הצלם – שיעורים בסקוטלנד חלק 5. 

 

סיפור מאת מצליח .
מוקדם בבוקר התעוררתי על הספה מכוסה בשמיכה קלה, לבושה עדיין בחולצה קרועת הכפתורים, מכנסיי, תחתוניי וגופי מדיפים את ריח הזרע של דוד אלון. מספר דקות שכבתי מלאת סיפוק עצמי אבל אז קפצתי: "אם אמא תופסת אותי ככה – אני מתה". קפצתי מהספה וטסתי למקלחת. קילפתי את הבגדים שנדבקו לעורי ונעמדתי באמבטיה נותנת לזרם המים החלש לשטוף אותי, מתכננת איך להעלים את הבגדים מעיניה של אמא. לפתע דפיקה קלה בדלת האמבטיה הקפיצה אותי. "רלי זאת את?" שאלה אמא וכשעניתי היא נכנסה לבושה במכנסי הפוטר שלה וחולצת טריקו. בתושיה של רגע השלכתי את המגבת על ערימת בגדיי, מתפללת שריח השמפו יגבר על ריח הזרע שעלה מהם.
אמא בחנה בקצרה את גופי. "עוד הרבה, או שאת כבר יוצאת? אני רוצה לצאת לבית החולים" אמרה אמא והחלה להתפשט. "חמש דקות אמא, עוד לא הסתבנתי", עניתי לה, מסמיקה כולי מול גופה הקטן ההולך ונגלה מולי.
היא הורידה את חולצת הטריקו, חושפת את גופה הקטן והשחום, שדיה ריקים, נופלים מעט על בטנה אבל פטמותיה השחורות מחודדות ונראות צעירות ורעננות. אמא פשטה את מכנסי הפוטר, מגלה לעיניי את העובדה שלא לבשה תחתונים, שיער ערוותה מסופר בצורת וי מושלם שקודקודו התחתון כמו נבלע עמוק בין רגליה החטובות. אמא נכנסה למקלחת והדפה אותי קלות אל מחוץ לזרם המים. "טוב תסתבני כבר, אין לי סבלנות" אמרה ונכנסה מתחת לזרם, מרימה את ידיה לכוון את הטוש, שדיה הריקים נמתחים מעל בטנה. לקחתי את הסבון, שפכתי כמות גדולה אל ידי והתחלתי לסבן את גופי במבוכה. אמא היתה יעילה כהרגלה. "תסתובבי ואסבן לך את הגב" פקדה עליי ואני מיהרתי לציית. אמא לקחה את הספוג ושפשפה את גבי מלמעלה למטה בתנועות נמרצות. "פעם ראשונה שאנחנו מתרחצות ביחד מאז שהיית בת חמש.. וואו ממש נעשית חתיכה" אמרה לי וידה עם הספוג יורדת מהגב אל אחוריי הקטנים, מסבנת אותם, ואז, מבלי לעצור, החדירה את הספוג אל חריץ אחוריי, משפשפת בתוכו הלוך ושוב בשתי תנועות מהירות. "טוב. תמשיכי לבד. מה את חולמת?!" נזפה בי ונתנה לי את הספוג. נשארתי בגבי אליה, מסבנת את זרועותיי, שדיי ובטני בתנועות מהירות. כשסיבנתי בין רגליי, העביר בי מגע הספוג רטט נעים ואני, מודעת לקרבתה של אמא, לא הרשיתי לעצמי להיסחף. "טוב סיימת כבר? תני את הספוג ושטפי את הסבון ממך בזמן שאני מסתבנת" הורתה לי אמא. בעת שהחלפנו מקומות התחכחו פטמותיה המחודדות בשדיי לחצי שניה ושוב עבר בי רעד קצר. "מה קרה לך השתגעת??" נזפתי בעצמי והחלטתי לעוף משם כמה שיותר מהר בכדי לא להסתבך. שטפתי את גופי במהירות מנסה להתעלם מגופה של אימי המסתבנת לידי. כבר סיימתי ובאתי לצאת כשאמא תקעה את הספוג בידי ופקדה עליי לסבן לה את הגב. העברתי את הספוג על שכמותיה ואמא נאנחה "אוי זה נחמד, כבר עשר שנים אף אחד לא סיבן אותי.. תשקיעי קצת רלי".
העברתי את הספוג על כתפיה ואת גבה העליון בתנועות מעגליות יורדת לאט. אמא עמדה בשקט, ידיה מורמות ומשולבות על ראשה. העברתי את הספוג בבית השחי שלה והנמכתי לצד גופה, מרגישה את תחילת התרוממות השד וירדתי עד מותניה. חזרתי על אותו טיפול גם בצד השני, מרגישה את עצם האגן מתחת למותן הרזה. חזרתי אל הגב, לוחצת את הספוג אל עורה השחום, מגיעה אל תחתית הגב, מעגלת את הבליטה הקטנה שמעל חריץ אחוריה והתחלתי לשפשף בעדינות את פלחי עכוזה מלמטה למעלה, סיבנתי את הקצה העליון של חריץ אחוריה והיא פלטה אנחה קטנה ואז שפשפתי בתנועה מהירה במעמקי חריץ אחוריה. אמא הרכינה את גופה קדימה, פישקה מעט את רגליה "תנקי ביסודיות רלי" נאנחה אליי ואני, מבלי להבין האם אני באמת חווה אקט מיני עם אמי הקשוחה או שזה רק בדמיוני, החדרתי את הספוג אל בין רגליה והעברתי אותו באסרטיביות, מעמיקה במורד חריץ אחוריה. סובבתי את ידי כך שתהיה מתחת לספוג והעברתי אותו בתחתית גופה, מגיעה ללא ספק עד ערוותה ואפילו למרום החריץ הקדמי.
 דפיקה בדלת הקפיצה אותנו: "רלי את מסיימת? אני חייב להשתין" רעם קולו של דוד אלון. "תמתין בסבלנות" ענתה לו אמא בצעקה כמעט היסטרית, הזדקפה במהירות, הדפה אותי בגופה אל מחוץ למים הזורמים ושטפה את גופה בחיפזון. "נו ! שמעת אותו. תצאי כבר. מה את עומדת כאן וחולמת?!" ואני ננערתי, ומיהרתי לצאת ולהתנגב מבולבלת ועדיין לא בטוחה מה קרה כאן עם אמא עכשיו.
יצאתי מחדר האמבטיה עטופה במגבת גדולה, חבילת בגדיי ספוגי הזרע של אלון בידי ומיהרתי לחדר השינה. במהירות הכנסתי אותם לשקית והתזתי קצת בושם פנימה. שלפתי תחתונים נקיים ואמא נכנסה בעקבותיי, לבושה במכנסי הפוטר וחולצת הטריקו ונעמדה להתארגן. היא התפשטה במהירות ושתינו התכופפנו, זו לצד זו אל המזוודות להוציא בגדים. בעוד אני עדיין כפופה, אמא כבר שלפה תחתוני טנגה סגולים וחזייה תואמת, הניחה אותם על המיטה וחזרה ערומה להוציא בגדים. כשהתכופפה שוב, שדיה החשופים נגעו לרגע בזרועי והיה נדמה לי שפטמותיה ממש דוקרות את עורי. רעד חרמנות בלתי נשלט עבר בי והרגשתי את ערוותי נרטבת. אמא שלפה את בגדיה וכמו מתעלמת מנוכחותי נעמדה על יד המיטה והתלבשה בזריזות. התלבשתי באיטיות, לא מעיזה להסתכל לכיוונה של אמא, מתביישת במחשבותי המלוכלכות. אמא, לאחר שהתלבשה והציצה במראה לאישור, קבעה איתי לצהריים ויצאה עם אלון לבית החולים.
נשארתי בדירה לבד, עדיין לא מעכלת את מה שקרה באמבטיה. זכר אימי כפופה בגבה אליי וידי עוברת במפשעתה לא נתן לי מנוח והתרגשותי שבה ועלתה.
נשכבתי במיטה, פתחתי את מכנסי הג'ינס וליטפתי את תחתוניי בעדינות. לקחתי את הנייד, נכנסתי שוב לאתר סיפורי הסקס, דפדפתי קצת ומצאתי סיפור בהמשכים על משפחה בקמפינג. הסיפור חירמן אותי ברמות גבוהות וכבר בסוף החלק השני הרגשתי מוכנה לגמירה, ידי התפתלה בין רגליי, אבל הרגשתי שמשהו חסר לי. לקחתי את מברשת השיער, הפשלתי את מכנסיי ותחתוניי ותוך כדי קריאה, סירקתי את שיער ערוותי, מעבירה את המברשת בחוזקה על גבעת הוונוס שלי.
קראתי וליטפתי בחוזקה, מרגישה שערוותי בוערת, סובבתי את המברשת והחדרתי את הידית הרחבה והשטוחה בזהירות אל ערוותי הצרה, אצבעותיי מהדקות את הדגדגן. הנעתי את אגני בחוזקה מנסה להשאיר את מלוא הידית בתוכי, וגמרתי בצעקה. נכנסתי מתחת לשמיכה ונרדמתי.
התעוררתי בבהלה מתוך שינה עמוקה, שוכבת על צידי ומרגישה גוף צמוד אל גבי ואבר קשה בין רגליי. זה היה דוד אלון, שכבר הפשיל את מכנסיי מבלי שהרגשתי, הסיט את תחתוניי והחל לחדור אליי בעודי ישנה. הבהלה התחלפה בהתרגשות והרמתי רגל אחת באויר על מנת להקל עליו את החדירה. "ישנת כל-כך חזק", לחש באזני, "הייתי חייב לנסות". אברו שכבר היה בתוכי, חדר עמוק אליי, מרחיב את ערוותי והוא שלח יד ארוכה ובתנועה איטית החדיר את אצבעו בין רגליי, אל תחתית בטני, הסיט את תחתוניי ולחץ את אצבעו בחוזקה על הדגדגן. התחלתי להיאנח בקול, מניעה את אגני מולו בתנועות קטנות ככל שהתנוחה המוזרה אפשרה לי. אצבעו העבה המרוחה בתוך החריץ שלי העבירה בי גלי עונג שהלכו והתגברו וגמרתי בצעקה חזקה. אלון מצידו המשיך לדחוק את עצמו עוד ועוד אל תוכי עד שקפא לרגע ואני הרגשתי איך אברו כמו גדל עוד בתוכי ואז משפריץ עמוק בבטני את זרעו.
נשארנו חבוקים עוד כמה דקות, ידו עדיין מלטפת קלות בין רגליי והרגשת אושר עטפה אותי.
"את פשוט נהדרת.. לא יכולתי להתאפק.. עם כל הניסיון שלי, אף פעם עוד לא הצלחתי להיכנס למישהי ישנה.. מאיפה באת אליי?.."
דיבר אלון אל אוזני ואני, בפעם הראשונה בחיי הרגשתי שלמה, עטופה באהבה ושלווה אלוהית עוטפת אותי.
לאחר עוד כמה דקות, התנתק ממני אלון, יצא מהמיטה והתלבש. "בואי, אמא שלך שלחה אותי להביא אותך, היא מחכה לך לצהריים". התרוממתי במיטה בחוסר חשק מרגישה את זרעו ורטיבותי ניגרים ממני ונספגים בתחתוניי. לבשתי את מכנסיי באיטיות, מנסה להאריך את הרגע. "אמא שלחה אותך? איך נסביר לה את העיכוב?" אלון הסתכל בי בחיוך. "אמא שלך לא טפשה, אני בטוח שהיא יודעת ואני חייב להודות שאני מופתע מאד מזה שהיא כנראה מקבלת את זה.. אבל ככה או ככה, כנראה שזו המציאות."
נעלתי את נעליי מנסה לעכל את דבריו. "יודעת. מקבלת. אמא שלי?? השמרנית והנוקשה?? – אין מצב!" חשבתי לעצמי ואז עלה במוחי מראה רוכנת ומפשקת את אחוריה מולי, מבקשת ומניחה לי לשפשף את ערוותה באמבטיה וכבר לא הייתי בטוחה מה נכון ומה לא נכון לגביה.
התארגנתי קצרות מול המראה ויצאנו. בזמן הנסיעה, אלון סיפר לי שהוא נוסע ללונדון לנשף מטעם עבודתו ברכבת של ארבע, ישאר לישון שם ויחזור מחר בערב. "אני רוצה לבוא איתך. תיקח אותי" הפתעתי את עצמי וביקשתי. "אוולין נוסעת איתי" אמר אלון וצחק לנוכח פרצופי הנעלב. "אולי בהזדמנות אחרת" ליטף את רגלי ברוך.
ניסיתי לחייך באומץ מבעד לרגשות הקנאה שאחזו בי, אבל הרגשתי שליבי מתכווץ בי.
הגענו למסעדה ואלון, במחווה שהפתיעה אותי, גחן אליי ונישק אותי על פי. אינסטנקטיבית פתחתי את שפתי מניחה ללשונו לחדור לפי והרגשתי את ידו הגדולה חופנת לרגע את שדיי הקטנים והחשופים מתחת לחולצת הטריקו ויורדת אל בין ירכיי. לאחר דקה ארוכה, נפרד מגופי, הושיט את ידו הארוכה ופתח לי את הדלת. "תהיי טובה" גיחך אליי ואני יצאתי לרחוב, נרגשת ומבולבלת. אלון סגר את הדלת ונסע ואני שאפתי אוויר ונכנסתי למסעדה, נתקלת באמא היושבת על שולחן קטן מול החלון המשקיף לרחוב.

Loading

4 מחשבות על “הצלם – שיעורים בסקוטלנד חלק 5. ”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן