצה?" היא חייכה.

"אם לא תהיי מרוצה תקחי אותי למיטה שלךְ ותרקדי בי את 'הטנגו האחרון בפריז'"

"מתאים לי" היא חייכה והגישה לי את הכוס שלה והשקנו כוסות, "בשני המקרים אני מרוויחה, עכשיו רק נשאר לקבוע מתי".

קבענו ליום חמישי, אצלה כמובן, כנשלטת הייתי שם כבר כמה פעמים במסיבות שמאסטר ג'ון היה לוקח אותי, פעמיים איתה בשאר הפעמים עם שולטים אחרים אבל הפעם, בפעם הראשונה, אני הולכת להשתמש במרתף שלה כמלכה! "אהה, כמעט שכחתי" ציחקקתי, למרות שאין מצב שהייתי שוכחת, "שיחת תאום ציפיות" חייכתי אליה, הכל כלול היא ביקשה הכל כלול היא תקבל, "'בנדיקט', יום רביעי בשמונה, תזמיני לנו מקום!" המשכתי את אותו חיוך שלי, אחרי שמאסטר ג'ון אמר לי מה היא מבקשת בררתי ו'בנדיקט' זה המקום שהיא מזמינה אליו את הנשלטים לשיחות תאום הציפיות.

"מקובל" היא חייכה לעברי, "לא חשבתי אחרת, רואָה את ההיא?" והיא הצביעה במבטה על נשלטת צעירה שישבה בשורת המקהלה, רגליה מפושקות כנדרש והיא מציגה לראווה את מַרְכּוּלְתָּהּ, שדיי אגס מוצקים וזקופים עם פטמות ענק בראשם, ערווה מרוטה בלי אף זיף שיער ושפתיי כוס בשרניות וכהות הבולטות על רקע משולש העור הלבן שהשאיר הביקיני שלה, "חדשה אבל מלקקת הכּוסים הכי טובה בחדר הזה בָּיְי פַאַר (by far), מומלצת, מניסיון".

קטפתי אותה, את אותה צעירה, הובלתי אותה אל אחד החדרים הפנויים, סידרתי שתי כריות גדולות ליד גב המיטה, עליתה עליה ונשענת על הכריות, פישקתי רגליים, מרימה ברכיים ומשעינה את כפות רגליי על הסדין הלבן, "בואי נראה מה את שווה" סימנתי לה על הכוס שלי ורגע אחרי, כשהיא נכנסה בין רגליי והתחילה לפנק אותי עם הלשון, הבנתי שהמלכה אן לא טעתה, היא לא עשתה לי משהו שהאחרות לא עושות אבל היה משהו באיך שהיא עשתה שהפך את זה למיוחד כל כך, מישהי מצמרת הצמפיונ'ס ליג של מלקקי ומלקקות הכּוּסים ואני התחלתי לגמור פעם אחר פעם וכל פעם יותר חזק מהקודמת עד שנשארתי בלי אוויר וביקשתי ממנה להפסיק אבל על כזה פינוק מגיע גם פרס אז הלבשתי את הסטראפאון שלי, נשכבתי על הגב והזמנתי אותה להשתפד ולדהור אל עבר האורגזמות שלה והיא דהרה רק חבל שבסוף לא יכולתי להעניק לה את הדובדבן, את ההרגשה הזאת שזרע גברי חמים ורענן ממלא לךְ את הווגינה, כן, יש הרבה יתרונות לתותב של סטראפאון, הוא לא מתרכך כשגומרים, אבל לצערי יש גם חסרון, בסוף לא מקבלים את הדובדבן.

לא החזרתי אותה לשורת המקהלה, במקום זה לקחתי אותה אלי הביתה, אלי למיטה, היה לי טעם של עוד, הרבה עוד ומחר יום שישי, חופשה. הפעם גם אני טעמתי אותה, לא רק היא אותי, ומה אני אגיד לכם? מעדן אמיתי.

אחרי שהיא הלכה מצאתי על הכר שלי את התחתונים שלה פרושים והשם שלה, ורד, ומספר הפלאפון רשומים עליהם בעפרון שפתיים אדום, הסימן המוסכם שהיא מבקשת שאזמין אותה פעם נוספת, כנראה שגם אני לא רעה בלספק לה את תשוקותיה.

 

נקמה

אין לי מרתף מאובזר כמו של מאסטר ג'ון והמלכה אן אבל במשך הזמן אספתי לי די הרבה אביזרים שאני הולכת להשתמש בהם במסע הנקמה שלי ועוד כמה שְשָׁאַלְתִּי ממאסטר ג'ון לקראת המפגש.

בשבת בְּצָהֳרַיִם הדפסתי מסמך בן 12 דפים, קצת סרקסטי, מעניין מה הם יגידו כשיראו בבית שהמסמך שהם קנו בגופם הוא לא יותר מסיפור זימה שהורדתי מאתר 'סקסואלי', אומנם סיפור טוב בעברית שהתאמתי את הפונט כך שייצא על 12 דפים, אבל עדיין רק סיפור זימה.

הם חיכו לי בבית קפה קרוב לבית שלי, בדיוק כמו אז, הזמינו קפה גם בשבילי ועוגה משותפת, יושבים לפני מבוישים משהו, מביטים בכוס הקפה שלפניהם. "תאכלו" הצבעתי על הסָבָרִינָה[i] המשותפת שהזמנו, "שיחשבו שאנחנו בפגישה" אמרתי להם את מה שהבעל אמר לי בזמנו וחייכתי.

"קודם תחתמו" הודעתי להם אחרי שכל אחד מאתנו אכל חתיכה אחת מהסָבָרִינָה והושטתי להם מסמך משפטי מנוסח היטב שהכנתי שבו הם מצהירים שכל המעשה נעשה מרצונם החופשי ועל פי בקשתם ושמגן עלי מכל תביעה מצידם בעתיד, העתק כמעט מדוייק מהמסמך שאני חתמתי עליו רק עם עוד כמה תוספות משלי כמו הסכמתם המלאה לשימוש באביזרים.

נתתי להם לגמור את הקפה שלהם ולבעל לשלם לפני שהלכנו. הלכנו בשקט עד לדירה שלי, לא מדברים. ליד הדלת חלצנו נעליים, כל האורחים שלי כבר מכירים היטב את השגעון הזה שלי, פֶטיש שרכשתי בביקור אצל חברה לעט שלי ביפן. העמדתי אותם במרכז החדר על השטיח שמול כורסת הטלוויזיה הגדולה שלי כשרק השולחן הנמוך מפריד ביננו, שולחן שעליו מונח "המסמך" שהכנתי במעטפה חומה

הם עמדו לפני לבושים בדיוק כמו שדרשתי מהם, ארבעה פריטי לבוש כל אחד על פי בחירתם וטבעת הנשואים שלהם על האצבע, עוד דרישה מפורשת שלי כי בסשנים הם בדרך כלל מורידים. "אני אזכיר לכם את כללי ה"משחק"" חייכתי אליהם, וסימנתי מרכאות כפולות כשאמרתי משחק, "לכל דף אני אקבע את המחיר ואתם תשלמו, ביחד! המחיר לא נתון למשא ומתן! הדיל הוא רק לכלל המסמך כולו, אתם לא יכולים לבחור לקנות רק דפים מסויימים, ברור?" הודעתי בקול תקיף.

"ברור המלכה אליזבט" האישה מילמלה.

"היום אני לא המלכה אליזבט, היום אני שרה־תותי" תיקנתי אותה, "ולךָ" פניתי לבעל, "אני אקרא בעלה או כשיבוא לי בעלה התומךְ ולךְ אשתו או אשתו התומכת, אכפת לכם?" ציחקקתי באירוניה.

"לא המל… לא שרה־תותי" היא תיקנה את עצמה.

"ואתה?" פניתי לבעל.

"לא"

"ולא ענית לי עם זה ברור!" לא ויתרתי לו.

"ברור ואני מסכים לתנאים" ולרגע היה נדמה לי שהוא נהנה ממה שאני הולכת לעשות לו, היי, הלו, זה מסע הנקמה שלי, לא סשן שאתה אמור להנות!

"אוקיי, נתחיל בקל ונתחמם" הוצאתי את הדף הראשון מהמעטפה והנחתי על השולחן, "עבור הדף הראשון אני דורשת שתמסרו לי את החולצות שלכם אבל!" עצרתי אותם כשהם התחילו לשלוח ידיים לכפתורים, "אתה תוריד ותמסור את שלה ואת את שלו! אתה מתחיל" הצבעתי על הבעל.

לרגע הוא קפא ואז שלח ידיים אל אשתו והתחיל להוריד לה את החולצה, פותח כפתור אחר כפתור, שולף יד אחר יד עד שהוריד, משאיר אותה לעמוד בחזיית תחרה וורודה סקסית, קיפל ומסר לי אותה. "עכשיו את" וגם אשתו הורידה לו את החולצה קיפלה ומסרה לי אבל ההפתעה הייתה הגופיה שהוא לבש מתחתיה, גופיה קצרצרה והדוקה, ממש גוזיה, "אני אגזוזן" הוא הסמיק למראה המבט המופתע על פניי, "ככה הרוכב שלי דורש שאלךְ, תמיד" והוא הסמיק עוד יותר.

הזזתי הצידה את הדף הראשון והוצאתי את השני, "עבור הדף השני אני רוצה שתורידו ותמסרו לי את המכנסיים שלו והחצאית שלךְ, באותה שיטה כמובן" חייכתי אליהם והם עשו את זה, מורידים מקפלים ומוסרים, נשארים לעמוד בתחתונים וחזייה, שניהם בתחתוני בוקסר, היא בוורודים מתחרה תואמת עם כתם רטוב במקום של הכוס והוא בלבנים, כמו הגוזיה שלו.

הנחתי את הדף השני על הראשון ושלפתי את השלישי, "עבור הדף השלישי אני רוצה את החזיות שלכם" חייכתי לעברם, "באותה שיטה כמובן!". ראשון הוא הוריד לה, נעמד מאחוריה, פתח את הקרסים, החליק את הכתפיות קדימה ולצדדים ותפס את החזייה לפני שנפלה ומסר לי, לרגע היא הסתירה את השדיים שלה בידיה אבל מבט אחד שלי גרם לה למלמל "מצטערת" ולהוריד אותם. "רגע!" עצרתי אותם כשהיא הושיטה ידיים לגוזיה לו והוא הרים ידיים לעזור לה, "רגע, חכו, יש לי רעיון יותר טוב" קמתי והבאתי במהירות זוג מספריים, "דווקא מחרמן לראות אותו עם חזייה," ציחקקתי והוא הסמיק, "אבל אני רוצה לראות גם את הפטמות אז קחי" מסרתי לה את המספריים והתיישבתי חזרה בכורסה, "תגזרי לו חורים סביב הפטמות שלו והיא חייכה וגזרה, חורים עגולים וגדולים שכל עטרת הפטמה נראתה בבירור.

הנחתי את הדף השלישי על השני ושלפתי את הרביעי, מחליטה להתחמם עוד קצת, "בואו נתחמם קצת," ציחקקתי, "עבור הרביעי אני רוצה את התחתונים שלכם," הודעתי, "כמו קודם, אתה תוריד ותמסור לי את שלה והיא את שלךָ רק שהפעם אתם תעשו את זה עם השיניים" חייכתי אליהם, "ורצוי גם שתוסיפו גם ליקוק ו/או נשיקה בפרטיים שיחשפו", "מה?" חייכתי לבעל שהביט בי במבט של רצח בעיניים, "אתה יודע, אין אונס, אתה יכול להחליט להפסיק בכל רגע שתחליט, להתלבש חזרה וללכת אבל!" והדגשתי את האבל, "עד שתגיע הביתה התמונות כבר יעלו לכל אתר פורנו שאני מכירה ומשם הדרך שמישהו יזהה אתכם ויתחיל להפיץ את זה בקבוצות הוואטסאפ (WhatsApp) קצרה" ולא המשכתי כי הוא ירד על ברכיו לפניה, תפס בשיניו את הגומי של התחתונים שלה והתחיל למשוך ולהוריד.

אשתו עזרה לו, מנענעת את ירכי ונותנת לתחתונים שהוא מושך בשיניו להחליק ולרדת, כשנחשפה ערוותה הוא עצר לרגע, שחרר את התחתונים ונישק את שפתי הכוס של אשתו, נשיקה קולנית, אחר כך הוסיף ליקוק לכל אורך חריץ הכוס שלה ורק אז אחז בשיניו חזרה בתחתונים והמשיך להוריד, מתכופף עד שראשו כמעט נגע ברצפה והיא עזרה לו, הרימה רגל אחר רגל ונתנה לו לשחרר את התחתונים והוא הגיש לי אותם, בשיניו!

"עכשיו את" חייכתי לאשתו והיא ירדה על ברכיה לפניו והתחילה למשוך את התחתונים בשיניה, לרגע הגומי נתקע בזין העומד שלו אבל היא מתחה, משכה והתגברה, הורידה אותו אל מתחת לביצים המלאות שלו וכמוהו שחררה לרגע, נישקה את עטרת הזין המתוחה, נשיקה קולנית כמוהו שלא יהיה ספק, ליקקה ליקוק ארוך משק האשכים, לאורך כל הזין המתוח עד העטרה המתוחה שבראשו וזה רטט ונמתח עוד יותר ורק אז המשיכה להוריד וגם הוא עזר והרים רגל אחר רגל, מניח לה לשחרר ולהגיש לי אותם.

"יפה," חייכתי אליהם, עומדים לפני עירומים ורק אותה גוזיה מחוררת וטבעת הנשואים לגופו וטבעת הנשואים, שרשרת המגן דוד שלצווארה והעגילים המושחלים בחורי תנוך האוזן עליה. "תעמוד בפישוק!" דרשתי ממנו, "כי בשביל המשימה הבאה אני אצטרך אותךָ רפוי יותר" ציחקקתי למראה הזין המתוח והנוקשה שהתרומם בין רגליו וברגע שהוא עמד כמו שרציתי שלפתי את הדף החמישי מהמעטפה, "אז עבור הדף הזה" הצגתי אותו, "אני רוצה שאת, אשתו התומכת, תמצצי לו, תמצצי עד שהוא יגמור לךְ בפה ואז תבלעי, תבלעי כל טיפה!".

להפתעתי היא אפילו לא התווכחה רק ירדה על ברכיה לפניו והתחילה לבצע, קודם ליקוקים ארוכים ותאוותנים לשק האשכים ולזיין המתוח, אחר כך נשיקות חושקניות לעטרה המתוחה, עם היד היא התחילה לשחק בשק האשכים שלו, לגלגל לו את הביצים שבו, ואז הכניסה את כל הזין שלו לפה והתחילה למצוץ לו, מציצה טובה, קולנית, מפנקת ושפת הגוף שלו צעקה שהוא דוהר לעבר השיא ו…"תבלעי! כל טיפה!" הדגשתי לה שוב כשהיה ברור שהוא הולך להשפריץ, "כן! הנה! הנה!!" הוא הצטרף, אוחז חזק בראשה ודוחף את הזין הכי עמוק לגרונה, "כן! הנה! קחי!!" הוא ירה מטח ראשון של שפיך גברי חמים ורענן עמוק בגרונה, לרגע עצר, עומד ככה מתוח ומשחר את ראשה ו…"כן! הנה!!" אחז שוב בראשה, דחף וירה עוד מטח ממלא מחדש את פיה אחרי שבקושי הצליחה לבלוע את הקודם.

הנחתי את הדף החמישי על הערמה אבל לפני שהוצאתי את השישי והגדרתי להם את המחיר הנדרש עבור הדף הבא שלחתי אותה קודם לשטוף את הפה במי הפה שבמקלחת.

"תגידי," פניתי לאישה כשחזרה, "בעלךְ דפק אותךְ פעם על השיש במטבח?".

היא הסמיקה, "אהה," והיא הסמיקה עוד יותר, "אהה, כן"

"ואת אותו?"

"לא" היא בלעה רוק.

"אז הגיע הזמן לעשות את זה" ציחקקתי, "עבור דף מספר שש," שלפתי את הדף מהשקית החומה, "אני רוצה שאתה, בעלה, תשב על השיש ואת, אשתו," פניתי לאשתו וזרקתי לעברה סטראפאון שחיכה בצד, "תלבישי את זה לעצמךְ, אני בטוחה שאת יודעת איך, ותזייני אותו!".

עברנו למטבח, בזמן שהיא הלבישה לעצמה את הסטראפאון אני הושבתי אותו על השיש באזור החיבור שבין שני חלקי השיש הניצבים זה לזה (בצורת ר), להשען לאחור ולאחוז בברכיים, למשוך אותם אל החזה שלו ויחד עם זה לפשק אותם, לפתוח בפניה את הדרך לפי הטבעת שלו.

נעמדתי מהצד, במקום שאני אוכל לראות טוב והזמנתי את אשתו להתחיל, "תשחילי אותו לאט, אני רוצה לראות איך את חודרת" ציחקקתי כשהיא נעמדה בין רגליו וכיוונה בידה את התותב אל פי הטבעת, "לאט!" חזרתי שוב כשהיא התחילה לדחוף לו, "כן, ככה, לאט!" עודדתי אותו כשהתותב הבקיע את דרכו ונעלם לאיטו בתחת שלו, "כן, ועכשיו תזייני אותו, תתחילי לאט ותגבירי ת'קצב" עמדתי ועיניי עוקבות אחרי האישה המזיינת את הבעל שלה.

נתתי לה לזיין אותו, לדעתי היא נהנתה מזה כי אני יודעת שהיא גמרה פעמיים, שפת הגוף שלה סיפרה לי את זה למרות שהיא לא אמרה שום דבר, אבל הופתעתי כשלבעל נעמד שוב, היה ברור שכואב לו, לא שמנו לו ג'ל סיכה, ועדיין עמד לו ואת זה אי אפשר להסתיר אז הרשתי לו לשפשף לעצמו, לאונן, ידעתי שהוא בדרך לגמור אז גם אני התחלתי להתפשט, הגיע זמן שגם אני אשתתף בחגיגה ולא סתם אעמוד בצד ואצפה.

"זהו, דף מספר שש שלכם" הודעתי להם כשהוא גמר, יורה את זִרְמָתוֹ הלבנה על עצמו ועל החזה והבטן של אשתו, והזמנתי אותם חזרה לסלון.

הנחתי את דף מספר שש על ערימת הדפים הקנויים ושלפתי את השביעי, "הפעם גם אני משתתפת, הגיע הזמן שתפנקו אותי קצת" חייכתי לעברם, קמתי וסידרתי כמה כריות גדולות שהכנתי מראש על השטיח, "אשתו, תשכבי על הגב" הצבעתי על הכריות וכשהיא נשכבה הנחתי עוד כרית מתחת לראשה, מגביה אותו.

נעמדתי מעליה על ארבע, הראש שלה בין רגליי, הפה בדיוק מתחת לכוס, פישקתי עוד מעט את רגליי, יורדת מעט והרגשתי את שפתיה על שפתי הכוס שלי, "נוח לךְ ללקלק ככה?" ציחקקתי באִירוֹנְיָה ובמקום תשובה הרגשתי את הלשון שלה עוברת לאורך חריץ הכוס שלי, מחליקה על שפתי הכוס הכל כך מגורות וזרם של הנאה עבר בגופי. "בעלה, עשית פעם למישהי רימינג, אתה יודע," המשכתי, מסבירה, בלי לתת לו לענות, "ללקק את פי הטבעת"

"עשיתי" הוא ענה ומקולו המובךְ, גם בלי לראות, היה לי ברור שהוא הסמיק.

"אז בוא תפנק אותי ברימינג מהנה" ציחקקתי והרגשתי איך הוא יורד על ברכיו מאחורי, אוחז בפלחי ישבני ופותח אותם ו…"יאללה, תתחילו" עצמתי עיניים והתמכרתי להנאה.

שתי לשונות המלקקות בשני הפתחים הכל כך רגישים, זאת שלה בכּוּס וזאת שלו ברקטום, זה אכן הנאה צרופה אבל לא רק את הלשונות הרגשתי, גם את הבל הנשימה המחליק על התחת שלי ולא הייתי צריכה הרבה כדי שזרמי ההנאה ישתוללו בגופי והאורגזמה הראשונה תתחיל להבנות במהירות, גנחתי בקול, גניחות הנאה חסרות פשר, הרבה "אהה" משולבים ב"כן" ו"עוד" ואז זה הגיע המפץ הגדול, רעד חזק בגוף, "כן!!!" מתמשך וחזק, זיקוקים המתפוצצים מול העיניים העצומות בשלל צבעים מרהיבים וכּוּס שמתמלא והופך לביצה טובענית ואין לי ספק שהיא הרגישה בזה בטעם העז שמילא את פיה אבל אני בטוחה שגם הוא הריח את אותו ריח של אישה מגורה שגמרה אבל זה לא הספיק לי, "תמשיכו" צרחתי, "תמשיכו!" והם המשיכו, הליקוקים של האישה התחזקו עוד יותר, כאילו נהנית לטעום את הטעם שלי, שלו קצת פחות, טוב, הרבה אנשים רואים בללקק את פי הטבעת השפלה, ואין לי ספק שלמרות שהוא נשלט עדיין הוא רואה בזה השפלה, אבל אולי בגלל זה המשכתי, זאת הנקמה שלי בהשפלה שהוא עשה לי והנה אני עושה לו את זה.

הייתה עוד גמירה מטלטלת לפני שהפסקנו, חזקה ומפנקת כמו הקודמת ואולי אפילו יותר, הייתי ממשיכה עוד אבל יש לי עוד חמישה דפים למכור להם.

העברתי את דף מספר שבע לחבילה ושלפתי את דף מספר שמונה, "בעלה, עבור דף שמונה אני רוצָה שתראֶה איך אני דופקת את אשתךָ" חייכתי אל עבר הבעל, "אז אשתו," פניתי אליה, "תעמדי על ארבע על השולחן" הצבעתי על השולחן הנמוך של הסלון והעמדתי אותה כמו שרציתי, כפות הרגליים בולטות והרגליים מפושקות שאוכל להכנס ביניהן, הלבשתי לעצמי את הסטראפאון, לא זה שהיא לבשה קודם, אחר, אחד עם תותב יותר גדול, העמדתי אותו בצד השולחן, במקום שיוכל לראות הכי טוב איך אני חודרת ומזיינת את אשתו, נצמדתי אליה, כיוונתי בידי את ראש התותב אל המקום הנכון, אל החריץ הרטוב שבין שפתי הכוס הנפוחות והכהות שלה, לוחצת מעט שלא יברח, עדיין לא חודרת אבל ראיתי איך היא נמתחת, מתכוננת לתקיעה שתבוא, "בעלה, קבל טיפ," חייכתי אליו כשראיתי ששוב עומד לו, "אתה הבא בתור אז כדי לךָ לאונן, אתה יודע, כשהזיין מתוח זה יותר כואב בטוסיק" ציחקקתי, אחזתי במותניה והתחלתי לחדור, לאט, לא ממהרת, נותנת לה להרגיש ולבעלה ולי לראות איך הוא הולך ונעלם בחריץ שבין רגליה.

כשכל התותב היה נעוץ עמוק בכוס שלה התחלתי לפמפם, לזיין, בהתחלה תנועות איטיות וקצרות ולאט לאט הגברתי את הקצב, תנועות מהירות וארוכות יותר. כשהבעל התחיל לאונן, לשפשף לעצמו במרץ, שלחתי אותו לעמוד לפניה, קרוב! "אשתו התומכת, תפתחי את הפה!" ועל עורפה ראיתי שהיא מסמיקה, כנראה הבינה מה אני זוממת, "ואתה בעלה התומךְ, כשאתה גומר אני רוצה שזה יהיה עליה, על הפרצוף שלה, תצלף לפה שלה!" חייכתי אליו בציניות, "זה ברור בעלה?!?" הוספתי בקול מאיים "אז עכשיו בעלה תביט, תביט איך אני טוחנת את אשתךָ!" השלמתי אחרי שהוא ענה "כן" מְבוּיָּשׁ וּמְבוּזֶּה וטחנתי אותה דק דק.

היא גמרה ראשונה, לא פלא, "אשתו! פה גדול! ואתה! בפה! תתקרב עוד ותכוון לפה!" גערתי בו כשראיתי שגם הוא הגיע לשיא ואכן סילון השפיך שנורה פגע בפניה, בפיה הפעור, שפריץ ועוד שפריץ ועוד אחד, אני לא בטוחה שכולם באמת נכנסו לה לפה אבל אחד לפחות בטוח נכנס אולי אפילו יותר ו…"גומרת!" היא גרגרה והרגשתי איך היא גומרת פעם שניה ועדיין זה לא הספיק לי, המשכתי לטחון לה את הכּוּס, לכתוש לה את הטוטה, ואם זה לא מספיק גם שיחקתי עם האצבע בפי הטבעת שלה, לוחצת, אולי אפילו חודרת מעט והגמירה השלישית, החזקה מכולם, טלטלה את גופה ואיתה גם אני גמרתי, גמירה חזקה לא פחות, גמירה מענגת כזאת וזה היה הסימן בשבילי שהגיע הזמן לעבור לדף הבא.

היא ביקשה ללכת לשטוף את הפנים אבל לא הרשתי לה, מצא חן בעיניי אגלי השפיך שעליה. העברתי את דף מספר שמונה לחבילה ושלפתי את דף מספר תשע. "אשתו," חייכתי אליה, "עבור דף מספר תשע אני רוצָה שתראִי איך אני דופקת את בעלךְ", "בעלה, תעלה על השולחן ותעמוד על ארבע!".

ברגע שהוא נעמד על השולחן הנמוך ניגשתי לפינת החדר והבאתי מוט פישוק טלסקופי עם מקום לידיים ולרגליים, "את מכירה את זה?" חייכתי והצגתי לאשתו את המוט, "אזקו אותך פעם לאחד כזה?".

"כן" היא הסמיקה.

"אז בואי נראה איך את אוזקת אותו" חייכתי בְּסַרְקַסְטִיות.

בעלה שיתף איתה פעולה כשהיא חיברה אותו, קודם הרגליים, אחר כך הוא הוריד את ראשו והגיש לה אחורה בין רגליו את פרקי כפות הידיים והיא חיברה גם אותם ברצועות העור המתאימות ואז פתחה את המוט, מרחיבה את הפישוק שלו ופותחת את הדרך אל פי הטבעת שלו, "עכשיו תעמדי פה ותביטי איך אני דופקת את בעלךְ" העמדתי אותה לצידו, נעמדתי בין רגליו המפושקות, כיוונתי בידי את התותב שעדיין מצופה באותו עסיס תאווה שמנוני של אשתו, אחזתי במותניו והתחלתי ללחוץ.

לרגע הוא התנגד, פי הטבעת המכווץ חסם, אבל לחיצה חזקה והחסימה נפרצה, "פאק!" שמעתי אותו מסנן בין שיניו כשחדרתי לפי הטבעת שלו, לתחת שלו, חדרתי והתחלתי להשחיל אותו, לאט, "אתְ רואה?" חייכתי לעבר האישה אבל היא לא ענתה, מבטה היה נעוץ מהופנט בתותב החודר לאיטו לישבנו של בעלה.

זיינתי אותו בתחת, התחלתי לאט ולאט לאט הגברתי את הקצב, "פאק!" שמעתי אותו ממלמל, אין ספק שכאב לו או אולי זאת הייתה אותה צריבה מוכרת כשדופקים אותך בתחת, היום שנוצר כשהתותב (או הזין) משתפשף במהירות בפי הטבעת המתוח סביבו, "אשתו, את רואה?" שאלתי שוב, מחייכת אליה.

"כן" והעיניים שלה עדיין היו נעוצות בתותב הנכנס ויוצא, "כן, אני רואה" היא המשיכה בקול מהופנט.

"מה את רואה?"

"שאת דופקת אותו בתחת"

"מי זה אותו?" עקצתי אותה.

"בעלי, אני רואה שאת דופקת את בעלי בתחת"

"מה את אומרת, בעלך האגזוזן אוהב לאכול בתחת?"

"כן" היא הסמיקה אבל חייכה.

"ומה אתה אומר בעלה האגזוזן, אתה אוהב לאכול בתחת?"

"כן" ולהפתעתי זה היה כן נהנתני.

גמרתי, אני לא יודעת אם זה היה מהלחץ הזה של הסטראפאון על שפתי הכוס הכל כך מגורות שלי או העובדה שאני דופקת אותו בתחת ואולי בכלל השילוב ביניהם אבל גמרתי, גמירה מפנקת כזאת והחלטתי לעבור למכירת הדף הבא.

בזמן שהאישה שיחררה את הידיים והרגליים של בעלה מאותו מפשק אני העברתי את דף מספר תשע לחבילה ושלפתי את הדף העשירי. "תלבשי!" זרקתי שוב את הסטראפאון לאישה.

"בואו!" הובלתי אותם אל פינת האוכל, "עבור הדף העשירי אני דורשת שנעשה רכבת," חייכתי אליהם את אותו חיוך עוקצני, "בעלה, תשען על השולחן ותפתח ת'תחת!" חיכיתי עד שהוא יעשה כדבריי ויפשק את פלחי ישבנו בשתי ידיו, "אשתו התומכת, את הקרון השני" ציחקקתי, "תשחילי את בעלךְ" ושוב חיכיתי עד שהיא תקעה אותו בתחת, חודרת לאט, נותנת לו להתרגל, "ועכשיו הגיע הזמן שגם את תאכלי קצת בישבן," ציחקקתי ונעמדתי מאחוריה,  "תפתחי ת'תחת שלךְ!" וראיתי את הרעד העובר בגופה כשהיא שלחה ידיים ופישקה גם היא את פלחי ישבנה הלבנים, "תתכונני!" הצמדתי את ראש התותב לפי הטבעת שלה וראיתי איך היא מפשקת חזק את פלחי ישבנה, "הנה הקטר מגיע" ובמכת אגן אחת חזקה השחלתי את התותב עמוק לתחת שלה.

"אימא'לה!" היא צרחה בכאב, לדעתי היא ציפתה לחדירה איטית, כָּמוֹהָ, ולא נעיצה אחת חזקה, "פאק!" היא המשיכה כשהתחלתי לפמפם אותה בתנועות קטנות ואיטיות, "כן, תמשיכי" היא הפתיעה אותי והגברתי את הקצב, תנועות ארוכות יותר, חזקות יותר, נועצת והיא נלחצת לישבנו של בעלה, דוחפת עמוק יותר את התותב שלה הנעוץ לו בתחת.

הייתי הקטר, המנוע, אני מזיינת אותה ודרכה גם מזיינת אותו. למרות שזיינתי אותה בתחת האישה גמרה ראשונה, "אני רוצה לשמוע אותך גומרת!" הפלקתי לה על פלחי ישבנה כשהרגשתי שהיא מתקרבת לשיא, "אני רוצה שגם בעלךְ ישמע כמה את נהנית" ולא חיכיתי הרבה לפני שה"כן! הנה, בעלי אני בשמיים, בעלי אני גומרת, כן, הנה, עכשיו! כן! כן! כן!!!" היא גמרה אבל אני לא נתתי לה אפילו שניה לנוח והמשכתי לדפוק אותה בדיוק באותו הקצב, מטיסה אותה לגמירה השניה שלה ו…"אל תשכחי לספר!" הפלקתי לה שוב כשהרגשתי שעוד שניה היא גומרת ו…"הנה! עכשיו! הנה עוד אחד בא! הנה! עכשיו! גומרת! גומרת! כן!!!" היא התנשפה בכבדות ו…"קחי!" נעצתי את עצמי הכי עמוק לתוכה, לוחצת שגם בעלה ירגיש, "הנה, קחי!!" נעצתי חזק עוד יותר, אוחזת חזק במותניה ודוחפת בכוח, "כן, כן! כן!!" והפעם אני הייתי זאת שצעקה, אני הייתי זאת שגמרה, גמירה מטלטלת, מפנקת, כזאת שמשאירה לך טעם של עוד.

נתתי להם רגע לנוח, את האישה שלחתי לשטוף את הפנים מכל כתמי השפיךְ שעל פניה ולרחוץ את התותב של הסטראפאון, "יותר לא תצטרכי אותו" חייכתי אליה ולדעתי ראיתי אכזבה על פניה.

חיכיתי עד שהיא תחזור והעברתי את דף מספר עשר לחבילה ושלפתי את הדף האחד עשר, הדף שלפני האחרון, "בעלה, עבור הדף הזה אני רוצה שתראה איך אני דופקת את אשתךְ אפילו מיותר קרוב ולא סתם תראה, גם תעזור לה לגמור" שלחתי לעברו עוד אחד מאותם חיוכים עוקצניים שלי, "בוא!" סדרתי מחדש את אותה ערימת כריות, "תשכב על הגב!" המשכתי לביים את הסצנה ועוד הוספתי כרית תחת ראשו, מגביה אותו, "אשתו, תעמדי על ארבע מעליו, הראש שלו בין הרגליים שלךְ" המשכתי באותה העמדה שלהם כשאני דואגת שהפה שלו יהיה מתחת לכוס שלה, שפתיים ממש נושקים לשפתיים, "ועכשיו תביט איך אני משחילה את אשתךְ האהובה" נעמדתי מעליה כשישבנה בין רגליי, כופפתי ברכיים עד שראש התותב שבסטראפאון שלי היה בדיוק בגובה הנכון וכיוונתי אותו אל החריץ הרטוב שבין שפתי הכּוּס הכהות והנפוחות, שפתים של אישה מיוחמת, "ועכשיו סַפֵּר לאישתך מה אתה רואה!".

"אישתי, אני רואה את ראש הזין מפשק את שפתי הכוס שלךְ" הוא הפתיע אותי, חשבתי שהוא ייצא ידי חובה בתאור סתמי אבל מסתבר שזה מחרמן אותו והעיד על כך גם הזין שלו שהתרומם ונמתח, "אישתי, אני רואה איך היא משחילה אותךְ" הוא המשיך כשהתחלתי לדחוף לה את התותב, חודרת לאט, נותנת להם להנות מכל סנטימטר שפולש לתוכה, היא בהרגשה והוא במראה, "אישתי, היא תקעה לך את כל הזין" הוא צרח באקסטזה כשכל התותב היה תקוע עמוק בכוס שלה.

"עכשיו, אחרי שראית, תצטרף, תפנק אותה, תלקק לה ת'פוסי שלה" הוריתי לו והרעד שעבר בגופה אישר לי שהוא עושה את זה, "אישתו, את מרגישה?" שאלתי.

"כן" היא גנחה בקול נהנתני, "כן, אני מרגישה" היא המשיכה, "כן, אימא'לה, כן, הנה! הנה!! כן!!!" היא צרחה וכל גופה רעד מתשוקה כשהיא גמרה, "כן, עוד, תמשיכו, עוד, בבקשה, עוד!" היא התחננה.

"עוד פעם אחת, לא יותר" גחנתי מעליה, ממשיכה לזיין אותה אבל גם משחקת לה בציצים הגדולים, מעסה וממוללת את הפטמות בין אצבעותיי, אפילו צובטת קצת, צביטות מחרמנות כאלה וכשבעלה ממשיך ללקק לה את השפתיים הכל כך מגורות שאני מפמפמת בתוכם לא פלא שהאורגזמה השניה שלה הגיעה במהירות שיא, "כן, אימא'לה, למה? כן, הנה! הנה! הנה!! כן!!!" וזה היה כן ארוךְ ומתגלגל, מלא בזימה ונַאפוּפִים ולגמירה כזאת לא יכולתי שלא להצטרף ולגמור יחד איתה.

"דף אחרון" הודעתי כששלפתי את הדף השנים-עשר מהשקית ובמקומו הכנסתי את כל האחרים, "בעלה, מה שאני רוצה תמורתו זה לפנק את אשתךָ בחדירה כפולה" חייכתי אליו, "ואת, עשו לךְ את זה פעם? ביצעו בךְ חדירה כפולה?" פניתי אליה, יודעת שעשו לה, מאסטר ג'ון סיפר לי איך הוא ומאסטר ביל-קרטר עשו לה את זה מול עיניי בעלה.

"אהה, כן" היא הסמיקה.

"ואהבת?"

"אהה, כן" והיא השפילה עיניים והסמיקה עוד יותר.

"ואתה, בעלה, אנחנו צריכות אותו יותר זקור ונוקשה" הצבעתי על הזין שלו, "מה אתה מעדיף, לשפשף או שאישתךָ תמצוץ לךָ?"

"לשפשף" הוא הפתיע אותי, חשבתי שגברים אף פעם לא אומרים 'לא' למציצה.

"תשכב על הגב!" הצבעתי על השטיח, "תאונן!" והוא התחיל לשפשף לעצמו במרץ עד שהייתי מרוצה מהזקפה שלו. "עכשיו את, אישתו, תשתפדי עליו" המשכתי במלאכת הביום אחרי שהוא נשכב על הגב. "שרה־תותי, אני משופדת!" היא צרחה בקול חרמני כשהיא ישבה עליו וכל הזין שלו נעוץ עמוק בכּוּס שלה, "אז עכשיו תשכבי עליו, בלי שחלילה יֵצֵא!" המשכתי, "ועכשיו תפתחי את התחת" ירדתי על ברכי ונשענתי בישבני על מעלה ירכיה אחרי שהיא נשכבה, מתופפת בתותב על חריץ ישבנה ומחכה שהיא תשלח ידיים ותפשק אותו, "תתכונני" הזהרתי אותה והנחתי את ראש התותב על פי הטבעת שנחשף, מכוונת, לוחצת וחודרת, הפעם לאט, נותנת לה להרגיש כל מילימטר של תותב שחודר לישבן המוצק שלה, "בעלי," היא הפתיעה אותי כשחצי תותב כבר היה נעוץ בישבנה, "שרה־תותי תוקעת אותי!" היא צרחה בקול מגורה, "שרה־תותי מאכילה אותי בתחת".

כשכל התותב היה תקוע עמוק בתחת שלה גם אני נשכבתי עליה, מוחצת אותה ואת בעלה שתחתיה והתחלתי לדפוק אותה, לזיין, לטחון לה את התחת הלבן שלה, יודעת שבכל נעיצה שלי גם בעלה ננעץ בתוכה ונהניתי מזה, אני יודעת שזה לא הגיוני אבל נהניתי כמו שהרבה זמן לא נהניתי מסקס, אפילו לא מאותו סשן איתם במסיבה ואם זה לא הספיק בא ה"בעלי, שרה־תותי טוחנת לי ת'תחת ואתה כותש לי ת'טוטה" היא צווחה בקול כל כך מגורה שהיה לי ברור שתכף היא תתפוצץ אבל להפתעתי בעלה השיג אותה ולא שהוא סיפר, היא סיפרה, ""בעלי, אני מרגישה שגמרתָ, אני מרגישה שמילאת לי ת'טוטה באותו נקטר אלים חמים שלךָ" היא צווחה ומייד אחרי הצטרפה אליו, "הנה! גומרת! כן, כן! כן!!!" היא התנשפה בכבדות ומייד אחרי הפתיעה אותי שוב, "עוד, תמשיכי, עוד, כן, הנה, הנה, הנה עוד אחד בא!!" ועוד אורגזמה התפוצצה בתוכה, מהירה כל כך ואיתה גם אני גמרתי ואומנם יכולתי להמשיך, תותב לא מתרכךְ כשגומרים, אבל החלטתי שזהו, שפעם הבאה תהייה אם אני ארוויח אותם באיזו מסיבה אז התגלגלתי מעליה, שכבתי על הגב, מביטה במנורה שבתקרה ומנסה לסדר את הנשימה.

כשהתאוששתי הכנסתי גם את הדף האחרון למעטפה החומה והנחתי על השולחן, "אתם יכולים להתלבש, סיימנו וזה המסמך שלכם, קניתם אותו" ציחקקתי כשאני דוחפת את המעטפה לעברם והלכתי לחדר השינה ללבוש חלוק, אין טעם להתלבש כי ברגע שהם ילכו תכננתי לעצמי אמבטיה טובה, אבל בכל זאת, לפני שחזרתי, שטפתי לי את הטוטה, הרבה פעמים גמרתי הערב ולמרות שהוא לא גמר בתוכי עדיין היה הרבה מה לשטוף.

כשחזרתי הם לא היו כבר, גם המעטפה נעלמה אבל על השולחן היו מונחים ופְּרוּשִׂים התחתונים שלהם ועל כל אחד מהם רשום מספר פלאפון, אתם כבר יודעים, האִיתוּת המוכר והידוע שהם מבקשים שאזמין אותם לְסֶשֶׁן איתי.

לרענן את המלכה אן.

בשמונה היא כבר חיכתה לי, יושבת בשולחן צדדי, קצת מבודד. חשבתי לאחר, אתם יודעים הפעם אני המלכה, אבל החלטתי שלא, בכל אופן גם היא מלכה ועוד חשובה וכדאי לשמור איתה יחסים, אני אוהבת את המסיבות שהיא מארגנת ו…חוץ מזה גם מצאתי חניה בקלות😊.

היא קמה וחיבקה אותי, "מעכשיו את המלכה, מלכתי" היא לחשה לי באוזן.

לפתיחה הזמנו 'מימוזה תפוזים', שילוב של יין מבעבע ומיץ תפוזים, אני הזמנתי גם 'פרנץ' טוסט', פרוסות בריוש מושרות בחלב ובקינמון ומטוגנות בחמאה, והיא 'קרוק מאדאם', מנה צרפתית קלאסית מלחם בריוש קלוי, ושתינו הוספנו גם מיץ גזר סחוט. המימוזה הגיעה מייד, השקנו כוסות ושתינו, אחר כך התחלנו לדבר והמשכנו גם כשהגיעו המנות שהזמנו, שיחת נשים סתמית כזאת של שתי חברות שנפגשות וניצלתי את ההזדמנות כדי לשאול אותה איך היא הגיעה לסצנה והיא סיפרה לי, סיפור די דומה לשלי, גם היא עברה טירונות שפחה אצל מאסטר ג'ון ולמרות שהיא גדלה עם כפית של כסף, אבא עשיר למכביר עם הרבה השפעה, מאסטר ג'ון לא עשה לה שום הנחות וכמוני היא עברה את כל השלבים עד שהפכה למלכה.

כשסיימנו את המנות הזמנו קפה הפוך על סויה ומנת פנקייק רגיל עם תוספת קצפת אחת לשתינו וברגע שהם הוגשו והמלצרית התרחקה עברנו לתכל'ס, "את מבינה מה ביקשת ממני?" שאלתי.

"כן, מלכתי" וראיתי שהיא משפילה עיניים כיאה לנשלטת שעומדת מול מַלְכָּתָהּ.

"מה?"

"שתעשי לי סשן, שתשלטי בי, שתשפילי אותי, שתעשי בי כל מה שאת עושה לנשלטות שלךְ, בלי הנחות! אני מתחייבת למלא כל פקודה שתצווי עלי".

"ואם לא תצייתי? אם אני לא אהיה מרוצה?".

"אז תענישי אותי, כל עונש שתשיתי עלי מקובל עלי, אני מראש מסכימה לו" והפעם היא הסמיקה.

"יש משהו מיוחד שאת רוצה שאני אעשה לךְ?" שאלתי, משהו שמאסטר ג'ון לימד אותי (ואני בטוחה שגם אותה), דרושים שנים לטנגו, או במקרה שלנו לסשן, לא רק השולט צריך להנות מהסשן, גם הנשלט, ולעשות לו מה שהוא אוהב רק עוזר לזה.

"כן, מלכתי" והיא סיפרה לי.

הבטתי בהערכה, נזכרת במה שמאסטר ג'ון אמר לי פעם, שבכל שולט מתחבא גם נשלט, "את בטוחה שאת רוצה את כל זה?" הבטתי בה.

"בטוחה, מלכתי" היא ענתה בעיניים מושפלות ועוד לפני שבכלל התחלנו את הרענון היה ברור לי שלמדתי משהו ממנה, הרענון מתחיל בשיחת התאום ציפיות, לא אחר כך בסשן!

"אני צריכה שתוכיחי לי," ולרגע היא הרימה עיניים והביטה בי, אני בטוחה שהיא ידעה מה אני הולכת לדרוש ממנה, אני גם בטוחה שהיא עשתה את זה לכל הנשלטים והנשלטות שהיא עשתה איתם כאן שיחת תאום ציפיות, אבל מייד היא השפילה חזרה, ""לכי עכשיו לשרותים, תחשבי טוב טוב, אם עדיין תרצי תורידי את החזייה והתחתונים שלךְ, תחזרי ותניחי אותם על כאן, על השולחן!".

"כן, מלכתי" ראיתי אותה בולעת רוק והיא קמה והלכה לעבר השרותים.

היא חזרה, צועדת ושדיה קופצים בכל צעד. למרות שאני בטוחה שהיא ידעה שאני אעשה לה את זה עדיין החולצה שלה הייתה מעט שקופה וכשהיא התיישבה מולי חזרה יכולתי לראות את צללית עטרת הפטמה הכהה דרכה, "בבקשה, מלכתי" היא הניחה אותם במרכז השולחן, ביננו.

"אוקיי," וניסיתי שלא תשמע את ההתרגשות בקולי כשהסברתי לה מה אני רוצה שתכין ואיך אני רוצה שתקבל את פניי, "ואת זה תקבלי חזרה רק מחר" אספתי את התחתונים והחזייה שלה לתיק שלי ולרגע היא שוב הרימה את המבט והביטה בי, קצת מופתעת, בדרך כלל את התחתונים אנחנו משאירות, ומייד שוב השפילה, "אל תשכחי לשלם" ציחקקתי, קמתי והלכתי, יודעת שבפעם הבאה, כשאני אבקש ממנה רענון, היא תעשה לי את אותו הדבר ובאופן פרדוקסלי אולי זה חירמן אותי.

צלצלתי באינטרקום והיא פתחה לי מרחוק את השער לחצר. הדלת של הבית הייתה פתוחה, נכנסתי והיא חיכתה לי בדיוק כמו שאמרתי לה, כורעת על ברכיה, עירומה, כפות ידיה מונחות על ברכיה ומבטה מושפל. "שלום מלכתי" היא אמרה בלי להרים עיניים.

"שלום," עניתי רוצה להוסיף שפחה אבל משהו בתוכי עצר אותי, בכל אופן, היא מלכה ברענון, "את עדיין בטוחה שאת רוצה את זה?" נתתי לה הזדמנות אחרונה.

"כן מלכתי, בטוחה".

"אז קחי, תענדי לך את זה" הוצאתי מהתיק שלי קולר עור עבה ומסרתי לה.

"תודה, מלכתי" היא לקחה וענדה לעצמה.

"מה מילת הבטחון שלך?" שלפתי שפתון מהתיק.

"אדום, מלכתי"

חייכתי, מילת הקוד הכי שְׁכִיחָה, גחנתי מעליה, תמכתי בשד הימיני שלה ורשמתי עליו בשפתון "אדום". "אז בואי נתחיל" שלפתי את רצועת ההובלה וחיברתי אותה לקולר שעל צווארה, "בואי נרד למרתף" והובלתי אותה אחרי אל המרתף המאובזר שלה שהערב עומד לרשותי.

באותו ערב עשיתי לה סֶשֶן לפַּנתֵּאוֹן[ii], היה שם הכל, העברתי אותה בין אותם מכשירים שלה, הצמדתי אותה לסד, אזקתי אותה ל-X הגדול מקורות עץ עבות, קשרתי אותה לחמור הקפיצות, דרשתי ממנה לחבק את העץ, אותו גזע עץ שניצב במרכז החדר, חידוש שלא הכרתי קודם, בזמן שזיינתי אותה בתחת, כן גם זיינתי אותה, הרי זה חלק דומיננטי בסשן כזה, זיינתי אותה עם הסטראפאון בכל החורים שלה, כולל למצוץ לי "כדי להעמיד אותו מחדש", וברור שגם הענשתי אותה, עוד חלק עיקרי בסשן כזה, השכבתי אותה על הברכיים והפלקתי לה, דרשתי ממנה להתכופף ולחבק את הברכיים וחבטתי בה עם המחבט עור, כופפתי אותה אל חמור הקפיצות, קשורה אליו, והיכיתי אותה בישבן עם מחבט הקריקט, הצמדתי אותה לאותו X גדול מעץ והצלפתי בה עם הקיין, משרטטת פסים אדומים בוהקים על גבי הישבן האדום גם כך.

את הבקשה המיוחדת שלה השארתי לסוף, הקינוח. קודם חיברתי את קרסוליה ופרקי כפות ידיה למפשק טלסקופי ופתחתי אותו עד הסוף, היא עמדה על ברכיה ונשענה על המצח שלה ואחר כך דחפתי לה לפי הטבעת פלג אנלי שזנב פַּרְוָותִי של חתולה סיאמית מחובר בקצהו. "מאיפה הרעיון הזה?" חקרתי אותה בזמן שכיוונתי שלוש מַצְלֵמוֹת וידיאו שהיא הכינה מראש כך שיצלמו משלוש זויות שונות, שיראו וישמעו בברור מה אני הולכת לעשות לה.

"נשלטת שלי ביקשה את זה ממני באחד מתאומי הציפיות, היא ביקשה את זה כדי לאונן עם זה אחר כך בבית, עשיתי לה את זה וצילמתי והיא הביאה לי במתנה עותק ערוך. ערב אחד אוננתי כשאני מביטה בסרטון שלה ועפתי לשמיים, זה חירמן אותי ברמות שלא הכרתי אז החלטתי שבהזדמנות ראשונה אני אעשה גם לי סרטון כזה, אני בטוחה שלאונן עם סרטון שלי יחרמן אותי אפילו יותר, והנה נפלה בידי ההזדמנות" והיא התחילה לילל כמו חתולה מיוחמת.

תקעתי גם לעצמי פלג-אנאלי עם זנב דומה, גם התחת שלי מצולם ואני הולכת להיות החתול שירכב עליה, ברגע שנעמדתי מעל ישבנה והתחלתי לכופף ברכיים היללות התגברו, "מיאו, מיאו, החתולה מיוחמת" היא יללה בקול מתפנק כשעם יד אחת הרמתי את הזנב שלה וחשפתי את הכּוּס שלה, "מיאו, החתולה מחפשת חתול שיעלה עליה" היא המשיכה, "כן, מיאו, החתולה מחפשת חתול שירביע אותה" היא הוסיפה כשהרגישה את ראש התותב נושק לשפתי הכוס שלה, "כן, מיאו, תכניס לי, תכניס לי, מיאו".

"תתחנני!" שפשפתי את ראש התותב בשפתי הכוס המגורות שלה, חלק מאותה בקשה שלה.

"מיאו," היא יללה בקול חתולי מתפנק, "מיאו, החתולה מתחננת שהחתול יכניס לה, בבקשה, מיאו, תכניס לי, פליז (please) תשחיל את החתולה המיוחמת, בבקשה, תתקע לי, מיאו, תתקע אותי, מיאו, החתולה מפצירה בחתול להשחיל אותה… מייאאאוווו" וזה היה מיאו ארוך ומתגלגל כשהתחלתי לדחוף לה את התותב, חודרת לאט, "מיאו, כן, החתולה אוהבת, כן, מיאו, כן, תשחילי אותי, כן! כן!! כן!!!" היא גמרה בפעם הראשונה, "כן, מיאו, תודה, החתולה גמרה, כן, החתולה מבקשת עוד, החתולה מבקשת שהחתול ימשיך להרביע אותה!" אז המשכתי.

בפעם השניה שהיא גמרה גם אני הצטרפתי, לא חשבתי שזה יחרמן אותי כל כך אבל התברר שכן, שזה חירמן אותי בטרוף, גמרתי אבל כשהיא ביקשה עוד המשכתי, המשכתי גם אחרי שהיא גמרה בפעם השלישית, כבר לא חתולה, מפסיקה עם ה'מיאו' אבל ממשיכה לְיַלֵּל בקול חרמני והייתה גם רביעית, חזקה מכולם וגם לזאת הצטרפתי, אורגזמה חזקה, שלי, וזהו, יצאתי ממנה, שיחררתי אותה והתיישבתי על הכסא, מתנשפת, מנסה להחזיר לי את הנשימה הסדירה.

הבטתי בה, שוכבת על הרצפה פשוקת אברים, מתנשפת אפילו יותר ממני, שוכבת ומחייכת. "תם הטקס" חייכתי אליה, ירדתי על ברכיי לצידה, הורדתי לה את הקולר מהצוואר והנחתי לצידה את התחתונים והחזייה שלקחתי ממנה ערב קודם ב'בנדיקט'.

רגע עוד נתתי לה להרגע וכשהרגשתי שהיא סידרה מעט את נשימתה פניתי אליה שוב, "עכשיו תורךְ, המשוב המובטח, מה את אומרת? מרוצה או לא מרוצה?".

היא התיישבה וחייכה אלי, "בואי אחרי" היא קמה והושיטה לי יד אז הלכתי אחריה ועלינו לחדר השינה שלה, בשני המקרים, מרוצה או לא מרוצה, אנחנו צריכות להגיע לשם.

"נו, מה את אומרת?" לא התאפקתי ושאלתי שוב.

"תזדיני בסבלנות (armed with patient)" היא צחקה.

ברגע שנכנסנו לחדר השינה שלה היא ריתקה אותי לקיר והצמידה את שפתיה לשפתיי בנשיקה תאוותנית, "מרוצה, מאד מרוצה" וכף היד שלה חדרה אל בין רגליי, "אל תתנגדי" היא שוב נישקה אותי נשיקה צרפתית רטובה ולוהטת והאצבע שלה חדרה עמוק אל בין רגליי, עושה לי באצבע ואני עצמתי עיניים, פישקתי רגליים כדי להקל עליה והתמסרתי לטיפול המפנק שהיא מעניקה אותי.

היא העניקה לי גמירה אחת חזקה ואחריה עברנו למיטה שלה ל-69 נשי מפנק, כזה שעושה לךְ טעם של עוד, גמרתי שוב, גם היא גמרה, הרגשתי את זה בטעם שלה, המשכנו עד שלא יכולנו יותר ורק אז נשכבנו על הגב זו לצד זו, מתנשפות ומחייכות בהנאה מאוזן לאוזן.

לקינוח הצעתי לה לעזור לה למחוק את השפתון האדום שאיתו רשמתי על הציצי שלה והתרחצנו ביחד, מסבנות האחת את השניה, שזה שם מכובס להתמזמזנו מתחת למים הזורמים.

אחר כך שכבנו במיטה והיא הראתה לי את אותו סרט של הנשלטת שלה (את שלה היא הבטיחה להזמין אותי אחרי שתערוך אותו) והיא צודקת, לראות את זה מזמין לאונן וזה בדיוק מה שעשינו, שכבנו האחת ליד השניה, צמודות, המבט נעוץ במסך הטלוויזיה כף היד שלנו בין רגליה של השניה והאצבע של כל אחת מאיתנו מפמפמת בכּוּס של רעותה ו…זה אפילו שדרוג מ"סתם" לאונן לבד.

אפילוג

הייתי בהיי אחרי הרענון למלכה אן ולמחרת לא התאפקתי וצילצלתי לורד, הזמנתי אותה והיא באה, בריצה😊. עשינו סקס של נשים, הרבה סקס של נשים, היא שכבה בין רגליי והפקרתי את הפות שלי ללשונה הקסומה שלה והיא לא אכזבה, מטיסה אותי מגמירה לגמירה, מאורגזמה אחת לשניה וכל אחת יותר עוצמתית ומטלטלת מהקודמת עד שלא יכולתי יותר והרמתי ידיים, "אני מתה" הודעתי בקול מתנשף, "נכנעת".

אחר כך עשינו אמבטיה ביחד, אני נשענת עם הגב על מגבת שפרשתי על צלע האמבטיה והיא נשענת עם הגב עלי, מוחצת את השדיים שלי ואני מחבקת אותה, מחבקת וממזמזת, יד אחת משחקת בציצים המופלאים שלה והשניה מלטפת את שפתי הכוס הרכות, מלטפת וחודרת מעט.

אחר כך גם אני פינקתי אותה. אני אוהבת את הטעם שלה וטעמתי ממנו בשפע. עשיתי לה את מה שאני אוהבת שיעשו לי, מישהי פעם אמרה לי שזאת הנוסחה להצלחה, והיא אכן גמרה בשרשרת.

ביום שישי, כשקראתי לה, חשבתי שהיא באה רק ללילה אחד, אפילו לא כל הלילה, בסוף היא נשארה עד יום ראשון בוקר, יוצאות רק למסעדה וחוזרות ישר למיטה לסקס, טלוויזיה וגלידה, הרבה סקס וגלידה.

ביום ראשון בבוקר נפרדנו לא לפני 69 מענג והבטחה שאני אקרא לה שוב בקרוב, היא לעבודה שלה ואני לשלי.

בערב, אחרי אימון מפרך ששרף לי הרבה קלוריות, ואחרי השבת היה הרבה מה לשרוף, ישבתי מול הטלוויזיה עם שארית גלידת 'בן אנד ג'ריס' שנשארה במקרר, יודעת בדיוק מה אני רוצה ועדיין מהססת עד ש…"גם פסיכולוג הולך לפסיכולוג אחר כדי להשתפר" אמרתי לעצמי בקול וצלצלתי למלכה אן להזמין לעצמי רענון.

++ סוף? ++

[i]  סברינה  : עוגת שמרים טבולה בסירופ סוכר מבושם ברום וממולאת בקרם עם דובדבן מסוכר למעלה.

[ii] לפַּנתֵּאוֹן : ראשון במעלה מסוגו, יוצא דופן שיש לתת לו מקום מיוחד של כבוד.

Loading

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן