סוף שבוע פרוע: משחק חדש

זהו המשך לסיפור "סוף שבוע פרוע" שפורסם באתר זה

 למען הסר ספק: זהו סיפור דימיוני. עלילת הסיפור, השמות, הדמויות, העסקים, המקומות והאירועים הם פרי דמיוני או משתמשים בהם באופן פיקטיבי! כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים או אירועים בפועל, הרי הוא מקרי בהחלט.

פרולוג 

שוב רינה, אשתי, נרדמה כשעלינו על כביש 5 לכיוון כביש 6, ושוב היא התעוררה למשמע הודעת הוויז (waze) 'זמן המתנה בפקק תשע דקות' כשהגענו למחלף עין-תות, אומנם עבודות ההרחבה בקטע בין עין-תות ליוקנעם מתקדמות במהירות אבל עדיין היה פקק, קטן יותר אבל פקק.

"חָרַפְּת," חייכתי אל אשתי.

"לא, לא ישנתי" אשתי הכחישה, היא יודעת שאני לא אוהב שנרדמים לידי, בצבא חינכו אותי שזה מרדים גם את הנהג ומזמין תאונה.

"נכון, לא ישנת, נחרתְ!" ואני פרצתי בצחוק, "תגידי, הדרוזים יגיעו הפעם?" שאלתי אותה, יודע שאתמול היא דיברה עם חדוה, המארחת שאנחנו נוסעים אליה עכשיו.

"בא לך על הציצק'ס של עיישה, אהה" היא צחקה.

"לא, רק שהיא יודעת לפנק גבר ליגת העל" עניתי.

"למה, אני לא מפנקת?" הגיעה מייד השאלה והבנתי ששוב נפלתי לפח.

"מפנקת, נשמה, מפנקת, הכי מפנקת, אבל את יודעת, בשביל מה אנחנו נוסעים לחדוה ושלומיק, לגוון" וזכרתי לא לשאול אותה את דעתה על מחמוד, הבעל של עיישה, היא טוענת שהוא אפנדי ולא יודע לרדת לאישה.

שוב שתקנו, אשתי לא ישנה אבל הייתה שקועה במחשבות שלה ואני ניצלתי להאזין לתום אהרון בגלגל"צ, יודע לדבר התום אהרון הזה וגם המוזיקה שהוא שם מעולה.

"זוכר לעצור אצל 'אבו-סלאח'" אשתי הזכירה לי כשעלינו על כביש 85, חוסכת לי הפעם את הפדיחה של הפעם הקודמת כשלא הכרתי את צומת עמיעד.

"זוכר".

עצרנו בתחנת הדלק שבה גם המסעדה, קודם תדלקתי, הדלק שם יותר זול ולמרות שמדובר בשקלים בודדים לתדלוק מלא אני מרגיש שאני דופק את המערכת. ההזמנה של חדוה הייתה מוכנה ב'אבו סלאח', רק שמגש כנאפה ליד הדלפק וריח חזק של קפה חם עם הל באוויר הפעילו לי את הַדּוּדָה והזמנתי מנה כנאפה עם קפה והתיישבנו לאכול.

למי שעדיין לא מכיר אותנו אז אנחנו בדרך לסוף שבוע של חילופי זוגות, הפעם סוף שבוע קצר, נפגשים בשישי, לא חמישי. יש די הרבה סווינגרים והרבה מפגשים של מחליפים, אבל לזה שלנו יש משהו מיוחד, כולנו בי-ים, ביסקסואליים, כאלה שעושים את זה עם שני המינים, גברים ונשים כאחד, מה שנותן לנו לשלב במשחקים האלה שלנו גם להט"בים, ויש לנו זוג גברים, הומואים, וזוג נשים, לסביות, ואם ניקח בחשבון שאנחנו רק 8 זוגות במפגש זה רבע, הרבה יותר מחלקם באוכלוסייה רק שיש חוק שחל עליהם, אחד הגברים הוא על תקן של אישה וצריך לנייש אותו, להלביש אותו שמלה או חצאית, לא מכנסיים, חוטיני של אישה וחזייה מרופדת, איפור ועגילים, חובה, רצוי גם תכשיטים נוספים, נעלי עקב כמובן והכי חשוב הוא חייב לדבר בלשון נקבה! וכשמתחלקים לזוגות הוא מצוות כאחת הנשים, ואותו דבר לגבי הנשים, אחת מהן על תקן הגבר, חייבת ללבוש מכנסיים וחולצה גבריים, לא שמלה או חצאית, מותר חולצת טריקו מלמטה אבל לא חזייה! סטראפאון בהיכון, ולדבר בלשון זכר כמובן ובחלוקה לזוגות היא נחשבת לגבר.

"חדוה אמרה לי שלענת יש בת זוג" כשיצאנו מ'אבו סלאח' והמשכנו לנסוע.

" בוּצָ'ה או פֶמית?" חקרתי.

"לא יודעת, בקרוב נדע," אשתי ציחקקה, "בכל מקרה הן מצטרפות כזוג ולא יהיה יותר ג'וקר" היא המשיכה, הג'וקר הוא המצאה ממוחה הפורה של חדוה כשענת, הבת של חדוה ושלומיק, התגרשה וחזרה לגור אצלם ודרשה להצטרף למפגשים שלנו אבל מספר אי-זוגי אי אפשר לחלק לזוגות אז חדוה המציאה את הג'וקר, מי שהוציא את הג'וקר בחר למי להצמד וליצור איתו שלישיה רק שאַלְיָה וְקוֹץ בָּהּ, הג'וקר היה חייב להיות אשה, גם אם הוציא אותו גבר, כי הייתה אשה אחת "מיותרת" ודווקא אהבתי את הג'וקרים, פעם אפילו הייתי כזה, הרבה דברים יצירתיים אפשר לעשות בשלישיה.

"ועשו לה מבחנים?"

"כן, שלחו אותן לרון ורות, חדוה אמרה שהן קיבלו מהם המלצות חמות במיוחד" היא חייכה לעברי, "בכל מקרה החדשה תציג את עצמה הערב, בלי הנחות, כמו שעשו לענת וכמו שעשו לכולם".

"והדוסים?" נזכרתי, "הדוסים יהיו?"

"חרמן, בא לך עליה, אהה?" אשתי ציחקקה, "כן, יהיו וחדוה סיפרה לי שלפני שבועיים הדוסים עשו אצלם שבת סולו, רק ארבעתם, וחיה-לאה הורידה את הפאה כשנכנסה לבריכה ומסתבר שהיא התחילה לגדל שיער מתחת.

  "חדוה אמרה שהפעם היא הכינה לנו משחק מיוחד" אשתי זרקה לעברי בנונשלנטיות כשעלינו על הדרך המובילה לחווה.

"מה?" הסתקרנתי.

"לא אמרה, רק אמרה שהפעם נתכונן לצאת מהקופסה".

"לא נתנה רמז?"

"לא, אתה מכיר אותה, כשהיא רוצה היא בונקר".

גם הפעם לא הגענו ראשונים, אפילו הדוסים כבר היו שם, עוזרים בהכנות, מיכל ודפנה, הלסביות, קוצצות סלט, רון מבעיר אש בטאבון ורות מגלגלת עיגולי בצק לפיתות, יעקב-דוד, או ינקי כמו שהוא ביקש שנקרא לו, מסדר כסאות סביב שולחן האבירים הגדול, וחיה-לאה, או חיה'לה כמו שהיא ביקשה שנקרא לה, מכינה את נרות השבת שעוד מעט הנשים ידליקו, כל הנשים אבל רק הנשים האמיתיות, כאלה שבורא עולם ברא אותם נשים.

חדוה ושלומיק קיבלו את פנינו, כמו תמיד התחבקנו והתנשקנו, עם חדוה על השפתיים, בדיוק כמו ששלומיק נישק את אשתי אבל ביננו, הגברים, רק לחצנו ידיים למרות שהנשים כן התנשקו על השפתיים. שמוליק חזר לטפל במעשנה וחדוה לקחה אותנו לצימר שלנו, בעצם הצימר של אשתי, היא תבלה בו את כל סוף השבוע אני אדלג בין הצימרים של הנשים שיצוותו לי.

שמונה צימרים יש לחדוה ושלומיק, פעם זאת הייתה ממש תעשיה אבל בשלב מסויים הם התעיפו, אני חושב כשענת התגייסה ולא יכלה לעזור, צימר זה תעשיה משעבדת, לקבל את האורחים, לדאוג לניקיונות וארוחות בוקר (ולפעמים גם ערב), שיהיו סדינים נקיים ומגבות בכמות מספקת ושהמים בבריכה יהו נקיים והלקוחות, כמה שתתאמץ, תמיד ימצאו על מה להתלונן, ועם הגיל גם הכוח כבר לא מה שהיה והשבח לאל המטעים מסביב נותנים מספיק פרנסה ולאט לאט הם התחילו לסגור, להשכיר רק לארועים סגורים ולא כל סוף שבוע וכשהם הציעו לנו לעשות את המפגשים האלה אצלם קפצנו על המציאה בתנאי שאנחנו נשתתף מלא בעלות כולל המנקה שתבוא ביום ראשון וככה, כל כמה חודשים, אנחנו נפגשים אצלם ובכל מפגש חדוה מפתיעה אותנו עם משחק מקורי שבסופו נקבעים הזוגות לאותו לילה או אם תרצו עד ארוחת הערב הבאה.

חדוה הובילה אותנו לצימר שהכינה לנו, ביני ובין חדוה יש יחס מיוחד, חדוה טוענת שזוית ההתקפה שלי היא הכי טובה מכל הזרגים שחטפה, ותאמינו לי היא חטפה הרבה כאלה בימי חייה הפרועים, לא הזין הכי גדול אבל זווית ההתקפה מפצה, ואני הגדרתי אותה, והיא יודעת את זה, כזיון הכי טוב מבין כול הנשים בחבורה, חוץ מאשתי כמובן, חשוב לשמור על שלום בית😊.

הצימר היה מוכן לקראתנו, צימר גדול, מיטה זוגית גדולה ומסך טלויזיה מולה, שרותים צמודים, פינת אכילה מאובזרת בכל מה שצריך, מקרר קטן עם כמה פחיות משקה וחטיפים, עוגת דבש וקופסה עם בוטנים והכי חשוב מכונת 'נספרסו' עם צנצנת טבליות מסוגים שונים, "הקפסולות הירוקות זה לא נספרסו, זה קפה עם הל של 'אל-נחל'ה'" היא חייכה לעברי, מכירה את החיבה שלי לקפה עם הל, "יש את זה בכל הצימרים" והחיוך רק התרחב, רומזת, או אולי עוקצת, כי אני לא אבלה את הלילה בצימר הזה ועל השידה היה מונח תפוח אדמה וידעתי גם למה.

"זאת התלבושות שלכם למשחק הערב, תגיעו לבושים בהם לארוחה" היא הצביעה על שתי ערימות שהיו מוכנות על המיטה בנוסף למגבות הגוף הגדולות, "ובארון יש עוד סדין, מגבות וציפות למחר" היא חייכה לעבר אשתי, "אבל עכשיו אתם מוזמנים לעזור" ציחקקה, תמיד היא אומרת את זה למרות שהיא יודעת שנגיע גם בלי שתגיד, הסתובבה ויצאה, משאירה את המפתח לרינה אשתי.

בדקנו את הערמות, על שתיהן היה מונח פתק. 'זאת התלבושת של הגבר,' היה רשום על הפתק שמעל סרבל אדום, דומה לזה של טייסים, 'זה ונעלי ספורט, לא ללבוש כלום מתחת!" היה מודגש בקו מתחת, ועל הערמה השניה, מכנסי טרנינג ירוקים בהירים, חולצת טריקו לבנה וקפוצ'ון ירוק שהמספר 502 רשום על החזה בצד ימין בשחור, היה רשום בפתק 'זאת התלבושת של האישה, זה ונעלי ספורט, לא ללבוש כלום מתחת!" וגם כאן זה היה מודגש עם קו.

ניסיתי להזמין את אשתי לאיזה קוויקי אבל היא סרבה, "אין זמן, הבטחנו לחדוה לבוא לעזור, בוא!" והיא יצאה ואני אחריה.

אשתי הלכה לעזור לחדוה בסידור השולחן ואני הצטרפתי לשמוליק על יד המעשנת. כשסיימנו ישבנו לשתות בירה ודיברתי עם ינקי, הדוס. מהר מאד הגענו ללימודי הליבה ולקח לנו יותר זמן כדי להבין ששני תומכים, שגם ינקי בעד ואומנם הוא לא למד, ההורים התנגדו נחרצות ורצו שיהיה אברך, אבל הוא אוטודידקט ולימד את עצמו וככה הצליח להתקדם בחברת תוכנה גדולה, והבן שלו, שלא מזמן חגג בר מצווה אומנם לומד בישיבה בלי לימודי ליבה אבל זה רק בגלל מצוות כיבוד אב ואם, שהיא בין המצוות היותר חשובות, כי אבא של ינקי מתנגד נחרצות, דורש שלפחות הנכד ילמד בישיבה ויהיה גדול בתורה וגם הלחץ החברתי באלעד ללכת במסלול המקובל תורם, אבל ברגע שאבא שלו ימות הם עוזבים את אלעד והבן הולך ללמוד בתיכון ממלכתי-דתי ובינתיים ינקי מלמד אותו בסתר מתמטיקה ואנגלית, מין סוג כזה של אנוסים😊.

כשחזרנו לחדר לנוח לקראת הערב שוב ניסיתי למזמז את אישתי בתקווה לקבל זיון ושוב נדחיתי ב"לא!" תקיף עם תרוץ מהתחת שאני חייב לשמור כוח לערב וכשהתעוררתי היא לא הייתה כבר, יצאה להדליק נרות שבת, כך שכל מה שנשאר לי זה להתרחץ וללבוש את אותו סרבל שחיכה לי ליד המיטה.

כשאשתי חזרה מהדלקת הנרות גם היא נכנסה להתרחץ ושוב דחתה את הצעתי 'לסבן לה את הגב', שהייתה מובילה כמובן לזיון במקלחת, ושוב היא דחתה אותי עם אותו תרוץ שאני חייב לשמור כוח ובנוסף שגם אין זמן, וכשהיא יצאה היא הייתה לבושה באותה תלבושת שלה ולפי מצב השדיים הגדולים שלה לא היה ספק שהיא בלי חזייה.

לפני שיצאנו היא נעמדה מולי, התרוממה על קצות אצבעותיה ונישקה אותי, "בועלי, אתה אוהב אותי?" התחילה בקול מתחנחן את אחד הדברים  שהפכו אצלנו כבר מזמן למסורת.

"בטח, המון".

"אפילו ש…אתה יודע, שאני אתן לגבר אחר לזיין אותי?" והיא הסמיקה כאילו הייתה בתולה.

"אפילו".

"ואפילו אם הוא יעשה אותי שם, אתה יודע, בטוסיק?" והיא הסמיקה יותר.

"אפילו יותר," חיבקתי אותה והצמדתי אותה לגופי ואפילו מבעד לבד העבה הרגשתי את הפטמות הנוקשות שלה, "ואת?".

"אוהבת אותך מיליונת'לפים," ושוב היא התרוממה על קצות האצבעות ונישקה אותי על השפתיים, "אני שמחה שהתחתנת איתי".

"גם אני" ונישקתי אותה, "להתראות ביום ראשון".

"להתראות ביום ראשון ותעשה חיים" היא ענתה, מחייכת, מסיום הארוחה היא לא תהיה שלי עד יום ראשון בצהרים כשניסע חזרה הביתה ועד אז שני גברברים שונים יבלו במיטה שלה וכבר הרגשתי קנאה למרות שאז לא ידעתי שיכול להיות שיהיו אפילו יותר.

אחת-שתים-שלוש-דג-מלוח.

הייתה לנו הפתעה קטנה כשכולם הגיעו, כל הגברים, כולל מיכל שהיא הגבר בזוג הלסביות וענת, שמסתבר שהיא ה"בן זוג" של החדשה, לבושים בסרבל כמו שלי והאוהל בסרבל שלהן לא השאיר ספק שהן חוגרות סטראפאון מתחת, וכל הנשים בטרנינג ירוק כמו של אשתי רק עם מספר שונה על החזה, כולל רועי, האישה שבזוג ההומואים, ורק הבת זוג של ענת לבושה בשמלה.

כשכולם הגיעו התישבנו סביב השולחן העגול הגדול וינקי, הדוס, בירך ורק אז התחלנו לאכול. כרגיל היה אוכל בשפע, המון בשר ועופות מעושנים, פיתות טריות שנאפו קצת לפני בטאבון, הסלטים שהבאנו מאבו-סלאח והסלטים שרות, נטע ואשתי הכינו והביאו מהבית, תפוחי אדמה מדורה אפויים בטאבון, אורז וסלט ירקות גדול מירקות הגינה שלהם וכמובן יין, הרבה יין, הפעם ינקי הביא יין, כשר למהדרין כמובן, וכמו שאומרים, יין ישמח לבב אנוש, ולאט לאט המצב רוח הפך עליז יותר ויותר.

ינקי וחיה'לה אמנם אכלו מחמגשיות שהביאו וחוממו בטאבון ושתו מהיין שהם הביאו, אבל היה נדמה לי שחיה'לה וינקי טועמים בהגנב מהבשר המעושן אבל אני לא מוכן להשבע.

כמו תמיד, לפני הקפה והעוגה, עזרנו לחדוה לפנות ולהכניס למדיח התעשיתי שלהם, שארית מתקופת הצימרים, ועוד התקדמות רשמתי לעצמי כשהדוסים שתו מהקפה ואכלו מהעוגיות שעל השולחן כמו כל השאר, לא אלה המיוחדת עם חותמת בד"צ כמו בפעם הקודמת,  ומשום מה זה הסתדר לי עם אותו נשנוש בשר מעושן.

חלוקת הקוניאק, קוניאק צרפתי משובח, היו הסימן לחדוה. "אוקיי חברים" היא השתיקה את אותנו, "כמו שאתם יודעים יש לנו הערב מישהי חדשה שמצטרפת, הבת זוג של ענת, הבת שלי, וכמיטב המסורת שלנו היא תציג את עצמה, "את מוזמנת" היא חייכה לעבר החדשה.

ראיתי את המבוכה על פניה והבנתי אותה, גם אני הייתי במבוכה כשהוזמנתי להציג את עצמי על השולחן. ענת קמה ועזרה לה לקום, מחזיקה את ידה כשהיא חלצה נעליים ועוזרה לה לעלות על הכסא ומשם לשולחן. "בהצלחה, אני אוהבת אותךְ" קראתי את שפתיה של ענת שהביטה לעברה במבט מאוהב. "אהה, שלום," היא הסמיקה, "קוראים לי נגה," והיא התחילה לפשוט את השמלה שלבשה, "אני הבת זוג של ענת, גרה איתה כאן, בחווה, בת שלושים ושלוש," והיא נתנה לשמלה וליפול לשולחן,  חושפת תחתוני חוטיני וחזייה זנותית, משולש הבד הזעיר של החוטיני לא מאפשר להסתיר שום מברשת וכאילו מכריז שהיא מגולחת שם למשעי, וחזייה תואמת שמדגישה את החזה שלה, שדיים גדולים, אשכוליות, אבל מה שבלט במיוחד היו פטמות הענק הכהות והנוקשות שבלטו מבעד לבד החזייה הדק ואצלי הגבר-גבר, שממילא כבר עמד, הזדקר עוד יותר, כאילו רומז לי שבתוכה הוא רוצה לבקר.

לרגע היא כיסתה בידיה את אוצרותיה, כולן עושות את זה, מין אינסטינקט כזה, אבל מבט זועם מענת והיא מיהרה והורידה אותם, מחייכת לעבר ענת חיוך מתנצל ומשמיטה את כתפיות החזיה לצדדים, עם יד אחת מצמידה את החזייה מלפנים שלא תיפול ואת היד השניה שולחת אל מאחורי הגב ומשחררת את קרסי החזייה, "אני מורה לחינוך גופני ואזרחות בבית הספר האזורי," המשיכה ונתנה לחזייה ליפול לשולחן, ועכשיו כבר אפשר היה לראות את שדיה במלוא הדרם, עומדים די זקופים, בהתחשב בגודלם, עם פטמות הענק הכהות שבולטות במיוחד על רקע העור הלבן, "אני גרושה, בלי ילדים," והפעם היא כבר שיחקה אותה כשהתכופפה קדימה ברגליים ישרות והורידה את החוטיני תוך נענוע הישבן בתנועה מתגרה, ואז התרוממה חזרה ונשארה לרגע ככה, עירומה, הסתובבה סיבוב מלא, נותנת לכולם לראות ורק אז המשיכה, "ואני יודעת לְמָה אני מצטרפת ולשם מה התכנסנו כאן, ואני פה כמובן מרצוני החופשי," הסתובבה עוד סיבוב ונתנה לכולם לבחון שוב את גופה העירום, "ואני מתחייב לעשות כל מה שידרש ממני, בלי הנחות או הקלות" וכשענת כבר קמה לעזור לה לרדת היא הוסיפה, "אהה, כן, עוד משהו," וחיוך ממזרי נמרח על פניה, "בצבא אני הייתי המ"פית של ענת ועכשיו היא המג"דית שלי", ציחקקה, ירדה ושתיהן התנשקו ורק אז התחילה ללבוש את הטרנינג הירוק כמו כל שאר הנשים.

חדווה חיכתה עד שנגה תשב ורק אז קמה, הקישה על כוס היין שבידה עם סכין, מושכת את תשומת ליבנו ומחכה שנשתוק ורק אז התחילה. "הפעם בחרתי משחק קצת שונה," היא חייכה, "אולי אפילו יותר מקצת אבל אין לי ספק שכולכם תאהבו אותו" היא חייכה ועצרה לרגע, אולי ציפתה לתגובה אבל כשזאת לא באה המשיכה, "המשחק שנשחק הוא משחק ילדים שלדעתי כולכם מכירים ושיחקתם בילדות," חדוה התחילה בתכל'ס, "רק שאנחנו עשינו לו טויסט קטן ברוח 'משחקי הדיונון'" היא עצרה לשניה, מחכה אם יהיו שאלות וכשאלה לא באו המשיכה, "המשחק הוא אחת-שתים-שלוש-דג-מלוח," ואת האחד-שתים-שלוש-דג-מלוח היא אמרה במהירות, "למי שלא מכיר," היא המשיכה, אולי בגלל המבט התמהה על פניה של חיה'לה, "המטרה: לחצות את החצר בלי להתפס, מתחילים שם, בקו הלבן" והיא הצביעה על קצה החצר וראיתי שמישהו סימן קו בסיד, "מישהו אחד עומד עם הגב ומכריז אחת-שתים-שלוש-דג מלוח ומסתובב וכולם קופאים במקום, מי שזז נפסל ונענש!" היא הדגישה, "רק שאנחנו נשחק גברים מול נשים, הגברים הם המענישים והנשים המתחרות, נבחר מנהיג, זה שמנהל את המשחק, שמסתובב ומחליט מי זז, כמו תמיד הקלפים יעזרו לנו, יש פה חפיסה עם הרבה מספרים ומלך אחד, כל אחד ישלוף בתורו קלף ומי שיקבל את המלך הוא המנהיג, המנהיג חייב להיות גבר! אם אשה מקבלת את קלף המלך היא והבן זוג שלה מתחלפים בתפקידים ובבגדים, היא הופכת להיות לגבר, כולל ללבוש את הסרבל וסטראפאון, והוא לאישה, כולל ללבוש את הבגדים שלבשה אשתו, עד כאן ברור?".

שוב הייתה שתיקה, הרוב עשו 'כן' עם הראש וחלק סתם שתקו, "המטרה שלנו הנשים להגיע אל המנהיג בלי להפסל," חדוה המשיכה, "הפרס למי שמגיעה הוא הזכות לבחור את הגבר שיהיה הבן זוג שלה מבין השומרים זה שיחליף איתה תלבושות, יהיה השבוי שלה וינהגו בו כמו שאסביר עוד מעט שנוהגים באישה שבויה וידרש לפנק אותה כרצונה, אבל!" ושמעתי בקולה שעכשיו מגיע החלק המעניין, "מי שנפסלת, נאנסת מול כולם! המנהיג יבחר אנס ושלושה עוזרים, קודם הם יגררו אותה הצידה אל אחד המזרונים שמפוזרים לאורך המסלול, יפשיטו אותה, עוזר אחד יחזיק וימתח לה את הידיים כלפי מעלה, שני האחרים יפתחו לה חזק את הרגליים והאנס יאנוס ובכל הזמן הזה רצוי שהיא תעשה את עצמה מתנגדת, בכל אופן זה אונס, אבל לא יותר מדי," היא חייכה, "רק יצוגי כזה ומרגע שהאנס מצליח להכנס עד הסוף ומודיע 'חדירה' לאישה אסור להתנגד והיא חייבת לשתף פעולה, העוזרים חוזרים למקומם ובזמן שהאנס ממשיך לבצע את זממו המשחק ממשיך" ושוב היא עצרה לשמוע אם יש שאלות או הערות וענתה על שתי שאלות שנשאלו לפני שהמשיכה, "לאנס, אחרי שאנס, יש שתי אופציות: הראשונה להחליט שזאת הבת זוג שהוא רוצה שתפנק אותו עד מחר בארוחת הצהריים ומרגע זה היא שבויה, היא יורדת על הברכיים בצד ומניחה לו לקשור לה את המכנסיים סביב הגוף והידיים, קשירה סִימְבּוֹלִית שאסור לה להשתחרר ממנה, הוא חוזר לעזור והיא תחכה ככה עד לסוף המשחק כשהוא יקח אותה לחדר שלה, או," ושוב היא עצרה, בונה את המתח, "לשלוח אותה שוב לעשות את המסלול מהתחלה רק שאת זה מותר לכל גבר לעשות רק פעם אחת! ובסוף המנהיג נשאר עם האחרונה שנשארת ו…בנות, לא לדאוג, מחר בערב נשחק שוב את אותו המשחק רק שאתן תהיינה השומרות והגברים יתחרו" היא שוב חייכה, "למישהו יש הערות? שאלות?"

היו כמה שאלות, טכניות בעיקר, וחדוה ענתה: עד כמה מותר להתנגד? (בגבול הסביר אבל לתת להגיע לתכל'ס), אולי מי שנשלחת חזרה תתחיל מהמקום שבו נתפסה? (מהתחלה, ככה זה המשחק!), האם מי שנאנסה ונשלחה חזרה יכולה להתלבש? (כן) ואם הבעל והאישה צריכים להתחלף בתפקידים הם עושים את זה לפני כולם? (ברור😊) ואז הגיעה שאלת המיליון דולר של חדוה, "מישהו מתנגד ולא רוצה לשחק?".

לרגע הייתה דממה וראיתי את המבטים שהזוגות מחליפים האחד עם השניה. שמוליק היה הראשון שאמר "מקובל, אני בפנים", טוב, מה הוא יגיד, הוא ידע מראש ואשתו היא זאת שהציעה. להפתעתי דווקא הדוסים היו הזוג הראשון שהודיע "אנחנו משחקים" ואני חושב שזה היה הסימן לכולם. "תגיד שאנחנו בפנים" אשתי לחשה לי ואם היא אומרת מי אני שאתווכח, היא הנאנסת אני האונס, אז הודעתי שגם אנחנו בפנים ובסוף אף זוג לא התנגד.

זהו, הגיע רגע האמת, ההגרלה מי יהיה המנהיג, מי יחרוץ גורלות, מי יקבע אם זזת או לא, וכמו תמיד הערב הראשון הוא הכי מרגש.

חדוה פתחה חבילת קלפים חדשה מהנילון, שלפה את התמונות והחזירה רק את המלך, ערבבה כמה פעמים, נתנה גם לדרור לערבב, מין מסורת כזאת, תמיד מערבבים גבר ואשה, והניחה את חבילת הקלפים על השולחן. הסתדרנו בטור, כדי לעשות צדק אנחנו בוחרים כל פעם להסתדר לפי פרמטר אחר, הפעם הסתדרנו על פי הא"ב היורד של שם הפרטי ואחד אחר השני ניגשנו לערימת הקלפים, הרמנו קלף והצגנו אותו.

מי שהכי הגיע לו שלף את המלך, בעצם מי שהכי מגיע לה, חדוה, המארגנת של המשחק נבחרה גם להיות זאת שתנהל אותו, זאת שתקבע. "אנחנו צריכים להחליף תלבושת" היא חייכה לעבר שמוליק, בעלה, והתחילה לפתוח את הקפוצ'ון הירוק שהמספר 069 מוצמד לו ולרגע נראה לי שהוא מסמיק, אולי אפילו מלמל לעברה איזו קללה, אבל מייד הצטרף והתחיל לפתוח את הרוכסן הארוך, מהצוואר ועד הביצים, של הסרבל, לרגע שניהם עמדו לפנינו עירומים ואז החליפו בגדים והתלבשו חזרה, היא בסרבל האדום והוא בחליפת הטרנינג הירוקה ו"בנות, לכו תסתדרו על קו ההתחלה" היא הודיעה כשגמרה להתלבש ונעמדה במרכז קו הסיום ואותנו, הגברים, העמידה מאחוריה.

"בנות, מוכנות?" היא שאלה בקול ונשמע לי קצת לא במקום לקרוא להן בנות, מילא לקרוא לרועי, ההומו הנקבי שבזוג ההומואים, בנות אבל לקרוא ככה לשמוליק, בעלה, אבל תרשו גם לי להמשיך לקרוא להם ככה, כמוה, כי בעצם עכשיו כולם של על תקן נשים ועל פי הכללים שקבענו גם שמוליק צריך לדבר בלשון נקבה.

עוד רגע היא נתנה להן להתארגן ואז "אני מתחילה!" היא הודיעה והסתובבה עם גבה אליהן "אחת-שתיים-שלוש-דג-מלוח" היא צעקה והסתובבה חזרה. כולם קפאו במקום רק ששמוליק, בעלה, צעד צעד גדול מדי ורגל אחת נשארה באוויר והוא התנדנד ו…"שמוליק, זזת!" היא הכריזה, לא עושה לבעלה הנחות, "מיכל," חדוה הפתיעה וקראה דווקא לגבר שבזוג הלסביות, זאת שעמדה לידנו עם סרבל וסטראפאון מתחתיו, "את האנס", "קחי" היא מסרה לה שפופרת KY ושלחה אותי ועוד שני גברים לעזור לה.

שמוליק שיחק את המשחק בדיוק כמו שחדוה רצתה, הוא התנגד אבל בצורה סבירה ומהר מאד הצלחנו להפשיט אותו, לגרור אותו אל המזרון הקרוב ולהשכיב אותו על הבטן, דרור תפס בידיו ומשך אותם למעלה, אני ואיתם תפסנו ברגליו ופישקנו אותם חזק ומיכל פתחה את רוכסן הסרבל עד הסוף, משחררת את התותב של הסטראפאון, ירדה על ברכיה וזילפה כמות נדיבה של ג'ל הסיכה לפי הטבעת שלו, נשכבה עליו, מכוונת בידה את התותב אל פי הטבעת המכווץ ובאבחת אגן חזקה השחילה אותו בתחת, "חדירה!" היא הודיעה בקול והתחילה לזיין ואנחנו, העוזרים, חזרנו למקום רק שאז פתאום חדוה הודיעה שוב "רינה! זזת!".

מסתבר שאשתי ניסתה לגנוב איזה צעד או שתים, חשבה שכולם מביטים בשמוליק ומיכל, "רון, אתה האנס" היא קבעה ושלחה שוב אותי ועוד שנים לעזור לו וכנראה שהבחינה במבט הזועם שלי, מה פתאום אני אעזור לאנוס את אשתי, אבל היא חייכה ולחשה לי "כדאי לךָ, אני אפצה אותךָ" והלכתי איתם.

גם אשתי התנגדה אבל זה לא עזר לה, אולי למדתי מחדוה כי גם אני לא עשיתי לה הנחות, ומול ארבעה גברים לא היה לה הרבה מה לעשות ומהר מאד היא הייתה עירומה, שכבה על הגב וגם הפעם אחזתי באחת הרגליים וראיתי מהכי קרוב איך רון משחיל את אשתי, איך הוא דוחף לה לאט את הזין שלו, עוקב במבט מהופנט איך הזין שלו הולך ונעלם בתוך הכּוּס שלה ומרגיש עד כמה זה מגרה אותי, זאת לא פעם ראשונה שאני רואה איך עושים את אשתי במשחקים האלה שלנו אבל היה משהו אקסטרה בכל סיטואצית האונס הזאת שהפך את זה ליותר חרמני, וְ"חדירה" רון הודיע כשכל הזין היה נעוץ בתוכה והוא התחיל לפמפם, לזיין את אשתי, וכשאני ממשיך ועוקב חזרתי עם כל השאר לעמוד אחרי חדוה.

מיכל טחנה את שמוליק ורון את אשתי אבל המשחק המשיך. "ממשיכים" חדוה הודיעה, הפנתה את הגב לעברם ושוב הכריזה במהירות "אחת-שתיים-שלוש-דג-מלוח" וחזרה להביט לעברם. "נטע, זזת" חדוה הכריזה, "זאביק, אתה האנס" היא בחרה והוסיפה לו עוד שלושה עוזרים, הפעם לא אני.

שוב היה המאבק הזה, נטע שיחקה היטב את תפקידה אבל גם אפשרה להם להפשיט אותה ולהשכיב אותה על הגב, גם בה אחזו כמו באחרות וזאביק עלה עליה והכניס לה, דחף בנעיצה אחת חזקה את כל הזין, הכריז "חדירה" רק שאז רון הודיע שהוא גומר (ובדרך חזרה הביתה אשתי סיפרה לי שגם היא גמרה אבל לא סיפרה), ו"מה אתה מחליט? בוחר או מחזיר להתחלה?" חדוה שאלה את רון. הייתי בטוח שהוא יבחר, אשתי נחשבת בין החברה לזיון טוב, כזאת שיודעת לפנק, אבל להפתעתי הוא הודיע "מחזיר" וראיתי את אשתי מסמיקה, נכון שאלה חוקי המשחק וזאת זכותו ולדעתי רון עשה את זה כדי להרוויח עוד אונס, ואין לו כלום נגד אשתי, אבל אין ספק שזה קצת מעליב, אפילו אני נעלבתי בשביל אשתי, וברור שבהזדמנות ראשונה אני אחזיר לו ולאשתו על זה, אבל הוא חזר ורכס את הסרבל שלו וחזר לעמוד מאחורי חדוה ואז גם מיכל הודיעה שהיא גמרה וגם היא שלחה את שמוליק חזרה להתחלה, למרות שאצלה זה נראה לי יותר הגיוני, ברור שהיא רוצה שאישה תפנק אותה ולא גבר ו…"ממשיכים!" חדוה הודיעה אחרי שאשתי ובעלה גמרו להתלבש חזרה באותה אימונית ירוקה וחזרו לקו ההתחלה, הפנתה את הגב ו"אחת-שתיים-שלוש-דג-מלוח" והסתובבה חזרה.

"נגה זזת!" היא הודיעה, "דני!", שזה אני, "אתה האנס" היא חייכה לעברי והיא צרפה לי עוד שלושה עוזרים ואחת מהם הייתה ענת, הבת שלה והבת זוג של נגה. ארבעה נגד נגה זה לא כוחות ומהר מאד היא מצאה את עצמה עירומה ונגררת אל המזרון הפנוי הקרוב, השכבנו אותה העל הגב, ענת אחזה חזק בידיה ושני האחרים פישקו את רגליה, פתחתי את הסרבל שלי ושלפתי את הזין, זין גדול שעמד זקור ומתוח וראיתי איך עיניה של נגה נפערות לרווחה בהשתאות, עליתי עליה, היא עשתה סימני התנגדות אבל לא מספיק שיפריע לי לבצע בה את זממי, הצמדתי את ראש הזין המתוח אל בין שפתי הכּוּס שלה והרגשתי עד כמה היא רטובה שם, והתחלתי לדחוף לה אותו, לאט, נותן לה להרגיש כל סנטימטר שחודר לגופה, נשען על כפות ידיי ומביט בה ככה מלמעלה ורואה את החיוך על פניה ו…"חדירה!" הודעתי כשכל הזין שכן אחר כבוד במעמקי הכּוס שלה, שכבתי עליה בכל כובד משקלי, מוחץ אותה למזרון והתחלתי לזיין, לאט, להתפנן על הכּוּס שלה.

זיינתי אותה, שמעתי איך זאביק גומר ושולח את נטע לקו ההתחלה. אחר כך היה עוד סיבוב וחדוה תפסה את זיוה ורות, את רות היא נתנה לינקי לאנוס ואת זיוה לדרור, הבעל של נטע, אולי כדי שזה יחזיר לזאביק, הבעל של זיוה, על מה שעשה רק לפני רגע לאשתו.

נגה גמרה פעם ראשונה, הרגשתי, שפת הגוף שלה לא השאירה ספק ואליה הצטרפו גם הכיווצים החזקים בנרתיק אבל היא לא אמרה כלום אבל כשזיוה צרחה שהיא גומרת אחרי שדרור טחן אותה חזק ומהר גם נגה לא התאפקה והודיעה שהיא גומרת, מודיעה אבל לא מספרת שזאת כבר השניה שלה.

עוד סיבוב כשברקע ינקי, דרור ואני ממשיכים לזיין, אם תרצו לאנוס, ושוב נטע נתפסה זזה, בפעם השניה, ואת הכבוד לאנוס אותה חדוה העניקה לענת, הבת שלה רק שכשהיא התחילה לזיין את נטע גם אני גמרתי, מלאתי לנגה את הכוס במנה גדושה של שפיךְ גברי חמים וריחני ועכשיו הייתי צריך להחליט, להרוויח עוד אונס או לבלות את הלילה עם מי שרציתי? והיה מין מבט כזה מתחנן בעיניה של נגה שהחלטתי לבחור בה, "אני בוחר להמשיך איתה" הודעתי וראיתי בעיניה של חדוה שזכיתי אצלה לנקודות זכות, ונקודות זכות אצל חדוה זה תמיד טוב, "על הברכיים!" דרשתי מנגה והיא נעמדה וכשהיא הצמידה את ידיה לשני צידי גופה קשרתי אותה עם המכנסיים, החגורה מקדימה, מתחת לציצים שלא להסתיר אותם, מכנס עוטף מכל צד ושניהם נקשרים מאחור בשני קשרים, שחלילה לא יפתח, וחזרתי לעזור.

גם ינקי ודרור גמרו בינתיים, כשאתה אונס מול כולם הגמירה מגיעה מהר יותר, ינקי החליט לשמור על רות אבל דרור החליט להחזיר את זיוה וברור גם למה, נוהג ידוע אצלנו: מה שֶׁעָשִׂיתָ לאישתי אני אעשה לאשתך, ומייד אחריהם גם ענת החליטה לבלות את הלילה על חיה'לה וקשרה אותה כנדרש.

בתור הבא אישתי הפתיעה, כשחדוה הסתובבה ואמרה "אחת-שתיים-שלוש-דג-מלוח" אשתי הגיעה לקו הסיום, אני לא יודע איך היא עשתה את זה, הרי החזירו אותה, ואולי בכלל חדוה שיתפה איתה פעולה על זה שהעליבו אותה? בכל מקרה היא הגיעה ו"את מי את בוחרת?" חדוה שאלה עם חיוך גדול על שפתיה.

ראיתי את רון מתכווץ, כאילו מבקש להפוך לבלתי נראה. ידעתי שאשתי לא סולחת, הכרתי את זה מספיק פעמים על בשרי, והיא עשתה בדיוק את מה שציפיתי שתעשה, את מה שגם רון הבין שיקרה, "את רון!" וחיוך נצחון נמרח על פניה.

רון הסמיק, לדעתי הוא הבין איזה בור הוא כרה לעצמו, ברור שאשתי הולכת לחגוג עליו הלילה, שבמקום שהלילה יפנקו אותו הוא הולך לפנק אותה.  "מרגע זה אתה השבוי שלה," חדוה הודיעה לו עם חיוך על פניה, "תתפשט ותן לה את הסרבל שלךָ ואת," היא פנתה לאשתי, "תתפשטי ותלבשי את הסרבל, מרגע הזה את הגבר שלו! תקשרי אותו עם המכנסיים שלך, כמו שכל השבויות נקשרו, וכגבר תצטרפי לשאר השומרים לעזור" כן, אצל חדוה אין הנחות.

שוב ראיתי את אשתי מתפשטת מול כולם רק שעכשיו היא לבשה את הסרבל, אומנם לא היה לה סטראפאון אבל לא דאגתי, בצימר מחכה לה הסטראפאון שלה, כשהיא גמרה ללבוש את הסרבל היא קשרה את רון, כורע על ברכיו בסמוך לשאר השבויות, ונעמדה מאחורי חדוה, מחכה לעזור.

בסיבוב הבא חדוה שוב תפסה את שמוליק בעלה זז ולא עשתה לו הנחות, תזוזה קלה, כזאת שאפשר בקלות "לא לראות" אבל לא, "שמוליק זזת!" היא הכריזה בקול ופתאום המחשבה שהיא לכאורה משחקת בנו, שבעצם היא לא רצתה שבעלה, שכבר היה הכי קרוב לקו הסיום, יסיים, חלפה במוחי ואולי בכלל עבר ביניהם איזה חתול שחור, או שהיא מחזירה לו על משהו שאני לא זוכר או מכיר, והמחשבה הזאת התעצמה כשהיא הכריזה "איתן, אתה האנס" וראיתי חיוך עולה על פניו של איתן, את ההעדפה של איתן לתחת של גבר על פני אישה כולם מכירים ואין לי ספק שאיתן, אחרי שיאנוס אותו, יבחר להשאיר אותו, יבחר לחגוג עליו כל הלילה ואת החגיגות של איתן אני מכיר על התחת שלי, ערב אחד הוא חגג אלי ואני לא אשכח את זה לעולם וכל שנשאר לי זה לרחם קצת על שמוליק, פור (poor) שמוליק, ואכן זה בדיוק מה שקרה.

הבאה בתור להתפס הייתה רועי, האישה שבזוג ההומואים, ואת הכבוד לאנוס אותה קיבל זאביק רק שאליה וקוץ בה, זאביק כבר ניצל את זכותו לשלוח לקו ההתחלה כך שבסוף האונס רועי הפך לשבוי שלו, זה שהוא הולך לבלות איתו את הלילה והשאלה שהטרידה אותי אם זה כדי ללמד אותו לקח, היה לו כבר את נטע ביד אבל הוא העדיף עוד אונס אז שילמד.

ההימור של מיכל כמעט הצליח, היא רצתה אישה ללילה וקיבלה אישה ללילה, רק שחיה'לה הפתיעה והגיעה לקו הסיום, בעיני עם קצת עזרה מחדוה אבל אני מוסיף לכאורה כי אני לא יכול להוכיח, ו"את מי את בוחרת?" חדוה שאלה את חיה'לה עם חיוך גדול על שפתיה.

"את מיכל!" היא ענתה והסמיקה.

גם מיכל הסמיקה, לא לזה היא ציפתה, שבמקום שהלילה יפנקו אותה היא הולכת לפנק. "מרגע זה אתְ השבויה שלה," חדוה פנתה אליה עם חיוך מזויף של משתתפת בצערךְ, "תתפשטי ותני לה את הסרבל שלךָ ואת," היא פנתה לחיה'לה, בדיוק כפי שנהגה עם אשתי, "תתפשטי ותלבשי את הסרבל, מרגע הזה את הגבר שלה! תקשרי אותה עם המכנסיים שלך ותצטרפי לשאר השומרים לעזור" ומיכל, מסמיקה ובמבט מושפל, הורידה את הסרבל, הגישה אותו לנטע וירדה על ברכיה, נותנת לה לקשור אותה עם המכנסיים.

שתי שחקניות נשארו על המגרש דפנה וזיוה ורגע לפני שחצתה את הקו חדוה תפסה את זיוה זז ונתנה לדרור, היחיד בלי שבויה מלבדה, את הכבוד לאנוס אותה, "אבל הוא כבר" זיוה התחילה בקול מתלונן אבל חדוה עצרה אותה, "אין חוק שאסור פעמיים!" ועזרנו לדרור להפשיט אותה שוב ואני אומר עזרנו כי אני הייתי אחד מהשלושה שעזרו לו,  רק שהפעם היא התנגדה חזק יותר, אולי במחאה? אבל זה לא עזר לה, הפשטנו אותה, השכבנו אותה על הגב, פישקנו חזק את רגליה ומול כולם הוא אנס אותה שוב וגם הוא כבר ניצל את זכות הויתור והוא זה שיבלה איתה גם את כל הלילה וכמו שאני מכיר אותו הוא גם יפצה אותה, אין ספק שדרור ג'נטלמן.

דפנה נשארה אחרונה וחדוה זכתה בה רק שזה עורר אצלי שוב את תאוריית הקוֹנְסְפִּירַצְיָה. הטקטיקה של דפנה הייתה צעדים קטנים מאד אבל בטוחים, כאלה שבכל מצב של קפיאה אין לה בעיה לעמוד בלי לזוז רק שהיא התקדמה מעט מאד והתאוריה שלי אמרה שהיא רוצה להשאר אחרונה כדי לקבל את חדוה, אישה ולא גבר וגם לא להאנס בפומבי, ועל פי אותה תאוריה גם חדוה שיתפה איתה פעולה כי ידוע שדפנה היא מלקקת הפּותים הכי טובה בחבורה שלנו, גם בין הנשים וגם בין הגברים, ואין ספק שהלילה חדוה הולכת לחגוג והחלטתי שבהזדמנות אני אשאל את חדוה אבל כרגע הגיע הזמן לשלב הכיפי, ללכת לחדרים כדי לחגוג.

עזרתי לנגה לקום והובלתי אותה לעבר הצימר שלה, עדיין קשורה ככה, כמו כל שאר ה"שבויות". ראיתי גם את אשתי מובילה את רון, קשור ובמבט מושפל וכנראה היא גם אמרה לו משהו שלא שמעתי, אולי מה היא הולכת לעשות לו, כי ראיתי אותו מסמיק ו…יש לה אומץ לאשתי, אין ספק שבפעם הראשונה הוא יחזיר לה עם ריבית דריבית אבל כזאת היא אשתי, כמו הצרצר, חוגגת את הרגע ולא דואגת למחר ואולי זה מה שאני כל כך אוהב בה.

כשעברנו ליד חדוה, עומדת ומחבקת את דפנה והיד שלה עמוק בחולצה שלה, נגה לחשה לה "תודה" והסמיקה וחדוה ענתה "תעשו חיים חברה'לךְ" והוסיפה תנועת יד גסה שגרמה לנגה להסמיק עוד יותר.

הצימר של נגה הוא הצימר שהן חיות בו, גדול יותר, מאובזר יותר ועם ג'קוזי ואתה מרגיש ישר שגרים פה ממש וזה לא רק אירוח. כשנכנסנו שחררתי אותה, מניח בצד את התיק הקטן שהבאתי ובו בגדים להחלפה ואת קפוצ'ון הטרנינג וחולצת הטריקו שלה.

התיישבתי על שפת המיטה וסימנתי לנגה לשבת לידי אבל במקום היא נעמדה מולי במבט מבוייש משהו, אולי קצת חושש, כזה שמגלה שהיא רוצה לשאול אותי משהו. "מה?" חייכתי אליה, מנסה להרגיע.

"אתה תבקש ממני ארוח מלא?" היא שאלה והסמיקה.

"את יודעת מה זה ארוח מלא?" בדקתי.

"כן, יודעת, לגמור לי בכל הפתחים," ושוב היא הסמיקה, "חדוה וענת המליצו לי עליך, הן אמרו שאם אתה תזכה בי כדאי לי לבקש ארוח מלא, שאתה טוב בזה".

"תודה," חייכתי אליה, "עכשיו שבי," סימנתי לה שוב על צד המיטה לצידי, "תאום ציפיות".

תאום ציפיות זה טריק שלמדתי מחדוה בפעם הראשונה שֶׁצֻוַּותְנוּ ביחד, היא הסבירה לי שאם היא לא תעשה לי מה שאני לא רוצה ואני לא אעשה לה מה שהיא לא אוהבת שנינו נרוויח וכנ"ל לגבי מה שכן אוהבים והיא צדקה, זה הוכיח את עצמו בגדול. "ואת רוצה ארוח מלא?" שאלתי.

"כן" היא ענתה בלי היסוס, וזה היה כן החלטי, "ומה שהיה קודם זה אונס, זה לא נחשב" היא הפתיעה אותי עוד יותר.

"ויש משהו שאת לא רוצה שאני אעשה לךְ?" המשכתי באותו תאום ציפיות, מדגיש במיוחד את הלא.

"לא, אני מוכנה להכול" ובפעם הראשונה מאז שנכנסנו לצימר היא גם חייכה, "כל מה שתבקש אני אעשה".

"ויש משהו שאת כן רוצה שאני אעשה לךְ?"

"אהה," היא שוב הסמיקה, "שתדבר אלי כמו ענת כשאנחנו עושות סקס, אתה יודע, כאילו אתה המג"ד שלי ואני טירונית מושתנת, שפה גסה, של בנים, זה מחרמן אותי," והפעם היא הביטה בי ישר בעיניים, "ואתה, משהו שאתה רוצה ממני, חוץ מארוח מלא?"

"כן, שתרשי לי גם לעשות לך דברים, לפנק אותךְ," חייכתי ולדעתי הפתעתי אותה, "ובכל פעם שאת גומרת אני רוצה שישמעו את זה, כולם, גם בראש-פינה" עצרתי לשניה לתת לה לעכל, "וכשאני שואל את תעני לי את האמת וכל האמת, וגם אני אענה לך אם תשאלי," נעמדתי והתחלתי לפתוח את רוכסן הסרבל "ועכשיו בואי תעזרי לי להתפשט, לא נעים לי שרק את עירומה".

נגה נעמדה מאחורי והתחילה לעזור לי להוריד את הסרבל. "אתה באמת רוצה לעשות לי דברים?" היא שאלה בקול קצת מופתע.

"כן, אבל רק אם את תרצי" עניתי בזמן שהיא משכה לאחור את הסרבל ועזרה לי להוציא את הידיים.

"ואם לא ארצה? תעניש אותי?" היא הפתיעה אותי.

"לא, באנו כאן לבלות, לא?" חייכתי אליה כשהיא עברה לעמוד לפני, "למה?" הסתקרנתי כשכל סיפורי הבוצ'ה/פאם התרוצצו במוחי, "ענת מענישה אותך?"

"אהה, כן, היא הרי המג"דית שלי" והיה משהו תמים באיך שהיא אמרה את זה, מדברת ויורדת על ברכיה והתחילה לעזור עזרה לי לחלוץ את נעליי.

רציתי להמשיך לחקור אבל דחיתי את זה, עכשיו בא לי כבר להתחיל באקשן, נגה המשיכה להוריד לי את הסרבל. "וואו, גדול" היא התנשפה בהשתאות כשראתה מה מחכה לה, עמד לי, זין גדול ומתוח שניצב בגאון בין רגליי הישר מול עיניה הבוחנות, "אני יכולה לנשק אותו?" היא הביטה בי מלמטה וחייכה.

"רק אם את רוצה".

"אני רוצה" היא אמרה, נחרצת, התקרבה קצת יותר על ברכיה ונישקה אותו, נשיקה רטובה, קולנית, "שלום זין גדול," היא הפתיעה אותי כשדיברה אליו, "אני נגה ואני מזמינה אותךָ לארוח מלא, ביקור מענג בכל אחד מהפתחים שלי" היא ציחקקה.

"איפה את רוצה להתחיל?" עברתי לתכל'ס.

"בפה, שתגמור לי בפה" היא הסמיקה.

התישבתי על שפת המיטה ופישקתי רגליים, "בואי," סימנתי לה להתקרב, "בתאבון" ציחקקתי כשהיא התקרבה ועמדה על ברכיה בין רגליי, "בוא תאכלי זין," הצבעתי על הזקפה שלי, "בתאבון" הוספתי בקול מצחקק.

"בָּרוּךְ אַתָּה אֲדוֹנַי, אֱלהֵינוּ מֶלֶךְ הָעוֹלָם שֶׁהַכֹּל נִהְיָה בִּדְבָרוֹ" היא הפתיעה אותי ובלי לחכות הכניסה את כל הזין לפה והתחילה למצוץ לי אותו.

"את דתיה?" התפלאתי.

"לא, ממש לא," היא הוציאה לרגע את הזין מהפה וחייכה לעברי, "אבל אתה יודע, אמרת תאכלי ואמרת בתאבון אז זרמתי איתךָ" שוב חייכה, מין חיוך שובב כזה, וחזרה למצוץ.

נגה יודעת למצוץ, מהר מאד הבנתי את זה, לנגה יש גם גרון עמוק והיא הצליחה לדחוף את כל הזין לפה. "מה יותר טעים, זין או פות?" שאלתי.

"פות" היא ענתה במהירות ובפה מלא ואז הוציאה אותו, "אבל מדי פעם אני אוהבת לאכול גם זין, אבל רק שהמג"דית מרשה לי" הוסיפה, לרגע ליקקה לי את הביצים ואז חזרה למצוץ.

"והמג"דית הרשתה לךְ"

"כן" ענתה בלי להוציא, כן משובש של מי שמדברת בפה מלא.

"אני רוצה שתשחקי לך בטוטה", "אני אוהב שהמוצצת שלי עושה את עצמה באצבע" הוספתי אחרי הפסקה קצרצרה, "כן, ככה" אישרתי כשהיא דחפה יד אל בין הרגליים, תקעה אצבע לכּוּס והתחילה לפמפם את עצמה ולמרות הפה המלא גניחת הנאה חזקה נפלטה לה, "את אוהבת למצוץ לי?".

"כן"

"אז תצעקי את זה, בקול רם, שכולם ישמעו" וראיתי את ההיסוס על פניה, "רק אם את רוצה, את לא מוכרחה".

"אני רוצה," היא שוב הוציאה את הזין, "אני אוהבת למצוץ לךָ," היא צרחה, "אני אוהבת למצוץ את הזין הגדול שלךָ" הוסיפה עוד צעקה ושוב הכניסה את כל הזין לפה וחזרה למצוץ.

"הנה, גומרת" נגה מילמלה בקול והגבירה את קצב הפמפום שלה, "הנה, הנה, גומרת" המשיכה באותו מלמול בלי להוציא מהפה ואני, בתגובה, שלחתי ידיים ותפסתי בעדינות את פטמות האבן הענקיות שלה בין אצבעותיי והתחלתי למזמז לה אותם, "פאק! הנה! הנה!!" היא הוציאה את הזין מהפה וצרחה, "הנה, גומרת, גומרת, הנה, גמרתי! גמרתי!!" ולרגע כל גופה נמתח ואז רפה ואחרי כמה נשימות מהירות היא חזרה למצוץ לי רק שאז גם אני הצטרפתי, אחזתי חזק בראשה בשתי ידי ודחפתי את עצמי הכי עמוק לגרונה, "קחי!" ועכשיו זה היה תורי לצרוח, "קחי, קחי, קחי!" המשכתי, "כן, הנה, עכשיו, תבלעי!" ויריתי מטח ראשון לתוך פיה, לרגע התאפקתי, נתתי לה לבלוע, ו"כן, תבלעי!" יריתי עוד מטח בגרונה ועזבתי את ראשה, נותן לה להחליט אם להמשיך לבלוע או מספיק לה והיא בחרה להמשיך אז שלחתי מטח שלישי וראיתי כמה טיפות שפיך לבנות נוזלות מצידי פיה והיא מנסה לאסוף אותם בלשונה, והיה גם עוד מטח, רביעי, וגם אותו היא בלעה באותה תאווה.

כשהזין התכווץ והחליק היא לקחה כמה צעדים לאחור אבל נשארה על ברכיה, מביטה בי ומחייכת באושר, מנסה לתפוס עוד טיפת שפיך שברחה, "את רוצה לצחצח שיניים?" שאלתי.

לרגע היא הביטה בי במבט קצת מופתע. "ענת ואימא שלה אמרו לי שלצחצח שיניים זה להגיד שזה לא היה לך טעים, שלא אהבת את מה שנתנו לך".

"ואת אהבת?"

"אהבתי מאד, זה גם היה לי טעים," היא חייכה, "אתה מרשה לי לא לצחצח?".

במקום תשובה גחנתי לעברה ונישקתי אותה על השפתיים, נשיקה צרפתית, טועם את הטעם שלי הממלא את פיה, אחרי כל הגברים שגמרו לי בפה טעמו המלוח של הזרע כבר לא מזיז לי. "את זה אף גבר עוד לא עשה לי" היא אמרה בהפתעה.

"ונשים?"

"אהה, כן. ענת מנשקת אותי אחרי שאני יורדת לה" אמרה והסמיקה, "אהבת את המציצה שלי?" היא חייכה לעברי במבוכה.

"מאד"

"ואתה חושב שמגיע לי עליה צל"ש" היא השפילה עיניים והסמיקה.

"צל"ש?" התפלאתי, מה זה צל"ש אני יודע אבל מה זה קשור?

"כן" והיא הרימה את השד הימני שלה והראתה לי שרידי היקי, "אתה יודע, כשענת חושבת שמגיע לי היא מעניקה לי צל"ש".

"מגיע לךְ, בגדול מגיע לךְ, בואי" הזמנתי אותה להתקרב והיא התקרבה והרימה בידה את הציצי אז הצמדתי את שפתי אל בסיס השד ומצצתי, חזק, יונק ויוצר לה שם היקי. "תודה" היא חייכה במין חיוך מאושר, "הארוח הבא אני מזמינה אותך לגמור לי בפּות" היא הסמיקה.

"רגע, קודם צריך להעמיד אותו מחדש" חייכתי אליה.

"אופס, סליחה" והיא הסמיקה אפילו יותר, "אתה רוצה שאני אמצוץ לךָ?".

"לא, אני רוצה להשתפשף לךְ בציצים" הודעתי, "תשכבי על הגב על המיטה" וברגע שהיא נשכבה עליתי והתיישבתי לה על הבטן העליונה, קודם זילפתי מג'ל הסיכה שחיכה על השידה שליד המיטה לעמק הקסום שבין שדיה ורק אז הנחתי את הזין הרטוב והרופס בין השדיים שלה והיא הרימה מהצדדים בכפות ידיה ועטפה אותו בהם, תומכת משני הצדדים שלא ייפול, שלא חלילה יברח, והתחלתי לזיין לה את הציצים, לנוע קדימה ואחורה ולהשתפשף בין השדיים שלה.

יש לה ציצים גדולים ורכים וכיף לזיין אותם, במיוחד כשג'ל הסיכה המרוח עוזר להחליק בקלות, מעניק שפשוף נעים כשהזין נע ביניהם קדימה ואחורה. עם שפשוף נעים שכזה לא הייתי צריך הרבה עד שהישן יעורר וימתח מחדש רק שלא חיכיתי עד שיגיע לשיאו, ידעתי שמה שאני הולך לעשות לה ישלים את העבודה. "אני רוצה להכין אותך לביקור" הודעתי לה.

"אני מוכנה כבר" היא הסמיקה.

"תני לי להחליט מתי את מוכנה" אמרתי במין קשיחות כזאת ושלפתי את הזין מבין שדיה, "תפתחי רגליים!" רק שלא עשיתי את מה שהיא חשבה שאני הולך לעשות ובמקום לשכב עליה נשכבתי בין רגליה. "מה אתה עושה?" היא הזדעקה, מנסה לסגור את הרגליים.

"תתמסרי!" פקדתי באותו קול קשוח שזכרתי מהמ"פ שלי בטירונות, "תפתחי ת'רגלים! את רוצה להיות חניכה מצטיינת? לקבל עוד צל"ש" ציחקקתי והיא פתחה.

לפנק כּוס אני יודע, ולא משנה אם היא קוראת לכּוס שלה פּות, מנוש, טוטה או אפילו מנוע, לדחוף את הלשון לכּוּס מגורה ולפנק אני גם אוהב, אוהב את הטעם ואוהב את הריח הזה, במיוחד אם היא מגורה וזה בדיוק מה שעשיתי, קודם ליקקתי, מעביר את קצה הלשון לאורך החריץ שבין שפתי הכּוס המגורות, אוסף טיפות מאותו נוזל תאווה הממלא אותו וטועם, המשכתי ככה ללקק עד שהרגשתי שהיא מגורה ומיוחמת ורק אז דחפתי לה את הלשון ונגעתי בנקודות הנכונות, אלה שמדליקות אותה עוד יותר, והתוצאה לא אחרה להגיע, "כן, ככה" היא לחשה, מעודדת, "כן, תמשיך, עוד" היא מתחה ידיים לצדדים ותפסה את הסדין באגרופיה, "כן, זה טוב, כן, ככה" התנשפה והרגשתי איך היא נמתחת, "כן, הנה, זה בא, הנה, זה בא לי, כן! הנה! כן! כן!! כן!!!" ואת זה היא צרחה בקול, "הנה! גומרת! גוֹ-מֶ-רֶ-תְ-תְ-ת!!" היא צווחה באקסטזה ואמנם לא שמעו בראש-פינה אבל אין לי ספק שאת זה שמעו בכל הצימרים הסמוכים רק שלא הייתי צריך שהיא תגיד לי שהיא גמרה, הרגשתי את זה בטעם ובריח וזה גם היה הסימן בשבילי לעבור לדבר האמיתי.

נגה הייתה מוכנה, הכּוס שלה היה משומן בדיוק כמו שאני אוהב, הרגשתי את זה בטעם שמילא את פי, טעם של כּוּס המלא באותו נוזל שימון טבעי של אישה מיוחמת. "תתכונני!" עליתי עליה, נשכבתי והצמדתי אותה למזרון בגופי, הזין שלי נמשך כמו מעצמו אל המקום הנכון בין רגליה, לוחץ שתרגיש אבל לא חודר, "כן, תכניס לי" היא גנחה בתאווה בלתי נשלטת, "כן, תתקע לי שם בין הרגליים" המשיכה באותו קול מתאווה. מהצימר הסמוך שמעתי את שמוליק צורח "כן, אני המזרון שלךָ, כן, התחת שלי לרשותךָ", ומצימר אחר שמעתי את זיוה צווחת "תכניס לי! תתקע לי ת'שמוק שלךָ" וזה נתן לי רעיון, "את רוצה את הזין שלי?" לחשתי לה באוזן. "כן" היא לחשה חזרה. "אז תגידי בוא תזיין אותי שכולם ישמעו" לחשתי לה שוב באוזן ולשניה היא קפאה אבל מייד התעשתה, "בבקשה, בוא תכניס לי," היא צווחה, "כן, בוא תזיין אותי" אז באתי, "קחי!" צרחתי ובאבחת אגן אחת חזקה נעצתי את כל הזין עמוק לכּוּס הכל כך משומן שלה, ולמרות שהכּוּס שלה צר והדוק, ולמרות שיש לי זין גדול, עדיין החלקתי לתוכו בקלות, החלקתי והתחלתי לפמפם בתנועות ארוכות וחזקות, יוצא כמעט עד הסוף ותוקע את עצמי חזק חזרה, מכה באגני על ערוותה ומרעיד את גופה, לא ממהר, פמפום איטי, נהנה מהשיפשוף הנעים של הזין בין שפתי הכּוס ובין קירות נרתיקה המשומנים.

"אני יכולה להרים רגליים?" היא לחשה לי בקול חרמני. "את יכולה לעשות מה שבא לךְ" עניתי והיא הרימה רגליים משני צידי גופי ואז פישקה אותם רחב לצדדים, אוחזת בידיה את ברכיה ומותחת אפילו יותר והרגשתי איך אני חודר יותר עמוק לתוכה.

הרגשתי שהיא גומרת, שפת הגוף, הנשימות, הכיווצים החזקים בנרתיק, המתיחה ואחריה ההרפיה, כל אלה לא השאירו ספק שנגה גמרה. הגברתי את הקצב וחיכיתי שהיא תדהר לעבר האורגזמה הבאה שלה, שלא אחרה להגיע, ורק אז לחשתי לה בשקט באוזן "את נהנית?".

"מאד" היא גנחה בתשוקה.

"אז למה כולם לא שומעים את זה?".

"אופס, סליחה, צודק, סליחה" היא התנצלה, "כן, הנה, זה בא לי" והפעם שמעו אותה בקול רם וברור אבל רק אני, בחדר, "כן, הנה, הנה עוד אחד בא!" היא צרחה, מדגישה במיוחד את העוד, אולי כדי לכפר על הראשון שהושתק, "כן, הנה, גומרת, גומרת!" המשיכה והיה ברור ששומעים, "הנה! גמרתי! גמרתי!" היא צווחה, מבשרת על הגמירה שלה והיא לא הייתה היחידה, עוד קולות נשמעו, כאילו מין תחרות כזאת בין הצימרים, ומבין בליל הקולות זיהיתי את קולה של רינה, אשתי, את הקול שלה אני מזהה בקלות ומהטון, או אולי הניגון, ידעתי שהיא רוכבת עליו משופדת ודוהרת לעבר עוד אורגזמה, יותר מדי פעמים שמעתי אותה ככה כדי שאני אזהה את אותה אִינְטוֹנַצְיָה מיוחדת שלה כשהיא, הרוכבת, מתקרבת לשיא.

הייתה גם גמירה שלישית שלה, צורחת ומודיעה לכולם שהיא בגן עדן  וכמו הד ענו לה באותה מטבע גם מהצימרים האחרים ו…הייתה גם רביעית, חזקה מכולם אולי כי גם אני הצטרפתי אליה, שוכב עליה, מוחץ אותה למזרון, תוקע את עצמי הכי עמוק שהצלחתי ו…"כן! תשקה ת'גינה שלי!" היא צרחה באקסטזה, מוסיפה עוד כמה הברות חסרות פשר אך מלאות תאווה וזימה, "כן, תן לי! תן לי בפנים! כן! הנה! עכשיו! גומרת! גומרת! הנה! ענתי, תודה, אני בגן עדן!" ואז, כשהמטח הראשון שלי נורה בתוכה הגיע גם ה"גמרתיייי!!" הארוך והמתגלגל של מי שקיבלה את עונתה בענק.

שכבנו על הגב זה לצד זו, מנסים לסדר את הנשימה שלנו אחרי אותה גמירה מטלטלת, לטובה כמובן. "תגידי," נשכבתי על הצד, נשען עם הראש על כף היד ומביט בה, "אתן עושות את זה עוד מהצבא?".

"אהה, לא" היא הסמיקה, "בצבא לא היה שום מגע, אפילו לא רמיזה, בצבא שנינו היינו עדיין בענייני גברים, אני הייתי המ"פית שלה, והיא טירונית מושתנת שלא סָפַרְתִּי ותאמין לי הייתי מ"פית קשוחה ברמות, חילקתי שבתות ושעות ביציאה חופשי, גם לה, ושתי בנות במחזור שלה שלחתי לכלא, לא אותה, היא הייתה חנונית," היא ציחקקה, "אחר כך היא יצאה למ"כים וחזרה להיות מ"כית בפלוגה שלי וגם אז לא קרה ביננו כלום, שמרתי דִּיסְטַנְס, אתה יודע, יחסי פקודה-מפקדת" אחרי הצבא כל אחת מאתנו פנתה לדרכה ושתינו התחתנו, עם גבר, היא הבינה  שזאת הייתה טעות לפני והתגרשה, לי זה לקח קצת יותר, הייתי מסכנה וסבלתי ממנו, ובסוף גם אני התגרשתי, זה מעניין אותךָ בכלל?" היא הפסיקה פתאום.

"כן, מאד," חייכתי לעברה, "ותשפשפי לי אותו," נשכבתי שוב על הגב והובלתי את ידה אל הזין הרופס, "אם את רוצה להשלים את הארוח המלא" ציחקקתי.

"רוצה" נגה אמרה באותו טון החלטי ושפשפה לי, שפשפה לאט כדי להעמיד והיה לה מגע עדין ונעים שלא פלא שהזין שלי התחיל להתעורר. "שתינו גילינו בערך באותו זמן שאנחנו נמשכות גם לנשים, היא בעיקר אחרי שגילתה את המשחקים האלה של אימא שלה, ואני אחרי מערכת יחסים עם אישה מבוגרת שניצלה אותי, ונפגשנו בבר של אחד הקיבוצים הסמוכים, היא זיהתה אותי מייד, אני לא, ואז היא עוד לא גילתה לי שהיא מכירה אותי ושהיא החליטה שאם אני דפקתי אותה כל הטירונות היא גם צריכה לדפוק אותי והתחילה איתי"

"איך היא ידעה שאת כזאת?" קטעתי אותה.

"אתה יודע, כזאת יודעת לזהות כזאת," היא צחקה, "היה בה משהו מפתה כשהיא התישבה לידי ודי מהר נסענו לכאן, לצימר שלה, ועשינו סקס של נשים, הסקס עם נשים הכי טוב שהיה לי אֶבֶר (ever), ומהר מאד גיליתי שהיא המכנסיים, אתה יודע, "הגבר"," והיא סימנה מרכאות כפולות כשאמרה הגבר, "ואני כבר ידעתי שאני החצאית, כן, בצבא הייתי מ"פית קשוחה אבל בחיים אני פודל, אוהבת שישלטו בי, שיגידו לי מה לעשות, אפילו," והיא הסמיקה, "שיענישו אותי קצת אם אני מְפַשֶּׁלֶת, אתה יודע, לא BDSM אבל לעמוד בפינה ולחשוב או לשכב לה על הברכיים ולחטוף עם היד ו…" ושוב היא הסמיקה, "יש לנו משחק כזה, שהיא, בתור המג"דית, עושה לי מסדר המפקד ואתה יודע מה העונש הכי אהוב עליה, להוריד אותי לשכיבות סמיכה, כמו שאני הייתי עושה להן בטירונות, רק שאצלה זה לא כמו בצבא, אצלה היא שוכבת עירומה על הרצפה ואני מעליה, עירומה כמובן, הראש שלי מעל האגן שלה והרגליים מפושקות מעל הראש שלה ככה שהיא מצלמת לי, ובכל ירידה אני צריכה לנשק לה ולבקש סליחה לפני שהיא אומרת לי לעלות חזרה".

אני לא יודע ממה יותר, מהשפשוף הנעים, מהסיפור או מהעונש האחרון שהיא תארה אבל הגבר-גבר שלי עמד זקור ומתוח, ערוך ומוכן למשימה הבאה, "את עדיין רוצה ארוח מלא?" וִוידִּיתִי.

"כן, בטח, אני לא מתחרטת" היא ענתה במהירות, "אבל אני יכולה קודם לשאול אותךָ משהו?".

"תשאלי".

"אהבת איך שהייתי המזרון שלךָ?" היא כיסתה בתנועה מתביישת את עיניה בכפות ידיה, כאילו אם היא לא רואה לא רואים גם אותה, "אתה חושב שמגיע לי עוד צל"ש?".

עכשיו כבר ידעתי מה זה צל"ש, "מגיע" חייכתי אליה, "אבל רק אם את באמת רוצה".

"אני באמת רוצה" היא הורידה את כפות ידיה מהעיניים, התישבה והרימה את השד שלה אז עשיתי לה עוד היקי, מצצתי ליד הראשון ועשיתי לה כתם סגול בולט על רקע העור הלבן. "אני יכול לשאול למה זה חשוב לךְ?" שאלתי כשגמרתי למצוץ.

"כי ענת הבטיחה לי שאם יהיו לי ממךָ שלושה צל"שים היא תתן לי פרס"

"איזה פרס?" הסתקרנתי.

"אהה, היא תכסה לי ת'טוטה בקצפת ותלקק לי אותה" ושוב היא הסמיקה.

"אהבתי" צחקתי, פרס מקורי, "בואי נקדים מאוחר, תרימי ת'ציצי!" וברגע שהיא הרימה הטבעתי בה גם את ההיקי השלישי, "ועכשיו תשכבי על כרית ותפתחי את התחת!".

נגה שכבה על הבטן, כרית גדולה מתחתיה הבליטה את הטוסיק שלה, הידיים השלוחות לאחור פישקו בחוזקה את אותם פלחים ישבן מוצקים, רגליה מפושקות מעט, עושות לי מקום לעמוד על ברכיי ביניהם ולזלף לה מג'ל הסיכה הארומטי, לזלף ולעסות. מרחוק שמעתי את רון צורח "אני אוכל בתחת!" וחייכתי, ידעתי שרינה אשתי היא זאת שמאכילה אותו ומייד אחריו גם רות, אשתו, צרחה "גם אני אוכלת בתחת" אותה זה היה ינקי הדוס שהאכיל רק שאז היא הוסיפה "קו-קו-ריקו!" ארוך ולא התאפקתי וצחקתי, "הוא עושה אותה תרנגולת" לחשתי לנגה.

"מה?? מה אמרת?" היא שאלה בפליאה.

"שהוא עושה אותה תרנגולת, תכף אני אסביר לךְ," הבטחתי, "אבל קודם בואי נכניס כאן ביקור" טפחתי בחיבה על פלחי ישבנה והיא פישקה אותם חזק יותר, פותחת בפני את הדרך אל הפתח הנכסף. שכבתי עליה וכיוונתי בידי את ראש הזין אל פי הטבעת המשומן, "מהר או לאט?" לחשתי לה. "לאט" היא חרקה בשיניה, מתכוננת, אז התחלתי לדחוף לה, לאט, לרגע נחסמתי אבל עוד לחץ קטן והחסימה השתחררה והייתי בתוכה, חודר לאט אל התחת שלה ומרגיש את הכאב בגופה. "להפסיק?". "לא!" היא חרקה בשיניה, "תמשיך, תלך עד הסוף" וזה בדיוק מה שעשיתי, הלכתי עד הסוף, עד שכל הזין היה שקוע עמוק בישבנה ורק אז קפאתי, שכבתי עליה ולא זזתי, מחכה להרגיש שהיא נרגעה.

"קוקוריקו זה מינקי, הדוס," לחשתי לה תוך שאני מחכה שתרגע, "חיה'לה, אשתו, סיפרה לי שבישיבה שהוא למד, לצעירים קראו תרנגולת כי הבוגרים היו מנצלים את הישבן למצוא בו את פורקנם והם נדרשו לקרקר 'קוקריקו', את יודעת, חלק מההשפלה לצעירים".

"כן, כמו בצבא" היא מילמלה לעצמה.

"למה? גם ממך דרשו לקרקר קוקוריקו?" ציחקקתי.

""לא, אבל אתה יודע, גם המ"פית הייתה פעם צעירה" היא צחקה והרגשתי איך היא נרגעת, "ועכשיו יאללה, נרדמתָ? קוקוריקו, תעשה את הפרגית שלךָ" אז עשיתי, התחלתי לטחון לה את התחת בתנועות אגן ארוכות וחזקות, נועץ, מרעיד את גופה והיא גונחת במין תאווה ומעודדת אותי להמשיך והגמירה שלה לא אחרה להגיע, "קו-קו-ריקו!" היא צרחה במין אקסטזה כזאת, "אני אוכלת בתחת!" בישרה לכל מי שלא מבין מה זה קוקוריקו, "כן, אני אוכלת בתחת" הוסיפה אם יש מישהו שלא שמע במקרה רק שאז גם אני גמרתי, שכבתי עליה בכל כובד משקלי, מחצתי את גופה למזרון ורוקנתי את הביצים המלאות שלי עמוק בתחת שלה.

אותו לילה עשינו את זה שוב, במקלחת, הזמנתי אותה לסבן לי את הגב רק שהיא סיבנה לי את הזין, רחצה אותו טוב טוב אחרי המקום שביקר בו ואז מצצה והעמידה אותו מחדש וכשהחליטה שהוא ערוך ומוכן בשבילה נשענה על הקיר בפישוק וכשהמים זורמים עלינו עשיתי אותה שוב, בּפּות, זיון שהיה שווה עוד צל"ש שכמובן הענקתי לה בשמחה. "עכשיו לישון," לחשתי לה כשאנחנו שוכבים כפיות במיטה, הבטן שלי צמודה לגב שלה, הזין שלי ישן בין פלחי ישבנה, היד שלי מחבקת וחופנת את הציצי הגדול שלה, מעסה בעדינות מרדימה, "מחר יום עמוס ומי יודע, אולי בלילה אני אהיה התרנגולת שלךְ" לחשתי לה.

"הלוואי," היא מילמלה, "אבל קודם אני רוצה את כל הטקס, אתה יודע, בארוחת הבוקר ואחר כך בבריכה, הכול!".

אז הבטחתי לה.

לחלק שני ואחרון 

Loading

מחשבה 1 על “סוף שבוע פרוע: משחק חדש”

  1. אתה כותב מדהים אבל…. צריך לחלק לפרקים וצריך קצת יותר מתח. הסיפור לפעמים ידוע מראש.

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן