סוף שבוע רגוע

הסיפור הוא עוד פרק בסדרה "סוף שבוע פרוע״, הגיבורים מוכרים משם אבל הסיפור עומד בפני עצמו.  

למען הסר ספק: זהו סיפור דימיוני. עלילת הסיפור, השמות, הדמויות, העסקים, המקומות והאירועים הם פרי דמיוני או משתמשים בהם באופן פיקטיבי! כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים, או אירועים בפועל, הרי הוא מקרי בהחלט.

"בא לךָ לצאת לקפה?" רינה, אשתי, קיבלה את פני כשחזרתי מהעבודה ולרגע התבלבלתי, זה המשפט הקבוע של יום חמישי ועכשיו יום רביעי, "בא לי להתפנק, שיגישו לי" הוסיפה בקול מתפנק.

"זה יעלה לךְ" חייכתי אליה.

"בועלי, עד חצי המלכות" היא צחקה לא משאירה ספק שהיא הבינה בדיוק למה אני מכוון.

בית הקפה הקבוע שלנו הוא בעצם קונדיטוריית בוטיק שכונתית שהוסיפו לה עוד כמה שולחנות ומגישים גם קפה, בשעה כזאת אין כבר קרואסונים ומאפים, אלה נגמרו כבר מזמן, אבל יש את עוגת הגבינה עם פרורים שלדעתי הכי טובה שאני אכלתי אי פעם וגם אשתי, שעוגת גבינה עם פרורים זה הסְפֶּצְיָאלִיטֶה שלה מאשרת שזאת יותר טובה משלה, אז הלכנו.

"חדוה התקשרה" רינה הודיעה לי כבדרך אגב כשכבר היינו באמצע הקפה והעוגה. חדוה, ושמוליק בעלה, הם חברים טובים משכבר הימים אבל בנוסף הם חלק מאותה חבורת מחליפי זוגות שגם אנחנו חברים בה, יותר מדוייק הם הרוח החיה בחבורה, יש להם חווה מבודדת בצפון עם צימרים שהם פחות מפעילים, נכון, כסף טוב, אבל כסף כבר יש להם מספיק מהמטעים שלהם והשקעה נבונה שעשו מזכיה בטוטו, ובסוף זה נמאס להם להיות עבדים לנופשים שחושבים שהכל מגיע להם, שמלכלכים וגונבים, מתלוננים כל הזמן בתקווה לקבל פיצויי ואפילו משתינים מהמקפצה בבריכה, פיזית, לא מטאפורית, כאילו היא של אבא שלהם אבל אותנו, חבורת מחליפי הזוגות, הם מארחים בשמחה לסופי שבוע פרועים עם הרבה סקס כולל גברים עם גברים ונשים עם נשים כי כאלה אנחנו כולם בחבורה הזאת, בי-ים, דו-מיניים! כן, אין לי שום בעיה לשכב עם גברים, לא להיות התקע ולא להיות השקע, וכך גם אשתי עם נשים.

"היא מארגנת מפגש?" שאלתי עם חיוך זימתי על פניי.

"אהה, לא, אבל היא הציעה סוף שבוע רגוע," היא חייכה לעברי, וסוף שבוע רגוע זה שם קוד כזה לסוף שבוע של סקס ואוכל טוב רק איתם, שמוליק איתה, עם אשתי, ואני עם חדוה, אשתו, "הוא יבוא הפעם לפה ואתה תיסע אליה," ובפעם שעברה שעשינו את זה זה היה בדיוק הפוך, היא באה לפה, לתל-אביב, ואשתי נסעה אליו, לחווה בצפון, "אני הזמנתי לנו שולחן למחר בשבע בערב ב'יקימונו' והיא הזמינה לכם מקום ב'טיבי'ס' למחר באותה השעה" ואשתי מכירה אותי טוב, היא ידעה שלכזאת הצעה אני אף פעם לא אגיד 'לא' ולכן הן כבר מראש הזמינו מקומות, ומי מקבל מסעדה יותר טובה? שמוליק או אני? 'יקימונו' אולי יותר מפונפנת, בכל זאת ב'הילטון', אבל אין ספק ששתיהן מעולות, כל אחת בתחומה, רק ששמוליק חזק בדגים, ו'יקימונו' עונה לו לצורך, ואני חזק בבשר, ו'טיבי'ס' היא בדיוק המסעדה בשבילי.

״תתפשטי, הגיע זמן התשלום״ פתחתי את החגורה במכנסים והודעתי לאשתי כשנכנסנו לחדר השינה שלנו״

״בועלי,״ היא חייכה והתחילה להתפשט במהירות, כנראה שגם לה בער שם בין הרגלים, ״בשבילך עד חצי המלכות״ ציחקקה והחליקה את השמלה לרצפה, ״איך אתה רוצה אותי בועלי?״ היא שאלה כשעמדה עירומה מולי, מכסה את ערוותה בכפות ידיה באותה תנוחה בישנית שאחרי כל השנים שלנו ביחד עדיין לא עברה לה.

״על הבטן, על כרית״ וידעתי שאני לא צריך להסביר לה יותר.

״אני יכולה קודם להגיד לו שלום?״ היא שאלה בקול מתפנק.

״בכבוד!״ חייכתי אליה, הורדתי את התחתונים והצגתי בגאווה את הזקפה שלי.

אשתי ירדה על ברכיה לפני, ראשה בדיוק מול העמוד מתח גבוה המתרומם בין רגליי, ״שלום, התגעגעתי,״ היא דיברה אליו בקול רציני ונישקה את העטרה המתוחה, ״אתה מוזמן לביקור״ הוסיפה עוד נשיקה והזין נמתח עוד יותר, ״יאללה בועלי, בוא״ קמה ונשכבה על המיטה, סידרה את הכרית מתחת לאגן שלה ופישקה רחב את הרגליים.

עליתי עליה, ״בועלי, לא!״ היא עצרה אותי כשכיוונתי את עצמי אל ישבנה, ״בעדינות, אני צריכה להיות שמישה בשבילו מחר״ הוסיפה, מכירה אותי, יודעת מה מחרמן אותי, כן, מודה, כזה אני, לשמוע שמישהו הולך לרכב על אשתי עושה לי את זה, לחשוב שמישהו אחר הולך לתקוע אותה מעמיד לי עוד יותר את מה שממילא כבר עמד בגאון אז כיוונתי אותו אל הכוס הרטוב שלה והתחלתי לדחוף לה אותו.

״שרְ-מוטה,״ לחשתי לה באוזן, חודר לאט לתוכה, עושה לה את מה שהיא אוהבת כל כך, להרגיש כל סנטימטר שננעץ בין רגליה, ״בא לךְ על הזין של שלומיק, אהה״ נעצרתי כשרק חצי מהזין תקוע בכוס שלה.

״מניאק!״ היא הזדעקה בתשוקה, ״תכניס לי אותו! תכניס לי הכל!״.

״ככה?״ נעצתי את כל הזין באבחת אגן חזקה.

״כן, ככה!״ היא צרחה בתאווה, ״כן, ככה השרמוטה אוהבת,״ המשיכה, ״כן, אני שרמוטה, אני השרמוטה שלך, כן, בועלי, זיינ׳תי, תראה לי מאיפה משתין הדג!״ וברגע שהתחלתי לפמפם אותה היא גמרה בפעם הראשונה.

זיינתי אותה, זיינתי לאט, לא ממהר, נהנה. גם היא נהנתה, זה בטוח, עובדה, הגמירה השניה שלה לא אחרה להגיע. ״בועלי,״ היא לחשה אחרי שגמרה, ״אני מתה על הזין שלך, רק שתדע, הזין שלך יותר גדול משלו,״ החמיאה לי וראיתי על עורפה שהיא מסמיקה, ״בועלי, אני יכולה לבקש ממך משהו?״.

״תנסי״, מניסיוני כבר למדתי לא להתחייב.

״אני רוצה שתגמור לחדוה על הפרצוף״.

״איכס, למה?״ הופתעתי, מכל מה שחשבתי שהיא תבקש על זה לא הייתי חושב לעולם.

״כי זה מה שבעלה אוהב לעשות לי,״ היא ענתה ושוב ראיתי על עורפה שהיא מסמיקה, ״לשבת לי על הבטן, לאונן לי בין השדיים ובסוף להתרומם על הברכים, לשפשף עוד שפשוף אחד או שנים ואז להשפריץ לי על הפנים והשדיים״.

"ואת אוהבת את זה?" התפלאתי.

"כן" וזה היה כן נהנתני כזה.

"אז למה אף פעם לא ביקשת ממני שאני אעשה לך את זה?".

"כי אתה בועלי," היא ענתה בטון של איך אתה לא מבין בעצמךָ, "כי אני הכי אוהבת להרגיש איך אתה גומר לי בפנים"

"ואם אני רוצה לעשות לךְ את זה?"

"אז תעשה, בשמחה," היא ענתה במהירות, "אבל לא עכשיו, עכשיו השרמוטה שלךָ רוצה להרגיש אותך בפנים אבל אחרי שאני אחזור ואספר לך איך הוא עשה לי גם אתה תעשה לי, מבטיחה" ועד היום אשתי עמדה במילה שלה אז המשכתי לזיין אותה, מגביר את הקצב, "תגיד לי את מה שאני אוהבת לשמוע" היא לחשה בקול מתאווה ושילבה את אצבעותיה על עורפה באותה תנועת כניעה שתמיד עושה לי את זה, "תגיד לי, תגיד לשרמוטה שלךָ"

"שאת המזרון שלי?"

"כן, גם"

"ושאת המזרון עם החור שאני הכי אוהב לזיין?"

"כן!" וזה היה כן של מי שדוהרת לעוד גמירה חזקה, "כן, אני המזרון עם החור, אני השרמוטה המזדיינת שלךָ, כן, הנה, זיינ'תי חזק, מהר," היא התנשפה בכבדות, "כן, הנה, השרמוטה גומרת," והרגשתי את הכיווצים החזקים בנרתיק סביב הזין שלי, "כן, הנה, תן לי, עכשיו, הנה! הִי-נֶ-ההה!!" היא גמרה בסערה ואני יחד איתה, ממלא לה את הכּוס באותו זרע גברי חמים וסמיך שהיא כל כך אוהבת להרגיש בתוכה.

כשחזרתי מהמקלחת אשתי כבר כמעט נרדמה אז נצמדתי אליה כפיות, חיבקתי וחפנתי את הציצי שלה, "בועלי, אני אוהבת אותךָ" היא לחשה בקול מנומנם, "תראה לה מאיפה משתין הדג, תראה לה ששלך יותר גדול משלו, שתדע, שתקנא בי" אבל את ה"מבטיח" שלי לדעתי היא כבר לא שמעה, נרדמה, ורגע אחרי גם אני נרדמתי.

בבוקר אשתי עזרה לי לארוז מזוודה קטנה והוסיפה עוד שקית נייר חומה ללא סימנים מזהים סגורה עם סיכות שדכן ופתק מצורף אליה, "תודה שאת מארחת את בעלי". "זאת הפתעה לחדוה, אל תשכח לתת לה, וְדִּיר בַּאלַכּ לפתוח!" הזהירה אותי וידעתי מה זה, כלומר לא מה יש בתוכו אלא שזה מין מנהג כזה שהם אימצו אותו, בפנים יש מתנה, משהו שקשור לסקס, וגם שמוליק יביא לה הפתעה מחדוה.

היום עבר לאט, ככל שהשעה התקרבה בדקתי בוויז (WAZE) את מצב התנועה, מחשב את העצירה שאני מתכנן והכל כדי להגיע בזמן, לא נעים לאחר אבל גם לא רציתי להקדים.

יצאתי מהעבודה קצת מוקדם מהרגיל והודעתי שביום ראשון אני בחופשה. בדרך עצרתי ב'נדב קינוחים' וקניתי מבחר עוגות מוס אישיות, מגזים כרגיל, בכל אופן זה סוף שבוע של סקס ואוכל טוב. הגעתי ל'טיבי'ס' בדיוק בזמן, חדוה כבר חיכתה לי וקמה לקבל את פניי, התנשקנו, על הלחי, נשיקות של ידידים, התפריט כבר חיכה לי על השולחן אבל הודעתי לחדוה שאני סומך עליה, שהיא תזמין בשביל שנינו.

קודם הזמנו קוקטייל, למנה ראשונה חדוה הזמינה נקניקיות כפריות תוצרת בית וקרפצ’יו קלאסי שנחלוק ולעיקרית הזמינה לנו סטייק פילה, לכל אחד כמובן😊, ושכנעה אותי לנסות אותו מדיום-רייר ולא מדיום כמו שאני תמיד מזמין (ואחר כך הבנתי שאכן היא צדקה) אבל על הבירה עם הסטייק לא ויתרתי והיא הזמינה לה יין אדום ואני בירה מחבית.

היה משהו בציחקוקים ובמבטים של חדוה והמלצרית שמשך את תשומת ליבי וברגע שזאת הסתלקה שאלתי את חדוה אם היא מכירה אותה. "מכירה, ואפילו נשנשתי אותה" חדוה חייכה אלי, "בעצם אתה מכיר את אימא שלה, דינה, אני חושבת שהשתתפת במפגש אחד או שנים שגם היא ובעלה השתתפו".

"בטח שאני מכיר, " חייכתי, "דינה, דינה, אינעל-דינק?" יצא לי והחיוך התרחב, את דינה אי אפשר לשכוח, נימפומנית, יש לה ישבן מעדן, אחד הטובים שעשיתי ועשיתי לא מעט ישבנים, והיא מחלקת חופשי טעימות ממנו וגם את בעלה זכרתי, זין קטן אבל אחד ממוצצי הזרגים בחלק העליון של טבלת ליגת-העל במציצות.

"כן, זאת בדיוק וזאת הבת שלה, עולה על אימה ואביה" היא צחקה, "אולי אני אזמין אותם למפגש הבא אבל בתנאי שהיא תביא גם את הבת כגלגל עזר" ומה זה גלגל עזר ידעתי, היא המציאה את זה כשענת, הבת שלה, רצתה להצטרף למפגשים שלנו אבל אז עוד לא היה לה בן או בת זוג אז היא הייתה מצטרפת לאחד הזוגות לסקס בשלישיה וכן, יצא לי כבר פעם שלישיה כזאת, חוויה.

הקוקטיילים הגיעו, השקנו כוסות ושתינו, גם המנות הראשונות הגיעו בצרוף פוקאצ’ה והמלצרית הודיעה שזה על חשבון הבית. אוכל טוב יש ב'טיבי'ס', גמרנו גם את הנקניקיות וגם את קרפצ'יו ואפילו ניגבנו את החרדל והרטוב עם הפוקצ'ה אבל השיא היה הסטייק, רך ונימוח, בדיוק כמו שסטייק מעולה צריך להיות, אין ספק שזאת מסעדה מעולה.

חשבתי שאת הקפה נשתה כבר בבית עם העוגות שהבאתי אבל חדוה לא ויתרה על הקראק-פאי שלהם, עם אספרסו שהוגש עם כוסית סודה בצד ובישקוטי דקיק, ואחרי שטעמתי מהקראק-פאי גם הבנתי למה.

רק כשיצאנו הבנתי שענת הקפיצה אותה והיא בלי מכונית אז נסענו באוטו שלי. כשהגענו לחווה חדוה הודיעה שהגיעה הזמן לעוד בירה וישבנו לשתות אותה על שפת הבריכה.

"בא לי לשחות!" חדוה הודיעה עוד לפני שסיימתי את הבירה שלי, קמה והתחילה להתפשט, "תתפשט, לגמרי, אין אף אחד בחווה חוץ משנינו, ענתי לא פה" ציחקקה כשהיא מורידה את החזייה שלה אז הצטרפתי.

אולי בא לה לשחות אבל יותר מזה בא לה להזדיין, כשנכנסתי אחריה למים היא פשוט נצמדה אלי, חיבקה אותי סביב הצוואר ונתלתה עלי, התרוממה ובתנועה מהירה השתפדה, מחייכת ונצמדה אלי, שדיה הגדולים נמחצים אל החזה שלי, ואני מרגיש את דקירת הפטמות הגדולות והנוקשות שבראשם, ולי רק נשאר להצמיד אותה אל הדופן ולהתחיל לדפוק אותה.

זיינתי אותה עם הרבה תאווה, חדוה זיון טוב, את זה אני יודע מזמן, ועכשיו הבנתי את זה שוב, "כן, זיין אותי," היא גנחה בתשוקה, "כן, התגעגעתי לזין שלךָ" היא המשיכה באותו קול מיוחם, "כן, תעשה לי מה ששמוליק שלי עושה עכשיו לרינה שלךָ" הדליקה אותי, מלחשוב ששמוליק מזיין עכשיו את אשתי נעשיתי חרמן אפילו יותר וכנראה שהיא הרגישה בזה כי היא המשיכה, "כן, תחשוב איך הוא מנקנק אותה, איך הוא טוחן לה ת'טוטה, כן, נקנק אותי גם," היא גנחה כשהגברתי את הקצב, "כן, ת'טחן אותי, תראה לי מאיפה משתין הדג! כן!!" וזה היה כן ארוך וחזק של מי שגומרת, גומרת ומבקשת עוד.

פעמיים נוספים היא גמרה לפני שגם אני גמרתי, גמירות חזקות, מפנקות. "באמת התגעגעתי, זין גדול כמו שאני אוהבת עם בונוס, זווית ההתקפה שלךָ שעושה לי את זה" היא חייכה כשישבנו זה ליד זה על שפת הבריכה עם הרגליים במים, וזוית ההתקפה היא קוראת לזוית שהזין חודר לכוס שלה שלדבריה היא חשובה לא פחות מהגודל.

"תגיד," היא התחילה אחרי רגע ארוך של שתיקה, "בא לךָ לחלוב אותי?".

"לחלוב?" לא הבנתי.

"כן, לחלוב ולהזריע, בא לי שתחלוב ותזריע אותי אבל לפני זה צריך להעמיד לך אותו" והיא קפצה ונעמדה במים מולי, בין רגליי, ירדה והתחילה למצוץ לי.

"בוא" היא הזמינה אותי להצטרף אליה, יצאנו מהמים וקשרנו מגבת גדולה אני סביב המותניים והיא מעל החזה וכנראה שהיא תכננה את זה מראש כי "תנעל" היא הצביעה על מגפי גומי שחורים שחיכו בצד ונעלה זוג בעצמה.

הלכנו לכיוון מה שהייתה פעם רפת קטנה, "בעלי מת על זה," היא הסבירה לי כשנכנסנו, "בוא, תעזור לי" היא הזמינה אותי שוב וניגשה אל עמדות החליבה, "בעלי מת על זה," היא אמרה שוב, מצחקקת, ונעמדה לפני אחת העמדות ואם הייתי צריך עוד הוכחה שהכל מתוכנן היא לקחה מגבת קטנה שהייתה פרושה שם, כרכה סביב צווארה ולהפתעתי פתחה את המגבת הגדולה ונתנה לה ליפול, נשארת לעמוד עירומה ורק המגפיים לרגליה, התכופפה קדימה והכניסה את הראש בין אותם צינורות ו"תסגור, שהפרה לא תברח" היא ציחקקה, מסמנת לי איזה צינור צריך להזיז כדי שהצוואר שלה יתפס.

הסתקרנתי, סגרתי והצינור ננעל, "חלבת פעם?" היא שאלה ושמעתי את החיוך בקולה.

"לא" עניתי, "אבל לסחוט חזה סחטתי"

"אוקיי, אז קח דלי ובוא תסחט, תחלוב, חלב לדעתי לא ייצא לךָ אבל בוא תנסה".

לקחתי את אחד הדליים, נעמדתי לצידה והנחתי את הדלי מתחת לשד הקרוב והתחלתי לסחוט, בעדינות, מפחד להכאיב לה. "מוו," היא געתה, "חזק" היא גערה בי, "תסחט ת'עטין, תחלוב ת'פרה".

המשכתי, סוחט חזק יותר, אפילו צובט בפטמה, רגע ארוך היא נתנה לי להשתעשע בשד הגדול שלה ואז שלחה אותי לעבור צד ולחלוב גם את העטין השני ועטין זה השם שהיא השתמשה לשָׁד שלה, "מוו," היא שוב געתה כשהתחלתי "לחלוב" את השָׁד השני ושוב לא הצלחתי לסחוט ממנה אפילו טיפה ו…"אתה יודע מה צריך כדי שיהיה לי חלב?" היא שאלה אחרי שנתנה לי רגע ארוך למשמש ולשחק לה בציצי, "שתזריע אותי" והיא נענעה בישבנה בתנועה מזמינה.

מה זה תזריע אותי לא הייתי צריך שהיא תסביר לי, עמד לי תותח והדבר שהוא הכי רצה לעשות זה להזריע, פתחתי את המגבת שלמותניי ונתתי לה ליפול, נעמדתי מאחוריה, נצמדתי לישבנה וכיוונתי בידי את הזין הנוקשה אל בין שפתי הכוס הרכות שלה, משפשף את ראשו ביניהם ומרגיש כמה היא רטובה שם בפנים, לחצתי קצת, לא חודר, רק שלא יברח, ואחזתי חזק במותניה, "כשאת מוכנה תעשי מוו" לחשתי לה.

"מניאק!" היא צווחה, "מוו!" היא געתה בקול, ""מוו, כן, ככה" היא המשיכה באותו קול מיוחם כשהתחלתי לדחוף לה, לאט, נהנה ויודע שגם היא נהנית, שגם היא אוהבת ככה, לאט, "מוו" היא שוב געתה כשכל הזין היה נעוץ עמוק בתוכה, "כן, עכשיו תזיין ת'פרה, תזיין ותזריע אותה" ואני התחלתי לזיין.

מה אני אגיד לכם? זה היה מחרמן בטרוף, אותי ולא פחות אותה. הגמירה שלה לא אחרה להגיע ומה שהוסיף לחרמנות שלי היו דווקא כל ה"מוו"ים שהיא געתה תוך כדי, מווים חרמניים, שטופי זימה ונאפופים, 'מוו'ים של מי שמקבלת את עונתה בגדול, בענק, 'מוו'ים שמילאו את חלל הרפת הקטנה ולדעתי, אם היו עוד אנשים בחווה או אפילו בצימרים (אבל לא היו), גם הם היו שומעים.

הגמירה השניה גם היא הגיעה והמשכנו, הייתה גם שלישית וגם היא לא גרמה לנו להפסיק, היה רק דבר אחד שיָכַל להפסיק את הכיף הזה, שאני אגמור, שאני אזריע אותה! ואין כמו להזריע בגמירה משותפת, ה"הנה!" שלה התלכד עם ה"קחי!!" שלי כשאני דוחף את עצמי הכי עמוק שאפשר לכוס הגועש ורוגש שלה, ה"תן-לי!" שלה הצטרף לעוד "קחי!!" שלי ועוד לחיצה אולי אצליח לחדור עוד קצת ואז הגיעו הכיווץ החזק של שרירי הנרתיק סביב הזין שלי, מלווה ב"כן!!" נהנתני קולני, והמטח הראשון של זרע גברי סמיך וחמים שנורה עמוק בתוכה, מטח ואחריו עוד אחד ועוד אחד וככה נשארתי צמוד ואוחז חזק במותניה עד שהזין שלי התדלדל והחליק מתוכה.

"וואו" נפלט לשנינו ביחד כששחררתי את ראשה מאותה נעילה והיא הזדקפה, "אימא'לה ואבא'לה, מה זה היה?" חייכתי אליה.

"טוב?" היא ציחקקה.

"יותר טוב מטוב, מעולה, מאיפה זה בא ואיפה זה היה עד עכשיו?" עניתי בקול מתפעל.

"בוא, אני אכין קפה, נאכל מהעוגות שהבאת ואני אספר לךָ" היא אספה את המגבת ועטפה את עצמה ואני עשיתי כמוה וקשרתי אותה חזרה סביב מוֹתְנַי.

לפני שנכנסנו לבית חלצנו את המגפיים, חדוה הכינה קפה שחור עם הל ואני הנחתי אקלר⁻ים בצלחות. "מכיר את אתר סקסואלי – סיפורי סקס בעברית?" היא שאלה אחרי ביס או שתיים ולגימה מהקפה.

"מכיר" חייכתי ואולי קצת הסמקתי, גם אני נוהג לקרוא שם את הסיפורים.

"הסיפורים הכחולים של אריה?"

"מכיר" והסתקרנתי עוד יותר, אחד הכותבים היותר אהובים עלי אם לא האהוב!

"לשמוליק ולי יש מנהג כזה, אנחנו אוהבים להקריא אחד לשני את הסיפורים, מתחילים כשאני משופדת עליו, דוהרת באיטיות ומקריאה לו, לרגע מפסיקה להקריא כדי לגמור ושוב ממשיכה עד שהוא גומר ואז מתחלפים, אני שוכבת מכורבלת בחיקו, מוחצת את השדיים לצלעות שלו,  משפשפת את הפוסי בירך שלו ועושה לו ביד בזמן שהוא מקריא לי וכששוב עומד לו שוב מתחלפים, הוא מזיין ואני מקריאה ו…כשמתעייפים מפסיקים, לפעמים זה לוקח כמה לילות עד שגומרים את הסיפור," היא ציחקקה, "אבל משם אנחנו מקבלים רעיונות ובאחד מהסיפורים האלה קראנו על זה, התחרמנו, ירדנו לרפת ובדקנו, עשינו מודל כמו ששמוליק קורא לזה, ואהבנו אז עשינו את זה שוב, ואהבנו אפילו יותר כששמוליק הצליח לחלוב ממני טיפה, ועכשיו עשיתי את זה איתךָ, עוד מודל, לראות אם גם אתה אוהב לפני שאני הופכת את זה לאחד המשחקים שלנו, אז מה אתה אומר? אהבת??"

נעמדתי, מחייך, לא הייתי צריך לענות, הזקפה שלי ענתה במקומי, הרבה זמן לא עמד לי כזה שטרונגול גדול ומתוח, "הבנתי," היא ציחקקה, "וחבל לבזבז זקפת אדירים כזאת, בוא!" היא אחזה בידי והובילה אותי למיטה, "סבסד לי!" היא דחפה אותי לשכב על הגב ורגע אחרי כבר הייתה משופדת לי ודוהרת עלי במהירות אל האורגזמה שלה.

כמו תמיד אני גומר לאט בתנוחה הזאת והיא, כמו אשתי ואחרות, גומרת פעם אחר פעם, מקבלת את עונתה בענק, ביחוד כשאני מתחיל למזמז לה את הציצים, ללוש ולהקפיץ לה אותם, לשחק לה בבזזים, לצבוט ולמולל לה את הפטמות הנוקשות והרגישות, "כן, הנה, הנה עוד אחת באה" היא צווחה בקול חרמני וגמרה פעם נוספת, מתנשפת, "דני, בוא, אני מתה," היא התנשפה בכבדות, "בוא, תשקה ת'גן האם שלי," המשיכה באותו קול שטוף זימה, "כן, תרים אותי, ככה," הוסיפה כשהרמתי את אגני ואיתה היושבת עלי, חודר אפילו יותר עמוק, "כן, ככה, תמלא לי ת'טוטה" המשיכה כשמטח ראשון של זרע חמים נורה בתוכה, "כן, אהבתי," היא חייכה לעברי, מתנשפת, "פאק, כמה אני אוהבת לזיין אותךָ" היא צחקה והתגלגלה מעלי, שוכבת  לצידי על הגב, מתנשפת ומחייכת, חיוך של מי שקיבלה את עונתה בענק.

"זהו, החלטתי, אני הולכת להפוך את זה למשחק," חדוה הודיעה אחרי שסידרה מעט את נשימתה, "כמו כל דבר אצלנו, הפרה תוכל להיות גם גבר," היא המשיכה, "אני בטוחה שאתה מבין מה נחלוב אצלו" היא ציחקקה, "רק שהרפת קטנה בשביל כולנו אז נעשה את זה בפגישות יותר אינטימיות, שלושה זוגות, מקסימום ארבעה, אין מקום ליותר, מה אתה אומר?" היא הסתובבה לעברי, מחייכת.

"שאנחנו בשלישיה הראשונה!" חייכתי אליה והודעתי בקול תקיף אפילו בלי לשאול את אשתי, אני מכיר אותה, אין ספק שהיא עוד תודה לי, "וכמעט שכחתי, רינה שלחה לךְ מתנה" ניגשתי לתיק שלי ושלפתי את שקית הנייר שאשתי נתנה לי ומסרתי אותה לחדוה.

היא הציצה אל השקית וחייכה, "רוצה לראות מה אשתךָ קנתה לי?" והחיוך שלה התרחב, "את זה!" היא שלפה קופסה מהשקית אחרי שאמרתי שכן והוציאה ממנה ויברטור שחור גדול שבצידו העליון כדור רוטט גדול יחסית, כזה שמצמידים לשְׂפָתֵי⁻הכּוּס והוא מאלץ אורגזמה, כמו שקראנו בהוראות ההפעלה, וקצהו התחתון הוא ויברטור רוטט רגיל, כזה שמחדירים אותו, "ברשותךָ אני אשמור את הפעלת הבכורה לבעלי אבל עכשיו בוא נעמיד לךָ, הבטחתי לאשתךָ להעניק לךָ ארוח מלא ו…" היא ציחקקה למראה החיוך על פני, "אל תתרגש, גם היא הבטיחה להעניק ארוח מלא לשמוליק שלי, אז בוא!" היא דחפה אותי לשכב על הגב והתחילה למצוץ לי.

לא הייתי צריך הרבה כדי שיעמוד לי מחדש, חדוה מוצצת מליגת העל והמחשבה על אשתי שאכלה בתחת, או תכף תאכל, עשו את העבודה. חדוה התגלגלה, נשכבה על הבטן, סידרה כרית גדולה מתחת לאגן ופישקה בידיה את פלחי ישבנה, מזמינה אותי. "אין ג'ל סיכה" הודעתי כשלא ראיתי כזה על השידה שליד המיטה שם הוא תמיד מחכה.

"תאלתר" היא ציחקקה.

"נו פרובלם (No problem)" נשכבתי עליה, מכוון ובתנועת אגן אחת חזקה חדרתי לכוס שלה, משמן לי את הזין באותו נוזל סיכה טבעי שלה הממלא לה את הכּוס, "אם לזה התכוונת" ציחקקתי ופמפמתי כמה פמפומים ועברתי לפי הטבעת שלה, שוב מכוון, לוחץ כשמצאתי את המקום הנכון, ומתחיל לחדור, הפעם לאט, ו…"כן," היא גנחה ושמעתי בקולה שכואב לה, "כן, ככה, הטוסיק שלי כבר התגעגע לזין שלךָ," היא המשיכה באותו קול תאוותני אבל גם כואב, "כן, תכניס לי, תדחוף לי ת'גדול שלךָ," היא התנשפה באותן נשיפות כלב, "כן, שמוליק ימות כשיראה איך אני הולכת" היא ציחקקה.

"ואני אמות כשאראה איך אשתי הולכת?" לחשתי לה באוזן והתחלתי לזיין אותה בתחת.

"כן! גם אתה תמות כשתראה איך היא הולכת, אחרי שהוא יחגוג לה בטוכעס,", "כן, הנה, אני גומרת! הנה! גומרת! גומרתתת!!!" היא גמרה בסערה, "כן, תמשיך, אני אוהבת ת'מטריה שפתחת לי שם," היא התנשפה בכבדות, "פאק, איך אני אוהבת את זה," ואם היה עוד שמץ כאב בקולה עכשיו הוא נעלם, "אתה יודע מה עוד אשתך הבטיחה לעשות לו? רימינג! אבל לפני שהיא דופקת אותו! תרשה לי לדפוק אותךָ?".

"כן!" צווחתי, מרגיש איך כל מילה במילים האלה שלה לחרמן אותי יותר ויותר, "כן, אבל רק אם תעשי לי קודם רימינג!" והרגשתי איך אני דוהר אל השיא.

"אני אעשה, מבטיחה!" היא צרחה, מיוחמת, "פאק! הנה, זה בא! הנה, עוד אחד בא!" המשיכה באותו קול חרמני וצרוד, "כן, בוא, תן לי, תן  לי בתחת! דני תן לי בתחת!!" וגמרנו, ביחד! מלאתי גם את התחת שלה במנת שפיך חמימה.

שכבנו על הגב  זה לצד זו, מתנשפים ובוהים במאוורר התקרה המסתובב לאיטו. "פאק אתה טוב," היא גנחה אחרי רגע ארוך של שתיקה הדדית, "פאק, עשית לי חשק, בא לי על התחת שלךָ" היא חייכה, "לך תתרחץ ותבוא, בינתיים אני אתכונן".

התרחצתי וחזרתי. חדוה עמדה עירומה וסטראפאון מוצמד לערוותה, הבטתי בתותב המוצמד לסטראפאון, מכובד אבל אכלתי כבר גדולים ממנו בלי למצמץ, זה לא אומר שלא יכאב לי כשהיא תחדור, זה לא אומר שרינה לא תחייך כשתראה איך אני הולך כשאחזור, אבל מה לעשות אני אוהב את זה, כן, מודה, אוהב לאכול ברברס מדי פעם, רצוי מאשה אבל אין בעיה גם מגבר כי כזה אני, אני בי ואני גאה בזה!

היא העמידה אותי על הברכיים ליד המיטה, חלק הגוף העליון נשען על המזרון ופישוק קל ברגליים, כשהיא ירדה על ארבע מאחורי שלחתי ידיים לאחור ופישקתי את פלחי ישבני, פותח לה את הדרך אל פי הטבעת שלי ששטפתי וסיבנתי רק עכשיו במקלחת. חדוה התקרבה עוד יותר והרגשתי את קצה הלשון שלה מרפרפת על פי הטבעת שלי, בהתחלה חלש ולאט לאט מתחזק, כבר לא רפרוף כבר ליקוק, כבר קצתה הלשון חודרת, מרטיבה את הפתח המכווץ ומה שהתעורר כבר במקלחת נמתח עוד יותר והזדקר בגאון בין רגליי.

"אתה מתוח מדי," חדוה ציחקקה והתחילה לשפשף לי, "אני צריכה אותך רפוי ומשוחרר" הודיעה כשהיא עושה לי ביד וחזרה לעשות לי רימינג ועם טיפול כזה השיא הגיע מהר, "כן!" גנחתי בקול, "כן! הנה! כן!" המשכתי והרגשתי איך זה מטפס לי בצינור, "כן! הנה! משפריץ! גומר! הנה, עכשיו!!" השפרצתי, "הנה!!" גמרתי בחוץ, על הרצפה, "וואו, למה?" צרחתי כשהיא הפסיקה את הרימינג ונעמדה על ברכיה, נצמדת ומכוונת את ראש התותב אל פי הטבעת.

"כי בא לי על התחת שלךָ" היא צחקה והתחילה לדחוף לי, לאט, נותנת לי להנות מכל סנטימטר החודר לי לתחת. כאב לי, מודה, אבל לא כאב שאני אגיד לה להפסיק, כאב מוכר, כזה שאני אוהב להרגיש כשדופקים אותי, כאב שלאט לאט יהפוך לאותה הנאה שכל כך אהובה עלי, כאב שאם לא הייתי אוהב לזיין נשים, ואני מאד אוהב לזיין נשים, אולי, רק אולי, הייתה הופכת אותי להומו, אבל לא! אני לא הומו! אני ביסקסואלי גאה וברגע זה אני השקע, לא התקע, ואני אוהב את זה! ואיך אני יודע שאני אוהב את זה? כי שוב נעמד לי!

חדוה טחנה אותי, מזיינת אותי בתחת בתנועות ארוכות וחזקות המרעידות את גופי, "אני אוהבת לחגוג בתחת שלךָ" היא גנחה ושמעו את זה בקולה, "כן, אני מזיינת אותךָ" התנשפה, "זה טוב לזיין אותךָ," המשיכה והיה ברור שהיא בדרך לגמור, "פאק! דני! התחת שלךָ מעדן" היא צרחה וגמרה, לרגע האטה את הקצב, מתנשפת, ואז חזרה לפמפם, "רק שתדע, לי אין בעיה, עד שלא תגמור שוב אני לא מפסיקה" היא צחקה רק שמה שהיא לא ידעה זה שאני דוהר שוב אל הגמירה שלי, טס אליה במהירות הקול עם לא יותר ורגע אחרי שוב השפרצתי, גמרתי רק ש…"רגע!" חדוה צרחה, "רגע, רגע! הנה!" ועוד גמירה טלטלה את גופה ורק אז יצאה ממני, מתנשפת ועם חיוך של חתולה ששתה צלחת שמנת גדולה נשכבה לצידי על המיטה.

שכבנו במיטה, חדוה נצמדה אלי כפיות, מוחצת את שדיה הגדולים אל גבי ומצמידה את ערוותה לישבני. "את הארוח מלא נשלים כבר בבוקר" היא לחשה לי.

"נשלים?" לא הבנתי.

"כן, בפה, לא גמרת לי בפה ובלי בפה זה לא ארוח מלא ואני התחייבתי, אתה יודע מה סיכמנו שעושים למי שלא תעמוד בהתחיבותה?" היא ציחקקה, "'מלחמת הכפתורים', במפגש הבא, לפני כולם!" והיא לא חיכתה שאענה וענתה בעצמה, "עכשיו לישון, שיהיה לךָ כוח" ורגע אחרי הרגשתי בנשימה שלה שהיא נרדמה והדבר האחרון שאני זוכר לפני שגם אני נרדמתי זה שקיוויתי שגם אשתי תעמוד במחויבות שלה, לא כי פחדתי שיעשו לה 'מלחמת הכפתורים' אלא כי לא רציתי שהיא וחדוה יריבו, אני אוהב את המפגשים האלה ולא הייתי רוצה שלא נוזמן.

ישנתי טוב, חזק. חדוה העירה אותי בבוקר עם מציצה, בעצם זה כבר היה כמעט צהריים, מצצה, שיחקה לי בביצים ולא הפסיקה עד שגמרתי לה בפה. "זהו, עמדתי במחויבותי לְחֲבֵרָה" היא הודיעה אחרי שבלעה את מנת השפיך שכיבדתי אותה בה ואפילו ליקקה את השפתיים, "לך תצחצח שיניים ותבוא למטבח, נשתה קפה ונלך קצת לבריכה" היא חייכה לעברי, "ודני, לא צריך בגד ים!" והחיוך הזימתי על פניה לא השאיר ספק מה היא תכננה.

שכבנו על הגב על שפת הבריכה, עירומים, והשתזפנו. קודם מרחנו האחד את השני בקרם הגנה מה שנוצל למזמוז כמובן, גם עכשיו היד שלה שפשפה לי, מנסה להעמיד לי אותו כי בא לה לרכב לי. קולות של מכונית מתקרבת הקפיצו אותי אבל חדוה הרגיעה, "תרגע, תשכב, זאת רק ענת והיא כבר ראתה אותך עירום ואפילו יותר מרק ראתה" ציחקקה, ענת היא הבת שלה והיא כבר השתתפה איתנו בסופי שבוע פרועים ואפילו עשיתי אותה והיא אותי.

"יש! ברומא התנהג כרומאי" ענת הכריזה כשהיא ראתה את אמא שלה ואותי משתזפים ערומים והתחילה להתפשט בעצמה, "שחיתם כבר?" היא שאלה ואחרי שחדוה ענתה שכן גם היא נכנסה והתחילה לשחות.

"אני חייב לך, את כבר מצצת לי בבוקר" פניתי לחדוה.

"בשמחה" היא חייכה והתישבה עם הרגליים במים ואני נכנסתי לבריכה והתחלתי לרדת לה, לנשק, ללקק, לדחוף את הלשון, וככה, מול העיניים של הבת שלה מצצתי לה, הדהרתי אותה במעלה משעולי האורגזמה שלה ולא הפסקתי עד שהיא גמרה שלוש פעמים.

ענת נסעה ל'כביש 90' והביאה לנו המבורגרים, טובים ההמבורגרים שלהם, בירה הייתה במקרר אז אכלנו ושתינו. אחר כך חדוה ואני חזרנו לחדר שינה, "לנוח" לפני שאני נוסע, וענת הלכה לצימר שלה.

שכבנו במיטה והתמזמזנו, "את הארוח המלא כבר קיבלת" חדוה חייכה והסבירה רק שאז שמענו את ענת צורחת שהיא גומרת! "הגיעה הזמן שהבת שלי תמצא מישהו ותפסיק לאונן" חדוה ציחקקה אבל מסתבר שזה הדליק ואתה והיא הזמינה אותי לרכב עליה וזה בדיוק מה שעשיתי, רכבתי עליה, זיינתי אותה, נתתי לה עוד שתי גמירות מפנקות לפני שגם אני גמרתי.

בארבע שמוליק שלח מסרון שהוא יוצא לדרך וזה היה הסימן בשבילי להפרד ולחזור לאשתי. "אל תשכחי, אנחנו מוזמנים למשחק שלךְ!" וִדֵּאתִי שהיא לא שכחה, "אם את עושה בלעדינו 'מלחמת הכפתורים' בפגישה הבאה!" איימתי וחייכתי אליה.

"וואו, רועדת," היא הרעידה את גופה, "אבל אל תבנה על זה, אם רינה תסכים אתם תוזמנו".

***

כשנכנסתי הביתה רינה, אשתי, ישבה במטבח ושתתה תה מנענע שהיא מגדלת בעציץ. ראיתי את החיוך על פניה וידעתי גם למה, "מה? אל תגידי לי שלא עשיתְ אותו גם?" שאלתי.

"עשיתי, עשיתי, אל תדאג בעלי," היא צחקה, "שב, אני אכין לךָ קפה" וכשהיא קמה והלכה להכין לי קפה זה היה תורי לחייךְ, "אל תחייךְ!" היא זרקה לעברי אפילו בלי להסתובב, מכירה אותי, "אל תגיד לי שלא עשית אותה גם" היא המשיכה עם אותן מילים שלי וגם אני הרגעתי אותה.

"סַפֵּר!" היא הגישה לי את הקפה והתישבה חזרה מולי, מביטה בי במבט חוקר.

סיפרתי לה מה עשינו, "גם אני עשיתי לו את זה" היא חזרה כמה פעמים תוך שסיפרתי עד שהגעתי לקטע ברפת. "מה? עשית אותה כמו פרה?" היא הביטה בי במבט לא מאמין.

"כן," עניתי, מנסה להשמע קר רוח, "מה ששמעת, כמו פרה".

"אימא'לה, אני מְיוּ־חֶ־מֶת!" היא צרחה, "למה אותי לא?"

"אולי כי אין פה רפת?" ציחקקתי, "בכל מקרה היא אמרה שהיא תארגן משחק כזה אבל בפורום יותר מצומצם, הרפת קטנה".

"כּושְ־על־האמא־שלה קטנה," וכשאשתי מקללת ככה זה באמת סימן שהיא מיוחמת, "אני מקווה שאמרת לה שדיר-באלק היא לא מזמינה אותנו!".

"אמרתי" חייכתי.

"לא מספיק!" היא לקחה את הפלאפון שלה והתחילה להקיש במהירות הודעה, "זהו, עכשיו נראה שהיא לא מזמינה אותנו" היא ספק דיברה לעצמה ספק אלי, "ובועלי!" היא נעמדה והורידה במהירות את התחתונים, "עכשיו בוא תזיין אותי, חזק!" הרימה את שולי החצאית ונשענה עם החזה על השולחן, "חזק, כמו פרה!" אז בעלתי אותה, את אשתי, זיינתי אותה חזק ומהר, שולח אותה לגמירה ראשונה מהירה וממשיך, "חדווה גם עשתה מוו" ציחקקתי תוך שאני מפמפם.

"מוו" היא געתה בלי היסוס, "כן, מוו, מוו, כן, הנה, הפרה שוב גומרת!"

"אתה יודע איזה משחק היא מתכננת?" אשתי שאלה כששכבנו אחר כך במיטה והיא מתכרבלת בחיקי ומשפשפת לי בעדינות, מנסה להעמיד לי מחדש.

"לא, היא לא אמרה, רק אמרה שתמציא משחק אבל כמו שאנחנו מכירים אותה לא נתאכזב".

"כן, רק מלחשוב איך אני קשורה ככה וחולבים אותי אני מתייחמת", היא נאנחה, "בועלי, יבש לי קצת הגרון, אתה חושב שתוכל להשקות אותי?" והיא ירדה והתחילה למצוץ לי.

++  סוף? בינתיים, לפחות עד שחדוה תזמין למשחק וגם אז רק אם היא תרשה לי לספר! ++

Loading

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן