מיקי ממארס ורוניקה מנוגה – חלק ו'

לחלק א'. לחלק ה'.

 

"אני לא מאמין שזה קורה לי", חשב לעצמו מיקי בעודו דוחף את האגן עמוק אל תוך הפתח הרטוב והפועם של דרסי בתנוחת דוגי מתחתיו. ידיו החזיקו את האגן שלה כך שלא תיפול קדימה, ואת השיער שלה אסוף כדי שלא יפריע לה. דרסי, נשענת על יד שמאל, הייתה עסוקה בפינגרינג ואכילת באביטה שגם היא בתורה ליקקה ומצצה את ורוניקה שעמדה על ברכיה מעליה.

מיקי הביט למטה וראה פה ושם את דרסי מפסקת את השפתיים החיצוניות של באביטה. הוא הביט באופן שבו העור השחום מבחוץ מחליף לצבע ורוד כהה בין השפתיים ובאצבעות הלבנות והדקות של דרסי נכנסות ויוצאות מהכוס הרחב והמבהיק מנוזלים. מעט קדימה משם, נפרס מולו החזה העגול והמלא של באביטה. השדיים העגלגלים הלכו והפכו בהירים יותר עד נקודה מסוימת ואז לפתע עטרה רחבה, כהה ואדומה בהרבה, ובמרכזה פטמה ענקית, בבורדו עמוק, הזדקרה לה במרכז כל שד. השדיים של באביטה רעדו בגלים קטנים בהתאם לקצב תנועת הראש שלה ונשפכו מעט לצדדים על צלעותיה העגלגלות. הידיים שלה, החזיקו במותניים של ורוניקה, והניגוד שבין העור הלבן והעור הכהה, כמו קלידים על פסנתר, חירמן אותו וגרם לו להגביר את כוח החדירה בדרסי. כשהרים עיניים, ראה את ורוניקה – ראשה מוטה לאחור, עיניה עצומות, וידיה מחזיקות את השדיים השטוחים והרחבים שלה. הירכיים הרחבות והשריריות שלה נעו קדימה ואחורה בעוד הלשון של באביטה משחקת בין השפתיים ומדי פעם חושפות את הכוס כולו אליו.

כשדרסי התעייפה, והורידה את עצמה נמוך יותר על שתי ידיים, מיקי יצא ממנה והזיז אותה טיפה הצידה. היא נשכבה על הצד, ומיקי הזיז את עצמו מעט קדימה – מכוון את האיבר שלו היישר אל תוך הכוס הפעור והפועם של באביטה. דרסי הניחה את ראשה על הבטן של באביטה והתחילה מוצצת את הדגדגן שלה, תוך כדי שמיקי מזיין אותה פנימה והחוצה בתנועות מהירות. באביטה התחילה לרעוד, ואיבדה קצת מהריכוז בפינוק שהעניקה לורוניקה וורוניקה לקחה תנועה אחורה ורכנה לנשיקות צרפתיות סוערות עם באביטה תוך כדי שהאחרונה גומרת בפעם המי יודע כמה לערב אחד.

אחר כך נשכבה ורוניקה לצד באביטה, ובאביטה התחילה מעסה את הדגדגן של ורוניקה בקצב נגיחות הזין של מיקי בתוכה. דרסי, נשכבה לצידה השני של באביטה וליטפה אותה, מצצה את פטמתה ונישקה אותה בצוואר לסירוגין.

"אני הולך לגמור", גנח מיקי בעודו מתקשח בתוך באביטה. "בחוץ, תשפריץ עלי", שמע אותה במעומעם אומרת לו והוא מיהר להוציא את הזין ולהשפריץ שפיך על הבטן התחתונה שלה וממש לצד החלק העליון והמגולח לגמרי של ערוותה. דרסי תפסה את הזין הפועם של מיקי, מצצה אותו היטב וינקה אותו – מנקה אותו מכל מה שנשאר, ומיקי כמעט שנפל עליה.

זו הייתה הגמירה השלישית שלו ללילה הזה, והוא לא חשב שיוכל להמשיך. אבל, לבנות היו רעיונות אחרים.
באביטה קמה מהמיטה והלכה לשטוף את עצמה משאריות השפיך, וורוניקה הסתכלה במבט של חתול שאכל את כל השמנת על מיקי ועל אמה שלה. דרסי לא רק המשיכה למצוץ למיקי, היא הרטיבה יד והתחילה מעסה את הערמונית שלו מאחורה, גורמת לו להתקשח שוב. "אני מרוקן" הוא אמר לה תוך כדי גניחות עונג. אבל זה לא מנע מדרסי להמשיך לגרות אותו.

הוא גמר שוב. בערך. בתוך הפה של דרסי. רועד כולו ונופל קדימה. לא יצא שום שפיך, רק ההרגשה של גמירה שנבנית מבפנים התפשטה בו. הוא נשכב על הבטן מתנשף, מזיע ורפוי אברים לחלוטין.

באביטה חזרה מהשירותים והתיישבה, עם הכוס פרוס מול פרצופו. היא הסתדרה מעט קרוב יותר אל פניו, וכאילו אמרה לו בלי מילים "תאכל אותי. אני רוצה עוד". מיקי נענה לבקשתה, ואז הרגיש איך דרסי מתיישבת עליו – דוחפת למעשה את הפרצוף שלו היישר אל תוך הכוס הפתוח והמזמין של באביטה והתחילה להתנשק עם באביטה ולגפף אחת את השדיים של השניה. מיקי לא יכול היה לראות את זה, אבל הרגיש שזה מה שקורה. ואז גם הרגיש את התחושה הקרה של הג'ל זולג לו מאחורה אל התחת ואת הלחץ של התותב מפלס את דרכו בחור שהאצבעות של דרסי הרחיבו קודם. ורוניקה התמקמה מאחוריו, עם הדילדו מחובר ורוטט קלות והתחילה לזיין אותו כשם שעשתה מספר פעמים בשלושת הימים האחרונים. מיקי התחיל לרעוד בחוסר שליטה, הלשון שלו רפרפה על הדגדגן הפועם של באביטה, והוא ידע שאפילו שחשב שאין לו כבר מה להוציא עוד מעט וישפריץ עוד זרע.

הוא ניסה לחשוב איך הגיע למצב הזה שבו הצליח לשבור כל כך הרבה מחסומים פסיכולוגיים – להזדיין עם אמא ובת באותו הזמן, ועם החברה של הבת גם כן. לראות סקס בשלישיה לסבית של אמא, בת וחברה ואפילו למצוא דרך להשתלב בזה, וגם לאכול יותר זין בתחת, ולגמור יותר פעמים מכך, ממה שחשב שפורנו גייז יכול להציע.

זה הכל בגלל שבאביטה הייתה סוטה לא קטנה. לפחות כמוהו, אבל גם חסרת עקבות או בושה כמו דרסי. באביטה, אחרי שראתה את מיקי מציץ לה ולורוניקה הייתה זו שדרשה מורוניקה להזמין אותו לחדר השינה שלהן כי הייתה צריכה שידחפו לה איבר, ולמה להסתפק בתותב סיליקון אם הדבר האמיתי ובגודל לא פחות ראוי, נמצא פועם, רוטט ומוכן בחדר הסמוך. מיקי, למרות שזה שרף אותו מבפנים וצרב כמו סכין שמסתובבת בבטן, הבטיח לא לגעת בורוניקה ולא לנסות להשכיב אותה וורוניקה הסכימה שיצטרף ולפני שמיקי הבין מה קורה כבר היה עמוק בתוך באביטה, בעודה מזיינת באצבעות, בתותב ובלשון את ורוניקה על גבה.
רק תוך כדי האקט הבלתי צפוי הזה מיקי למד שבאביטה לא לסבית אלא סאפיוסקסואלית – היא נמשכת לאינטלקט, ולתבונה של אנשים בלי קשר למגדר או למין הביולוגי שלהם. השנינות, חדות התפיסה וניסיון החיים של מיקי היו מאוד סקסיים בעיניה וכך גםהיכולת של ורוניקה לחזות ולצפות התנהגות אנושית, והניגוד שבין הרוך והעדינות שלה מחוץ למגרש והאגרסיביות התחרותית שלה על המגרש, כל אלו הקסימו את באביטה וממש חירמנו אותה.

ואיך מיקי למד זאת? ובכן, תוך כדי שהוא חודר אליה, היא הפסיקה לרדת לורוניקה וביקשה ממנו לספר לה על העבודה. "ספר לי איך אתה גורם למישהי לקנות את מוצרי הים המלח אפילו כשהיא לא צריכה" היא אמרה לו. מיקי התחיל להסביר, בין דחיפת אגן פנימה ומשיכתו אחורה, איך צריך לזהות איזה בנאדם נמצא מולך. האם הוא שכלתן ולוגי, או אימפולסיבי. האם מדובר על אישה שמטפחת את עצמה, ואז צריך למצוא דרך להשחיל את המוצרים לתוך השגרה הקיימת שלה, או אולי זו מישהי מוזנחת ולוגית שעל ידי הדגשת הקלות בשימוש והיתרונות המהירים דעתה תיתפס. "היי, זה ממש כמו המרצה שלנו לפסיכולוגיה", התנשפה ורוניקה, בעודה מתענגת על האצבעות של באביטה שחפרו בין ירכיה. "תמשיך", הורתה לו באביטה, ומיקי התחיל לספר על האופן שבו תוך מספר שניות, וקצת הנחות והכללות, הם מאתרים עם אילו אנשים בקניון כדאי ליצור קשר ולאילו אנשים לא כדאי אפילו לנסות לגשת, ולמה זקנות מטופחות ובחורות צעירות, בניגוד לסטריאוטיפ, הן בזבוז זמן. "ומה עם גברים… ספר לי עוד!" דרשה באביטה, ומיקי התחיל להסביר איך זה בדיוק הפוך. למה גברים צעירים בין 20 ו-35 הם קהל היעד הכי טוב. את כל זאת מיקי עשה בהתנשפות והתנשמות, תוך כדי שהוא מזיין את באביטה תחילה על הגב, ואחר כך בעודה שוכבת על הצד, והרגל שלה משוכה כלפי מעלה ומונחת על החזה שלו. בדרך כלל הניח את רגלי הנשים על הכתף. אבל הרגל של באביטה הנמוכה והגוצה פשוט לא הגיעה מספיק גבוה בשביל זאת. ובאביטה מצידה לא ממש עזרה לו. היא סובבה את הרגל מעט הצידה, מאפשרת לבוהן שלה להתכופף וספק לגרד, ספק ללטף את הפטמה שלו בקצב החדירות שלו אליה. מיקי ראה את הפרשי הגוון שבין גב הרגל והאצבעות ובין העור הבהיר שביניהן – ממש כמו ההבדל בין עור הזית שלה בבטן התחתונה והורדרדות הצהבהבה שבין רגליה, ובסמוך לשפתיים החיצוניות של הפות. גם בתי השחי, וכפות הידיים שלה היו כאלו. זה לא היה בדיוק כמו אפריקאיות. זה היה עדין יותר, ובכף הרגל זה התבטא אפילו יותר בגלל החשיפה הנמוכה לשמש כנראה.

אחרי זמן לא יודע, בעוד מיקי מזיין את באביטה על הגב והיא יורדת לורוניקה וכולם מדברים בידענות על טריקים למכירה, ואיך ורוניקה יודעת לאיזה צד של השער לקפוץ בבעיטת פנדל, דרסי נכנסה. הם אפילו לא שמעו אותה. הגיעה, התפשטה, ומבלי לשפוט או לקנא, פשוט הצטרפה לחגיגה. תחילה ליטפה את מיקי ונישקה אותו. מביטה עליו מזיין את החברה של בתה. ואז ירדה על ברכיה והתחילה מנשקת את באביטה ומלטפת את ורוניקה. מיקי פשוט לא האמין שזה אפשרי. המראה של דרסי מחרמנת את באביטה בעוד זו מזיינת את ורוניקה הלהיב אותו כל כך שהוא גמר בתוך באביטה בלי לצאת אפילו. באביטה קצת נבהלה, אבל דרסי אמרה לה שיש פוסטינור בחדר האמבטיה, ובאביטה נרגעה, נשכבה על הגב ונתנה לדרסי ומיקי לנקות אותה, לאכול אותה, ולזיין אותה באצבעות בתורות תוך כדי שהיא וורוניקה התנשקו וורוניקה גמרה בצעקות, ואפילו דלף (לא השפריץ) לה קצת. "הנה משהו שאני עדיין עושה טוב ממך", הקניתה אותה דרסי ואז נשכבה על הגב בעצמה, דחפה לעצמה שלוש אצבעות ובתנועות מהירות של פנימה והחוצה השפריצה על הסדין שני מטחים קטנים של שפיך נשי תוך כחצי דקה.

חזרה לשתיים בלילה, אחרי שחגיגת כולן בכולן, כולן במיקי ומיקי בכמעט כולן, הסתיימה לה. מיקי שכב במיטה מוקף בשלוש הנשים הבשלות והבין שהגיע הזמן להזיז את עצמו משם. הוא הלך לשירותים, וכשחזר ראה את כל השלוש שוכבות חבוקות זו בזו בתסבוכת. הן מילאו את מיטת הנעורים של ורוניקה באופן כל כך מוצלח שכל שנותר לו לעשות היה ללכת לחדר השינה של דרסי ושלו לבד.

השינה נפלה עליו מיד כשנכנס בין הסדינים. הוא היה מותש והגוף שלו לא חיכה להזמנה מיוחדת. מאוחר יותר התעורר חלקית והרגיש שמישהי מצטרפת אליו למיטה ומתגפפת אליו. הוא לא ממש ניסה להתעורר ומיד נרדם שוב. כשהתעורר בבוקר, הרגיש את תחושת המלאות שחש כשהתותב תקוע עמוק בתוכו. לא לגמרי היה לו ברור איך שארית הלילה בו פתחו אותו שלוש הנשים עדיין נותרה איתו, אבל מהר מאוד הבין שזו לא תחושה שלאחר מעשה אלא שמישהי מהבנות (עדיין לא היה בטוח מי) הצליחה לחדור אליו ולהתחיל לזיין אותו מתוך שינה.

הוא שלח יד לאחור והרגיש את המותניים המלאים והשדיים הרכים של באביטה נמחצים אליו. באביטה זיינה אותו בתנועות ארוכות, עם הרבה ג'ל, וברגע שקלטה שהוא התעורר הפעילה את הרטט. היא רטטה ורעדה וגמרה את עצמה כמעט חצי דקה ברציפות לפני שכיבתה את המכשיר, שלפה את עצמה ממנו ואמרה לו "בוא נחזור לישון".

הציפורים העירו את מיקי סביב שש וחצי בבוקר – או כך לפחות דיווח השעון. הוא הלך למקלחת לשטוף את נוזלי הזימה ממנו, ובדרך הציץ לחדר השינה של ורוניקה שם ישנו פחות או יותר בכפיות היא ודרסי ונראו כמעט כמו זוג מאוהב. שתיהן ערומות, שרועות זו מאחורי זו, השמיכה העליונה פזורה חלקית על הבטן והירכיים העליונות שלהן. הישבן של ורוניקה, לבן ומוצק, הציץ החוצה, והשדיים השטוחים והקטנים של דרסי בצבצו תחת זרועותיה.

מיקי נכנס למקלחת, רחץ פנים והתחיל לחמם מים. הוא עמד למרוח משחת שיניים על המברשת כשלפתע ידיה הדקות והחזקות של דרסי עטפו את החזה שלו בליטופים. היא הזמינה אותו למי המקלחת שכבר התחממו דיים. הם נכנסו והיא התחילה ללטף אותו, מהחזה, למטה אל הבטן, ואל הזין המתקשח, וחזרה למעלה אל החזה והצוואר. דרסי שלחה יד לאסוף קצת סבון – רוכנת ומלטפת יותר מאשר ממש מסבנת, ואז הסתובבה והתחיל מחככת את הישבן כלפי האגן של מיקי. לפתע, מקצה האמבטיה מעבר לוילון נשלחו זוג ידיים כהות והתחילו ללטף את דרסי. היא נרעדה בהפתעה לרגע, אבל חזרה להתמקד במיקי בעוד באביטה מחממת אותה מאחורה.

כמה שניות אחר כך, הצטרפה באביטה אל החגיגה באמבט. היא נכנסה, לבושה בתותב, סובבה את דרסי עם אחוריה כלפיה, והשחילה אותה עליו. דרסי נתנה לסבון להישטף ממיקי והתחילה למצוץ לו תוך כדי שבאביטה מגמירה אותה מאחור. זה היה ספתח מרענן במיוחד לבוקר, חשב לעצמו מיקי תוך כדי גמירה בפה של דרסי. ספתח מוצלח במיוחד.

הוא יצא החוצה מהמקלחת והתנגב, בדיוק כשורוניקה החליטה להצטרף לחגיגה. "אתה יכול לשבת על האסלה ולצפות בנו", היא אמרה לו בקריצה אבל להפתעתה מיקי ענה "לא מיד. אני הולך להתחיל לארגן לכולנו ארוחת בוקר" ויצא.

כמה צעדים אחר כך אל תוך המסדרון הספק החל לקנן במיקי. הוא התחרט וחזר לכיוון חדר האמבטיה, והציץ בזהירות מבעד לדלת. הוא מצא שם את ורוניקה יושבת על שפת המקלחת והסטרפאון בידה, מזיינת את אמא שלה דרסי שהייתה רכונה על ברכיה בתוך מי המקלחת ועסקה בעינוג באביטה. ורוניקה ראתה אותו והחוותה עם ראשה אל האסלה ומיקי מיהר להצטרף בשקט.

דרסי התרוממה מעט לנוח רגע, ובאביטה החליקה אל תוך המים פנימה. דרסי התרוממה והתישבה על שפת האבמטיה מעליה, עם רגליה פתוחות והכוס שלה פעור כולו ונוטף מול מיקי. היא התחיל לגעת בעצמה גם למטה וגם למולל פטמה, בשעה שורוניקה נכנסה כולה אל תוך המים והתחיל להתחכך ערווה בערווה עם באביטה. אחר כך הסתובבו, ורוניקה על גבה בתוך המים, באביטה הקטנה רוכבת וגוהרת עליה, ודרסי עודנה מעל שתיהן מביטה בהן מגרות זו את זו, ובמיקי, עם איבר שהזדקף שוב והתחיל להתנפח. ואז דרסי גנחה ורעדה ושפריץ יצא ממנה, מרטיב את הגב של באביטה קלות, ונחת ברובו אל תוך המים. "טוב, עכשיו יהיה צריך לנקז ולהתרחץ", אמרה ורוניקה באכזבה. "אתן עדיין חייבות לי גמירה". "מיקי יכול לעזור לך עם זה", אמרה לה באביטה בציניות האופיינית לה ומיקי הופתע, כי כבר היה לו ברור שאת ורוניקה הוא לעולם לא ישכנע לסקס.
"את מרשה לו באצבעות? או בפה?", שאלה באביטה, וורניקה, שבבירור הייתה מתוסכלת, ענתה "אני צריכה לגמור. זה לא בסדר להשאיר אותי עם אורגמה תקועה באמצע". אז מיקי הצטרף, המים מראש המקלחת שדרסי פתחה הכו אותו בראשו, בעודו מתקרב וטועם לראשונה את ורוניקה. היה לה טעם שקשה להגדיר. מתוק וחמוץ, והזכיר לו משום מה דובדבנים. היה לה דגדגן תפוח ושפתיים בשרניות – הרבה יותר מאשר לאמא שלה – ופתח רחב יחסית. מהר מאוד הוא הצליח להכניס שלוש אצבעות לתוכה, ואחרי מישוש מהיר ואישוש מורוניקה מצא את נקודת העונג שלה והדהיר אותה אל עבר הגמירה שכה רצתה.

"זיינתי אותה באצבעות", חשב לעצמו מיקי תוך כדי. "זה יותר ממה שחשבתי שאצליח" נפלט לו בקול רם ודרסי שאלה "מה?"

מיקי נראה מבולבל לרגע ואז אמר, "אה, דיברתי לעצמי. לא שמתי לב שעשיתי את זה בקול רם. חח…" והסמיק. באביטה התקרבה אליו "לדבר לעצמך זה סימן לאינטלקט גבוהה" היא אמרה, ואז הדביקה לו נשיקה צרפתית עסיסית ויצאה להתנגב.

"אתם תמשיכו", היא אמרה. אני אדאג כבר לאוכל ויצאה ערומה ומנוגבת אל כיוון המטבח.

Loading

5 מחשבות על “מיקי ממארס ורוניקה מנוגה – חלק ו'”

  1. קצת מוזר, רשמת שהאקט התחיל עם הבת והחברה דלה ואז האמא הצטרפה
    אז אוך בדיוק האמר נתנה לו באמצע האקט כדור סיאליס אם ידוע שלוקח לכדור סמן לעבוד??

    הגב
    • אתה צודק. זה באמת לא הגיוני. לא עליתי על זה בעריכה שניה. אני אוריד את זה.
      תודה על ההערה ואני מקווה שאת שאר התוכן אהבת יותר.

      הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן