מי הגבר פה בבית : ביקור במושב      

זהו חלק רביעי של מי הגבר פה בבית, למעבר לחלק השלישי לחץ כאן

למען הסר ספק: עלילת הסיפור, הדמויות הנזכרות בו ושמותיהן הם כולם פרי דימיוני.  כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים, הרי הוא מקרי בהחלט.

בסוף הפרק הקודם : ברגע שנכנסנו הביתה עמד לי אז עשיתי לאמא את התרגיל המסריח, הודעתי לה על מסדר!

"אבל" היא התחילה.

בתוכי ידעתי שהיא צודקת ובכל זאת קטעתי אותה, "את מתווכחת?!?" שאלתי בקול מאיים.

"סליחה" היא הסמיקה, נכנסת למשחק התפקידים שלנו.

"ויש אצלנו סליחה?" חייכתי אליה, חיוך סרקסטי כזה.

"לא, הגבר של הבית" היא השפילה עיניים והסמיקה עוד יותר, "רק עונש".

"אז תתכונני!". חיכיתי שהיא תתפשט ובתנועה חדה, וקצת תיאטרלית, שלפתי את החגורה ממכנסי, "תתכופפי!" הוריתי כשהיא עמדה מולי עירומה וברגע שהתכופפה הפלקתי לה מכה ראשונה על הישבן כי מישהי צריכה שיזכירו לה כל פעם מחדש מי  הגבר פה בבית!

אותו לילה חגגתי עליה, העמדתי אותה באחת התנוחות החביבות עלי, עומדת על ברכיה ומתכופפת קדימה כשראשה על הכר, ידיה משוכות לאחור וכפות ידיה וקרסוליה אזוקים למוט הפישוק הטלסקופי שאותו פתחתי למקסימום, אברי צניעותה הנשיים חשופים לרווחה, ישבנה מוגבה ואני עמדתי מעל ישבנה, ברכי מכופפות וחגגתי לה בכּוּס הרטוב החם בתנועות ארוכות וחזקות, כותש אותה דק-דק, ולא רק אני חגגתי, גם אמא חגגה, אמא אוהבת כשאני כותש אותה ככה, יעידו על כך גניחות ההנאה החזקות, ה-"כן! תמשיך", וה-"כן, עוד, חזק" שהיא צווחה ברצף, ושלוש הגמירות החזקות שהרעידו את גופה לפני שגם אני גמרתי, לפני שרוקנתי בהנאה את בקבוקיי המלאים עמוק בכּוּס-של-האמא-שלי.

יומיים אחרי אמא קיבלה את המחזור שלה ולבשה את אותם תחתוני בוקסר אדומים המצביעים על כך רק שזה לא מנע ממני להמשיך "להשתמש" בה, זה שהיא במחזור לא אומר שהיא לא יכולה למצוץ לי, והיא מצצה כמו גדולה, זה לא אומר שאי אפשר לזיין לה את הציצים, ואני זיינתי בהנאה, ופעם אחת אפילו דרשתי ממנה לפתוח את הרוכסן באחורי התחתונים, זה שנתפר שם במיוחד בשביל זה, וזיינתי אותה מאחור, בהיפוך שולחן כמו שהיא אוהבת לקרוא לזה.

ביום שאמא החליטה שהיו כבר מספיק נקיים החלטתי להשפיל אותה אז שלחתי אותה לישון בחדר שלי! שבשבילה, אחרי כל כך הרבה ימים שלא עשיתי אותה זאת השפלה.

גם למחרת עשיתי לה את אותו הדבר, שלחתי אותה לישון בחדר שלי רק שלפני זה הוספתי עוד השפלה, חייבתי אותה לרדת לפני על הברכיים ולראות איך אני מאונן, עושה ביד לעצמי, לראות את הארץ המובטחת, שמבחינתה זה הזין שלי, ולא להגיע אליה.

ביום השלישי, כשחזרתי מאימון בחדר כושר וישבתי מול הטלוויזיה עם כוס מיץ תפוזים שהיא סחטה והכינה לי, היא התייצבה מולי, לבושה רק בחגורת ביריות, גרבי רשת ונעלי עקב סטילטו, שתאמינו לי זה יותר מגרה מסתם לעמוד עירומה, ועל צווארה ענוד קולר העור האדום עם הדיסקית הוורודה שמוצמדת אליו ועליה חרוט "הכלבה מיוחמת".

רגע הבטתי בה ככה, מחייך חיוך לגלגני כזה, "אז מה, הכלבה מיוחמת?" שאלתי בקול משועשע.

"כן הגבר של הבית" אמא השפילה עיניים.

"לשרמוטה בוער בין הרגליים?" זכרתי את הדו-שיח שהיה לה אז עם אבא בסרט.

"כן הגבר של הבית, לשרמוטה בוער בין הרגלים" היא השפילה עינים והסמיקה.

"ארצה!" פקדתי בקול מזלזל, מעליב, והצבעתי על השטיח לפני.

אמא ירדה על ברכיה לפני באותה עמידת כניעה כשכפות ידיה על עורפה והמרפקים משוכים לאחור ומבליטים את שדיה ובעיקר את הפטמות הכל כך כהות וזקורות, פטמות של אשה מיוחמת, מביטה בי ומחכה לפקודה שתבוא.

"את יודעת מה את?" המשכתי עם אותו טקסט של אבא.

"כן, אני הכלבה המיוחמת של הגבר של הבית שלי"

"ומה הכלבה המיוחמת אוהבת?" שאלתי עם אותו חיוך ציני.

"הכלבה המיוחמת אוהבת על הזין של הגבר של הבית שלה" אמא ענתה באותו קול כנוע והסמיקה, אין ספק שאמא הרגישה מושפלת אבל זה בדיוק מה שהיא רצתה שאני אעשה לה כשהיא באה אלי ככה, שאני אשפיל אותה כי כזאת היא אמא שלי, מזוכיסטית, וניסיתי לעשות את זה לא פחות טוב מאבא, אולי אפילו יותר! "הכלבה המיוחמת מתה להרגיש את השטרונגול הגדול של הגבר של הבית שלה תקוע לה עמוק בין הרגלים".

"הכלבה עוד תחטוף אבל קודם תתפעלי ממנו" קמתי, הורדתי את המכנסיים והתחתונים והתיישבתי חזרה, "יאללה, ספרי לשטרונגול שלי כמה את מתלהבת ממנו ומה את רוצה שהוא יעשה לךְ".

אמא שלחה את כף ידה הימנית אל בין רגליה, דחפה לעצמה אצבע והתחילה לאונן, לפמפם את עצמה עם האצבע, עם כף ידה השניה היא מִזְמְזָה לעצמה את הפטמות הנוקשות, והעיניים שלה היו נעוצות בזין שלי שעמד בעמידת דום מתוח, מסתכלת בו. "אני מתה עליךָ זין של הגבר של הבית שלי" היא לחשה לו.

"אני לא שומע" נזפתי בה, בדיוק כמו אבא אז.

"אני מתה עליך זין של הגבר של הבית שלי" אמא צרחה, "אני מתה עליך, שטרונגול ענק" היא המשיכה בקול מחורמן, "אני מתחננת שהגבר של הבית ירשה לי למצוץ אותך ואני מתה שהגבר של הבית יתקע לי אותך עמוק בין הרגליים, לא חשוב איפה, בכול שיבחר" אמא המשיכה במין אקסטזה כזאת אבל כמו אז עם אבא גם לי זה לא הספיק, "לא מספיק! תשפילי את עצמך" ואמא המשיכה, משתמשת בכל מילה גסה אפשרית כדי להסביר כמה היא חרמנית ורוצה שאני אנענע אותה רק שאחרי כל משפט היא גם נישקה את עטרת הזין המתוח, נשיקה צרפתית רטובה וקולנית.

"מה את?" שאלתי כשלשניה היא הפסיקה כדי לקחת אוויר.

"הכלבה המיוחמת" היא צרחה באקסטזה.

"ומה הכלבה המיוחמת רוצה?" חייכתי אליה.

"שתכניס לי! שתדחוף לי את כל הזין ותקרע לי ת'צורה!" ואני חושב שאף פעם לא ראיתי את הפטמות של אמא כל כך כהות ונוקשות.

"אז כלבה מיוחמת שלי, תתכונני! בדוגי!"

אמא נעמדה על ארבע, הפנתה את אחוריה לעברי ונענעה את ישבנה בתנועות מפתות, מזמינות. קצתי, נעמדתי מעליה בפישוק כשישבנה בין רגליו, כופפתי את ברכיי עד שעטרת הזין המתוחה נשקה לשפתי הכוס הרטובות והבשרניות שלה, וכיוונתי בידי, לחצתי מעט, שתרגיש אותו, ו…לפני שדחפתי לה הייתה עוד השפלה שהיא הייתה צריכה לעבור! "את זוכרת מה את?" שאלתי באותו קול מלגלג.

"הכלבה המזדינת שלךָ" אמא צרחה בהיסטריה, "בבקשה, תכניס לי" התחננה.

התעלמתי ובמקום זה שאלתי באותו קול משפיל, "ואיך עושה כלבה?".

אמא ידעה בדיוק למה אני מצפה, "הַאוּ-הַאוּ" היא נבחה בקול.

"אז תשפילי את עצמך!" צחקתי בלעג ואמא אכן השפילה את עצמה, אמא נבחה, אמא יללה כמו כלבה מיוחמת המזמינה את כלבי הרחוב לבוא לעלות ולרכב עליה, אמא השתמשה בכל מילה גסה אפשרית כדי לעודד אותי להכניס לה, נובחת, מיללת, ו…"כן!!!" היא צרחה בעונג כשתקעתי לתוכה את כל הזין באבחת אגן חזקה, "כן!! תודה הגבר של הבית! תודה שתקעת לי" והיא גמרה בפעם הראשונה.

היו לי כמה קורסים קשים והייתי צריך להשקיע יותר בלימודים וגם לאמא היה עומס בעבודה והיא הגיעה מאוחר ועדיין המשכנו במשחקי חברה שלנו, ככה אמא מעדיפה לקרוא לזה, המשכתי לישון במיטה שלה והורדנו קצת את הקצב אבל לא ויתרנו, הרבה זיונים מיסיונרים במיטה, או כמו שאמא קראה לזה 'כדור שינה', לפחות פעם בשבוע מסדר, ובכל אחד כזה היא סיפקה לי סיבה להעניש אותה, ומדי פעם, בעיקר בימי חמישי בערב כשהתחיל הסופ"ש ולמחרת לא עובדים, הייתה מתייצבת עם קולר ה"הכלבה מיוחמת" שלה והייתי משפיל אותה עד עפר.

זכרתי תמיד את העקרון של אבא, לא רק מקל, גם גזר, וערב אחד, כשאמא עמדה וחתכה סלט, ראיתי שמשהו מטריד אותה אז שאלתי אותה אם היא צריכה שאני אעביר בה חוטר.

היא לא הייתה צריכה לענות, החיוך ענה במקומה ובכל זאת היא ענתה "וואו, אתה מסכים? אני אהיה חייבת לךָ" עזבה את הסכין שהחזיקה והתחילה להתפשט.

"אני לא רוצה שתהיי חייבת לי אבל אני כן רוצה שתספרי לי משהו שאת ואבא הייתם עושים ואני לא יודע" הודעתי לה כשצעדנו לעבר חדר השינה וגם אני התחלתי להתפשט, "רצוי משהו קינקי, כזה שיחרמן אותי" חייכתי אליה.

בהתחלה תכננתי שהיא תרכב לי, התנוחה הכי אהובה עליה, אבל אמא אמרה שהיא לא יכולה לספר ככה ובמקום זה היא ביקשה את התנוחה השניה הכי אהובה עליה, זאת שהיא שוכבת על הבטן במרכז המיטה, כרית גדולה מתחת לאגן שלה, הישבן בולט והרגלים מפושקות חזק ואני שוכב עליה ומזיין אותה, בכּוּס, מפמפם בתנועות ארוכות ואיטיות כי ככה אמא אוהבת, להרגיש את כל הזין נכנס ויוצא ולאט כי ככה אני גומר יותר לאט והיא יותר פעמים היא טענה, ויהיה לה מספיק זמן לספר לי הוסיפה תרוץ מהתחת אבל לא היה אכפת לי כי גם אני אוהב לזיין אותה ככה.

"זיין אותי" אמא לחשה כששכבתי עליה וכל הזין תקוע עמוק בתוכה אבל אני לא זז, לא מפמפם.

"אז ספרי" לחשתי לה חזרה.

"בסדר, אני מספרת" אמא התחילה, "אבל זיין אותי, לאט" המשיכה בקול מפתה, "אתה יודע שאבא ואני היינו סווינגר'ס, מחליפי זוגות, ולא רק עם דוד ז'אק ודודה לאה"

"יודע" אישרתי, "ביקשתי משהו חדש, זה לא חדש".

"אז היה זוג אחד, מיוחד, לו קראו רון, מושבניק גדול ושרירי עם זין גדול, ולה קוראים ענת והיא האקסית המיתולוגית של אבא" היא עצרה רגע, מתנשפת, והרגשתי איך היא גומרת אבל בקטנה, "נפגשנו פעם במקרה, במסיבה, והתחלפנו, אז עוד לא ידעתי שהיא האקסית שלו וחשבתי שהוא מתלהב בגלל השדיים הענקיים שלה, מידה DD לפחות, ורק אחר כך הוא סיפר לי את האמת. רון היה תותח במיטה, היו לו כל הנתונים להיות זיון טוב, לא כמוךָ כמובן" היא ליקקה לי.

"כמובן" עניתי, "ספרי!"

"קבענו להפגש שוב אבל אחרי שאבא סיפר לי שהיא האקסית שלו רציתי לנתק איתם כל קשר אבל אבא הפציר בי, לזיין אותה הפך לפֶטיש שלו, אהבתי אותו וגם אני נהניתי מהביצועים של בעלה והמשחקים ששיחקנו אז המשכנו להפגש, אצלם במושב, עד שרון נהרג, התהפך עם הטרקטור שלו ונתקע מתחתיו, זה קרה כנראה קרה לו בבוקר אבל מצאו אותו רק בערב, כשהוא לא חזר ויצאו לחפש, אבל כבר לא היה מה לעשות, הוא כבר היה ללא רוח חיים"

"וזהו? זה כל הסיפור?" קצת התאכזבתי.

"לא," אמא לחשה, "הקינקי מתחיל רק עכשיו" היא עצרה לשניה ואני, בתגובה, הפסקתי לפמפם. "מניאק, זיין" היא לחשה בתשוקה, "תמשיך, תטען לי ת'מצברים," היא ציחקקה. "הנה, אני מספרת" אז המשכתי לפמפם, לאט, מִתְפַנֵּן לה בכּוּס, "ערב אחד, בערך חצי שנה אחרי שרון מת, אבא הודיע שענת התקשרה והזמינה אותנו להחלפות. חשבתי שהיא מצאה מישהו אחר אבל כשהגענו הסתבר שהאחר הוא הבן שלה ואותו לילה, כשאבא זיין את ענת, הבן שלה זיין אותי ו…התפוח לא נפל רחוק מהעץ רק שזהו, פאק! …רגע," היא התנשפה בכבדות ועוד אורגזמה טלטלה את גופה, הפעם גמירה חזקה, "רגע, אל תפסיק, זיין אותי, אני ממשיכה," היא צווחה בקול חרמני, "ממשיכה, הנה, עכשיו, איפה הייתי? אהה, כן, עשינו את זה פעם אחת ולא עשינו את זה יותר כי אז בדיוק אבא חלה ו…אחרי שאבא מת, אחרי השבעה, היא באה לבקר אותי והיא זאת שהמליצה לי, מניסיונה האישי, לקחת אותך להיות הגבר של הבית שלי וזהו, כמעט שנה התלבטתי, הרבה בעד ונגד התרוצצו בראשי, עד שהצעתי לךָ ואני לא מצטערת".

התחרמנתי מהסיפור שלה, במיוחד מזה שהבן של האקסית של אבא דפק את אמא שלי, "אני גם רוצה" לחשתי לה באוזן.

"רוצה מה?"

"את יודעת, אני רוצה להוכיח לה שגם אצלנו התפוח לא נפל רחוק מהעץ, מגיע לי! לא? אם הבן של האקסית של אבא דפק את אמא שלי מגיע לי לדפוק את האמא שלו, את האקסית של האבא שלי"

"אצלנו התפוח עלה על העץ" אמא שוב החמיאה לי, "אבל אני לא יודעת, אני צריכה לדבר איתה".

"דברי איתה," פישקתי עוד יותר את רגליה ברגליי והגברתי את הקצב, "וכדאי לך מאד שהתשובה תהיה חיובית!" הודעתי לה כשאני טוחן אותה ודוחף לה ידים וחופן את הציצים שלה, "כדאי לך מאד!" לחשתי באוזנה וצבטתי לה בפטמות הרגישות ו…רגע אחרי שנינו המראנו למרומים, גמרנו בגמירה עוצמתית משותפת כמו שהרבה זמן לא גמרנו ביחד, כזאת שהשאירה אותנו שעה ארוכה שוכבים על הגב חסרי נשימה ובוהים בתקרה, מנסים לסדר את הנשימה מחדש.

אמא דיברה איתה כבר למחרת וכפרס לזה שענת הסכימה נתתי לאמא גזר, להשתפד ולרכב לי והיא ניצלה את זה עד תום, עולה ויורדת, משפשפת את ערוותה בשלי, דוהרת אל אורגזמה אחר אורגזמה, כן, לדעתי זאת התנוחה שאני גומר הכי לאט, שוכב ככה על הגב, לא מתאמץ ורק מביט בה דוהרת, עולה ויורדת על השיפוד התקוע בתוכה ושדיה העסיסיים קופצים איתה ובעיקר מתלהבת, נהנית בגדול, ומדי פעם, כשאני רואה שהיא מתקרבת לשיא,  אני משחק לה בציצים, בפטמות הנוקשות והכל כך רגישות, ונותן לה את הבוסט (Boost) הסופי שהגביר עוד יותר את הנאתה.

ביום חמישי בערב נסענו אליהם למושב, שומעים גלגל"צ כמובן, התחנה האהובה על אמא ועלי, פחות פרסומות ויותר שירים. כשיצאנו מהעיר אמא פתאום הנמיכה את הרדיו, "יש משהו שלא אמרתי לך" היא אמרה בלי להסית עיניים מהכביש, "בעצם שניים, אם זה מפריע לך אנחנו עוד יכולים להסתובב ולחזור הביתה" המשיכה בפנים רציניות.

"מה?" שאלתי בקיצור ובקול תקיף.

"הראשון אתה תצטרך למכור אותי לבן שלה, לשכנע אותו שכדאי לו לקחת אותי"

"למכור? איך למכור?".

"לעמוד מולם, להציג אותי, ותוך כדי כך גם להפשיט אותי, ולספר על יתרונותיי"

"ומותר גם למזמז?" ציחקקתי.

"מותר ורצוי" ובפעם הראשונה היא חייכה, "בגלל שזאת הפעם הראשונה שלך הוא יהיה המוכר הראשון".

"אוקיי, מקובל, ומה השני?"

"אתה יודע מה זה להחזיק את הנר?"

"את מתכוונת כשאתם עושים את זה?"

"כן," ושוב היא חייכה במין הקלה, "זה היה רעיון של אבא שלךָ, חלק מהפֶטִיש שלו לזיין את האקסית היה שבעלה יראה איך הוא עושה את זה אז הוא המציא את המשחק הזה, וחוץ מזה לראות איך עושים אותי גירה אותו אז זה נתן לו הזדמנות לראות את זה קורה".

"ראש כחול היה לאבא שלי" ציחקקתי.

"כחול כהה," אמרה הביטה בי לשניה וחייכה, "אז מה אתה אומר?".

"שתמשיכי" והגברתי חזרה את הרדיו שניגן בדיוק את only Human I'm  של Rag'n'Bone, השיר שאני כל כך אוהב.

ההפתעה הראשונה שלי הייתה כשהם יצאו לקבל את פנינו, על יד האמא, ענת, שעכשיו יכולתי לראות למה אמא התכוונה בשדיים ענקיות, עמד הבן, יפתח, שהיה הסמל מחלקה שלי בטירונות. לרגע הסמקתי, חששתי, היה המון דיסטנס בין סמל המחלקה אלינו, הטירונים המושתנים, בשבילנו הוא היה אלוהים, מפחיד אפילו יותר מהמ"מ, אבל להפתעתי הוא הכיר אותי מייד, "עידו, נכון?" הוא התקרב אלי וחיבק אותי כאילו הרגע מצא את אחיו האבוד, טופח בחוזקה על גבי ואני טופח חזרה.

"אתם מכירים?" אמא שאלה, מופתעת.

"כן, מהצבא" יפתח חייך אליה וניגש לחבק גם אותה, "היינו ביחד בגדוד" הוסיף ולא פרט, לשמחתי.

היה מין שקט מתוח כזה כשיפתח ואני התישבנו בסלון ואמא וענת הלכו למטבח להכין תה, שותקים ובוחנים האחד את השני, אני את מי שכבר זיין את אמא שלי והוא את מי שעוד מעט יזיין את אמא שלו.

אמא הצטרפה והתיישבה לצידי על הספה והם ישבו מולנו על הכורסאות ועכשיו יכולתי לראות שעוד כפתור נפתח בחולצה של ענת והעמק הקסום שבין שדיה הענקיים נחשף כמעט כולו. שתינו תה צמחים שענת הכינה מהצמחים שקטפה בגינה ואכלנו עוגת ביסקוויטים של פעם, כזאת עם פתי-בר שהושרו והתרככו, והיה ברור מהטעם שיש אלכוהול במה שהשרו אותם בו, לדעתי אייריש-קרים, וקרם אינסטנט קצפתי משמנת מתוקה.

שוחחנו על סדרת הטלוויזיה שעכשיו בכותרות ונראה לי שהם חיכו שאני אסיים את העוגה שלי כי כשסיימתי ואמרתי "לא תודה" לעוד חתיכה שענת הציעה לי, ראיתי אותם מחליפים מבטים וענת מסמנת ליפתח "כן" עם הראש.

"עידו," יפתח קם ממקומו הזיז מעט את הכורסה שישב עליה ופינה מקום מולנו, "יש משהו שאני רוצה למכור לךָ" הוא חייך לעברי, "אמא, בואי" הוא הושיט לה יד, עזר לה לקום, העמיד אותה לפניו, עטף אותה בידיו והתחיל לפתוח את כפתורי החולצה שלבשה, "תכיר, זאת אמא שלי, קוראים לה ענת" הוא המשיך, פותח כפתור אחר כפתור ומספר לי בת כמה היא, איפה נולדה ואיפה גדלה ותוך כדי כך מסיר את החולצה ומגלה את החזיה שמתחת, ממשיך לדבר ומוריד לה גם את החצאית, "לאמא שלי יש שדיים ענקיות וכיף לשחק בהם" הוא ציחקק והוריד לה את החזיה וככה, כשהוא מאחוריה, הקפיץ לה את השדיים הענקיים עם עטרות הפטמה הגדולות והכהות שבלטו על רקע העור הלבן והפטמות שעמדו נוקשות וזקורות, "אבל לא רק שדיים ענקיים היא מציעה," והוא התכופף ומשך לה את התחתונים לרצפה והיא הרימה רגל אחר רגל, נתנה לו להוריד לה אותם לגמרי ונעמדה בפישוק, "תראה את מגרש המשחקים שלה" הוא העביר אצבע חוקרת לאורך הכוס שלה וראיתי את הרעד העובר בגופה, "תראה כמה היא משתוקקת לחטוף," הוא דחף לה את כל האצבע לכוס והוציא אותה רטובה לגמרי, "ולא רק זה, תסתובבי ותתכופפי" הוא טפח לה על ישבנה וזז לצידה, "תראי לו" הוא ציחקק ואמא שלו שלחה ידים לאחור ופישקה את פלחי ישבנה, מציגה לראווה את פי-הטבעת המכווץ שלה, "אז מה אתה אומר?" הוא ציחקק אחרי רגע שנתן לה לעמוד ככה, "בא לך לקנות אותה?"

"ומה אתה רוצה בתמורה?" נכנסתי למשחק, אף אחד לא הדריך אותי אבל באופן טבעי היה לי ברור לאן זה זורם ומה אני צריך לעשות.

"את אמא שלךָ, אבל רק אם היא שווה".

"היא שווה!" הודעתי וקמתי, "בואי" הושטתי יד ועזרתי לה לקום והם תפסו את המקום בספה ואולי כדי לחרמן אותי ענת ישבה עם רגליים פתוחות, מציגה לראווה את מגרש המשחקים שלה.

"זאת אמא שלי וקוראים לה רחל אבל אתה יכול לקרוא לה רחי," גם אני נעמדתי מאחורי אמא והתחלתי להציג אותה רק שלי היו חיים יותר קלים, במשיכה פתחתי את רוכסן השמלה מאחור וכשאני ממשיך להציג אותה החלקתי אותה מעל כתפיה ונתתי לה ליפול לרצפה, חושף את החזיה ותחתוני החוטיני הזנותיים שהיא לבשה, אלה שאני בחרתי במיוחד לערב הזה, חוטיני עם משולש בד זעיר שבקושי מסתיר את שפתי הכוס הבשרניות ובעיקר מדגישים שהערווה שלה חלקה למשעי, ללא אף זיף שערה, וחזייה שבעיקר מרימה ופחות מסתירה, וראיתי את המבט החמדני שיפתח נעץ בה והאוהל שצמח עוד יותר במכנסיו.

הורדתי לאמא את החזיה וחשפתי בפניהם את שדיה. עטפתי אותה בידיי, תמכתי בציצים שנחשפו והקפצתי אותם, "תראה את הציצים שלה" חייכתי אל יפתח, "תראה איזה בזזים" תפסתי בפטמות הנוקשות וצבטתי אותם וגם בלי לראות ידעתי שהם הפכו כהים ונוקשים עוד יותר, "אומנם לא גדולים כמו של אמא שלך אבל תראה מה זה כיף לשחק בהם" לשתי לה אותם וסחטתי גניחת הנאה מאמא.

כשהורדתי לאמא את החוטיני עשיתי כמוהו, "תראה איזה מנוש" העברתי אצבע לאורך הכוס שלה אבל לא כמוהו גם דחפתי לה אותה ובחשתי, "תראה כמה היא רטובה" ציחקקתי והצגתי את האצבע המצופה במיץ כּוּס שלה, "תסתובבי ותראי לו איזה רקטום חמוד יש לךְ" טפחתי לאמא על עכוזה והיא הסתובבה, התכופפה, פישקה חזק את פלחי ישבנה והציגה לו את פי הטבעת שלה, "וזה אם יבוא לך לעשות אותה בהיפוך שולחן," לחצתי מעט על הפתח המכווץ ואמא גנחה בתשוקה, "אז מה אתה אומר, החלפנו?".

"שווה, החלפנו," הוא אמר ושמעתי בקולו עד כמה הוא מחורמן, "שלי שלך ושלך שלי אז יאללה, מי מתחיל?".

"עידו" ענת ענתה במהירות וכנראה שהן הסכימו על זה כשהיו במטבח כי אמא שלי הנהנה עם הראש שהיא מאשרת, "אתה תחזיק לו את הנר" היא הוסיפה מייד וראיתי חיוך זימתי על פניה של אמא.

עברנו לחדר השינה. "בוא, אני אפשיט אותךָ" ענת חייכה אלי ולהפתעתי גם אמא התחילה להפשיט את יפתח ו-"מה?" היא חייכה לעברי, מין 'מה' מִתַּמֵּם כזה, "אתה לא מצפה שאתה תהיה עירום והוא לא?".

ענת הפשיטה אותי אבל גם מִזְמְזָה, נוגעת ומלטפת, "יש לנו מסורת, הבעלים שלנו קבעו אותה, ומסורת לא שוברים," ענת הסבירה לי תוך שהיא מורידה לי את החולצה והמכנסיים, "קודם אני אמצוץ לךָ, רק כדי שיכנס יותר בקלות, ואחר כך אתה תרכב עלי, אני אהיה הסוסה שלךָ אם לא אכפת לךָ, אבל תזכור, שני חורים יש לי ובשניהם אני מצפה שתחגוג," היא ציחקקה, "ולגמור, לא חשוב איפה, העיקר שזה יהיה בפנים ו…הופה, מה זה?" היא ציחקקה כשהורידה לי את התחתונים וחשפה את זקפתי המתוחה, "רחי, מישהי פה הולכת לחגוג" ציחקקה לעבר אמא שלי.

"ואת לא לבד, עוד מישהי הולכת להתרומם פה" אמא ציחקקה חזרה כשחשפה את זקפתו של יפתח ובאופן אוטומטי בחנו זה את זקפתו של האחר, משווים כמו כל שני גברים בשרותים ואמא לא הגזימה, יש לו תותח רציני ליפתח, לא מדדנו של מי יותר גדול אבל אני חושב ששלי לא פחות משלו, אולי אפילו יותר.

כשאמא אמרה שאני אצטרך להחזיק את הנר חשבתי שהיא מתכוונת לזה רק כביטוי, שהכוונה בעצם לזה שעומדים ומסתכלים, מין שם יפה לקוקהולד, אבל להפתעתי היא התכוונה לזה ברצינות, שני נרות גדולים חיכו לנו בחדר וכשענת התיישבה על המיטה והזמינה אותי להתקרב כדי שתוכל למצוץ לי אמא הדליקה את שני הנרות, נתנה אחד ליפתח ושניהם נעמדו משני צידי המיטה, אוחזים את הנר ומביטים בנו ורק מהמחשבה שאמא הולכת לראות איך אני מזיין את ענת הזין שלי נמתח עוד יותר.

ענת מצצה לי. עמדתי מולה בפישוק קל, עצמתי עיניים ונהניתי. כמו שהיא אמרה לי מראש היא לא מצצה כדי שאני אגמור, היא דאגה להרטיב לי אותו ו…"אתה מוכן לרכיבה" היא הוציאה את הזין מהפה ושאלה.

"מוכן" עניתי והיא עלתה ונעמדה במרכז המיטה על ארבע והניחה כרית לפניה, שדיה הענקיים התלויים תחתיה התנדנדו קלות בקצב נשימתה, רגליה מפושקות מעט, מספיק כדי שמגרשי המשחקים שלה יהיו פתוחים עבורי, מזמינים אותי לבוא להכנס ולשחק בתוכם.

עליתי על המיטה ונעמדתי מעליה בפישוק כשאני מעל ישבנה, התחלתי לכופף בירכיים, לרדת, וראיתי איך יפתח עוקב אחרי, מבטו ממוקד בזין שלי שנשק לשפתי הכוס שלה. יפתח זז מעט ימינה, לראות יותר טוב, וראיתי אותו עוצר נשימה כשהתחלתי לחדור לכּוּס-של-האמא-שלו.

הבטתי באמא, גם היא עמדה וצפתה, מהופנטת והיה ברור שהיא מתגרה מזה. הפעם נקטתי בטַקְטִיקָה אחרת, חדרתי לאט, לא מכת אגן חזקה שתוקעת בבת אחת את כל הזין אלא תקעתי לתוכה את הזקפה הנוקשה מילימטר אחר מילימטר וזה עבד בגדול, "פאק! כן! תכניס לי!" היא צווחה בקול מגורֶה, "כן, תדחוף לי אותו, כן, ככה, תכניס לי!" היא המשיכה, "פאק, אלוהים, עוד, הנה!" היא דהרה במשעול האורגזמה, "פאק! רחי, הבן שלך מַגְמִיר אותי!" היא התקרבה אל השיא, "כן, הנה, עכשיו!" הרגשתי את הכיווצים החזקים סביב הזין שלי, "כן, הנה! עכשיו" היא גמרה בסערה ברגע שכל הזין נקבר בתוכה, עוד לפני שהספקתי לפמפם אפילו פעם אחת, "כן, תמשיך, זיין אותי, כן, זיין לי תצורה".

אחזתי במותניה וזיינתי אותה, הפעם מהר ובתנועות ארוכות וחזקות שהרעידו את גופה והרקידו את שדיה הענקיים לכל עבר, ולא הייתי צריך הרבה לפני שצווחות ההנאה שלה מילאו מחדש את חלל החדר, "כן! הנה! יפתח, אתה הרואה? יפתח, תראה! יפתח, הוא שוב מגמיר אותי! הנה! עכשיו! הנה!!" ועוד אורגזמה עוצמתית התפוצצה בתוכה וזה בדיוק הסימן שחיכיתי לו כי במשיכה שלפתי את עצמי מתוכה, כיוונתי ודחפתי לה בעכוז את אייל-הברזל המשומן בעסיס תאוותה השמנוני, קודם חזק, פורץ את חומת פי-הטבעת הקפוצה, ואז לאט, כמו קודם, בודק אם גם כאן זה עובד וזה עבד!

"פאק!" היא צווחה כשהחומה נפרצה, הורידה את הראש, וישבנה התרומם עוד יותר, ונשכה את הכרית שהכינה לפניה, חונקת צעקת כאב שאיימה להתפרץ.

"לצאת?"

"לא!" היא צווחה באימה, "חסר לךָ! תמשיך!" היא התנשפה וחרקה שיניים, "כן, תכניס לי אותו, תכניס לי בתחת" צווחה במהירות ושוב נשכה את הכרית.

כשכל הזין היה נעוץ בישבנה עצרתי לרגע, נתתי לה להתרגל, להרגע, עד ש-"כן,  עכשיו, בתחת" היא התנשפה בכבדות ואני התחלתי לפמפם, לזיין לה את התחת.

"תשכבי!" דחפתי אותה למטה בלי לצאת ממנה והתישבתי על ירכיה, במקום שהם מתחברות לישבן, "ידיים!" הפלקתי לה על פלחי ישבנה והיא שלחה זרועות לאחור ונתנה לי לתפוס בפרקי כף ידה, "רצית שאני ארכב עליך" ציחקקתי ומשכתי את ידיה לאחור, מרים את פלג גופה העליון באוויר, מושך ובכל הזמן הזה לא מפסיק לזיין, ממשיך לפמפם, "אז הנה אני רוכב" אחזתי בידיה עם יד אחת ועדיין משכתי, "דיו סוסה" הפלקתי לה על ישבנה עם ידי הפנויה, "דיו! דיו!" הפלקתי לה שוב והיא דהרה אל האורגזמה השלישית שלה, אורגזמה עוצמתית, מטלטלת, כזאת שהשאירה אותה בלי נשימה, ממלמלת לעצמה "אימא'לה, אני מתה" אז נשכבתי עליה, לא יוצא כמובן, מחצתי אותה למזרון, פישקתי חזק את רגליה ברגליי וטחנתי אותה, בתחת!

אחר כך אמא אמרה לי שאת הפירות שאני גידלתי יפתח קטף אחרי, שחרמנית כמו שהפכתי אותה כבר הרבה זמן היא לא הייתה, חוץ מכשאני טוחן אותה כמובן????, טחנתי את ענת והרגשתי שגם אני מתקרב לשיא שלי ו…"למה?!?" ענת צרחה, מבוהלת, כששלפתי את עצמי מישבנה, "כן!!" היא גנחה בתשוקה כשחזרתי וחדרתי לכּוּס שלה, חדירה חזקה, עוצמתית, חדרתי, פישקתי את חזק את רגליה ברגליי וטחנתי אותה, מדהיר אותה ואותי אל השיא המיוחל וה-"כן! הנה!! הנה!!! תן לי-י-י!!!" הצווחני שלה הצטרף אל ה-"קחי!" החזק והתאוותני שלי כשפרקתי את כל ארגז הפעולה המלא שלי עמוק בכּוּס הרותח שלה.

בער להם, לאמא ויפתח, שניהם היו מיוחמים בטרוף. עוד לפני שהספקנו להתאושש מאותה גמירה עוצמתית משותפת שלנו הם האיצו בנו לקום ולתת להם להתחיל. רק כשעמדתי עם הנר ביד וראיתי את אמא שלי מוצצת ליפתח נפל לי האסימון שהרגע זיינתי את אמא של סמל מחלקה שכל כך פחדנו ממנו בטירונות, זה שזיין לנו את הצורה לאורך כל הטירונות, זה שזיין את אמא שלי ועכשיו אני זיינתי את אמא שלו.

גם אמא לא מצצה לו הרבה זמן, "זוכר? אתה חייב לי" אמא הפסיקה למצוץ.

"זוכר, אני הבטחות מקיים, איך את רוצה?" הוא חייך אליה.

"תשכב על הגב!" היא הצביעה על המיטה והוא עולה ונשכב כשארז- הלבנון שלו מזדקר בגאווה בין רגליו, נעמדה בפישוק מעליו, ירדה על ברכיה וכיוונה בידה את ארז הלבנון שלו אל בין רגליה, משפשפת לרגע את העטרה המתוחה בין שפתי הכוס שלה, מרטיבה אותו עוד קצת באותו נוזל סיכה טבעי שלה הממלא לה את הכוס, ולאט לאט ירדה והשתפדה והעיניים שלי התמקדו באותה נקודה שבו הזין שלו נבלע באיטיות בתוכה, כן, אימא אימצה את התכסיס שלי, חדירה איטית מחרמנת, ירדה עד שהתישבה, עד שכל הזין היה תקוע עמוק בתוכה ו-"כן" היא גנחה בהנאה, גניחה תאוותנית ויצרית, "כן, זה מה שרציתי".

יפתח שכב, כפות ידיו חופנות את שדיה של אמא שלי וחיוך גדול מתוח על שפתיו. "אבל כמו אמא שלי, את נותנת לי חגיגה כפולה" הוא ציחקק וצבט לה קלות בפטמות הנוקשות.

"ברור," אמא גנחה בקול נהנתני והתחילה לשפשף את ערוותה בערוותו, מסדרת שהזין שבתוכה יגע בדיוק בנקודות הנכונות, שישב בזווית המתאימה לה. "לא חשבתי אחרת" היא גירגרה בהנאה והתחילה לדהור, לאט, עולה ויורדת על הזין הנוקשה שנעוץ בין רגליה.

אני לא יודע מה אתכם אבל אותי, לעמוד ככה עירום עם נר ביד ולראות איך מזיינים את אמא שלי, זה חירמן בטרוף והיָשֵׁן שהתדלדל בין רגליי התעורר והתחיל להרים ראש.

לאט לאט אמא הגבירה קצב, אוחזת בידיה את כפות ידיו של יפתח הממזמזות את שָׁדֶיהָ כאילו פוחדת שיפסיק, "כן" היא עצמה עינים וגנחה בתשוקה, דוהרת אל האורגזמה שלה, "כן, שחק לי בבְּזָ'זִ'יםָ, כן, שם, תצבוט לי אותם" היא המשיכה באותו קול מלא יצריות, "כן, הנה, עכשיו," היא המשיכה וכאילו מחזירה לאמא שלו איזה חוב היא צרחה, "כן, ענתי,  הנה, תראי, תראי מה הבן שלך עושה לי, הנה, עכשיו, ענתי הבן שלך מגמיר אותי!" והיא נמתחה ולרגע קפאה במקומה ו…"וואו, טוב, גמרתי" היא נאנחה  בהנאה וחיוך של אושר נמרח על פניה והיא חזרה לדהור.

"תתכונן" אמא לחשה בקול מְפַתֶּה אחרי עוד כמה דהירות כאלה והתרוממה על ברכיה, שולפת מתוכה את הזין המשומן באותו עסיס תאווה שמנוני שלה, אוחזת בו ומכוונת אותו מחדש, הפעם לפי-הטבעת, ושוב יורדת, לאט, נותנת לי לראות איך הוא חודר לישבן שלה והרגשתי איך הגבר-גבר שלי נמתח.

אמא נשכה שפתים, היה ברור שכואב לה אבל היא לא הפסיקה לרדת עד שכל הזין היה תקוע עמוק בעכוזה, עד שהתיישבה על מפשעתו בכל כובד משקלה ורק אז  פָּלְטָה "כן!" חזק ומתגלגל של כאב והנאה, "זה מה שרצית?" היא חייכה לעבר יפתח, "נו, קיימתי?" היא שאלה והתחילה לדהור.

"קיימתְ" יפתח שכב כשכפות ידיו מתחת לעורפו, "בגדול קיימת, ואני?".

"קיימתָ, מעכשיו אני לרשותךָ".

יפתח חייך, חיוך מושחת כזה, "זוכרת את התרגיל שבעלךְ עשה לאמא שלי אחרי שהיא דהרה עליו?"

"וגמרה בגדול?" אמא ציחקקה, "זוכרת, ועוד איך זוכרת" אמא חייכה ואני מכיר את החיוך הזה, הם מדברים על משהו זימתי.

"אז זה מה שאני הולך לעשות לךְ, תסתובבי!".

כשהיא משופדת אמא הסתובבה עד שהגב שלה היה מופנה לעבר ראשו ואז היא נשכבה לאחור כשגבה על בטנו, דואגת שחלילה לא יברח מתוכה. יפתח חיבק אותה, ביד אחת חפן את מפשעתה ובשניה את הקיף את שדיה, והצמיד אותה אליו בחוזקה ו…"מוכנה?" הוא לחש לה ובתנועה מהירה הם התגלגלו ועכשיו היא זאת שכבה על המזרון, על הבטן, והוא עליה, על גבה, ובלי לחכות התחיל לפמפם לה בתחת.

אמא גמרה שוב, עם הרבה להט, "עידו, הוא מגמיר אותי" היא בישרה באותו קול צווחני של אשה מיוחמת, "כן, הנה, עכשיו, הנה! גומרת!" היא התנשפה ובדיוק כמוני זה היה הסימן בשבילו ובמהירות הוא שלף ונעץ, בכּוּס כמובן, פישק את רגליה חזק ברגליו וטחן את דרכו אל האורגזמה שלו.

כשיפתח התגלגל מעליה ונשכב לצידה מחייך בגאווה אמא נשארה לשכב על הבטן עם רגליים מפושקות רחב וראיתי את טיפות השפיך הלבנות הנוזלות מהכּוּס שלה ומטפטפות על המזרון הלבן. "קח!" ענת מסרה לי את אחד מחלוקים הרחצה הלבנים שהוציאה מהארון לקחה אחד לעצמה והשאירה שנים נוספים על המיטה לאמא ויפתח. "בוא, תעזור לי עם הקפה" היא חייכה לעברי, "ואתם, בואו, אל תתנו לקפה להתקרר" היא ציחקקה, אחזה בידי ומשכה אותי אחריה אל המטבח.

בשעה שהיא בישלה קפה שחור עם הל, "כי זה מה שצריך אחרי זיון טוב וזיון טוב זה מה שהענקת לי" היא החמיאה לי, אני חילקתי עוגת-ביסקוויטים-של-פעם לארבע צלחות.

אמא ויפתח הגיעו בדיוק כשהיא גמרה להכין את הקפה וארבעתנו, עטופים בחלוקי הרחצה הלבנים, התישבנו סביב שולחן האוכל.

"שרמוטה" ענת ציחקקה לעבר אמא שלי וזה היה שרמוטה של חיבה, לא חס-וחלילה קללה, "פר הרבעה משובח גידלת לךְ בסתר"

"לא את," אמא ציחקקה, "למדתי מהמומחית," היא עשתה בידיה את תנועת ההשתחוות לעברה, "וחוץ מזה, עם שטרונגול כמו של הבן שלך, לא פלא שאת לא מצליחה לסגור ת'רגלים", ושוב הפתיע אותי איך אמא שלי, שתמיד מדברת עברית תקנית רהוטה, עוברת לשפת הרחוב, ורצוי גסה, ברגע שסקס מעורב.

אמא וענת המשיכו להביך אותנו (זה מה שאמהות עושות בדרך כלל, מביכות את הילדים, לא? ???? ), מעניקות לנו סופרלטיבים על הביצועים המיניים שלנו ולא רק אלה שהפגנו עכשיו, אני שרכבתי על ענת ויפתח שרכב על אמא שלי, גם על אלה שאנחנו מעניקים כל אחד לאמא שלו כשאנחנו הגבר של הבית שלהן.

ישבתי, שתיתי קפה ובָּהִיתִי בשדיים הענקיים של ענת שנחשפו במלואם מבעד לחלוק הקשור ברישול, שדיים ענקיים ולבנים שבראשם בלטו עטרות הפטמות הגדולות והכהות, ופיטמה עצמן, נוקשות וכהות עוד יותר.

כשאמא שאלה אם יש היום חליבה לא יחסתי לזה חשיבות רבה, אנחנו במושב, יש להם רפת ואני לא יודע מתי שעות החליבה שלהם, אבל כשענת אמרה שעכשיו זה זמן מתאים והם הזמינו אותי להצטרף הצטרפתי כמובן אבל הפתיע אותי שמעבר לתיק שעמד ליד הדלת ויפתח לקח, ומעבר למגפים שחיכו לנו ביציאה הם לא החליפו בגדים אלא הלכו עם חלוקי הרחצה אבל זרמתי.

לחלוב אני יודע, כשהייתי בן 15 שלחו אותי לשבוע אצל דודה שלי בקיבוץ והייתי הולך עם בעלה לחלוב, התפקיד שלי היה לשטוף לפרות את העטינים עם צינור מים, שלא תהיה להן דלקת, ולהצמיד להן את הגביעים לפיטמות ואחר כך לשחרר אותן, רק שלהפתעתי כשהגענו לרפת הפרות לא היו שם ו…"עידו," אמא פנתה אלי, "אתה זוכר שספרתי לך שכשהיינו באים אליהם היינו מְשַׂחְקִים מִשְׂחָקִים?".

"זוכר" ועכשיו היה לי ברור שיש פה איזה קאץ'(CATCH).

"אז באנו לפה לשחק את אחד המשחקים האלה, זה שאבא שלך כל כך אהב לשחק".

"ואת? את אוהבת?"

"מ-א-ד-!" וזה היה מאד מתגלגל ונהנתני שלא השאיר ספק עד כמה.

"אז מה שאבא עשה אני עושה טוב יותר," ציחקקתי, "יאללה, בואו נשחק" ובמבט לאחור אני מתפלא על עצמי, אפילו לא שאלתי מה המשחק.

"בנות" יפתח ציחקק ברגע שהסכמתי וזה הצחיק אותי שהוא קורא לאמהות שלנו בנות, "תתכוננו!" והוא עצמו פתח את התיק שהביא והניח אותו פתוח על אחד השולחנות לידנו.

להפתעתי אמא וענת, כאילו אין טבעי מכך, הורידו את החלוק שלבשו והניחו אותם על אותו שולחן, נשארות רק באותם מגפיים מצחיקים, כל כך לא מתאימות לאשה עירומה אבל אתם יודעים, זאת רפת והרצפה רטובה וקצת בוצית. אחר כך הן לקחו שרפרפים שעמדו בצד והעמידו אותם ליד עמדות החליבה ועלו ונעמדו עליהם עם הברכים.

יפתח הוציא מהתיק שתי מגבות ונתן מגבת אחת לכל אחת מהן ושוב הן הפתיעו אותי כשהן כרכו אותן סביב צווארן, יפתח המשיך והוציא מהתיק שני קולרים עבים עם פעמון גדול שתלוי על כל קולר והגיש להן והן ענדו אותו סביב צווארן, התכופפו קדימה, אחזו בידיהן את צינור הגדר העליון והכניסו את צווארן בין הברזלים המשמשים לתפוס את צוואר הפרות בזמן החליבה שלא יזוזו ו…יפתח עבר ונעל אותן! קודם את אמא שלו שאחרי שסידרה את עצמה הודיעה "הפרה מוכנה" ואחר כך את אמא שלי שגם היא התארגנה וחזרה על אותה הכרזה "הפרה מוכנה".

הדבר הבא שיפתח שלף מהתיק זה טוש אדום גדול ורחב. "קודם אנחנו צריכים לְמַסְפֵּר אותן, לכל פרה יש מספר מזהה" הוא הסביר לי בקול רציני וניגש אל אמא שלו, מחליק לה על התחת ולא מפספס הזדמנות ובודק לה שמן, "המספר של אמא זה 33" הוא הסביר לי כשהתחיל לצייר את המספר על פלח ישבנה הלבן ופתאום שמתי לב שיש לה שם סימנים מטושטשים של המספר, כנראה שהוא סימן אותה לא מזמן ולמרות שהתרחצה זה עדיין לא הספיק ממש להמחק, "33 זה לארי בירד, שחקנה האגדי של בוסטון סלטיק" הוא המשיך להסביר, "אחד מטובי הכדורסלנים בכל הזמנים, אבא שלי העריץ אותו" הוא סיים לצייר לה את המספר ועבר לאמא שלי.

"תזכירי לי מה המספר שלךְ" הוא ציחקק וגם לה החליק על התחת וסיים בבדיקת שמן שהעבירה רטט בגופה של אמא.

"מווו" אמא הפתיעה אותי וגָּעְתָה, "עשרים ושלוש" היא השלימה מייד.

"נכון," הוא צחק והתחיל לצייר את המספר על פלח ישבנה הימני של אמא, "מייקל ג'ורדן, עוד אחד הכוכבים הבולטים בליגת ה-NBA, תספרי לבן שלךְ למה".

"כי הוא אהב להרים אותי, הוא אמר שאני מתרוממת כל כך טובה שאני מזכירה לו את מייקל ג'ורדן מתרומם להטבעה".

"חלבת פעם?" יפתח הפתיע אותי כשסיים לצייר לאמא את המספר 23 על התחת.

"פעם, מזמן"

"והסבירו לך מה הכי חשוב לעשות לפני חליבה?"

"לרחוץ את העטינים?" ניחשתי כשראיתי אותו לוקח את צינור המים עם האקדח.

"יפה," הוא חייך, ניגש לאמא שלי והתחיל לרחוץ לה את הציצים התלויים תחתיה, משפריץ ומשפשף אותם עם היד, בעצם יותר ממזמז מסתם משפשף.

"עכשיו אתה," הוא מסר לי את הצינור, "תשטוף את העטינים של הפרה שלך"

עשיתי לאמא שלו את מה שהוא עשה לאמא שלי, השפרצתי ומזמזתי לה את הציצים, רוחץ ומשחק בהם, מרקיד את השדיים הכבדים לכל הכיוונים.

"מספיק, קח" הוא הושיט לי קערת אלומיניום קטנה ולקח גם אחד לעצמו, "אתה תחלוב אותה" הוא הצביע על אמא שלו וניגש ונעמד לצידה של אמא שלי, תפס בשד התלוי של אמא שלי, מחץ וסחט ולהפתעתי כמה טיפות לבנות נשרו לקערה שאחז מתחת לשד, "עכשיו אתה" הוא הביט בי.

ניסיתי, תפסתי בשד ולחצתי, כלום לא קרה, אפילו לא טיפה. "עירוני," שמעתי את יפתח רוטן לעצמו בקול מזלזל, "תראה ותלמד" הוא ציחקק, אחז במעלה השד של אמא שלו, לחץ וסובב את השד כשהוא מושך ויורד וזרזיף לבן נשפך לקערה שבידו, "תנסה!" הוא נשאר לבדי והדריך אותי כשאחזתי במעלה השד, "חזק, תסחט!" והפעם כמה טיפות לבנות נשרו לקערה שלי.

יפתח חזר לאמא שלי והמשיך לחלוב וכך גם אני, סחטתי, הפעם לבד, ושוב טיפטפו כמה טיפות וקיבלתי בטחון. בסחיטה הרביעית או החמישית כבר יצא לו זרזיף קטן. "עכשיו השד השני" יפתח עבר לצידה השני של אמא והתחיל לחלוב את השד השני ואני עשיתי כמוהו, חלבתי ובכל חליבה כזאת הרגשתי איך הזין שלי, שממילא כבר עמד, נעמד עוד יותר.

"זהו, מספיק" יפתח עצר אותי והסתבר שלאמא שלי כבר נגמר החלב, "פרה, כמה שתחלוב אותה יותר ככה תתן לך יותר חלב" הסביר לי את הבדלי הכמות בין הקערה שלי ושלו ואחר כך אמא שלו אישרה לי שאכן הוא חולב אותה מדי פעם, כולל כל הטקס פה ברפת כמו שהוא עשה לאמא שלי ולה, "עכשיו תשתה, זה טוב לאון הגברי" הוא ציחקק ושתה את מעט החלב מהקערה שלו ואני, בחשש, קודם טעמתי וזה היה טעים לי, חמים, מתקתק וקצת שמנוני אבל טעים, אז שתיתי וגמרתי הכל, כמוהו.

"אני לא יודע מה אתה אבל אני חרמן" יפתח חייך לעברי, ונעמד מאחורי אמא. "מוכנה?" הוא שאל והעביר אצבע חוקרת בין רגליה של אמא ובדק לה שמן.

"מווו" אמא געתה ושמעתי את החרמנות בקולה, "23 מוכנה להזרעה" הודיעה באותו קול משתוקק.

"אז קחי" יפתח ציחקק ובתנועת אגן חזקה השחיל לאמא ואני לא נשארתי חייב, "33, את מוכנה?" שאלתי וגם אני בדקתי לאמא שלו שמן, מעביר את האצבע בין שפתי הכּוּס הבשרניות ואפילו חודר, מרגיש עד כמה היא רטובה, עד כמה היא מיוחמת.

"מווו" ענת געתה בקול מיוחם, "33 מוכנה להזרעה" הודיעה גם היא, "מוו-ו-ו" והפעם זה היה מוו ארוך ותאוותני כשדחפתי לה את כל הזין באבחת אגן חזקה, אחזתי חזק במותניה והתחלתי לפמפם, לזיין.

למרות שלא הכרזנו על כך שתי תחרויות התקיימו במקביל בין יפתח וביני. הראשונה, מי יגמיר יותר פעמים את האמא של השני, והשניה, מי יחזיק יותר זמן מעמד. זיינו והבטנו אחד בשני, יותר נכון האחד איך השני מזיין את אמא שלו, וכשאנחנו משתדלים ככה הגמירות שלהן לא אחרו לבוא, בהתחלה מלוות אותן רק עם געיות "מווו" מלאות תאווה ותשוקה ואחרי השניה או השלישית גם במילים מפורשות, "עידו, הוא מגמיר אותי שוב" אמא צווחה וגמרה וכאילו כהד באה התשובה של ענת, "יפתח גם אותי, גם אותי הוא מגמיר, יפתח הנה! הנה!! אמא גומרת!".

בסוף ניצחתי אותו, ניצחתי את סמל המחלקה שבטירונות, ככל שניסינו, לא הצלחנו לעבור את מסלול המכשולים יותר מהר ממנו, כמעט עד קו הסיום היינו שווים בגמירות אבל אז הוא גמר ואני החזקתי מעמד והענקתי לאמא שלו עוד גמירה ו…וואו, איזו אורגזמה זאת הייתה, גמירה משותפת, הרבה זמן לא נהניתי כל כך לרוקן את ארגז הפעולה המלא שלי כמו שנהניתי לרוקן אותו בכּוּס של אמא של יפתח.

אותו לילה נשארנו לישון אצלם. אני ישנתי עם ענת בחדר שינה שלה ויפתח לקח את אמא שלי לחדר שלו, או לפחות זה שהיה החדר שלו עד שהוא עבר לישון עם אמא שלו.

בבוקר, כשהתעוררתי, ענת כבר לא הייתה במיטה אבל ריחות הפנקייק שהגיעו מכיוון המטבח סימנו איפה היא נמצאת.

בדרך כשהלכתי אליה עברתי ליד החדר של יפתח. הדלת הייתה פתוחה וראיתי את אמא מוצצת לו, מפרקת את זקפת הבוקר שלו, רק שאצלי זקפת הבוקר נמתחה עוד יותר וכשהגעתי למטבח ענת עמדה וטיגנה פנקייקים, לבושה רק בחולצת טריקו של יפתח מסוף המסלול שלו ובלי כלום מתחתיה, אז נצמדתי אליה מאחור, דחפתי ידים וחפנתי את שדיה, לש וממזמז ומשפשף את הזקפה שבין רגליי בתחת שלה. "רגע" היא לחשה לי, גמרה לטגן את הפנקייק שבמחבת, כיבתה את האש והתכופפה אל השיש, נשענת עליו בשדיה הענקיים, "בוא" היא שלחה ידים לאחור ופישקה את פלחי ישבנה ואני לא הייתי צריך יותר, בתנועה מהירה השחלתי אותה, תקעתי וזיינתי, מהר, כאילו מישהו רודף אחרי, כאילו עוד רגע יבוא מישהו ויפריע לנו ו…רק כשגמרתי שמעתי את מחיאות הכפים וקריאות ה-"בראוו" מאחורי, מסתבר שהייתי כל כך שקוע שלא שמעתי את אמא ויפתח מגיעים והם עמדו בדלת והציצו לנו.

לפני שנפרדנו אמא וענת סיכמו שאנחנו צריכים לעשות את זה שוב, לא התווכחתי ????, גם לא יפתח.

לפרק הבא >>>>..

Loading

5 מחשבות על “מי הגבר פה בבית : ביקור במושב      ”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן