משחקת עם הגדולים 2

את הערב הם בילו במתחם צימרים משפחתי באחד ממושבי הצפון. היה שם חדר לכל אחד ובמרכז החצר עמד ג'קוזי גדול. את ארוחת הערב הגישו להם בעלי המקום על המדשאה הגדולה והיה שם אוכל טוב ואלכוהול משובח. הארוחה נגמרה והמארחים התקפלו והסתלקו. עינת נכנסה אל חדרה מתארגנת בשקט על התכנית למחר כשלפתע שמע מבחוץ דיבורים. היא הציצה בחלון וראתה שנים מהאורחים נכנסים אל הג'קוזי. הבחור שעינג אותה קודם לא היה, בטח התעייף… ועינת החליטה לצאת לשוחח איתם. זה התחיל בשיחה מנומסת ושאלות על היומים שעברו ומהר מאוד  הפך להזמנה מהם להצטרף אליהם. עינת היססה לרגע אבל הבקשה החוזרת שלהם שכנעה אותה. היא נכנסה אל החדר, החליפה לבגד ים צבעוני עם חזיית סטרפלס וחוטיני תואם, ונכנסה אל המים הנעימים. האורחים שאלו שאלות רבות על הגבול הקרוב מאוד, ועל החיים בצל האיומים. משם עברה השיחה לנושאים אישיים יותר ועינת למדה שלאחד מהם יש בת בגילה. עינת יצאה להביא בירה לשלושתם ובאורות הזרקורים שמסביב גופה בהק וטיפות המים שעליו נצצו כמו אלף קריסטלים משווים לגופה זוהר וחושניות.כשחשזרה עם הבירה, שמה לב ששניהם בוהים בחזה שלה כמו מהופנטים. הפטמות של עינת הגיבו מיד וחזיית בגד הים לא יכלה להסתיר את זה…

כשהאורות בחצר כבו באופן אוטומטי, נשארו רק האורות הפנימיים בג'קוזי. עינת וההולנדים קשקשו וצחקו כשלפתע אחד מהם שישב לידה החל מעסה את השכמות שלה. זה היה נעים. הוא, שבתו היתה בגילה של עינת פינטז כנראה על משהו מלוכלך… עינת שהיתה כל הזמן במצב של גירוי נענתה לו והשעינה ראשה לאחור על חזהו. בכך ניתנה האות ולכולם היה ברור איך מתקדמים. הידיים שלו שעיסו את שכמותיה ירדו אל מתניה ועלו בחזרה אבל הפעם חובקות אותה מאחור ומעסות שדיה בעדינות. הגבר השני בא אליה מלפנים, מפשק בעדינות את ירכיה ומלטף ביניהן מתקרב מהר מאוד אל החוטיני הפרחוני.
נשימתה של עינת הואצה, הפטמות הזדקרו והיא החלה לחוש את אותה תחושה מענגת במורד בטנה. עינת פיסקה את ירכיה רחב מאפשרת להולנדי כסוף השיער לעסות אותן מבפנים, ולגשש אל עבר החריץ המתלהט שלה. עד מהרה החלו להתנחשל בתוכה אותם גלים של עונג יורדים אל בין רגליה וגורמים לה לפלוט אנחות של עונג. למרות שהיתה מרותקת בין שני הגברים הגדולים היא הרגישה את העונג של החופש המיני שאותו כל כך אהבה לחוות. הגבר שבין רגליה חבק את ירכיה והרים את גופה כך שערוותה היתה מעל למים כדי לאפשר לעצמו לענג אותה בלשונו, אבל שם היה בגד הים. הוא שלח יד אל החוטיני והביט אל עיניה של עינת כשואל אם מותר. עינת חייכה בחושניות והנהנה בראשה, מאשרת לו לספק את תשוקתה. הוא הוריד בעדינות את התחתון וקירב את ראשו אל ערוותה. הוא היה עדין ונעים למגע. היתה לה תחושה שאפילו הזיפים שעיטרו את פניו נעימים באופן מיוחד בין ירכיה. הוא הניח את שוקיה על כתפיו משחרר את ידיו לסייע במשימה להביא את מדריכת הטיולים אל העונג שכל כך חשקה בו.

גופה של עינת רטט בעונג וההולנדי שעליו ישבה פשט ממנה את הסטרפלס ממשש ומענג את שדיה עינת גנחה בעונג כשלפתע פתחה את פיה וביקשה\הורתה אני רוצה את שניכם בתוכי. הם הגיבו מייד, וסובבו אותה עם פניה אל ההולנדי שעליו ישבה. הוא מצידו כיוון זקפה גדולה אל הכוס המגורה ושיפד אותה עליו בתנועה אחת. עינת כבר היתה מוכנה אבל הגודל והפתאומיות מילטו מגרונה אנחה קולנית. שניהם שאלו אם היא בסדר והיא הנהנה באישור. אז החל מאחור מאמץ החדירה אל הרקטום שלה שנחשף כשפלחי עכוזה נפתחו לצדדים. הכאב המענג הגביר את גניחותיה ואחרי מספר תנועות הם היו שניהם בתוכה. עינת היתה מרותקת בין שני גופים גדולים ולא צעירים מתענגת על החיכוך הכפול בתוכה מרגישה שכל גופה מלא בזרגים הגדולים. עוצמת הגירוי היתה אדירה והאורגזמות שאתה היו אלוהיות. עינת לא ידעה כמה פעמים גמרה, גופה התכווץ בעוצמה נרתיקה סוגר על זרג אחד והרקטום על השני מגבירים את החיכוך ואז לראשונה זה קרה, נחשול אדיר של שפיכה נשית ירד במורד בטנה ושטף החוצה. עינת היתה מותשת אבל רצתה לספק את מענגיה. היא סימנה לזה שמאחוריה לבוא ולהגיש לה את הזרג הקשה שלו. עינת עדיין משופדת על השני החלה למצוץ וללקק מאפשרת לו לזיין את פיה וקולטת אותו עד גרונה. הוא גמר מהר ומילא את פיה בזרעו. עינת שלפה אותו מפיה מחייכת אליו ובולעת את מטעניו. לסיום שלפה עינת את השני מתוך נרתיקה והסתובבה אליו, גוחנת כדי לאפשר גם לו את האורגזמה המיוחלת. גם כאן זה היה מהיר יחסית ועינת נהנתה שוב ממטעני זרע גדולים ששטפו אל הלוע שלה, מסובבת אותם מעט בלשונה ובולעת.

הם ישבו עירומים בג'קוזי, לוגמים בירה קרה ומחייכים באופוריה.

לילה טוב

Loading

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן