שכן וקאקולד – חלק ראשון

למען הסר ספק: זהו סיפור דימיוני. עלילת הסיפור, השמות, הדמויות, העסקים, המקומות והאירועים הם פרי דמיוני או משתמשים בהם באופן פיקטיבי! כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים, או אירועים בפועל, הרי הוא מקרי בהחלט.

למה קאקולד ולא קוקולד או קוקהולד? כי ככה כתוב בויקיפדיה 😊

פרולוג  

ישבתי במונית בדרך למסעדה, החיים סוף סוף מתחילים לחזור למסלולם, הסגר עבד ומקדם ההדבקה ירד דרמטית, לאט לאט ההגבלות מוסרות, כבר אין סגר ועכשיו גם המסעדות התחילו להפתח, לא כולן, אלה ששרדו, עדיין יש הגבלות מסויימות, אני נוסע עכשיו עם מסכה על האף והפה, פעם ראשונה שאני יוצא למסעדה מאז שמותר.

אני רואה את הנהג בוחן אותי דרך המראה הפנימית, גם הוא עם מסכה, בחוץ דימדומים, תנועה מעטה יחסית לשעה, לא כמו פעם, רוב האנשים עוד עובדים מהבית, 'מעניין איך הם יהיו' אני חושב על הזוג שאני הולך לפגוש שם במסעדה, זוג אחר שנפגשתי איתו לפני שבוע קישר ביננו, המליצו להם עלי, לא רק הזוג הזה, גם זוג נוסף שביליתי איתו לילה המליץ, והם ביקשו שנפגש.

עוד שלוש דקות ליעד ראיתי ב-'וויז' (waze) של הנהג, התרווחתי במושב ועצמתי עיניים, 'זה עובד החבר מביא חבר הזה' חייכתי לעצמי, נזכר איך הכל התחיל…

הצעה מפתיעה

הכל התחיל בשיא הקורונה, המחלה השתוללה, חניונים תת קרקעיים בבתי חולים הוסבו למחלקות אשפוז ומכונות אקמו (ECMO) היו למצרך מבוקש אצל מנהלי בתי החולים, הוטל סגר כללי והכל נסגר, מקומות עבודה, מסעדות, בתי קפה, ברים, בתי קולנוע, הכל, אפילו בבתי כנסת נאסר להתאסף, וגם אני ישבתי בבית, לשמחתי לא בחל"ת, במקצוע שלי אין בעיה לעבוד מהבית, אני כבר לא זוכר אם זה היה הסגר הראשון או השני אבל אני זוכר מצויין שזה היה בדיוק כשסיימתי את האימון היומי שלי, אימון 'זום' בבית, חדרי הכושר כבר מזמן נסגרו, ועדיין, למרות שזה היה בבית, התלבשתי כמו לחדר הכושר, אותם מכנסי התעמלות הדוקים, אלה שעוזרים לי לתפוס סטוצ'ים כי אמנם אין הנחתום מעיד על עיסתו אבל יש לי מה להציע, וחולצת טריקו רטובה מזיעה שצמודה לי לבטן ומדגישה שזאת בטן שטוחה, אמנם לא ריבועים כמו אותם דוגמנים אבל עדיין שטוחה שעוזרת גם היא במלאכת החיזור, ואז בדיוק נשמעה הדפיקה בדלת.

ברגע הראשון חשבתי שאני מדמיין, סגר, אין ביקורים ואף אחד לא תאם איתי להגיע, גם לשליח לא ציפיתי שיגיע, לא הזמנתי כלום וחוץ מזה שליח לא דופק, שליח תמיד מצלצל, צלצול חד וחזק, אין לו זמן, ממהר למשלוח הבא, זמן הוא כסף והשליחים הפכו למרוויחים הגדולים של הקורונה, אבל אז שוב דפקו והפעם הלכתי לכיוון הדלת, בשקט, שלא ישמעו, והצצתי בחריר הדלת ומולי עמדה ורדה, השכנה מהדלת ממול, אז פתחתי.

"סליחה שאני מפריעה אבל בדיוק הייתי באמצע לאפות עוגה וחסר לי סוכר אז אולי אפשר להלוות כוס סוכר?" היא שאלה אחרי השלום המנומס של הפתיחה.

"אפשר, תכנסי," פתחתי יותר את הדלת ונתתי לה להכנס.

"הנה, הבאתי כוס" היא ציחקקה ומסרה לי את כוס הזכוכית שהביאה.

בזמן שאני חפשתי את שקית הסוכר במגירת הבלגן שלי היא התישבה על הכסא שליד האי וכנראה שאם היו לי עיניים בגב הייתי רואה איך היא סוקרת ובוחנת אותי, "הנה" מצאתי את שקית הסוכר ושפכתי ומלאתי את הכוס שלה, "אבל בתנאי," חייכתי אליה והנחתי את הכוס לפניה, "בין שכנים כוס סוכר לא מחזירים!" כי ככה אמא חינכה אותי, גם ביצה אחת לא מחזירים.

היא צחקה, "מקובל אבל גם לי יש תנאי, כוס סוכר לא, אבל פרוסת עוגה אתה חייב לקבל" היא חייכה לעברי.

"סבבה," חייכתי חזרה וחשבתי שזהו, שהיא הולכת אבל אז היא שוב שאלה, "אם אני אבקש ממךָ משהו אתה מבטיח לא לספר את זה לאף אחד, גם אם תחליט לא לְהֵעָנוּת?"

"תנסי" חייכתי, כמו תמיד לא מתחייב, אני לא בני ישראל ואין אצלי 'נעשה ונשמע'.

"לא, תבטיח!"

"אוקיי, מבטיח" הסתקרנתי, מה כבר יכול לקרות.

"היית עושה אותי?" ותנועת היד הגסה שהתלוותה לשאלה לא השאירה ספק על איזה עושה היא מדברת.

הייתי בשוק ושתקתי, אני יודע שהיא נשואה, אני מכיר גם את דודי, בעלה, ראיתי אותם מתחבקים, ראיתי אותם לא פעם מתנשקים ולא נשיקה של נימוס על הלחי, פעם, במעלית, ראיתי גם איך הוא מלטף לה את התחת והיא רק מחייכת אליו באהבה, לא שמעתי צעקות מהדירה שלהם אפילו שיש לנו קיר משותף בסלון ובחדר השינה, גניחות של סקס בריא מחדר השינה שמעתי אבל צעקות לא! גם לא שמעתי עליהם שום רכילות כמו על השכנה ההיא מקומה שלישית שהשמועה אומרת שהיא מצמיחה לבעלה קרניים עם המנקה הסודני שלה, הכל הצביע על נשואים מאושרים והנה היא באה עם הצעה מפתיעה כזאת, "את, את, את," גמגמתי, "את מציעה לי ל… את יודעת, ל…"המשכתי באותו גמגום מבולבל.

"כן," היא חייכה אלי, "אני מציעה לךָ לעשות אותי," היא המשיכה במין קול שלו ורגוע, "אתה יודע, לזיין," היא ציחקקה.

"אבל את יודעת, את נשואה ובעלךְ".

"בעלי לא צריך להפריע לךָ, בעלי יֵדַע, על כךְ, בעצם בעלי הוא חלק מהחבילה הכוללת, תראה שחר," אם עוד לא הצגתי את עצמי אז קוראים לי שחר, "בעלי קאקולד ([i]Cuckold), אם תרצה קרנן," היא ציחקקה, "הפֶטִיש שלו זה לראות איך עושים אותי, ואני אומרת עושים ולא מזיינים כי זה נכון גם למין אנלי ואורלי, זה מה שמדליק אותו, זה מה שמחרמן אותו, כך שבעצם בעלי הוא חלק מְהַדִּיל, הוא יֵשֵׁב ויראה איך עושים אותי ואתה תחגוג, הוא יביט ויאונן ואתה תזיין, מה אתה אומר? בא לךָ על הַדִּיל? כי לדעתי זאת עסקה משתלמת".

"ואת? לךְ לא אכפת? בכל אופן את אשתו"

"אני? אני גם סוג של קאקולדית, או איך שקוראים לאשה שלדעת שבעלה יושב ורואה איך עושים אותה ומאונן כי זה מחרמן אותו, מדליק אותי ברמות פסיכיות, ואם יחד עם זה אני גם נהנית, וכמו שראיתי יש לך הרבה מה להציע לי," היא ציחקקה והסמקתי כשראיתי לאן היא מביטה, הגבר-גבר שלי קיבל חיים משלו ונמתח ונעמד לשיאו, מרים אוהל גבוה בחזית מכנסי ההתעמלות שלי, אולי מאותת לי שכבר יותר מחודש וחצי הוא לא טבל את עצמו באיזה פּות רטוב וחם שזה, מבחינתו, שיא עולמי, שלילי כמובן, כי מאז שהמורה פנינה פתחה אותי, ופתחה קראנו אז גם לאקט שבו בן מאבד את בתוליו, לא רק בנות, אפילו בצבא הייתי מזיין לפחות פעם בשלשה שבועות, "אז מה אתה אומר?" היא חייכה אלי, "אם בעלי יגיד לך שזה בסדר זה יעזור?"

"יעזור" הסמקתי.

"למה? אני לא שווה זיון?" היא חייכה ושאלה בקול מצחקק.

"שווה," הסמקתי עוד יותר ולא שיקרתי, ורדה היא מסוג השוות, אמנם לא מלכת היופי, גם לא סגנית ראשונה, אבל גם לא מכוערת, רחוק מזה, לדעתי בערך בת 35, פלוס מינוס, אשה בשלה ועסיסית אבל לא שמנה, מלאה בדיוק במקומות הנכונים, כולל חזה שופע, וחזה גדול אני אוהב, "אבל את יודעת, שכנים, לא נעים, נפגשים במדרגות ו".

"זה בסדר," היא קטעה אותי, "תבוא לקפה ועוגה ותשמע גם אותו ואז תחליט אבל רק שתדע, זה לא יקרה הערב, אני לקראת סוף המחזור," היא חייכה מין חיוך מתנצל, "אז תבוא" היא קמה ולקחה את כוס הסוכר, "אל תאחר," והיא התקדמה לעבר הדלת, "ותחשוב נכון" וכאילו במקרה החליקה את ידה על הבליטה במכנסיים שלי, ציחקקה ויצאה וכל מה שנשאר לי זה לנעול ולרוץ לאונן, לשחרר את הלחץ בביצים הכואבות, אפילו לא הייתי צריך לפתוח איזה סרט כחול במחשב, כל כך הייתי מגורה, עמדתי מעל השרותים, המכנסיים והתחתונים משוכים עד הברכיים, כמה שפשופים והלבה התפרצה בכמה מטחים ריחניים.

המורה פנינה או כבר לא בטלן.

כן! המורה פנינה היא זאת שבין רגליה איבדתי את בתוליי, ולא! המורה פנינה לא עברה על שום חוק! המורה פנינה הייתה המחנכת שלי בכתה ג' ו-ד' ואת בתולי אבדתי בין רגליה בחופשה הגדולה שבין כתה יא' ליב', אחרי שכבר עברתי את גיל ההסכמה כך שאף חוק לא נשבר.

אז למה אני ממשיך לקרוא לה עדיין המורה פנינה? מתוך כבוד, כל מי שאי פעם למד אצלה ממשיך לקרוא לה ככה, אפילו נדב, הבן שלה והחבר הכי טוב שלי, קורא לה ככה שלא בפניה (בפניה זה אמא כמובן😊).

האמת שלא רק נדב חבר טוב שלי, גם המורה פנינה חברה טובה של אמא שלי, מה זה טובה? לפעמים ארוחות ערב ביחד, בעיקר יוצאות לבלות יחד, שתיהן לבד, אמא שלי גרושה והמורה פנינה אלמנה אבל אמא טוענת שהתאונה שבה נהרג אבא של נדב רק חסכה מהם את ההשפלה ברבנות כמוה, וזה שהן לבד לא מנע מהן חיי סקס סוערים, שתיהן לא התביישו גם להביא סטוצ'ים הביתה ולהסתגר אתם בחדר השינה והקולות שעברו דרך הקירות הדקים שבין החדרים שלנו לא השאירו ספק אפילו אצל בטלן כמוני, ובטלן אמא והמורה פנינה קראו לכל מי שעבר את גיל ההסכמה ועדיין בתול, וככה קרה שכשהגיעה החופשה הגדולה שבין כתה יא' ליב' ושנינו היינו עדיין בטלנים אמא והמורה פנינה החליטו שהן חייבות לעשות מעשה, החליטו ועשו!

כשאמא הודיע לי שאנחנו אוכלים בערב אצל המורה פנינה זה לא נראה לי מוזר, עשינו את זה כבר כמה פעמים קודם, אנחנו אצלם או הם אצלנו, אולי הדרישה שלה שאני אלך קודם להתרחץ ואלבש תחתונים לבנים חדשים שהיא קנתה לי הייתה צריכה להדליק לי מנורה אדומה אבל הראש שלי היה עסוק בלחשוב על משחק הפיפ"א שאני הולך לשחק עם נדב בחדר שלו כשאמא והיא ירכלו בסלון.

הצלחנו לגמור משחק ראשון בזמן שאמא עזרה למורה פנינה בהכנות האחרונות במטבח, יצאנו תיקו, כמעט עד הסוף הוא הוביל אבל בסוף הצלחתי להשוות. לא היה שום דבר מיוחד בזמן הארוחה, זאת אומרת האוכל היה טעים כמו תמיד אבל שום דבר לא הצביע על מה שיקרה עוד מעט, גם הקינוח שהגישו, קרם בוואריה שאמא הכינה, זה שנדב ואני מתים עליו, לא העלה שום חשד רק שהפעם, כשסיימנו את התוספת והמורה פנינה התחילה עם ה"בנים!", שזאת הפתיחה הקבועה ששולחת אותנו לחדר של נדב כי הן הולכות לרכל בסלון, אבל ההמשך היה "קצת" שונה, "בנים," היא חזרה שוב, "רינה ואני החלטנו שהגיע הזמן שתפסיקו להיות בטלנים, הגיע הזמן שתתחילו לזיין, והערב זה יקרה!" והיא עצרה אבל אז אמא התערבה והמשיכה, "החלטנו שהערב אנחנו, פנינה ואני, נגאל אתכם מִבְּתוּלֵיכֶם ולא!! שבו!" היא עצרה את נדב ואני שקפצנו, "זה לא מה שהראש הכחול שלכם חושב, אנחנו יודעות שגילוי עריות הוא מהחטאים החמורים ביותר, אחת משלוש העבירות שהן בגדר 'ייהרג ובל יעבור' ועונשן מיתה או נידוי," היא אמרה במהירות רק שאז המורה פנינה החליפה אותה, "מה שיקרה זה שנתחלף, נדב ילך עם רינה אליה הביתה ושם היא תגאל אותו מבתוליו ושחר ישאר כאן איתי ואיך אומרים?" ציחקקה, "יאבד את בְּתוּלָיו בין רגליי וזהו! החלטנו!" ואמא נענעה את הראש בתנועה מאשרת והוסיפה, "וזה לא נושא לוויכוח!" וכבר הרבה זמן לא שמעתי את אמא כל כך החלטית ובטוחה בעצמה.

הייתי בהלם, לא ציפיתי, על פניו של נדב ראיתי שגם הוא בשוק, שגם הוא לא ידע מה אמא שלו זוממת, האמת שזאת הייתה הצעה מפתה ביותר, אותו חלק בגוף שבין הרגליים שלי, זה שיש לו רצונות משלו, נעמד ואותת לי בדרכו שאני אלך על זה, מצד שני זה די מביך וכנראה שגם אצל נדב חלפו מחשבות די דומות כי "רגע! התיעצות!" הוא אחז בידי, "בוא!" הוא משך אותי אחריו, "כבר חוזרים" הוא חייך במבוכה לעבר אמא שלי ושלו והוביל אותי במהירות לחדר שלו.

"מה?!?" הבטתי בו במבט לא מבין, "אל תגיד לי שאתה לא רוצה!?!?"

"רוצה, לא רואים?" הוא חייך והצביע על האוהל המכובד שצמח בין רגליו, מכובד לא פחות משלי, "אבל אני רוצה שקודם תבטיח לי משהו," ונדב היה תמיד היותר שקול ביננו, "בעצם שני משהו," ציחקק, "הראשון: אנחנו נשארים אותם חברים גם אחרי".

"ברור, לא חשבתי אחרת" עניתי והסמקתי, האמת שבכלל לא חשבתי מה יקרה אחרי.

"והשני: אף אחד לא יודע על זה, ברור שנספר שאיבדנו אבל לא עם מי! גבר לא מגלה סודות מחדר המיטות!"

"סבבה, מבטיח" והרמתי את ידי בשבועת הצופה.

"אז יאללה, בוא נלך, כבר בא לי לרכב על אמא שלךָ" הוא צחק.

"מניאק, ולי בא לזיין את אמא שלךָ".

כשחזרנו אמא עזרה למורה פנינה לפנות ולהכניס למדיח, הן לא נראו מופתעות כשאמרנו שאנחנו מסכימים. לפני שנפרדנו התברר לנו שהן תכננו לנו לילה שלם, שנפגש בעשר בבוקר ב'בנדיקט' לארוחת בוקר משותפת ומשם כל אחד יחזור לבית שלו.

ליד הדלת אמא והמורה פנינה התנשקו על הלחי, כשאמא עמדה כבר בדלת היא הסתובבה וחייכה אלי, "תשמע בקול פנינה! לא תצטער" ואז חייכה אל המורה פנינה, "תשמרי לי טוב על הילד".

"ואת תשמרי על שלי" המורה פנינה צחקה, "וגם אתה!" פנתה לנדב, הבן שלה, "תהיה ילד טוב ותשמע בקול רינה" וסגרה אחריהם את הדלת, "בוא," היא חייכה לעברי, "אני אעשה לנו קודם קפה, זה טוב לאון הגברי," היא ציחקקה, "וקודם צריך לדבר קצת".

ישבנו ושתינו קפה שחור עם הל והריח הזכיר לי את הכיתה, גם שם היא הייתה שותה קפה שחור עם הל, "שחר," היא התחילה אחרי כמה לגימות, "סקס מהנה יותר כששני השותפים נהנים," וגם בקול שלה היה משהו שהזכיר לי את הכתה, מסבירה באותו שקט שהפך אותה למורה כל כך נערצת, "בגלל זה המשחק המקדים כל כך חשוב, שני הצדדים צריכים להגיע לשלב החדירה מוכנים ולכן לרדת האחד לשני זה משחק מקדים, לא נסיון השפלה, ירדת פעם לאשה?" היא חייכה לעברי.

"אהה, כן" הסמקתי, "פעם אחת".

"ומישהי מצצה לךָ?"

"אהה, כן"

"ואהבת?"

"כן"

"גם לרדת לה?"

"אהה, כן, אבל פחות"

"למה?"

"אהה, לא יודע, אולי כי לא ראיתי את זה כמשחק מקדים?"

"אתם הבנים כולכם אותו דבר, שימצצו לכם זה סבבה, שאתם תמצצו, פחות," היא צחקה, "תדע לךָ שלרדת לאשה זה יותר חשוב, לחדור לאשה רטובה ומשומנת שם בפּות שלה זה הרבה יותר מהנה מלחדור לפּות יבש, גם פחות כואב, לשני הצדדים," ואם באותו רגע חשבתי שהמורה שבה היא זאת שמדברת ככה, אחר כך נדב סיפר לי שגם אמא שלי הסבירה לו את אותו הדבר, "הכי טוב זה שהאישה גומרת פעם מהלשון שלךָ," היא חייכה לעברי והעבירה את לשונה על שפתיה בתנועת ליקוק מפתה, "ככה היא הכי רטובה שם בפּות שלה," היא ציחקקה, "ואני, אישית, אוהבת אחר כך כשמנשקים אותי לטעום את הטעם שלי ולא, זה לא מגעיל אותי, זה דווקא מחרמן, אבל עכשיו בוא!" היא גמרה בלגימה את שארית הקפה שלה והושיטה לי יד, "בוא נלך למיטה".

קמתי והלכתי איתה, מרגיש איך הזין שלי מתוח ונלחץ אל בד המכנסיים הצמוד, מאיים לקרוע אותו. "שחר, עוד משהו," היא הסתובבה לעברי כשנכנסנו לחדר השינה, "רק שתדע, בפעם הראשונה גומרים מהר, זה לא אומר כלום עליך, אצל כולם זה ככה, בשביל זה יש לנו את כל הלילה, אני מבטיחה לך שתהיה גם פעם שניה, אם תרצה גם יותר, אז אל תקח ללב, הלילה, אני מבטיחה לךָ, לא רק תאבד את בתוליךָ, הלילה תלמד גם איך לספק אשה, איך לתת לה את עונתה, ואתה יודע, בנות מדברות, ואם תפנים את המסר מהר מאד הן תעמודנה אצלךָ בתור, ועכשיו," היא חייכה אלי, "תתמסר, תן לי להפשיט אותךָ" וכיבתה את האור ונשארה רק המנורה שליד השידה עם צעיף אדום מעליה, מפיצה אור אדום ורומנטי.

המורה פנינה הפשיטה אותי, לאט, מורידה ומלטפת, מפשיטה וממזמזת, קודם החולצה ואז המכנסיים, משלשלת אותם עד הקרסוליים ויורדת על ברכיה וחולצת את נעליי והגרביים ואז מסמנת לי להרים רגל ומוציאה את המכנס ואז מסמנת לשניה ומוציאה גם את המכנס השני וזורקת את המכנסיים הצידה, מתרוממת על ברכיה, מחליקה בכפות ידיה כלפי מעלה לאורך הרגליים ורעד עבר בגופי כשהיא אחזה בגומי של התחתונים והתחילה למשוך אותם כלפי מטה, מורידה, מושכת את הגומי קדימה ומדלגת על מכשול הזין העומד וחושפת את ערוותי, את הזין המתוח ושק האשכים התלוי מתחת, "וואו," היא התנשפה בקול מתפעל, "גדול, יותר גדול משל הבן שלי," והסמקתי, מהמחמאה, אבל אז הסתקרנתי איך היא יודעת, אני לא נתתי לאמא לראות לי את הזין מאז הבר-מצווה שלי, "אני אוהבת זין גדול," היא המשיכה באותו קול חרמני ולהפתעתי נישקה לי אותו, נשיקה מרפרפת לעטרה המתוחה שבראשו ואז הוסיפה ליקוק, ליקוק תאוותני מבסיס שק האשכים לאורך כל הזין ועד העטרה והוסיפה עוד נשיקה והרגשתי איך הזין שלי נמתח עוד יותר ו…"עכשיו תפשיט אותי," היא נעמדה וחייכה אלי, "לאט, אל תפחד למזמז, לזה נועד המשחק המקדים," והיא סובבה לי את הגב והצביע על הרוכסן שלאורך הגב, "תפתח לי" הוסיפה בקול מתפנק.

פתחתי, כל הסרטים שראיתי שבהם מפשיטים רצו במהירות מול עיניי, היד רעדה לי קצת כשהחלקתי אותה מתחת לבד מאחור וליטפתי, מלטף ומעביר את השמלה מעבר לכתפיים וממשיך ומחליק אותה לאורך הידיים עד שצנחה לרצפה סביבה, "יפה," היא הסתובבה חזרה לעברי, מחייכת, "עכשיו בוא נראה איך אתה מסתדר ככה עם החזייה" ציחקקה, "לא!" היא עצרה אותי כשרציתי שוב לעמוד מאחוריה, "תעמוד מקדימה ותחבק אותי וככה תפתח" אתגרה אותי.

האמת שזאת לא החזייה הראשונה שאני פותח, את עקרון הקרסים התופסים מאחורה אני מכיר, אבל אף פעם לא התמודדתי עם זה בלי לראות ולדעתי המורה פנינה נצמדה אלי אפילו יותר ממה שאני נצמדתי, מועכת את שדיה אל החזה שלי ומחככת את התחתונים בזין העומד שלי, לוחשת ומכוונת אותי עד שהצלחתי ואז התרחקה קצת, מחליקה בעצמה את הכתפיות לצדדים והחזייה נפלה לרצפה, חושפת פניי את שדיה, שדיים גדולים עם עטרות גדולות וכהות ופטמה גדולה במרכז, עומדת זקוף, נוקשה.

"עכשיו התחתונים" היא חייכה, "ואל תתבייש, גם אני אוהבת שיעשו לי כמו שעשיתי לךָ" היא ציחקקה והאמת שגם אם היא לא הייתה אומרת הייתי משיב לה כגמולה אז ירדתי על הברכיים לפניה, קרוב, והרחתי את הריח שלה, ריח של אשה מיוחמת, אחזתי בצידי תחתוני הביקיני הלבנות שלה שכתם רטוב התנוסס לו מלפנים והתחלתי למשוך, להוריד, חושף לאט את הכוס שלה, קודם מברשת השיער המטופחת ואז השפתיים והחריץ, שפתיים כהות ונפוחות שחריץ ורוד רטוב ומבריק החוצץ ביניהם, המשכתי והורדתי את התחתונים, לא הייתי צריך לחלוץ לה נעליים, היא הייתה יחפה וגם היא הרימה רגל אחר רגל ונתנה לי להוריד את התחתונים ולהניח אותם ליד החזיה ולרגע היססתי ואז נישקתי את שפתי הכוס שלה, כמו שהיא עשתה לזין שלי, "כן," היא גנחה בהנאה, "כן, עוד, תמשיךְ" אז המשכתי, נישקתי שוב והפעם גם העברתי את קצה הלשון בין השפתיים, מרגיש את הטעם שלה, שוב נישקתי ושוב ליקקתי, הפעם חודר קצת יותר ואוסף כמה טיפות. חשבתי שזה יגעיל אותי אבל לא! זה דווקא גירה אותי להמשיך.

"בוא, תמשיך במיטה" היא עזרה לי לקום ונשכבה על הגב במרכז המיטה ופתחה רגליים, "בוא תשכב ותמשיך לחמם אותי" היא לחשה באותו קול מפתה ואני נשכבתי כמו שראיתי באותם הסרטים הכחולים והמשכתי, ירדתי לה, דחפתי את הראש עמוק בין רגליה ופינקתי אותה עם הלשון, ירדתי כבר פעם לבת אבל לא ככה, לא שכבתי ככה בין הרגליים ופינקתי אותה, עשיתי לה את זה כי היא הבטיחה למצוץ לי וגם אז עשיתי רק כדי לצאת ידי חובה וכאן, עם המורה פנינה, עשיתי את זה כי זה גירה אותי, כי נהניתי!

מרגע לרגע הרגשתי איך הכוס של המורה פנינה נעשה יותר ויותר רטוב, "כן," שמעתי אותה גונחת, "כן, שם, שם," והיא אחזה בראשי והצמידה אותו חזק לערוותה, "כן, הנה, הנה" והיא חיבקה את ראשי ברגליה, "כן, הנה, עכשיו, הנה" היא גנחה והרגשתי את הרעד העובר בגופה, "כן, אני מוכנה" היא התנשפה, "בוא, בוא גבר, בוא תכניס לי" ולרגע הזה בדיוק חיכיתי, עליתי ונשכבתי עליה, הרמתי את אגני והיא אחזה בזין שלי והובילה אותו למקום הנכון, "לאט" היא חסמה אותי כשרציתי לתקוע, "אני אוהבת לאט" היא התנשפה ושחררה מעט והרגשתי שאני מתחיל לחדור לתוכה, מרגיש את השפתיים הרכות עוטפות ומחבקות את הזין שלי, "לאט" היא שחררה ואני דחפתי לאט, מרגיש איך עוד ועוד מהזין שלי חודרים לתוכה, "כן!" היא גנחה בהנאה כשכל הזין היה עמוק בתוכה, "כן, עשית את זה, עכשיו תזיין אותי", "לא, לאט!" היא עצרה כשהתחלתי לפמפם במהירות, "לאט, תהנה מזה, אתה לא בתחרות" ועשיתי כדבריה, זיינתי לאט, נהנה, מרגיש את השפשוף הנעים בין השפתיים, החיבוק של הנרתיק המשומן, התחת שלי עולה ויורד והזין נכנס ויוצא וזה היה לי כל כך נעים, כל כך טוב שלא פלא שהמחשבה 'הדיוט, איפה היית, למה לא עשית את זה קודם' חלפה במוחי.

זיינתי והרגשתי שזה בא לי, כנראה שגם היא הרגישה כי היא חיבקה אותי בידיה ורגליה, "בפנים, תגמור לי בפנים, אל תפחד" היא לחשב ולחצה עם הרגליים על התחת שלי שלא אברח לה חלילה, "כן, תן לי, תן לי" היא עודדה אותי, "כן, ככה, תטחן אותי" היא המשיכה לעודד כשהגברתי את הקצב ואז זה הגיע, גמרתי! גמרתי כבר בעבר כשאוננתי אבל עכשיו, בפעם הראשונה, גמרתי בכוס של אשה ו…אף אוננות לא משתווה לכיף הזה לגמור לה בכוס, למלא לה אותו באותו שפיך לבן וסמיך שלי.

רגע עוד שכבתי עליה ואז היא גלגלה אותי מעליה. "פתחתי אותך," היא הסתובבה על הצד והביטה בי, מחייכת, "זהו, אתה כבר לא בטלן, מעכשיו אתה גבר" היא ציחקקה, "צריך לחגוג את זה, בוא" היא קמה והושיטה לי יד, "לא, לא צריך להתלבש" היא צחקה ששלחתי יד לחולצה, "חבל, תכף חוזרים למיטה".

המורה פנינה הובילה אותי למטבח והוציאה בקבוק שמפניה מהמקרר, פתחה בקול תרועה רמה ושפכה לשתי כוסות, "לחיים, לחיי הזיונים שבדרך" היא צחקה, השקנו כוסות ושתינו.

"נו? איך אתה מרגיש?" היא חייכה אלי.

"גבר" עניתי וחבל שלא יכולתי לראות את החיוך שנמרח על פניי, חיוך נצחון מלא גאווה, "ומה את אומרת, איך הייתי?" חקרתי.

"גבר-גבר," היא חייכה, "יש לךָ הרבה מה להציע ואם תזכור את הכללים תהייה להיט," היא הוסיפה, "עוד כמה ליטושים ותהייה המאהב האולטימטיבי".

"ליטושים?" לא הבנתי.

"כן, זה שכדאי לרדת לאשה כמשחק מקדים אני בטוחה שכבר הבנת"

"הבנתי" הסמקתי.

"עכשיו אתה צריך ללמוד גם לדבר תוך כדי, לגנוח, להראות רגשות, שבזה אתם הגברים פחות טובים, אבל תאמין לי אם תראה לה שאתה נהנה זה רק יוסיף! ואתה יודע מה נשים אוהבות בזמן הזיון? גסויות!" היא ציחקקה, "לא שתקרא לזה פּות – תקרא לזה כּוּס, מנוש, טוטה, ולא שוגל אלא מרים, מזיין, דופק, טוחן, או כל שם גס אחר שאתה מכיר ובעיקר תספר לה כמה אתה נהנה לזיין אותה".

"אוקיי" בלעתי רוק, לא ציפיתי מהמורה המחנכת שלי, זאת שבכיתה תמיד דיברה בעברית הכי תקנית שיש, לכזאת שפה.

"אז בוא, פעם אחת לא מספיקה לי, אני בטוחה שגם לך לא," היא ציחקקה וכנראה שראתה את המבוכה על פני כי לא עמד לי, "זה בסדר, בוא, אני אעמיד לך אותו".

"שכב על הגב, כמו שאני שכבתי ותפתח רגליים" היא השכיבה אותי כשחזרנו לחדר השינה שלה, נשכבתי והיא נשכבה בין רגליי המפושקות, כמו שאני שכבתי כשירדתי לה, והתחילה למצוץ לי.

הופתעתי, הזין שלי היה מצופה באותו קוקטייל של הגמירה שלי ומיץ הכוס שלה, אבל זה לא הפריע לה, מצצו לי כבר בעבר אבל כמוני גם הן עשו את זה רק כדי לצאת ידי חובה אבל היא לא, פעם ראשונה שמצצו לי על באמת, ולא רק מצצו, גם נישקו וליקקו, כאילו הייתה זו סוכריה על מקל טעימה, ולא רק את הזין, גם הביצים זכו לטיפול ולא פלא שמהר מאד עמד לי שוב ו…"אתה מרשה לי לרכב?" היא הפסיקה לצחוק ונעמדה מעלי בפישוק כשאני בין רגליה, נותנת לי לראות את הכוס הרטוב, "תאמין לי, לא תצטער" היא ירדה על ברכיה וכיוונה בידה את הזין העומד שלי אל בין שפתי הכוס שלה ואני, שזכרתי מה אמא אמרה לי, לא התנגדתי, "כן!" היא גנחה כשהזין התחיל לחדור לתוכה, יורדת לאט, "כן, אני משתפדת" היא המשיכה באותו קול זימתי, "כן, הנה, עד העצם" גנחה בתאווה כשהיא יושבת עלי וכל הזין היה תקוע עמוק בתוכה, "תמתח ידיים לצדדים ותחזיק בסדין" היא לחשה, הניחה את כפות ידיה על החזה שלי והתחילה לדהור, עולה והזין שלי יוצא כמעט עד הסוף ויורדת והוא נקע עמוק בתוכה.

"אני מנרתקת אותךָ," היא ציחקקה, "ככה אנחנו הבנות קוראות לזה," היא חייכה לעברי בלי להפסיק לעלות ולרדת, "לפעמים בנים רואים בזה השפלה, שטויות במיץ עגבניות, שני יתרונות יש לזיון כזה מבחינתךָ," היא המשיכה, "הראשון: אני עושָה את העבודה, אתה רק נהנה," היא הגבירה את הקצב, "והשני: בנים גומרים ככה יותר לאט, בדוק, שזה גם יתרון בשבילי, יש לי יותר זמן לגמור, ככה אני גומרת יותר פעמים כמו עכשיו" היא התנשפה והרגשתי את הכיווצים החזקים בנרתיק שהפך חם ורטוב יותר, "הנה! עכשיו! מרגיש? הנה! גומרת! גומרת!" והיא גמרה בסערה, לשניה עצרה, מתנשפת, ואז "עוד" וחזרה לרכב.

הייתה עוד פעם כזאת, בחלומות הכי ורודים שלי לא תארתי לעצמי שאני אעניק שתי גמירות למישהי בזיון אחד, הייתי בטוח שזה רק בסיפורים הכחולים שאני קורא והנה זה קורא לי במציאות ועוד לא גמרתי, היא ממשיכה לרכב ולפי הנשימות שלה היא בדרך אפילו לשלישית, כנראה שיש משהו בדבריה.

אחרי השלישית היא נשכבה עלי, נצמדת ומוחצת את שדיה אל החזה שלי, "עכשיו נתחלף, נתגלגל" ובלי לצאת ממנה התגלגלנו, צמודים, ועכשיו אני שכבתי עליה ובאופן אוטומטי התחלתי לזיין אותה. "כן, תדפוק אותי" היא גנחה, אחזה בברכיה ומשכה אותם לכיוון החזה ופישקה חזק את רגליה, "כן, חזק" היא גנחה בתשוקה, "אתה לא נהנה?" היא הפתיעה.

"נהנה" עניתי מייד.

"אז למה אני לא שומעת?" היא ציחקקה.

"כי, אהה, כי," גמגמתי ופתאום כל אותם סיפורים כחולים שקראתי קפצו שוב לראשי, "כן, זה טוב לשכב לךְ בטוטה" לחשתי והסמקתי אפילו יותר, מתפלל שלא הגזמתי.

לא, לא הגזמתי. "כן, ככה, תמשיך, עוד" היא גנחה, "תגיד לי עוד".

"אני מזיין אותךְ" המשכתי.

"עוד, גסויות, אני אוהבת גסויות" היא לחשה בתשוקה.

היה משפט שקראתי בסיפורים ההם ולא האמנתי שייצא לי להגיד אותי אז העזתי, "את המזרון שלי" לחשתי לה והגברתי עוד את הקצב.

"כן, אני המזרון שלךָ" היא גנחה בתגובה, "כן, ככה, תמשיך, זיין אותי, טחן אותי, כן! כן! הנה!! כן!!!" והרגשתי את הכיווצים החזקים בנרתיק שלה כשהיא גמרה פעם נוספת רק שאז גם אצלי זה הגיע ושוב היא הרגישה כי היא חיבקה אותי חזק ברגליה ובידיה, נצמדת, "בפנים! תגמור לי בפנים!" גנחה במים תאווה כזאת, "כן, בוא, תן לי, בוא תן לי! כן!!!" והכן האחרון, ארוך, מתגלגל ונהנתני היא כשיריתי את המטח הראשון בתוכה, "כן! עוד! תשקה אותי!" ואני השקתי, כל מה שהיה לי גמרתי בתוכה ו…"אוויר" היא התנשפה וגלגלה אותי מעליה.

רגע ארוך שכבנו זה לצד זו על הגב, מתנשפים ובוהים בתקרה. חייכתי, חיוך נצחון, גאווה, בתחילת הערב עוד הייתי בתול ועכשיו כבר יש לי שני זיונים ועוד עם לגמור בפנים, לא כמו ששמעתי על הצעירות שדורשות לברוח ולגמור בחוץ.

המורה פנינה נשכבה על הצד, הביטה בי וחייכה, בטח למראה החיוך שלי,

"נעשה את זה עוד פעם אחת הערב ואחר כך לישון" היא שלחה יד והתחילה לשפשף לי, לנסות להעמיד מחדש את הזין הרטוב והרופס שלי שדי מהר הגיב לשפשוף שלה והתחיל להמתח מחדש, "רגע" היא ציחקקה, הסתובבה והוציאה מהשידה שליד המיטה בקבוק ג'ל סיכה ארומטי, שפכה כמות נדיבה לכף היד שלה והמשיכה לשפשף לי, "בכוס גמרתי לי כבר, פעמיים," היא ציחקקה כשכבר עמדה לי זקפה מכובדת, "הגיע הזמן לבקר במקום נוסף," היא המשיכה לשפשף ולהעמיד אותו עוד יותר, "בתחת! אני אוהבת בתחת" היא ציחקקה ואני לא האמנתי שזה קורה לי, מילא לזיין אבל בתחת?! לפי הסיפורים שסיפרו לי חוץ מרחל-הנותנת, זאת שמזדיינת בעיקר עם סטודנטים ואנחנו בשבילה תינוקות, אף בת לא מסכימה שיתקרבו לה לתחת, אפילו לא עם האצבע, והנה זה הולך לקרות לי, "אבל בשביל זה אני צריכה להסתובב" היא שוב ציחקקה, עזבה את הזין שלי, שכבר עמד זקור ומתוח בשיא תפארתו, נשכבה על הבטן ודחפה שתי כריות מתחת לאגן, מבליטה את התחת, ו"קודם תשמן לי" הושיטה לי את בקבוק הג'ל סיכה ופישקה את פלחי ישבנה בשתי ידיה, חושפת בפניי את הרקטום שלה, "עוד, בנדיבות, יש לךָ זין גדול" היא ציחקקה כשהתחלתי לזלף ג'ל סיכה לפי הטבעת, "עכשיו תעשה לי אותו עם האצבע" היא הדריכה אותי, וה"השכלה" שרכשתי באותם סרטים כחולים באינטרנט וההדרכה שלה עזרו לי, "כן, עכשיו בוא תעלה עלי ותכניס לי" היא גנחה אחרי שעיסיתי לה את פי-הטבעת נשכבתי עליה, "כן, תכוון עם היד" היא גנחה אחרי שהתחלתי לגשש את דרכי אל הפתח הנכסף, מפשקת חזק את פלחי ישבנה ומכוונת אותי במילים, "כן, שם, שם! אתה מרגיש?" היא גנחה במין תאווה כזאת כשהרגשתי איך ראש הזין שלי נלחץ אל פי הטבעת, "כן, לאט! תכניס לי לאט, כן, ככה" והרגשתי איך אני מתחיל לחדור לישבנה.

שפת הגוף שלה סיפרה שכואב לה אבל היא לא אמרה מילה, אולי אם הייתי יכול לראות את הפנים שלה הייתי רואה אותה נושכת שפתיים, "להפסיק? לצאת?" שאלתי מתוך דאגה.

"לא!" וזה היה לא החלטי ונחרץ, "לא, חסר לךָ! תמשיך, תמשיך" היא הזמינה אותי להמשיך עד שכל הזין שלי נטמן עמוק בתחת שלה ושכבתי עליה, מוחץ את גופה למזרון, "רגע," היא התנשפה, "רגע, גדול הזין שלךָ" ציחקקה, מתנשפת, "זהו, עכשיו, תתחיל לזיין".

התחלתי, לאט, קצת חושש, היה ברור שעדיין כואב לה, "זה טוב לשכב לך בתחת" הפעם לא חיכיתי שהיא תזכיר לי.

"כן, זה טוב שאתה שוכב לי שם," היא גנחה במין קול חרמני, "אתה יודע מה אני?".

"המזרון שלי," עניתי והוספתי עוד משפט שנזכרתי מאותם סיפורים, "המזרון עם חור שאני  מזיין".

"כן, גם, אבל עכשיו אני האוכלת בתחת שלךָ" היא התנשפה, "כן, תמשיך, תטחן לי ת'תחת".

הגברתי את הקצב, יוצא כמעט עד הסוף ותוקע חזק חזרה, הפעם לא לאט, הפעם מהר, טוחן, מרגיש את החום הנוצר סביב פי הטבעת המשתפשף במהירות סביב הזין שלי, "כן, ככה, אני אוהבת בתחת," היא הפתיעה ויותר מזה הפתיע אותי שהכאב נעלם מקולה ואת מקומו תפסה הנאה, ""כן, תמשיך, תגיד לי, תגיד לי מה אני"

"את אוכלת בתחת," עניתי וזה יצא לי במין טבעיות, "את האוכלת בתחת שלי," הגברתי עוד את הקצב, "כן, זה טוב לזיין לךְ ת'תחת, כן, אני חוגג לך בטוסיק" ו…"כן, הנה! גומרת! גומרת!" היא צווחה במין תאווה בלתי נשלטת רק שאז הרגשתי שגם אני מגיע לשיא ו"קחי!" נעצתי את עצמי הכי עמוק שהצלחתי, "קחי!" דחפתי עוד קצת וגמרתי, מלאתי לה את התחת בשפע זרמתי החמימה.

רגע ארוך עוד שכבתי עליה ולא זזתי, היא גם לא גלגלה אותי מעליה, ורק שהזין הרטוב והמדולדל נשמט ויצא מהתחת שלה נשכבתי על הגב לצידה. המורה פנינה נשארה לשכב על הבטן ורק הראש מופנה לעברי. "אני אוהבת בתחת, בטח הבנת," היא ציחקקה, "יש רק חסרון אחד מבחינתי, מבחינתי זה שכואב בהתחלה, בטח עם זין גדול כמו שלךָ, זה לא החסרון, החסרון הוא אחר כך, כשפי הטבעת שורף ואני אלך בפישוק מתנדנדת כמו אווזה שמנה בהריון" היא ציחקקה, "אבל עכשיו צריך להתרחץ, בטח אחרי המקום שביקרת," היא ציחקקה, "אתה קודם, לך, הכנתי לךָ שם מגבת, תנקה טוב טוב בפרטיים שלך ותחזור, הלילה אתה ישן פה, במיטה איתי, ואתה לא צריך פיג'מה," היא ציחקקה, "ערום, גם אני ישנה עירומה".

התרחצתי וחזרתי, כשנכנסתי למיטה היא קמה והלכה להתרחץ בעצמה. "תצמד" היא חזרה, רחוצה, ונשכבה על הצד כשגבה מופנה אלי, "עכשיו תחבק אותי" היא המשיכה להדריך כשנצמדתי אליה כפיות, מובילה את כף היד המחבקת אל הציצי שלה, "תעסה לי אותי, לאט" היא ביקשה בקול מתפנק, מחככת את ישבנה בערוותי, בזין הרופס שנלחץ אל בין פלחי ישבנה, "בעדינות, זה רגיש" היא ציחקקה כששיחקתי לה בפטמה, "ועכשיו לישון, להיום זה הספיק".

היא נרדמה די מהר, אני עוד שכבתי, מחבק וחושב, מסכם לעצמי מה עברתי הערב, רק שאז פתאם ניקרה מחשבה בראשי האם גם אמא שלי עשתה עם נדב את כל מה שאמא שלו עשתה איתי? ויותר מזה, האם גם אמא שלי אכלה מנדב בתחת כמו שאני האכלתי את אמא שלו?? ולחשוב שאמא שלי עשתה את זה, בתחת, קצת לא הסתדר לי, בכל אופן זאת אמא שלי! רק שאני יודע שאמא שלי כבר עשתה את זה בעבר, אותו תאור שהמורה פנינה תארה לי, מתנדנדת בפישוק כמו אווזה בהריון, כמו שראיתי אותה הולכת רק קודם למקלחת, כבר היו בקרים שראיתי את אמא הולכת ככה, אפילו יותר מפעם אחת, ואולי זה היה ממשיך להציק לי רק שלמזלי נרדמתי.

המורה פנינה העירה אותי עם מציצה, ברגע הראשון זה הרגיש לי כמו חלק מחלום רק שמהר מאד פתחתי עיניים וראיתי שזאת מציאות. "אתה לא גבר על מלא עד שלא גמרת לאשה בכל הפתחים שלה," היא הפסיקה לרגע למצוץ והסבירה, "אתמול גמרת לי בכוס, אפילו פעמיים, ובתחת ועכשיו נשאר לך לגמור לי בפה" היא השלימה במהירות וחזרה למצוץ לי.

לא הייתי צריך הרבה כדי שיעמוד לי תותח, "כן, זה טוב" גנחתי בקול, זוכר את ההסבר שלה שצריך שהיא תדע שאני נהנה, "כן, תמשיכי, עוד" המשכתי באותו קול נהנתני, מרגיש איך היא מכניסה את כל הזין עמוק לגרון ומוצצת, ממש יונקת, ואז מוציאה ולוקחת אוויר, "אני רוצה שתגמור לי בפה" היא הכריזה באחת מאותם הפסקות לאוויר שלה, "אל תפחד, זה בסדר" היא המשיכה בהפסקה הבאה ושוב זה הפתיע אותי, על לגמור בפה לא היה מה לדבר עם אף אחת מאלה שכבר מצצו לי.

עוד כמה מציצות והשיא הגיע, "אני גומר" צרחתי, מזהיר אותה והיא המשיכה למצוץ ולמרות שלא רציתי שהיא תפסיק עדיין המשכתי והזהרתי אותה, "תזהרי, אני משפריץ!" וזה לא הזיז לה, היא המשיכה למצוץ, "הנה!" צרחתי ונמתח כולי, "ה-נה!!" גמרתי לה בפה ולהפתעתי הרבה היא בלעה כל מטח שיריתי עמוק לגרונה!

"תתלבש, כבר מאוחר, קבענו ב'בנדיקט'" היא קמה ונכנסה למקלחת הצמודה לחדר השינה שלה ושמעתי אותה מגרגרת מי-פה. דווקא רציתי עוד זיון, איך אומרים? עם האוכל בא התאבון, אבל התברר לי שישנתי עד מאוחר ולא נשאר זמן.

כשנכנסו ל'בנדיקט' אמא ונדב כבר היו שם, ראיתי את המבט שלו באמא שלו והוא הסמיק ולדעתי גם ידעתי למה, אמא שלו הלכה כמו אווזה בהריון ואני בטוח שהוא יודע מה זה אומר, יותר מפעם אחת צחקנו ביחד על רחל-הנותנת שהייתה הולכת ככה.

הארוחה עברה די בשקט, אמא והמורה פנינה דיברו ביניהן אבל לא על הלילה איתנו ונדב ואני ישבנו במין מבט מושפל, מתחמקים האחד מהמבט של השני, ושתקנו, מדי פעם עונים על שאלה שלהן, לא על הלילה כמובן ו…רק שנפרדנו וקמנו ללכת ראיתי שגם אמא שלי הולכת באותו פישוק מפורסם, מתנדנדת, כן, גם נדב חגג בתחת של אמא שלי.

שתקנו מונית שלקחה אותנו הביתה, גם בבית לא דיברנו על מה שהיה, כלום, היא לא שאלה ואני לא סיפרתי. עם נדב היו כמה ימים של מבוכה, לא צילצלנו אחד לשני ולא נפגשנו, היחסים בין אמא והמורה פנינה דווקא התהדקו. אחרי ארוחת ערב משותפת שאמא הזמינה אותם אני ונדב הסתגרנו בחדר שלי ושיחקנו פיפ"א והקרח ביננו נשבר רק שעל מה שהיה באותו לילה לא הזכרנו אפילו ברמז אבל על הזיונים שזיינו מאז דיברנו המון.

כן, כבר למחרת אותו לילה זיינתי שוב, את נורית מיב'2 בחדר שלה, יישמתי את כל מה שהמורה פנינה לימדה אותי וזה עבד מצויין, קצת הפתיע אותה כשהצעתי כמשחק מקדים לרדת לה קודם אבל לכזאת הצעה אף בת לא אומרת לא, רק שכשגמרתי לרדת לה היא הייתה כל כך חרמנית שהחלקתי בקלות לתוכה וזה לא שיש לה כוס בגודל מנהרות-הכרמל, לא, היא צרה שם, לא צרה-צרה, צרה בדיוק במידה הנכונה כדי להנות מזיון.

עם נורית עשיתי פעם ראשונה בדוגי, מסתבר שזאת התנוחה האהובה עליה, עמדתי על ברכיי מאחוריה, אחזתי חזק במותניה, בהתחלה חדרתי לאט, נותן לה להנות מכל סנטימטר שחודר לה בין רגליים, וכשכול הזין היה נעוץ עמוק בכוס הרטוב והחם שלה התחלתי לזיין, פמפמתי אותה מהר וחזק, יוצא כמעט עד הסוף ותוקע חזרה באבחת אגן חזקה ומהירה, טוחן אותה ו…הגמירה הראשונה שלה לא אחרה להגיע, היא לא צעקה מתשוקה כי ההורים שלה ישבו בסלון וראו טלוויזיה אבל היא לחשה בקול צרוד וארוטי.

באתו ערב גיליתי שגם צעירות אוהבות גסויות, ניסיתי את מזלי עם "את זיון טוב," כאילו לא רק אתמול עשיתי את זה פעם ראשונה, "זה כיף לזיין אותךְ" וזה עבד, "כן, זה טוב איך שאתה מזיין אותי" היא ענתה בתגובה, "כן, תמשיך, אני אוהבת את מה שתקעת לי" היא גנחה באותו קול שטוף זימה.

המשכתי, אוחז חזק במותניה ומפמפם חזק ומהר, "הנה," היא התנשפה, מלחששת, "הנה, הנה זה בא," היא המשיכה באותו קול נהנתני-חרישי, "כן, הנה, גומרת, גומרת" היא לחשה באקסטזה והרגשתי את הכיווצים החזקים בנרתיק, "שחר, בפנים, זה בסדר, אני לוקחת" היא התנשפה ברגע שגמרה פעם שניה ולא הייתה צריכה להסביר מה היא לוקחת, "כן, שחר, תן לי! כן, תן לי" היא המשיכה במין קול זימתי-משתוקק, מזמינה אותי ו…"קחי" אחזתי חזק במותניה, נצמדתי הכי חזק אל ישבנה, תוקע את עצמי הכי עמוק בתוכה ו"קחי!" נעצתי אפילו יותר חזק וגמרתי.

אחר כך שכבנו על המיטה שלה, על הגב, מביטים בתקרה אבל צמודים חזק שלא ליפול מהמיטה הצרה שלה. "חשבתי שאתה עוד בטלן," היא ציחקקה, "שאני הולכת לפתוח אותךָ, מסתבר שאתה יכול ללמד אותי".

"פספסת, כבר פתחו אותי," חייכתי, "אישה מנוסה, ממנה למדתי, אבל את השניה, הראשונה שאני מזיין בדוגי" ציחקקתי.

"מכירה אותה?" היא הסתקרנה.

"אולי," ציחקקתי, "סוד כמוס".

"גדול הגבר-גבר שלךָ"

"מניסיון?" חייכתי.

"אולי" היא ענתה לי במטבע שלי, "סוד כמוס לפרה ולסוס" ציחקקה, "לא הרבה אבל אתה לא הראשון, אני בטוחה שאתה יודע".

לא עניתי, במקום זה שאלתי אותה אם היא רוצה עוד סיבוב והיא אמרה שכן אז הצעתי לה למצוץ לי כדי שיעמוד מחדש. "ככה המנוסה העמידה לךָ, אתה יודע, אחרי" ואפילו אור העמום שבחדר ראיתי שהיא מסמיקה.

"כן"

"אתה יודע, אף פעם לא מצצתי אחרי" והיא הסמיקה יותר.

"תמיד יש פעם ראשונה" חייכתי, "המנוסה לא עשתה מזה עניין, היא דווקא אהבה, היא גם בלעה" היא התגאיתי.

"מניאק, גמרת לה בפה?"

"כן, והיא בלעה"

"ואיפה עוד גמרת לה? אם יורשה לי לשאול".

"בטוסיק" חייכתי בגאווה.

"מניאק! אני לא מאמינה, היא נתנה לךָ בתחת? גם את זה עוד לא עשיתי, אני מפחדת, אמרו לי שזה נורא כואב".

"כואב כן, בהתחלה, היא אמרה לי בעצמה," הסברתי, "אבל היא גם אמרה שהיא אוהבת את זה והיא גמרה!"

"מניאק, חירמנת אותי, תגיד, אם אני אמצוץ לךָ אתה מבטיח לו לספר לאף אחד".

"מבטיח" סימנתי בידי את שבועת הצופים.

נורית ירדה ומצצה לי, היא לא הצליחה להכניס את כולו לפה והייתי שולח אותה לקחת שיעורים פרטיים אצל המורה פנינה ועדיין היא לא הייתה צריכה להתאמץ הרבה כדי שיעמוד לי מחדש, "תשכבי על הגב" לחשתי לה כשהרגשתי שאני מוכן ופיניתי לה מקום, וברגע שהיא נשכבה ופתחה רגליים עליתי עליה, הרמתי את האגן והיד שלה  נשלחה מתחתיי ואחזה בזין שלי, מכוונת, "לאט, אהבתי להרגיש איך הוא נכנס" היא לחשה וזה מה שעשיתי, נכנסתי לאט, נותן לה להרגיש וכשכל הזין היה בתוכה התחלתי לפמפם, לזיין.

זיינתי לאט, החזה שלי נלחץ אל הציצים שלה, ציצים גדולים עם פטמות אבן בראשם שדקרו אותי בחזה, ובגופי מחצתי אותה למזרון, מזיין אותה במיסיונרית קלסית, "כן, זה טוב לשכב לךְ בכוס" לחשתי לה באוזן.

"ברוך הנמצא," היא לחשה, "תנשק אותי" היא הגישה לי את שפתיה.

נישקתי, כשהלשון שלי חדרה לפיה הרגשתי את הטעמים של שנינו הממלאים את פיה, הטעמים שמצצה מהזין שלי, "כן, זיין אותי, חזק, זיין אותי חזק" ואני הגברתי את הקצב, הזיין שלי החליק בכוס שלה כבוכנה משומנת, התחכך בהנאה בין שפתי הכוס הרכות, יוצא ונכנס, "כן, זה טוב לזיין אותךְ" לחשתי שוב, "עכשיו את המזרון שלי" אמרתי בחשש אבל התשובה שלה הרגיעה אותי, "כן, אני המזרון שלךָ" היא גנחה בתשוקה, "כן, זיין אותי, כן, תדפוק אותי, כן, הנה, הנה! הנה!!" היא גמרה בהתלהבות ו"עוד, תמשיך, עוד" התנשפה ואני המשכתי, לא חשבתי בכלל להפסיק.

עוד פעם היא גמרה, גמירה חזקה, והייתה לה גם שלישית, הכי טובה, הפעם גמרנו ביחד! הכי טוב ביחד!

"שחר, אתה זיון טוב," היא ישבה על המיטה, עטופה בחלוק והביטה בי מתלבש, "הייתי מציעה לך חֲבֵרוּת אבל הקיץ הבטחתי לעצמי שאני מנסה מכל הבא ליד אז אפשר להציע לך יזיזות?" היא ציחקקה.

"אפשר" חייכתי אליה, אני יודע בדיוק מה זה יזיזות, מאז הסרט 'ידידים פלוס' (Friends with Benefits) עם מילה קוניס וג'סטין טימברלייק כולם מכירים את המושג, סקס לצורך סיפוק היצר, בלי אהבה ומחויבות.

"ואתה מרשה לי להמליץ עליךָ לחברות שלי?" היא צחקה.

"מרשה" צחקתי, מי לא היה מרשה, ואכן היא המליצה. אותו קיץ, וגם אחרי, לא הייתה לי שום בעיה להשיג זיון, לא לי ומסתבר שגם לא לנדב😊, ונורית? היזיזות שלנו המשיכה עד שהיא סיימה צבא ויצאה לטיול הגדול שאחרי ושם, בגוהה, פגשה איזו אוסטרלית, יהודיה כשרה, היה קליק ושתיהן הפכו לזוג, עד היום הן חיות יחד בסידני ובטיול הגדול של אחרי צבא שלי ביקרתי אותן ואפילו הזדיינו, נורית ואני כשהבת זוג שלה יושבת בצד ורואה, מצחיק 😊, הקאקולד הראשון שצפה בי הייתה בכלל קאקולדית!

 שכן וקאקולד

כמה ימים אחרי אותה הצעה עמדתי מול דלת הדירה של ורדה ודודי, היד מורמת אבל עוד לא דפקתי. התכוננתי לביקור הזה, קודם התגלחתי ואז התרחצתי עם סבון לבנדר ריחני, רוחץ טוב טוב באינטימיים, אפטר שייב כמובן, אולד-ספייס (Old Spice) ודאודורנט מתחת לבית השחי, ואז התלבשתי, תחתונים בוקסר לבנים וצמודים, שמדגישים את מה שיש לי להציע, מכנסים שחורים מבד פשתן, לא צמודים מדי אבל גם לא רפויים, כאלה שקל להוריד, חולצת פולו לבנה וכפכפי-עור, שוב, שיהיה קל לחלוץ.

שוב לקחתי נשימה עמוקה, האם באמת אני רוצה לעשות את זה? שלישיה כבר עשיתי בימי חיי, גם עם יותר, אורגיה, פעם מישהי אפילו ישבה והביטה איך אני מזיין את הבת זוג שלה אבל אז זאת הייתה אישה שהסיכוי שאני אפגוש אותה שוב קטן עד זעיר, ופה זה הולך להיות הבעל! ולא סתם בעל, השכן שלי! זה שאני אמשיך לפגוש בלובי או במעלית, אבל אתם יודעים איך זה, יש הגיון ויש יצר, וכמו תמיד היצר גובר, או כמו שסבא משה ז"ל היה אומר 'כשהזין עומד השכל בתחת', אז דפקתי, הדלת מייד נפתחה וורדה חייכה אלי, כאילו חיכתה מאחור או אולי אפילו עקבה דרך חריר-ההצצה.

"בוא, תכנס" ורדה פתחה את הדלת והזמינה אותי להכנס, "בדיוק אני עושה קפה," היא המשיכה כשהיא מובילה אותי לסלון, "איך אתה שותה? סוכר? חלב רגיל או סויה?".

לרגע הסמקתי כשראיתי את בעלה ישב שם על הכורסה ומחכה, הוא קם לקראתי, חייך, חיוך קצת מובך, והזמין אותי לשבת על הספה. "בלי סוכר, חלב רגיל" עניתי לורדה שהלכה למטבח להכין.

הטלוויזיה הייתה פתוחה בחדשות, שוב פאנל מומחים מדברים על הקורונה: מקדם הדבקה, מספר מאומתים, מספר מאושפזים, מספר המתים, מגמות, חיסון ישראלי- האומנם? אותם מילים ששמענו כבר אתמול ושלשום ועכשיו חוזרים עליהם שוב, ישבנו ושתקנו, בוהים בטלוויזיה וכאילו מתביישים להביט האחד בשני.

ורדה חזרה עם הקפה ועוגה, מחלקת לנו, נותנת לי פרוסה די עבה מעוגת השוקולד שאפתה בעצמה, התישבה על הספה לידי ונצמדה, לקחה את השלט וסגרה את הטלוויזיה. השתרר מין שקט כזה בחדר, "תטעם," היא עודדה אותי לטעום מהעוגה שאפתה, "בזכות הסוכר שלךָ יצאה אפילו יותר טעימה מתמיד" ציחקקה.

"טעים," אמרתי אחרי שטעמתי, בדרך כלל עוגות שוקולד יוצאות כבדות כאלה וזאת הייתה אוורירית ועדיין הרגישו היטב את השוקולד וטעם של וויסקי.

"כולנו יודעים בשביל מה התכנסנו," אחרי כמה לגימות וביסים מהעוגה ורדה שוב שברה את השתיקה שהשתררה, "בעלי, הבטחתי לשחר שאתה תגיד לו שאתה מסכים" היא פנתה אל בעלה.

"אני מסכים" הוא ענה והסמיק.

"מסכים למה? תגיד לו שלא יהיה צל של ספק" אשתו לא ויתרה.

"אני מסכים שתזיין את אשתי," והוא הסמיק עוד יותר והשפיל את המבט כאילו איבד משהו על הרצפה, "אבל, אהה,"  והפעם הוא הביט בי ישר בעיניים "כשאני יושב ורואה," ואם קודם היה קצת היסוס עכשיו הוא דיבר בקול שלו ובטוח, "ואם אפשר אז, אהה, אם אפשר" הבטחון נעלם והוא גמגם כשהוא מביט באשתו במבט מתחנן.

"לבעלי יש כמה בקשות, אתה לא חייב להסכים, רק אם זה לא מפריע לךָ, הראשונה: הוא מבקש שתרשה לו לשבת עירום ולאונן" היא חייכה לעברי ועצרה, מחכה לתגובה.

לא הייתה לי עם זה בעיה, ועדיין "בתנאי שהוא לא מתערב!" העמדתי תנאי משלי, אני לא הומופוב, אבל לי אישית לא מתאים שגבר יגע בי.

"ברור, הוא ישב על הכסא ולא יזוז, אם תרצה אפשר גם לקשור אותו לכסא" אשתו ענתה.

"כן, עדיף" עניתי ואני לא באמת יודע למה, אולי כי פתאום זה גירה אותי עוד יותר?

"סגור, ועוד משהו," אשתו שוב הייתה הדוברת, "בעצם את זה תגיד לו אתה בעצמךָ" היא חייכה אל בעלה.

"אהה," הוא שוב הסמיק, "אם אפשר שתעשה אותה פעמיים ו"

"תזיין אותה פעמיים, בעלי, תעשה אותה זה כללי מדי," אשתו תיקנה אותו, מצחקקת, "ומי זאת אותה, את אשתי! תבקש שוב, כמו שצריך!" היא השלימה בקול תקיף ונראה שהערב היא זאת שלובשת את המכנסיים ביניהם או אולי זה המחיר שהוא משלם לה על זה שהיא מממשת לו את הפֶטִיש שלו.

"אם אפשר שתזיין את אשתי פעמיים, פעם שניה מאחורה, בטוסיק שלה" ושוב הוא הסמיק והפעם אפילו יותר.

שוב משהו שאף גבר לא יגיד לו לא, בטח לא אני, ושוב ניצלתי את זה לתנאי משלי, "אם היא מסכימה ואם היא תמצוץ לי כדי להעמיד אותו מחדש"

"אני מסכימה," אשתו ציחקקה, "ולמצוץ אין בעיה, גם לפני, לראות איך אני מוצצת זה המשחק המקדים האולטימטיבי של בעלי, נכון הַזְבֶּנְדְ (husband)?" היא חייכה לעברו.

"נכון אשתי" הוא חייך אליה חזרה.

"אז בעלי," היא הניחה את ידה על הברך שלי והתחילה ללטף לי אותה וראיתי איך בעלה רואה ועוקב אחריה, "לך לחדר שינה ותתכונן, תכין את החגורה כי תכף נבוא לקשור אותךָ" היא חייכה אליו והמשיכה ללטף לי את הברך.

"גם לי יש בקשה" ורדה פנתה אלי כשבעלה יצא, "אני רוצה שתפשיט אותי, ככה, מול בעלי, תפשיט ותמזמז כמובן" והיא הסבירה לי איך ומה היא מבקשת שאני אעשה לה תוך שהיד שלה עולה ומלטפת לאורך הירך, "וואו, מישהי הולכת לעשות פה חַיִּים הלילה" היא חייכה לעברי כשהגיעה לאוהל שצמח לי בחזית המכנסיים.

"מישהי," חייכתי אליה חזרה, "הבקשה מאושרת" ציחקקתי והרגשתי איך עומד לי תותח, מישהו שם בין הרגליים שלי הבין שגם הוא הולך לחגוג הלילה.

"אשתי, אני מוכן" שמעתי את בעלה צועק מחדר השינה.

"בוא!" היא קמה, הושיטה לי יד והובילה אותי אל חדר השינה שלהם.

לחלק שני >>>>>>>>

למה קאקולד ולא קוקולד או קוקהולד? כי ככה כתוב בויקיפדיה 😊

—————————————————————————————————————————————————————-

[i]  קאקולד (Cuckold): הוא הבעל של אשה נואפת. https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%90%D7%A7%D7%95%D7%9C%D7%93

Loading

4 מחשבות על “שכן וקאקולד – חלק ראשון”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן