מנאל מטיילת – מינכן – חלק 4

כל קשר בין הסיפור למציאות מקרי בהחלט

לחלק הראשוןלחלק השנילחלק השלישילחלק הרביעילחלק החמישילחלק השישי

 

השארתי את סופיה בחדר ההלבשה. כשיצאתי, ראיתי את סבסטיאן מחכה לחברה שלו. הוא חייך אליי.

"הכל בסדר?", שאלתי אותו.

"היא לא היתה מרוצה שדיברתי איתך, אבל אל תרגישי רע. זה קורה הרבה… יש לך חזה מהמם, ובכלל, כל הגוף"

"תודה, אני מניחה… היה נעים להכיר", הייתי קצת מובכת ומופתעת מהמחמאה הישירה, ואז הוא לקח לי את היד, ונתן לי נשיקה על גב כף היד. כמה אירופאי מצידו.

עליתי לחדר במהירות, ודבר ראשון הורדתי את החולצה והשרוואל. אחר כך סידרתי את השיער, שמתי קרם, כדי שהתלתלים יסתדרו יפה. כשהייתי מרוצה, התחלתי לחפש במזוודה את השמלה שידעתי שאלבש. מצאתי. שמלה שחורה מעט מנצנצת, קטנה, צמודה בחלק העליון, באיזור הבטן והחזה, ומאווררת וחופשיה בחלק התחתון. היה לה מחשוף, אבל לא עמוק מידי, ולמטה היא היתה קצרה ממש, והסתירה רק מעט מתחת לתחתונים. לבשתי את הסט תחתונים וחזיה הכי סקסיים שהבאתי, שניהם בצבע שחור, ומעליהם את השמלה. לא לבשתי גרביונים, גם כי היה חם, וגם כי הרגשתי מספיק שזופה. נעלתי נעליים אדומות עם עקב קטן. לפני שיצאתי העפתי מבט במראה, והייתי מרוצה ממה שראיתי. יצאתי מהחדר וירדתי ללובי. סופיה ותומאס חיכו לי והיו לבושים שוב בבגדי הערב שהם באו איתם.

"מנאל, את נראית מעולה", תומאס אמר.

"אני מרגישה כמו שאת הרגשת כשראית את הדוגמנית הזו בבריכה", סופיה הוסיפה.

נתתי נשיקה בפה לסופיה, ואחר כך לתומאס.

"שניכם גרמתם לי להרגיש כל כך… רצויה. אני ממש מעריכה את זה, ואתם זוג מדהים, ואתם גם נראים מעולה. תומאס אולי אוהב את הציצי שלי, אבל הוא אוהב כל חלק בגוף שלך. אני צריכה למצוא לעצמי מקום להשתזף בעירום בישראל".

"תזמיני אותנו כשאת מוצאת", תומאס אמר.

"בהחלט. שנצא?"

יצאנו החוצה לתפוס מונית. הם רצו לצאת למועדון שנקרא Call Me Drella. תומאס הזמין אובר, וכולנו נדחפנו במושב האחורי. אני נכנסתי קודם, ואחריי תומאס וסופיה. לקח לנו בערך רבע שעה להגיע.

"אני ממש רוצה להודות לכם. היה לי יום נפלא", אמרתי בדרך.

"גם אנחנו נהננו"

זה היה לילה מקסים. הטמפרטורה ירדה קצת. עדיין היה חמים, אבל היתה רוח נעימה. הגענו למועדון ושילמנו כניסה.

זה היה מקום גדול. היו שם אולי 200 אנשים. התאורה היתה קצת אפלה. היו שם אנשים מכל הגילאים אבל הממוצע היה אנשים בין גיל 20 ל-35. חלק היו לבושים פשוט, ג'ינס וטי שירט, וחלק מאוד אלגנטי, או אפילו עם חליפות. גם הנשים היו לבושות בכל מיני צורות. חלק בחצאיות מיני קצרצרות, חלק בשמלות ארוכות, ואחרות בג'ינס וחולצות פשוטות או גופיות. רוב האנשים נראו ממש טוב.

המוזיקה היתה בווליום גבוה, אבל לא מידי, והסאונד היה איכותי ונקי. היה שם בעיקר להיטים אמריקאיים, פופ ולפעמים גם רוק. לשמחתי, זה לא היה מועדון טראנסים. אני לא סובלת מוזיקת טכנו וטראנס. היא נטולת רגש בעיני וקשה לי לרקוד איתה.

כשהלכנו בתוך המועדון, היה נראה שסופיה ותומאס מכירים שם הרבה אנשים, גם זוגות וגם כאלה שבאו לבד. כל כמה מטרים, הם חיבקו ונישקו על הלחי מישהו אחר. הצלחתי להבין שחלק מהם שואלים עליי, ובמקרה כזה הם הציגו אותי, בעיקר כשהבן אדם דיבר קצת אנגלית.

הגענו לאזור קצת יותר מרווח בבר, עם כמה כסאות גבוהים. סופיה ואני ישבנו בזמן שתומאס הלך לקנות לנו משהו לשתות. הוא חזר עם בירה לעצמו, ונתן לנו שתי כוסות יין אדום.

הבר היה מלא, אבל לא עמוס מידי. היה אפשר להסתובב, והיו קצת מקומות פנויים בשולחנות. בערך 30 אנשים רקדו ברחבה.

"לחיי חברים טובים", אמרנו כשנקשנו את הכוסות שלנו אחת בשניה.

היה כיף להסתכל על האנשים. המוזיקה היתה חזקה, אז כדי שנשמע אחד את השני, היינו צריכים לדבר קרוב לאוזן. סופיה הצביעה לי על אנשים שהיא מכירה, או העירה הערות על הלבוש של חלק מהבנות במועדון. שמתי לב שחלק גדול ברחבת הריקודים היו בנות שרוקדות עם בנות.

תומאס וסופיה נענעו את הגוף שלהם לצלילי המוזיקה.

"לכו לרקוד, אל תדאגו לי", אמרתי להם.

"את בטוחה?"

"ברור"

"בואי איתנו", סופיה אמרה.

"אחר כך אצטרף", חייכתי.

נהנתי להסתכל על האנשים. הריקודים, סופיה ותומאס רוקדים. הם הסתכלו אחד על השני. היה ברור שהם מאוהבים. היו לי רגשות מעורבים. מצד אחד חששתי שאני אפגע בקשר שלהם, ומצד שני הם אלו שהובילו את הסיטואציה איתי. לא הבנתי עד הסוף את הדינמיקה ביניהם, אבל לפעמים אני פשוט חושבת יותר מידי, אז החלטתי פשוט להנות מהערב.

בחור חמוד ניגש אליי בזמן שהם רקדו. הוא ניסה לדבר איתי, אבל דיי מהר היה ברור שהוא לא יודע לדבר אנגלית, ואני לא דיברתי גרמנית. שנינו חייכנו, אבל לא היה לזה סיכוי. הוא הצביע על רחבת הריקודים, אבל לא הייתי מוכנה עדיין. גם לא רציתי להתקרב למישהו שאני לא יכולה לתקשר איתו.

"ניין, דאנקה", "לא, תודה" בגרמנית, אמרתי לו. הוא רק חייך בנימוס והתרחק.

סיימתי את היין בזמן שהם רקדו, והזמנתי עוד משקאות לכולנו. נהנתי מהמוזיקה ומהאנשים. ישבתי רגל על רגל, ככה ששתי הרגליים שלי היו מאוד חשופות. המוזיקה נרגעה קצת. סופיה ותומאס התחילו לחזור, ואז סופיה זיהתה את השיר ומשכה אותו חזרה לרחבה. הוא חיבק אותה ותפס לה בטוסיק והם דיברו בזמן שרקדו. היא כרכה את ידיה סביב צווארו. כאלה חמודים. באיזשהו שלב הם התנשקו וראו את התשוקה בנשיקה שלהם. זה קצת חירמן אותי.

לא רציתי לבהות בהם, אז הסתכלתי קצת מסביב. הרבה אנשים שתו, רקדו, חיפשו עם מי להתחיל. נהנתי מהיין, ולהפתעתי, לא הרגשתי עייפה בכלל.

השיר נגמר וסופיה ותומאס חזרו אליי יד ביד. סופיה ניגשה אליי ונתנה לי חיבוק, "התגעגת אלינו?" היא שאלה.

"כן, אבל נראה לי שעדיף לשניכם בלעדיי".

"לא, לא לא. יש לנו אחד את השני כל הזמן", סופיה אמרה.

"אני תכף חוזר", תומאס אמר.

אני וסופיה התנהגנו כמו שנשים מתנהגות. הסתכלנו על הבנות במועדון ודיברנו על מי מהן נראית טוב ומי פחות. שטויות של בנות.

התחיל שיר וסופיה לקחה אותי ביד, "נו בואי, מנאל".

באתי. לא הייתי בטוחה, אבל חשבתי שזה יכול להיות כיף. לא הייתי רגילה לרקוד עם בנות, למרות שאני יודעת שזה מקובל. אני רוקדת בסדר, אבל סופיה רוקדת ממש יפה. היו לה כל מיני תנועות סקסיות, כאלה שמושכות הרבה תשומת לב, ונהנתי לראות אותה רוקדת בזמן השיר.

כשחזרנו, תומאס כבר חזר עם עוד משקאות. סופיה ניגשה אליו ונישקה אותו, והוא כרך את ידו סביבה בזמן ששתינו.

חלק מהחברים שלהם ניגשו אליהם ודיברו. הם הציגו אותי, אבל הכל קרה מהר, ולא עקבתי אחרי השמות שלהם. הם דיברו גרמנית. אחד מהגברים הציע לסופיה לרקוד, והיא הלכה אחריו. נראה שלתומאס לא היתה בעיה עם זה, כי הוא חייך אליהם בזמן שהם הלכו לרחבה.

"רוצה לרקוד?", הוא הציע לי.

"בטח", אמרתי.

הוא נתן לי יד והוביל אותי לרחבה. רקדנו קרוב לסופיה ולבחור שרקד איתה. הרגשתי שאני ותומאס באותה ליגה של ריקוד. רקדנו בסדר, אבל סופיה והבחור השני בערו על הרחבה. שמו שיר סלואו, Stay With Me של Sam Smith, וסופיה והבחור רקדו עכשיו קרוב אחד לשני, ושמו ידיים אחד על השניה.

תומאס הסתכל עליי במבט מזמין. חיבקתי אותו בצוואר, והוא שם את ידיו על המותניים שלי.

"ממש נהנתי לפגוש אותך, תומאס. אתה וסופיה ממש גרמתם לי להרגיש נוח. בהחלט אחד מהטיולים היותר מוצלחים שלי"

"את חייבת להגיד לנו פעם הבאה שאת מגיעה"

ראיתי שסופיה רוקדת עכשיו ממש קרוב עם הבחור השני, ואני ותומאס גם התקרבנו. הנחתי את ראשי על כתפו. הוא חיבק אותי צמוד וזזנו לאט לצלילי השיר, בלי דיבורים. הרגשתי שהוא מלטף את גבי, ולאט לאט מוריד אותם לכיוון הטוסיק שלי מעל השמלה. יחסית למה שכבר יצא לנו לעשות ביחד ביומיים האחרונים, זה היה קליל ונחמד.

השיר נגמר והבטתי בעיניו, "תודה, מנאל", הוא אמר בשקט.

"העונג כולו שלי"

חזרנו והתיישבנו על יד אחד השולחנות. הבר נהיה צפוף, ואנשים ישבו לנו בכסאות בהם ישבנו קודם. תומאס ישב, וסופיה נעמדה עם הגב אליו, בין רגליו. היא סימנה לי לשבת.

"אני אעמוד קצת", סימנתי עם ראשי אולי הבחור השני רוצה לשבת.

הם הכירו בינינו. קראו לו מרטין. הוא דיבר קצת אנגלית, אבל לא ממש טובה. סופיה סיפרה לי שהם מכירים הרבה שנים, והיו בבית ספר ביחד. הסתבר שהיו במועדון עוד כמה שלמדו בבית ספר ביחד עם תומאס וסופיה. אחרים סתם היו חברים שלהם מהשנים האחרונות. כבר הפסקתי לספור, אבל נראה לי שהם הכירו לפחות 30 אנשים שהיו שם.

רציתי ללכת לשירותים ושאלתי את סופיה איפה הם נמצאים.

"אני גם צריכה ללכת, אני אבוא איתך", היא אמרה.

כמובן שבדרך עצרנו עוד כמה פעמים כדי שסופיה תדבר עם כל מיני אנשים שהיא מכירה. כולם מאוד חברותיים.

סידרתי קצת את השיער וחיכיתי שסופיה תסיים.

"מה את חושבת על המקום?", היא שאלה כשיצאה מהשירותים.

"נהדר. אני אוהבת את האווירה, המוזיקה. הכל מצויין. נראה כאילו אתם מכירים פה את כולם"

סופיה צחקה, "כן, האמת שזה לא רגיל שכל כך הרבה חברים שלנו כאן באותו זמן".

אחר כך היא הסתכלה עליי, "אני תוהה אם את רוצה לעשות לתומאס טובה?", היא שאלה.

"בטח, מה?"

"אז, הרבה מהחברים הגברים שלנו שאלו עלייך"

"עליי?", זה היה קצת צפוי. חשבתי שהיא רוצה לשדך לי מישהו מהחברים שלהם אבל סופיה הפתיעה אותי עם הטובה שהיא ביקשה.

"תומאס נהנה מתשומת הלב שכל החברים שלו נותנים לך. הוא היה שמח אם היו מקנאים קצת כאילו הוא הגיע לפה עם שתי בחורות".

ניסיתי להבין למה היא מתכוונת. הייתי קצת מבולבלת.

היא המשיכה, "כולם כאן יודעים שאנחנו זוג, אבל לא סיפרנו איך אנחנו מכירים אותך. רק אמרנו להם את האמת, שאת החברה החדשה שלנו. יהיה לך נוח לשחק אותה כאילו אנחנו יותר מסתם חברים? אולי להיות קצת רומנטית איתו?"

עכשיו התחלתי להבין, "את רוצה לגרום לחברים שלו לקנא?"

"כן".

"תעני לי בכנות. נוח לך עם זה? היה לי ממש כיף אתכם ואני מקווה לפגוש אתכם פעם הבאה. אני מעדיפה לא לעשות את זה אם זה יכול לעשות בעיות."

"לא הייתי מבקשת את זה ממך אם זה היה יכול לעשות בעיות. אני ותומאס אוהבים אחד את השני. נראה לי שהוא יהנה מהמשחק הקטן", היא ענתה.

"לא דיברת איתו על זה?", הייתי מופתעת.

"לא בדיוק. כשרקדנו, ראיתי שהוא נהנה מתשומת הלב שקיבלת מחברים שלו, במיוחד כשדחית את זה שהציע לך לרקוד, ואחר כך רקדת צמוד עם תומאס. הוא אמר לי שהוא נהנה מהריקוד איתך, אבל גם מהמבטים של חברים שלו".

"לא יודעת… טוב, אני מסכימה, אבל בשני תנאים".

"אוקיי, מה?"

"הראשון שאת מבטיחה להגיד לי אם את מתחילה להרגיש לא נוח ומתחרטת. פשוט תבואי אליי ותגידי לי 'אוקיי, נראה לי שהם מקנאים מספיק'"

"זה רעיון טוב. מבטיחה"

"תנאי שני, אני לא יודעת בדיוק איך להתחיל. אני לא מכירה אתכם ממש טוב. תצטרכי לעזור לי"

"אני לא בטוחה שאני מבינה למה את מתכוונת", היא עשתה פרצוף לא מבין.

"אוקיי. אני מתכוונת שבגלל שהם כבר יודעים שאתם זוג, שאת גם תשתתפי, ולא רק תלכי הצידה ותעשי את עצמך לא מרוצה".

"את מתכוונת שנתנהג כאילו אנחנו שלישיה?", היא שאלה בחיוך.

"נראה לי שככה הם יקנאו יותר, לא?"

"צודקת. זה רעיון מצוין!", היא אמרה ונישקה אותי בפה.

"כמה תומאס יודע על התכנית?", שאלתי.

"בינתיים שום דבר, אבל אני בטוחה שהוא ישמח. רציתי לבדוק אם את תסכימי לפני שאספר לו. זו תהיה הפתעה טובה".

הבר התמלא אפילו יותר. בדרכנו חזרה, פגשנו עוד קצת אנשים, וכמה מהחברים עמדו סביב תומאס. הוא ישב, ולא היו כסאות פנויים לידו. הלכנו אליו. הוא הזמין לנו עוד משקאות, למרות שעוד לא סיימתי את היין ממקודם. סיימתי מהר את הכוס, והתחלתי להרגיש טוב מהיין. ראיתי שסופיה מספרת לתומאס על התכנית שלנו. נהיה לו חיוך גדול על הפנים. אחרי כמה הזמן, הוא הסתכל עליי וחייך. היה ברור שהוא מרוצה מהתכנית.

סופיה באה אליי, "תומאס ממש בעניין. האמת היא שכמה מהחברים שלו שאלו עלייך בזמן שהיינו בשירותים".

"החלק הכי קשה זה להתחיל.. יש לך רעיון?", שאלתי.

"פשוט תגשי אליו ותנשקי אותו, אולי תעמדי עם הגב אליו כמו שעשיתי קודם", היא אמרה.

"ומה את תעשי?"

"בינתיים אני אלך לדבר עם חברים ואתנהג כרגיל", היא אמרה.

לקחתי עוד לגימה. הייתי בשליטה מלאה, אבל הרגשתי טוב. יש אנשים שמאשימים את האלכוהול, אבל הייתי מודעת לגמרי למעשים שלי, וניגשתי לתומאס. חברים שלו היו קרובים, אז רכנתי אליו כדי לדבר.

"אתה בטוח שהמשחק הקטן הזה לא יגרום לבעיות לך ולסופיה? היא אמרה שלא, אבל אני צריכה לשמוע את זה גם ממך"

"אני אוהב אותה, ואני בטוח שזה לא ישתנה"

זה בדיוק מה שהייתי צריכה לשמוע. חיבקתי אותו, ונשארנו מחובקים כמה שניות. תומאס ישב עדיין על כיסא גבוה ליד הבר, ואני עמדתי לידו. אחרי החיבוק, השארתי את היד שלי סביב הצוואר שלו, והוא כרך את ידו סביב המותניים שלי. הכיסאות היו גבוהים, אבל ככה עדיין הראש שלי היה מעט יותר גבוה משלו.

תומאס דיבר עם אחד החברים שלו בגרמנית. הוא הציג אותי. לא הצלחתי להבין את כל השיחה, אבל היתה לי הרגשה שהחבר שואל את תומאס אם הוא וסופיה עדיין ביחד, ותומאס אמר שכן. זה היה משעשע, כי נראה שהחבר היה מבולבל מהתשובה שלו, כשהוא ראה שאני ותומאס עם ידיים אחד על השני. תומאס חיבק אותי קצת יותר חזק וקירב אותי אליו.

הסתכלתי על סופיה. היא דיברה עם איזה זוג, אבל גם הסתכלה אליי וסימנה לי שהיא רואה. תומאס הסתכל עליי וחייך. הרגשתי שהוא רוצה לנשק אותי. התקרבתי אליו והשפתיים שלנו נפגשו. הוא פתח את הפה שלו, וגם אני. זו היתה נשיקה מעולה. השפתיים שלו היו רכות והוא היה עדין. הלשונות שלנו שיחקו אחת עם השניה, והוא הניח לי יד על הלחי תוך כדי, וקירב אותי אליו עם היד השניה. התנשקנו בערך חצי דקה.

"תודה", הוא לחש לי כשהתנתקנו.

סופיה המשיכה את השיחה שלה וחייכה אלינו. לקחתי עוד כמה לגימות מהיין וסיימתי עוד כוס. זה לא היה ביג דיל להתנשק במקום כזה, אבל העובדה שידעתי שאנשים מסתכלים עלינו הוסיפה לריגוש.

סופיה ניגשה אליי, "תודה מנאל, אז מה את חושבת?"

נראה לי שהיא התכוונה לתכנית שלנו, אבל עניתי "וואו, תומאס מנשק מעולה".

היא צחקה, "אני יודעת".

היא רכנה אליו והם גם התחילו להתנשק ארוכות. אני רק יכולה לדמיין לעצמי מה חברים שלהם חשבו. אני עדיין עמדתי לצידו והיד שלו היתה סביב המותניים שלי, ועכשיו סופיה נעמדה בצידו השני, והיד השניה שלו היתה על המותניים שלה.

סופיה רכנה אליי. ידעתי שהיא רוצה לנשק אותי. קירבתי את הפה שלי אליה והתנשקנו. הלשונות שלנו נפגשו אבל זו היתה נשיקה קצרה יותר. כבר יצא להיות עם נשים, אבל לא הרבה, וזה היה מזמן. למרות שזו היתה נשיקה קצרה, הרגשתי שגם היא, כמו תומאס, יודעת לנשק.

תומאס נעמד והציע לי את הכיסא שלו. התיישבתי. זה הרגיש טוב כי הראש שלי קצת הסתחרר מהיין. עכשיו אני הייתי בין תומאס לסופיה, אבל דיי מהר היא חזרה לזוג איתו היא דיברה קודם. הייתי בטוחה שאנשים שמו לב להופעה הקטנה שלנו.

"מנאל, אני ממש מעריך את זה שאת זורמת איתנו. אמרתי לסופיה שאני נהנה מהתגובות של האנשים, אבל גם ממש נהנתי להתנשק איתך".

"גם אני. האמת שכל עוד לך ולסופיה נוח, אני ממש נהנת מהמשחק הקטן שלנו"

"מעולה", הוא התקרב אליי, והתנשקנו שוב, הפעם התמקדנו יותר במשחק עם הלשון. הוא עמד לימני, והיד שלי היתה כרוכה סביב המותניים שלו. בזמן שהתנשקנו הרגשתי שהוא מלטף לי בעדינות את החזה. זה היה ליטוף עדין, ולא בוטה, אז לא עצרתי אותו.

"זה היה נחמד", הוא אמר כשסיימנו להתנשק. חייכתי אליו. הסתכלנו זה לזו בעיניים. תומאס תפס מלצרית וביקש עוד יין. התסכלתי מסביב. אף אחד לא בהה, אבל קלטתי כמה חיוכים לכיווננו. ראיתי את סופיה מדברת עם מישהו ומחייכת אליי תוך כדי. היא עדיין זרמה עם הכל.

היין הגיע אלינו. ישבתי רגל על הרגל, כך ששוב הרגליים שלי היו מאוד חשופות. הסתכלתי על רחבת הריקודים. סופיה היתה שם ורקדה עם איזה בחור. נהנתי לראות אותם רוקדים ביחד. עדיין הייתי מחובקת עם תומאס, כשהוא עומד לצידי. אחרי השיר סופיה ניגשה אליי.

"איך את?", היא שאלה.

"מצוין. אז איך התכנית מתקדמת? הם מקנאים?", שאלתי את סופיה אבל תומאס ענה.

"את צוחקת איתנו, נראה לי שלשלוש מהם היה התקף לב והם מתו", הוא צחק כשהוא אמר את זה. אני וסופיה הבטנו אחת בשניה וחייכנו.

"נראה לי שתומאס שכח מהחברים שלו", היא אמרה.

היא רכנה אליו והם התנשקו, ואחר כך היא לחשה לו משהו באוזן.

"אני אוהב אותך, מותק. תודה שאת מאפשרת את זה", הוא ענה לה.

היא לחשה לו עוד משהו באוזן, והם התנשקו שוב, בזמן שהוא חופן לה את הטוסיק.

אחר כך תומאס ניגש אליי ועשה את עצמו בקושי נושם, "אני חייב לשבת", הוא אמר וצחק.

"ישבתי מספיק, תורך", עניתי לו, ופיניתי לו את הכיסא.

אני וסופיה ניגשנו שוב לשירותים.

"אני חושבת שתומאס בגן עדן. תודה. חלק מזה זה לתת לו לעשות קצת כיף כדי שחברים שלו יחשבו שהוא סוג של גיבור. החלק השני זה שככל שאני לא רכושנית כלפיו, ולא מקנאת לו, אנחנו מתקרבים יותר. את מבינה, יש לי גם אינטרס לעשות את זה".

"אני מבינה", אמרתי, "האמת שאני גם נהנת מהמשחק הזה. יש לכם קשר מעניין".

"מעולה. תאמיני לי שאם משהו יהיה לא בסדר, אני אגיד"

"אני יודעת. צאי אליו, אני תכף אבוא", אמרתי. הייתי צריכה רגע להתרענן ולהתאפס רגע לבד אחרי כל מה ששתיתי. סופיה, ואני הסתכלתי על עצמי במראה של השירותים, וסידרתי קצת את השמלה והאיפור.

בדרך חזרה לסופיה ותומאס, קיבלתי הרבה מבטים וחיוכים. חלק מהם אני מניחה בגלל שאיך שנראיתי בשמלה הזו, וחלק בגלל האלכוהול. כשהגעתי, הם בדיוק התנשקו. היד שלו היתה על הטוסיק שלה, והיא ליטפה לו את הירך. אחר כך היא התקרבה אליי, וצירפתה אותי ארוכות. היא הכניסה את הלשון שלה עמוק לתוך הפה שלי, ואני לשלה, ותוך כדי היא ליטפה אותי בגב, ולאט ירדה לטוסיק שלי. הייתי מופעת מהנשיקה האינטנסיבית הזו. אף פעם לא התנשקתי ככה עם בחורה בציבור.

"אני תכף אחזור. הולכת לדבר עם חברה. תהנו".

חזרתי לעמוד לימינו של תומאס, שישב על הכיסא הגבוה. התחבקנו כמו קודם. סופיה עמדה כמה מטרים מאיתנו וצפתה בנו.

"אז מה את חושבת?", הוא שאל.

עניתי בכנות, "אני קצת מבולבלת. נהנתי מהיום. הפארק… הספא… היה כיף. אני מאוד נהנתי להיות ערומה בציבור ככה, ונהנתי גם להתנשק אתכם בבריכה, ושמסתכלים עלינו. כמו עכשיו. אני לא רגילה שמסתכלים עליי ברגעים כאלה, וזה מגניב. התחלתי עם זה כי ביקשתם, אבל אני ממש נהנת גם בעצמי".

"אז את בסדר עם זה?", אמר והמשיך ללטף לי את הירך. רק הנהנתי וחייכתי, ולקחתי עוד לגימה מהיין. הבנתי שסופיה לא רק מאשרת את זה, אלא שהיא ממש בעניין, ושהיא מכוונת את הסיטואציה הזו.

תומאס הכניס עכשיו את האצבעות שלו מתחת לשמלה שלי, מתקרב לטוסיק. כל אחד יכל לראות אם היה מסתכל. סופיה חייכה אלינו. לא היה לה איכפת. גם לי לא. כבר יצא לי לעשות סקס במקומות ציבוריים, כשהיה סיכוי שנתפס, אבל לעולם לא עם הכוונה להתפס. בחניונים, על החוף בלילה, באוטו בצד הדרך, בשירותים במעודונים. אבל משהו בסיטואציה הזו ריגש אותי יותר. שאדם כמעט זר נוגע בי בציבור. היד שלו עלתה וכבר ממש נגע לי בתחת מתחת לשמלה, והוא בטח כבר הבין שאני לובשת חוטיני. בארץ בחיים לא הייתי מרשה לזה לקרות.

משכתי את תומאס לעמידה, ככה שיעמוד מולי. הסתכלתי עליו. כל כך רציתי לנשק אותו, והשפתיים שלנו נפגשו מייד, ואז גם הלשונות שלנו. זו היתה נשיקה עמוקה. הוא קירב אותי אליו ועכשיו הכניס עוד יד מתחת לשמלה שלי, והחזיק אותי בטוסיק בשתי ידיו. אני גם הנחתי ידיים על הטוסיק שלו. זו היתה נשיקה מושלמת. עדינה ורכה, איטית ומלאת תשוקה. התנתקנו ודחפתי אותו חזרה לכיסא. הוא התיישב. ראיתי שסופיה ראתה את הנשיקה. היא עשתה מבט מופתע אבל מחוייך.

תומאס שוב הכניס יד מתחת לשמלה שלי, והתחיל ללטף אותי בטוסיק. אני ליטפתי אותו בשיער. ראיתי זוג אחד שלא מסתיר את המבטים שלו אלינו, וזוג אחד שעושה את עצמו כאילו הוא לא מסתכל עלינו. הסתכלתי על סופיה. נראה כאילו שואלים אותה משהו. לא יכלתי לשמוע כמובן, אבל זה היה נראה כאילו שואלים אותה מה קורה ביני ובין תומאס, והיא אמרה להם שהכל בסדר ולא לדאוג או משהו כזה.

תומאס הגיע אם האצבע שלו לחריץ של הטוסיק שלי. נראה לי שהוא הרגיש את החוט של החוטיני. זה דגדג והיה נעים בו זמנית. הוא עשה את זה לאט, כאילו בודק מה תהיה התגובה שלי, אבל אני פשוט אפשרתי לזה לקרות. זה חירמן אותי ממש. הרגשתי חשמל בגוף. לא ידעתי לאיפה זה יוביל, וידעתי שמתי שארצה, אוכל לעצור את זה, אבל לא היתה לי שום כוונה כזו. הזמנו עוד יין.

"מנאל, את בחורה מדהימה", הוא אמר לי בזמן שהאצבע שלו משחקת לי בחריץ של הטוסיק.

"אז אתה מבסוט שהחברים שלך מקנאים?", שאלתי.

"כבר מזמן שכחתי שהם פה האמת", אהבתי את התשובה שלו. צחקתי.

סופיה חזרה אלינו עכשיו. היא ישר הניחה לי ידיים על המותניים והתנשקנו בזמן שתומאס עדיין עם היד שלו על הטוסיק שלי. סופיה הכניסה עכשיו גם את הידיים שלה, אז הייתי עם שלוש ידיים על הטוסיק שלי מתחת לשמלה, עד שסופיה העבירה יד אחת קדימה ונתנה לי ליטוף אחד בכוס, על התחתונים, בלי שאף אחד שם לב. נראה לי שהיא הרגישה שהתחתונים שלי רטובות. הרגשתי שאני נמשכת גם עליה, ולא רק לתומאס.

"תודה, מנאל", היא אמרה לי.

"אין בעד מה, אני אוהבת איך שאת מנשקת"

"לא רק הנשיקה, תודה על הכל. אני מאוד נהנת מהמופע שלכם", היא אמרה.

"תומאס יודע איך ללחוץ לי על כל הכפתורים הנכונים", אמרתי לה.

"הוא מאהב מדהים", היא אמרה, וגרמה לי לחשוב איך הוא במיטה, לדמיין איך זה יהיה אם הוא יזיין אותי, איך אני ארגיש כשהזין שלו יחדור אליי וימלא אותי, איך הוא מזיין אותי בדוגי.

היא הסתכלה על תומאס בזמן היא עדיין עם הידיים על המותניים שלי.

"נראה לי שהנשיקה שלכן היא הופעה הרבה יותר מרשימה מהנשיקות שלי איתה בשביל הגברים פה", הוא אמר לה.

"טוב, אולי תקבל עוד הופעה אחר כך", היא אמרה, וחזרה לשולחן המרוחק יותר שלה.

לקחתי עוד לגימה וחזרתי לעמוד ליד תומאס.

"איפה היינו?", הוא שאל, ומייד הניח יד על הירך שלי מאחור, ועשה עליו עיגולים עם האצבע. זה כמעט דגדג. הוא הסתכל עליי, וחייכתי אליו. הוא לקח לגימה גדולה מהבירה שלו, והחל לעלות עם ידו במעלה רגלי, נכנס שוב מתחת לשמחה, מלטף לי את הטוסיק עם קצות האצבעות. סופיה הסתכלה עלינו אבל בטח לא יכלה לנחש מה היד שלו עושה לי מתחת לשמלה. הוא עכשיו הכניס את ידו בין הרגליים, ואני פיסקתי קצת את העמידה שלי כדי שיהיה לו יותר קל.

עכשיו הרגשתי את האצבע שלו על התחתונים הרטובות שלי. הוא ליטף אותי שם עם האצבע בערך דקה, ואני רק ניסיתי להעמיד פנים שהכל כרגיל, אבל האמת שהיה לי קשה לנשום. עכשיו הוא הסיט את התחתונים עם האצבע ונגע לי ישירות בכוס, השפתיים הרטובות שלי. סופיה לא יכלה לראות אבל בטח יכלה לראות את הבעת הפנים שלי משתנה ברגע שזה קרה. עצמתי עיניים לרגע, הסתכלתי למעלה, ולקחתי נשימה עמוקה. תהיתי אם עוד מישהו במועדון שם לב.

עכשיו הוא כבר הכניס לי אצבע אחת לכוס הלח שלי. עצמתי עיניים לכמה שניות, ונשימתי נעתקה. פקחתי עיניים הסתכלתי על סופיה. היא לא יכלה לראות אבל היא הבינה. יכלתי להשבע שהיא גומרת באותו רגע.

גם אני כמעט גמרתי, רציתי שימשיך, אבל זה כבר היה יותר מידי בשבילי. רכנתי לאוזנו של תומאס, "לא כאן", לחשתי לו. הוא מייד כיבד אותי, הוציא את האצבע, והניח אותה על התחת החשוף שלי מתחת לשמלה. לא רציתי שיחשוב שלא נהנתי מזה, אז קירבתי אליו את הפה ונישקתי אותו.

סימנתי סופיה לבוא. שלושתנו כבר שכחנו ממטרת המשחק הקטן שלו. זה כבר לא היה כדי לגרום לחברים של תומאס לקנא. עלינו רמה.

"נראה לי שהחברים שלך קיבלו הופעה מספיק טובה, לא?" אמרתי לתומאס.

הוא הביט בעיני, "בחיים לא קרה לי משהו כזה"

"גם לי לא".

סופיה הגיעה אלינו ולפני שהספיקה להוציא מילה, אמרתי לה "תזכרי שזה היה רעיון שלך, אל תכעסי".

היא רק נישקה את תומאס, ואחר כך אותי, ואמרה "אני לא כועסת. לא ידעתי שזה יכול להיות כזה כיף. הוא הכניס לך אצבע, נכון?"

הנהנתי בחיוך מובך.

"תן לי לטעום אותה", היא פנתה לתומאס. לא הבנתי למה היא מתכוונת, אבל הוא הבין, והכניס את האצבע שהרגע היתה בתוכי לפה שלה, והיא מצצה.

"יאמי!", היא אמרה ושלושתנו צחקנו.

כבר היה 2 לפנות בוקר. שאלתי מתי סוגרים את המועדון. תומאס אמר לי שתלוי במנהל אבל בדרך כלל זה ב-4 לפנות בוקר. הוא שאל אם אני רוצה עוד משהו לשתות, ואמרתי לו שאני אביא.

הלכתי קודם לשירותים. הכוס שלי נטף והתחתונים שלי היו סחוטות. עמדתי מול המראה והכנסתי יד לכוס כדי להרגיש. ידעתי שאני מחורמנת אבל לא תיארתי לעצמי עד כמה. השתנתי, שטפתי ידיים ויצאתי החוצה להביא עוד שתייה. שמחתי שנתתי להם קצת זמן לדבר. הייתי צריכה כמה דקות להתקרר ורציתי לראות את התגובה שלהם כשאחזור.

כשהתקרבתי אליהם, שמחתי לראות אותם מתנשקים. הוא ישב על הכיסא והיא ישבה עליו. הידיים שלהם היו כרוכות אחד על השניה. הוא ליטף לה את הרגל. הם לא שמו לב אליי עד שהנחתי את המשקאות על השולחן ליד.

שניהם הסתכלו עליי וחייכו.

"נראה לי שאחזור למלון. אני חושבת שכדאי שאשאיר את שניכם לבד", אמרתי כדי לתת להם הזדמנות להפסיק את המשחק שלנו.

"לא, בבקשה תשארי. שנינו ממש נהנים ממה שקורה", סופיה אמרה, ותומאס הנהן, "חשבנו שגם לך זה טוב".

"זה טוב לי מאוד", חייכתי.

הם נעמדו, "אנחנו הולכים לרקוד את השיר הזה, חכי לנו", תומאס אמר.

התיישבתי וראיתי אותם הולכים לרחבה. שתיתי קצת והסתכלתי על המועדון ועליהם רוקדים צמוד. אני לא פסיכולוגית שיודעת לנתח את כל מה שקרה, ואת ההשפעה של זה עליהם, אבל היתה לי הרגשה שזה דווקא מחזק את הקשר שלהם, חשבתי לעצמי.

הם חזרו אליי. סופיה הניחה ידיים על המותניים שלי והתנשקנו כמה שניות. אחר כך החלטנו שהגיע הזמן ללכת. הרמנו פעם אחרונה לחיים. הייתי שתויה בקטע טוב, אבל לא שיכורה. לא יכלתי להאשים את האלכוהול בכל מה שקרה. גם הם היו שתויים וציחקקו לא מעט.

יצאנו החוצה, כשתומאס בין שתינו, מחבק אותנו כאילו שתינו שלו, והזמנו אובר. אני נכנסתי קודם למושב האחורי, תומאס אחריי ובסוף סופיה. היה קצת צפוף אבל נעים. תומאס ליטף את הרגל שלי ביד אחת ואת הרגל של סופיה ביד השניה. זה הרגיש טבעי. תומאס הציע שנרד במלון שלי ונשתה משהו בבר לפני שנסיים את הלילה, ושתינו זרמנו עם ההצעה.

 


המשך יבוא

 

Loading

4 מחשבות על “מנאל מטיילת – מינכן – חלק 4”

  1. יפה יפה!

    הגיע הזמן לסקס. יש זמן עד היציאה לטיסה… אז יש אפשר להתפרע עם כמה סוגי סקס. סקס נשים, סקס עם צופה, שלישייה…

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן