סוף שבוע פרוע

למען הסר ספק: זהו סיפור דימיוני. עלילת הסיפור, השמות, הדמויות, העסקים, המקומות והאירועים הם פרי דמיוני או משתמשים בהם באופן פיקטיבי! כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים או אירועים בפועל, הרי הוא מקרי בהחלט.

פרולוג

כל הנסיעה צפונה בכביש_6 אשתי נימנמה ורק כשעצרתי בפקק הקבוע אחרי עין-תות בגלל העבודות להרחבת את הכביש היא התעוררה, אולי בגלל ההודעה ב'וויז' (Waze) על משך הפקק המצפה לנו, התעוררה, חייכה לעצמה ונמתחה ככל שחגורת הבטיחות הרשתה לה.

"דני," אשתי שברה את השתיקה הארוכה, "מה אתה אומר על הזוג החדש?" היא חייכה לעברי.

"הדוסים?"

"הם לא דוסים, הם חרדים" היא תיקנה אותי.

"למה? מה ההבדל?"

"אנא עארף, חרדים יותר אדוקים" היא ציחקקה.

"לא יודע, מה שכן הייתי רוצה לקבל את אשתו בסיבוב הראשון, בתולה עאלק, את לא?"

"לא, אני דווקא רוצה לשמוע קודם חוות דעת מוקדמת" היא הביטה בי רצינית, "למה לקנות חתול בשק?"

"ואם הוא יֶצא לךְ?"

"אתה מכיר אותי," היא ציחקקה, "אני אדע להפיק מהלימון לימונדה".

הידיעה ששלחה חדוה לפני כמה ימים בקבוצת הוואטסאפ (WhatsApp) שלנו "מחמוד ועיישה לא מגיעים ובמקומם יגיע זוג חרדים" עשתה הרבה רעש, הרבה סימני שאלה ואימוג'ים של פרצופים תמהים מילאו את המסך. גם התוספת של שלומיק, בעלה, "זה בסדר, הם יודעים בדיוק מה מצפים מהם, התחיבו לעשות כל מה שידרש ואפילו חתמו על מסמכי סודיות" לא ממש הרגיעו.

"ומה עם הזבח?" הגיע שאלה מזאביק, הקרניבור שבקבוצה, זבח אנחנו קוראים לאותה ארוחת בשרים שעושים בארוחת הערב.

"מתקיימת כסידרה, הם יודעים, אומנם לא יאכלו אבל אין להם בעיה" הגיעה מייד התשובה מחדוה.

"ומבחן קבלה?" נכנסה עוד שאלה, הפעם מזיוה.

"עברו, אפילו שניים, סיימו בהצלחה יתרה" חדוה ענתה.

"הכנסת אותם לקבוצה?"

"לא, טלפון כשר, איך אפשר?" והודעת ה-"חחח ????" לא אחרה להגיע.

"שווים?" הופיעה מייד השאלה המתבקשת.

"לדעתנו כן, גם לדעת דרור ונטע".

"ויש מגבלות לגביהם?" הגיעה עוד שאלה.

"לא! כול החוקים תקפים גם עליהם, רק יש בקשה שלה לא לבקש ממנה להוריד את הפאה"

"ואם נבקש?" כתב החכמולוג התורן.

"אז היא תוריד" חדוה ענתה ומייד הוסיפה עוד הודעה, "אבל לדעתי לא מכובד".

שוב שתקנו, רינה, אשתי שקעה באיפון שלה, בגלגל"צ היה מצעד הפזמונים השבועי ובלי להרגיש היא זימזמה את השירים, מאיפה לעזאזל היא מכירה אותם? עברנו את הפקק והמשכנו, עוברים את צומת גולני ונכנסים לכביש 65, לקראת סוף הכביש האיפון שלי זמזם, הודעה חדשה, "עברתם את צומת עמיעד" אשתי הקריאה לי את ההודעה שהתקבלה, צומת עמיעד? קיבינימט, אֵיפֹה לעזאזל זה צומת עמיעד? בלי וויז אני אבוד אבל לעומתי אשתי טובה בזה, וויז בשבילה זה רק לדיווחים על משטרה ופקקים, יודעת לנווט אותי אפילו למקומות ש'וויז' לא שמע אליהם, "לא" היא לקחה את האיפון שלי ושלחה הודעה חזרה, ומייד הגיעה עוד הודעה, "אתם יכולים לאסוף באבו-סלאח הזמנה שלנו" היא שוב הקריאה לי והאסימון נפל, במסעדות אני טוב, "יכולים" חייכתי אליה והיא שוב שלחה "כן, נאסוף".

ההזמנה הייתה מוכנה, אספנו והמשכנו. ליד הרמזור לראש פינה עצרנו באדום, "אני מצטער שהדרוזים לא באים, דווקא בא לי על עיישה, כמו שהיא יודעת לפנק גבר אף אישה לא יודעת".

"אפילו לא אני?" היא הביטה בי במבט כועס.

"את מעולה, אין לי ולא גם טענה אחת קטנטונת אבל לה יש את האקסטרה. למה, מַחְמוּד לא טוב?"

"לא משהו, לא יודע לפנק, אפנדי, רק רוצה שיפנקו אותו, אפילו לרדת לי הוא לא הסכים, 'גבר לא יורד לאישה' הוא הודיע לי, 'לא לכבודו'" ואת המילים שלו היא אמרה בקול עבה כזה, מחקה אותו, "מי שהייתי רוצה זה דרור, אף פעם הוא עוד לא עשה אותי אבל קיבלתי עליו חוֹווֹת דעת מעולות" והיה לי ברור למה היא רומזת.

אם עוד לא הבנתם אז אנחנו בדרך לסוף שבוע של חילופי זוגות! יש די הרבה סווינגרים והרבה מפגשים של מחליפים, אבל לזה שלנו יש משהו מיוחד, כולנו בי-ים, ביסקסואליים, כאלה שעושים את זה עם שני המינים, גברים ונשים! מה שנותן לנו לשלב במשחקים האלה שלנו גם להט"בים, יש לנו זוג גברים, הומואים, וזוג נשים, לסביות, ואם ניקח בחשבון שאנחנו רק 8 זוגות במפגש זה רבע, הרבה יותר מחלקם באוכלוסייה רק שיש חוק שחל עליהם, אחד הגברים הוא על תקן של אישה וצריך לנייש אותו, להלביש אותו שמלה או חצאית, לא מכנסיים, חוטיני של אישה וחזייה מרופדת, איפור ועגילים, חובה, רצוי גם תכשיטים נוספים, נעלי עקב כמובן והכי חשוב הוא חייב לדבר בלשון נקבה! וכשמתחלקים לזוגות הוא מצוות כאחת הנשים, ואותו דבר לגבי הנשים, אחת מהן על תקן הגבר, חייבת ללבוש מכנסיים וחולצה גבריים, לא שמלה או חצאית, מותר חולצת טריקו מלמטה אבל לא חזייה! סטראפאון בהיכון, ולדבר בלשון זכר כמובן ובחלוקה לזוגות היא מצוותת כגבר.

גם השיטה שבה אנחנו מתחלקים לזוגות יחודית, חדוה, המייסדת והמארחת שלנו, המציאה אותה, לא קערת מפתחות, גם לא קערת חזיות, קלפים אבל לא הטריוויאלי, נסיך לב אדום עם נסיך תלתן וְ7 תלתן עם 7 לב אדום, אלא מוציאים מחבילת הקלפים את כל התמונות, משאירים רק מלך אחד מלכה אחת וג'וקר ולפי הסדר מרימים קלף עד שהמלך, המלכה והג'וקר נלקחים ואז מתחיל העניין, ראשון בוחר המלך, שלא חייב להיות גבר אלא יכול להיות גם אישה, והוא בוחר את הבת זוג שלו, גבר בוחר אישה ואישה גבר רק לא את הבת זוג הקבועה שלו ולא את המלכה! אחריו בוחרת המלכה, גם היא לא חייבת להיות אישה, וגם היא בוחרת את בן הזוג שלה לאותו לילה וגם לה אסור את הבן זוג הקבוע, ואז המלך והמלכה משדכים זוגות על פי טעמם, קודם המלך בוחר גבר, גם אם המלך אישה, והמלכה משדכת לו בת זוג וכן, כבת זוג אפשר לשדך לו את הגבר המנוייש, בשביל זה כולנו בי-ים, ובתור הבא המלכה מתחילה ובוחרת אישה והמלך מתאים לה בן זוג וגם כאן, האישה בתלבושת גבר נחשבת לגבר לצורך הזיווגים, וכך ממשיכים עד שכולם מחולקים לזוגות.

אתם בטח שואלים אם כך מה תפקיד הג'וקר? הג'וקר הוא עוד המצאה ממוחה הפורה של חדוה, בהתחלה לא היה ג'וקר אבל אז ענת, הבת של חדוה ושלומיק, התגרשה וחזרה לגור אצלם וכששמעה מה קורה היא דרשה להצטרף אבל מספר אי-זוגי אי אפשר לחלק לזוגות אז חדוה המציאה את הג'וקר, מי שמוציא את הג'וקר בוחר למי להצמד וליצור איתו שלישיה רק שאַלְיָה וְקוֹץ בָּהּ, הג'וקר חייבת להיות אשה, כי יש אשה אחת "מיותרת" ואם גבר מוציא הוא יכול להעניק אותו מתנה לאשתו או להחזיר לחבילה, הג'וקר חייב להודיע למי הוא מצטרף עוד לפני שמחלקים לזוגות! והחוק השלישי ג'וקר לא מחליט מה עושים,הוא פסיבי כי הוא רק הצטרף.

הגענו, לא היינו הראשונים, חדוה ושלומיק באו לקבל את פנינו, כמו תמיד התחבקנו והתנשקנו ואז הם הובילו אותנו לצימר שלנו, בעצם הצימר של אשתי כי על פי הכללים הנשים נשארות תמיד באותו הצימר והגברים עוברים בין צימר לצימר על פי הזיווגים.

הנחנו את הדברים והלכנו לעזור בהכנות לערב, אשתי הלכה עם הנשים למטבח ואני הצטרפתי לשלומיק, מסדרים את השולחן הגדול, שולחן עגול כמו בסרטים על אבירי-השולחן-העגול-של-המלך-ארתור שמספיק לכולם בלי להצטופף, מניחים כסאות וכל הזמן הזה משגיחים על המעשנת המלאה בבשר משובח.

גם החרדים הגיעו, שוברים לי את הסטראוטיפים על חרדים, פיזו 5008 עם 7 מושבים, לא משהו שאפשר להחזיק מקצבת אברך וקצבת ילדים, לבושים אומנם באותה תלבושת שלהם, הוא אומנם לא עם הכובע פרווה המצחיק אבל כיפה גדולה, חולצה לבנה והציציות בחוץ והיא עם שמלה שמכסה כל חלקה טובה בגופה ופאה וחדוה מיהרה אליהם, לו היא אמרה שלום לבבי מרחוק ואיתה היא התחבקה והתנשקה לפני שהובילה אותם לצימר שלהם.

יום חמישי בערב

כשחזרנו לצימר אשתי נכנסה להתרחץ, רציתי להכנס "לסבן לה את הגב" כמו שאנחנו קוראים לזה אבל היא זרקה אותי, "צריך לשמור כוח ללילה" הודיעה וסגרה את הדלת. אחריה גם אני התרחצתי, וגם כשיצאתי היא שמרה ממני מרחק ורק כשהתלבשנו והיא ביקשה ממני בקול מתפנק לסגור לה את הרוכסן בשמלה היא נתנה לי למזמז אותה קצת לפני שסגרתי ואפילו להוציא לה את הציצי שכבר היה מסודר בחזייה וללוש אותו קצת ואחרי שהיא סידרה אותו מחדש וסגרתי היא הסתובבה אלי ולחשה לי, "בועלי, אתה אוהב אותי?".

"בטח, המון".

"אפילו ש…אתה יודע, שאני אשכב הלילה עם גבר אחר?".

"אפילו, ואפילו יותר, ואת?".

"אוהבת אותך מיליונת'לפים," והיא התרוממה על קצות האצבעות ונישקה אותי על השפתיים, "אני שמחה שהתחתנת איתי".

"גם אני" ונישקתי אותה, "להתראות ביום ראשון".

"להתראות ביום ראשון ותעשה חיים" היא ענתה בתגובה כי ככה זה, מסיום הארוחה היא לא תהיה שלי עד יום ראשון בצהרים כשניסע חזרה הביתה ועד אז שלושה גברברים שונים (לפחות) יבלו במיטה שלה וכבר הרגשתי קנאה.

כשהתישבנו סביב השולחן חדוה נתנה לחרדי לברך ורק אז התחלנו לאכול, היה אוכל בשפע, המון בשר ועופות מעושנים, כיאה לזבח, פיתות טריות שנאפו קצת לפני בטאבון, הסלטים שהבאנו מאבו-סלאח, תפוחי אדמה אפויים בטאבון, אורז וסלט ירקות גדול מירקות הגינה שלהם וכמובן יין, הרבה יין, יין ישמח לבב אנוש כמו שאומרים ויין גם הופך אנשים לעליזים וזה מה שרצינו, אנשים עליזים.

הזוג החרדי אכלו מחמגשיות שהביאו וחוממו בטאבון, יין הם שתו, חדוה דאגה ליין מיקב 'האור הגנוז', גם יין כשר למהדרין וגם יין טוב ואני מבין ביין.

לפני הקפה ועוגה עזרנו לחדוה לפנות ולהכניס למדיח, מדיח תעשיתי כזה מהתקופה שהצימרים היו פעילים, הפעם החרדים כבר שתו מהקפה ואכלו מהעוגיות בחבילה הסגורה עם חותמת בד"צ שחדוה הניחה לפניהם ואפילו שתו מהקוניאק הצרפתי שרון חילק לנו, מעלימים עין שאין עליו חותמת כשרות, וכשחדוה חזרה מהבית עם זוג חלוקי רחצה לבנים הבנתי שֶׁלְּמָה שמחכה להם בעוד כמה דקות הם צריכים את הקוניאק יותר מכולנו.

"אוקיי חברים" חדוה השתיקה את אותן שיחות ששוחחנו, "כמו שאתם יודעים יש לנו זוג חדש הערב וכמיטב המסורת שלנו הם יציגו את עצמם בפנינו" היא חייכה וראיתי את שניהם מסמיקים.

חדוה כנראה תדרכה אותם לפני כי הם ידעו בדיוק מה מצפים מהם, ראשון קם הבעל, חלץ נעליים, עלה על השולחן ו…"שלום, קוראים לי יעקב-דוד אבל החברים קוראים לי ינקי ואני אשמח אם גם אתם תקראו לי ככה," הוא התחיל בקול קצת רועד תוך שהוא מתחיל להתפשט, "אני מאלעד, בן 34," והופתעתי, הוא נראה לי הרבה יותר צעיר, "יש לי חמישה ילדים, בן וארבע בנות," הוסיף עוד הפתעה, "אבל אשתי כבר תדבר עליהם, הוא ציחקק והוריד גם את הציציות, קיפל, נישק והניח אותם בזהירות על חבילת הבגדים שעל השולחן ועבר להוריד את המכנסיים, "אני בעסקי היהלומים ויש לי משרד בבורסה," הוא המשיך, "גם סוחר וגם מלטש, האמת שיותר סוחר," והוא נשאר רק עם התחתונים שלו והכיפה שעל הראש, תחתוני סבא כאלה שהבליטה הגדולה שבהם לא השאירה ספק שיש לו מה להציע, לרגע היסס, קפא, ואז הוריד במהירות גם את התחתונים והזין המפואר שלו התרומם וניגלה, "אני יודע לְמָה אני מצטרף ולשם מה התכנסנו כאן, שלומיק וחדוה הסבירו לי, ואני פה מרצוני החופשי," עבר לנוסח המסורתי של סוף ההצגה תוך שהוא מסתובב לאיטו שכולם יוכלו לראות את האוצר שבין רגליו, "ואני מתחייב לעשות כל מה שידרש ממני, בלי הנחות או הקלות, לא לי ולא לאשתי".

רגע הוא עוד עמד ככה, עירום, מולנו, מסתובב שכולם יראו, ו-"יפֶה" חדוה התערבה והגישה לא את אחד החלוקים שהביאה והוא לבש אותו וירד מהשולחן, הושיט יד לאשתו שכבר עמדה יחפה ועזר לה לעלות על השולחן.

"שלום, קוראים לי חיה-לאה אבל כולם קוראים לי חיה'לה," וגם היא התחילה לפשוט את השמלה שלבשה, לא זאת שהיא באה איתה אבל גם זאת ארוכה כמעט עד הרצפה עם שרוולים ארוכים שמהודקים סביב פרקי כף ידה וצוארון שמסתיר עד הצוואר, "אני אשתו של ינקי, גרה כמובן באלעד, בת שלושים ואחד וחצי, אמא לבן שבעזרת השם עוד חודשיים יחגוג בר-מצווה ויעלה לתורה," ובחישוב מהיר הבנתי שהיא ילדה אותו עוד לפני שהייתה בת 19!" וכשהיא סיימה לפתוח את כל הכפתורים בשמלה היא החליקה אותה מעליה ו…הפתעה! במקום תחתוני הסבתא והחזייה התואמת שציפיתי לראות נגלו לי תחתוני ביקיני זעירים וחזייה זנותית תואמת שבקושי החזיקה את החזה השופע שלה ואצלי, בין הרגליים, הזקפה נמתחה עוד יותר.

לרגע היא כיסתה בידיה את אוצרותיה אבל ראיתי את המבט שחדוה שלחה בה והיא הורידה אותם, מתבלבלת, לא בדיוק יודעת מה לעשות איתם ומתעשתת, שולחת אותם אל מאחורי הגב, אל קרסי החזייה וממשיכה להציג את עצמה, "אני רואת חשבון מדופלמת," וגם החזייה נשרה לשולחן, מגלה זוג שדיים גדולים, נכון קצת שמוטים, טוב חמישה ילדים ינקו מהם, אבל עם עטרות פטמה כהות במיוחד שבלטו עוד יותר על רקע העור הלבן הבוהק ובמרכזן פטמות גדולות ונוקשות, "אני עובדת במשרד גדול בבני-ברק," ובמין תנועה בישנית היא משכה והורידה גם את התחתונים שלה, מסמיקה ומגלה כוס חלק ללא שמץ שיער, "וגם אני, כמו בעלי, יודע לְמָה אני מצטרפת ולשם מה התכנסנו כאן, ואני פה כמובן מרצוני החופשי," הסתובבה לאיטה ונתנה לכולם להביט בגופה העירום, "ואני מתחייב לעשות כל מה שידרש ממני, בלי הנחות או הקלות, לא לי ולא לבעלי".

"אומרים בועלי" זאביק זרק לעברה, מצחקק, והיא הסמיקה עוד יותר "לא לי ולא לבועלי" היא מילמלה במבוכה, מתקנת, אבל המשיכה להסתובב עד שחדוה קמה ומסרה לה חלוק והיא מיהרה להתעטף בו ושוב נעזרה בבעלה כדי לרדת.

זהו, הגיע רגע האמת, ההגרלה הראשונה של הזוגות, שלוש הגרלות כאלה יהיו לנו בסוף השבוע הזה, שלוש פעמים נחליף פרטנרים ופרטנריות אבל תמיד הערב הראשון הוא הכי מרגש.

חדוה פתחה חבילת קלפים חדשה מהנילון, שלפה את התמונות והחזירה רק מלך מלכה וג'וקר, ערבבה כמה פעמים, נתנה גם לבעלה לערבב, מין מסורת כזאת, תמיד מערבבים גבר ואשה, והניחה את חבילת הקלפים על השולחן. הסתדרנו בטור, גם פה גבר ואשה, הלילה זה עדיין בעל ואשה, בהמשך על פי הזוגות שהיו, מסתדרים על פי הא"ב של שם המשפחה, ומתחילים להרים קלף.

נטע הייתה הראשונה ששלפה תמונה, ג'וקר, נטע תהיה הצמודה שתשלים שלישיה, זיוה הייתה הבאה שחשפה תמונה, את המלכה, וכמה קלפים אחרי שלומיק שלף את המלךְ.

קודם נטע נדרשה להכריז אל מי היא מצטרפת, "אל רינה" היא חייכה, ובמחשבה שניה לא מפתיע, הן חברות טובות אבל אף פעם לא עשו את זה ביחד, והיא הלכה ונעמדה לצידה של אשתי. שמוליק, המלך, בחר אחריה, "אני אקח את הדאבל" הוא חייך, דאבל אנחנו קוראים לשתי הנשים הצמודות, טוב מי יחמיץ הזדמנות לשתי נשים בלילה במיוחד שלנטע יש את השדיים הכי גדולים בחבורה וגם לאשתי לא חסר ושמוליק הוא חובב שדיים ידוע, כמוני????, ושתיהן הלכו ונעמדו לידו, נצמדות אליו. זיוה, המלכה, בחרה בדרור, בעלה של נטע שנשאר לעמוד לבדו וגם זאת לא הפתעה גדולה, גם אשתי חשקה בו, כנראה שיצא לו שם טוב בשיחות ביניהן, וגם הוא נעמד לידה.

עכשיו הגיע  הזמן לזווג זיווגים לאחרים, שמוליק בחר בי, אולי כפיצוי על זה שלקח את אשתי, וזיוה חייכה והודיעה "ואני מצרפת לו את חיה'לה" והרגשתי את ההתרגשות בין הרגליים שלי כשהזין קפץ משמחה, חיה'לה עמדה רגע קפואה, לדעתי היא לא חשבה שזה יגיע אליה כל כך מהר, אבל אז ראיתי את בעלה דוחף אותה ולוחש לה "בהצלחה" והיא, מסמיקה, התקרבה ונעמדה לידי והרגשתי את הרעד העובר בגופה כשחיבקתי אותה והצמדתי אותה לגופי.

הזווגים המשיכו, רועי, מנוייש כיאות, הוצמד לזאביק. חדוה הוצמדה למיכל, ה"גבר" שבזוג הלסביות, וגם היא לבושה כגבר, כאילו יצאה מאיזה מערבון עם ג'ינס צמוד, חולצת טריקו צמודה שהבליטו את שדיי החופש שלה, גדולים וללא החזייה שכגבר אסור לה ללבוש, ומעליה חולצת פלאנל פתוחה שקשורה על טבורה ומגפי עור גבריים. איתן, הבן זוג של רועי קיבל את רות, ודפנה, הבת זוג של מיכל, קיבלה את ינקי ולסיכום ענת שודכה לרון.

שתינו עוד כוס יין לפני שהתפזרנו לצימרים ועזרתי לחיה'לה לאסוף את הבגדים שלה לפני שהובלתי אותה לצימר שלה.

"אתה רוצה שאני אתפשט?" חיה'לה שאלה כשנכנסנו לצימר ושלחה ידיים לעבר חגורת חלוק הרחצה שלבשה.

"רגע" עצרתי אותה, "קודם שבי לידי" התיישבתי על המיטה וסימנתי לה לשבת לימיני, "יש משהו שאת לא רוצה שאני אעשה לךְ?" שאלתי כשהיא התיישבה.

"אהה," היא הסמיקה וראיתי את המבט המופתע על פניה, לשאלה כזאת לדעתי היא לא ציפתה, את הטריק הזה למדתי מחדוה בפעם הראשונה  שֶׁצֻוַּותְנוּ יחד, תאום ציפיות היא קראה לזה והסבירה לי שאם היא לא תעשה לי מה שאני לא רוצה ואני לא אעשה לה מה שהיא לא אוהבת שנינו נרוויח וכנ"ל לגבי מה שכן אוהבים והיא צדקה, זה הוכיח את עצמו בגדול ומאז אני מיישם את זה, לא תמיד אבל הפעם החלטתי שזה הכי מתאים, "אהה, שלא תבקש ממני להוריד את הפאה".

"אוקיי, את זה אני כבר יודע, לא אבקש שתורידי, עוד משהו?".

"אהה, בלי עונשים" והיא הסמיקה עוד יותר.

"אין אצלנו עונשים, זה החלפת זוגות, לא מועדון סאדו-מאזו".

"אז זהו, אני מוכנה לעשות הכול".

"ויש משהו שאת מאד רוצה שאני אעשה לךְ?".

הפעם ההפתעה הייתה עוד יותר גדולה, "אתה מתכוון שאני יכולה לבקש?"

"כן, את יכולה לבקש".

"ותעשה כול מה שאני מבקשת?"

"רק אם גם אני אוהב לעשות את זה, באנו הנה להנות, לא?".

"כן" היא השפילה עיניים, "אני יכולה לבקש קודם משהו?".

"יכולה".

"שקודם נתפשט" היא הפתיעה אותי, "אם אתה מסכים".

"אין בעיה" קמתי והתחלתי להתפשט והיא אחריי רק שכל מה שהיא הייתה צריכה זה לפתוח את החלוק ולתת לו ליפול ולי היה יותר אז היא ישבה והביטה בי מתפשט וְ-"אני יכול לשאול למה?".

"לא יודעת, יותר נוח לי, אולי כי אתה כבר ראית אותי עירומה ואני עדיין לא".

ראיתי את המבטים הבוחנים שלה כשהתפשטתי, במיוחד את העיניים שנפערו כשהיא ראתה את הזין שלי ולמרות שהיא מיהרה להשפיל מבט עדיין זיהיתי את המבט החמדני בעיניה ואני חושב שראיתי חיוך על פניה, וכשסיימתי התיישבתי חזרה לצידה, נצמד אליה, נותן לגופי לגעת בגופה, הנחתי יד על הירך שלה, מלטף אבל עדיין לא מטפס, "ועכשיו, יש משהו שאת מאד רוצה שאני אעשה לךְ?".

"כן," ושוב היא הסמיקה, "אני רוצה גבר חזק שישלוט בי, יעשה בי מעשים בלי הנחות, אני רוצה, אהה, אהה, אני רוצה, אהה," היא גימגמה לרגע, "אהה, חדוה אמרה לי שאתם קוראים לזה אירוח מלא ואת זה אני רוצה, אירוח מלא אבל כזה חזק, גברי".

קצת הפתיע אותי, אולי כי לא ציפיתי את זה מדוסית, ותרשו לי לקרוא לה דוסית כי חרדית לא מסתדר לי, "את בטוחה?" הבטתי בה, "גם את יודעת, בפה?"

"כן," היא חייכה, "ברור, וגם עם לגמור" והיא אמרה את זה בטון בטוח כל כך.

"וגם שם, מאחור?" המשכתי לחקור.

"כן, גם שם, בטוכעס שלי, אצלנו קוראים לזה בהיפוך שולחן," היא חייכה, קצת במבוכה, "וכן, ביחוד שם, את זה בעלי לא מוכן לעשות לי ו…אהה…" היא עצרה רגע, מהססת, "אני רוצה שאתה תהיה מרוצה ממני אז יש משהו שאתה רוצה שאני אעשה לךָ?"

חכמה, לומדת מהר, "אני אוהב לרדת לבת זוג שלי לפני שאני מזיין אותה, אני אוהב למצוא שם פּוֹת חם ורטוב כשאני דוחף לה ת'זין שלי" חייכתי אליה וזה נכון, לא סתם המצאתי כדי לרצות אותה, "ואני אוהב לעשות את זה במקלחת," הוספתי, "ואני אוהב להשתפשף בין השדיים כדי להעמיד אותו מחדש" וגם זה לא המצאה, "ואני אוהב שהבת זוג שלי מספרת לי כשהיא נהנית, בקול רם ובמילים גסות" וכאילו כדי לאשר שזה מקובל אצלנו הגיעו צרחות ה"כן, כן, הנה! אני גומרת!!" מהצימר הסמוך רק שלא זיהיתי בדיוק מי זאת שצועקת.

"מבטיחה," היא הביטה בי ישר בעיניים, "הלילה אתה תעשה כל מה שאתה אוהב".

"גם את," דחפתי אותה והשכבתי אותה על המיטה, "בא לי עליך אבל קודם תשכבי ותפתחי רגליים אני רוצה להכין אותךְ לפני שאני עולה ומזיין אותךְ".

נראה לי שגם היא כבר רצתה להגיע לתכל'ס, היא נשכבה ופתחה רגליים אבל ברגע שנשכבתי בין רגליה היא כיסתה בכפות ידיה את הכוס שלה, "תורידי!".

"סליחה," היא הורידה, "אבל מה אני אעשה איתם?" היא שאלה בתמימות.

"תשחקי לךְ בפטמות, תחרמני את עצמךְ" והיא התחילה למזמז את עצמה.

הרגשתי את הרעד שעבר בגופה כשקצה הלשון שלי ליקקה ועברה בין שפתי הכוס שלה, מחליקה ומלטפת, אוסף טיפה וטעמתי, טעים, אני מת על הטעם הזה ולא סתם אמרתי לה שאני אוהב לרדת לאישה, זה נכון, עוד פֶטִיש שלי, העברתי שוב, הפעם ליקוק יותר רציני, חודר עם קצה הלשון עמוק יותר בין השפתיים וגניחת הנאה ראשונה שלה מילאה את חלל החדר, "את אוהבת מה שאני עושה לךְ?" שאלתי.

"מאד" היא גנחה בתשוקה, "כן, תמשיך, זה טוב"

המשכתי, מעביר את קצה הלשון בליקוקים תאוותניים וכל פעם חודר קצת יותר, "הנה" שמעתי אותה ממלמלת, "שמע ישראל, הנה!" היא הוסיפה באותו מלמול חרישי.

"אני רוצה לשמוע!" הפסקתי לרגע, "כמו זאתי," הוספתי כשמאחד הצימרים שמענו עוד מישהי צועקת שהיא גומרת, "אפשר אפילו חזק יותר".

"תמשיך!" היא צווחה, "בבקשה, תמשיך" היא חזרה שוב בקול חרמני ואני המשכתי, הפעם דחפתי לה את כל הלשון עמוק לכּוס והתחלתי לחפש את ענבל תענוגותיה, מחפש, מוצא ומתחיל להכות בו עם הלשון, לצלצל בפעמון תענוגותיה והגמירה הראשונה שלה לא אחרה להגיע, "כן, גומרת! גומרת!" היא צרחה, ואין לי ספק שלא רק אני שמעתי אותה, "כן, גמרתי, גמרתי!" היא המשיכה להכריז באותו קול חרמני, "אפשר עוד?" הוסיפה בקול מתפנק.

לא עניתי ובמקום זה המשכתי, מצאתי את הדגדגן הנפוח שלה והתחלתי לטפל בו, דגדגן מגורה שכל נגיעה בו העבירה רטט תשוקה בגופה, "כן, שם, שם!" היא צווחה כשתפסתי את כפתור תשוקותיה בין שפתיי והתחלתי למצוץ אותו, "כן, זה בא! הנה! זה בא לי! גומרת! גומרת!!" היא התנשפה בכבדות והרגשתי את הטעם המוכר של אישה שגומרת ממלא את הכוס שלה, "כן, בוא, עכשיו, בוא! תזיין אותי! בוא!" היא צרחה וברור לי שכל מי שהיה בחווה שמע את הבקשה הזאת שלה, "כן, בוא, תכניס לי ת'מכחול שלך לשפופרת שלי!" וזה בדיוק מה שרציתי, לשמוע אותה מבקשת אותי, ועדיין נתתי עוד מציצה תאוותנית לאותו דגדגן מיוחם ועליתי עליה, "תפתחי" שכבתי עליה ופישקתי חזק את רגליה ברגליי, "את רוצה?" נתתי לה צ'אנס אחרון כשראש הזין הנוקשה נושק לשפתי הכוס הרכות.

"כן, תכניס לי!" וזה בדיוק מה שעשיתי, הכנסתי, לאט, נהנה, "תכניס לי! חזק!" אז את כל מה שנשאר דחפתי לה באבחת אגן חזקה, דחפתי, לחצתי ושכבתי עליה, מועך את שדיה עם החזה שלי ומוחץ את גופה למזרון, "זה מה שרצית?" דחפתי עוד דחיפה ואחרי ה-"כן" הנהנתני שלה שהגיע מייד כתשובה התחלתי לזיין אותה וכנראה שעשיתי עבודת הכנה טובה כי לא הייתי צריך הרבה כדי לשלוח אותה לעוד גמירה, קודם הרגשתי את הכיווצים בנרתיק שלה שהולכים ומתחזקים ואז הפטמות הפכו עוד יותר נוקשות, דוקרות, ואז התחילה סידרת גניחות "כן" שהולכות ומתגברות, התחילו חלש ולאט ומהר מאד הפכו מהירות וחזקות, ואז הגיע הפיצוץ הגדול שלה, בבת אחת, הכוס הפך חם ורטוב יותר, כל גופה נמתח וְ"כן, הנה, גומרת!!" היא צווחה באקסטזה ואז "השם ישמור, מה זה?" היא התנשפה בכבדות, "וואו, כזה עוד לא היה לי" היא המשיכה בהתנשפויות שלה, "כזה בחיים לא היה לי," הוסיפה עוד מחמאה, "אפשר עוד" עדיין התנשפה אבל עכשיו בקול מתפנק ואני המשכתי, יודע שלא אוכל להחזיק מעמד עוד הרבה זמן אבל רוצה לתת לה עוד גמירה אחת לפחות.

"תרימי רגליים!" והיא הרימה את רגליה משני עברי גופי, "עכשיו תפשקי אותם חזק לצדדים" והיא פישקה, פותחת רחב את שעריה ואני טחנתי אותה, חזק ומהר, "כן" היא שוב התחילה לגנוח, "כן, תמשיך" ושוב הרגשתי את כיווצי הנרתיק מתחזקים סביב הזין הכותש בתוכו, מאיץ גם אצלי את הגמירה שבדרך ו…פתאום נזכרתי שלא שאלתי אותה, "אפשר לגמור לךְ בפנים?".

"כן! בפנים! רק בפנים!" היא צווחה, "כן, תגמור לי בפנים" ובמין אינסטינקט כזה נעלה את רגליה על ישבני לוחצת חזק שחלילה לא אברח לה, "כן, מוגנת, גלולות, כן, לוקחת גלולות, כן, הנה, הנה, גומרת, עכשיו, גומרת, בפנים, תן לי בפנים, בפנים!!" ועם הגמירה שלה גם אני גמרתי, "קחי!" יריתי את מטח ראשון של שפיך גברי חמים וריחני עמוק בכוס שלה, "קחי!" יריתי מטח אחר מטח עד שלא נשאר לי יותר והזין המדולדל החליק מתוכה ורק אז התגלגלתי מעליה ונשכבתי על הגב לצידה, שנינו מתנשפים, מחייכים ובוהים בתקרה.

רגע ארוך שכבנו ככה זה לצד זה, שותקים ומסדרים את הנשימה, נרגעים. "את זיון טוב" שברתי את השתיקה.

"תודה" היא הסמיקה, "גם אתה".

"תגידי, אהה," היססתי לרגע, "אני יכול לשאול אותך שאלה קצת אישית? את לא חייבת לענות" הוספתי מייד.

היא חייכה, "איך חרדים כמונו מגיעים למפגש כזה?".

"אהה, כן".

"זה סיפור קצת ארוך".

"יש לי זמן".

"אני יכולה להצמד?".

מתחתי את היד והיא נצמדה, שוכבת על הצד, מביטה בי, מחבקת אותי, שדיה הרכים נמחצות את צלעותיי וראשה נשען על חיקי אז דחפתי את ירכי בין ירכיה מצמיד אותו לכוס הרטוב שלה, "את יכולה להשתפשף, אם את רוצה" לחשתי לה.

"אתה מרשה לי?".

"אני מזמין אותךְ, אז איך חרדים כמוכם מגיעים לכאלה מפגשים?".

"זה המפגש הראשון שלנו, קודם זה היה יותר מבחן קבלה" היא הסמיקה, "אחרי חמישה ילדים החלטתי שזה מספיק לי," היא התחילה לספר ושלחה יד אל הזין הרפוס והתחילה לשחק בו, "אני יכולה?".

"את יותר מיכולה, את מוזמנת".

"אז כמו שאמרתי אחרי חמישה ילדים החלטתי שזה מספיק לי, לא קיבלו את זה טוב בקהילה שלנו, הרב התנגד ואפילו פסק שעד שאני לא אפסיק הוא לא חייב לתת לי את עונתי! ההורים לחצו, גם ינקי לא תמך אבל אני התעקשתי, הלכתי לרופאת נשים והתחלתי לקחת גלולות, בסתר, עד שינקי גילה את זה, התיעץ עם הרב וזה פסק שזה בבחינת לשפוך זרעךָ לשווא וזה אסור מהתורה וינקי הפסיק לבוא למיטה שלי, אתה יודע, לתת לי את עונתי, חשב שאני אשבר כי נורא אהבתי כשהוא היה, איך אתם החילונים אומרים, רוכב עלי?"

"כן, רוכב עליך," אישרתי "ורק שתדעי שאני חושב שהוא הדיוט".

"לא, ככה זה אצלנו, שומעים בקול הרב" היא תיקנה אותי במהירות, "אם שואלים את הרב אז חייבים לקיים," היא הגנה על הבעל שלה, "להמשיך?".

"כן".

"אחרי שבעה נקיים הלכתי למקווה לטבול אבל בעלי לא בא למיטה שלי, גם כשניסיתי לבוא למיטה שלו, מה שלא מקובל אצלנו, הוא דחה אותי. למחרת חברה טובה מהעבודה ראתה שאני עצובה ומדוכדכת והיא לקחה אותי לשיחה ואחרי שסיפרתי לה שהוא הפסיק לתת לי את עונתי היא אמרה שאני צריכה לגרות אותו, בנים מגורים לא עומדים בפיתוי וכשהבעל שלה עשה לה פעם חרם כזה היא משכה אותו לראות איתה סרט כחול באינטרנט עד שעמד לו התותח והוא לא יכול היה יותר להתאפק ושבר את החרם, רכב עליה ונתן לה לא רק עונה אחת אלא את כל ארבעת העונות רק שאז הסברתי לה שאין לנו אינטרנט בבית וגם הפלאפון שלנו כשר אבל גם לזה היא מצאה פתרון, היא תדפיס לה סיפור ארוטי מאחד האתרים ואני אקריא לו אותו".

לרגע היא עצרה, "זה מעניין? להמשיך?".

"כן" חייכתי אליה, "תמשיכי, תראי שאפילו אותו זה מעניין" וה-אותו היה הזין שלי שכבר עמד בגאון, עדיין לא תותח אבל בכיוון הנכון.

"בהתחלה גם את זה הוא לא הסכים, 'ביטול זמן, עדיף לי ללמוד עוד משניה' הוא אמר לי בסבר פנים חמורות אבל עוד כמה טריקים ושטיקים נשיים והוא הסכים שאני אקריא לו ואפילו הצלחתי לסחוט ממנו התחיבות שלא יפסול כבר בהתחלה אלא יקשיב עד הסוף. ישבנו זה ליד זה על המיטה שלי, נשענים על גב המיטה, לבושים בפיג'מות שלנו וכרית מפרידה ביננו והתחלתי לקרוא, בהתחלה הוא עשה פרצופים ואמר שזה גועל נפש, הרבה 'השם ישמור', אבל ראיתי איך נעמד לו וניסיתי לנצל את המצב ולדחוף לו יד לפיג'מה אבל הוא עצר אותי והחזיר את היד חזרה מעבר לכרית אבל אחרי עוד תאור של זיון מפורט שלא השאיר הרבה מקום לדימיון ראיתי אותו מסדר את הזקפה שגדלה עוד יותר ושוב שלחתי את היד והפעם הוא לא עצר אותי אלא הניח לי לשפשף לו".

שוב היא עצרה, מביטה בי, "אתה בטוח שזה מעניין?"

"מעניין ומחרמן" עניתי, "תראי אותו" הצבעתי על הזין שהיא אוחזת בידה, התקדם עוד מעט לכיוון זקפה ראויה.

"גם אותי, מחרמן", היא ציחקקה, נצמדה עוד יותר, משפשפת את ערוותה הרטובה בירך שלי, מאוננת עליו, "אוקיי, אני ממשיכה", היא לקחה אוויר והמשיכה, "ברגע שגמרתי להקריא לו את כל הסיפור הוא לחש לי 'תכבי את האור', קמתי לכבות וכשחזרתי הוא שכב על הגב עם המכנסיים שלו משולשלות עד הברכיים והזין שלו עומד זקור ומתוח, 'בואי, כמו בסיפור, תשתפדי לי' ותשתפדי זו מילה שלמדנו מהסיפור ואני, בלי לחכות, הרמתי במהירות את שולי כותונת הלילה שלי והשתפדתי לו ואם לא התיאורים הכל כך מפורטים אולי לא הייתי יודעת מה לעשות אבל ידעתי, עשיתי בדיוק כמו שהיה כתוב שם, קודם השתפשפתי, מסדרת אותו במקום הכי טוב לי ואז התחלתי לדהור, ככה הם קראו לזה בסיפור, עליתי וירדתי כשהזין שלו ממשתפשף בתוכי. אחרי הגמירה הראשונה שלי אחזתי את כפות ידיו והובלתי אותם אל מתחת לכותונת הלילה אל השדיים שלי והוא לש לי אותם, גם זה למדנו מהסיפור, אותו לילה גמרתי כמו שלא גמרתי בחיי, זה לא שקודם לא הייתי גומרת אבל זה היה פעם אחת מקסימום וחלש ופה גמרתי שלוש פעמים, כל אחת יותר חזקה מהקודמת, לפני שינקי הרים אותי וגמר בתוכי, גמירה ארוכה, מפנקת".

הסיפור חירמן אותי, הזקפה שלי דרשה טיפול מִיָּידִי, "בא לי, עכשיו! בכוס כבר גמרתי לךְ אז איפה את רוצה עכשיו? בפה או בתחת?".

"בפה," היא הסמיקה, "אבל כמו בסיפור ההוא כשאתה עומד ונשען על הקיר".

"אבל אחר כך את ממשיכה לספר" הדגשתי.

"מבטיחה".

קמתי, נעמדתי ליד הקיר בפישוק קל ונשענתי עליו עם הגב, חיה'לה ירדה על ברכיה לפניי ובלי הרבה הקדמות הכניסה את כל הזין לפה והתחילה למצוץ לי, חיה'לה התגלתה כמוצצת מוּלֶדֶת, יש לה גרון עמוק וכל הזין נכנס לתוכו וזה לא שיש לי זין קטן, להפך, אומנם אֵין הַנַּחְתּוֹם מֵעִיד עַל עִסָּתוֹ אבל אני מוכר בין הנשים שבחבורה כבעל זין גדול ולא כולם מצליחות להכניס את כולו לפה וחיה'לה הצליחה כאילו זה מובן מאליו.

טוב, הרושם הראשוני קצת הטעה אותי, נכון שהיא הצליחה להכניס את כל הזין אבל מה לעשות עם זה היא פחות ידעה, מצצה, נכון, אבל צריך קצת יותר בשביל לפנק גבר אז הדרכתי אותה וכאן שוב מגיעה לה מחמאה, חיה'לה היא תלמידה חרוצה, לומדת מהר ומיישמת, מלקקת, מנשקת, משחקת בביצים ולי לא נותר אלא להשען על הקיר, לעצום עיניים ולהתמכר לפינוק.

"אני בא!" הודעתי בקול, נותן לה את האפשרות להתחרט ולברוח אבל היא המשיכה, "אני אגמור לך בפה!" צרחתי שאפילו חירשת הייתה שומעת אבל היא רק הגבירה את המציצה, יונקת ממש, "הנה, קחי!" אחזתי בשתי ידיי בראשה ותקעתי את עצמי עמוק בגרונה, "קחי!" יריתי את המטח הראשון ולרגע הרפיתי מאחיזת הראש שלה, נותן לה לנשום ולהחליט אם לבלוע או לירוק והיא בלעה מכינה את המקום למטח השני שבדרךְ, ושוב אחזתי חזק בראשה, תקע עמוק ומילאתי לה שוב את הגרון באותו נוזל תאווה גברי חמים וסמיך שלי.

"אני הולכת לשטוף את הפה" היא אמרה, מבוישת משהו, אחרי שגמרתי.

"לא! למה?" עצרתי אותה.

"אתה יודע, כי, אהה".

"כי מה? כי גמרתי לךְ בפה? אם שוטפים זה כאילו לא אהבת את מה שעשיתי לךְ, לא אהבת?".

"אהבתי" היא הסמיקה, "אבל חשבתי שאולי זה, את יודע, זה" היא גמגמה והסמיקה עוד יותר.

"מה? יגעיל אותי? אז לא, זה לא מגעיל ואל תשטפי, הנה תראי" ונישקתי אותה על השפתיים, נשיקה צרפתית רטובה עם הלשון, בשביל מי שגמרו לו בפה יותר מגבר אחד זאת לא בעיה ואם יתמזל מזלי אולי גם בסוף שבוע הזה מישהו יגמור לי, "עכשיו בואי, תמשיכי לספר לי, זה מחרמן ויעזור לי, את יודעת, להעמיד אותו מחדש".

ייתְ כשהוא הרים אותך וגמר בךְ" הזכרתי לה כשהיא שוב התכרבלה בחיקי באותה תנוחה מתפנקת, חוזרת לשפשף את ערוותה הרטובה בירך שלי.

"כן, זוכרת, למחרת הוא חזר מוקדם יחסית מבית הכנסת ואפילו עזר לי להשכיב את הקטנה וכשכל הילדים נרדמו הוא הפתיע אותי כששאל אם אני רוצה לקרוא שוב את הסיפור ולפי הבליטה במכנסיים שלו ידעתי שהוא מיוחם אז ניצלתי את זה ואמרתי שבתנאי שנשב במיטה עירומים ושהפעם הוא זה שיקריא לי וזה מה שעשינו, התפשטנו, באור! מעשה שלא עשינו מאז חדר הייחוד בחתונה, התישבנו זה לצד זה ונשענו על גב המיטה והפעם הוא לא שם כרית ביננו, וברגע שהוא התחיל להקריא אני שלחתי יד לזין שלו והפעם הוא לא התנגד, הקריא ונתן לי לשפשף לו רק שבאמצע, אחרי תאור מפורט של זיון בדוגי, ככה קוראים לזה, נכון? כשהאישה עומדת על ארבע והבעל רוכב עליה מאחור?" היא שאלה ואחרי שאישרתי לה היא המשיכה, "הוא אמר לי לעמוד בדוגי, כמו בסיפור," היא המשיכה, "ובזמן שאני נעמדתי הוא כיבה את האור ורכב עלי, אתה יודע, תקע לי את המכחול שלו עמוק בשפופרת שלי ונתן לי לפחות שלוש גמירות חזקות לפני שהוא השקה את גן-האם שלי אבל אחר כך הוא אמר לי שהוא רוצה להקריא לי עד הסוף, כמו שאני הקראתי לו אתמול, שברור שזה היה תרוץ להמשיך ולהעמיד לו מחדש וזה מה שעשינו, הוא הקריא ואני שפשפתי ולאט לאט הוא נעמד מחדש וכשהוא סיים את הסיפור הוא לא התאפק ועשה אותי שוב, בתנוחה הרגילה, כשאני על הגב והוא עלי, ונתן לי עוד שתי גמירות מפנקות לפני שגם הוא גמר ואם כל זה לא מספיק הוא גם שאל אם אני יכולה לבקש מהחברה שלי שתדפיס לנו סיפור נוסף".

לרגע היא עצרה וסידרה את התנוחה שלה, "להמשיך?" היא חייכה לעברי.

"מניאקית, תמשיכי!" אמרתי בקול תקיף וחייכתי חזרה.

"הסיפור הבא שהיא הדפיסה לנו היה על מסיבת החלפת זוגות כשקערת מפתחות קובעת את הזוגות החדשים, אם בסיפור הקודם זה היה על זוג נשוי הפעם, שאשה נשואה תעשה את זה לא עם הבעל, היה בשבילנו טלטלה אבל התאורים היו כל כך מחרמנים שגם הפעם הפסקנו באמצע לזיון מענג והמשכנו אחריו לעוד אחד. הסיפור השלישי שהיא הדפיסה לנו היה על משחק סטריפ-פוקר, משחק של ארבע זוגות על בגדים וכשלא נשארו יותר בגדים הם ליקקו ומצצו גם לא לבן זוג שלהם ואחר כך גם עשו את זה שוב לא עם הבן זוג ואפילו יותר מאחד. שלוש פעמים קראנו את הסיפור הזה, משום מה היה בו איזה משהו שחירמן אותנו במיוחד, אולי כי באחד הקטעים מושיבים את הבעל לראות איך מזיינים את אשתו, ובפעם השלישית, כשהוא שכב עלי וזיין אותי, הוא פתאום שאל אותי אם הייתי רוצה לעשות את זה גם עם גבר אחר והוא תפס אותי לא מוכנה, ידעתי שאני רוצה אבל פחדתי, פחדתי ממה שהוא יגיד אם אני אגיד לו 'כן', אבל הוא פתר לי את זה כשהוסיף 'כי אני מאד רוצה, גם לשבת לראות' ורק אז הודיתי שגם אני רוצה ומשם כבר הדרך הייתה קצרה, ביקשתי מהחברה עוד סיפור על החלפת זוגות וכאילו דרך אגב גם סיפרתי לה עד כמה מחרמנים אותנו הסיפורים האלה והיא גילתה לי שגם את בעלה ואותה זה מחרמן ויותר מזה שהם עושים את זה ואם אני רוצה היא מוכנה להפגש איתנו אבל חששתי, הודיתי לה וביקשתי אם היא מכירה מישהו במקום רחוק, בעיר זרה שלא מכירים אותנו כמו שאנחנו קוראים לזה, והיא שידכה לנו את חדוה ושלומיק, ועשינו את זה איתם, אני עם שלומיק ובעלי עם חדוה, אחר כך הם הציעו לנו להפגש עם עוד זוג וככה פגשנו את נטע ודרור רק שהפגישה הזאת הייתה יותר ארוכה ועשיתי את זה עם שניהם וכך גם בעלי וכשהזוג ההוא הודיע שהוא לא יוכל להגיע למפגש הזה חדוה הציע לנו להצטרף וזהו, הנה אני כאן" היא סיימה, מחייכת, "ועכשיו, הוא עומד ולךָ נותר עוד ביקור אחד להשלים את האירוח המלא שהבטחת לי הלילה, הפעם בהיפוך שולחן".

הזמנה יותר ברורה מזאת אי אפשר לבקש ועדיין "זה יכאב לךְ" הזהרתי אותה.

"אני יודעת," היא הסמיקה, "ועדיין אני רוצה".

"אז תשכבי" הנחתי כרית גדולה במרכז המיטה והיא נשכבה, פתחתי את המגירה בשידה הקטנה שליד המיטה ושלפתי שפופרת KY, המקום הקבוע שחדוה שומרת כזאת בכל צימר. חיה'לה הניחה עוד כרית מתחת לראש ונשכבה. "תפתחי!" והיא שלחה ידיים לאחור ופישקה את פלחי ישבנה, פותחת בפניי את הדרך לפי הטבעת שלה, לחצתי וזילפתי כמות נדיבה והתחלתי לעסות את החור המכווץ ו-"כן" חיה'לה גנחה בהנאה ברגע שהחדרתי מעט את האצבע והמשכתי לעסות ולמתוח, "כן, תמשיך, כל כך חיכיתי לזה" היא המשיכה באותו קול חרמני, "ינקי לא מסכים לעשות לי את זה" התוודתה.

"לא מסכים?" התפלאתי, אני לא מחמיץ שום הזדמנות לבקר בדלת האחורית של אשתי, "למה?".

"בהתחלה זה היה בבחינת הוצאת זרע לבטלה ועכשיו הוא מפחד להכאיב לי".

"הדיוט, לא יודע מה טוב" ציחקקתי ועליתי עליה, כיוונתי את הזקפה הנוקשה אל הפתח המכווץ, לוחץ מעט שלא יברח, שוכב עליה אבל לא חודר עדיין, "מוכנה?"

"כן, אבל לאט, אתה רק הגבר השני שמבקר לי שם" ואז עוד לא יחסתי חשיבות לגבר.

"ומי היה הראשון?"

"דרור"

"כמו תמיד," רטנתי, "דרור המזליסט זכה לְבַתֵּק את בתוליי ישבנךְ" ציחקקתי והתחלתי לדחוף לה, לאט, כמו שהיא ביקשה, לוחץ ופורץ והיא נמתחה וראיתי איך היא נושכת את הכרית, "להפסיק?" שאלתי קצת בחשש.

"לא!" היא צווחה, "תמשיךְ, כן, תתקע לי בתחת" היא צווחה ולרגע חשבתי שהיא רוצה שינקי, בעלה, ישמע וידע מה היא עושה, "כן, לאט, זה טוב" היא גנחה במין כאב מהול בתשוקה, "תמשיך, תמשיך, עוד" היא חזרה פעם אחר פעם במהירות עד שכל הזין היה נעוץ בתחת שלה ואני שכבתי עליה בכל כובד משקלי ומעכתי אותה למזרון.

רגע עצרתי, תמיד כשכל הזין בפנים, אני נותן לה או לו להתרגל לפולש שחדר ואז התחלתי לדפוק אותה, קודם לאט ובתנועות קצרות ולאט לאט מהר וארוך יותר עד שהתחלתי לכתוש לה את התחת עם העלי הגדול והנוקשה שלי, תנועות מהירות וארוכות, יוצא כמעט עד הסוף ותוקע חזק חזרה. פי הטבעת שלה היה הדוק סביב הזין שנע בתוכו כבוכנה, אהבתי את זה, את המגע ההדוק והחום הנעים שנוצר אבל ריחמתי עליה, הצריבה בפי הטבעת העדין תלווה אותה עוד אחרי שאני אצא מתוכה.

"זה מה שרצית?" לחשתי לה באוזן.

"כן" וזה היה כן ארוך ותאוותני, "כן, בדיוק זה מה שרציתי", היא גנחה בהנאה, "אתה חושב שגם האחרים ישאלו אותי מה אני אוהבת שיעשו לי?".

"אם יש להם שכל," צחקתי, "וחוץ מזה את יכולה לבקש, אל תתבישי, את משתתפת שוות זכויות".

"תודה," והיה לי ברור מקולה שהיא על סף האורגזמה, "כן," היא התחילה למלמל פעם אחר פעם, "כן, הנה," המשיכה בעוד סדרה קולנית עוד יותר.

"את יודעת מה אני עושה לךְ?" נישקתי אותה על העורף.

"מזיין אותי בתחת" היא ענתה בצעקה.

"טוחן לך ת'תחת, אני טוחן לך ת'תחת" לחשתי.

"כן, אתה טוחן לי ת'תחת" היא צעקה ושוב הייתה לי ההרגשה הזאת שהיא רוצה שכולם ישמעו, "כן, אני אוהבת שאתה טוחן לי ת'תחת" והפעם היא התנשפה בכבדות, לא צועקת, "כן, גומרת, גומרת, אימא'לה שבשמיים, גומרת!!" היא גמרה ואני הצטרפתי אליה, מילאתי לה את התחת באותו נקטר גברי חמים וריחני שלי, גמרתי והתגלגלתי מעליה נשכבתי על הגב לצידה והיא איתי, מתהפכת ונשכבת כך על הגב לצידי, מתנשפת בכבדות אבל חִיוּךְ ניצחון זימתי מתוח מאוֹזֵן לְאוֹזֵן, נוטף שביעות רצון עילאית.

אחרי שנרגענו קצת הלכתי להתרחץ והזמנתי אותה לבוא לסבן לי את הגב. חשבתי שהיא תסרב, שהיא תגיד שהיא עייפה, אבל היא הצטרפה בשמחה, מסבנת וממזמזת, מבקשת גם ממני לסבן ולמזמז אותה אבל בעיקר משתדלת להעמיד לי מחדש ואני שיתפתי איתה פעולה. "אף פעם עוד לא עשיתי את זה במקלחת" היא לחשה לי בקול מפתה כשראתה שעומד לי אז עשיתי אותה שם במקלחת, עומדת מתחת למים הזורמים, מתכופפת ונשענת בכפות ידיה על הקיר ואני מאחוריה, אוחז חזק במותניה ומזיין אותה עם הרבה תשוקה והנאה, נותן לה עוד כמה גמירות מפנקות לפני שגם אני גמרתי, גמרתי בתוכה אבל לצערי לא ביחד.

"אני יכול לשאול אותך עוד משהו?" שאלתי כשחזרנו למיטה עירומים, זה החוק במפגשים האלה שלנו, במיטה ישנים עירומים והתכוונו ללכת לישון, מחר יש יום עמוס.

"רק אם אני יכולה שוב להתכרבל ככה" היא ענתה בקול מתפנק.

ישרתי את היד והזמנתי אותה, היא שוב הניחה את הראש, נצמדה ולפתה את הירך שלי בין ירכיה. "חדוה הסבירה לכם שאת תצטרכי לעשות את זה גם עם אשה ובעלך עם גבר?".

"הסבירה" היא ענתה עם חיוך.

"ואין לכם עם זה בעיה?" התפלאתי.

"לא" וזה היה לא החלטי.

"איך זה?"

"כבר עשינו את זה, אפילו הרבה" היא ציחקקה והפתיעה אותי.

"אני לא מבין?" התפלאתי.

"יש לךָ עוד כוח לשמוע?"

"יש!"

"תראה, בעלי למד בישיבה עם פנימיה ובשנה ראשונה, כמו כל הצעירים, תלמידי השנה הראשונה, הוא היה תרנגולת"

"תרנגולת?!?" שאלתי, מודה שאת המושג הזה אני לא מכיר.

"כן, ככה הם קוראים לזה, תלמידי השנה הראשונה הם השקע וכל תלמיד של מחזור הבוגרים יכול לקרוא לו, לתת לו את הסימן והוא חייב להוריד מכנסיים, להתכופף או לשכב על המיטה, תלוי מה סימנו לו, לפתוח את התחת ולתת לבוגר לִפְרוֹק בו את פּוּרְקַנּוּ וכמובן שכבוגר הוא עשה את זה גם לצעירים"

"ולמה הם קוראים לצעירים תרנגולת?".

"אני לא בדיוק יודעת, אולי בגלל הדמיון בין פי-הטבעת לחור של התרנגולת אבל ינקי סיפר לי פעם שיש להם טקס כזה, ואני לא יודעת מה קדם למה, הביצה או התרנגולת?" היא ציחקקה, "אבל בלילה הראשון שלהם, אוספים את כל החדשים באולם הגדול, הם צריכים להציג את עצמם, בערך כמו שעשיתם לנו הערב, לספר ולהתפשט, וכשהם עירומים יש להם ביצים משיש קטנות שדוחפים להם לתחת והם צריכים לעמוד כמו תרנגולת, לקרקר כמו תרנגולת, להטיל אותם ולהודיע שהם מקבלים על עצמם להיות תרנגולת".

רציתי לשאול אותה מה עושים למי שלא מסכים אבל החלטתי לוותר, למרות שזה יכול להיות סיפור מעניין בפני עצמו ובמקום זה שאלתי אותה "ואת?".

"אני," היא הסמיקה, "גם אני הייתי במין אולפנה כזאת, גם שם הצעירות צריכות לפנק את הבוגרות רק ששם אסור לתקוע לנו דברים בפּוֹת, אסור שנאבד את הבתולים, אז בעיקר ליקקנו להם, עם הלשון, ולפעמים גם דוחפות לצעירות אצבע לתחת, כאילו זיון, וגם אני הייתי צעירה ואחר כך בוגרת".

"והמדריכות לא התערבו?"

חיה'לה צחקה, "הרבנית שיתפה תמיד פעולה עם הבוגרות ואיך אני אגיד את זה, גם היא לא טָמְנָה יָדָהּ בְּצַלַּחַת, גם אותה היינו צריכות לפעמים לפנק אבל אותה פינקו הבוגרות, לפנק את הרבנית זה נחשב לכבוד" והבטתי בה, חשבתי שהיא צוחקת כשאמרה שזה נחשב לכבוד אבל היא הייתה רצינית.

השעה הייתה כבר מאוחרת והודעתי לה שהגיע הזמן ללכת לישון כי מחר, שלפי השעה זה כבר היום, יש פעילות ענפה, ביקשתי ממנה להסתובב, נצמדתי אליה כפיות, חיבקתי אותה, מצמיד את הזין המדולדל לחריץ החם שבין פלחי ישבנה, חפנתי את השד הרך שלה ו…"ינקי אף פעם לא ישן איתי ככה, אנחנו ישנים במיטות נפרדות" היא מילמלה, ישנונית, ורגע אחרי היא ישנה או שאולי בכלל אני זה שנרדם לפניה.

יום שישי בבוקר

בבוקר חיה'לה העירה אותי עם מציצה, מוצצת כאילו זו הייתה סוכריה וכל זיקפת הבוקר שלי תקועה בגרון העמוק שלה. "מה?" היא הפסיקה לרגע ושאלה במין תמימות כזאת כשהבטתי בה במבט קצת מופתע, "בכל הסיפורים ככה מעירים בבוקר, לא?" ושוב זה היה באותו קול תמים.

"לא תמיד, רק אם רוצים" חייכתי אליה, "ורק אם אחר כך תרשי לי גם לפנק אותךְ".

"מסכימה אבל בתנאי שתגמור לי בפה" היא חזרה למצוץ לי ולא הייתי צריך הרבה כדי למלא את מבוקשה ולמלא את הפה שלה באותו שפיךְ לבן וחמים שלי.

"כבר מאוחר, מחכים לנו, ואני צריכה להתרחץ קודם. אחרי האוכל אני אתן לך למלא גם את חלקךָ" היא חייכה לעברי אחרי שנרגענו קצת ובזמן שאני התגלחתי היא התרחצה.

קצת חששתי מארוחת הבוקר, יש לנו מין מסורת כזאת ולא ידעתי איך חיה'לה תגיב ביחוד כשראיתי אותה מתלבשת, קודם תחתונים וחזייה ועליהם את אחת השמלות הארוכות האלה, אלה שמגיעות כמעט עד הרצפה והשרוולים נרכסים על פרקי כף היד, אומנם היא השאירה שלושה כפתורים עליונים פתוחים ויכלו לראות את שולי התחרה של החזיה שלה ולהציץ לעמק הקסום שבין שדיה אבל במסורת שלנו זה לא מספיק! אבל אז היא הרימה את שולי השמלה והורידה את התחתונים שלה, אותם תחתונים שהיא לבשה אתמול בערב, ומסרה לי אותם, "מה?" היא חייכה, חיוך של 'מה חשבת? שאני לא יודעת?', "חדוה הכינה אותי" ומסתבר שחדוה עשתה עבודה טובה כַּחוֹנֶכֶת שלה, אז לקחתי תפוח אדמה שחדוה השאירה על השידה במיוחד בשביל זה ועטפתי אותו עם התחתונים והכנסתי לכיס, "בואי" חיבקתי את חיה'לה, "הולכים לאכול" חייכתי אליה.

את רעיון התחתונים העוטפים תפוח אדמה קיבלנו מהסרט "מתנה משמים"

שראינו פעם ביחד במפגש הראשון או השני שלנו והחלטנו לאמץ את זה כמנהג לארוחת הבוקר, כל גבר יגיש תפוח אדמה עטוף בתחתונים של האשה שזיין כל הלילה לבעל האמיתי שלה.

כבר מרחוק ראיתי שינקי, בעלה של חיה'לה, כבר יושב ליד השולחן וענת לידו ולפי מיקום היד שלו, בין הרגליים שלה, היה ברור שאת התפוח אדמה שלו הוא כבר מסר ועכשיו הוא מלטף את הכוס החשוף, עוד מסורת שאף אחד לא זוכר מי התחיל אבל מאז כולם עושים את זה, אחרי שמוסרים את התחתונים מותר לדחוף יד לזו שבלי-תחתונים בפרהסיה. הידקתי את החיבוק של חיה'לה, הנחתי את היד על כתפה והחלקתי את כף ידי אל המחשוף שלה, אל מתחת לחזייה, חופן שד במין הכרזת בעלות. "אימא'לה" חרישי נפלט לה ולרגע היא נרתעה אבל אז התעשתה ונצמדה חזרה, "סליחה" היא לחשה, "לא הייתי צריכה להגיב ככה, סליחה".

"זה בסדר, כלום לא קרה" דחפתי עוד את כף ידי, לש בעדינות את השד שלה, "את יודעת מה מותר לבעלך לעשות לך עכשיו?"

"כן" היא הסמיקה, "לדרוש ממני להרים את השמלה ולהראות לו שזה באמת שלי" היא הסמיקה עוד יותר, "אבל לדעתי הוא יתבייש".

ינקי לא התבייש, נכון שכשניגשתי אליו ומסרתי לו את התפוח אדמה עם התחתונים ואמרתי בקול, שכולם ישמעו, "אני חושב שזה של אשתךָ" הוא הסמיק כמו סלק אבל להתבייש הוא לא התבייש, אולי בגלל שהוא כבר ראה כמה סצנות כאלה לפני שהגענו, "זה באמת שלךְ?" הוא פנה לאשתו מנסה להשמע כועס, "תוכיחי!" ולחיה'לה לא נשאר אלא לעמוד מולו ולעיניי כולם להרים את השמלה שלה ולהציג לראווה את ערוותה החשופה.

לא הספקתי ממש לשבת לשולחן ושלומיק ניגש אלי כשיד אחת שלו מתחת לחצאית של אשתי, מלטפת את אחוריה, והניח את תפוח האדמה עם התחתונים שלה על השולחן מולי והכריז "אני חושב שזה של אשתךָ" וגם אני דרשתי ממנה להרים את החצאית ולהראות לי שזה שלה והיא עשתה את זה רק שאני עשיתי את כל ההצגה, נתתי לה ללבוש אותם וכשהיא לבשה דרשתי שתרים לעצמה את החצאית ומשכתי את התחתונים עד פרקי כף רגלה "עכשיו תסבירי לי איך הוא הוריד לךְ" צעקתי עליה, כמו בסרט, והיא הרימה רגל אחר רגל ונתנה לי להוריד לה אותם לגמרי, לוחשת "סליחה" בכלל לא מתנצלת ומודה שהיא שיתפה איתו פעולה ו…כמה דקות אחרי זה מיכל, שהייתה הבן זוג של חדוה ובעלה לאותו הלילה, ניגשה ועשתה לשלומיק את אותו התרגיל בדיוק וגם הוא דרש מאשתו שתוכיח ותסביר לו איך.

בשעת האוכל ראיתי את ינקי וחיה'לה הולכים יחד להביא להם אוכל ומתלחששים בהתלהבות אבל כשהיא חזרה לא חקרתי אותה על מה. אחרי האוכל הרוב נסעו לטייל באזור, לא עם הבעל אלא עם הבן זוג לאותו יום. חיה'לה וינקי פחדו שאולי מישהו יראה אותם והחליטו לא לטייל אז אני נשארתי איתה והחלטנו ללכת לבריכה, ענת נשארה עם ינקי וגם זאביק החליט להשאר ורועי, הבת זוג שלו, נשאר גם הוא איתו.

כשחזרנו לחדר לעבור לבגד-ים חיה'לה הזכירה לי שהיא הבטיחה לי לתת לי לרדת לה ועשינו את זה, ירדתי לה בגדול, לא ספרתי כמה פעמים היא גמרה אבל בסוף היא הודיעה שהיא נכנעת, היא לא יכולה יותר וכפרס נתנה לי לפרוק את התותח הטעון שלי עמוק בפּוֹת הרטוב וחם שלה.

חיה'לה הפתיעה אותי כשלבשנו את בגדי הים, חיכיתי לבגד ים שמכסה הכל וקיבלתי ביקיני, לא חוטיני אבל די נועז, ביחוד לדוסית כמוה, וגם אני לא קוטל קנים, לבשתי את הספידו השחור הצמוד שלי שמבליט היטב את החבילה הגדולה שבין רגליי.

ינקי וענת כבר היו ליד הבריכה, שוכבים זה לצד זה על מיטת שיזוף רחבה, הוא עם בגד-ים בוקסר רחב והיא טופלס רק עם חוטיני זעיר והיד שלה בתוך התחתונים שלו, משפשפת לאט. על מיטת השיזוף השניה שכבו צמודים זאביק, בבגד ים ספידו דומה לשלי, ורועי, מנוייש בבגד ים חוטיני ורוד נועז, כמובן כולל חלק עליון, שתי משולשי בד זעירים שמסתירים לו את הפיטמות וחוטים שמחזיקים בהם שלא יפלו, ותחתון זעיר שהוא מין כיס בד ורוד שבתוכו נח לו הזין וחוטים שמחזיקים שלא יתחלק וגם הוא היד שלו בבגד הים של זאביק, משפשף לו.

חיה'לה ואני התישבנו על מיטת שזוף רחבה כמו כולם. ראיתי את המבט שינקי נעץ בנו כשגם היא דחפה לי יד לתחתונים והתחילה לשפשף לי. "דני" היא פתאום לחשה לי, "אתה חושב שגם אני יכולה כמו ענת?".

"את יכולה לעשות כל מה שאת רוצה, מה את רוצה?".

"אתה יודע," היא הסמיקה, "ללכת בלי חלק עליון"

"את יכולה" צחקתי, "לפי החוקים שלנו רק רועי לא יכול".

"אבל אם ינקי, אתה יודע, יכעס"

"תגידי לו שברומא מתנהגים כמו רומאי," ציחקקתי, "ואת יודעת, ענת היא בת המקום, הכי רומאית שיש".

"אז אני מורידה" וראיתי אותה שולחת ידיים אל מאחורי הגב ובמקביל גם פוזלת לעבר ינקי, לראות איך בעלה יגיב, "הנה" היא הורידה את החלק העליון של בגד הים וכמו ענת הניחה אותו במרומי גב מיטת השיזוף, במקום שכולם יראו, וראיתי את המבט בעיניו של בעלה, מבט מעריץ כזה, בכלל לא מה שהיא חששה ממנו.

שכבנו בשמש ושתקנו, כל אחד שקוע במחשבות שלו, אני כבר חושב על הערב, את מי יעלה לי הגורל והצטערתי על החוק שאסור אם אותה אחת פעמיים כי היה בחיה'לה משהו תמים כזה ויחד עם זה נימפומני שבא לי להמשיך איתה עוד.

"דני" היא שוב לחשה לי והיה איזה רעד כזה בקולה, "אני יכולה להזמין אותך להכנס איתי לבריכה?".

לרגע קפאתי, לא האמנתי, "את יודעת מה את מבקשת ממני?" שאלתי, בודק.

"כן" והיה שמץ חיוך על שפתיה, "חדוה הסבירה לי, אתה תזיין אותי במים, ככה, לפני כולם".

זה נכון, עוד איזה טקס שחדוה התחילה כדי לחמם את האווירה, השתרש והפך למסורת, אם האישה מזמינה את הגבר להכנס איתה למים זה סימן שהיא רוצה שהוא יזיין אותה לפני כולם וחדוה הוסיפה עוד סייג לחוק, שאסור לו לסרב, אסור לו להגיד לה 'לא'! "ומה ינקי יגיד?" ניסיתי לרמוז לה.

"ינקי ישמח, זוכר שסיפרתי לך שהסיפורים על הקוקהולד הכי הדליקו אותו אז הוא ביקש ממני שאם יהיה אפשר הוא רוצה להיות קוקהולד ובארוחה, כשנפגשנו ליד הבופה, סיפרתי לו מה אני מתכננת והוא התלהב".

לא הייתה לי שום סיבה להתנגד, זאת לא בקשה חריגה אצלנו, וכמו שאני מכיר את ענת היא לא תשאר חייבת, זאת גם לא תהייה הפעם הראשונה שאני מזיין מישהי ככה בבריכה בפומבי, "אבל את צריכה לקום ולהזמין אותי בקול רם שכולם ישמעו" הסברתי לה את כללי הטקס וראיתי אותה מסמיקה, "אם את עדיין רוצה כמובן".

"רוצה" היא לחשה לי, כחכחה בגרונה למשוך תשומת לב והכריזה בקול רם ובטוח "דני, אני יכולה להזמין אותך להכנס איתי לבריכה?".

קמתי והושטתי לה יד, "בואי" חייכתי אליה ומולי ראיתי איך ינקי, בעלה, נדרך ואיך שאר היושבים מסביב מחייכים. "אני לא יודעת לשחות" היא לחשה לי בדרך, "וגם חדוה לא בדיוק אמרה לי מה אני צריכה לעשות", הוסיפה עוד לחישה והסמיקה.

"זה בסדר" לחשתי לה חזרה, "אל תדאגי" והובלתי אותה לשפת הבריכה לאזור הרדוד, כזה שמגיע לה עד אמצע הירכיים, מקום שכולם וביחוד בעלה יוכלו לראות מה אני הולך לעשות לה, "עכשיו את צריכה להתכופף אל שפת הבריכה" הדרכתי אותה בפרטי המסורת, "את בטוחה שאת רוצה לעשות את זה" לחשתי לה כשהיא התכופפה ומחצה את שדיה אל אבני הריצוף שבשפת הבריכה, נותן הזדמנות אחרונה להתחרט לפני נקודת האל חזור.

"כן, תמשיך" היא גנחה והיה לי ברור שהיא מיוחמת, שהיא באמת רוצה.

"אז תורידי את התחתונים, לא עד הסוף, סמלי, שיראו שאת עושה את זה מרצון, מיוזמתךְ, ואז תקראי לי לבוא" המשכתי להדריך אותה בפרטי המסורת והתרחקתי מעט.

חיה'לה הסמיקה אבל שלחה ידיים לאחור, הורידה מעט את התחתונים שלה, חושפת את פלחי ישבנה הלבנים והחריץ שביניהם ו-"בוא" היא הזמינה אותי בקול רם ורועד, "בוא ת'זיין אותי" ועכשיו קולה היה כבר נחוש ובטוח.

משכתי את בגד הים שלי עד הברכיים, ראיתי את המבט המהופנט של ינקי בזיקפה המתוחה שלי, הורדתי את החלק התחתון של בגד הים שלה כמעט עד הסוף, מסמן לה להרים רגל ומוציא, משאיר את בגד הים שלה תלוי על רגל אחת, "תפשקי!" לחשתי לה, נצמדתי אל אחוריה, אחזתי חזק במותניה ובתנועת אגן חזקה תקעתי את כל הזין שלה עמוק בכּוּס הרטוב והחם, תקעתי עד שלא יכולתי יותר והתחלתי לפמפם, לזיין.

אני לא יודע ממה חיה'לה התחרמנה יותר, מהזיין שפמפם בתוכה, מהעובדה שאנחנו עושים את זה בפומבי או יותר מזה שבעלה רואה את זה, שהיא מגשימה לו את המשאלה להיות קוקהולד, אבל מה זה חשוב, העיקר שהגמירה הראשונה טלטלה את גופה אחרי שנים או שלושה פמפומים ו-"כן" קולני-שטוף-זימה נפלט מפיה ומייד אחריו "כן, הנה, זה בא לי" תאוותני וחסר מעצורים והרגשתי את הכיווצים החזקים האלה בנרתיק כשהיא גמרה בסערה.

הגברתי את הקצב, הזין שלי מחליק בין קירות נרתיקה המשומנים כבוכנה משומנת, הבטתי בינקי, עדיין עם אותו מבט מהופנט המביט בנו אבל ענת שלפה את הזין שלו מבגד הים ושפשפה לו לעיניי כול וגם הזין של זאביק הוצג בגאון ורועי משפשף לו, לאט, מעמיד לו אבל לא כדי לגמור ומהמבט המתאווה בעיניו של רועי היה ברור שהוא רק מחכה שנגמור כדי להזמין את זאביק לבריכה.

כשחיה'לה גמרה עוד פעם גם ינקי גמר, פולט לאוויר מזרקה של רסיסי שפיך לבן וריחני ובפעם הבאה שחיה'לה גמרה גם אני הצטרפתי אליה. "נצא לנוח?" שאלתי אותה והיא התכופפה והרימה את החלק התחתון, סידרה אותו עליה והושיט לי יד, "כן".

"עוד לפני שהגענו למיטת השיזוף שמעתי את רועי מזמין את זאביק להכנס איתו לבריכה. "ראית פעם גבר דפק גבר?" לחשתי לחיה'לה שהתיישבה לידי.

"לא" היא ענתה בקול סקרני.

"אז תכף תראי" חייכתי אליה ואכן רועי נשען על דופן הבריכה, הפשיל מעט את החוטיני שלו, משחרר את הזין שלו מאותו כיס בד קטן, והזמין את זאביק לבוא ולדפוק אותו וזה בדיוק מה שזאביק עשה וראיתי את חיה'לה מביטה בזה בעיניים קרועות לרווחה, ממלמלת "השם ישמור" וְ"ירחם השם" אבל לא מפסיקה להביט עד שזאביק מילא את ישבנו של רועי באותו נקטר גברי חמים שלו ושניהם יצאו.

כששמעתי את ענת מזמינה את ינקי הבטתי בו, רק קודם הוא גמר אבל להפתעתי עמד לו לינקי, חיה'לה התחילה לשפשף לי כשהם נכנסו לבריכה אבל העיניים שלה עקבו אחר בעלה, הטקס היה אותו הטקס בדיוק אבל לראות ככה את בעלה מזיין את ענת עשה לה משהו חיובי כמובן, עם יד אחת היא שפשפה לי בעדינות, כאילו מכינה לי אותו לסיבוב נוסף, עם היד השניה היא הסיטה מעט את החלק התחתון וליטפה לעצמה את השפתיים שנחשפו, עיניה עוקבת בדריכות אחר הפעילות בבריכה והיא מתנשפת, לדעתי דוהרת לעוד אורגזמה חזקה ו…"גמרתי" היא לחשה לי בקול ביישני כשינקי גמר, גומרת יחד איתו, עם בעלה.

להמשך ….

Loading

26 מחשבות על “סוף שבוע פרוע”

  1. אריה היקר, תודה רבה. תיאורים מצוינים, אשמח לדעת עד כמה רחוק הזוג החרדי ילך? האם גנג באנג בא בחשבון? שילוב של ערבים, המון ערבי משולהב שמגיע לצימרים.

    הגב
    • בדרך כלל (בלי נדר) פעם בשבועיים ביום שישי, המשך לסיפור ביום שישי שאחרי

      הגב
  2. מעולה, כתוב טוב ומחרמן….
    קצת סטראוטיפים על פנימיות אבל זרמתי????

    הגב
    • סיפור חזק
      איך שחיהלה יודעת את העבודה זה משהו
      ואיך שאריה כותב לפרטי פרטים

      אריה תמשיך
      תוותר הפעם על השבועיים

      הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן